Hij had gewoon geluk dat zo veel toppers fout achter elkaar aan reden.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:32 schreef Dekatria het volgende:Terechte klacht.twitter:NStijkel twitterde op zaterdag 12-01-2013 om 23:29:51 @RTLGP Waarom krijgt Robert van Pelt (19 jaar, debutant) niet zijn moment of fame? Betaalt Chicherit wel?@rallyraidnieuws @Maniacs_nl #RT reageer retweet
De rest faalde met navigeren, hij niet.quote:Op zondag 13 januari 2013 00:00 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Hij had gewoon geluk dat zo veel toppers fout achter elkaar aan reden.
Zo droog inderdaadquote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:58 schreef Yreal het volgende:
Robert van pelt die gewoon op facebook post alsof ie een voetbalwedstrijdje heeft gewonnen
Bazenplaatquote:Op zondag 13 januari 2013 00:01 schreef Dekatria het volgende:
[ afbeelding ]
Chaos van vandaag in 1 foto.
Als die stroom nog iets hoger wordt, is die auto afgeschreven.quote:
Heel simpel, hij heeft niets betaald. De interviews door RTL worden per halve minuut in rekening gebracht 😉quote:Op zondag 13 januari 2013 00:00 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Hij had gewoon geluk dat zo veel toppers fout achter elkaar aan reden.
Krijg je wel een laf programma door... juist zo'n gozer z'n reactie wil je horen, en in plaats daarvan krijg je één of andere anonieme trucker die elke avond langskomt.quote:Op zondag 13 januari 2013 09:16 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Heel simpel, hij heeft niets betaald. De interviews door RTL worden per halve minuut in rekening gebracht 😉
Typisch RTL en diens commerciele gedachtes. Blijft erg jammer.quote:Op zondag 13 januari 2013 09:16 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Heel simpel, hij heeft niets betaald. De interviews door RTL worden per halve minuut in rekening gebracht 😉
Dat blijkt wel uit 't feit dat ze hoofdsponsor van het programma zijn hè.quote:
Jan Lammers heeft expliciet NIET gelapt, geen geld voor, meldde hij op FB en twitter. Maar daar kwamen best veel klachten over, dus die is toch een paar keer in beeld gekomen inmiddels.quote:Op zondag 13 januari 2013 11:06 schreef jpjedi het volgende:
Frans Verhoeven moet een godsvermogen betaald hebben.. De Rooy is ook niet meer zoveel in beeld als andere jaren.
Jan Lammers heeft ook niets meer gelapt volgens mij
Hmjaquote:Op zondag 13 januari 2013 12:42 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Dat blijkt wel uit 't feit dat ze hoofdsponsor van het programma zijn hè.
hoeveel per halve minuut dan, weet iemand dat ook?quote:Op zondag 13 januari 2013 09:16 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Heel simpel, hij heeft niets betaald. De interviews door RTL worden per halve minuut in rekening gebracht 😉
De geruchten zeggen 1500 euro.quote:Op zondag 13 januari 2013 18:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
hoeveel per halve minuut dan, weet iemand dat ook?
quote:Coureur dokt voor Dakar-tv
Bij de televisie-uitzendingen van RTL GP over de Dakar Rally is onafhankelijke journalistiek ver te zoeken. Dat zegt mediahistoricus Huub Wijfjes naar aanleiding van onderzoek van Sp!ts. Daaruit blijkt dat coureurs zendtijd kunnen kopen om in de uitzending in beeld te komen. “Dat gaat veel en veel te ver”, vindt Wijfjes, die zich afvraagt wat het Commissariaat voor de Media hiervan vindt. Per minuut vraagt RTL volgens coureurs 1500 euro. Wie voortijdig uitvalt, is dit geld bovendien kwijt.
Het gekke is: in het deelnemersveld van Dakar lijkt niemand er van op te kijken. “Dat is nu eenmaal de macht van de media hè”, zegt vastgoedondernemer Evert Kroon, die ook dit jaar weer op de motor mee had gereden in Dakar, als hij niet geblesseerd was geweest. Elk jaar koopt hij een aantal minuten zendtijd in. “Het hoort erbij. Je wil toch op televisie om te laten zien dat je er bent en om de sponsors in beeld te brengen.”
Ik dacht 15.000?quote:Op zondag 13 januari 2013 18:53 schreef Anne het volgende:
Hier staat het ook: http://www.spitsnieuws.nl(...)kt_voor_dakartv.html
[..]
Dat is helemaal zuur natuurlijk. Die tijd verdampt toch niet? Kun je die zendtijd toch doorverkopen aan iemand anders?quote:Op zondag 13 januari 2013 18:53 schreef Anne het volgende:
Wie voortijdig uitvalt, is dit geld bovendien kwijt.
je mag nog een achteraf interview doen als ze wat tijd over hebben. De precieze doorwerking zal wel in het contract staan.quote:Op zondag 13 januari 2013 18:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is helemaal zuur natuurlijk. Die tijd verdampt toch niet? Kun je die zendtijd toch doorverkopen aan iemand anders?
quote:Verhoeven: ‘Je kunt drie kwartier tijdverlies niet zomaar compenseren. Dat is te veel. Het kostte me drie dagen om terug te komen van een lagere klassering naar de klassering waar ik nu sta. Ik kan je garanderen, dat is hard werken. Als je de 45 minuten die ik in de vierde etappe ben verloren, ervan af haalt, zou ik tweede algemeen staan. En misschien zelfs wel eerste, omdat ik zonder die problemen verder naar voren had kunnen starten. Maar ja, dat is als.’
Ik vraag me af of er meer tv zenders zijn die dit ook doen.quote:Op zondag 13 januari 2013 18:53 schreef Anne het volgende:
Hier staat het ook: http://www.spitsnieuws.nl(...)kt_voor_dakartv.html
[..]
Hoe denk je dat het werkt bij al die programma's over klussen en wonen, RTL Transport, RTL rallysport en al die andere infotainment programma's bij RTL en SBS?quote:Op zondag 13 januari 2013 19:28 schreef Breaker.Faker het volgende:
[..]
Ik vraag me af of er meer tv zenders zijn die dit ook doen.
quote:Op zondag 13 januari 2013 21:01 schreef Salatrel het volgende:
wie twittert Frans ff dat 1 van zijn koplampen kapot is?
twitter:AlexMiedema twitterde op zondag 13-01-2013 om 21:14:25 @Frans_Verhoeven Salatrel van fok wilde je graag vertellen dat één van je twee koplampen kapot is... PTA / Le Dakar #13: Met vliegende quads reageer retweet
quote:Op zondag 13 januari 2013 21:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]twitter:AlexMiedema twitterde op zondag 13-01-2013 om 21:14:25 @Frans_Verhoeven Salatrel van fok wilde je graag vertellen dat één van je twee koplampen kapot is... PTA / Le Dakar #13: Met vliegende quads reageer retweet
Dat zeker ja. Nu zie je ook wat'ie kan als z'n materiaal wèl deugt.quote:Op zondag 13 januari 2013 19:19 schreef M.Melandri het volgende:
Hij kan het wel, is echt niet minder dan een Casteu.
Die kan veel hebben. Zie ook dat blikje uilenzeik.quote:Op zondag 13 januari 2013 21:49 schreef Alexxxxx het volgende:
Chagin zijn bal is halfgaar.
[ afbeelding ]
denk het niet. Daarom had je na de diskwalificatie van De Rooy alsnog elke dag een interview met ze paar jaar geleden.quote:Op zondag 13 januari 2013 18:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is helemaal zuur natuurlijk. Die tijd verdampt toch niet? Kun je die zendtijd toch doorverkopen aan iemand anders?
Moet je maar niet bij de concurrentie gaan etenquote:Op zondag 13 januari 2013 21:49 schreef Alexxxxx het volgende:
Chagin zijn bal is halfgaar.
[ afbeelding ]
zo dan zullen de broertjes coronel wel hun complete sponsorbudget aan RTL overmakenquote:Op zondag 13 januari 2013 18:53 schreef Anne het volgende:
Hier staat het ook: http://www.spitsnieuws.nl(...)kt_voor_dakartv.html
[..]
Tom werkt voor RTL en strijkt de poen op die Tim betaalt. Handig geregeld van die boysquote:Op zondag 13 januari 2013 21:56 schreef Salatrel het volgende:
[..]
zo dan zullen de broertjes coronel wel hun complete sponsorbudget aan RTL overmaken
let voor de grap eens op de kleren die Tom draagt... en de zonnebrillen... en mooi naar de camera gerichte horloges... Die krijgt heel wat meer betaald dan alleen zijn RTL salaris...quote:Op zondag 13 januari 2013 21:56 schreef Salatrel het volgende:
[..]
zo dan zullen de broertjes coronel wel hun complete sponsorbudget aan RTL overmaken
bwehehehequote:Op zondag 13 januari 2013 21:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]twitter:AlexMiedema twitterde op zondag 13-01-2013 om 21:14:25 @Frans_Verhoeven Salatrel van fok wilde je graag vertellen dat één van je twee koplampen kapot is... PTA / Le Dakar #13: Met vliegende quads reageer retweet
uhuh.quote:
nee hoor zo zijn ze hier allemoal als ze blij zenquote:
Neh, ze lezen twitter, en daar zijn de conclusies hetzelfde als hier. Maar ik ben blij dat ze er dit jaar WEL naar luisteren.quote:Op zondag 13 januari 2013 22:49 schreef Yreal het volgende:
Godver, gewoon wel robbert intervieuwen en weer zinnige items in de show
Leest er iemand van rtl fok ofzo?
Dat lijkt me eerder ja. Maar goed idd wel fijn dat het toch zin heeft dan. Heeft Frans al gereageerd over die koplamp?quote:Op zondag 13 januari 2013 22:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Neh, ze lezen twitter, en daar zijn de conclusies hetzelfde als hier. Maar ik ben blij dat ze er dit jaar WEL naar luisteren.
Frans is wel een actief twitteraar en wil nog wel eens reageren, maar vooralsnog niet. ik houd jullie op de hoogtequote:Op zondag 13 januari 2013 22:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat lijkt me eerder ja. Maar goed idd wel fijn dat het toch zin heeft dan. Heeft Frans al gereageerd over die koplamp?
hoe ze er aan komen, doet er niet toequote:Op zondag 13 januari 2013 22:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Neh, ze lezen twitter, en daar zijn de conclusies hetzelfde als hier. Maar ik ben blij dat ze er dit jaar WEL naar luisteren.
Geweldig volk zit er tussen jaquote:Op zondag 13 januari 2013 23:28 schreef bloodymary1 het volgende:
Haha, "ik wil wel door, maar als ze hem afkeuren wordt dat een beetje lastig".
Wat zijn Brabo's toch geweldig! (ben er zelf ook een).
Ik krijg altijd die popup "18+ beelden, toets pincode in" net als die on-board beelden komen op het laatst. Schijt KPNquote:Op zondag 13 januari 2013 23:40 schreef Yreal het volgende:
Wat een kutshows komen er na dakar op rtl 7 trouwens
Niemand?quote:Op zondag 13 januari 2013 11:19 schreef GlenSpey het volgende:
Overigens; weet iemand hier een linkje met beelden vanuit de cabine van bijvoorbeeld de auto's en vrachtwagens? Ik ben er naar op zoek gegaan maar heb verassend weinig gevonden, terwijl dat soort beelden juist het mooiste zijn. Vindt dat soort beelden vaak ook in de uitzendingen van RTL ontbreken.
Dikke kans dat het dan achter een betaaldoos zitquote:Op maandag 14 januari 2013 00:00 schreef GlenSpey het volgende:
terwijl dat soort beelden juist het mooiste zijn.
lui die toch al niet voor het klassement mee rijden. Privé-rijders etcquote:Op maandag 14 januari 2013 00:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zit eens te kijken op Dakar.com, maar er zijn dus al mensen die 172 uur achterstand hebben. Dat kan heul niet eens, dan staan ze nu zo ongeveer aan de start, want 168 uur is een week
Okee het komt door straftijd. Maar wat moet je misdaan hebben om 100 uur straftijd te krijgen? EN NIET uit koers genomen te worden? Dit slaat toch nergens op? Of mis ik wat?
Ja okee. Maar dat was de vraag nietquote:Op maandag 14 januari 2013 00:15 schreef stinkie het volgende:
[..]
lui die toch al niet voor het klassement mee rijden. Privé-rijders etc
Oh ja dat schijnheilige hoerenzonenclubje dat ook de Tour en zo regeltquote:Op maandag 14 januari 2013 00:26 schreef Alexxxxx het volgende:
Als je "Merde, alweer croissants als ontbijt?" zegt krijg je 100 uur.
Als je Robby Gordon heet krijg je ook at random een paar uur.
enz, enz, enz Het blijft de ASO
Kamazzen en peugeots die ineens kwijt raken terwijl ze kapot zijn, en dan weer compleet heel opduiken, omdat het verkeerde team/coureur dreigt te winnenquote:Op maandag 14 januari 2013 00:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja dat schijnheilige hoerenzonenclubje dat ook de Tour en zo regelt
Dat gebeurt?quote:Op maandag 14 januari 2013 01:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Kamazzen en peugeots die ineens kwijt raken terwijl ze kapot zijn, en dan weer compleet heel opduiken, omdat het verkeerde team/coureur dreigt te winnen
dat weet ik niet omdat voor dezelfde fouten andere straffen gelden per team. Voor een elite team is 15 minuten funest. Voor een amateur is dat niks. Dus krijgt ie meer.quote:Op maandag 14 januari 2013 00:17 schreef bloodymary1 het volgende:
Ja, maar dat is zijn vraag niet, zijn vraag is hoe kom je aan zoveel straftijd?
Andere route voor de trucks ook. Dus wie van de AuMoQuads assistentie nodig heeft, is het bokjequote:Op maandag 14 januari 2013 11:23 schreef Peterselieman het volgende:
De vrachtwagens starten ook al vroeg en rijden alleen de laatste 293 kilometer van de etappe die voor de motoren, quads en auto's 593 kilometer lang is.
Is dat niet nog op de verbinding?quote:Op maandag 14 januari 2013 12:57 schreef Peterselieman het volgende:
De Rooy verliest aan het begin van zijn etappe tijd. Nog een idee wat de oorzaak is
nee, de trucks zijn ook al van startquote:Op maandag 14 januari 2013 12:58 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Is dat niet nog op de verbinding?
quote:Gerard de Rooy, who was struck by a mechanical roughly 8 km into today's special, was briefly joined by teammate Miki Biasion, who then left without his team leader. The Dutchman's been working on his truck for over 15 minutes.
hoeft niet zo te zijn, want het kan ook zijn dat het team van Gerard druk bezig is met fixen en dat Biasion gewoon niet nodig is om te helpenquote:Op maandag 14 januari 2013 13:20 schreef M.Melandri het volgende:
Ook slecht teken dat hij weer verder gereden is
Dat. Heeft soms ook gewoon neit veel zin om met 6 man te gaan lopen kloten als 't met 3 ook prima kan.quote:Op maandag 14 januari 2013 13:22 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
hoeft niet zo te zijn, want het kan ook zijn dat het team van Gerard druk bezig is met fixen en dat Biasion gewoon niet nodig is om te helpen
Is te hopenquote:Op maandag 14 januari 2013 13:22 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
hoeft niet zo te zijn, want het kan ook zijn dat het team van Gerard druk bezig is met fixen en dat Biasion gewoon niet nodig is om te helpen
Een proefrit kan veel duidelijk maken maar is niet te vergelijken met racecondities..quote:Op maandag 14 januari 2013 13:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Ze zullen toch wel een proefritje gereden hebben na dat onderhoud?
Nee okee. Nou ja, we moeten er maar het beste van hopen dan....quote:Op maandag 14 januari 2013 13:47 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Een proefrit kan veel duidelijk maken maar is niet te vergelijken met racecondities..
Kunnen wel wat geld aan RTL doneren om de zendtijd voor Jan te financierenquote:Op maandag 14 januari 2013 14:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat wordt vanavond weer een gruntgrunt verhaal van ouwe Jan
Neuh, gewoon Henk nadoen. Gas op de plank en zien waar het schip strandtquote:Op maandag 14 januari 2013 14:10 schreef motorbloempje het volgende:
Hij heeft wel wat grove fouten van Kolomy, Mardeev en Nicholaev nodig om nog kans te maken
klopt. maar niets is onmogelijkquote:Op maandag 14 januari 2013 14:17 schreef motorbloempje het volgende:
De Rooy moet 37 minuten goed maken. In theorie zeker niet onmogelijk, maar dan moet alles vlekkeloos gaan incl. het 'gas op de lollie'.
En wat een feestje zou het zijn als het lukt!quote:Op maandag 14 januari 2013 14:25 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
klopt. maar niets is onmogelijk
Bijna 10 nuquote:Op maandag 14 januari 2013 13:51 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Mocht ook wel, al bijna 3 minuten te pakken op Casteau.
De Rooy lijkt helaas verloren zaak
[ afbeelding ]
Al meer dan 20.quote:
het defect zal er nog wel zitten. Tussen WP3 en 4 weer een minuutje verlorenquote:Op maandag 14 januari 2013 15:24 schreef jpjedi het volgende:
Hij moet wel problemen hebben. Tempo is dramatisch en hij levert in..
balen zegquote:Op maandag 14 januari 2013 16:04 schreef sasquatsch het volgende:
Versluis finisht 7 seconde achter Loprais
Parijs is nog ver Of weet ik in welk oord ze nou weer eindigenquote:
Santiago.quote:Op maandag 14 januari 2013 16:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Parijs is nog ver Of weet ik in welk oord ze nou weer eindigen
Het kan je maar tegenzitten op één dagquote:Op maandag 14 januari 2013 16:26 schreef Peterselieman het volgende:
Gerard de Rooy heeft een lekke band gehad, evenals een kapotte turboslang
Ben benieuwd naar het klassement straks. Massa's Nederlanders, maar de hoogste plaatsen zijn wegquote:Op maandag 14 januari 2013 17:20 schreef sasquatsch het volgende:
Gerard is binnen op 1 uur en 25 minuten achter Loprais.
Maar wél binnen! Dus nu even repareren die handel en knallen vanaf morgen!!quote:Op maandag 14 januari 2013 17:20 schreef sasquatsch het volgende:
Gerard is binnen op 1 uur en 25 minuten achter Loprais.
De Villiers was daar de snelstequote:Op maandag 14 januari 2013 17:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat is er bij de auto's gebeurd? Ik zie bij WP 1 en 2 niemand als snelste, alleen maar mensen met x tijd achterstand?
Ik zie het ja. En die heeft vervolgens WP 3 en 4 gemistquote:Op maandag 14 januari 2013 17:40 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
De Villiers was daar de snelste
?quote:Op maandag 14 januari 2013 15:54 schreef Peterselieman het volgende:
zou die koe misschien Melanie heten?
Denk dat z'n geluk met de buggy nu op aan het raken is. Sainz liet al zien dat het ding niet perfect in orde is, kwestie van tijd voordat Nasser hetzelfde lot beschoren isquote:Op maandag 14 januari 2013 19:21 schreef M.Melandri het volgende:
De Villiers WP'S gemist? Al Attiyah kan op deze stage niet aanhaken.
Op dit moment 59 minuten en 56 secondenquote:Op maandag 14 januari 2013 19:21 schreef de_boswachter het volgende:
Kut van Gerard
Ben eens benieuwd wat zijn achterstand gaat zijn.
Prachtig die kop van hem nu op ES bij dat interview . Net een commando.
Nog niet eens een uur dus? Makkiequote:Op maandag 14 januari 2013 19:24 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Op dit moment 59 minuten en 56 seconden
Melanie Schultz-Van Haegenquote:
Wie? Wie?quote:Op maandag 14 januari 2013 19:43 schreef jpjedi het volgende:
Wel rete spannend truck klassement zo.
"Die Andes berg, of hoe heet dat ding?! Ik kwam hectometer paaltjes tegen, bleken het hoogtemeters te zijn.
Alex van Ginkelquote:Op maandag 14 januari 2013 19:45 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Wie? Wie?
De radboud heeft eindelijk mijn oude account maar eens door de shredder gehaald dus kan niet meer op de vpn
Gerard heeft een torpedo vanwege zijn rug. Bij een torpedo zit je midden op het chassis waardoor je dus niet de volledige schokken van de vooras opvangt.quote:Op maandag 14 januari 2013 21:15 schreef Maxbet het volgende:
Wat mij eigenlijk vooral opvalt dit jaar aan de truck van Gerard de Rooij, is dat de rest van het team 'gewone' trucks hebben.
Is dat omdat ze het niet fijn vinden? Of te duur? Want het ding van Gerard gaat wel retesnel.
Ook niet het eerste jaar dat hij hier mee rijdt 😉quote:Op maandag 14 januari 2013 21:15 schreef Maxbet het volgende:
Wat mij eigenlijk vooral opvalt dit jaar aan de truck van Gerard de Rooij, is dat de rest van het team 'gewone' trucks hebben.
Is dat omdat ze het niet fijn vinden? Of te duur? Want het ding van Gerard gaat wel retesnel.
Dat kan er ook nog wel bij...quote:
nee, hij werkte aan de bolide van Huzinkquote:Op maandag 14 januari 2013 22:46 schreef Alexxxxx het volgende:
Zit Coronel nu te sleutelen aan de auto die vlak daarna uitbrandde? ik zeg niks....
Erg jammer, nu kan Peterhansel gewoon rustig gaan cruisen.quote:Op maandag 14 januari 2013 22:55 schreef Peterselieman het volgende:
motorische problemen bij Al-Attiyah. Die lijkt dus ook uitvaller te gaan worden
ditquote:Op maandag 14 januari 2013 22:31 schreef Piet__Piraat het volgende:
Godvertieft! Beginnen ze vandaag ineens om 22.15 ipv 22.30
En terecht. Flink balen dit.quote:Op maandag 14 januari 2013 23:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Gerard heeft flink lopen janken aan zn gezicht te zien.
Nie waar! Gerard is ginne jankbal.quote:Op maandag 14 januari 2013 23:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Gerard heeft flink lopen janken aan zn gezicht te zien.
Waarom wil je zo graag dat hij wint?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 00:25 schreef bloodymary1 het volgende:
Despres had lekker aangezet vandaag, dat gaat helemaal goed komen!
Ik heb bewondering voor die man, al heel lang.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 00:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarom wil je zo graag dat hij wint?
Het doel van Dakar is dat de enige persoon die aan de finish komt de winnaar is. Als er twee mensen/equipes aan de finish komen was hij dus TE licht.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 00:10 schreef Dr_Flash het volgende:
gaat er überhaupt nog iemand finishen? Of is deze Dakar echt TE zwaar? En de laatste editie van het evenement?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 00:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Het doel van Dakar is dat de enige persoon die aan de finish komt de winnaar is. Als er twee mensen/equipes aan de finish komen was hij dus TE licht.Sabine is dood. Kon het zelf ook niet aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Oh okee, ik dacht dat je idd voor het hunk-gehalte ging, al had en heb ik geen idee hoe hij er zonder helm uit zietquote:Op dinsdag 15 januari 2013 00:42 schreef bloodymary1 het volgende:
En als hij dat enge sikje weg zou doen zou hij er ook nog leuk uitzien.
Nog een reden dat zuid amerika stom is (voor de dakar): niet meer ieder jaar bij het graf van Sabine langsquote:Op dinsdag 15 januari 2013 00:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sabine is dood. Kon het zelf ook niet aan.
Die dus ook uitgevallen is.quote:Op maandag 14 januari 2013 22:50 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
nee, hij werkte aan de bolide van Huzink
Anne Kies rijdt toch nog?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 08:09 schreef Impry het volgende:
Hele Riwald team kan naar huis. Huzink zal ook niet meer starten nadat de aandrijflijn niet meer in lijn staat na bovenstaande rol.
Wat een pech voor dat team!
Ik heb het alleen nog maar over bolides die FUBAR zijn he. Daar zullen gewoon nieuwe voor gebouwd moeten worden. En van welk geld? De bomen groeien niet meer tot in de hemel hequote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:56 schreef Peterselieman het volgende:
dat is toch pas op 10 november weer?
Dan hebben ze de bolides wel weer opgelapt
Kloptquote:Op maandag 14 januari 2013 23:55 schreef Peterselieman het volgende:
lees net dat Al-Attiyah opgegeven zou hebben
quote:Voor Nasser Al-Attiyah zit de Dakar Rally erop. De Qatari moest tijdens de negende etappe de strijd staken vanwege een motorprobleem.
Problemen
Voorafgaand aan de etappe stond Al-Attiyah nog op een tweede plaats in het algemeen klassement op drie minuten van Stephane Peterhansel. Maar tijdens de negende proef tussen San Miguel de Tucuman en Cordoba ging het mis. Vlak voor de finish van de special ging de waterpomp kapot. Het probleem kon niet worden verholpen, waarna Al-Attiyah de strijd moest staken.
Buggy
Het was lange tijd onzeker of Al-Attiyah wel zou deelnemen aan de 34ste editie van Le Dakar. Na het vertrek bij het team van Robby Gordon besloot de Qatari zelf een team op te zetten. In vijf maanden tijd ontwikkelde hij een buggy in samenwerking met Red Bull Motorsport.
Succes
Samen met teamgenoot Carlos Sainz stond Al-Attiyah op 5 januari aan de start in Lima. Het tweetal maakte meteen een goede indruk. Sainz won de openingsetappe en Al-Attiyah was succesvol in de derde, vierde en zesde klassementsproef.
Uitvallen
Maar de korte voorbereiding bleek de achilleshiel van het team, want al in de zesde etappe moest Sainz opgeven met motorproblemen. Al-Attiyah hield het langer vol, maar een dag na de rustdag viel ook het doek voor de Qatari
Ja, net als een soort stempelposten bij de Elfstedentoch, zodat je kunt aantonen de hele route gehad te hebben, toch? Nou ja als je gewoon 100 km rechtuit rijdt hoef je alleen aan begin en eind een WP neer te leggen, en als je moet slingeren moet je er meer hebben tegen afsnijden, duidelijkquote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:19 schreef Barcaconia het volgende:
WP's zijn niet alleen fictief belangrijke punten, maar ook fysiek belangrijke routepunten die je niet zou mogen missen geloof ik. Dat je zeg maar opeens een andere track moet gaan volgen. Daarom kan het zijn dat ze de ene keer dichter bij elkaar liggen dan de andere keer.
Je zou ook een CP kunnen leggen bij de beste plek om een rivier over te steken, scheelt weer takel- en dregwerk. En verder moet er ook weer niet al te veel logica inzitten, anders zijn ze weer te gemakkelijk te voorspellen.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, net als een soort stempelposten bij de Elfstedentoch, zodat je kunt aantonen de hele route gehad te hebben, toch? Nou ja als je gewoon 100 km rechtuit rijdt hoef je alleen aan begin en eind een WP neer te leggen, en als je moet slingeren moet je er meer hebben tegen afsnijden, duidelijk
Maar verder
Uhm.. Dat is over 11 maanden!?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Ben trouwens benieuwd naar die Dakar Pre-Proloog in Valkenswaard.
gaan we daar te zien krijgen?
Stacey? Wrecked
V Merksteijn? Wrecked
Van Loon? Wrecked
Wevers? Uitgebrand
Dunt lekker uit zo
Oh, toch wel? Okee, nou ja ik weet er niet veel van hoor, vraag het maar gewoon dan hequote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:34 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Uhm.. Dat is over 11 maanden!?
Dit zijn geen autos die heel het jaar binnen staan en voor Dakar op de boot gaan. Elk wedstrijd voertuig wordt praktisch opnieuw gebouwd in de zomermaanden.. Gecrashed of niet..
Anders blaast Jan nog wel een rondje over het circuit met zijn Turbotwinquote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:34 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Uhm.. Dat is over 11 maanden!?
Dit zijn geen autos die heel het jaar binnen staan en voor Dakar op de boot gaan. Elk wedstrijd voertuig wordt praktisch opnieuw gebouwd in de zomermaanden.. Gecrashed of niet..
Volgens mij is hij zelfs de beste Yamaha rijder in het klassement, zou knap zijn als hij nog in de top 10 kan komen.quote:
Waarom denk je dat? +11nogwat valt wel mee toch?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:43 schreef Peterselieman het volgende:
Knuiman gaat veel tijd inleveren vandaag
ik denk dat Pain gister een flinke dreun heeft gehadquote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:40 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Volgens mij is hij zelfs de beste Yamaha rijder in het klassement, zou knap zijn als hij nog in de top 10 kan komen.
Edit: Pain staat er natuurlijk nog voor
nog niet door WP6 of hij moet m gemist hebbenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarom denk je dat? +11nogwat valt wel mee toch?
Die moet hij nog wel voorbij kunnen gaan idd. Honda valt echt enorm tegen, moet nog een hoop gebeuren aan die fiets.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:44 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ik denk dat Pain gister een flinke dreun heeft gehad
Had ik al verwacht. Had me echt retesterk geleken dat hij de tweede week net zo goed zou draaien, zeker met de problemen van Sainz in het achterhoofd.quote:
iritrack heeft geen tijd doorgegeven, want hij rijdt nog rondquote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:45 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
nog niet door WP6 of hij moet m gemist hebben
timing foutje. zit 1.15 verschil in, in het voordeel van Barreda Bortquote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Barreda Bort en Despres remise
Op de seconde gelijk binnen
Netjes!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:11 schreef Peterselieman het volgende:
Verhoeven vandaag tiende geworden
Ook klasse!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:44 schreef Peterselieman het volgende:
Volgens de Dakar-site gaat Hans-Jos Liefhebber bij de motoren aan de leiding
Ik verwacht veel van hem in de toekomst.quote:
tatra?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:26 schreef TargaFlorio het volgende:
Veka is al bezig met een nieuwe truck die onafhankelijke wielophanging heeft.
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:13 schreef Peterselieman het volgende:
ik denk zelf dat hij weer een keer lek gereden heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |