Wie? Wie?quote:Op maandag 14 januari 2013 19:43 schreef jpjedi het volgende:
Wel rete spannend truck klassement zo.![]()
"Die Andes berg, of hoe heet dat ding?! Ik kwam hectometer paaltjes tegen, bleken het hoogtemeters te zijn.
Alex van Ginkelquote:Op maandag 14 januari 2013 19:45 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Wie? Wie?
De radboud heeft eindelijk mijn oude account maar eens door de shredder gehaalddus kan niet meer op de vpn
Gerard heeft een torpedo vanwege zijn rug. Bij een torpedo zit je midden op het chassis waardoor je dus niet de volledige schokken van de vooras opvangt.quote:Op maandag 14 januari 2013 21:15 schreef Maxbet het volgende:
Wat mij eigenlijk vooral opvalt dit jaar aan de truck van Gerard de Rooij, is dat de rest van het team 'gewone' trucks hebben.
Is dat omdat ze het niet fijn vinden? Of te duur? Want het ding van Gerard gaat wel retesnel.
Ook niet het eerste jaar dat hij hier mee rijdt 😉quote:Op maandag 14 januari 2013 21:15 schreef Maxbet het volgende:
Wat mij eigenlijk vooral opvalt dit jaar aan de truck van Gerard de Rooij, is dat de rest van het team 'gewone' trucks hebben.
Is dat omdat ze het niet fijn vinden? Of te duur? Want het ding van Gerard gaat wel retesnel.
Dat kan er ook nog wel bij...quote:
nee, hij werkte aan de bolide van Huzinkquote:Op maandag 14 januari 2013 22:46 schreef Alexxxxx het volgende:
Zit Coronel nu te sleutelen aan de auto die vlak daarna uitbrandde?ik zeg niks....
Erg jammer, nu kan Peterhansel gewoon rustig gaan cruisen.quote:Op maandag 14 januari 2013 22:55 schreef Peterselieman het volgende:
motorische problemen bij Al-Attiyah. Die lijkt dus ook uitvaller te gaan worden
ditquote:Op maandag 14 januari 2013 22:31 schreef Piet__Piraat het volgende:
Godvertieft! Beginnen ze vandaag ineens om 22.15 ipv 22.30![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |