abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 20 juli 2012 @ 15:23:23 #226
19954 VisStick
Blub ik ben een VisStick
pi_114463853
Als nu iedereen blijft, dan hebben we een mooi elftal dat weer mee kan doen in de top 5. Sterker nog, ik denk dat alleen PSV en Ajax op papier beter zouden moeten zijn en dat een top 3 plek dus ook mogelijk is.
  dinsdag 24 juli 2012 @ 10:31:49 #227
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_114597088
quote:
Maher baalt van AZ en stuurt aan op snelle transfer

Adam Maher stuurt volgens NUsport aan op een vertrek op korte termijn bij AZ. Aan het begin van de zomer bracht de talentvolle middenvelder naar buiten dat hij bezig was met 'een mooie club' en het bleek later om PSV te gaan. Van serieuze onderhandelingen is het echter nog niet gekomen en dat stoort Maher flink. “Kwaad ben ik niet snel, maar je kunt het wel teleurgesteld noemen. Welke afspraken de club niet nagekomen is, dat houd ik voor me.”

Maher zegt erop te rekenen dat hij voor het einde van de transfermarkt nog van club verandert. “Zo denk ik daar zeker over. Ik heb trainer Gertjan Verbeek en technisch directeur Earnest Stewart tijdens mijn trainingsstage bij het Nederlands elftal uitgelegd dat ik weg wil. Of ze er blij mee waren of niet, ík beslis. Het is míjn carrière.”

“Hun reactie was: oké, dan zijn we op de hoogte. Met de trainer had ik een langer gesprek. Ik heb hem gezegd dat ik gewoon toe ben aan een nieuwe stap en PSV heeft interesse”, merkt Maher op. Hij zegt te weten dat AZ hem alleen verkoopt bij een goed bod en hem liefst nog een jaar in Alkmaar laat blijven. Maher echter vindt dat de vertrouwensband beschadigd is. Hij spuit zijn kritiek op de club. “Ik ben volgens mij de minst betaalde speler hier. Vanuit de pers heb ik vernomen dat de club denkt aan buitenlandse transferbedragen, dan weet ik niet waar ze mee bezig zijn.”
Zit Maher nog op een jeugdcontract? Anders zou het wel erg triest zijn dit.

Zijn ook opvallend vaak Marokkanen die dergelijke hoogmoed tentoon spreiden. :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 15:39:10 #228
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_115382518
Na een prima seizoen begint AZ tegen een paar lastige tegenstanders, Ajax voor de competitie en Anzhi in de EL. Hoe zullen ze zich hier doorheen slaan?
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
  maandag 13 augustus 2012 @ 15:18:17 #229
19954 VisStick
Blub ik ben een VisStick
pi_115513569
De eerste helft tegen ajax was waardeloos, maar de 2e helft geeft weer moet. Als we dat vast kunnen houden of hopelijk nog beter worden, dan kan het best weer een mooi seizoen worden.

Anzhi gaat lastig worden, maar gezien hun spel tegen Vitesse is het toch echt wel mogelijk om ze te verslaan.
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 13:40:07 #230
367004 TBakkert
Aleksandr Bukharov
pi_115713313
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 15:18 schreef VisStick het volgende:
De eerste helft tegen ajax was waardeloos, maar de 2e helft geeft weer moet. Als we dat vast kunnen houden of hopelijk nog beter worden, dan kan het best weer een mooi seizoen worden.

Anzhi gaat lastig worden, maar gezien hun spel tegen Vitesse is het toch echt wel mogelijk om ze te verslaan.
ja Eto'o heeft zijn beste dagen ook wel gehad :Y
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
  maandag 20 augustus 2012 @ 15:25:55 #231
19954 VisStick
Blub ik ben een VisStick
pi_115784301
Moisander gaat voor 3 miljoen naar ajax. Lijkt mij een erg laag bedrag voor je aanvoerder die nog een contract voor 2 jaar heeft. Andere clubs krijgen minimaal 5 miljoen of meer voor hun sterspelers en AZ laat zich weer afschepen met een fooitje. Slecht beleid.
  donderdag 30 augustus 2012 @ 16:22:24 #232
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_116190978
Hoe is het eigenlijk voor de rest met AZ financieel gezien?
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  donderdag 30 augustus 2012 @ 21:55:34 #233
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_116206663
Nop, maatje te groot.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_116209597
AZ :/
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_116209759
Sjezus, ze gaan erin met boter en suiker -O-
Juin uit Eigen Tuin!
pi_116210366
0-5 :'(
Juin uit Eigen Tuin!
pi_116210483
Wel pech hoor deze loting als je kijkt wat PSV loot, pfffff. Ik vind die playoff pot sowieso kansloos, die dan lekker 2 poulefases of laat minder teams toe...
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  donderdag 30 augustus 2012 @ 23:05:01 #238
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_116210747
Aan de andere kant is de EL wel wat AZ het vorige seizoen opbrak of niet?
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_116210986
quote:
6s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 23:05 schreef Dagoduck het volgende:
Aan de andere kant is de EL wel wat AZ het vorige seizoen opbrak of niet?
uiteindelijk wel ja :Y
Juin uit Eigen Tuin!
pi_116216548
quote:
6s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 23:05 schreef Dagoduck het volgende:
Aan de andere kant is de EL wel wat AZ het vorige seizoen opbrak of niet?
jup :)

alleen wel zorgwekkend dat die falkenburg geen deuk in een pakkie boter sloeg
pi_116216631
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 00:25 schreef Silverdigger2 het volgende:

[..]

jup :)

alleen wel zorgwekkend dat die falkenburg geen deuk in een pakkie boter sloeg
zorgwekkend dat je 5 goals om je oren krijgt...
Juin uit Eigen Tuin!
pi_116216664
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 00:27 schreef Symphonic het volgende:

[..]

zorgwekkend dat je 5 goals om je oren krijgt...
5-6 kansen en meteen een doelpunt, die neger voorin was te groot en te sterk.
marcellus speelde idd ook niet zo goed

was martens geblesseerd of was ie gewoon slecht?
pi_116216745
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 00:28 schreef Silverdigger2 het volgende:

[..]

5-6 kansen en meteen een doelpunt, die neger voorin was te groot en te sterk.
marcellus speelde idd ook niet zo goed

was martens geblesseerd of was ie gewoon slecht?
ik heb er helaas niets van gezien nog...
En ze zijn natuurlijk wel wat spelers kwijtgeraakt, en het nieuwe team moet groeien..
En dat het aanvallend nog niet zo wil lukken is niet zo erg, maar defensief moet het toch wel beter..
Ik hoop toch echt dat ze gewoon weer in de top 5 eindigen..
Juin uit Eigen Tuin!
pi_116228429
Het is een hard gelag http://www.nusport.nl/eur(...)-heel-vervelend.html

Ik besef me nu trouwens dat Maarten Martens de laatst overgebleven speler is van het kampioensteam van 08/09 die nog bij AZ speelt. Met het vertrek van Moisander en Poulsen is er dus nog maar één over, drie jaar na dato. Toont perfect hoe snel het verloop is in de voetballerij, hoewel AZ natuurlijk een apart voorbeeld is omdat ze zo afhankelijk waren van verkoop van spelers om uit de schulden te komen.
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 15:29:43 #245
19954 VisStick
Blub ik ben een VisStick
pi_116235802
Een heel jaar knokken voor Europees en er dan na 1 wedstrijd weer uitvliegen is erg zuur. Het is te hopen dat ze die Noor vandaag nog binnenhalen. Dan kan Maher weer op zijn eigen plek spelen en gaat het hopelijk wat beter draaien.

Martens was overigens niet fit en speelt sowieso de laatste tijd niet meer zo best.

Gelukkig is er zondag een makkelijke uitwedstrijd tegen PSV, om de kater te verwerken :P
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 15:32:53 #246
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_116235890
Win van PSV :Y.

Is AZ het ipv Feyenoord die Ajax weer ff kampioen maakt :)!
AFCA
Qui audet adipiscitur
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 22:15:44 #247
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_116251941
Henriksen naar AZ!

http://www.az.nl/index.php?id=27&newsid=274403

quote:
ALKMAAR- AZ heeft vrijdagmiddag de Noorse middenvelder Markus Henriksen gecontracteerd. De 20-jarige rechtspoot had bij zijn werkgever Rosenborg BK nog een contract tot medio 2013. In Alkmaar heeft de tweevoudig Noors international een verbintenis tot de zomer van 2017 getekend.

Henriksen geldt als een van de grootste Noorse talenten. Hij debuteerde al op zijn zeventiende in het eerste elftal van Rosenborg BK. Een jaar later beleefde hij zijn grote doorbraak. Henriksen pakte in 2009 en 2010 de landstitel met de recordkampioen van Noorwegen. In 2010 won de middenvelder met zijn club tevens de Supercup.

Interlands
Henriksen - die bij AZ met rugnummer 19 gaat acteren - speelde vijf interlands voor Jong Noorwegen. Op 12 oktober 2010 maakte de middenvelder zijn debuut in de Noorse A-ploeg, tijdens de vriendschappelijke interland tegen Kroatië. Tot nog toe kwam Henriksen tot twee interlands.

Wedstrijden
Henriksen kwam 78 keer in competitieverband in actie voor Rosenborg BK, waarvan 69 maal de volle 90 minuten. In die competitieduels maakte hij elf treffers en pakte hij slechts zes gele kaarten en geen enkele rode prent.

Interesse
Eerder deze zomer werd de nieuweling van AZ ook al in verband gebracht met onder meer PSV, Anderlecht, Hamburger SV, Club Brugge en Celtic.

Henriksen: ‘Mooie club, leuke stad’
“Ik heb voor AZ gekozen omdat de speelwijze van de club me ligt”, zei Henriksen na zijn contractondertekening. “In de Eredivisie wil iedereen voetballen, vooral de topteams zijn van goede kwaliteit. AZ is een club waar ik me goed kan ontwikkelen. Ik heb vrijdagochtend met de trainer gesproken en daarvoor met twee spelers. Die zeiden dat het een mooie club is en Alkmaar en leuke stad. Dat is voldoende voor mij.”

Stewart: ‘Veel ervaring’
“We zijn uiterst tevreden dat we met Markus Henriksen één van de grootste talenten van Noorwegen hebben aangetrokken”, reageerde AZ’s Directeur Voetbalzaken Earnest Stewart. “Markus heeft ondanks zijn jonge leeftijd al veel nationale en internationale ervaring. Hij past met zijn techniek en voetballend vermogen uitstekend in de voetbalvisie van AZ. Zoals gebruikelijk bij AZ krijgt Markus de tijd om te wennen aan de club, het team en onze speelwijze. Maar dat hij een toegevoegde waarde voor ons elftal kan worden, daar zijn we van overtuigd.”


Meteen maar in de basis denk?
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_116308515
Het jaar wordt nou niet bepaald goed begonnen ;(
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_116308804
In een week 10 doelpunten om je oren -O-
Niet zo'n fijne start
Juin uit Eigen Tuin!
  zondag 2 september 2012 @ 23:00:14 #250
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_116330009
Ah joh. Dat jaar dat we kampioen werden he, begonnen we toen goed ofzo?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')