abonnement Unibet Coolblue
pi_96302571


Waar ben ik nu weer beland?
Welkom in het centrale Pokémon topic op Fok!! Voor de release van Black & White kreeg elk deel zijn eigen topic, maar die liepen, zodra de game een paar maanden uit was, niet bijzonder goed meer. Hoeft ook niet, maar hopelijk krijgt de franchise op deze manier een impuls op het forum. Bovendien kun je hier ook terecht met vragen en opmerkingen over de vele andere games uit zowel de hoofdserie als alle spin-offs.

Hoewel ik denk dat iedereen wel weet waar Pokémon over gaat, toch even een korte uitleg, te beginnen met de geschiedenis.

De geschiedenis van Pokémon, dat is vast reuze interessant.
Dat is het zeker! Het begon allemaal met Pokémon Red, Green en Blue in Japan, waar ze in 1996-1997 verschenen op de Game Boy. De games werden een groot succes, niet alleen in het Aziatische land, maar ook in Noord-Amerika, Australië en Europa, waar Pokémon Red en Blue in 1998-1999 uitkwamen. Een jaar later verscheen ook nog Pokémon Yellow, dat gericht was op fans van de tekenfilmserie (animé). Deze vier games vormden uiteindelijk de eerste generatie, bestaande uit 151 Pokémon.

De tweede generatie zag in 2000-2001 het levenslicht, volledig in kleur op de GameBoy Color. Pokémon Gold en Silver, en uiteindelijk ook Pokémon Crystal, voegden een heel aantal nieuwe features toe aan de sterke fundering die gelegd was met de eerste generatie; features die we tien jaar later, ondertussen in de vijfde generatie, nog steeds tegenkomen. Naast 100 nieuwe pokémon werden bijvoorbeeld ook breeding, de dag/nacht cyclus en de optie om als meisje te spelen geďntroduceerd.

Hoewel de initiële hype rond Pokémon toen al weg was, verkochten de games uit de tweede generatie goed en werd er een derde generatie aangekondigd. Pokémon Ruby en Sapphire kwamen in 2002-2003 uit en voerden de speler weg van de twee provincies uit de eerste twee generaties (Kanto en Johto). Daarvoor in de plaats werd het eiland Hoenn geďntroduceerd, waar 135 nieuwe pokémon gevangen konden worden. Dit bracht het totaal aantal pokémon op 386. Deze games, die op de Game Boy Advance uitkwamen, konden echter niet ruilen met games uit de eerste twee generaties. Daardoor waren 184 van 251 originele pokémon niet beschikbaar in het spel, een tegenvaller in een franchise die als motto "Gotta catch 'em all!" heeft. Dit werd echter opgelost met de introductie van Pokémon FireRed en LeafGreen, remakes van de games waar het allemaal mee begon, vijf jaar eerder. Later kwam er ook nog Pokémon Emerald uit, een geüpgrade versie van Ruby en Sapphire, die onder andere de Battle Frontier met zich meebracht.

De vierde generatie begon in 2006-2007, met de release van Pokémon Diamond en Pearl, de eerste games uit de main serie die voor de Nintendo DS ontwikkeld werden. De graphics waren sterk verbeterd en voor het eerst kon men via het internet ruilen en vechten met mensen over de hele wereld. Er werden 107 nieuwe pokémon geďntroduceerd, waarmee het totaal op 493 uit kwam. Ondertussen werd er druk gespeculeerd over remakes van Gold en Silver, die in 2009-2010 uitkwamen als Pokémon HeartGold en SoulSilver. Tussendoor werd ook nog Platinum uitgebracht, een verbeterde versie van Diamond en Pearl.

Met de release van Pokémon Black en White, september 2010 in Japan en maart 2011 in de rest van de wereld, is de franchise aangekomen bij de vijfde generatie, die gezien kan worden als een "reboot"; een nieuw begin. De speler wordt meegenomen naar het compleet nieuwe Unova, een gebied gebaseerd op New York, waar hij/zij 156 nieuwe pokémon kan vangen. Pokémon uit de eerdere generaties worden pas later in de game beschikbaar, waarmee de game breekt met een lange traditie van bijvoorbeeld Geodudes en Zubats die in elke cave te vinden waren, in/op welke provincie/eiland de game ook plaatshad. Over de verdere toekomst van deze generatie is nog niets bekend, al doen geruchten de rondte dat er remakes van Ruby en Sapphire gepland staan. Let wel: dit zijn enkel geruchten! Wat echter wel zeker is, is dat de Pokémon franchise na vijftien jaar nog altijd zeer populair is en er ongetwijfeld nieuwe games in de franchise gepland staan.

Allemaal leuk en aardig, maar ik heb nog nooit een Pokémon game gespeeld. Wat moet ik me erbij voorstellen?
Pokémon is een zogenaamde Role Playing Game waarin je als speler de rol aanneemt van een beginnende Pokémon trainer. Je krijgt aan het begin van het spel je eerste pokémon, een klein en kleurrijk monstertje, waarmee je vervolgens door de wereld trekt met als doel de beste Pokémon trainer allertijden te worden. Dat doel bereik je door onderweg pokémon te vangen en te trainen, andere trainers te verslaan en badges te verdienen bij Gym Leaders. Ook krijg je te maken met criminele organisaties, die pokémon willen gebruiken om hun snode plannen werkelijkheid te laten worden. Aan jou en je pokémon om hen tegen te houden en om je sterker te tonen dan alle andere trainers in de game. Alleen dan mag je jezelf de Champion noemen...

Dat is het verhaal, vertel ook eens wat over de gameplay.
Zoals gezegd gaat het erom dat je pokémon vangt en traint. Dit doe je door met andere pokémon te vechten in een soort opgeblazen vorm van rock-paper-scissors. Iedere pokémon heeft namelijk een bepaald type, zoals Fire, Grass of Water. Elke type heeft zijn eigen sterke en zwakke punten en het is aan jou als speler om die uit te buiten. Er zijn in totaal zeventien types in totaal, die veelal in combinaties voorkomen, waardoor je goed moet nadenken welke pokémon en welke aanvallen je gebruikt.

Er zijn echter nog duizend andere dingen om rekening mee te houden. Stats zijn erg belangrijk, zij geven aan op welk gebied je pokémon sterk is. Items spelen ook een cruciale rol, een potion kan het verschil maken tussen eeuwige glorie en bitter verlies. Dan zijn er ook nog weersomstandigheden, aandoeningen zoals verlamming en vergiftiging... teveel om op te noemen. Ik zou zeggen: gewoon spelen die game, dan leer je het vanzelf wel.

Ik las ook iets over spin-offs...
Klopt. Naast de games uit de zogenaamde "main franchise" zijn er ook een heel aantal spin-offs ontwikkeld. Ik ga ze niet allemaal opnoemen en beschrijven; dit zijn waarschijnlijk de bekendste op een rijtje:

- Pokémon Stadium en Pokémon Stadium 2. Games voor de Nintendo 64 console van Nintendo, waarmee de pokémon uit de handheld games in 3D op je televisie met elkaar konden vechten.
- Pokémon Pinball. Spreekt voor zich lijkt me. Later kwam er een vervolg uit onder de naam "Pokémon Pinball Ruby & Sapphire".
- Pokémon Snap. Een spel voor de Nintendo 64, waarin je als een jongen genaamd Todd Snap foto's moest maken van Pokémon. In 3D, dus cooler dan het klinkt. Écht.
- Pokémon Colosseum en Pokémon XD: Gale of Darkness. De opvolgers van Pokémon Stadium, uitgebracht op de GameCube. Beide games hadden, naast de (multiplayer)stadiongevechten ook een singleplayer mode, waarin je Pokémon op een speciale manier moest vangen in een land genaamd "Orre".
- Pokémon Mystery Dungeon: Red Rescue Team en Blue Rescue Team. Opvallend doordat je als speler in de huid van een daadwerkelijke pokémon kroop én dat de rode versie voor de Game Boy Advance ontwikkeld was en de blauwe versie voor de Nintendo DS. Later kwamen er nog eens drie vervolgen uit, deze allemaal enkel voor de Nintendo DS en gebaseerd op de vierde generatie, waar de originele games gebaseerd waren op de derde.
- Pokémon Ranger. In deze game, waar later nog eens twee vervolgen op uitkwamen, speel je een ranger, die met behulp van pokémon, maar zonder ze te vangen, de balans van de natuur bewaakt. Één van de leuke spin-offs volgens mij, al heb ik ze nog nooit zelf gespeeld.

Juist ja. Geef eens een aantal linkjes, het is me nog niet helemaal duidelijk allemaal.
Officiële sites:
- Nederland
- Noord-Amerika
- Japan

Fansites:
- Serebii Pokédex - Een database met daarin alle pokémon, de aanvallen die ze kunnen leren, de stats die ze hebben, locaties in de game... Erg handig als je snel iets op moet zoeken over een pokémon.
- Serebii Pokéarth - Een database ingedeeld op locatie. Alle routes, alle caves en alle steden staan erin, samen met de pokémon én de trainers die je op die locatie kunt vinden.
- Bulbapedia - Wikipedia... Pokémon style. Ik hoef denk ik niet uit te leggen dat je hier bakken vol info kunt vinden.

En om af te sluiten, de mascotte van dit alles:



D'aaaaaawwwww. O+

Game on!
pi_96302601
Nog een keer via GTS notifications proberen?
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
pi_96302625
S goed
pi_96302763
Andere keer even weer proberen?
Wordt hem nu niet volgens mij ;(
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
pi_96302781
Is goed ;( Moet ook gaan nu.
pi_96302815
De eerste 151 Pokemon _O_
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.
pi_96302842
Goeie tt :P

:(
Ik heb wel een beetje gelijk :)
  dinsdag 3 mei 2011 @ 17:46:40 #8
145874 mctwigt
Geestelijke vader van Kwaak
pi_96302954
Al mensen meegedaan aan het befriend a pokemon event?

Ik heb een espeon :D
Two guys and a Duck: #1 #2
#3 #4
Op vrijdag 26 augustus 2011 19:59 schreef ColaBlikje het volgende:
Deze eend moet een eigen stripboek krijgen :D Of een deel in de Donald Duck, of de krant ofzo.
pi_96302975
Altijd voor Jolteon of Vaporeon gaan, Flareon is kut.
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.
pi_96303054
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 17:47 schreef ThaTim het volgende:
Altijd voor Jolteon of Vaporeon gaan, Flareon is kut.
Kan je niet kiezen in die event. Ik krijg een Umbreon trouwens.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 17:50:17 #11
215962 ThaTim
Hatjoe !
pi_96303079
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 17:49 schreef HSG-BOMBER het volgende:

[..]

Kan je niet kiezen in die event. Ik krijg een Umbreon trouwens.
Wat voor klote-event is dat dan? Pin Missile ftw!
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 17:51:00 #12
145874 mctwigt
Geestelijke vader van Kwaak
pi_96303106
Darmanitan wat een beest is dit toch! epic attack!!
Two guys and a Duck: #1 #2
#3 #4
Op vrijdag 26 augustus 2011 19:59 schreef ColaBlikje het volgende:
Deze eend moet een eigen stripboek krijgen :D Of een deel in de Donald Duck, of de krant ofzo.
pi_96303269
[zeik]
het is het 4de deel niet het 5de
[/zeik]
HT: FC Dinamo Assen (504765)
  dinsdag 3 mei 2011 @ 18:00:26 #14
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_96303469
Bericht van PaRoDiUzZ:
quote:
Dilemma: ik heb een gliscor die ik swords dance wil leren ten koste van night slash of x-scissor(andere twee moves zijn earthquake en aerial ace(beiden STAB)) en ik weet niet welke ik wil laten vallen.

oja rest van mn team is Scrafty,Ferrothorn,Eelektross,Volcanora en Hydreigon.
Ik zou niet weten waarom je 'm Sword Dance wilt leren, maar goed: ik zou X-Scissor laten vallen.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  dinsdag 3 mei 2011 @ 18:10:02 #15
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_96303845
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 18:00 schreef Madame_Paon het volgende:
Bericht van PaRoDiUzZ:

[..]

Ik zou niet weten waarom je 'm Sword Dance wilt leren, maar goed: ik zou X-Scissor laten vallen.
Ik wil hem swords dance leren aangezien zn ability er voor zorgt dat zn att niet verlaagd kan worden en deze met zn huidige nature(adamant) en zn speed(die behoorlijk hoog is) er zo voor zorgen kan dat de tweede x E4 wat makkelijker word(aangezien de andere twee opties die ik heb(bisharp of gallade) betekenen dat ik of 4 pokemon heb die weak zijn tegen fighting moves of 3 pokemon die weak zijn tegen flying moves). :)

[ Bericht 4% gewijzigd door PaRoDiUzZ op 03-05-2011 18:16:37 ]
pi_96308354
Waarom komt dit vervolgtopic niet automatisch in mijn AT? Het is toch een reeks :?
There are only 151 Pokémon.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 19:55:03 #17
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_96309312
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 19:38 schreef Eenskijken het volgende:
Waarom komt dit vervolgtopic niet automatisch in mijn AT? Het is toch een reeks :?
Ik zou niet weten, mssn dat het komt omdat TS een nummer heeft overgeslagen in de TT? :')
pi_96311193
quote:
11s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 19:55 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Ik zou niet weten, mssn dat het komt omdat TS een nummer heeft overgeslagen in de TT? :')
volgens mij moet het tussen [ ] staan..
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_96319148
quote:
11s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 19:55 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Ik zou niet weten, mssn dat het komt omdat TS een nummer heeft overgeslagen in de TT? :')
Nou ik wist niet dat het nummer automatisch aangepast wordt in de TT, ik had dat zelf gedaan! Daardoor wordt het inderdaad niet doorgevoerd. Ik post namelijk vrij sporadisch in reeksen, en lapo's maken doe ik al helemaal niet zoveel.
  woensdag 4 mei 2011 @ 00:23:51 #20
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_96325073
quote:
11s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 19:55 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Ik zou niet weten, mssn dat het komt omdat TS een nummer heeft overgeslagen in de TT? :')
Het vorige topic was ook niet getagged als een reeks, hoe zou dit topic dan wél automatisch in je MyAT moeten verschijnen?

Truth be told, ik heb ook geen flauw idee hoe je een topic (en alle voorgaande) als een reeks aan elkaar moet verbinden.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_96379210
Ik ben afgelopen week begonnen met White... gaat nog niet heel rap, maar vind al die nieuwe wel weer grappig hoor! *O*
pi_96381950
Hmm ik wacht eigenlijk een beetje op een prijsverlaging van Pokemon Black/White. Zal wel binnen een maandje of 2-3 komen denk ik?
There are only 151 Pokémon.
pi_96382335
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 12:02 schreef Eenskijken het volgende:
Hmm ik wacht eigenlijk een beetje op een prijsverlaging van Pokemon Black/White. Zal wel binnen een maandje of 2-3 komen denk ik?
Ga daar maar niet vanuit. De vorige iteraties liggen allemaal nog voor het volledige pond in de winkel :)
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
pi_96384870
Heb inmiddels nog wat starters erbij. o.a charmander en de grass starter uit de diamond/pearl generation. Weet even de naam niet.
pi_96388406
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 13:24 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Heb inmiddels nog wat starters erbij. o.a charmander en de grass starter uit de diamond/pearl generation. Weet even de naam niet.
Ik vind de chicorita/cindaquill/totdile denk ik, stiekem, toch de leukste starters nog.. :@

Heb bijna alle legendary pokés trouwens, alleen nog de White uit black (naam even kwijt), en die thunderus x3..roaming dus.
Jeeeuuujj
Ik heb wel een beetje gelijk :)
  donderdag 5 mei 2011 @ 14:53:41 #26
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_96388804
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 14:45 schreef maxmit het volgende:

[..]

Ik vind de chicorita/cindaquill/totdile denk ik, stiekem, toch de leukste starters nog.. :@

Heb bijna alle legendary pokés trouwens, alleen nog de White uit black (naam even kwijt), en die thunderus x3..roaming dus.
Jeeeuuujj
Reshiram?

quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 13:24 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Heb inmiddels nog wat starters erbij. o.a charmander en de grass starter uit de diamond/pearl generation. Weet even de naam niet.
Turtwig - Grotle - Torterra?

Wel fijn dat er nu maar 1 roaming Pokémon is ... kan ik 'm lekker met een Masterball vangen. :Y)
Ze hadden trouwens wel even een waarschuwing kunnen geven ... heb je de Elite Four verslagen en de National Dex, hebben de trainers opeens Pokémon op level 65. :{
Mijn Pokémon zitten op level 71, dus dat is op zich niet zo'n probleem, maar het is wel even wennen.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_96388846
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 14:45 schreef maxmit het volgende:

[..]

Ik vind de chicorita/cindaquill/totdile denk ik, stiekem, toch de leukste starters nog.. :@

Heb bijna alle legendary pokés trouwens, alleen nog de White uit black (naam even kwijt), en die thunderus x3..roaming dus.
Jeeeuuujj
Netjes, ik heb nu Zekrom/Reshiram/Kyorge/Mewtwo/Tornadus en Raiku. Ben aan het kijken of ik Thundurus kan krijgen.
pi_96388919
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 14:53 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Reshiram?

[..]

Turtwig - Grotle - Torterra?

Wel fijn dat er nu maar 1 roaming Pokémon is ... kan ik 'm lekker met een Masterball vangen. :Y)
Ze hadden trouwens wel even een waarschuwing kunnen geven ... heb je de Elite Four verslagen en de National Dex, hebben de trainers opeens Pokémon op level 65. :{
Mijn Pokémon zitten op level 71, dus dat is op zich niet zo'n probleem, maar het is wel even wennen.
Turtwig ja! En ja, de elite four is de tweede keer inderdaad een stuk sterker. Gelukkig heb ik zelf een Zekrom op level 100 en een Kyurem op lvl 82. :P.
  donderdag 5 mei 2011 @ 15:03:01 #29
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_96389312
Wow ... ik ben nu aan het kijken waar ik TM35 Flamethrower kan vinden, zodat ik 'm kan gebruiken op m'n Simisear, en het ligt dus in de Abundant Shrine.
Waar dus serieus een trainer rondloopt met een Horsea, Sunkern en Ponyta op level 63. :')
En daarnaast ook een trainer die Caterpie, Pineco en Spinarak op level 61 heeft. :')
En een trainer met een Burmy en Tangela op level 63. :')
Plus een trainer met Yanma en Ledyba op level 63. :')
Hebben ze nog nooit gehoord van evolueren of zo?
Wat heb je aan een Caterpie op level 61? :')
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_96389446
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 15:03 schreef Madame_Paon het volgende:
Wow ... ik ben nu aan het kijken waar ik TM35 Flamethrower kan vinden, zodat ik 'm kan gebruiken op m'n Simisear, en het ligt dus in de Abundant Shrine.
Waar dus serieus een trainer rondloopt met een Horsea, Sunkern en Ponyta op level 63. :')
En daarnaast ook een trainer die Caterpie, Pineco en Spinarak op level 61 heeft. :')
En een trainer met een Burmy en Tangela op level 63. :')
Plus een trainer met Yanma en Ledyba op level 63. :')
Hebben ze nog nooit gehoord van evolueren of zo?
Wat heb je aan een Caterpie op level 61? :')
Dat is al zo sinds de eerste generatie pokémon spellen. Hoezo kies je trouwens niet voor Overheat ipv flamethrower?
  donderdag 5 mei 2011 @ 15:06:52 #31
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_96389512
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 15:05 schreef HSG-BOMBER het volgende:

[..]

Dat is al zo sinds de eerste generatie pokémon spellen. Hoezo kies je trouwens niet voor Overheat ipv flamethrower?
Flamethrower heeft meer PP en accuracy. :Y
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_96390180
quote:
14s.gif Op donderdag 5 mei 2011 14:54 schreef HSG-BOMBER het volgende:

[..]

Netjes, ik heb nu Zekrom/Reshiram/Kyorge/Mewtwo/Tornadus en Raiku. Ben aan het kijken of ik Thundurus kan krijgen.
Thundurus zit in White toch? Dan heb ik die... Kan je wel even 'lenen' om die andere te krijgen, die je krijgt wanneer je thundurus en tornadus in je team hebt en zo. :@

Als ik de Tornadus daarna dan even van jou kan 'lenen'? :*

En Mewtwo is toch wel echt de superbaas :7 Die zou ik echt graag willen :@ Maar ik heb 'm nog niet in m'n pokedex, dus kan ik 'm niet requesten... ;(

Hoho, ik bedoel natuurlijk dat ik bijna alle legendary pokés heb uit B/W hč... :{w
De 'oude' legendary heb ik natuurlijk nog niet ;(
Ik heb wel een beetje gelijk :)
  donderdag 5 mei 2011 @ 15:23:22 #33
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_96390288
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 15:03 schreef Madame_Paon het volgende:
Wow ... ik ben nu aan het kijken waar ik TM35 Flamethrower kan vinden, zodat ik 'm kan gebruiken op m'n Simisear, en het ligt dus in de Abundant Shrine.
Waar dus serieus een trainer rondloopt met een Horsea, Sunkern en Ponyta op level 63. :')
En daarnaast ook een trainer die Caterpie, Pineco en Spinarak op level 61 heeft. :')
En een trainer met een Burmy en Tangela op level 63. :')
Plus een trainer met Yanma en Ledyba op level 63. :')
Hebben ze nog nooit gehoord van evolueren of zo?
Wat heb je aan een Caterpie op level 61? :')
In sommige gevallen kun je pokemon moves aanleren die ze in geevolueerde vorm niet zullen of kunnen leren (caterpie leert bijv bug bite op l15 terwijl zijn geevolueerde vormen deze niet leren en een nuzleaf leert bijv extrasensory op l49,waar een shftry deze move nooit leren zal,ook niet via de move-tutor), in andere gevallen(stone-evoluties voornamelijk) leert de gevolueerde vorm helemaal niks meer, dus kan je in het geval van een pkachu of een eelektrik bijvoorbeeld overwegen om een paar levels te wachten voor dat je ze een thunderstone laat gebruiken).
Wat de AI trainers betrefd, die zijn gewoon dom sinds de eerste generatie, als het niet is om dat ze met caterpies van l61 vechten danwel dat ze high level metapods/kakunas hebben die alleen harden kunnen. :')

[ Bericht 0% gewijzigd door PaRoDiUzZ op 05-05-2011 15:37:21 ]
pi_96390318
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 15:20 schreef maxmit het volgende:

[..]

Thundurus zit in White toch? Dan heb ik die... Kan je wel even 'lenen' om die andere te krijgen, die je krijgt wanneer je thundurus en tornadus in je team hebt en zo. :@

Als ik de Tornadus daarna dan even van jou kan 'lenen'? :*

En Mewtwo is toch wel echt de superbaas :7 Die zou ik echt graag willen :@ Maar ik heb 'm nog niet in m'n pokedex, dus kan ik 'm niet requesten... ;(

Hoho, ik bedoel natuurlijk dat ik bijna alle legendary pokés heb uit B/W hč... :{w
De 'oude' legendary heb ik natuurlijk nog niet ;(
Ah oké, euhm eventueel ruilen zou wel kunnen ja. Moeten we alleen wel even goed de tijd voor nemen dan. Heb denk ik de rest van de week geen tijd daarvoor. Mewtwo heb ik trouwens niet meer.
pi_96390507
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 15:24 schreef HSG-BOMBER het volgende:

[..]

Ah oké, euhm eventueel ruilen zou wel kunnen ja. Moeten we alleen wel even goed de tijd voor nemen dan. Heb denk ik de rest van de week geen tijd daarvoor.
Geen probleem. Ik kan wel even wachten en heb waarschijnlijk ook geen tijd deze week. Week is ook al haast voorbij hč..
quote:
Mewtwo heb ik trouwens niet meer.
:'( jammer -O-
Ik heb wel een beetje gelijk :)
  donderdag 5 mei 2011 @ 17:24:33 #36
145874 mctwigt
Geestelijke vader van Kwaak
pi_96395368
volgens mij heb ik een stuk of 3 mewtwo's maar dan moet ik ze eerst overzetten en dat betekend mijn andere ds zoeken die god weet waar ligt.

altijd leuk palpad in de oude games :D
Two guys and a Duck: #1 #2
#3 #4
Op vrijdag 26 augustus 2011 19:59 schreef ColaBlikje het volgende:
Deze eend moet een eigen stripboek krijgen :D Of een deel in de Donald Duck, of de krant ofzo.
pi_96396478
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 17:24 schreef mctwigt het volgende:
volgens mij heb ik een stuk of 3 mewtwo's maar dan moet ik ze eerst overzetten en dat betekend mijn andere ds zoeken die god weet waar ligt.

altijd leuk palpad in de oude games :D
:D
Ik durf het bijna niet te vragen...
:D
Ik heb wel een beetje gelijk :)
  vrijdag 6 mei 2011 @ 01:11:52 #38
145874 mctwigt
Geestelijke vader van Kwaak
pi_96418321
ik zal binnenkort wel eens gaan zoeken, heb de ds gevonden nu de games(platinum en diamond) nog en de adapter
Two guys and a Duck: #1 #2
#3 #4
Op vrijdag 26 augustus 2011 19:59 schreef ColaBlikje het volgende:
Deze eend moet een eigen stripboek krijgen :D Of een deel in de Donald Duck, of de krant ofzo.
  vrijdag 6 mei 2011 @ 01:40:32 #39
145874 mctwigt
Geestelijke vader van Kwaak
pi_96418907
quote:
14s.gif Op donderdag 5 mei 2011 14:54 schreef HSG-BOMBER het volgende:

[..]

Netjes, ik heb nu Zekrom/Reshiram/Kyorge/Mewtwo/Tornadus en Raiku. Ben aan het kijken of ik Thundurus kan krijgen.
Daar hoef je toch geen masterball voor te gebruiken? Hij kan niet eens roar of een degerlijke escape attack, terwijl vroeger die roamings gewoon, ook al deed je mean lock of had je arena trapp, roar deden. Deze kan je heel makkelijk vast houden
Two guys and a Duck: #1 #2
#3 #4
Op vrijdag 26 augustus 2011 19:59 schreef ColaBlikje het volgende:
Deze eend moet een eigen stripboek krijgen :D Of een deel in de Donald Duck, of de krant ofzo.
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 6 mei 2011 @ 01:43:06 #40
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_96418949
is er al een werkende rom met emu voor deze game
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  vrijdag 6 mei 2011 @ 01:43:51 #41
145874 mctwigt
Geestelijke vader van Kwaak
pi_96418962
P.S. is het niemand opgevallen? Thundurus heeft zijn snor/mond (of wat het ook mag zijn) in de zelfde vorm als raikou
Two guys and a Duck: #1 #2
#3 #4
Op vrijdag 26 augustus 2011 19:59 schreef ColaBlikje het volgende:
Deze eend moet een eigen stripboek krijgen :D Of een deel in de Donald Duck, of de krant ofzo.
pi_96419011
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 01:40 schreef mctwigt het volgende:

[..]

Daar hoef je toch geen masterball voor te gebruiken? Hij kan niet eens roar of een degerlijke escape attack, terwijl vroeger die roamings gewoon, ook al deed je mean lock of had je arena trapp, roar deden. Deze kan je heel makkelijk vast houden
Het punt is dat ik Thundurus niet kan krijgen, aangezien ik pokémon black heb.
pi_96421272
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 01:46 schreef HSG-BOMBER het volgende:

[..]

Het punt is dat ik Thundurus niet kan krijgen, aangezien ik pokémon black heb.
Hoe kom je aan Zekrom dan? :)
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
pi_96421716
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 01:46 schreef HSG-BOMBER het volgende:

[..]

Het punt is dat ik Thundurus niet kan krijgen, aangezien ik pokémon black heb.
Van mij wel :P , aangezien ik White heb.
Moet 'm alleen nog vangen :o
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 08:59 schreef Jesse_ het volgende:
Hoe kom je aan Zekrom dan? :)
Die heb ik dus ook... ^O^
Ik heb wel een beetje gelijk :)
pi_96421754
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 08:59 schreef Jesse_ het volgende:

[..]

Hoe kom je aan Zekrom dan? :)
Die heb ik voor een victini kunnen ruilen
  vrijdag 6 mei 2011 @ 10:58:39 #46
230788 n8n
Pragmatisch
pi_96424600
Ow yeah Pokémon is een reeks
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
pi_96424981
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 09:23 schreef HSG-BOMBER het volgende:

[..]

Die heb ik voor een victini kunnen ruilen
Wel zonde van je victini :P
(straks tijd om te ruilen?)
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
  vrijdag 6 mei 2011 @ 11:09:24 #48
230788 n8n
Pragmatisch
pi_96425048
ik wil ook kunnen ruilen ;( al was het alleen maar voor de extra exp. die je daarna vergaart
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
pi_96425244
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 11:07 schreef Jesse_ het volgende:

[..]

Wel zonde van je victini :P
(straks tijd om te ruilen?)

Heb nog een Victini over ;). Maar heb vanavond pas tijd denk ik!
pi_96425836
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 11:09 schreef n8n het volgende:
ik wil ook kunnen ruilen ;( al was het alleen maar voor de extra exp. die je daarna vergaart
Waarom kan je niet ruilen dan?
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 11:14 schreef HSG-BOMBER het volgende:

[..]

Heb nog een Victini over ;). Maar heb vanavond pas tijd denk ik!
Dan wordt het een andere keer, vanavond heb ik geen tijd :)
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
pi_96426290
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 11:09 schreef n8n het volgende:
ik wil ook kunnen ruilen ;( al was het alleen maar voor de extra exp. die je daarna vergaart
Hoe bedoel je dat? Extra exp. ?
Ik heb wel een beetje gelijk :)
pi_96426508
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 11:37 schreef maxmit het volgende:

[..]

Hoe bedoel je dat? Extra exp. ?
Geruilde pokemon krijgen meer exp. :)
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
pi_96427442
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 11:42 schreef Jesse_ het volgende:

[..]

Geruilde pokemon krijgen meer exp. :)
Ik leer elke dag weer bij :')
Eerlijk gezegd wist ik dat ook wel, had er alleen niet meer zo aan gedacht..

c_/
Ik heb wel een beetje gelijk :)
pi_96427906
alleen te hoge lvl pokemon en weinig badges zorgen ervoor dat geruilde pokemon niet meer luisteren :P
There are only 151 Pokémon.
  vrijdag 6 mei 2011 @ 17:42:42 #55
230788 n8n
Pragmatisch
pi_96441796
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 12:14 schreef Eenskijken het volgende:
alleen te hoge lvl pokemon en weinig badges zorgen ervoor dat geruilde pokemon niet meer luisteren :P
Weet ik dat ook weer, mijn pokémon zijn vrijwel altijd ~lvl. 33 als ik de badge tot 50 moet halen, heb ze nog niet zien weigeren. Geruilde pokémon krijgen 150% van het exp., ik vind ze handig om een andere pokémon via een exp. share te levelen zonder al te veel 'verlies' in punten
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
  vrijdag 6 mei 2011 @ 17:58:11 #56
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_96442304
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 12:14 schreef Eenskijken het volgende:
alleen te hoge lvl pokemon en weinig badges zorgen ervoor dat geruilde pokemon niet meer luisteren :P
In Black & White kun je daar misschien bij de tweede gym problemen mee krijgen, omdat je pokémon ongeveer level 20 moeten zijn om een beetje een kans te maken tegen die Herdier en Watchog van Lenora. Daarna gaat de 'level cap' sneller omhoog dan de eigenlijke levels van je pokémon, het lijkt me sterk dat je ze dan ooit nog ongehoorzaam zult meemaken.

Ik weet nog wel dat het in Diamond/Pearl/Platinum een serieus probleem was. In die games kon je ook al meteen ruilen (in B&W heb je er de eerste badge voor nodig, plus de C-Gear). Je geruilde pokémon gehoorzaamden dan t/m level 10 (de oorspronkelijke cap) en pas bij de tweede badge (zo rond level 20) werd de grens verhoogd naar level 30. Zat je dus tien levels vast aan ongehoorzame pokémon als je geen zin had om je normale, inferieure pokémon te gebruiken. :')
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_96538385
Heeft er vanavond iemand tijd om te traden eventueel :P
Ik heb wel een beetje gelijk :)
pi_96539815
Wat wil je traden?

p.s. MrMoon, ik heb nog een piplup voor je he :p
p.p.s. HSG binnenkort ook tijd?
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
pi_96539914
quote:
7s.gif Op maandag 9 mei 2011 11:44 schreef Jesse_ het volgende:
Wat wil je traden?

p.s. MrMoon, ik heb nog een piplup voor je he :p
p.p.s. HSG binnenkort ook tijd?
Ik ben nog op zoek naar een Escavelier, Reshiram (de witte) en een Tornadus (eventueel als bruikleen ;) )
Deze in ieder geval... :')

c_/
Ik heb wel een beetje gelijk :)
pi_96540314
Escavalier heb ik wel. M'n legendaries ruil ik niet :P
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
pi_96543190
quote:
7s.gif Op maandag 9 mei 2011 11:57 schreef Jesse_ het volgende:
Escavalier heb ik wel. M'n legendaries ruil ik niet :P
Dan zou ik die eventueel wel willen. Legendaries snap ik :7
Al is het slechts om m'n pokedex volledig te maken. Je krijgt 'm/ze terug :Y

Heb je iets wat je terug wilt? Behalve oudere gen starters en legendaries natuurlijk :@ Jij hebt ze allemaal al natuurlijk...
Ik heb wel een beetje gelijk :)
pi_96543265
Starters van Gen 2 en 3 zoek ik nog :)
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
pi_96543562
Sorry, die heb ik natuurlijk niet :@ Heb helemaal geen oude starters. Staan niet eens in m'n dex ;(
Ik heb wel een beetje gelijk :)
pi_96543675
quote:
7s.gif Op maandag 9 mei 2011 11:44 schreef Jesse_ het volgende:
Wat wil je traden?

p.s. MrMoon, ik heb nog een piplup voor je he :p
p.p.s. HSG binnenkort ook tijd?
jep, heb je vanavond tijd om te traden?
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_96544640
Vanavond moet wel lukken :)
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
pi_96545877
quote:
7s.gif Op maandag 9 mei 2011 13:48 schreef Jesse_ het volgende:
Vanavond moet wel lukken :)
top ^O^
ik ben er wel vanaf een uur of 8.. :)
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_96545959
quote:
7s.gif Op maandag 9 mei 2011 14:18 schreef MrMoon het volgende:

[..]

top ^O^
ik ben er wel vanaf een uur of 8.. :)
is het een probleem dat ik mij er dan ook een beetje tussen meng? :@
Ik heb wel een beetje gelijk :)
pi_96551941
een van jullie toevallig een exeggute? :s)
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
  maandag 9 mei 2011 @ 16:36:03 #69
230788 n8n
Pragmatisch
pi_96551982
quote:
7s.gif Op maandag 9 mei 2011 16:35 schreef Jesse_ het volgende:
een van jullie toevallig een exeggute? :s)
Afhankelijk van je spel is deze zeer makkelijk verkrijgbaar in de Safarizone met een leafstone
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
pi_96552297
quote:
7s.gif Op maandag 9 mei 2011 16:36 schreef n8n het volgende:

[..]

Afhankelijk van je spel is deze zeer makkelijk verkrijgbaar in de Safarizone met een leafstone
Black, Heart Gold en Diamond :P
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
pi_96552768
Ik heb er nog wat...Exeggute
Ik heb wel een beetje gelijk :)
pi_96552992
Heb je nu tijd om die te ruilen voor een escavalier? :P
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
pi_96553354
Over 3 kwartier ongeveer wel.
Ik heb wel een beetje gelijk :)
pi_96555210
Nu??
Ik heb wel een beetje gelijk :)
pi_96558632
goeie tt nog steeds :(
Ik heb wel een beetje gelijk :)
pi_96560515
Ik heb morgen tijd. Heb inmiddels bijna alle starters + nog een zooi leuke pokémon zoals Evee, Misdreavius, porygon.

Exeggute kan je trouwens in de Dream World gewoon tegenkomen!
pi_96569173
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 14:20 schreef maxmit het volgende:

[..]

is het een probleem dat ik mij er dan ook een beetje tussen meng? :@
nope, mijn wifi is meer het probleem.. het wordt een andere avond voor mij..
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_96570392
quote:
14s.gif Op maandag 9 mei 2011 19:30 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Ik heb morgen tijd. Heb inmiddels bijna alle starters + nog een zooi leuke pokémon zoals Evee, Misdreavius, porygon.

Exeggute kan je trouwens in de Dream World gewoon tegenkomen!
Moet je weer zoveel geluk hebben :P
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
pi_96570799
pff ik moet die eletric gym leader verslaan.. ik heb zelf een pikachu en een warturtle met geen noemenswaardige moves die goed zijn.. heb geen zin om een geodude te vangen en 10 uur lang te trainen oid.. wat moet ik doen :'(
There are only 151 Pokémon.
  maandag 9 mei 2011 @ 21:55:58 #80
230788 n8n
Pragmatisch
pi_96571281
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 21:48 schreef Eenskijken het volgende:
pff ik moet die eletric gym leader verslaan.. ik heb zelf een pikachu en een warturtle met geen noemenswaardige moves die goed zijn.. heb geen zin om een geodude te vangen en 10 uur lang te trainen oid.. wat moet ik doen :'(
abra vangen ruilen tegen mr. mime die traint keisnel en hakt spaanders
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
pi_96572013
Hmm maar ik wou eigenlijk later een ghastly-haunter vangen in die toren, maar daar kan ik nog niet heen.
There are only 151 Pokémon.
  dinsdag 10 mei 2011 @ 00:38:42 #82
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_96581136
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 21:48 schreef Eenskijken het volgende:
pff ik moet die eletric gym leader verslaan.. ik heb zelf een pikachu en een warturtle met geen noemenswaardige moves die goed zijn.. heb geen zin om een geodude te vangen en 10 uur lang te trainen oid.. wat moet ik doen :'(
Welk spel speel je dan?

Mijn Pokémon zitten bijna op level 80. *O*
Kan ik straks ook mooi de Elite Four opnieuw verslaan en dit maal de Champion ook.

Maar één probleem: er is geen 'Pokémontegenkom-gras' in White Forest ...

quote:
Over time, if you fiddle with the clock too much, the areas will become deserted with no trainers and buildings in Black City and no grass in White Forest. To fix this, you'll need to go into Entralink with your friends and try and get people to come to your areas.
(van http://serebii.net/blackwhite/blackcitywhiteforest.shtml)

Que?
Ik heb trouwens helemaal niet aan de klok gezeten ... alleen om de wintertijd naar de zomertijd te veranderen, maar voor de rest heb ik er niks mee gedaan.
Ik snap niet hoe het kan dat er dan geen hoog gras in White Forest is. :{
En ik werkelijk geen idee wat Entralink is.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_96581565
quote:
7s.gif Op maandag 9 mei 2011 21:43 schreef Jesse_ het volgende:

[..]

Moet je weer zoveel geluk hebben :P
Valt wel redelijk mee toch? Je kan in de dream world een uur lang rondlopen. Genoeg voor wel 10 keer de tree bezoeken denk ik zo.
  dinsdag 10 mei 2011 @ 01:54:03 #84
230788 n8n
Pragmatisch
pi_96582563
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 22:05 schreef Eenskijken het volgende:
Hmm maar ik wou eigenlijk later een ghastly-haunter vangen in die toren, maar daar kan ik nog niet heen.
mime is sterker, niet sterker dan alakazam maar je kan niet alles hebben
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 10 mei 2011 @ 02:10:07 #85
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_96582744
Is er al een werkende rom ? iemand enig idee anders even pm.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_96583937
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 02:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
Is er al een werkende rom ? iemand enig idee anders even pm.
dat is niet iets wat je hier zou moeten vragen.
Ik heb wel een beetje gelijk :)
pi_96589072
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 00:52 schreef HSG-BOMBER het volgende:

[..]

Valt wel redelijk mee toch? Je kan in de dream world een uur lang rondlopen. Genoeg voor wel 10 keer de tree bezoeken denk ik zo.
Je mag toch maar één keer per dag het bos in?
(en nu is er uiteraard weer eens onderhoud)
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
pi_96589581
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 11:07 schreef Jesse_ het volgende:

[..]

Je mag toch maar één keer per dag het bos in?
(en nu is er uiteraard weer eens onderhoud)
Ik snap nog niks van die dream world..
Doe je dat nou via de ds of pc??
Ik heb wel een beetje gelijk :)
pi_96589772
Doe je op de PC :)
www.pokemon-gl.com :)
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
pi_96591526
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 11:07 schreef Jesse_ het volgende:

[..]

Je mag toch maar één keer per dag het bos in?
(en nu is er uiteraard weer eens onderhoud)
Nee, je mag wel maar 1 keer een wens doen. Als je op return to your home drukt kan je daarna opnieuw de dream world in.
pi_96592206
ah dat wist ik niet :)
Nouja, toch net een Exeggute gevangen in HG :)
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
pi_96592606
pff krijg ik wéér een skull fosil
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
pi_96592714
quote:
13s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 12:36 schreef Jesse_ het volgende:
pff krijg ik wéér een skull fosil
Ik krijg ook bijna alleen maar Skulls en Helixen.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_96598431
Dat verdomde voltorb flip ook ;(
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
pi_96599227
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 11:25 schreef Jesse_ het volgende:
Doe je op de PC :)
www.pokemon-gl.com :)
Maar goed, dat is dus tot woensdag? in onderhoud oid...
Ik heb wel een beetje gelijk :)
pi_96646607

Gejat uit MLN :@ maar ik vond 'm vet. En hoe herkenbaar :|W
Ik heb wel een beetje gelijk :)
pi_96700429
Iemand een totodile over?
(en een kabuto?)
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
pi_96702443
net een growlithe gevangen, moet 'm nu ~20 lvls powertrainen maar gaat echt te langzaam. Kan alleen maar zwakke aanvallen als tackle en ember ;( Maar ik weet dat ie als ie lvl 50+ is en een arcanine wordt, het een supersterk beest wordt.
There are only 151 Pokémon.
pi_96703073
quote:
7s.gif Op donderdag 12 mei 2011 15:39 schreef Jesse_ het volgende:
Iemand een totodile over?
(en een kabuto?)
Ik heb een totodile over!
pi_96703125
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 16:24 schreef Eenskijken het volgende:
net een growlithe gevangen, moet 'm nu ~20 lvls powertrainen maar gaat echt te langzaam. Kan alleen maar zwakke aanvallen als tackle en ember ;( Maar ik weet dat ie als ie lvl 50+ is en een arcanine wordt, het een supersterk beest wordt.
exp.share ;-)
Ik heb wel een beetje gelijk :)
pi_96703852
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 16:38 schreef maxmit het volgende:

[..]

exp.share ;-)
Lucky egg!
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 16:37 schreef HSG-BOMBER het volgende:

[..]

Ik heb een totodile over!
Wanneer heb je tijd!
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
pi_96704228
quote:
7s.gif Op donderdag 12 mei 2011 16:54 schreef Jesse_ het volgende:

[..]

Lucky egg!

[..]

Wanneer heb je tijd!
Vanavond. Heb je toevallig een Vaporeon? Die zoek ik namelijk nog. Die zou je dan als deposit kunnen plaatsen via GTS. Dan moet je Totodile natuurlijk wel al een keer gezien hebben!
pi_96704627
Ik heb nog geen totodile gezien dus het moet sowieso via negotiations :)
Vaporeon gaat wel lukken, heb ik nog wel even tijd voor nodig :)
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
pi_96704798
Is goed, ik zal rond 19:00 online zijn denk ik. Lukt dat?
pi_96704880
Nee vandaag lukt me sowieso niet.
Heb morgen ook pas tijd om een vaporeon te maken :)
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
pi_96704926
Ah oké, nou ik kan vast wel wat tijd vrij maken. Ik stuur je nog wel een PM. en het hoeft niet per se een Vaporeon te zijn hoor. Maakt eigenlijk niet zo heel veel uit.
pi_96754442
Ik heb een vaporeon voor je.
Vanavond wederom geen tijd om te ruilen, tot half zes wel :)
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
pi_96756383
Gisteren eindelijk een Old Amber gekregen van dat mannetje.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  maandag 16 mei 2011 @ 02:18:48 #109
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_96872963
Pokemon Fire Red _O_
Pokemon Black kon me niet echt boeien, al die lelijke nieuwe Pokemon en die starters, seriously :')
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_96874833
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 02:18 schreef MacorgaZ het volgende:
Pokemon Fire Red _O_
Pokemon Black kon me niet echt boeien, al die lelijke nieuwe Pokemon en die starters, seriously :')
Je hebt helemaal gelijk qua lelijke 'nieuwe' pokemon, maar is dat eigenlijk niet zo met elke nieuwe reeks? In het begin vond ik de nieuwen ook helemaal niks, maar als je er een tijdje mee bezig bent merk je dat er toch wel heel veel hele gave tussen zitten. Missers heb je in elke generatie... Gewenning doet een hele hoop toch?

Beetje een deja vu gevoel na dit gezegd te hebben :{

Elke zoveel posts komt dit voorbij geloof ik :')
Ik heb wel een beetje gelijk :)
pi_96881192
Iemand hier die een teddiursa kan ruilen?

En HSG, vandaag tijd om te ruilen? :s)
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
pi_96882986
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 02:18 schreef MacorgaZ het volgende:
Pokemon Fire Red _O_
Pokemon Black kon me niet echt boeien, al die lelijke nieuwe Pokemon en die starters, seriously :')
Helemaal mee eens. Ben weer bezig met Fire Red, heerlijk!

Mijn team nu: wartortle, pikachu, growlithe, haunter en rhyhorn.
Uiteindelijke team: Blastoice, Raichu, Arcanine, Haunter, Rhydon en Articuno

Vooral haunter is een baas, met Hypnosis, DreamEater, Psychic en Shadowball praktisch onverslaanbaar.

Alleen Rhyhorn duurt zo lang om te trainen >.< wat is dat toch met al die grondpokemon..
Oja, en Articuno moet ik nog vangen, dan wordt dat mijn team, lijkt me een mooi gebalanceerd team :)

[ Bericht 1% gewijzigd door Eenskijken op 17-05-2011 11:12:09 ]
There are only 151 Pokémon.
pi_96939335
Yes, shiny Quilfish gevangen
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
  dinsdag 17 mei 2011 @ 17:21:08 #114
150363 Wii-Style
Ba-Lue Bolivar Ba-Lues-Are
pi_96947398
Zucht. Heb ik m'n eerste Pokémon spel en iedereen is er al over uitgepraat. :{
Linkse theedrinkende criminelenknuffelaar.
  dinsdag 17 mei 2011 @ 17:53:52 #115
230788 n8n
Pragmatisch
pi_96949000
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 02:18 schreef MacorgaZ het volgende:
Pokemon Fire Red _O_
Pokemon Black kon me niet echt boeien, al die lelijke nieuwe Pokemon en die starters, seriously :')
_O_
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
  dinsdag 17 mei 2011 @ 17:54:16 #116
230788 n8n
Pragmatisch
pi_96949023
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 13:08 schreef Eenskijken het volgende:

[..]

Helemaal mee eens. Ben weer bezig met Fire Red, heerlijk!

Mijn team nu: wartortle, pikachu, growlithe, haunter en rhyhorn.
Uiteindelijke team: Blastoice, Raichu, Arcanine, Haunter, Rhydon en Articuno

Vooral haunter is een baas, met Hypnosis, DreamEater, Psychic en Shadowball praktisch onverslaanbaar.

Alleen Rhyhorn duurt zo lang om te trainen >.< wat is dat toch met al die grondpokemon..
Oja, en Articuno moet ik nog vangen, dan wordt dat mijn team, lijkt me een mooi gebalanceerd team :)
Snorlax moet je hebben wat een baas
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
  dinsdag 17 mei 2011 @ 17:57:13 #117
230788 n8n
Pragmatisch
pi_96949171
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 16:38 schreef maxmit het volgende:

[..]

exp.share ;-)
dan tevens als eerste pokemon inzetten, dan krijg je 75% van de exp.
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
pi_96949224
HSG ik heb een vaporeon voor je!
En MrMoon er staat hier ook nog steeds een piplup met jouw naam er op :)
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
  woensdag 18 mei 2011 @ 02:18:39 #119
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_96975391
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 08:45 schreef maxmit het volgende:

[..]

Je hebt helemaal gelijk qua lelijke 'nieuwe' pokemon, maar is dat eigenlijk niet zo met elke nieuwe reeks? In het begin vond ik de nieuwen ook helemaal niks, maar als je er een tijdje mee bezig bent merk je dat er toch wel heel veel hele gave tussen zitten. Missers heb je in elke generatie... Gewenning doet een hele hoop toch?

Beetje een deja vu gevoel na dit gezegd te hebben :{

Elke zoveel posts komt dit voorbij geloof ik :')
Tuurlijk, het went wel en er zitten vast ook wel leuke tussen, maar sowieso die starters alleen al, een varkentje en een zeeotter? Man man man...
De legendaries vind ik ook van volgensmij alle generaties wel vet, maar die van de nieuwe? De '3 dogs'-achtige types zijn nu ook zo matig, alleen die Regirock-dingen vond ik nog lelijker. De 2 main-legendaries van de boxcovers van Black en White zijn wel vet.

Maar ach, het is ook nostalgie natuurlijk, terug naar de goede oude tijd ;). Ik begon trouwens met Pokemon Crystal spelen maar daar kon ik me echt nog alles van herinneren _O-
Het is ook de eerste keer sinds tijden dat ik zonder cheats het spel speel, in vorige spellen zette ik soms even cheats aan voor 99 Full Restores en 99 Masterballs e.d. voor de zekerheid, nu ga ik proberen het zonder te doen, best een uitdaging :P.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_96983760
heb rhyhorn maar gedumpt, kutpokemon. leert pas een goede move@60. Rot dan maar op stomme neushoorn.
There are only 151 Pokémon.
  woensdag 18 mei 2011 @ 12:08:48 #121
230788 n8n
Pragmatisch
pi_96983889
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 12:05 schreef Eenskijken het volgende:
heb rhyhorn maar gedumpt, kutpokemon. leert pas een goede move@60. Rot dan maar op stomme neushoorn.
de sterkste pokemon in fire red:
1) psych, Mewtwo
2) alles/dragon, Dragonite, deze is wel een pain om te trainen
3) electric, Zapdos
4) vuur, Entei maar Moltres is een goede 2e, voor Entei bulbasaur als starter nemen
5) alles, Snorlax
6) grass, Executor of Venosaur
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
pi_97034914
weet iemand of het mogelijk is om met fire red te ruilen met silver/gold/crystal? Ik heb zo'n gameboy kabeltje, maar ik heb maar 1 gameboy advance en een pokemon colour. Of heb je dan 2 GBA's nodig?
There are only 151 Pokémon.
pi_97035837
volgens mij kan dat niet
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
pi_97037731
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 17:58 schreef Jesse_ het volgende:
HSG ik heb een vaporeon voor je!
En MrMoon er staat hier ook nog steeds een piplup met jouw naam er op :)
thnx, sorry erg druk momenteel, wanneer kun je ruilen?
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_97067488
Vandaag overdag de hele dag tijd :)
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
pi_97095469
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 11:24 schreef Jesse_ het volgende:
Vandaag overdag de hele dag tijd :)
helaas, ik was aan het werk..
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_97125506
dit weekend moet ook wel lukken :)
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
pi_97134851
quote:
7s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 18:30 schreef Jesse_ het volgende:
dit weekend moet ook wel lukken :)
morgen moet wel lukken denk ik..
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_97199394
PM maar wanneer je tijd hebt :s)
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
  maandag 23 mei 2011 @ 21:59:11 #130
150363 Wii-Style
Ba-Lue Bolivar Ba-Lues-Are
pi_97224111
Tympole :r

Palpitoad :D _O_
Linkse theedrinkende criminelenknuffelaar.
pi_97236267
Ik bedacht mij gister opeens dat ik een bepaald gebied gerushed heb. Dat stuk met die sneeuw. Niet een berg maar meer een dal met tunnels en zo.. Weet niet of dat nu nog zo is aangezien het lente is... Waar is dat eigenlijk, weet iemand dat? Kan me niet meer herinneren namelijk :')
Ik heb wel een beetje gelijk :)
  donderdag 26 mei 2011 @ 20:59:03 #132
150363 Wii-Style
Ba-Lue Bolivar Ba-Lues-Are
pi_97355105
Mienfoo. :D
Drain Punch. :D Wat een baas.
Linkse theedrinkende criminelenknuffelaar.
pi_98232402
Waarom is er nog geen subforum :(

Wel een over fokking Indianen, wtf man :{
  donderdag 16 juni 2011 @ 00:10:12 #134
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_98232687
Nog geen drie pagina's vol in meer dan een maand en jij wil een heel subforum over Pokémon?
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_98232813
quote:
10s.gif Op donderdag 16 juni 2011 00:10 schreef Rikketik het volgende:
Nog geen drie pagina's vol in meer dan een maand en jij wil een heel subforum over Pokémon?
er was nog geen pagina vol over indianen en toch kwam er een indianen forum :{
There are only 151 Pokémon.
pi_98234579
quote:
10s.gif Op donderdag 16 juni 2011 00:10 schreef Rikketik het volgende:
Nog geen drie pagina's vol in meer dan een maand en jij wil een heel subforum over Pokémon?
Wie de neuk komt er dan ook in Games rubriek :{

en WIE DE NEUK GAAT NAAR DE SUBFORUM OVER INDIANEN
  zondag 19 juni 2011 @ 13:21:18 #137
336681 Lt.Surge
The Lightning American
pi_98367730
*is ook van de partij*

Snel meer buddies vangen :D
I'll show you civilian! I'll shock you into surrender!
pi_98375769
Heeft iemand hier Pokemon Black al uitgespeeld? Is er iets als een Battle League zoals na Pokemon Emerald?

Heb een hele generatie na Emerald overgeslagen ;(
pi_98376060
Je hebt de battle subway
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
  zondag 19 juni 2011 @ 19:27:10 #140
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_98380952
Ik denk dat ik binnenkort maar weer opnieuw ga beginnen. Mijn Pokémon zitten nu op level 79 en ik heb het al meer dan een maand niet gespeeld. Na de Pokémon League is het gewoon minder leuk. Ik heb Cynthia en de Champion niet eens verslagen, maar goed.

Waarom is HSG-BOMBER trouwens geband? :{
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_98382381
gebruikt iemand die nieuwe 3d pokedex trouwens? ben wel benieuwd hoe het werkt
There are only 151 Pokémon.
  maandag 27 juni 2011 @ 14:23:04 #142
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_98718697
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
  maandag 27 juni 2011 @ 15:05:29 #143
335564 w0nderboi
20-9-5-20-5-14
pi_98720216
Nog nooit hier gepost maar iemand hier die nog de pokémon trading card game voor de gameboy color speelt? heb hem gister voor 2,50 gekocht en vindt het nu alweer baas om te spelen.
-- Schrijf ook mee!
All ur base belong to us.
pi_98734771
Ben nu begonnen met Black, ook al weer een uur of 15 trouwens... White heb ik bijna alle compleet en levels boven 70 etc.
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 19:27 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik denk dat ik binnenkort maar weer opnieuw ga beginnen. Mijn Pokémon zitten nu op level 79 en ik heb het al meer dan een maand niet gespeeld. Na de Pokémon League is het gewoon minder leuk. Ik heb Cynthia en de Champion niet eens verslagen, maar goed.
Dat heb ik ook een beetje, ja. Vandaar dat ik maar met Black begonnen ben :') Over een week, of 2, komt er een 3ds (hoop ik). dan ben ik jarig..en als ik 'm niet krijg dan koop ik 'm :P kan ik tegen mezelf spelen :|W

Of met mezelf :@ :7
Ik heb wel een beetje gelijk :)
  dinsdag 5 juli 2011 @ 12:48:38 #145
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_99061335
Ik ben opnieuw begonnen, deze keer heb ik Tepig gekozen als starter.
Ben bij Nimbasa Nacrene City, heb 1 badge en heb een Pansage op level 23 en een Pignite op level 23.
Als ik 2 badges heb, ga ik Panpour proberen te vangen.
Dan heb ik het basisteam: vuur, gras en water.

Ik vind het exp. puntensysteem nog steeds zo ontzettend kut.
Als je met een Pokémon van level 10 een Patrat van level 5 verslaat, krijg je maar 20 punten.
Bij het oude systeem kreeg je al 24 punten door een Sentret van level 3 te verslaan.
Ik wou echt dat er een manier was om dat oude systeem terug te krijgen, want dit gaat echt supersloom.
In de tijd die ik er normaal over deed om mijn Pokémon van level 35 naar 40 te trainen, gaat mijn Pokémon nu hoogstens van level 35 naar level 38.
Kutsysteem.
Ik heb bijna de neiging om Pearl of Heart Gold weer te gaan spelen, alleen vanwege het oude, véél betere, exp. puntensysteem.

[ Bericht 4% gewijzigd door Madame_Paon op 05-07-2011 16:21:15 ]
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_99061455
Zijn er in Pokemon Black nog leuke glitches?
In emerald kloonde ik pokemon en hun items, eens 99x masterball gekregen :P
pi_99062445
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 12:48 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik ben opnieuw begonnen, deze keer heb ik Tepig gekozen als starter.
Ben bij Nimbasa City, heb 1 badge en heb een Pansage op level 23 en een Pignite op level 23.
Als ik 2 badges heb, ga ik Panpour proberen te vangen.
Dan heb ik het basisteam: vuur, gras en water.

Ik vind het exp. puntensysteem nog steeds zo ontzettend kut.
Als je met een Pokémon van level 10 een Patrat van level 5 verslaat, krijg je maar 20 punten.
Bij het oude systeem kreeg je al 24 punten door een Sentret van level 3 te verslaan.
Ik wou echt dat er een manier was om dat oude systeem terug te krijgen, want dit gaat echt supersloom.
In de tijd die ik er normaal over deed om mijn Pokémon van level 35 naar 40 te trainen, gaat mijn Pokémon nu hoogstens van level 35 naar level 38.
Kutsysteem.
Ik heb bijna de neiging om Pearl of Heart Gold weer te gaan spelen, alleen vanwege het oude, véél betere, exp. puntensysteem.
Gewoon audino's battlen gaat het veel sneller
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
  dinsdag 5 juli 2011 @ 13:21:26 #148
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_99062508
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 13:19 schreef Jesse_ het volgende:

[..]

Gewoon audino's battlen gaat het veel sneller
Maar die moeten dan wel tevoorschijn komen.
Er verschijnt niet echt vaak een "ground shaking spot" en soms verschijnt het bij de Challenge Rock, waarna die ene trainer er overheen loopt en de Audino dus weggaat. }:|
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_99066971
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 13:21 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Maar die moeten dan wel tevoorschijn komen.
Er verschijnt niet echt vaak een "ground shaking spot" en soms verschijnt het bij de Challenge Rock, waarna die ene trainer er overheen loopt en de Audino dus weggaat. }:|
Gewoon een beetje heen en weer fietsen, ze verschijnen echt vaak genoeg :)
Maar je kan ook pokemon van je eigen level battlen :P
(of een lucky egg gebruiken)
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
  dinsdag 5 juli 2011 @ 16:26:06 #150
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_99069923
Ik heb nog geen fiets en ook nog geen Lucky Egg. :'(
Ik heb de tweede gymleider dus maar verslagen met Pokémon van level 26.

Nu nog een Panpour zien te vangen ... je kunt 'm alleen maar vangen op een ground shaking spot in Pinwheel Forest en dan heb je ook maar 10% kans.
Natuurlijk heb ik op die manier wel al een Pansear kunnen vangen, die ik niet eens aan m'n team wil toevoegen.
Typisch.
Dat wordt dus - als ik pech heb - urenlang zoeken naar een Panpour. :{
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_99070463
mja ben zelf ook wel e ven met die pan's bezig geweest :)
Maar lvl 26 voor de 2e gym is hoog, dan hoef je niet eens meer te trainen voor de derde
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
  woensdag 6 juli 2011 @ 00:27:31 #152
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_99095123
Gvd.
Heb ik éindelijk een Panpour, kan-ie geen Tackle.
En ik kan blijkbaar pas breeden als ik Nimbasa City bereik. :{
Dat is echt ongelofelijk kut: pas kunnen breeden nadat je minstens 3 badges hebt.
En ik kan 'm wel Cut leren, maar de Move Deleter zit helemaal in Mistralton City ...
Lekker geregeld.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  zaterdag 9 juli 2011 @ 21:05:05 #153
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_99254792
Kleine bump.

Ondertussen heb ik 3 badges, ben in het Desort Resort en heb een Panpour, Pansage en Pignite op level 32.

Het enige probleem is dat ik beide aapjes op level 43 wil laten evolueren, nadat ze Crunch hebben geleerd dus, maar ik alleen een Leaf Stone heb.
Als 't goed is, kun je in Driftveil City een Water Stone vinden, maar hopelijk heb je er geen Surf voor nodig ...
Dan heb ik namelijk een probleem.

Het blijft toch een leuk spel. :)
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  woensdag 20 juli 2011 @ 23:37:32 #154
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_99730779
Dit topic is ook zowat dood.
Ik heb iemand nodig die een 5th Gen Pokémon met mij kan ruilen die Surf heeft geleerd.
Dat is namelijk de enige manier waarop ik een Water Stone kan krijgen om m'n Panpour te evolueren. Anders moet ik nog een hele tijd wachten voordat dat kan.
Ik heb alleen geen idee hoe het werkt en heb geen idee hoe ik erachter kan komen wat mijn gebruikerscode (?) is.
Iemand?
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_99740392
Je moet je palpad even openen, daar staat dat in :s)
En hoezo heb je een 5th gen pokemon nodig met surf?
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
  donderdag 21 juli 2011 @ 14:36:11 #156
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_99749736
Omdat mijn Panpour nu op level 42 zit en op level 43 de laatste aanval leert, en ik 'm dan wel eens wil laten evolueren.
Maar een Water Stone kan ik pas krijgen als ik een Pokémon heb die Surf kan, omdat die Water Stone nou eenmaal op een plek ligt die alleen via het water bereikbaar is, in Driftveil City.
Maar de HM Surf krijg ik nog lang niet.

"To obtain your Friend Code, please log on to Nintendo WFC."
De wat? De C-gear heb ik al aanstaan.
:?
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_99750776
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 14:36 schreef Madame_Paon het volgende:
Omdat mijn Panpour nu op level 42 zit en op level 43 de laatste aanval leert, en ik 'm dan wel eens wil laten evolueren.
Maar een Water Stone kan ik pas krijgen als ik een Pokémon heb die Surf kan, omdat die Water Stone nou eenmaal op een plek ligt die alleen via het water bereikbaar is, in Driftveil City.
Maar de HM Surf krijg ik nog lang niet.

"To obtain your Friend Code, please log on to Nintendo WFC."
De wat? De C-gear heb ik al aanstaan.
:?
Pak de handleiding er eens bij. Daar staat het allemaal wel duidelijk in uitgelegd :)

En surf leer je vlak na Driftveil
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
  donderdag 21 juli 2011 @ 17:16:59 #158
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_99757461
Nou, vlak na ... eerst nog door de Chargestone Cave met Team Plasma, daarna nog de Mistralton Gym en daarna krijg je pas die HM.
Dan zit ik nog wel een tijdje aan m'n Panpour vast. Simipour is veel sterker.
En mijn Panpour zit al op level 42 ...
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_99757594
Twist mountain toch?
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
  donderdag 21 juli 2011 @ 17:25:38 #160
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_99757888
Ja. Maar dan moet ik eerst nog door de hele Chargestone Cave heen en dan nog de gymleider verslaan voordat ik die HM krijg.
En ik wil m'n Panpour gewoon al over één level evolueren.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_99759173
Ach joh, Simipour is toch een kak pokemon :P
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
  donderdag 21 juli 2011 @ 17:58:13 #162
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_99759495
Ik vind Simisage nog erger. Bij het trainen van mijn "vecht"-Pokémon (Panpour, Pansage, Emboar) is Pansage al altijd bijna af, terwijl de andere twee amper schade hebben.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  donderdag 21 juli 2011 @ 19:22:16 #163
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_99762519
AAAARRGGGHHHH.
Kom ik net een Tynamo tegen die je vrijwel nooit tegenkomt en die heb ik nog niet, heb ik dus mijn Leavanny tot level 35 getraind, ben ik vergeten 'm False Swipe te leren.
Laat ik 'm dus Slash doen en gaat dat beest in één keer af. :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(

Oh, nu heb ik 'm wel gevangen.

En natúúrlijk vind ik in een Dustcloud een Leaf Stone, terwijl ik juist een Water Stone nodig heb.
Komt allemaal door verkeerde informatie op serebii.net.
Daar stond dat je alleen een Leaf Stone kon krijgen van dat mannetje in Castelia City als je Pansage antwoordde of in een Dustcloud.
Dat is dus helemaal niet waar. Er ligt er gewoon een in een Pokéball op route 6. }:|

[ Bericht 22% gewijzigd door Madame_Paon op 21-07-2011 19:46:43 ]
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_99775390
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 19:22 schreef Madame_Paon het volgende:
AAAARRGGGHHHH.
Kom ik net een Tynamo tegen die je vrijwel nooit tegenkomt en die heb ik nog niet, heb ik dus mijn Leavanny tot level 35 getraind, ben ik vergeten 'm False Swipe te leren.
Laat ik 'm dus Slash doen en gaat dat beest in één keer af. :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(

Oh, nu heb ik 'm wel gevangen.

En natúúrlijk vind ik in een Dustcloud een Leaf Stone, terwijl ik juist een Water Stone nodig heb.
Komt allemaal door verkeerde informatie op serebii.net.
Daar stond dat je alleen een Leaf Stone kon krijgen van dat mannetje in Castelia City als je Pansage antwoordde of in een Dustcloud.
Dat is dus helemaal niet waar. Er ligt er gewoon een in een Pokéball op route 6. }:|
Leavanny heeft dus "superior" stats. Hij is alleen ten dode opgeschreven als er met vuur wordt gespeeld, maarja, dat krijg je met een BUG/GRASS. Leavvanny ownt.
pi_99831723
Ik heb 1 van de 3 legendarische pokemon, Cobalion, gevangen! Woohoo! *O*
Had weer zin om na 2 maanden pokemon Black te spelen :@

Trouwens wtf man, ik zit nu in de meest autistische dorp ooit, Lacunosa Town :')

http://nl.wikipedia.org/wiki/Lacunosa_Town
Lacunosa Town is de enige plaats in de Pokémon Wereld waar de inwoners overdag buiten zijn en 's nachts binnen.

Ze hebben niet eens klokken :') :') :')_!!!!!
pi_99832744
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 11:15 schreef ElleboogVanMij het volgende:
Ik heb 1 van de 3 legendarische pokemon, Cobalion, gevangen! Woohoo! *O*
Had weer zin om na 2 maanden pokemon Black te spelen :@

Trouwens wtf man, ik zit nu in de meest autistische dorp ooit, Lacunosa Town :')

http://nl.wikipedia.org/wiki/Lacunosa_Town
Lacunosa Town is de enige plaats in de Pokémon Wereld waar de inwoners overdag buiten zijn en 's nachts binnen.

Ze hebben niet eens klokken :') :') :')_!!!!!
Er zijn meer dan drie legendaries :P
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
  zaterdag 23 juli 2011 @ 15:24:54 #167
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_99839164
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 23:36 schreef Juless44 het volgende:

[..]

Leavanny heeft dus "superior" stats. Hij is alleen ten dode opgeschreven als er met vuur wordt gespeeld, maarja, dat krijg je met een BUG/GRASS. Leavvanny ownt.
En met flying type aanvallen.
Bij fire krijgt hij 4x zoveel schade en bij flying ook, omdat die twee bij bug én bij grass super effective zijn ... Bij super effective krijg je 2x zoveel schade en bij dubbel super effective 4x zoveel .. niet te doen dus.

Ik heb eindelijk m'n Water Stone. *O*
Panpour dus laten evolueren op level 47.
Nu zitten mijn Pokémon op level 48 en heb ik 6 badges.
Maar ik ga eerst m'n Pokémon tot level 50 trainen voordat ik door Twist Mountain heenga.
Eindelijk een Lucky Egg. :D
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  zaterdag 23 juli 2011 @ 15:39:56 #168
277717 KeizerKuzco
I was born this way
pi_99839603
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 15:24 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

En met flying type aanvallen.
Bij fire krijgt hij 4x zoveel schade en bij flying ook, omdat die twee bij bug én bij grass super effective zijn ... Bij super effective krijg je 2x zoveel schade en bij dubbel super effective 4x zoveel .. niet te doen dus.

Ik heb eindelijk m'n Water Stone. *O*
Panpour dus laten evolueren op level 47.
Nu zitten mijn Pokémon op level 48 en heb ik 6 badges.
Maar ik ga eerst m'n Pokémon tot level 50 trainen voordat ik door Twist Mountain heenga.
Eindelijk een Lucky Egg. :D
Maar dan zit je qua levels wel heel erg hoog vergeleken met de trainers, is het niet?
Ik heb nu net de Elite 4 verslagen en ik zit rond de level 52
Drawing a confession out of someone is like doing a beautiful dance. A beautiful dance, with a chainsaw.
  zaterdag 23 juli 2011 @ 15:45:41 #169
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_99839809
Mijn Pokémon zitten nu op lagere levels dan de vorige keer.
Deze keer heb ik met Pokémon van level 46 de Mistralton Gym verslagen; vorige keer met Pokémon van level 50.
Maar dat komt doordat ik zo snel mogelijk m'n Panpour wou laten evolueren en dat kon pas nadat ik die badge had.

Ik vind het gewoon fijn om niet elk gevecht een Hyper Potion te hoeven gebruiken en veel Pokémon met één aanval te kunnen laten fainten (behalve die met de Sturdy ability }:| ).
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  zaterdag 23 juli 2011 @ 15:47:17 #170
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_99839867
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 23:36 schreef Juless44 het volgende:

[..]

Leavanny heeft dus "superior" stats. Hij is alleen ten dode opgeschreven als er met vuur wordt gespeeld, maarja, dat krijg je met een BUG/GRASS. Leavvanny ownt.
4x weakness tegen fire en flying en 2x weakness tegen bug,ice,rock en poison. als het op zo min mogenlijk weaknesses en hoge defense aankomt is Ferroseed/-thorn veruit de beste grass-type, met alleen 4x weakness tegen fire en 2x weakness tegen fighting en de ability iron barbs die ook nog eens damage bij elke physical attack die op je losgelaten word doet en een movepool die veel gevarieerder is,met het nadeel dat je het niet van de speed moet hebben.

quote:
Leavanny cannot touch Steels at all. It has no moves that even hit for neutral damage. Magneton, Aggron, Klinklang, Steelix, Mawile, Registeel, Bastiodon, Probopass, Bisharp, Duarant, any Steel you can think of will wall Leavanny completely. Any Fire Pokémon you want can OHKO Leavanny and take pretty much anything it can dish out. Rapidash, Flareon, Moltres, Entei, Torkoal, Emboar, Simisear, Heatmor, any Fire type you want can ruin Leavanny. Same with Flying types. Butterfree, Pidgeot, Fearow, Dodrio, Articuno, Noctowl, Ledian, Togetic, Beautifly, Swellow, Masquerain, Altaria, Mothin, Vespiquen, Drifblim, Chatot, Rotom-F, Unfezant, Braviary, this section is boring to read now. There's so many things that can stop Leavanny it isn't funny. This probably isn't even half of what I could have listed, I just went for these three types and any Pokémon that weren't high tier. I think adding anymore would have been a waste of time, as this clearly shows how stoppable Leavanny is. Yeah, It can potentially do damage, and it is useful as the only Chlorophyll Dual Screener, but... it's honestly pretty bad.


[ Bericht 7% gewijzigd door PaRoDiUzZ op 23-07-2011 16:45:37 ]
  zaterdag 23 juli 2011 @ 15:50:05 #171
277717 KeizerKuzco
I was born this way
pi_99839967
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 15:45 schreef Madame_Paon het volgende:
Mijn Pokémon zitten nu op lagere levels dan de vorige keer.
Deze keer heb ik met Pokémon van level 46 de Mistralton Gym verslagen; vorige keer met Pokémon van level 50.
Maar dat komt doordat ik zo snel mogelijk m'n Panpour wou laten evolueren en dat kon pas nadat ik die badge had.

Ik vind het gewoon fijn om niet elk gevecht een Hyper Potion te hoeven gebruiken en veel Pokémon met één aanval te kunnen laten fainten (behalve die met de Sturdy ability }:| ).
En hoeveel heb je in je team? Als je er wel 5 of 6 hebt, dan begrijp ik dat je wel heel veel tegen wilde pokémon moet trainen, daar ben ik zelf niet zo'n fan van.
Ik ga vanavond N in de pokémon league uitdagen.
Drawing a confession out of someone is like doing a beautiful dance. A beautiful dance, with a chainsaw.
  zaterdag 23 juli 2011 @ 15:51:59 #172
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_99840042
Ik vecht altijd met 3 Pokémon. Deze keer zijn dat Simipour, Simisage en Emboar.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_99840194
Moet black/white nog steeds kopen... maar pokemon games dalen haast nooit in prijs :{
There are only 151 Pokémon.
pi_99840268
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 15:57 schreef Eenskijken het volgende:
Moet black/white nog steeds kopen... maar pokemon games dalen haast nooit in prijs :{
Hij is die 45 euro wel waard :s)
(ik heb 640 speel uren op m'n black save game :') )
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
pi_99840359
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 15:57 schreef Eenskijken het volgende:
Moet black/white nog steeds kopen... maar pokemon games dalen haast nooit in prijs :{
Games kopen :')

Gewoon die speciale reader kopen en de spellen downloaden ^O^
  zaterdag 23 juli 2011 @ 16:03:23 #176
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_99840409
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 16:01 schreef ElleboogVanMij het volgende:

[..]

Games kopen :')

Gewoon die speciale reader kopen en de spellen downloaden ^O^
Da's best aso.
Het is niet alsof het in totaal 500 euro kost of zo. :{

Cryogonal gevangen. *O*
Met maar 6 Ultra Balls. :o Valt mee, met een capture rate van 25.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_99840487
quote:
7s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 15:59 schreef Jesse_ het volgende:

[..]

Hij is die 45 euro wel waard :s)
(ik heb 640 speel uren op m'n black save game :') )
opzich wel ja, maar ik ken die nieuwe pokemon ook niet echt, dus wat dat betreft heb ik niet zo'n haast..

En die magische reader.. mwa.. nah. Heb maar een handjevol ds spellen en die vind ik 't geld ook best waard.
There are only 151 Pokémon.
  zaterdag 23 juli 2011 @ 16:06:54 #178
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_99840547
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 16:03 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]


Cryogonal gevangen. *O*
Met maar 6 Ultra Balls. :o Valt mee, met een capture rate van 25.
In grotten kun je beter dusk balls gebruiken, iets goedkoper(1000 ipv 1200) en een hogere catch rate (3.5 ipv 2 bij een ultra ball) :)
  zaterdag 23 juli 2011 @ 16:08:28 #179
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_99840596
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 16:06 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

In grotten kun je beter dusk balls gebruiken, iets goedkoper(1000 ipv 1200) en een hogere catch rate (3.5 ipv 2 bij een ultra ball) :)
Ik heb ook Dusk Balls gegooid, maar daarmee werd hij ook niet gevangen.
Uiteindelijk heb ik 'm toch redelijk snel kunnen vangen met een Ultra Ball.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_99847612
Zijn hier mensen die ALLEs hebben uitgespeeld van pokemon black toevallig? :o
  zaterdag 23 juli 2011 @ 20:39:00 #181
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_99851395
Nope, ik niet.

Heb nu even een pauze van m'n spel, want ik heb mijn team van 3 naar level 50 getraind en mijn Leavanny (oftewel mijn Pokémon-vang-Pokémon) naar level 37.
Even rust.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  zondag 24 juli 2011 @ 07:46:18 #182
319567 HilarityEnsues
Drowning in pussy
pi_99867756
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 19:09 schreef ElleboogVanMij het volgende:
Zijn hier mensen die ALLEs hebben uitgespeeld van pokemon black toevallig? :o
Wat bedoel je precies met "alles"? Pokedex compleet, Cynthia verslagen, Battle Subway, enz. enz.?
pi_99873554
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 19:09 schreef ElleboogVanMij het volgende:
Zijn hier mensen die ALLEs hebben uitgespeeld van pokemon black toevallig? :o
Jesse dacht ik. Die heeft in ieder geval alle pokemon. Of dat black of white is weet ik niet meer.
Ik heb wel een beetje gelijk :)
pi_99879110
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 07:46 schreef HilarityEnsues het volgende:

[..]

Wat bedoel je precies met "alles"? Pokedex compleet, Cynthia verslagen, Battle Subway, enz. enz.?
wie is Cynthia? :@

O ja, zijn er nog leuke glitches? Zoals de beruchte kloonglitch in pokemon Emerald? :P
Of anders is een gameshark ook leuk :@
  zondag 24 juli 2011 @ 15:40:02 #185
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_99879301
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 15:35 schreef Les6 het volgende:

[..]

wie is Cynthia? :@

O ja, zijn er nog leuke glitches? Zoals de beruchte kloonglitch in pokemon Emerald? :P
Of anders is een gameshark ook leuk :@
http://serebii.net/blackwhite/strongtrainers.shtml
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_99879503
quote:
Jippie, in Spring! Bij mij is het Autumn :')
  zondag 24 juli 2011 @ 17:10:32 #187
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_99883129
Aaaargh.
Kom ik een Stoutland tegen in een Ground Shaking Spot, waar je maar 5% kans hebt op een Stoutland, wordt-ie niet gevangen en doet-ie daarna Take Down waardoor hij zichzelf laat fainten.

There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  zondag 24 juli 2011 @ 18:01:57 #188
319567 HilarityEnsues
Drowning in pussy
pi_99885213
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 17:10 schreef Madame_Paon het volgende:
Aaaargh.
Kom ik een Stoutland tegen in een Ground Shaking Spot, waar je maar 5% kans hebt op een Stoutland, wordt-ie niet gevangen en doet-ie daarna Take Down waardoor hij zichzelf laat fainten.
Dat is nog niks. Ik kwam pas in SoulSilver een shiny Geodude tegen. Ik probeer hem uiteraard te vangen, maar na de eerste False Swipe doet-ie Self Destruct... _O-
  zondag 24 juli 2011 @ 18:05:32 #189
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_99885343
Herkenbaar, herkenbaar.

Ik had in Heart Gold hetzelfde met een shiny Graveler.
Rotbeesten. :P
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_100017276
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 15:57 schreef Eenskijken het volgende:
Moet black/white nog steeds kopen... maar pokemon games dalen haast nooit in prijs :{
Black en White is nu 30 euro bij Bart Smit hoor!
pi_100017343
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 15:35 schreef Les6 het volgende:

[..]

wie is Cynthia? :@

O ja, zijn er nog leuke glitches? Zoals de beruchte kloonglitch in pokemon Emerald? :P
Of anders is een gameshark ook leuk :@
WEET JE DAT NIET EENS CYNTHIA IS DE CHAMPION VAN D/P EN SINNOH EN GA JE EENS EVEN ACHTER DE OREN WASSEN MENEERTJE
pi_100018952
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 19:59 schreef Juless44 het volgende:

[..]

Black en White is nu 30 euro bij Bart Smit hoor!
hmm das wel nice. had eigenlijk gehoopt op ~20 ergens maar dat zal wel nooit komen met DS komen.. hell, ik zie zelfs de mario launch titels (kart, 64 etc) nog voor 40 over de toonbank gaan O.o
There are only 151 Pokémon.
pi_100038616
Ja, maar die zi
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 20:43 schreef Eenskijken het volgende:

[..]

hmm das wel nice. had eigenlijk gehoopt op ~20 ergens maar dat zal wel nooit komen met DS komen.. hell, ik zie zelfs de mario launch titels (kart, 64 etc) nog voor 40 over de toonbank gaan O.o
Ja, die Mario spelletjes blijven gewoon toppertjes die zichzelf blijven verkopen. Dat is bij Pokemon spelletjes ook zo. Je ziet een D/P voor 39,99 en een HG/SS voor 34,99. B/W is nu 30 euro bij Bart Smit en je krijgt hem denk ik niet goedkoper (als hij nieuw is bedoel ik). Pokemon is iets wat zichzelf blijft verkopen...Jeugdsentiment ;) ik ben 20 en ik speel het nog steeds!
pi_100056224
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 10:42 schreef Juless44 het volgende:
Ja, maar die zi

[..]

Ja, die Mario spelletjes blijven gewoon toppertjes die zichzelf blijven verkopen. Dat is bij Pokemon spelletjes ook zo. Je ziet een D/P voor 39,99 en een HG/SS voor 34,99. B/W is nu 30 euro bij Bart Smit en je krijgt hem denk ik niet goedkoper (als hij nieuw is bedoel ik). Pokemon is iets wat zichzelf blijft verkopen...Jeugdsentiment ;) ik ben 20 en ik speel het nog steeds!
Idem, ben ook 20 en heb Pokemon blue, red, yellow, silver, gold en crystal :D Daarna slechts eentje van de nieuwe generatie.

Op black/white dus na, maar die ga ik sowieso nog een keer kopen :) het blijven steengoede RPG's .
There are only 151 Pokémon.
  vrijdag 29 juli 2011 @ 00:39:52 #195
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_100072613
Ik ben ook 20. :P

Ik heb van alle generaties minstens één spel: Pokémon Yellow, Silver, Sapphire, Pearl, Heartgold & White.

Ik ga te snel. :'(

Zit nu alweer in Opelucid City met Pokémon op level 57 en 7 badges. Eerst mijn team naar level 60 trainen (en m'n Pokémon-vang-Pokémon Leavanny van level 40 naar level 50 of zo), en dan de laatste badge halen.
En daarna naar Victory Road.
Blegh. Vanaf Victory Road wordt het spel stukken minder leuk.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_100094336
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 00:39 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik ben ook 20. :P

Ik heb van alle generaties minstens één spel: Pokémon Yellow, Silver, Sapphire, Pearl, Heartgold & White.

Ik ga te snel. :'(

Zit nu alweer in Opelucid City met Pokémon op level 57 en 7 badges. Eerst mijn team naar level 60 trainen (en m'n Pokémon-vang-Pokémon Leavanny van level 40 naar level 50 of zo), en dan de laatste badge halen.
En daarna naar Victory Road.
Blegh. Vanaf Victory Road wordt het spel stukken minder leuk.
Ja, want dan ben je op het einde..........en is het spelletje klaar......Nouja. We zijn het gewend he. Ik vraag me af wat Nintendo nog meer gaat uitbrengen (voor de 3ds en voor de "normale" ds zouden ze Pokemon spelletjes uitbrengen) dusja laten we hopen op een Sapphire remake!!
pi_100094399
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 18:16 schreef Eenskijken het volgende:

[..]

Idem, ben ook 20 en heb Pokemon blue, red, yellow, silver, gold en crystal :D Daarna slechts eentje van de nieuwe generatie.

Op black/white dus na, maar die ga ik sowieso nog een keer kopen :) het blijven steengoede RPG's .
Sinnoh is ook best wel cool hoor. Ik vond bij B/W het een beetje té makkelijk worden. Daar zegt zuster Joy dat je jarig bent (als je dat ook bent) en feliciteert ze je! Het ziet er wel gaaf uit, al die bewegende Pokemon. Weet je wat je moet doen? Gewoon al je oude Pokemon naar B/W zetten en die daar gebruiken joh :P
  zaterdag 30 juli 2011 @ 01:57:25 #198
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_100115254
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 17:25 schreef Juless44 het volgende:

[..]

Ja, want dan ben je op het einde..........en is het spelletje klaar......Nouja. We zijn het gewend he. Ik vraag me af wat Nintendo nog meer gaat uitbrengen (voor de 3ds en voor de "normale" ds zouden ze Pokemon spelletjes uitbrengen) dusja laten we hopen op een Sapphire remake!!
Dat sowieso. Het liefst remakes voor de DS van alle spellen die nog niet voor de DS zijn uitgekomen, dus ook de eerste generatie (misschien vernieuwde versies van Blue, Red en/of Yellow).
Ik zou zo graag weer een keer in 1st gen spel willen spelen, maar het is niet meer echt leuk op de Gameboy Advance, omdat het zo ... outdated is.

M'n Leavanny zit op level 50. *O*
En m'n team op level 59. Nog 1 level en dan de laatste gym badge halen ...
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  zaterdag 30 juli 2011 @ 11:48:53 #199
351904 Zilbudar
pokemon fan!
pi_100120443
FOK! :r

Heb in de Giant Chasm de legendarische pokemon Kyurem niet kunnen vangen zonder masterball, doei masterball ;(

Trouwens hoeveel legendarische pokemon zijn er wel niet, legendarisch is ook toe aan inflatie :')
Gotta FOK em all!
pi_100121378
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 01:57 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Dat sowieso. Het liefst remakes voor de DS van alle spellen die nog niet voor de DS zijn uitgekomen, dus ook de eerste generatie (misschien vernieuwde versies van Blue, Red en/of Yellow).
Ik zou zo graag weer een keer in 1st gen spel willen spelen, maar het is niet meer echt leuk op de Gameboy Advance, omdat het zo ... outdated is.

.
Outdated? :P ziet er nog steeds prima uit toch? Ik kan zelfs de zwart/wit versie op de originele gameboy zonder problemen spelen..
There are only 151 Pokémon.
  zaterdag 30 juli 2011 @ 13:01:08 #201
351904 Zilbudar
pokemon fan!
pi_100122185
Nog iemand gamesharks of cheats ofzo :P
Heb geen zin om urenlang te zoeken naar pokemon, wil ze direct hebben :@

Heb de generaties na Emerald overgeslagen en die wil ik ook graag spelen, heeft dat zin? :')
Gotta FOK em all!
pi_100125545
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 13:01 schreef Zilbudar het volgende:
Nog iemand gamesharks of cheats ofzo :P
Heb geen zin om urenlang te zoeken naar pokemon, wil ze direct hebben :@

Heb de generaties na Emerald overgeslagen en die wil ik ook graag spelen, heeft dat zin? :')
Dat zoeken is toch juist de charme en het leuke van de serie? Naast het verhaal...
Ik heb wel een beetje gelijk :)
pi_100125771
Na het lezen van dit topic ben ik van plan om ook uit deze reeks een spel te kopen. Mijn vraag is daarom: in welke winkel is pokemon op dit moment het goedkoopst? Alle bekende winkels zitten hier in de buurt.
pi_100127105
Eh.. de vraag lijkt me eerder, welk systemen heb je? een DS? GBA? 3DS?
Ik neem aan dat je nog nooit een pokemon game gespeeld hebt?
There are only 151 Pokémon.
pi_100127390
Sorry, dat was ik vergeten te melden... Ik heb vanaf het begin uit elke reeks minimaal 1 pokemon spel gekocht. Ik heb nu een Nintendo DS, dus wil pokemon Black/White kopen. Normaliter speelde ik de spellen uit en liet ze daarna liggen, maar ik begrijp dat er nog veel meer te doen is. Ik stap even op de fiets en ga wat winkels langs om hem te kopen.
pi_100127593
Ah zo. volgens mij issie bij Mediamarkt 33 euro, bij bart smit 30 en bij Intertoys ook. Meer dan 35 zou ik dus sowieso niet betalen, omdat hij goedkoper te krijgen is. Maar het kan per filiaal verschillen, vooral de MM's.
There are only 151 Pokémon.
  zaterdag 30 juli 2011 @ 17:02:44 #207
351904 Zilbudar
pokemon fan!
pi_100129019
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 14:58 schreef maxmit het volgende:

[..]

Dat zoeken is toch juist de charme en het leuke van de serie? Naast het verhaal...
Klopt! Maar na 30 pokemon ben je het wel zat... uiteindelijk gaat het toch om dat je ze hebt :)
Gotta FOK em all!
pi_100129059
Ha, heb er net 40 euro voor betaald bij de Bart Smit, maar dat maakt niet uit, want ik heb hem! Ik heb net m'n DS opgesnuffeld en tot mijn grote blijdschap zat daar SoulSilver nog in. Eerst ga ik eens even bekijken wat daar nog allemaal opstaat, alvorens ik aan Black begin! Ik ben blij dat ik dit topic tegenkwam en weer lekker in de pokemonsfeer zit :)
pi_100129998
Haha! Pokemon is zo leuk j
pi_100130114
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 01:57 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Dat sowieso. Het liefst remakes voor de DS van alle spellen die nog niet voor de DS zijn uitgekomen, dus ook de eerste generatie (misschien vernieuwde versies van Blue, Red en/of Yellow).
Ik zou zo graag weer een keer in 1st gen spel willen spelen, maar het is niet meer echt leuk op de Gameboy Advance, omdat het zo ... outdated is.

M'n Leavanny zit op level 50. *O*
En m'n team op level 59. Nog 1 level en dan de laatste gym badge halen ...
Ik vind dat Leavanny ownt! Hij heeft (blijkbaar) superior stats, maar nog steeds, het is een vet coole Pokemon! Ik wens je heel erg veel succes met de laatste gym :D! Ik denk dat er nog een soort van Platinum komt voor B/W...Hoe zal die heten? Pokemon Grey? Pokemon Rainbow...;)? Nouja...Ik ben nu bezig met Leafgreen (weer). Ik heb een Butterfree, een Mankey en natuurlijk een Charmeleon! Op naar de 3e gym. Naar ST Surge...En zijn Raichu :D!
pi_100130137
quote:
7s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 17:03 schreef Mr.tsooJ het volgende:
Ha, heb er net 40 euro voor betaald bij de Bart Smit, maar dat maakt niet uit, want ik heb hem! Ik heb net m'n DS opgesnuffeld en tot mijn grote blijdschap zat daar SoulSilver nog in. Eerst ga ik eens even bekijken wat daar nog allemaal opstaat, alvorens ik aan Black begin! Ik ben blij dat ik dit topic tegenkwam en weer lekker in de pokemonsfeer zit :)
Heartgold/Soul Silver zijn echt hele leuke spelletjes hoor! :D
pi_100130211
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 17:28 schreef Juless44 het volgende:

[..]

Heartgold/Soul Silver zijn echt hele leuke spelletjes hoor! :D
haha ik heb pas 26 uur daarmee gespeeld... ik weet niet echt wat ik daar allemaal nog op moet/kan doen
pi_100131925
Ik heb 145 gespeeld op de mijne. Wat heb je allemaal gehaald? Hoeveel badges heb je? Ik vind het knap als je al alles in 26 uur hebt gedaan...
pi_100132139
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 18:34 schreef Juless44 het volgende:
Ik heb 145 gespeeld op de mijne. Wat heb je allemaal gehaald? Hoeveel badges heb je? Ik vind het knap als je al alles in 26 uur hebt gedaan...
Haha. Toen dat spel voor het eerst uitkwam op de Gameboy (ik was toen 13 of zo), had ik Pokemon Silver in slechts 22 uur uitgespeeld (inclusief Kanto, wat beschikbaar komt nadat je Johto hebt gehaald).

Heb momenteel alweer 50 uur in Pokemon White zitten, het concept is misschien kinderachtig maar het zijn zeer solide en vermakelijke RPG's.
pi_100132331
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 18:34 schreef Juless44 het volgende:
Ik heb 145 gespeeld op de mijne. Wat heb je allemaal gehaald? Hoeveel badges heb je? Ik vind het knap als je al alles in 26 uur hebt gedaan...
na 18 uur had ik geloof ik alle badges.. ik kan nu nog zapdos etc. vangen, maar daar hecht ik niet heel veel waarde aan :D
pi_100132858
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 18:42 schreef QBay het volgende:

[..]

Haha. Toen dat spel voor het eerst uitkwam op de Gameboy (ik was toen 13 of zo), had ik Pokemon Silver in slechts 22 uur uitgespeeld (inclusief Kanto, wat beschikbaar komt nadat je Johto hebt gehaald).

Heb momenteel alweer 50 uur in Pokemon White zitten, het concept is misschien kinderachtig maar het zijn zeer solide en vermakelijke RPG's.
het zit gewoon supergoed in elkaar. Niet voor niks dat het al 10? Jaar succesvol is.
Ik heb wel een beetje gelijk :)
pi_100142132
Nee, Pokemon Gold kwam al iets meer dan 10 jaar geleden uit. De spelletjes kwamen (volgens mij) rond 1997 uit. Ik heb ze bijna allemaal gespeeld. Pokemon B/W is de nieuwste, maar die vind ik niet bijzonder spannend...Die nieuwe Pokemon zien er naar mijn mening heel lelijk uit...Ik kocht het gewoon omdat ik Pokemon zo leuk vind. Ze hebben bij B/W een aantal dingen anders gedaan (seasons) en dat is leuk. Ik vind het alleen jammer dat je geen Pokemon achter je aan hebt lopen en dat je niet een rentoets hebt (zoals in HG/SS).
  maandag 1 augustus 2011 @ 19:30:04 #218
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_100203642
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 17:28 schreef Juless44 het volgende:

[..]

Ik vind dat Leavanny ownt! Hij heeft (blijkbaar) superior stats, maar nog steeds, het is een vet coole Pokemon! Ik wens je heel erg veel succes met de laatste gym :D! Ik denk dat er nog een soort van Platinum komt voor B/W...Hoe zal die heten? Pokemon Grey? Pokemon Rainbow...;)? Nouja...Ik ben nu bezig met Leafgreen (weer). Ik heb een Butterfree, een Mankey en natuurlijk een Charmeleon! Op naar de 3e gym. Naar ST Surge...En zijn Raichu :D!
Leavanny ownt inderdaad. Hij zit bij mij op level 55.
Pansage (wat zijn Grasstypes toch waardeloos), Panpour en Emboar op level 65 en heb alle trainers en voorwerpen op Victory Road al gehad.
Maar nu even pauze voordat ik verder ga met trainen en later naar de Pokémon League ga.

Ik ben nu opnieuw begonnen met HeartGold, gewoon vanwege het oude Exp. puntensysteem.
Ik zat weer verbaasd te kijken hoe snel mijn Totodile naar het volgende level ging met dit oude, véél betere systeem.
Wel weer even wennen dat het vechtscherm zo ... onbeweeglijk is.
Met Black & White heb je een Lucky Egg nodig om een fatsoenlijk aantal Exp. punten te krijgen. En dan doet Acrobatics dus maar 55 schade, ipv de 110 die hij zou doen zonder een hold item.
God wat haat ik dat exp. puntensysteem in Black & White.
Volgend spel a.u.b. weer met oude, 100.000x betere systeem.

quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 23:23 schreef Juless44 het volgende:
Nee, Pokemon Gold kwam al iets meer dan 10 jaar geleden uit. De spelletjes kwamen (volgens mij) rond 1997 uit. Ik heb ze bijna allemaal gespeeld. Pokemon B/W is de nieuwste, maar die vind ik niet bijzonder spannend...Die nieuwe Pokemon zien er naar mijn mening heel lelijk uit...Ik kocht het gewoon omdat ik Pokemon zo leuk vind. Ze hebben bij B/W een aantal dingen anders gedaan (seasons) en dat is leuk. Ik vind het alleen jammer dat je geen Pokemon achter je aan hebt lopen en dat je niet een rentoets hebt (zoals in HG/SS).
Geen rentoets? Volgens mij moet je gewoon B ingedrukt houden, ook bij Black & White ...
Die seizoenen vind ik niks. Het is nu dus ook winter in het spel. :r
Alleen bij Icirrus City en Twist Mountain is dat een voordeel, voor de rest is het een nadeel.
En al helemaal als het gaat hagelen.
Ik kwam dus een keer een Cincinno tegen, waar je maar 5% kans op hebt in een Ground Shaking Spot, deed False Swipe, maar voordat ik 'm kon vangen, maakte de hagel 'm af. }:|
Ik ben hem daarna nooit meer tegengekomen.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  woensdag 3 augustus 2011 @ 14:30:15 #219
126783 pjats
The Pjatser
pi_100270912
Ben ook weer eens verder gegaan. Was gestopt in Black en White bij de tweede gym. Nu ben ik met Black verder gegaan en net de vijfde gym verslagen. Ik heb nu de volgende pokemon: Dewot, Victini, Sawk, Excadrill en Joltik. Allemaal rond level 33. Zit nog te twijfelen of ik er een zesde bij laat komen en als ik dat welke dragon-type dat dan gaat worden.
  woensdag 3 augustus 2011 @ 14:35:27 #220
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_100271107
Ik ben bezig met HeartGold. Croconaw en Togepi op level 24. Zodra ze level 25 bereikt hebben, ga ik mijn 2e badge halen in Azalea Town.
Het blijft, 10 jaar nadat ik voor het eerst Silver gespeeld heb, een briljant spel.
Alle andere spellen vallen erbij in het niet.

Zodra ik 3 badges heb, ga ik Miltank vangen. Dan is mijn team compleet. :Y

Dit is echt de meest achterlijke Pokémon ooit:



:') :') :')
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  woensdag 3 augustus 2011 @ 14:42:05 #221
126783 pjats
The Pjatser
pi_100271362
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 14:35 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik ben bezig met HeartGold. Croconaw en Togepi op level 24. Zodra ze level 25 bereikt hebben, ga ik mijn 2e badge halen in Azalea Town.
Het blijft, 10 jaar nadat ik voor het eerst Silver gespeeld heb, een briljant spel.
Alle andere spellen vallen erbij in het niet.

Zodra ik 3 badges heb, ga ik Miltank vangen. Dan is mijn team compleet. :Y
Maar 3 pokemon? Dat vind ik knap. Dat kan ik nooit laten. Ik moet er minimaal 5 hebben en het liefst zes, maar dat kon nooit ivm een HM-slaafje.
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 14:35 schreef Madame_Paon het volgende:
Dit is echt de meest achterlijke Pokémon ooit:

[ afbeelding ]

:') :') :')
En die met 2 bolletjes dan? :P Ik moet eerlijk zeggen dat ik hem wel geinig vind.
  woensdag 3 augustus 2011 @ 14:50:44 #222
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_100271642
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 14:42 schreef pjats het volgende:

[..]

Maar 3 pokemon? Dat vind ik knap. Dat kan ik nooit laten. Ik moet er minimaal 5 hebben en het liefst zes, maar dat kon nooit ivm een HM-slaafje.

[..]

En die met 2 bolletjes dan? :P Ik moet eerlijk zeggen dat ik hem wel geinig vind.
Ik heb al sinds jaren een team van 3 Pokémon die ik gebruik in gevechten.
Toen ik Yellow speelde en voor het eerst het spel leerde kennen, had ik maar één Pokémon. Ik ging dus naar de Pokémon League met een Butterfree van level 93. :')
Ben daar volgens mij iets van 5x verslagen voordat ik 'm helemaal uit kon spelen.
Later een team van 2, maar 3 is toch ideaal voor mij.
Meer type coverage, meer aanvallen en bij Black & White heb je bij die Tripple Battles ook niet genoeg aan 2 sterke Pokémon.
En bij meer dan 3 Pokémon vind ik het teveel werk.
Dat heb ik één keer gedaan en nooit weer.

Vanilluxe is ook behoorlijk belachelijk, maar op de een of andere manier vind ik Vanillish nog belachelijker. _O-

Edit: En nu heb ik een Togetic. :D Geëvolueerd op level 25. Cool.

[ Bericht 1% gewijzigd door Madame_Paon op 03-08-2011 15:33:05 ]
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  woensdag 3 augustus 2011 @ 15:33:06 #223
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_100273293
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 14:50 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Ik heb al sinds jaren een team van 3 Pokémon die ik gebruik in gevechten.
Toen ik Yellow speelde en voor het eerst het spel leerde kennen, had ik maar één Pokémon. Ik ging dus naar de Pokémon League met een Butterfree van level 93. :')
Ben daar volgens mij iets van 5x verslagen voordat ik 'm helemaal uit kon spelen.
Later een team van 2, maar 3 is toch ideaal voor mij.
Meer type coverage, meer aanvallen en bij Black & White heb je bij die Tripple Battles ook niet genoeg aan 2 sterke Pokémon.
En bij meer dan 3 Pokémon vind ik het teveel werk.
Dat heb ik één keer gedaan en nooit weer.

Vanilluxe is ook behoorlijk belachelijk, maar op de een of andere manier vind ik Vanillish nog belachelijker. _O-
ik vind de vuilniszak erger eilk. :@
  woensdag 3 augustus 2011 @ 15:34:18 #224
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_100273345
quote:
10s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 15:33 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

ik vind de vuilniszak erger eilk. :@
Trubbish of Garbodor? Of allebei?
Die zijn wel behoorlijk lelijk, maar ik moet er niet zo om lachen als om Vanillish.

Togetic, Togetic, Togetic. *O*
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  woensdag 3 augustus 2011 @ 15:36:37 #225
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_100273437
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 15:34 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Trubbish of Garbodor? Of allebei?
Die zijn wel behoorlijk lelijk, maar ik moet er niet zo om lachen als om Vanillish.

Togetic, Togetic, Togetic. *O*
Beide idd, daarbij vind ik de ice pokemon in dit deel sowieso niet tof, en leavanny ook nog steeds niet. :P
  woensdag 3 augustus 2011 @ 15:38:45 #226
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_100273545
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 15:36 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Beide idd, daarbij vind ik de ice pokemon in dit deel sowieso niet tof, en leavanny ook nog steeds niet. :P
Leavanny is wel heel cool, maar ondervindt ook 4x zoveel schade van Fire- en Ice-aanvallen. Dat is dus een nadeel.
Die aapjes zijn wel heel cool. Alleen jammer dat je er zo'n steen voor nodig hebt om ze te laten evolueren.

Maar ik heb even Pokémon White aan de kant gelegd en ben nu dus bezig met HeartGold.
Beste spel ooit. Absoluut.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  woensdag 3 augustus 2011 @ 15:43:32 #227
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_100273762
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 15:38 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Leavanny is wel heel cool, maar ondervindt ook 4x zoveel schade van Fire- en Ice-aanvallen. Dat is dus een nadeel.
Afgezien van die schade ook nog 2x tegen rock,bug,poison en ice (andere 4x is tegen flying), en geen enkele move die in zn movepool doet meer dan 0.5 damage tegen steel, ik heb er ook eentje op l60 ofzo, maar het is gewoon geen fijne pokemon om te gebruiken.

quote:
Die aapjes zijn wel heel cool. Alleen jammer dat je er zo'n steen voor nodig hebt om ze te laten evolueren.
Van de aapjes vind ik eilk alleen sage ok, de vuur en water versie is makkelijk te negeren omdat deze niet onderdoen voor andere pkmn.

quote:
Maar ik heb even Pokémon White aan de kant gelegd en ben nu dus bezig met HeartGold.
Beste spel ooit. Absoluut.
Dat is inderdaad een goede remake van een van de beste games ooit!
  woensdag 3 augustus 2011 @ 15:47:26 #228
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_100273966
Pansage vind ik juist het enige niet zo fantastische aapje. :P
Ik heb ze allemaal gebruikt: de vorige keer had ik Pansear in m'n team, deze keer Pansage en Panpour.
En Pansage gaat echt duidelijk veel vaker af dan die andere aapjes.
En het grasstype heeft ook gewoon veel zwakheden. Niet alleen in de verdediging, maar ook in de aanval.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  woensdag 3 augustus 2011 @ 15:53:27 #229
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_100274235
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 15:47 schreef Madame_Paon het volgende:
Pansage vind ik juist het enige niet zo fantastische aapje. :P
Ik heb ze allemaal gebruikt: de vorige keer had ik Pansear in m'n team, deze keer Pansage en Panpour.
En Pansage gaat echt duidelijk veel vaker af dan die andere aapjes.
En het grasstype heeft ook gewoon veel zwakheden. Niet alleen in de verdediging, maar ook in de aanval.
In B/W is de enige grass pokemon die ik tof vind ferroseed/-thorn, en dat komt voornamelijk omdat hij weinig zwakheden heeft, voor de rest vind ik pansage en/of servine ok om te gebruiken,aangezien de rest van de grass combinaties die er gebruikt worden ze meer nadelen dan voordelen geven.
  woensdag 3 augustus 2011 @ 16:06:01 #230
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_100274832
De aanvallen vergeleken:

quote:
Fire - Super Effective against: Bug, Grass, Ice, Steel.
Not Very Effective against: Dragon, Fire, Rock, Water.

Grass - Super Effective against: Ground, Rock, Water.
Not Very Effective against: Bug, Dragon, Fire, Flying, Grass, Poison, Steel.

Water - Super Effective against: Fire, Ground, Rock.
Not Very Effective against: Dragon, Grass, Water.
De Pokémon zelf:

quote:
Fire - Super Effective: Water, Ground, Rock.
Not Very Effective: Fire, Grass, Ice, Bug, Steel.

Grass - Super Effective: Fire, Ice, Poison, Flying, Bug.
Not Very Effective: Water, Electric, Grass, Ground.

Water - Super Effective: Electric, Grass.
Not Very Effective: Fire, Water, Ice, Steel.
Dat lijkt me duidelijk. Grass heeft veel meer zwakheden dan Water en Fire.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  woensdag 3 augustus 2011 @ 16:15:22 #231
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_100275237
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 16:06 schreef Madame_Paon het volgende:
De aanvallen vergeleken:

[..]

De Pokémon zelf:

[..]

Dat lijkt me duidelijk. Grass heeft veel meer zwakheden dan Water en Fire.
Maar simisage heeft daarintegen rockslide en acrobatics in zn movepool, waardoor je mits genoeg speed bug en flying types te vlug af kunt zijn, terwijl de movepool bij pour en sear niks toevoegt.
  woensdag 3 augustus 2011 @ 16:20:08 #232
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_100275454
quote:
7s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 16:15 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Maar simisage heeft daarintegen rockslide en acrobatics in zn movepool, waardoor je mits genoeg speed bug en flying types te vlug af kunt zijn, terwijl de movepool bij pour en sear niks toevoegt.
Simipour en Simisear leren ook Acrobatics en kunnen ook Rock Slide leren.
Simisear kan met Rock Slide super effectief zijn tegen andere Fire types, met Grass Knot super effectief tegen Water én Ground types en met Brick Break super effectief zijn tegen Rock types.
Simipour kan ook Grass Knot leren voor andere Water types en kan Dig leren om super effectief te zijn tegen Electric types.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  woensdag 3 augustus 2011 @ 16:22:48 #233
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_100275596
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 16:20 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Simipour en Simisear leren ook Acrobatics en kunnen ook Rock Slide leren.
Simisear kan met Rock Slide super effectief zijn tegen andere Fire types, met Grass Knot super effectief tegen Water types en met Brick Break super effectief zijn tegen Rock types.
Simipour kan ook Grass Knot leren voor andere Water types en kan Dig leren om super effectief te zijn tegen Electric types.
Dan nog is sage het beste. :6
  woensdag 3 augustus 2011 @ 16:25:18 #234
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_100275720
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 16:22 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Dan nog is sage het beste. :6
:P
Ik vind Pansage er zo gemeen uitzien.
Pansear ziet er tenminste lief uit en Panpour ziet er grappig uit.

'k Ben bij de Azeala Gym. *O*
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  woensdag 3 augustus 2011 @ 16:50:46 #235
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_100276848
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 15:47 schreef Madame_Paon het volgende:
En het grasstype heeft ook gewoon veel zwakheden. Niet alleen in de verdediging, maar ook in de aanval.
Mjah, inderdaad. Zelfs al zijn de stats goed, dan is er wel weer iets mis met de movepool. Kijk alleen maar naar Lilligant. Zo zonde wat ze daarmee gedaan hebben... prima stats, leuk design maar een movepool waar je puur offensief niet veel mee kan.

Maarrrr er zijn uitzonderingen. Met zowel Roserade (special attack) als Leafeon (attack) kun je aanvallend best hard uithalen. Defensief is het wat minder, maar als je tegen de computer speelt maakt dat niet zoveel uit.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
  woensdag 3 augustus 2011 @ 17:03:55 #236
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_100277375
quote:
2s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 16:50 schreef Rikketik het volgende:

[..]

Mjah, inderdaad. Zelfs al zijn de stats goed, dan is er wel weer iets mis met de movepool. Kijk alleen maar naar Lilligant. Zo zonde wat ze daarmee gedaan hebben... prima stats, leuk design maar een movepool waar je puur offensief niet veel mee kan.

Maarrrr er zijn uitzonderingen. Met zowel Roserade (special attack) als Leafeon (attack) kun je aanvallend best hard uithalen. Defensief is het wat minder, maar als je tegen de computer speelt maakt dat niet zoveel uit.
Ferroseed/-thorn breeden met seed bomb en voor adamant of careful gaan.
  woensdag 3 augustus 2011 @ 17:08:59 #237
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_100277557
Wat is HeartGold toch fantastisch. Heb je 2 badges en ben je bij route 34, heb je alsnog trainers met Pokémon op level 8. :')
Je hoeft pas echt te trainen zodra je 15 badges hebt i.v.m. Red en Blue.
Vooral Red is echt sterk.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  woensdag 3 augustus 2011 @ 17:27:48 #238
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_100278326
quote:
7s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 17:03 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Ferroseed/-thorn breeden met seed bomb en voor adamant of careful gaan.
Mjah, maar Ferrothorn is zo langzaam. :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu ik er aan denk trouwens, ik had in HeartGold een Shiftry met Seed Bomb. Ook niets mis mee. :Y
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
  woensdag 3 augustus 2011 @ 17:38:43 #239
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_100278713
quote:
14s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 17:27 schreef Rikketik het volgende:

[..]

Mjah, maar Ferrothorn is zo langzaam. :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu ik er aan denk trouwens, ik had in HeartGold een Shiftry met Seed Bomb. Ook niets mis mee. :Y
:P

Maar zn defense is genoeg om bijna elke fighting move tegen te houden, payback is a bitch tegen psychic en ghost(of rock slide/bulldoze als je het echt tegen fire types op zou willen nemen), en je kan hem ook gebruiken in pvp voor stealth rock/spikes(mits gebreed en geen vuur moves)
pi_100315259
Ik ben met Pokemon Leafgreen bezig:

Ik wil een Taurus! Ik ga nu de Celadon gym doen.
  donderdag 4 augustus 2011 @ 15:21:37 #241
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_100315379
Celadon City heeft zo'n leuk muziekje. Ik ben bij Pokémon Yellow vaak genoeg extra lang in Celadon City gebleven vanwege het muziekje. :P

Ik zit met HeartGold nog in Goldenrod met 2 badges.
Eerst m'n Paras trainen zodat-ie False Swipe, Spore en Stun Spore kan leren, maar dat beest kan alleen maar Scratch. }:| Schiet dus totaal niet op.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_100316140
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 15:21 schreef Madame_Paon het volgende:
Celadon City heeft zo'n leuk muziekje. Ik ben bij Pokémon Yellow vaak genoeg extra lang in Celadon City gebleven vanwege het muziekje. :P

Ik zit met HeartGold nog in Goldenrod met 2 badges.
Eerst m'n Paras trainen zodat-ie False Swipe, Spore en Stun Spore kan leren, maar dat beest kan alleen maar Scratch. }:| Schiet dus totaal niet op.
Miltank met rollout is een bitch he :D vroeger zat ik daar heel lang vast omdat al mijn lvl 21 pokemon ge 1hit KO'd werden en ik had geen zin om te trainen dmv lvl 12 ratata's
There are only 151 Pokémon.
  donderdag 4 augustus 2011 @ 15:45:07 #243
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_100316295
Ik heb de Gymleider nog niet uitgedaagd. Ik heb nu 2 van m'n 3 Pokémon en ze zitten op level 28.
Zodra ze op level 30 zitten, ga ik de gymleider uitdagen.
Ik heb volgens mij nooit echt moeite gehad met die Miltank van Whitney, maar mijn Pokémon zitten dan ook altijd op veel hogere levels.
Dit wordt een persoonlijk record: ik heb nooit met Pokémon van zo'n laag level de 3e gymleider uitgedaagd.

Paras level 16. :D Nog maar 6 levels totdat-ie Slash leert ... nog 8 levels tot-ie evolueert. Blegh.
Dat beest is ook alleen maar geschikt als Pokémon-vang-Pokémon.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_100316625
Hoe krijg je je pokemon zo vroeg zo hoog lvl? Door te ruilen :? Ik liep ongeveer standaard mee met de lvls van de gymleader, vaak net iets eronder. Ook omdat ik geen zin had om xp te farmen, maar ook omdat het dan nog een beetje een uitdaging was.

Je kan je ook meteen een lvl 90 pokemon in je partij zetten en door de game steamrollen.. daar is niets aan.
There are only 151 Pokémon.
  donderdag 4 augustus 2011 @ 15:54:40 #245
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_100316742
Nee, gewoon door te trainen. Ik ruil eigenljk nooit Pokémon.
De vorige keer zat m'n team op level 35 toen ik de Goldenrod Gym uitdaagde.
Dat trainen doe ik dan vaak tijdens het televisie kijken. Dan gaat het een stuk sneller en anders verveel ik me zo snel tijdens het tv-kijken. :P

Er zitten ook echt geen Pokémon in die bomen tegenwoordig. Al op 10 bomen Headbutt gedaan en er is geen enkele Pokémon uitgekomen ... :{
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_100328477
Nog iemand een idee wanneer de volgende uitkomt? Combo van Black/White, dus Pokemon Grey? :')
pi_100330531
duurt meestal 1 tot anderhalf jaar.
There are only 151 Pokémon.
  donderdag 4 augustus 2011 @ 22:25:20 #248
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_100331900
Goed idee voor een volgend spel: geen nieuwe Pokémon, maar wel een nieuwe wereld met andere gymleiders. Die een stuk sterker zijn dan die in Gold/Silver/Chrystal/HeartGold/SouSilver (er was in de derde gym gewoon een trainer met een Pokémon op level 9 :|W ).
En dan andere Pokémon tegen kunnen komen.
Dus Pokémon die je nu alleen aan het eind tegen kunt komen, aan het begin tegen kunnen komen.
Dat lijkt me een fantastisch spel.
En bijvoorbeeld de leukste Pokémon van alle generaties in het spel stoppen.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_100332593
Hardcore Remake van de eerste generatie of tweede generatie lijkt me ook wel vet.
Dus gewoon, game over is echt over. En je moet je pokemon goed in gaten houden omdat ze tijdens lange battles moe kunnen worden enzo. En vooral: echt uitdagende trainers en gym leaders.

Of een pokemon MMO *kwijl* :9~
There are only 151 Pokémon.
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 00:15:31 #250
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_100337784
Maar dan wel in een andere regio met een andere vindvolgorde van Pokémon.
Dus dat je bijv. Jynx en Electabuzz veel eerder kan vangen.
Dan heb je ook eens variatie in je team aan het begin van het spel.
En met het oude exp. punten systeem en dus niet met het nieuwe, waardeloze ex. puntensyteem uit Black & White. :r
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 02:44:15 #251
158394 Draganta
Kansas Ranger
pi_100341758
Na een lange pauze pkmn white weer opgepakt. Wat een heerlijk spel. Alleen mis ik veel dingen (vooral effort point resettende berries). Ik heb nu 7 badges, en het volgende team:

Lvl 48 Samurrot
Lvl 48 Cobalion
Lvl 44 Musharna
Lvl 48 Haxorus
Lvl 42 Virizion (wat was die kut om te vangen, hele tijd healt hij met zn klote giga drain :( , mn vriendin had em na 2 ultra balls :( :( ! )
Lvl 28 Litwick (pas gevangen)

Als ik het goed heb, kan ik met dit team alle soorten behalve electricity en flying counteren. Alleen twijfel ik over Virizion. Heeft het een meerwaarde om die te hebben, hij kan bijna alleen maar dezelfde moves als Cobalion... Als ik die nou vervang door een electricity/ground pokemon, kan ik alles counteren.Wat zouden jullie doen? Ik heb ook al geen zin meer om EV training te doen met Virizion, aangezien ik nu al 4 pokemon met moeite door EV training heb kunnen halen, na 3 dagen...

Wat vinden jullie van mijn team? Tips en kritiek is zeer welkom!

Oh ja nog iets, mijn cobalion heeft de nature dat hij meer special attack heeft. Ik heb hem dus special attack EV training gegeven, en flash cannon (special steel) geleerd, en wil hem nog een special fighting attack van 120 leren. Verstandig, of kan ik beter een legendary proberen te vangen met een goede nature (zoals adamant)?
Who cares if one more light goes out?
In a sky of a million stars
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 02:48:42 #252
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_100341842
Mij moet je het niet vragen, want ik snap niks van EV trainen en ik heb geen idee wat die natures toevoegen.
Wat is het nut van natures?
Hoe weet je nou welke nature je moet hebben?
En moet je dan net zolang die Pokémon blijven vangen totdat je er een vangt met de juiste nature? Of is er een manier om daar in het gevecht achter te komen?
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 02:57:42 #253
158394 Draganta
Kansas Ranger
pi_100341992
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 02:48 schreef Madame_Paon het volgende:
Mij moet je het niet vragen, want ik snap niks van EV trainen en ik heb geen idee wat die natures toevoegen.
Wat is het nut van natures?
Hoe weet je nou welke nature je moet hebben?
En moet je dan net zolang die Pokémon blijven vangen totdat je er een vangt met de juiste nature? Of is er een manier om daar in het gevecht achter te komen?
Natures beinvloeden de stats. Je hebt bijvoorbeeld adamant: die heeft meer attack, maar minder special attack. Bij een pokemon die alleen physical attacks gebruikt is dat superhandig, omdat je dan meer attack hebt. Je moet er inderdaad veel vangen. Ik wou een adamant axew, maar na 14 axews met verkeerde natures heb ik maar een neutrale gepakt (serious), die heeft alle stats normaal. Ik heb wel een Litwick met extra special attack ten koste van attack kunnen vangen.

EV training is lastiger om uit te leggen, je kunt beter googlen naar EV training guide. Door EV training heb ik nu bijv. een Haxorus met 184 attack stat op level 48. Maar EV training is echt veel werk, vooral als je het op je hele team toepast. Het is ook nog eens niet nodig als je toch nooit competitief speelt, maar toch voelt het goed aan als je pokemon hebt met veels te hoge stats :9
Who cares if one more light goes out?
In a sky of a million stars
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 03:00:54 #254
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_100342048
Dat EV trainen heb ik online gelezen en het ook toegepast, maar op de een of andere manier heeft het geen enkel effect gehad. :?
Met mijn superslome Pokémon-vang-Pokémon Parasect (die is ideaal, want die kan False Swipe leren en leert Spore en Stun Spore) heb ik heel veel Pokémon die speedpunten opleveren verslagen, maar toch steeg de speedstat elk level hoogstens maar met 1 punt. :?
En de sterke en zwakke punten van de natures, zijn die bij alle Pokémon gelijk?
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 03:08:46 #255
158394 Draganta
Kansas Ranger
pi_100342156
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 03:00 schreef Madame_Paon het volgende:
Dat EV trainen heb ik online gelezen en het ook toegepast, maar op de een of andere manier heeft het geen enkel effect gehad. :?
Met mijn superslome Pokémon-vang-Pokémon Parasect (die is ideaal, want die kan False Swipe leren en leert Spore en Stun Spore) heb ik heel veel Pokémon die speedpunten opleveren verslagen, maar toch steeg de speedstat elk level hoogstens maar met 1 punt. :?
En de sterke en zwakke punten van de natures, zijn die bij alle Pokémon gelijk?
Vreemd. Ik schrijf altijd de speed bijv. op. Vervolgens geef ik ze de macho bracers (verdubbelt de EV points). Dan ga ik het water in voor speed (basculins). Na 4 gevechten had mn Cobalion zonder een level up al 1 speed point meer. Je moet steeds bij summary naar zn stats kijken. In de vorige pokemon games had je berries om EV points van pokemon te resetten, maar deze zitten blijkbaar niet in Black/White :( Dat vind ik wel een beetje raar, juist omdat Black/White meer player vs player georienteerd is, met de nieuwe wifi opties etc.

Maar het kan zijn dat je pokemon al op het max. aantal EV points zat. Dan krijgen ze er niks meer bij. Vandaar dat de berries handig zouden zijn. Pokemon van lvl 1 hebben 0 Ev points, dus als je echt perfecte EV wilt, moet je echt breeden. Maar dat gaat mij te ver. ik bedoel, ik vind de gyms nu al supermakkelijk. Hopelijk is de elite 4 wel uitdagend :P. Ligt het aan mij of is deze generatie wat makkelijker?

De natures zijn bij ze allemaal hetzelfde. Je hebt een aantal neutrale natures, de rest boosten een stat ten koste van een andere stat. De meest populaire zijn modest (+special attack, -attack), timid (+speed -special attack) en adamant (+attack -special attack). Mijn vriendin heeft een Adamant Cobalion. Ze heeft echt zoveel geluk altijd in pokemon :P.
Who cares if one more light goes out?
In a sky of a million stars
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 03:12:33 #256
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_100342198
M'n Pokémon zat pas op level 24 toen ik begon met EV trainen ...

Ik zou dus op zoek moeten naar Pokémon met een modest nature. Ik ben dol op special attacks, omdat je dan geen last hebt van Pokémon met ability's als Rough Skin, Cute Charm, Static, Poison Point, Effect Spore, etc.

Ik ben met HeartGold bezig (heb even een pauze van White), maar ik vond het juist moeilijker ...
Het leek wel alsof de aanvallen van de tegenstander standaard meer schade veroorzaakten dan in de vorige generaties. En dan heb je nog dat waardeloze exp. puntensysteem. Je hebt een Lucky Egg nodig om een fatsoenlijk aantal exp. punten voor een Pokémon te krijgen.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 03:20:49 #257
158394 Draganta
Kansas Ranger
pi_100342268
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 03:12 schreef Madame_Paon het volgende:
M'n Pokémon zat pas op level 24 toen ik begon met EV trainen ...

Ik zou dus op zoek moeten naar Pokémon met een modest nature. Ik ben dol op special attacks, omdat je dan geen last hebt van Pokémon met ability's als Rough Skin, Cute Charm, Static, Poison Point, Effect Spore, etc.

Ik ben met HeartGold bezig (heb even een pauze van White), maar ik vond het juist moeilijker ...
Het leek wel alsof de aanvallen van de tegenstander standaard meer schade veroorzaakten dan in de vorige generaties. En dan heb je nog dat waardeloze exp. puntensysteem. Je hebt een Lucky Egg nodig om een fatsoenlijk aantal exp. punten voor een Pokémon te krijgen.
Hmm dat is inderdaad vreemd. Ik zou het nog eens proberen. Het klopt ook idd dat je minder exp krijgt, maar zo lang het spel gebalanceerd is, maakt het niet veel uit toch? Misschien was het voor mij makkelijk omdat ik tot de 6e badge altijd maar 3 pokemon max. in mn party heb gehad. Ik heb nooit zin om vroeg al veel pokemon te hebben. Later ga je toch veel aan je team veranderen, en dan is het zonde van de exp die je in je pokemon gestoken hebt. Alleen mijn starter en Musharna hebben het tot mijn uiteindelijke team gehaald dus :P. Ik had nog een Vanillish, maar die heeft vergeleken met anderen (vooral met Litwick, die heeft echt een superhoog special attack stat!) een heel laag special attack.
Who cares if one more light goes out?
In a sky of a million stars
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 03:25:42 #258
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_100342308
Ik heb ook altijd een team van 3 Pokémon die ik gebruik in gevechten.
Bij White bestaat mijn team uit Emboar, Panpour en Pansage. Bij HeartGold bestaat mijn team sinds een paar uur uit Feraligatr, Togetic en Miltank. Miltank heb ik net pas kunnen vangen omdat je die pas kunt vangen als je 3 badges hebt.

Ik vind dat nieuwe exp. puntensysteem het grootste negatieve punt aan White/Black.
Versla je met een Pokémon van level 12 een beest van level 5, krijg je maar iets van 20 exp. points. :{

Ik wil graag een team met hoge special attack stats, maar dan moet het spel wel meewerken.
En dan moet je dus wegrennen van alle Pokémon die geen special attack punten geven? ... En dan is het maar de vraag of het bij mij een keer werkt.

Wacht eens even ... ik kan mijn Miltank helemaal geen Pokémon laten verslaan die special attack punten opleveren.
Ze zit op level 16 en alle Pokémon die ze kan verslaan zonder op en neer te hoeven naar het Pokémon Center, geven alles behalve special attack punten. :|W
Op Gastly, Mareep en Oddish na. Maar die zijn niet op dezelfde plek te vinden.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 03:51:21 #259
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_100342465
@)))%#Q)#$^%^_^$)#^_^#^#%#$@#

Heb ik m'n Miltank van level 17 naar level 18 getraind en op een paar Pokémon na, alleen Oddish verslagen, die dus special attack puten geven.

Gaat-ie naar het volgende level:
Max. HP + 3
Attack + 2
Defense + 2
Sp. Atk + 1
Sp. Def + 3
Speed + 2

Dus ik versla bijna alleen Pokémon die special attack punten geven, maar daar krijg ik er juist het minste van bij in de stats ... :{

What. The. F.......
Waar sláát dit op?!?
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 09:41:04 #260
158394 Draganta
Kansas Ranger
pi_100344567
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 03:51 schreef Madame_Paon het volgende:
@)))%#Q)#$^%^_^$)#^_^#^#%#$@#

Heb ik m'n Miltank van level 17 naar level 18 getraind en op een paar Pokémon na, alleen Oddish verslagen, die dus special attack puten geven.

Gaat-ie naar het volgende level:
Max. HP + 3
Attack + 2
Defense + 2
Sp. Atk + 1
Sp. Def + 3
Speed + 2

Dus ik versla bijna alleen Pokémon die special attack punten geven, maar daar krijg ik er juist het minste van bij in de stats ... :{

What. The. F.......
Waar sláát dit op?!?
Heb je vóór de lvl up gekeken of de special attack meer werd? Bij mij kreeg Haxorus ook steeds maar 1 speed erbij, en pas op lvl 45+ zag je dat hij af en toe 3 en 4 speed erbij kreeg. Maar tijdens de training kreeg hij ook al speed erbij voordat hij al lvlde.

Ik moet soulsilver ook nog uitspelen btw, want ik wil later nog mijn Zapdos en Moltress van firered naar de huidige generatie importeren :P. Ik heb daar de laatste evolutie van de gras starter, maar die vind ik tegenvallen, de laatste evolutie van Mareep, Alakazam en Gengar. Ik was bij de gym met Steelix gestopt, want ik kan hem niks doen :').
Who cares if one more light goes out?
In a sky of a million stars
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 15:15:29 #261
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_100355215
Ja, special attack was aan het begin van level 17 18, halverwege level 17 18 en op level 18 19 ... :{
Ik kies altijd Pokémon uit die minstens één aanval kunnen leren die minstens x1 schade op Steel types doen.
Ik zat namelijk ook altijd te klooien met die Steel types. :P
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 16:08:03 #262
158394 Draganta
Kansas Ranger
pi_100357265
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 15:15 schreef Madame_Paon het volgende:
Ja, special attack was aan het begin van level 17 18, halverwege level 17 18 en op level 18 19 ... :{
Ik kies altijd Pokémon uit die minstens één aanval kunnen leren die minstens x1 schade op Steel types doen.
Ik zat namelijk ook altijd te klooien met die Steel types. :P
Ik had nog die shiny gyarados, die die attack heeft wat altijd 40 hp damage doet, en daarmee heb ik Steelix kunnen verslaan! Bedankt voor de tip :P Iemand anders die nog verstand heeft van EV training? Kun je btw die EV resettende berries ook in de dream world krijgen? Heb daar net een paar berries gevonden, maar geen leuke...
Who cares if one more light goes out?
In a sky of a million stars
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 16:27:20 #263
126783 pjats
The Pjatser
pi_100357971
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 03:51 schreef Madame_Paon het volgende:
@)))%#Q)#$^%^_^$)#^_^#^#%#$@#

Heb ik m'n Miltank van level 17 naar level 18 getraind en op een paar Pokémon na, alleen Oddish verslagen, die dus special attack puten geven.

Gaat-ie naar het volgende level:
Max. HP + 3
Attack + 2
Defense + 2
Sp. Atk + 1
Sp. Def + 3
Speed + 2

Dus ik versla bijna alleen Pokémon die special attack punten geven, maar daar krijg ik er juist het minste van bij in de stats ... :{

What. The. F.......
Waar sláát dit op?!?
Probleem met EV trainen is dat het soms pas later zichtbaar wordt. 4 EV punten in een stat betekent eigenlijk dat die stat op level 100 1 hoger is dan die normaal zou zijn. Je krijgt de stat aanpassingen van EV-training daarom soms later. Dus als je 256 EV punten in Sp.Attack trained in 1 level dan krijg je niet meteen 64 punten in Sp.Attack erbij dat wordt uitgesmeerd over meerdere levels.

Tenminst zo begreep ik het altijd.

En daarnaast heeft Miltank een waardeloze Sp.Attack dus misschien zijn die stat-punten die je krijgt juist de EV-punten. BTW: wat voor nature heeft je Miltank eigenlijk?
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 16:28:44 #264
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_100358029
Miltank heeft een careful nature.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 16:29:58 #265
126783 pjats
The Pjatser
pi_100358086
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 16:28 schreef Madame_Paon het volgende:
Miltank heeft een careful nature.
Dat kan het ook veroorzaken. Die verhoogt Sp.Def en verlaagt Sp.Attack. Dus dat schiet niet echt op.
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 16:33:03 #266
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_100358195
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 16:29 schreef pjats het volgende:

[..]

Dat kan het ook veroorzaken. Die verhoogt Sp.Def en verlaagt Sp.Attack. Dus dat schiet niet echt op.
Heb ik weer. -O-
En m'n Togetic heeft een adamant nature, terwijl Parasect een modest nature heeft.
Dat had andersom moeten zijn.
Ik zorg er in ieder geval voor dat Miltank maar één special attack aanval heeft, en de rest gewoon attack aanvallen. Voor de Pokémon met die rotability's als Cute Charm en Poison Point.

Miltank zit nu op level 25 ... nog "maar" 10 levels te gaan. Ik heb 'm gister gevangen op level 13, dus zo langzaam gaat het gelukkig niet.
Togetic en Feraligatr op level 33. Die hoeven nog maar 2 levels.
En dan de Ecruteak Gymleider uitdagen.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 20:29:55 #267
319567 HilarityEnsues
Drowning in pussy
pi_100367396
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 16:08 schreef Draganta het volgende:

Kun je btw die EV resettende berries ook in de dream world krijgen?
Ja, die zijn daar te vinden. (Zie hier.) Echt zeldzaam zijn ze ook niet.

quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 03:51 schreef Madame_Paon het volgende:
Dus ik versla bijna alleen Pokémon die special attack punten geven, maar daar krijg ik er juist het minste van bij in de stats ... :{
Waar sláát dit op?!?
Voor neutrale nature wordt een stat bepaald door

( (IV + 2 x Base + EV/4) * level ) /100 + 5

IV is een willekeurig getal tussen 0 en 31 en als je bijvoorbeeld 40 Oddish verslagen hebt, is EV/4 ook maar 10. Base is minstens 30 of zo, dus die heeft dan de meeste invloed.

Helaas is Base voor Miltanks SpAtk maar 40, tegen 105 voor bijvoorbeeld Defense, dus dat verklaart wat je ziet. (Mogelijk wordt het nog erger doordat je SpAtk IV-waarde ook nog eens tegenzit.)

Het is zeker niet zinloos om Miltanks SpAtk te EV-trainen, maar je maakt het jezelf wel moeilijk, want SpAtk is gewoon met afstand Miltanks zwakste stat.
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 20:40:54 #268
158394 Draganta
Kansas Ranger
pi_100367884
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 20:29 schreef HilarityEnsues het volgende:

[..]

Ja, die zijn daar te vinden. (Zie hier.) Echt zeldzaam zijn ze ook niet.

[..]

Voor neutrale nature wordt een stat bepaald door

( (IV + 2 x Base + EV/4) * level ) /100 + 5

IV is een willekeurig getal tussen 0 en 31 en als je bijvoorbeeld 40 Oddish verslagen hebt, is EV/4 ook maar 10. Base is minstens 30 of zo, dus die heeft dan de meeste invloed.

Helaas is Base voor Miltanks SpAtk maar 40, tegen 105 voor bijvoorbeeld Defense, dus dat verklaart wat je ziet. (Mogelijk wordt het nog erger doordat je SpAtk IV-waarde ook nog eens tegenzit.)

Het is zeker niet zinloos om Miltanks SpAtk te EV-trainen, maar je maakt het jezelf wel moeilijk, want SpAtk is gewoon met afstand Miltanks zwakste stat.
Super, bedankt! Ik heb me kapot gegoogled maar kwam steeds alleen maar topics tegen waar mensen ook om die berries vragen, met 0 reacties.
Who cares if one more light goes out?
In a sky of a million stars
pi_100428455
Ik heb laatst een Gameboy color en Pokémon Blue gekocht, het spel dat ik altijd al wilde hebben. Mijn team bestaat nu (bij Cerulean city) uit Charmeleon lvl 20, Nidorino lvl 17, Pikachu lvl 19, en Pidgey lvl 16. Verder probeer ik Bellsprout en Magikarp te trainen, maar dat gaat langzaam. Ik moet even doorzetten, dan kan ik later ruilen met een vriendin van me met pokémon red :)

Ik ben nu op weg naar Bill, maar ik kom nog niet langs een trainer met een lvl 17 Onix heen, dus ik ga Bellsprout maar eens goed trainen.
  zondag 7 augustus 2011 @ 18:04:57 #270
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_100428627
quote:
14s.gif Op zondag 7 augustus 2011 17:59 schreef Helgen het volgende:
Ik heb laatst een Gameboy color en Pokémon Blue gekocht, het spel dat ik altijd al wilde hebben. Mijn team bestaat nu (bij Cerulean city) uit Charmeleon lvl 20, Nidorino lvl 17, Pikachu lvl 19, en Pidgey lvl 16. Verder probeer ik Bellsprout en Magikarp te trainen, maar dat gaat langzaam. Ik moet even doorzetten, dan kan ik later ruilen met een vriendin van me met pokémon red :)

Ik ben nu op weg naar Bill, maar ik kom nog niet langs een trainer met een lvl 17 Onix heen, dus ik ga Bellsprout maar eens goed trainen.
Pokémon Blue is wel heel erg verouderd. Een Gameboy Advance met Leaf Green/Fire Red is tegenwoordig ook heel goedkoop, en heeft veel nieuwe, verbeterde features.
Ik heb zelf altijd een team van 3. En dan natuurlijk 3 verschillende types met verschillende aanvallen.
2 is eigenlijk te weinig en met 4 of meer ben je zolang bezig.

Ik heb bij HeartGold eindelijk 4 badges en kan dus Surf gebruiken. *O*
Alleen heb ik na best veel spelen in de Gamecorner nog maar 5800 game coins ... terwijl je er 10.000 nodig hebt voor één tm. En ik wil sowieso Thunderbolt en Flamethrower.
Is er geen cheat om meer game coins te krijgen? Want op deze manier kan ik pas 2 tm's kopen zodra ik al in Kanto ben ...
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_100429094
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 18:04 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Pokémon Blue is wel heel erg verouderd. Een Gameboy Advance met Leaf Green/Fire Red is tegenwoordig ook heel goedkoop, en heeft veel nieuwe, verbeterde features.
Ik heb zelf altijd een team van 3. En dan natuurlijk 3 verschillende types met verschillende aanvallen.
2 is eigenlijk te weinig en met 4 of meer ben je zolang bezig.

Ik heb bij HeartGold eindelijk 4 badges en kan dus Surf gebruiken. *O*
Alleen heb ik na best veel spelen in de Gamecorner nog maar 5800 game coins ... terwijl je er 10.000 nodig hebt voor één tm. En ik wil sowieso Thunderbolt en Flamethrower.
Is er geen cheat om meer game coins te krijgen? Want op deze manier kan ik pas 2 tm's kopen zodra ik al in Kanto ben ...
Voor mij is Blue echt nostalgie, vroeger mocht ik geen gameboy en nu kan ik het dan eindelijk spelen. Ik heb ook een ds met pokémon platinum, maar daar zit een te dwingende verhaallijn in, vind ik. Opeens moet je de wereld redden en kom je in een vreemde dimensie enzo. Daarbij vind ik dat er te veel pokémon zijn! Misschien koop ik de oude gameboy advance spellen ook nog wel eens. Die kan je toch ook spelen op een ds via de onderste cardslot?
  zondag 7 augustus 2011 @ 18:25:03 #272
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_100429266
:Y
Op de Nintendo DS en de Nintendo DS Lite kun je Gameboy spelletjes spelen.
Als je een nieuwere versie hebt, niet.

Ik heb ook Pokémon Pearl. Ik vond het wel vermakelijk, maar ik vind de andere spellen leuker (behalve Sapphire, dat vind ik echt de minste).
Er zijn tegenwoordig al 5 generaties. De eerste twee generaties waren top. In de generaties daarna zaten genoeg leuke en sterke Pokémon, maar ook in verhouding meer waardeloze, lelijke Pokémon.
Ik speel Pokémon HeartGold op dit moment op de DS. HeartGold en Soulsilver zijn remakes van Gold/Silver/Chrystal, maar een stuk moderner.
En je kunt nadat je de Pokémon League verslagen hebt, ook Pokémon van de derde en vierde generatie vangen en tegen trainers vechten die die Pokémon gebruiken.
En je hebt er 16 gyms. Dus het is na de Pokémon League nog lang niet afgelopen en nog steeds leuk en onderhoudend. :D
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  zondag 7 augustus 2011 @ 19:30:51 #273
158394 Draganta
Kansas Ranger
pi_100431260
quote:
14s.gif Op zondag 7 augustus 2011 17:59 schreef Helgen het volgende:
Ik heb laatst een Gameboy color en Pokémon Blue gekocht, het spel dat ik altijd al wilde hebben. Mijn team bestaat nu (bij Cerulean city) uit Charmeleon lvl 20, Nidorino lvl 17, Pikachu lvl 19, en Pidgey lvl 16. Verder probeer ik Bellsprout en Magikarp te trainen, maar dat gaat langzaam. Ik moet even doorzetten, dan kan ik later ruilen met een vriendin van me met pokémon red :)

Ik ben nu op weg naar Bill, maar ik kom nog niet langs een trainer met een lvl 17 Onix heen, dus ik ga Bellsprout maar eens goed trainen.
Pokemon Blue spelen, en dan ook nog op de Gameboy Color! _O_ _O_ _O_
Who cares if one more light goes out?
In a sky of a million stars
  maandag 8 augustus 2011 @ 00:39:05 #274
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_100446994
Ik schrik me kapot.
Heb m'n Nintendo DS aanstaan met HeartGold met een koptelefoon op, maar was een tijdje iets anders aan het doen.
Ik zet één stap en er verschijnt meteen een Pokémon. Dat had ik niet verwacht. :')

Maar heeft iemand nog cheats om meer game coins te krijgen? Want in dit tempo kan ik pas Thunderbolt en Flamethrower kopen als ik 12 badges heb ...

}:|!!!
Waarom is het toch elke keer zo dat ik niet kan ontsnappen van een Magikarp? Het kost minstens 3 pogingen.
En waarom? Zodat-ie Splash kan doen!



[ Bericht 14% gewijzigd door Madame_Paon op 08-08-2011 01:15:25 ]
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  maandag 8 augustus 2011 @ 10:06:22 #275
158394 Draganta
Kansas Ranger
pi_100453111
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 00:39 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik schrik me kapot.
Heb m'n Nintendo DS aanstaan met HeartGold met een koptelefoon op, maar was een tijdje iets anders aan het doen.
Ik zet één stap en er verschijnt meteen een Pokémon. Dat had ik niet verwacht. :')

Maar heeft iemand nog cheats om meer game coins te krijgen? Want in dit tempo kan ik pas Thunderbolt en Flamethrower kopen als ik 12 badges heb ...

}:|!!!
Waarom is het toch elke keer zo dat ik niet kan ontsnappen van een Magikarp? Het kost minstens 3 pogingen.
En waarom? Zodat-ie Splash kan doen!

[ afbeelding ]
Haha, in white hetzelfde met die groene vis. En het leuke is, dat hij ook nog moeilijk te vangen is :S. Ik probeer zoveel mogelijk te vangen, maar ik heb eens 3 ultr balls op een lvl 9 gegooid, en nog niks.
Who cares if one more light goes out?
In a sky of a million stars
pi_100456106
Ik ben nu bij de Rock tunnel in Blue, maar ik heb Flash nodig om iets te kunnen zien...
Mijn beste pokémon is nu een lvl 28 mr mime...


Ik denk dat ik zo Pokémon Hearthgold ga kopen, ik heb even gekeken op internet en dat lijkt me inderdaad ook wel leuk. Alleen moet ik dan iemand vinden met een tweede DS zodat ik mijn pokémon vanaf Platinum ook kan ruilen met Hearthgold. :P
  maandag 8 augustus 2011 @ 14:26:51 #277
126783 pjats
The Pjatser
pi_100461595
Zo gym nummer 6 van Black gehaald. Daarna TM Thunder en TM Thunder Wave gekocht en TM Thunderbolt gevonden. Dus mijn Galvantula is zo goed als klaar. Pokemon zijn nu net boven lvl 40. Maar eerst maar even een goede Axew gaan vangen of breeden. Ik heb er toch voor gekozen voor een zesde pokemon. Dus die moet ik dan toch even bij trainen. Gelukkig heb ik nog wat Rare Candy's :)

Ook even met de Entralink gespeelt. Ik dacht ik leuke bonussen kon krijgen. Dubbel Exp per combat, sneller eitjes laten uitkomen, meer geld per combat, je weet wel. Blijkt dat maar 3 minuten te duren... Niet echt handig dus met mijn speelstijl.

quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 20:29 schreef HilarityEnsues het volgende:
Ja, die zijn daar te vinden. (Zie hier.) Echt zeldzaam zijn ze ook niet.
Ow, dan moet ik maar ff goed zoeken. De enigsten die ik kan vinden zijn de berries die bepaalde klappen verzachten.
pi_100462556
Yay, paar dagen geleden Pokemon Battle Revolution voor Wii gedownload. Na wat gekloot mijn pokemon van Pearl kunnen copieren. Nu kan ik de battles gelukkig met mijn eigen pokemon spelen :P
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
  maandag 8 augustus 2011 @ 17:40:00 #279
126783 pjats
The Pjatser
pi_100469236
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 14:26 schreef pjats het volgende:
[..]
Ow, dan moet ik maar ff goed zoeken. De enigsten die ik kan vinden zijn de berries die bepaalde klappen verzachten.
Gisteren zitten zoeken. Kon ze niet vinden en nu heb ik ze alle zes binnen 5 minuutjes... Maar goed ik heb ze *O*
Nu nog meer laten groeien.
  maandag 8 augustus 2011 @ 17:57:10 #280
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_100469845
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 10:06 schreef Draganta het volgende:

[..]

Haha, in white hetzelfde met die groene vis. En het leuke is, dat hij ook nog moeilijk te vangen is :S. Ik probeer zoveel mogelijk te vangen, maar ik heb eens 3 ultr balls op een lvl 9 gegooid, en nog niks.
Basculin?
Bij White had ik er eentje van level 13 zo verzwakt dat hij maar één hp over had, en heb 'm 's nachts proberen te vangen met Dusk Balls en Net Balls, en na 6 pogingen heb ik het maar opgegeven. :')
Maar je kunt 'm in Driftveil City krijgen door 'm te ruilen tegen een Mincinno.
Een groot voordeel van Basculin tegenover Magikarp is dat je er veel exp. punten voor krijgt.

Ik ben bij het Lighthouse in HeartGold.
Miltank, Feraligatr en Togetic op level 38. Nog even wat trainers verslaan en naar Cianwood City reizen, en dan kan ik éindelijk Fly gebruiken.
Hoef ik tenminste niet overal heen te lopen. :P
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  woensdag 10 augustus 2011 @ 17:33:46 #281
126783 pjats
The Pjatser
pi_100558899
Mijn team op dit moment: Samurott, Galvantula, Sawk, Excadrill, Victini en Haxorus: Allemaal minimaal level 42.

En net de zevende gym gehaald. Niet al te moeilijk, maar ik vind Swagger een klote aanval. Door de confusion daarvan ramde mijn Excadrill zichzelf in bijna 2 klappen kapot :(
pi_100591340
Ik heb laatst Soulsilver gehaald en zit nu bij de ghost gym in ecruteak city, maar ik kom nog niet eens langs de trainers heen. Toen dacht ik: ik ga eens al mijn pokémon die voor lvl 20 evolueren laten evolueren. Dus daar ben ik nu mee bezig. Ondertussen mijn dratini ook wat trainen, want ik denk dat ik daarmee wél langs de ghosts ga komen (anders drowzee misschien?) Het is wel een leuk spel :)
pi_100594867
sowieso drowzee. physic > ghost
There are only 151 Pokémon.
  donderdag 11 augustus 2011 @ 13:03:30 #284
331250 tuut-chips
Koning redstone
pi_100595301
Ik krijg steeds 91010, kan niet connecten met WFC op pokemon white :(
pi_100602469
Is er iets nieuws bij gekomen? Na die victini heb ik White en Black niet meer aangeraakt :)
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  donderdag 11 augustus 2011 @ 16:40:05 #286
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_100605796
quote:
12s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 11:28 schreef Helgen het volgende:
Ik heb laatst Soulsilver gehaald en zit nu bij de ghost gym in ecruteak city, maar ik kom nog niet eens langs de trainers heen. Toen dacht ik: ik ga eens al mijn pokémon die voor lvl 20 evolueren laten evolueren. Dus daar ben ik nu mee bezig. Ondertussen mijn dratini ook wat trainen, want ik denk dat ik daarmee wél langs de ghosts ga komen (anders drowzee misschien?) Het is wel een leuk spel :)
En Darkaanvallen.
Maar de gymleider heeft Pokémon op level 25, dus als je Pokémon nog niet eens op level 20 zitten, wordt het héél moeilijk.
Ik had m'n Pokémon op level 35 en kon alle Pokémon in die gym 1 hit k.o.'en.

Ondertussen Miltank, Feraligatr en Togetic op level 42. Nog 3 levels en dan ga ik Jasmine uitdagen.
Wel vreemd dat gymleider 6 (Jasmine) sterker is dan gymleider 7 (Bryce). :{

En al 8700 game coins. *O* Nog maar 13.300 te gaan. :')
Dan kan ik Miltank Thunderbolt leren en Togetic Flamethrower.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_100606267
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 13:03 schreef tuut-chips het volgende:
Ik krijg steeds 91010, kan niet connecten met WFC op pokemon white :(
Vandaar ook de op-titel ;)
Ik heb wel een beetje gelijk :)
pi_100606329
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 13:03 schreef tuut-chips het volgende:
Ik krijg steeds 91010, kan niet connecten met WFC op pokemon white :(
Volgens mij nog niet. Wat dat betreft lopen we toch wat achter op japan.
Ik heb wel een beetje gelijk :)
pi_100609635
quote:
7s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 16:40 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

En Darkaanvallen.
Maar de gymleider heeft Pokémon op level 25, dus als je Pokémon nog niet eens op level 20 zitten, wordt het héél moeilijk.
Ik had m'n Pokémon op level 35 en kon alle Pokémon in die gym 1 hit k.o.'en.

Ondertussen Miltank, Feraligatr en Togetic op level 42. Nog 3 levels en dan ga ik Jasmine uitdagen.
Wel vreemd dat gymleider 6 (Jasmine) sterker is dan gymleider 7 (Bryce). :{

En al 8700 game coins. *O* Nog maar 13.300 te gaan. :')
Dan kan ik Miltank Thunderbolt leren en Togetic Flamethrower.
Ik heb nog geen Dark pokémon, geloof ik. Mijn Onix is op level 28, mijn Pidgeotto op 26 en Bayleef op lvl 21. Maar aan die pokémon heb ik bijna niets, dus ik ga nu mijn Drowzee trainen :) De eerste twee gyms waren supermakkelijk met Onix en Pidgeotto, de derde wat moeilijker.

Voltorb flip in de gamecorner is trouwens wel leuk, zo heb ik ook Dratini gekregen :) Maar het gaat pas na level 3 snel met de coins.
pi_100610112
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 18:24 schreef Helgen het volgende:

[..]

Ik heb nog geen Dark pokémon, geloof ik. Mijn Onix is op level 28, mijn Pidgeotto op 26 en Bayleef op lvl 21. Maar aan die pokémon heb ik bijna niets, dus ik ga nu mijn Drowzee trainen :) De eerste twee gyms waren supermakkelijk met Onix en Pidgeotto, de derde wat moeilijker.

Voltorb flip in de gamecorner is trouwens wel leuk, zo heb ik ook Dratini gekregen :) Maar het gaat pas na level 3 snel met de coins.
Ik heb echt genant veel tijd verspeeld met voltorb-flip voor een TM :')
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
  donderdag 11 augustus 2011 @ 18:39:00 #291
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_100610182
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 18:24 schreef Helgen het volgende:

[..]

Ik heb nog geen Dark pokémon, geloof ik. Mijn Onix is op level 28, mijn Pidgeotto op 26 en Bayleef op lvl 21. Maar aan die pokémon heb ik bijna niets, dus ik ga nu mijn Drowzee trainen :) De eerste twee gyms waren supermakkelijk met Onix en Pidgeotto, de derde wat moeilijker.

Voltorb flip in de gamecorner is trouwens wel leuk, zo heb ik ook Dratini gekregen :) Maar het gaat pas na level 3 snel met de coins.
Er zijn genoeg niet-dark Pokémon die bijvoorbeeld Pursuit of Bite kunnen leren. ;)

Dratini krijg je heel snel, maar voor een tm als Thunderbolt, Flamethrower of Ice Beam, heb je 10.000 coins nodig. :{
En ik wil ze eigenlijk alledrie. :')
Ik wil hoe dan ook Thunderbolt en Flamethrower, maar dat duurt nog wel een tijd voordat ik die kan kopen.
8700 coins ... en ik heb voor alle drie de tm's 30.000 coins nodig. 8)7
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_100610304
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 18:39 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Er zijn genoeg niet-dark Pokémon die bijvoorbeeld Pursuit of Bite kunnen leren. ;)

Dratini krijg je heel snel, maar voor een tm als Thunderbolt, Flamethrower of Ice Beam, heb je 10.000 coins nodig. :{
En ik wil ze eigenlijk alledrie. :')
Ik wil hoe dan ook Thunderbolt en Flamethrower, maar dat duurt nog wel een tijd voordat ik die kan kopen.
8700 coins ... en ik heb voor alle drie de tm's 30.000 coins nodig. 8)7
Ja, ik ga er ook voor, ik denk dat ze later wel te pas zullen komen. Maar 10.000 coins is ongeveer 10 games winnen, als je ongeveer rond rank 3 blijft hangen. Ik ga alleen elke keer naar rank 1 terug als ik bij rank 5 ben aangekomen :(
pi_100610404
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 18:39 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Er zijn genoeg niet-dark Pokémon die bijvoorbeeld Pursuit of Bite kunnen leren. ;)

Dratini krijg je heel snel, maar voor een tm als Thunderbolt, Flamethrower of Ice Beam, heb je 10.000 coins nodig. :{
En ik wil ze eigenlijk alledrie. :')
Ik wil hoe dan ook Thunderbolt en Flamethrower, maar dat duurt nog wel een tijd voordat ik die kan kopen.
8700 coins ... en ik heb voor alle drie de tm's 30.000 coins nodig. 8)7
het is een beetje onzinnig om togetic flamethrower te leren eigenlijk, hij/zij kan al flying moves tegen grass en bug pokemon en tegen de meeste ice pokemon is ie bij voorbaat al kansloos.
  donderdag 11 augustus 2011 @ 18:45:32 #294
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_100610439
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 18:42 schreef Helgen het volgende:

[..]

Ja, ik ga er ook voor, ik denk dat ze later wel te pas zullen komen. Maar 10.000 coins is ongeveer 10 games winnen, als je ongeveer rond rank 3 blijft hangen. Ik ga alleen elke keer naar rank 1 terug als ik bij rank 5 ben aangekomen :(
Dat vind ik dus ook zo kut. Zit je op level 7, krijg je bij het derde vakje dat je omdraait een Voltorb, val je helemaal terug naar level 1. }:|

quote:
7s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 18:44 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

het is een beetje onzinnig om togetic flamethrower te leren eigenlijk, hij/zij kan al flying moves tegen grass en bug pokemon en tegen de meeste ice opkemon is ie bij voorbaat al kansloos.
Voor Steeltypes. Nu kan-ie alleen maar "not very effective"-aanvallen tegen die Pokémon.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_100610784
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 18:45 schreef Madame_Paon het volgende:


Voor Steeltypes. Nu kan-ie alleen maar "not very effective"-aanvallen tegen die Pokémon.
mocht je geluk hebben bij de bug catching contest en een shiny stone winnen, kun je hem toch evolueren tot een togetic waardoor hij automatisch aura blast(fighting) leert?
  donderdag 11 augustus 2011 @ 18:56:26 #296
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_100610875
quote:
11s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 18:54 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

mocht je geluk hebben bij de bug catching contest en een shiny stone winnen, kun je hem toch evolueren tot een togetic waardoor hij automatisch aura blast(fighting) leert?
Je bedoelt Togekiss?
Een Shiny stone kun je toch pas krijgen als je de National dex hebt na de Pokémon League? Ik heb pas 5 badges.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_100611054
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 18:56 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Je bedoelt Togekiss?
Een Shiny stone kun je toch pas krijgen als je de National dex hebt na de Pokémon League? Ik heb pas 5 badges.
Ik dacht dat de shiny stone ook als random prize kon winnen als je de bug-catching contest won. :@
  donderdag 11 augustus 2011 @ 19:02:12 #298
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_100611105
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 19:00 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Ik dacht dat de shiny stone ook als random prize kon winnen als je de bug-catching contest won. :@
Jup, maar pas als je de National dex hebt. Daarvoor kun je alleen maar een Sun Stone winnen als je eerste wordt.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 23:55:50 #299
126783 pjats
The Pjatser
pi_100662063
Gaat nu lekker. acht badges gehaald en al mijn pokemon minimaal op level 48. Tijd om naar de pokemon league te gaan. In de tussentijd ook even Cobalion en Virizion gevangen. Waren beiden niet zo'n probleem. Eerst paralyzen met Thunder Wave en dan 'afmaken' met False Swipe (Cobalion eerst met een paar andere aanvallen ivm Steel-type).

Maar ik moet zeggen dat één van de beste veranderingen IMO is dat de TM's herbruikbaar zijn. Ik begruik ze nu echt vaak. Gewoon even een andere aanval nemen als je gaat trainen in een bepaald gebied waar bepaalde types veel voorkomen. En als je klaar bent met trainen dan geef je zijn normale aanvallen weer :D

Ow, en ook bezig geweest met Pokemon Dream World. Gaat nu lekker met mijn punten. Zit in 5/6 dagen al boven de 2500 punten. Op naar de 3500 en ik kan een stuk sneller berries laten groeien.

[ Bericht 11% gewijzigd door pjats op 13-08-2011 00:57:43 ]
  zaterdag 13 augustus 2011 @ 01:40:34 #300
331250 tuut-chips
Koning redstone
pi_100665936
Hunt
  zaterdag 13 augustus 2011 @ 01:40:52 #301
331250 tuut-chips
Koning redstone
pi_100665948
YEESSS
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')