Ja precies, dus deze keer maar eerst terug geschreven dat ik een voorwaarde heb, een paar tientjes voor de moeite en het voorschieten van 21% btw en 2% invoer rechten, maar heb mooi geadviseerd om via mistertao te kopen.quote:Op zondag 27 januari 2013 10:31 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Twee mooie Huawei toestelletjes en je zit al boven die ¤450, enige voordeel zou zijn dat je sneller terug bent dan de post.
Die laders zijn wel heel goedkoop, ben benieuwd hoe de kwaliteit is aangezien in de advertentie iets over afgekeurde gaat. Maar wellicht gaat dat over de buitenkant
[..]
Niet een interface die mij handig lijktZou ook gek worden van die animaties.
Voor een werkende Play Store moet je Gapps flashen in de T16 rom. Echter zal dat met de af-fabriek recovery niet lukken en meot je daarom even een andere recovery (via mobile uncle) flashen. Daarna vanuit recovery modes Gapps.zip flashen en dan heb je de Play Store.quote:Op zondag 27 januari 2013 10:38 schreef Swiebeling het volgende:
En dit betekent toch niet automatisch dat er ook een nieuwe ROM op moet?
Als die van mij geleverd wordt met een "T16" (geen idee wat de verschillen zijn trouwens), hoef ik toch niet perse terug te flashen naar T12? Instellen op engels en wat chinese apps verwijderen lijkt me genoeg toch?
Inderdaad, maar opzich wel geinig hoe ze erop komen.quote:Op zondag 27 januari 2013 10:31 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Twee mooie Huawei toestelletjes en je zit al boven die ¤450, enige voordeel zou zijn dat je sneller terug bent dan de post.
Die laders zijn wel heel goedkoop, ben benieuwd hoe de kwaliteit is aangezien in de advertentie iets over afgekeurde gaat. Maar wellicht gaat dat over de buitenkant
[..]
Niet een interface die mij handig lijktZou ook gek worden van die animaties.
Ik zou niet aan EMS doen... dat is niet bar veel sneller dan free shipping, maar je betaald wel de hoofdprijs. Kun je beter UPS/DHL/FedEx nemen als het echt snel moet.quote:Op zondag 27 januari 2013 11:20 schreef tharonny het volgende:
Nog even jullie advies vragen. Zou het nou uitmaken kwa douane of ik een telefoon bij LT of bij Banggood bestel? (allebij via EMS). Ik kwam namelijk nogal wat reacties tegen dat de pakketjes van Banggood er vaak uitgepikt werden, maar dit moet gewoon stom toeval zijn toch?
Oke thanks for je reactie! Ik dacht eigenlijk dat EMS free shipping was, fout gedacht..quote:Op zondag 27 januari 2013 13:20 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ik zou niet aan EMS doen... dat is niet bar veel sneller dan free shipping, maar je betaald wel de hoofdprijs. Kun je beter UPS/DHL/FedEx nemen als het echt snel moet.
En je hebt nul zekerheid. Dus doet een gebedje richting je Goden en hope for the best. Je kunt natuurlijk wel voor de zekerheid ook nog een en ander kortsluiten met de verkoper, dat je ze ff benadrukt hoe ze het groene formuliertje invullen moeten. That's all I'm gonna say 'bout that.
Ja, klopt. Maar GPS deed het in T16 (de stockrom waar hij mee kwam) ook al niet.. Was dus op zoek naar de officiele T16 rom, maar je vind dan alleen die Taiwan101 zooi. Zelfs op baidu fora vind je de 'stock' T16 dus niet...quote:Op zondag 27 januari 2013 15:37 schreef shiznuts het volgende:
Maar heb je nu firmware van de non-i-versie geflashed?
Dat daarom drivers sommige hardware niet goed pakken?
Kun je niet gewoon de offi N002i FW erop mikken weer?
En dan iemand vragen hoe je een CWM Recovery (EN) img voor je N002i maakt?
En ook hoe je een gapps voor de i-versie samenstelt voor 't flashen...
Bedoel je inclusief verzenden en commissie of exclusief?quote:Op zondag 27 januari 2013 15:48 schreef greatgonzo het volgende:
ligt het aan mij, of heeft elke telefoon in het ¤150-¤250 bereik wel wat problemen? De ene is trager dan het lijkt, de ander schiet gare foto's, weer een ander werkt de GPS amper..
Welk merk lijkt nu op alles wel goed te scoren?
Kijk gewoon ff in de OP (OpeningsPost) onder 'DualSIM & Frequentiebanden'.quote:Op zondag 27 januari 2013 15:51 schreef Emu het volgende:
De JiaYu G4 kan die ook overweg met NL/BE 3G netwerken of vormt dit een probleem? Het is mij na doorlezen van dit topic nog steeds onduidelijk hoe ik er achter kom of een Chinese smartphone WEL of NIET op de Europese 3G werkt? Kan iemand mij dit uitleggen of verwijzen naar post waar dit staat uitgelegd (in geval ik erover gelezen heb).
Officiele T16 met Baidu linkquote:Op zondag 27 januari 2013 15:46 schreef eleganza het volgende:
[..]
Ja, klopt. Maar GPS deed het in T16 (de stockrom waar hij mee kwam) ook al niet.. Was dus op zoek naar de officiele T16 rom, maar je vind dan alleen die Taiwan101 zooi. Zelfs op baidu fora vind je de 'stock' T16 dus niet.............................
Centjes maken me niet zoveel uit, bedoel meer dat er aan elk toestel wel iets lijkt te "missen"?quote:Op zondag 27 januari 2013 15:51 schreef Thas het volgende:
[..]
Bedoel je inclusief verzenden en commissie of exclusief?
Huawei Honor 2 is los 225 euro, mist niks aan.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:41 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
Centjes maken me niet zoveel uit, bedoel meer dat er aan elk toestel wel iets lijkt te "missen"?
Dat is voor de N002 versie, of draait die rom ook gewoon op de N002i ?quote:Op zondag 27 januari 2013 18:44 schreef elinx het volgende:
[..]
Officiele T16 met Baidu link
Alternatieve T16 link van Lightake
Volg de link van de "officiele T16" en je zal zien dat die voor de n002i ontwikkeld is, maar ook werkt op de n002. De ROM van Lightake is exact dezelfde.quote:Op maandag 28 januari 2013 02:45 schreef Downstar het volgende:
[..]
Dat is voor de N002 versie, of draait die rom ook gewoon op de N002i ?
Eleganza heeft bovendien aangegeven dat T12 NL op haar n002i werkte.quote:Op zondag 27 januari 2013 15:27 schreef eleganza het volgende:
Update met mijn ervaringen over de N002i:
........
Uiteindelijk werkte het wel met de T12 van Xenorium (die had blijkbaar N002 ingevuld als deviceID, andere dingen pakte ie niet Hij draait dus nu T12, wat prima werkt, met nova launcher. ........
Even een kleine correctie: haar telefoon. Hahahaquote:Op maandag 28 januari 2013 08:30 schreef elinx het volgende:
[..]
Volg de link van de "officiele T16" en je zal zien dat die voor de n002i ontwikkeld is, maar ook werkt op de n002. De ROM van Lightake is exact dezelfde.
Ik denk dat de drivers van het scherm dezelfde zijn of beide zijn ingebakken.
[..]
Eleganza heeft bovendien aangegeven dat T12 NL op zijn n002i werkte.
Het enige wat echt niet meer werkt is dezelfde ClockWorkMod.
Momenteel is alleen een Chinese versie beschikbaar, die ook nog eens is gebaseerd op TWRP.
Misschien dat een skin het taalprobleem eenvoudig kan verhelpen, want dat is het voordeel van TWRP.
gecorrigeerdquote:Op maandag 28 januari 2013 09:09 schreef eleganza het volgende:
[..]
Even een kleine correctie: haar telefoon. Hahaha(de enige vrouw *kuch* uit dit topic xD(
Nietesquote:Op maandag 28 januari 2013 09:09 schreef eleganza het volgende:
[..]
Even een kleine correctie: haar telefoon. Hahaha(de enige vrouw *kuch* uit dit topic xD(
Heb Lightake even gemaild over het GPS probleem. Zal hem om te testen een dezer dagen weer terugflashen naar T16, de stock version waar hierboven naar is gelinkt waarvoor dank, had me rot gezocht xD
Ik lurk ook, in afwachting van de G4.quote:Op maandag 28 januari 2013 13:04 schreef stroopwafelt het volgende:
[..]
NietesIk heb alleen geen problemen met mijn Neo dus ik lurk alleen
Een chinees talige CWM versie, speciaal voor de n002i is van Taiwan101.quote:Op maandag 28 januari 2013 08:30 schreef elinx het volgende:
........
Het enige wat echt niet meer werkt is dezelfde ClockWorkMod.............
Dat ben ik helaas nietquote:Op maandag 28 januari 2013 17:46 schreef Downstar het volgende:
Vrouwen die gek zijn op gadgets/smartphones? hoe krijg ik mijn vriendin zo gek
?
Idem hier. M'n allereerste smartphone ooit is een Jiayu, paar weken geleden aangeschaft. Ik zie geen reden om het dubbele te gaan betalen voor een 'populair merkje'. Plus ik zit nergens aan vast zo. Qua techniek trek ik het ook wel, al kost het me wel weer even tijd aan 'zoeken + inlezen' omdat ik het over het algemeen niet bijhoudt en een inhaalslag moet maken.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:34 schreef stroopwafelt het volgende:
[..]
Dat ben ik helaas nietDe Neo is mijn eerste smartphone, zelfs. Ik ben alleen een cheapskate en ga geen 30-40 euro per maand betalen voor foon+abo als ik ook buiten de gebaande paden terecht kan voor een fractie van die prijs
En ik heb wel enig technisch gevoel dus ben niet bang voor dat rooten/flashen (al was dat dus niet nodig bij mij).
Persoonlijke ervaring: geen fijne rom. Teveel troep ingebouwd en cwm recocery is super picky met wat ie wel en niet vreet. Mijn advies: stay away.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:58 schreef elinx het volgende:
[..]
Een chinees talige CWM versie, speciaal voor de n002i is van Taiwan101.
Lang, Nederlanders zijn ja niet zo harde werkersquote:Op dinsdag 29 januari 2013 06:20 schreef Landgeld het volgende:
Mijn pakketje (telefoon) uit China is al bijna 3 weken onderweg en ligt nu al ruim 10 dagen op het internationale sorteercentrum van Post NL. Nog geen bericht gehad per post.
Hoelang kan zoiets duren? Heb Post NL al gemaild. Leverstatus ook onbekend via het T&T nummer.
Taiwan101 is een team dat voor vele toestellen een alternatieve custom ROM heeft ontwikkeld, vooral om traditioneel Chinees te kunnen toevoegen (incl andere talen). Mijn persoonlijk ervaring is dat het keurig verzorgde rom's zijn, maar inderdaad erg veel extra's bijgevoegd. Ik verwijder dat meestal vooraf met WinRar. (nb De Rom's van Shouxi hebben dat trouwens ook)quote:Op dinsdag 29 januari 2013 02:54 schreef eleganza het volgende:
[..]
Persoonlijke ervaring: geen fijne rom. Teveel troep ingebouwd en cwm recocery is super picky met wat ie wel en niet vreet. Mijn advies: stay away..........
Beetje spijtig dat het design waarschijnlijk een iPhone clone wordt.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 07:46 schreef Bartje1981 het volgende:
G5 wordt nog meer mijn telefoon denk ik.
4,5"scherm maar dan dezelfde resolutie als de G4. Die grote schermen hoeven niet zo van mij. Maar goed het is even afwachten wat de afmetingen van de G5 verder gaan doen natuurlijk.
Ik snap wat je bedoelt hoor, heb de benodigde files voor de CWM ook hierboven gelinkt in één van mijn eerdere postsquote:Op dinsdag 29 januari 2013 07:58 schreef elinx het volgende:
[..]
Taiwan101 is een team dat voor vele toestellen een alternatieve custom ROM heeft ontwikkeld, vooral om traditioneel Chinees te kunnen toevoegen (incl andere talen). Mijn persoonlijk ervaring is dat het keurig verzorgde rom's zijn, maar inderdaad erg veel extra's bijgevoegd. Ik verwijder dat meestal vooraf met WinRar. (nb De Rom's van Shouxi hebben dat trouwens ook)
De CWM recovery is een ander verhaal en heeft op zich niks met de ROM's te maken. De recovery waar ik naar verwees heeft inderdaad de extra datapartitie-layout van 2,5GB erbij, maar het is je eigen keus of je die mee wilt flashen of niet met flash-tools. Via MobileUncle hoef je alleen maar het img bestand op SD kaart te zetten, waarna het mogelijk is om (weliswaar via een chinees menu) een nandroidbackup te maken en custom Rom's te flashen. Momenteel is het mi de enige mogelijkheid voor de N002i (ips).
Wordt opgehaald, door een andere partij ingepakt, en ze moeten even wachten op het nummer. Je krijgt het vanzelf per mail als het goed is (kreeg gisteren een mail van 24 januari terwijl ik t pakje al binnen had) en ze worden verscheept op de woensdag. Je krijgt vanzelf dus een email of je kunt het na de eerste woensdag na je bestelling zien in de lightake account. En anders even mailen als je 3 dagen nadat hij op 'shipped' staat nog geen nummer hebtquote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:43 schreef Swiebeling het volgende:
Wie heeft ervaring met het verzenden via DHL door Lightake? Ik kreeg van LT netjes een mail dat mijn pakje verzonden was.
Ik vroeg om een Track and Trace nr, hun antwoord: even geduld, DHL neemt contact met je op.
Als ik zelf een pakje verstuur krijg ik direct een T&T nr mee. DHL heeft naast mijn adres-gegevens alleen een telnr, ik verwacht niet dat ze iedereen gaan bellen. (SMS misschien?)
Hoe ging dit bij jullie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |