abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122104386
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 10:31 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Twee mooie Huawei toestelletjes en je zit al boven die ¤450, enige voordeel zou zijn dat je sneller terug bent dan de post :+.

Die laders zijn wel heel goedkoop, ben benieuwd hoe de kwaliteit is aangezien in de advertentie iets over afgekeurde gaat. Maar wellicht gaat dat over de buitenkant :D

[..]

Niet een interface die mij handig lijkt :+ Zou ook gek worden van die animaties.
Ja precies, dus deze keer maar eerst terug geschreven dat ik een voorwaarde heb, een paar tientjes voor de moeite en het voorschieten van 21% btw en 2% invoer rechten, maar heb mooi geadviseerd om via mistertao te kopen.

Dat levert mij dan aardig wat $$ op. Oh die laders zullen wel prima zijn, zo groot is die kans niet dat je een kapotte krijgt.
pi_122104508
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 10:38 schreef Swiebeling het volgende:
En dit betekent toch niet automatisch dat er ook een nieuwe ROM op moet?
Als die van mij geleverd wordt met een "T16" (geen idee wat de verschillen zijn trouwens), hoef ik toch niet perse terug te flashen naar T12? Instellen op engels en wat chinese apps verwijderen lijkt me genoeg toch?
Voor een werkende Play Store moet je Gapps flashen in de T16 rom. Echter zal dat met de af-fabriek recovery niet lukken en meot je daarom even een andere recovery (via mobile uncle) flashen. Daarna vanuit recovery modes Gapps.zip flashen en dan heb je de Play Store.
pi_122104790
Nog even jullie advies vragen. Zou het nou uitmaken kwa douane of ik een telefoon bij LT of bij Banggood bestel? (allebij via EMS). Ik kwam namelijk nogal wat reacties tegen dat de pakketjes van Banggood er vaak uitgepikt werden, maar dit moet gewoon stom toeval zijn toch?
pi_122105239
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 10:31 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Twee mooie Huawei toestelletjes en je zit al boven die ¤450, enige voordeel zou zijn dat je sneller terug bent dan de post :+.

Die laders zijn wel heel goedkoop, ben benieuwd hoe de kwaliteit is aangezien in de advertentie iets over afgekeurde gaat. Maar wellicht gaat dat over de buitenkant :D

[..]

Niet een interface die mij handig lijkt :+ Zou ook gek worden van die animaties.
Inderdaad, maar opzich wel geinig hoe ze erop komen.
pi_122107307
@Casper_nl : bedankt voor de info, ik ga eens kijken of het allemaal gaat lukken.
Kom net kijken...
  zondag 27 januari 2013 @ 13:20:23 #206
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_122109244
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 11:20 schreef tharonny het volgende:
Nog even jullie advies vragen. Zou het nou uitmaken kwa douane of ik een telefoon bij LT of bij Banggood bestel? (allebij via EMS). Ik kwam namelijk nogal wat reacties tegen dat de pakketjes van Banggood er vaak uitgepikt werden, maar dit moet gewoon stom toeval zijn toch?
Ik zou niet aan EMS doen... dat is niet bar veel sneller dan free shipping, maar je betaald wel de hoofdprijs. Kun je beter UPS/DHL/FedEx nemen als het echt snel moet.

En je hebt nul zekerheid. Dus doet een gebedje richting je Goden en hope for the best. Je kunt natuurlijk wel voor de zekerheid ook nog een en ander kortsluiten met de verkoper, dat je ze ff benadrukt hoe ze het groene formuliertje invullen moeten. That's all I'm gonna say 'bout that.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_122110077
Zo nog even een ZTE V889M besteld voor een kennis, hij vroeg of ik kon kijken voor mobieltje voor zijn vrouw en ik heb hem de keuze gegeven tussen Mogu M0 welke en deze ZTE welke een MT6577 heeft en 512mb ram.
pi_122110827
@casper.nl

Heb je inmiddels netjes sd kaartjes ontvangen en getest op inhoud?? Ben benieuwd naar kwaliteit want de prijs is ongeloofelijk:)
pi_122111239
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 13:20 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Ik zou niet aan EMS doen... dat is niet bar veel sneller dan free shipping, maar je betaald wel de hoofdprijs. Kun je beter UPS/DHL/FedEx nemen als het echt snel moet.

En je hebt nul zekerheid. Dus doet een gebedje richting je Goden en hope for the best. Je kunt natuurlijk wel voor de zekerheid ook nog een en ander kortsluiten met de verkoper, dat je ze ff benadrukt hoe ze het groene formuliertje invullen moeten. That's all I'm gonna say 'bout that.
Oke thanks for je reactie! Ik dacht eigenlijk dat EMS free shipping was, fout gedacht..

Ik ga nu waarschijnlijk toch voor de Newman N2. Deze kost bij banggood $296,47 (waar misschien nog korting af kan met een of andere coupon? retailmenot werkt iig niet) en hij kost bij LT $310 waar nog $15,- retailmenot korting af gaat.

Zouden ze misschien iets extra korting geven als je ze vraagt om een leuk dealtje te maken, of zou dat niet werken? :P
  zondag 27 januari 2013 @ 14:10:34 #210
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_122111545
Je moet ook een coupon die op LT werkt, niet gaan gebruiken op een andere site zoals BG.
De BG-coupon die we normaal gebruiken is ' b185f7 '.

Afdingen kun je altijd proberen... het Hollandse 'nee heb je, ja kun je krijgen'.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_122114458
retailmenot was toch een coupon voor meerdere webwinkels? Nouja werkt iig niet. Ook werkt die b185f7 coupon code ook niet. Is even banggood en LT mailen.
  zondag 27 januari 2013 @ 15:02:27 #212
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_122114522
Dat ligt dan aan jou, ik had het voor het posten nog geprobeerd, werkte prima.

Verder: Google, www.tjoos.com en www.retailmenot.com om codes op te zoeken.
En nee, 'retailmenot' is niet een standaard geaccepteerde couponcode natuurlijk.
  zondag 27 januari 2013 @ 15:27:11 #213
165047 eleganza
ik hou van koekjes.
pi_122115765
Update met mijn ervaringen over de N002i:

GPS werkt helemaal niet. En dat vind ik echt kwalijk. Alle locatiebepaling doet ie op basis van AGPS, wat zo'n beetje een halve kilometer uit de richting is helaas :|
Had de Taiwan101 T16 teruggeflasht na m geroot te hebben en T12 er op gezet te hebben, da's echt niks, en toen had ik moeite om terug te flashen uit de chinese CWM. Uiteindelijk werkte het wel met de T12 van Xenorium (die had blijkbaar N002 ingevuld als deviceID, andere dingen pakte ie niet Hij draait dus nu T12, wat prima werkt, met nova launcher.

Wifi werkt niet, maar dat heeft op een of andere manier hier in huis iets te doen. Geen enkel android device kan verbinden met onze router :\ (mijn tablet heeft het ooit gedaan, maar daar houdt het mee op) Ik zie ook in de wifianalizer een netwerk wat 'warning: err=0x10' heet, volgens mij is dat ook niet helemaal de bedoeling... :{

De basisdingen werken dus wel (moet een andere router proberen om te kijken of wifi het doet :P) maar GPS doet dus helemaal niks. zelfs in factory mode (power& vol down bij boot) geeft ie aan dat ie gewoon geen fix kan krijgen. Jammer... echt heel erg jammer. Waar ik bij de G3 bang voor was heb ik bij de N002i gekregen :'( Tis wel een fijne telefoon in de hand overigens, als ik er nog iets positiefs over moet zeggen :9
Koekje d'r bij?
  zondag 27 januari 2013 @ 15:37:13 #214
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_122116223
Maar heb je nu firmware van de non-i-versie geflashed?
Dat daarom drivers sommige hardware niet goed pakken?
Kun je niet gewoon de offi N002i FW erop mikken weer?
En dan iemand vragen hoe je een CWM Recovery (EN) img voor je N002i maakt?
En ook hoe je een gapps voor de i-versie samenstelt voor 't flashen...
  zondag 27 januari 2013 @ 15:46:04 #215
165047 eleganza
ik hou van koekjes.
pi_122116610
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 15:37 schreef shiznuts het volgende:
Maar heb je nu firmware van de non-i-versie geflashed?
Dat daarom drivers sommige hardware niet goed pakken?
Kun je niet gewoon de offi N002i FW erop mikken weer?
En dan iemand vragen hoe je een CWM Recovery (EN) img voor je N002i maakt?
En ook hoe je een gapps voor de i-versie samenstelt voor 't flashen...
Ja, klopt. Maar GPS deed het in T16 (de stockrom waar hij mee kwam) ook al niet.. Was dus op zoek naar de officiele T16 rom, maar je vind dan alleen die Taiwan101 zooi. Zelfs op baidu fora vind je de 'stock' T16 dus niet... :{

Ik denk overigens niet dat je echt een specifieke andere rom nodig hebt, want officieel is alleen het scherm anders. Wat ik gemerkt heb is dat de recovery dus ook anders is, maar dat je met dezelfde GApps en rootmethode ook alles werkend krijgt. Nja in mijn geval op GPS na dan ;-)

Krijg als het goed is zeer binnenkort nog een N002i (zwart) binnen voor een vriendin, zal bij dat toestel alles ook nog even dubbelchecken.
Koekje d'r bij?
  zondag 27 januari 2013 @ 15:48:04 #216
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_122116719
ligt het aan mij, of heeft elke telefoon in het ¤150-¤250 bereik wel wat problemen? De ene is trager dan het lijkt, de ander schiet gare foto's, weer een ander werkt de GPS amper..

Welk merk lijkt nu op alles wel goed te scoren?
Bij tijd en wijle aanwezig...
pi_122116879
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 15:48 schreef greatgonzo het volgende:
ligt het aan mij, of heeft elke telefoon in het ¤150-¤250 bereik wel wat problemen? De ene is trager dan het lijkt, de ander schiet gare foto's, weer een ander werkt de GPS amper..

Welk merk lijkt nu op alles wel goed te scoren?
Bedoel je inclusief verzenden en commissie of exclusief?
Özil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|
pi_122116916
De JiaYu G4 kan die ook overweg met NL/BE 3G netwerken of vormt dit een probleem? Het is mij na doorlezen van dit topic nog steeds onduidelijk hoe ik er achter kom of een Chinese smartphone WEL of NIET op de Europese 3G werkt? Kan iemand mij dit uitleggen of verwijzen naar post waar dit staat uitgelegd (in geval ik erover gelezen heb).
  zondag 27 januari 2013 @ 15:53:28 #219
165047 eleganza
ik hou van koekjes.
pi_122117011
Correctie: Ik heb QOS uitgezet op de modem, en ineens BOEM, pakt ie wifi >:)

Vraag is alleen hoe lang blijft het werken. Ik wilde graag aan de spotify premium gaan, maar dan moet wifi uiteraard wel goed werken op dat ding XD

EDIT: werkte 1x en nu is ie er weer mee opgehouden XD

[ Bericht 8% gewijzigd door eleganza op 27-01-2013 16:30:37 ]
Koekje d'r bij?
  zondag 27 januari 2013 @ 16:02:33 #220
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_122117534
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 15:51 schreef Emu het volgende:
De JiaYu G4 kan die ook overweg met NL/BE 3G netwerken of vormt dit een probleem? Het is mij na doorlezen van dit topic nog steeds onduidelijk hoe ik er achter kom of een Chinese smartphone WEL of NIET op de Europese 3G werkt? Kan iemand mij dit uitleggen of verwijzen naar post waar dit staat uitgelegd (in geval ik erover gelezen heb).
Kijk gewoon ff in de OP (OpeningsPost) onder 'DualSIM & Frequentiebanden'.
De meeste toestellen hebben gewoon GSM en WCDMA. Zodra iets non-WCDMA is, bijvoorbeeld TD-SCDMA ofzo, dan gaat het niet werken behalve in China! Deze phones targeten alleen de lokale markt en zijn vaak in samenwerking tussen een Chinese fabrikant en telecom provider. De ZTE U950 en U985 bijvoorbeeld.

In het algemeen zijn de MediaTek uitgeruste smartphones allemaal gekoppeld aan gangbare frequentiebanden voor gebruik in Europa.
pi_122119433
Iemand bekend met de MEIZU MX2?
  zondag 27 januari 2013 @ 16:49:14 #222
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_122119590
Bekend ja, ownership hier in het topic betwijfel ik sterk.

Ze hebben hun eigen Android-schil (FlyMe OS) en een enkele navigatie knop i.p.v. de gebruikelijke drie.
Dat maakt het lastig om een clean Android-versie te draaien.
De MX2 lijkt nogal eigengereid en China-gericht te zijn.
Er is heel veel interessante(re) competitie tegen betere prijzen.
Duurdere Chinaphones hebben ook de neiging geen microSD-kaarten te slikken.
pi_122119747
Owke ja ik zag hem staan op www.ibuygou en de tweakers review over de Xiaomi mi-2 zag er ook goed uit maar nu word de telefoon een echte hype en de prijzen beginnen gelijk te stijgen Pff..
Zit wel te twijfelen om nu voor een Quadcore telefoon te gaan! mijn Neo werkt uitstekend!
ga hem denk ik wel verpatsen voor een Quadcore.
Ben verslaafd aan die China Spullen xD
pi_122124756
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 15:46 schreef eleganza het volgende:

[..]

Ja, klopt. Maar GPS deed het in T16 (de stockrom waar hij mee kwam) ook al niet.. Was dus op zoek naar de officiele T16 rom, maar je vind dan alleen die Taiwan101 zooi. Zelfs op baidu fora vind je de 'stock' T16 dus niet... :{ ..........................
Officiele T16 met Baidu link
Alternatieve T16 link van Lightake
pi_122128412
@Shiznuts, thanks :P zal hem dan wel fout ingevoerd hebben. Even nog een keer proberen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')