Ja precies, dus deze keer maar eerst terug geschreven dat ik een voorwaarde heb, een paar tientjes voor de moeite en het voorschieten van 21% btw en 2% invoer rechten, maar heb mooi geadviseerd om via mistertao te kopen.quote:Op zondag 27 januari 2013 10:31 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Twee mooie Huawei toestelletjes en je zit al boven die ¤450, enige voordeel zou zijn dat je sneller terug bent dan de post.
Die laders zijn wel heel goedkoop, ben benieuwd hoe de kwaliteit is aangezien in de advertentie iets over afgekeurde gaat. Maar wellicht gaat dat over de buitenkant
[..]
Niet een interface die mij handig lijktZou ook gek worden van die animaties.
Voor een werkende Play Store moet je Gapps flashen in de T16 rom. Echter zal dat met de af-fabriek recovery niet lukken en meot je daarom even een andere recovery (via mobile uncle) flashen. Daarna vanuit recovery modes Gapps.zip flashen en dan heb je de Play Store.quote:Op zondag 27 januari 2013 10:38 schreef Swiebeling het volgende:
En dit betekent toch niet automatisch dat er ook een nieuwe ROM op moet?
Als die van mij geleverd wordt met een "T16" (geen idee wat de verschillen zijn trouwens), hoef ik toch niet perse terug te flashen naar T12? Instellen op engels en wat chinese apps verwijderen lijkt me genoeg toch?
Inderdaad, maar opzich wel geinig hoe ze erop komen.quote:Op zondag 27 januari 2013 10:31 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Twee mooie Huawei toestelletjes en je zit al boven die ¤450, enige voordeel zou zijn dat je sneller terug bent dan de post.
Die laders zijn wel heel goedkoop, ben benieuwd hoe de kwaliteit is aangezien in de advertentie iets over afgekeurde gaat. Maar wellicht gaat dat over de buitenkant
[..]
Niet een interface die mij handig lijktZou ook gek worden van die animaties.
Ik zou niet aan EMS doen... dat is niet bar veel sneller dan free shipping, maar je betaald wel de hoofdprijs. Kun je beter UPS/DHL/FedEx nemen als het echt snel moet.quote:Op zondag 27 januari 2013 11:20 schreef tharonny het volgende:
Nog even jullie advies vragen. Zou het nou uitmaken kwa douane of ik een telefoon bij LT of bij Banggood bestel? (allebij via EMS). Ik kwam namelijk nogal wat reacties tegen dat de pakketjes van Banggood er vaak uitgepikt werden, maar dit moet gewoon stom toeval zijn toch?
Oke thanks for je reactie! Ik dacht eigenlijk dat EMS free shipping was, fout gedacht..quote:Op zondag 27 januari 2013 13:20 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ik zou niet aan EMS doen... dat is niet bar veel sneller dan free shipping, maar je betaald wel de hoofdprijs. Kun je beter UPS/DHL/FedEx nemen als het echt snel moet.
En je hebt nul zekerheid. Dus doet een gebedje richting je Goden en hope for the best. Je kunt natuurlijk wel voor de zekerheid ook nog een en ander kortsluiten met de verkoper, dat je ze ff benadrukt hoe ze het groene formuliertje invullen moeten. That's all I'm gonna say 'bout that.
Ja, klopt. Maar GPS deed het in T16 (de stockrom waar hij mee kwam) ook al niet.. Was dus op zoek naar de officiele T16 rom, maar je vind dan alleen die Taiwan101 zooi. Zelfs op baidu fora vind je de 'stock' T16 dus niet...quote:Op zondag 27 januari 2013 15:37 schreef shiznuts het volgende:
Maar heb je nu firmware van de non-i-versie geflashed?
Dat daarom drivers sommige hardware niet goed pakken?
Kun je niet gewoon de offi N002i FW erop mikken weer?
En dan iemand vragen hoe je een CWM Recovery (EN) img voor je N002i maakt?
En ook hoe je een gapps voor de i-versie samenstelt voor 't flashen...
Bedoel je inclusief verzenden en commissie of exclusief?quote:Op zondag 27 januari 2013 15:48 schreef greatgonzo het volgende:
ligt het aan mij, of heeft elke telefoon in het ¤150-¤250 bereik wel wat problemen? De ene is trager dan het lijkt, de ander schiet gare foto's, weer een ander werkt de GPS amper..
Welk merk lijkt nu op alles wel goed te scoren?
Kijk gewoon ff in de OP (OpeningsPost) onder 'DualSIM & Frequentiebanden'.quote:Op zondag 27 januari 2013 15:51 schreef Emu het volgende:
De JiaYu G4 kan die ook overweg met NL/BE 3G netwerken of vormt dit een probleem? Het is mij na doorlezen van dit topic nog steeds onduidelijk hoe ik er achter kom of een Chinese smartphone WEL of NIET op de Europese 3G werkt? Kan iemand mij dit uitleggen of verwijzen naar post waar dit staat uitgelegd (in geval ik erover gelezen heb).
Officiele T16 met Baidu linkquote:Op zondag 27 januari 2013 15:46 schreef eleganza het volgende:
[..]
Ja, klopt. Maar GPS deed het in T16 (de stockrom waar hij mee kwam) ook al niet.. Was dus op zoek naar de officiele T16 rom, maar je vind dan alleen die Taiwan101 zooi. Zelfs op baidu fora vind je de 'stock' T16 dus niet.............................
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |