Kijk ff in de OP (OpeningsPost) onder 'DualSIM & Frequentiebanden'.quote:
quote:T-Mobile zegt een leidende positie in de 1800-band te hebben verworven, waardoor ze de maximale 4G-snelheid aan hun klanten kunnen aanbieden. Een mix van hoge en lage frequenties zorgt ervoor dat er zowel binnenshuis als buitenshuis optimaal bereik mogelijk is, belooft de operator. T-Mobile kreeg 15 nieuwe vergunningen in verschillende frequentiebanden. Het grootste pakket bevindt zich in de 900- en 1800-frequentiebanden. Ze zijn zodanig afgestemd dat klanten met een smartphone kunnen internetten op de maximale 4G-snelheid. T-Mobile noemt daarbij expliciet de iPhone 5.
T-Mobile heeft drie frequenties in de 900-band, zes in de 1800-band en vijf in de 2600-band binnengehaald. Het uitrollen van 4G-netwerken op basis van de 1800-band zal versneld kunnen plaatsvinden, omdat T-Mobile al een netwerk bezit dat gebaseerd is op de 1800-frequentieband. “De vijf vergunningen in de 2600-band zijn een concrete investering in de toekomst gezien de explosieve groei van dataverkeer die naar verwachting de komende jaren zal aanhouden”, schrijft de operator.
Wat voor debacles kende de MTK6577-generatie dan?quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:21 schreef shiznuts het volgende:
5.3" of zelfs richting 6" hoeft van mij inderdaad ook niet.
4.7" en 5.0" wil ik op zich nog wel een kans geven (anders sluit je wel heel veel toffe phones uit), moeten ze gewoon een lekkere dunne bezel hebben, dan zal het niet heel veel schelen.
Denk dat ik toch voor de Jiayu G4 ga... 4.7" 720P OGS IPS scherm, Quadcore MTK6589 DualSIM, 2GB RAM, 3000mAh versie. Zowaar ietsjes compacter/ergonomischer dan de G3.
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Dealbreaker zou alleen kunnen zijn dat ze alleen een witte-versie releasen. De achterkant is mooi wit hoor, prima, maar de voorkant a.u.b. zwart laten. Niks vind ik lelijker en storender als een witte omranding van het scherm. Zelfde voor de UMI X2, die ik overigens ook niet uitsluiten zou. Ligt ook aan de beschikbaarheid. De MTK6577-generatie kende zo z'n debacles natuurlijk.
Jawel hoor, prijs/kwaliteit echt top. Navigeert best smooth en je kunt ook best een tof spel draaien. Ging meer om de beschikbaarheid van de telefoons, die was trouwens ook verbonden met de schaarste aan onderdelen omdat iedereen dezelfde componenten wilde.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:53 schreef Splackavellie02 het volgende:
Ah zo. Maar de processor zelf is wel goed?
Was inderdaad echt een pain in the ass om te krijgen.. opzich wel een goed teken lijkt me!quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:55 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Jawel hoor, prijs/kwaliteit echt top. Navigeert best smooth en je kunt ook best een tof spel draaien. Ging meer om de beschikbaarheid van de telefoons, die was trouwens ook verbonden met de schaarste aan onderdelen omdat iedereen dezelfde componenten wilde.
Website-url wordt geloof ik geblokkeerd op Slatedroid.com .quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:17 schreef Splackavellie02 het volgende:
Mooi zo, thanks. En Android-sale.com, heb je daar ervaring mee?
Stja maar hij is ook nog niet echt goed verkrijgbaar, ik las trouwens wel een nadeel, hij heeft Android 4.0 en dan ben je niet zeker of er ooit wel Android 4.1 komt.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:20 schreef tharonny het volgende:
Ziet er ook niet heel verkeerd uit die Newman N2. Vind 300 dollar ook niet zo gek. Is die echt zo goed te vergelijken met de SGS3? http://www.gizchina.com/2013/01/17/newman-n2-review/
Heeft volgens mij niets te maken met je Neo maar eerder met jouw ipad en iphone.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:12 schreef Zorbathagreek het volgende:
Op mijn werk hebben we allemaal ifeuns en aangezien ik nu de NEO heb ligt die van mij in de kast..maar ik loop nu tegen het volgende probleem aan, als ik met mijn werk sim een sms stuur naar een collega en die antwoord krijg ik de sms niet binnen. Kom ik thuis en kijk op mijn IPad zie ik bij berichten pas het antwoord....hoe kan ik regelen dat Ifeun berichten op mijn NEO ( werk sim) binnen komen?
Ook heb ik een bug gevonden, ik kan in instellingen het accu menu niet openen, krijg de volgende foutmelding: unfortunatly, Instellingen has stopped. Iemand een idee?
Net even de batterij er uitgehaald. Was er heilig van overtuigd dat er 1600mah in zatquote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:30 schreef shiznuts het volgende:
Haal gewoon een N002i. Ik denk dat 'ie je best bevallen zou en de accu gaat vast wel een dag uithouden (Desire Z heeft dan ook een schijtaccu van 1300mAh ofzo en is echt tragisch inderdaad). Blijkt 'ie toch niks voor jou, kun je 'em vast tegen kostprijs (of minimaal verlies) nog wel kwijt en haal je iets anders.
Is de (unbranded) Xiaomi M1! zie hier android 4.0 er op draaien, origineel draaide ie een 2.3 MIUI rom:quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:15 schreef Michael-H het volgende:
Chinaphone met android voor 63 euro (met coupon 7ALLSITE)!? Dual core, 1 gig ram, alleen het scherm is wat minder. Maar nog steeds geen geld met die specs
Thanks Asd! Ga het proberen iPhone stond al uit dus zal het wel aan de iPad liggen...quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:27 schreef asd1975 het volgende:
[..]
Heeft volgens mij niets te maken met je Neo maar eerder met jouw ipad en iphone.
Ik denk namelijk dat jouw collega geen sms terugstuurt maar een imessage.
Je zou dan imessage op jouw ipad moeten loskoppelen van jouw telefoonnummer en kijken of het dan al werkt. Ook imessage op jouw iphone uitschakelen voor de zekerheid.
Dit dus: http://translate.google.c(...)read-401870-1-1.htmlquote:Op maandag 14 januari 2013 15:58 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Om het dus samen te vatten:
1e versie: 1800mAh + 1GB + 4GB
2e verse: 3000mAh + 1 GB + 4GB
3e versie: 1800mAh + 2GB + 32GB (later uit te brengen, 32GB onder voorbehoud)
4e versie: 3000mAh + 2GB + 32GB (later uit te brengen, 32GB onder voorbehoud)
[..]
Ah oke, ik moet eerlijk bekennen dat ik de laatste tijd eigenlijk niet meer veel mee lees hier..quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:55 schreef shiznuts het volgende:
Sterker nog, er zijn meer dan twee configuraties (bijvoorbeeld ook 1GB met 3000mAh).
Is laatst een mooi tabelletje van gepost.
-edit-
[..]
Dit dus: http://translate.google.c(...)read-401870-1-1.html
Newman N2 is ook wel geinig, maar niet dualSIM. Kijk uit naar de UMI X2 en de G4 persoonlijk.
T15 van Xenorium.... uhm.... ook als is google mijn vriend kan ik die nergens vinden! Iemand een linkje met MD5 hash?quote:Op woensdag 16 januari 2013 15:11 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Hm, dat probeerde ik maar werkte volgensmij niet. Heb de T15 Xenorium (Nederlandse taal)-rom erop staan.
En gedaan. Zelfs al verstuurd:quote:
Ik was ook aangenaam verrast door de snelheidquote:
Nee, de officiele T16 bevat géén NL en Nieuwjaars T16-4.0.8 ook niet. Ze zijn wel meertalig.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 10:02 schreef shiznuts het volgende:
Er is bij mijn weten alleen een Xenorium T12. Er is ook een nieuwjaars T16 verschenen als het goed is met NL ondersteuning (official)...............
Ok. Dus als ik je goed begrijp bevat die V.07-2 ook NL alleen moet er wat aangepast worden in de image. Welke manier heb je vervolgens gebruikt om te flashen ? Wel via die tool ?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:55 schreef elinx het volgende:
V.07-2 is gebaseerd op T16 en volledig meertalig (21 talen).
Echter zit er een klein nadeel aan, welke weliswaar niet onoverkomelijk is, maar wel wat inspanning vereist.
De Taiwan101 ROM's willen gebruik maken van een vergrootte data partitie, die met flashtool wordt aangemaakt. Ook dat bestand staat daar vermeld. Ik vond dit echter geen goed idee omdat je dan problemen kan krijgen met het terugplaatsen van een Nandroid backup.
Via Winrar de EBR1 verwijderen lost dat op. Ik zelf heb ook de verwijzing naar EBR1 in updater-script verwijderd.
Misschien dat het steeds andere WiFi Mac adress de oorzaak kan zijn. Is ook al eerder aan de orde geweest.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:02 schreef R4m0n_46 het volgende:
Het internet van m'n Neo zit weer te kloten.
.....
Met Wi-Fi aan/uit doet m'n internet het welgeteld elke keer zo'n 3 seconden weer ff.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:40 schreef elinx het volgende:
[..]
Misschien dat het steeds andere WiFi Mac adress de oorzaak kan zijn. Is ook al eerder aan de orde geweest.
Tot nu toe is bij mij uit en aanschakelen van WiFi voldoende om een werkende verbinding tot stand te brengen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bron: http://www.mobile01.com/topicdetail.php?f=586&t=3150310&m=f&p=1Koekje d'r bij?
Een mooie witte telefoon is niet lelijk. Ik ben er ook ingegroeid de laatste maanden hoor, ik vond de zwart/witte Neo N02-m wel mooi, en heb het niet zo op de zwarte variant. De Galaxy Note 2 vind ik bijv dat die wit hoort te zijn. Net als de galaxy S3. Witte iphones daarentegen ...quote:
Zit helemaal op jouw spoor, wit is het nieuwe zwart!quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:12 schreef eleganza het volgende:
[..]
Een mooie witte telefoon is niet lelijk. Ik ben er ook ingegroeid de laatste maanden hoor, ik vond de zwart/witte Neo N02-m wel mooi, en heb het niet zo op de zwarte variant. De Galaxy Note 2 vind ik bijv dat die wit hoort te zijn. Net als de galaxy S3. Witte iphones daarentegen ...Witte ipads kunnen dan wel weer. Ben wat dat betreft heel picky. Hoop dat de witte NEO gaat bevallen, ga 'm morgen bestellen
Ben wel eens dat wit zwart mooiere is dan helemaa wit. Want zwart maakt het juist dat je geen last hebt van die bezels.quote:
Dat is een soort skin, maar Meizu wijkt af van de Android standaard. Google heeft zeg maar een standaard neer gezet voor de knoppen en Meizu heeft iets heel anders waardoor je met andere launchers problemen krijgt.quote:Op zondag 20 januari 2013 00:08 schreef o.us2.0 het volgende:
De Meizu MX draait op Flyme. Is dat een ander OS of gewoon een Androidschil als Touchwiz/Sense?
Wisselt nogal. Soms grijs, soms blauw.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:34 schreef Downstar het volgende:
Zijn de signaal bars, blauw of grijs R4m0n_46 wanneer je problemen ondervind?
oh, ik had altijd het probleem voorheen dat ze dus pas bij een router reset ff blauw waren voor 5 minuten, en dat ze dan weer grijs werden.. bij grijze( dus wel volledig bereik!) bars heb je dan geen verbinding met google servers ofzo, hierbij krijg ik dus ook steeds geen werkende verbinding..quote:Op zondag 20 januari 2013 14:34 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Wisselt nogal. Soms grijs, soms blauw.
Maar heb ook vaak dat ie het bij blauw niet doen, grijs doet ie het vanzelfsprekend niet.
Heeft z'n eigen willetje lijkt het wel.
quote:Op zondag 16 december 2012 14:21 schreef Downstar het volgende:
Hmmmm zo te zien ( nog niet te vroeg juichen, want het is pas een dag goed) is het wifi probleem nu opgelost..
stappen gedaan:
Clear data in Google services framework
Clear cache en data van google playstore
Deinstalleren van googleplaystore updates..
Router gereboot
telefoon meerdere malen gereboot..
en dus daarvoor de simkaart + batterij er voor een minuut uitgelaten..
Dat gaf dus geen fix..
maar nu dus al een tijdje gewoon blauwe wifi signaal steepjes..
en ik zie dat android automatisch wifi killt ofzo na een tijdje niet te zijn gebruikt?
dan start hij bij scherm on weer de wifi op, issie even grijs.. maar word daarna weer blauw
en internet werkt dan gewoon
hopelijk dus een fix voor altijd ipv morgen weer problemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |