Je kunt een account aanmaken door het paypal emailadres te gebruiken op de lightake website: http://lightake.com/accounts/login.aspx Als je dat adres invult pakt ie automatisch alle gegevens er bij over je order, omdat het aan dat emailadres is gelinkt ;-) Twee minuten werk, kun je alle gegevens over je order zienquote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:26 schreef Swiebeling het volgende:
@eleganza; thxs!
Ik heb zelf geen lightake account aangemaakt, maar gewoon besteld en betaald via paypal. Daarnaast via email gevraagd wanneer hij verzonden zou worden.
Ik kan dus ook niet via mijn account de status opvragen. Via de mail kreeg ik snel antwoord dat hij maandag al verzonden is.
Geen haast, even afwachten dus...
Misschien allemaal al gedaan maarquote:Op dinsdag 29 januari 2013 02:54 schreef eleganza het volgende:
Neo update: gps krijgt ook buiten onder geen beding een fix, lighrtake een aantal fototjes gestuurd, ze checken bij t warehouse en dan gaan ze me een 'passende oplossing' bieden xD
Mijn Jiayu G3 ligt er al sinds 7 Januari, proces kan volgens PostNL niet bespoedigd worden.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:04 schreef Landgeld het volgende:
Iemand die weet hoe ik hiermee moet omgaan: mijn telefoon ligt nu al vanaf 16 januari op het sorteercentrum in Nederland. Dit is dus al ruim twee weken. Al heen en weer gemaild met PostNL, als het nog even duurt stellen ze een onderzoek inHeb ik weer.
Ik weet dat Paypal een regeling heeft dat je je bedrag terugkrijgt indien iets niet geleverd wordt. Valt dat hier ook onder?
Heb GPStest dus gedownload, en die krijgt dus helemaal geen fix. Ook GPS Status geeft geen activiteit, zelfs na 10 minuten zoeken, buitenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:35 schreef Casper_nl het volgende:
[..]
Misschien allemaal al gedaan maar
- de app fasterfix zou kunnen helpen
- de app gps test: kan je zien of er uberhaubt activiteit met je gps plaatsvindt
Ligt je phone al vanaf 7 januari bij PostNL? Tering. Zijn ze hem kwijt of is zoiets normaalquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:54 schreef TukR het volgende:
[..]
Mijn Jiayu G3 ligt er al sinds 7 Januari, proces kan volgens PostNL niet bespoedigd worden.
Ik heb op 10 januari een brief gekregen dat de waarde niet bepaald kon worden, ingevuld en teruggestuurd.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:20 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Ligt je phone al vanaf 7 januari bij PostNL? Tering. Zijn ze hem kwijt of is zoiets normaal![]()
Kan dat van mij ook wel even duren..... Ik heb ook nog geen post o.i.d. gehad.
Is de enige optie nu afwachten? Ik word er nu al niet goed en enorm kriebelig van![]()
Misschien is het alleen mijn toestel hoor, de N02-M van mijn zusje heeft 100% goed werkende GPS, dus wacht het eerst maar af. Als je de N002i hebt gekocht, ik heb mn ervaringen mbt flashen/rooten ed al eerder in dit topic gepost, mocht je dat van plan zijn, lees dat alvast even door zodat je niet dezelfde fouten maakt als ik ;-) En mocht het niet lukken, vraag het gerustquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:19 schreef Swiebeling het volgende:
@eleganza: super tip, direct alle ordergegevens !
Enne, om mijn voorpret voor de Neo niet te veel te laten bederven zal ik maar om jouw GPS-ellende heen lezen... :-)
Gewoon dit even printen.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:06 schreef Swiebeling het volgende:
.........
Ik heb in ieder geval begrepen dat ik een chinese CWM-recovery moet gaan installeren, hartstikke leuk hoor! Als ik mijn oude telefoon met engelstalige recovery ernaast hou, lukt het me hopelijk wel..............
Oke. Mijn telefoon ligt al sinds 16 januari en nog geen brief ontvangenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:53 schreef TukR het volgende:
[..]
Ik heb op 10 januari een brief gekregen dat de waarde niet bepaald kon worden, ingevuld en teruggestuurd.
Inklaren kan maximaal 30 werkdagen duren.
Dat vind ik ook vervelend... Maar zou dit niet in android moeten zitten?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:37 schreef eleganza het volgende:
[..]
Ook vervelend dat hij mijn contacts niet herkent, die staan allemaal als +31 in mijn telefoon, en als er 06XXX staat pakt hij dus de contactpersoon niet :\ Jammer dat. Meende er al in eerdere topics iets over gelezen te hebben maar kon het zo 123 niet terugvinden.
Jahoor dat kan primaquote:Op woensdag 30 januari 2013 19:54 schreef Xenorium het volgende:
Pandawill zou ik vermijden als het even kan.
En waarom Pandawill vermijden?quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:54 schreef Xenorium het volgende:
Pandawill zou ik vermijden als het even kan.
En meestal niet de goedkoopstequote:Op woensdag 30 januari 2013 20:30 schreef tokko1 het volgende:
[..]
En waarom Pandawill vermijden?
Grote en betrouwbare hsop, moet alelen zeggen dat ze niet altijd snel shippen.. kan wel 2 á 3 dagen duren.
Ik heb 1 ervaring met Pandawill en die was positief. De FOK couponcode werkte ook prima daar (scheelt toch weer 5%)quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:31 schreef tharonny het volgende:
Wat raden jullie aan? Of bij banggood Newman bestellen of bij PandaWill. Ze zijn even duur, maar welke zouden jullie kiezen(kwa support/afhandeling enz enz)
Kijk, nog iemand die geïnteresseerd is in deze telefoon. Ik ga hem denk ook maar gewoon bij pandawill bestellen. Heeft het nog nut voor het chineese nieuwjaar? Of kan ik beter wachten tot 17 februari?quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:34 schreef Splackavellie02 het volgende:
Heeft het bij Pandawill nog zin om DHL of FedEx te kiezen om het toestel sneller in huis te hebben? Zoja, welke van de twee levert dan sneller?
Ik heb nu toch wel serieus de neiging om de Newman N2 te kopen. 199 euro voor een 1.4GHz quadcore snapdragon is geen geld. Zelfs niet als daar nog douanekosten bovenop komen.
Zie TSquote:Op donderdag 31 januari 2013 16:09 schreef tharonny het volgende:
Edit2: Wat was de FOK coupon code voor pandawill? kan hem zo snel niet vinden?
Komt de N2 op $271,61 wat volgens google overeenkomt met ¤200. Zelfde SoC als de SIII toch? En daar betaal je nu nog ¤470 voor gezien de pricewatch van Tweakersquote:panda4fok
ik zou zeker ruim na chinees jaar bestellen vanwege de verwachte langere wacht-/levertijden.quote:Op donderdag 31 januari 2013 18:24 schreef tharonny het volgende:
wanneer zal ik hem bestellen ivm chinees nieuwjaar?
Thanks, dan wacht ik even tot die datum. Is niet andersquote:Op vrijdag 1 februari 2013 06:11 schreef vuurpaard66 het volgende:
[..]
ik zou zeker ruim na chinees jaar bestellen vanwege de verwachte langere wacht-/levertijden.
2-4 dagen bij mijquote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:25 schreef wootahH het volgende:
Hoelang duurt t bij banggood normaal voor ze verzenden. Heb 29 jan besteld? Hij staat sindsdien op processing
is dat niet een powerbank?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:19 schreef sketchertje het volgende:
zie ik dat nou goed? volgens mij is dat een draadloos oplaad station wat ie daar heeft? weet iemand welke dat is en waar we dat kunnen bestellen?
4e t/m 17equote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:35 schreef David_ het volgende:
Hebben Chinezen nu de hele komende week vrij of wat?
Sommige nog wat langer.. Datums wisselen wat per bedrijf, de ene is de 4e, andere de 5e, anderen weer tot 25..quote:
Ja, maar gemiddeld genomen zit het veelal tussen de 4e en de 17equote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:51 schreef DJSmiley het volgende:
[..]
Sommige nog wat langer.. Datums wisselen wat per bedrijf, de ene is de 4e, andere de 5e, anderen weer tot 25..
Februari is een ramp, maar goed, da's elk jaar zo.
Ik heb nog een paar orders lopen. Een paar 'kleine' orders zijn vandaag verstuurd (verwacht ik maandag), andere orders worden maandag verstuurd, de rest komt pas eind vd maand.
Wel wat langer, Chinees nieuwjaar is een van de belangrijkste feestdagen, zeg maar een beetje zoals kerstmis in Nederland, dan zijn ook veel bedrijven in Nederland een week ofzo dichtquote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:35 schreef David_ het volgende:
Hebben Chinezen nu de hele komende week vrij of wat?
quote:Op maandag 10 december 2012 15:55 schreef Xenorium het volgende:
Ok hier de fix voor de FMRadio en Flashlight. Gewoon op je sdkaart zetten als zip en via CWM recovery updaten.
Ik hoor de feedback wel. Jullie hebben geluk, heb 'm vertaald in het Nederlands.![]()
http://rapidshare.com/fil(...)shlight_Xenorium.zip
mmmm toch niet goed genoeg gezocht... zoeken door die 10+ topics inmiddels is niet alles..quote:
Alstu, heb hem even op m'n server gezet!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:20 schreef DJSmiley het volgende:
[..]
mmmm toch niet goed genoeg gezocht... zoeken door die 10+ topics inmiddels is niet alles..
maar goed, iemand een mirrortje?
Download not available
Download permission denied by uploader. (0b67c2f5)
tnx, dat werkt nu ook weer!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:42 schreef penningmaniac het volgende:
[..]
Alstu, heb hem even op m'n server gezet!
http://www.moveit32.nl/media/Fix_FMRadio_Flashlight_Xenorium.zip
Dit moet dus weer in de nieuwe OP.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:57 schreef DJSmiley het volgende:
[..]
tnx, dat werkt nu ook weer!
Rapidshare heeft blijkbaar z'n settings veranderd, en files staan nu dus by-default op private, waardoor (oudere) bestanden dus vaak niet meer te downloaden zijn, tenzij de eigenaar de rechten aangepast heeft na de wijzigingen...
Alles wat ik her- en der verzameld heb heb ik nu even bij elkaar gezet op mn server. www.djsmiley.com/neon002i/
Afkomstig dus van hier, rapidshare, baidu en weetikveelwatnogmeer. Met deze tools heb ik iig alles op de N002i kunnen krijgen, en m'n f*cked recovery weer gefixed.
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:57 schreef DJSmiley het volgende:
Alles wat ik her- en der verzameld heb heb ik nu even bij elkaar gezet op mn server. www.djsmiley.com/neon002i/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |