abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121539027
Nou ik heb hem eindelijk binnen mijn U18GT, moet zeggen dat het ding heerlijk draait. Alle spelletjes tot nu toe zonder haperen, ook MKV filmpjes (alleen VLC zorgt voor haperingen, MX player niet). Hoe lang het ding mee gaat qua batterij weet ik nog niet, daarvoor heb ik het ding nog niet lang genoeg in huis. Ook het opladen vind ik bagger, want laad niet op via micro usb... en dat had ik graag wel gewild... mja.. en ik mis flash.... mijn vriendin kan haar spelletjes op FB niet spelen op deze tablet.... oh en chrome wil er niet op draaien!!!

Verder heerlijk licht en prachtig 1080p beeld! ben er blij mee!

heb net 3x32GB Class 10 geheugenkaartjes gekocht voor alle telefoons en deze tablet, voor nog geen 17 euro :P
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_121540138
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 02:39 schreef Diqiu-Long het volgende:
De ZTE U950 werkt wel in Nederland maar alleen op GSM, dus dan kun je geen 3G gebruiken.

Ik ben nog paar interessante toestellen tegen gekomen en die zijn van Mogu, namelijk de M1 een 3.5 toestel.

En andere toestel is de M2 en die heeft een 4.0 inch scherm en een MT6577, dit toestel is erg vergelijkbaar met de Jiayu G2, maar met een verschil, dit toestel heeft 1GB Ram en kost 666 yuan, dat is wat mij betreft een betere deal dan de Jiayu G2 en je kunt deze toestellen via taobao kopen.
Dan is de ZTE U950 niet het overwegen waard nu ik via Hollandsnieuwe via 3G een internetbundel maandelijks tot mijn beschikking heb. Die M1 is duurder dan de M2 op Taobao :+ En in weze is die M2 idd een G2 van Jiayu, maar dan 10 dollar goedkoper. Plus nog eens first deposit cashback, waardoor je dat kunt gebruiken voor verzending en commissie. Bottom line: $107 = ¤80, een aardig opvolgertje voor mijn huidige Blade :o Kan alleen niet er achter komen welke accu die M2 nu heeft. Voor de Subor Dream S geeft Etotalk Q2 2013 aan, dus dat is nog een half jaar wachten. Kan die tijd prima overbruggen met de Blade zolang die het uit blijft houden. En dan is er ook weinig noodzaak voor een M2/G2 of anderszins. :) Bovendien heb ik die hele Blade pas sinds november vorig jaar. Sinds ik aan android begonnen ben en hoe rap de Chinezen leuke alternatieven aanbieden, des te korter ik ga doen met toestellen. Kon jaren hiervoor met featurephones makkelijk twee jaar uitzingen. Nu ben ik pas ruim 1 jaar onderweg en ik ben al aan het kijken voor wat nieuws. Waarom? Omdat het kan I guess :P
mag het weten
pi_121540258
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 11:03 schreef Chandler het volgende:
heb net 3x32GB Class 10 geheugenkaartjes gekocht voor alle telefoons en deze tablet, voor nog geen 17 euro
waar heb je deze aangeschaft en heb je een link voor mij...klinkt heel goed
pi_121540366
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_121540442
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 11:47 schreef Chandler het volgende:
ff zoeken
top wacht je reactie dan af...alvast bedankt
pi_121540492
quote:
10s.gif Op maandag 14 januari 2013 11:50 schreef vuurpaard66 het volgende:
top wacht je reactie dan af...alvast bedankt
Refresh! :P
Like trump...
pi_121540512
quote:
let wel op dat er daadwerkelijk 32gb op die kaartjes zit wordt wel eens gerommeld en blijkt er veel minder geheugen op. ik dacht dat je in NL had gekocht vandaar
pi_121540557
quote:
10s.gif Op maandag 14 januari 2013 11:52 schreef vuurpaard66 het volgende:

[..]

let wel op dat er daadwerkelijk 32gb op die kaartjes zit wordt wel eens gerommeld en blijkt er veel minder geheugen op. ik dacht dat je in NL had gekocht vandaar
Klopt, maar zal ze volstouwen met 32GB aan bluray films en als het goed is zijn er ook wel tooltjes voor die de kaartjes testen, ze zeggen CLASS10 op dhgate en daar ga ik dan ook lekker vanuit. Ach wat is 17 eurotjes nou? :P
Like trump...
pi_121541848
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 11:41 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Dan is de ZTE U950 niet het overwegen waard nu ik via Hollandsnieuwe via 3G een internetbundel maandelijks tot mijn beschikking heb. Die M1 is duurder dan de M2 op Taobao :+ En in weze is die M2 idd een G2 van Jiayu, maar dan 10 dollar goedkoper. Plus nog eens first deposit cashback, waardoor je dat kunt gebruiken voor verzending en commissie. Bottom line: $107 = ¤80, een aardig opvolgertje voor mijn huidige Blade :o Kan alleen niet er achter komen welke accu die M2 nu heeft. Voor de Subor Dream S geeft Etotalk Q2 2013 aan, dus dat is nog een half jaar wachten. Kan die tijd prima overbruggen met de Blade zolang die het uit blijft houden. En dan is er ook weinig noodzaak voor een M2/G2 of anderszins. :) Bovendien heb ik die hele Blade pas sinds november vorig jaar. Sinds ik aan android begonnen ben en hoe rap de Chinezen leuke alternatieven aanbieden, des te korter ik ga doen met toestellen. Kon jaren hiervoor met featurephones makkelijk twee jaar uitzingen. Nu ben ik pas ruim 1 jaar onderweg en ik ben al aan het kijken voor wat nieuws. Waarom? Omdat het kan I guess :P
Ligt een beetje aan je gebruik, maar inderdaad als je een internet bundel ter beschikking hebt dan is 3G inderdaad een must.

Nou volgens mij is de M1 goedkoper dan de M2 en is de M1S weer goedkoper dan de M1 en goedkoopste is de M0, dat heeft een 3.5 HVGA scherm en 1Ghz single core.

Maar die kortingen zijn blijkbaar weg als ik nu op taobao kijk :o

Die M2 heeft een 1500Mah accu.

De specificaties van die M0 komt overeen met een iPhone 3GS, die heeft ook HVGA en die camera was ook maar iets van 3MP, volgens mij had die geen front camera.

En de Ram was ook 256mb, maar de CPU van iPhone 3GS is een cortex a8 at 600mhz, terwijl deze M0 een Cortex A5 heeft at 1Ghz, de Cortex A5 zou ook twee keer zo snel zijn als Cortex A8.

Zo zie je maar dat je voor minder dan ¤ 50 best een krachtige smartphone kan krijgen, in 2009 betaalde veel mensen nog ongeveer ¤ 600 voor een iPhone die men toen al zoveel snellere vond.

[ Bericht 6% gewijzigd door Diqiu-Long op 14-01-2013 15:13:15 ]
  maandag 14 januari 2013 @ 15:53:45 #285
172072 JiePieWie
Mechcommander for life!
pi_121549968
quote:
1s.gif Op maandag 14 januari 2013 08:41 schreef Diqiu-Long het volgende:

[..]

Hier heb je de link waar MisterTao wel de korting in mee neemt.

http://www.mistertao.com/yext/item/index?iid=16685910900

De reden dat hij op andere pagina niet korting over nam is omdat MisterTao een apart gedeelte op zijn site heeft voor afgeprijsde artikelen, dus je moet bij discount zone zijn.
Het jammere is dat als ik die link nu volg hij nog steeds voor $175 staat terwijl de 'reclame' in de aanbieding echt 666 yuan staat. Dat toestelletje lijkt me wel wat voor mijn vrouw dus hoe krijg ik het nu voor de prijs zoals in de aanbieding staat ? Zoeken in de discount-hoek van Mr tao op 'M2' of 'Baidu' levert 0 hits. Kan ik dat toestel voor die prijs niet ergens anders kopen ?

Hoe zoek ik trouwens op de 'M2' via mr tao ? Ook via de normale pagina krijg ik er 0 hits op..

[ Bericht 2% gewijzigd door JiePieWie op 14-01-2013 16:13:11 (aanvulling) ]
pi_121551273
Als je deze link volgt tref je meer hits aan voor de Mogu M2. En dan heb je deze seller die hem voor 666 yuan list en deze seller alleen bij de laatste kleur-optie, lang leve Google translate verworden tot '7-kleuren complete enkelvoudige elektrische gefotografeerd Opmerkingen gewenste kleur' _O- oftewel gok ik 'Willekeurige kleur' en je krijgt ofwel wit, zwart, blauw, rood, oranje opgestuurd. ;)
mag het weten
pi_121556984
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 10:30 schreef bartvdg het volgende:
http://translate.googleus(...)8tJ7EwkHSodyyo0_L2Ng

T16 rom net released, wie weet of er hier standaard nederlands in zit?
Dit is waarschijnlijk dezelfde ROM die al eerder was uitgebracht door Lightake.voor "internationale" klanten en nimmer gepubliceerd bij Neomobile. Die desbetreffende T16 had geen standaard Nederlands
pi_121560778
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 10:30 schreef bartvdg het volgende:
http://translate.googleus(...)8tJ7EwkHSodyyo0_L2Ng

T16 rom net released, wie weet of er hier standaard nederlands in zit?
Staat wel N002i bij en niet N002M. Dus weet niet of deze wel voor de "oude" Neo is.
pi_121561868
quote:
Dit kan toch nooit waar zijn? Ik zie dat er veel goede reviews onder staan, maar ik kan me niet voorstellen dat die kaartjes echt 32GB zijn eigenlijk... Hou je ons op de hoogte als ze binnen zijn?
  maandag 14 januari 2013 @ 20:30:19 #290
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_121563160
Waar zie jij op die pagina reviews staan dan. :') Er staat alleen ordergeschiedenis.
Onder reviews staat: 'There are no customer reviews yet,be the first to review this item'.

Anywayz, geheugenkaartjes is niet iets waar ik op ga besparen. Als er dan al Chinese webshop meuk in huis komt, dan tenminste van een Chinees/Koreaans/Japans merk ofzo, maar dit is gewoon merkloos spul. Zie ook de daadwerkelijke reviews bij het profiel van de verkoper van mensen die wel hun kaartjes checken op hun kunnen na binnenkomst...
quote:
Orders received, but for some reason the test is determined by the class 4 instead of the claimed 10, there is no matching the description on the website, the memory slows down when applying to the operations of copying information.
quote:
WARNING THIS I A BAD SELLER SELLING FAKE SD CARDS! It looks like real 32gb sd card but they are really 1.6-1.8gb cards. I have been in contact with the seller and first i was offered a rely poor refund of 1/4 of the amount that i turned down! Then when i said a was going to give them a bad review they offered me a full refund but no money was sent to me! This is a scam and to prove it i have saved all message history with the seller! WARNING !
quote:
Not genuine cards, full refund was given, upgrade/defective.
quote:
Most cards did not work. Cannot store more than 2GB. Had a lot of trouble with the products.
quote:
all you sent me do not work , why I paid alot of money for it and I get shite no one of the 32 giga card no one work .it is not good why you do such a thing !!!
SanDisk. _O_ Samsung. ^O^
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  maandag 14 januari 2013 @ 20:44:21 #291
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_121563911
Misschien al gepost, maar wie meer wil weten over de M0, M1, M2 en toekomstige M3 van Mogu...

www.moguphone.com

Oh, en dan nog voor de mede NEO-bezitters, een originele flip cover voor de N02 van 'leer', 5 euro:

http://www.mistertao.com/(...)tem-20963728980.html

Net besteld, ik weet alleen niet of ik de witte of de zwarte heb besteld ghehehe...

Linker bestelvakje betreft de witte cover, rechts dus de zwarte... (had het goed gegokt)

[ Bericht 28% gewijzigd door funky_fart op 14-01-2013 21:00:42 ]
pi_121565545
Zo mijn Neo is ook binnen bij etotalk gekocht telefoon netjes door hun geroot, Nederlandse taal erop en playstore en alle Chinese meuk door hun eraf gehaald! Kortom ben er blij mee. Scherm vindt ik wel een beetje tegenvallen maar voor de rest een zeer mooi toestel, ligt lekker in de hand maar toch een vraag, Hiervoor had ik een htc desire met gingerbread nu kan ik op ICS nergens de instellingen vinden om de ringtones te vinden en te veranderen ik weet het klinkt suf....iemand een idee?
  maandag 14 januari 2013 @ 21:27:10 #293
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_121566367
Die T16 is compatible voor de i-versie, verder is er niks nieuws.
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 21:13 schreef Zorbathagreek het volgende:
Zo mijn Neo is ook binnen bij etotalk gekocht telefoon netjes door hun geroot, Nederlandse taal erop en playstore en alle Chinese meuk door hun eraf gehaald! Kortom ben er blij mee. Scherm vindt ik wel een beetje tegenvallen maar voor de rest een zeer mooi toestel, ligt lekker in de hand maar toch een vraag, Hiervoor had ik een htc desire met gingerbread nu kan ik op ICS nergens de instellingen vinden om de ringtones te vinden en te veranderen ik weet het klinkt suf....iemand een idee?
Gewoon onder je actieve audioprofiel (ja, daar kun je op 'klikken' en voor dat profiel meer dingen instellen).
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_121567036
Ah top Shiznuts ik had daar al gekeken zag alleen een vinkje staan bij algemeen met daaronder de tekst "4g netwerk en modem instellen en beheren" staan ( wellicht een vertaal foutje?) geen idee dat je daar ook op kon klikken thanks!
pi_121568345
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 21:13 schreef Zorbathagreek het volgende:
Zo mijn Neo is ook binnen bij etotalk gekocht telefoon netjes door hun geroot, Nederlandse taal erop en playstore en alle Chinese meuk door hun eraf gehaald .........
Kan je aub vertellen welke ROM ze erop gezet hebben (instellingen/over de telefoon/buildnr)
pi_121569038
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 20:07 schreef fr33z het volgende:

[..]

Dit kan toch nooit waar zijn? Ik zie dat er veel goede reviews onder staan, maar ik kan me niet voorstellen dat die kaartjes echt 32GB zijn eigenlijk... Hou je ons op de hoogte als ze binnen zijn?
Ik zal jullie op de hoogte houden, mijn ervaringen met dhgate zijn goed moet ik zeggen, tot nu toe nog nooit troep ontvangen! zo wel dan zijn jullie de eerste die mijn beklaag mogen lezen!
Like trump...
  maandag 14 januari 2013 @ 22:16:16 #297
327191 RobertNL
For your gear.
pi_121569481
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 20:44 schreef funky_fart het volgende:
Misschien al gepost, maar wie meer wil weten over de M0, M1, M2 en toekomstige M3 van Mogu...

www.moguphone.com

Oh, en dan nog voor de mede NEO-bezitters, een originele flip cover voor de N02 van 'leer', 5 euro:

http://www.mistertao.com/(...)tem-20963728980.html

Net besteld, ik weet alleen niet of ik de witte of de zwarte heb besteld ghehehe...

Linker bestelvakje betreft de witte cover, rechts dus de zwarte... (had het goed gegokt)
Zal voor dat geld wel plastic leer zijn :P!
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 21:58 schreef elinx het volgende:

[..]

Kan je aub vertellen welke ROM ze erop gezet hebben (instellingen/over de telefoon/buildnr)
Die maken zelf ROMS ;) (of laten dat doen).
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  maandag 14 januari 2013 @ 22:22:16 #298
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_121569867
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 22:08 schreef Chandler het volgende:

[..]

Ik zal jullie op de hoogte houden, mijn ervaringen met dhgate zijn goed moet ik zeggen, tot nu toe nog nooit troep ontvangen! zo wel dan zijn jullie de eerste die mijn beklaag mogen lezen!
Da's heel leuk, maar dat is als zeggen dat eBay je nog nooit heeft teleurgesteld. DHGate/eBay is alleen het medium, niet de verkopende partij zelf, dus daar valt niks van af te leiden.
  maandag 14 januari 2013 @ 22:25:28 #299
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_121570049
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 22:16 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Zal voor dat geld wel plastic leer zijn :P!

[..]

Ik dacht eigenlijk dat ie van genuineleer was ;)
  maandag 14 januari 2013 @ 22:31:28 #300
327191 RobertNL
For your gear.
pi_121570414
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 22:25 schreef funky_fart het volgende:

[..]

Ik dacht eigenlijk dat ie van genuineleer was ;)
Ja, genuineleer van de krokodil of niet :D!

quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 22:22 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Da's heel leuk, maar dat is als zeggen dat eBay je nog nooit heeft teleurgesteld. DHGate/eBay is alleen het medium, niet de verkopende partij zelf, dus daar valt niks van af te leiden.
_O_
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')