abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100429094
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 18:04 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Pokémon Blue is wel heel erg verouderd. Een Gameboy Advance met Leaf Green/Fire Red is tegenwoordig ook heel goedkoop, en heeft veel nieuwe, verbeterde features.
Ik heb zelf altijd een team van 3. En dan natuurlijk 3 verschillende types met verschillende aanvallen.
2 is eigenlijk te weinig en met 4 of meer ben je zolang bezig.

Ik heb bij HeartGold eindelijk 4 badges en kan dus Surf gebruiken. *O*
Alleen heb ik na best veel spelen in de Gamecorner nog maar 5800 game coins ... terwijl je er 10.000 nodig hebt voor één tm. En ik wil sowieso Thunderbolt en Flamethrower.
Is er geen cheat om meer game coins te krijgen? Want op deze manier kan ik pas 2 tm's kopen zodra ik al in Kanto ben ...
Voor mij is Blue echt nostalgie, vroeger mocht ik geen gameboy en nu kan ik het dan eindelijk spelen. Ik heb ook een ds met pokémon platinum, maar daar zit een te dwingende verhaallijn in, vind ik. Opeens moet je de wereld redden en kom je in een vreemde dimensie enzo. Daarbij vind ik dat er te veel pokémon zijn! Misschien koop ik de oude gameboy advance spellen ook nog wel eens. Die kan je toch ook spelen op een ds via de onderste cardslot?
  zondag 7 augustus 2011 @ 18:25:03 #272
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_100429266
:Y
Op de Nintendo DS en de Nintendo DS Lite kun je Gameboy spelletjes spelen.
Als je een nieuwere versie hebt, niet.

Ik heb ook Pokémon Pearl. Ik vond het wel vermakelijk, maar ik vind de andere spellen leuker (behalve Sapphire, dat vind ik echt de minste).
Er zijn tegenwoordig al 5 generaties. De eerste twee generaties waren top. In de generaties daarna zaten genoeg leuke en sterke Pokémon, maar ook in verhouding meer waardeloze, lelijke Pokémon.
Ik speel Pokémon HeartGold op dit moment op de DS. HeartGold en Soulsilver zijn remakes van Gold/Silver/Chrystal, maar een stuk moderner.
En je kunt nadat je de Pokémon League verslagen hebt, ook Pokémon van de derde en vierde generatie vangen en tegen trainers vechten die die Pokémon gebruiken.
En je hebt er 16 gyms. Dus het is na de Pokémon League nog lang niet afgelopen en nog steeds leuk en onderhoudend. :D
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  zondag 7 augustus 2011 @ 19:30:51 #273
158394 Draganta
Kansas Ranger
pi_100431260
quote:
14s.gif Op zondag 7 augustus 2011 17:59 schreef Helgen het volgende:
Ik heb laatst een Gameboy color en Pokémon Blue gekocht, het spel dat ik altijd al wilde hebben. Mijn team bestaat nu (bij Cerulean city) uit Charmeleon lvl 20, Nidorino lvl 17, Pikachu lvl 19, en Pidgey lvl 16. Verder probeer ik Bellsprout en Magikarp te trainen, maar dat gaat langzaam. Ik moet even doorzetten, dan kan ik later ruilen met een vriendin van me met pokémon red :)

Ik ben nu op weg naar Bill, maar ik kom nog niet langs een trainer met een lvl 17 Onix heen, dus ik ga Bellsprout maar eens goed trainen.
Pokemon Blue spelen, en dan ook nog op de Gameboy Color! _O_ _O_ _O_
Who cares if one more light goes out?
In a sky of a million stars
  maandag 8 augustus 2011 @ 00:39:05 #274
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_100446994
Ik schrik me kapot.
Heb m'n Nintendo DS aanstaan met HeartGold met een koptelefoon op, maar was een tijdje iets anders aan het doen.
Ik zet één stap en er verschijnt meteen een Pokémon. Dat had ik niet verwacht. :')

Maar heeft iemand nog cheats om meer game coins te krijgen? Want in dit tempo kan ik pas Thunderbolt en Flamethrower kopen als ik 12 badges heb ...

}:|!!!
Waarom is het toch elke keer zo dat ik niet kan ontsnappen van een Magikarp? Het kost minstens 3 pogingen.
En waarom? Zodat-ie Splash kan doen!

[ Bericht 14% gewijzigd door Madame_Paon op 08-08-2011 01:15:25 ]
  maandag 8 augustus 2011 @ 10:06:22 #275
158394 Draganta
Kansas Ranger
pi_100453111
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 00:39 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik schrik me kapot.
Heb m'n Nintendo DS aanstaan met HeartGold met een koptelefoon op, maar was een tijdje iets anders aan het doen.
Ik zet één stap en er verschijnt meteen een Pokémon. Dat had ik niet verwacht. :')

Maar heeft iemand nog cheats om meer game coins te krijgen? Want in dit tempo kan ik pas Thunderbolt en Flamethrower kopen als ik 12 badges heb ...

}:|!!!
Waarom is het toch elke keer zo dat ik niet kan ontsnappen van een Magikarp? Het kost minstens 3 pogingen.
En waarom? Zodat-ie Splash kan doen!

[ afbeelding ]
Haha, in white hetzelfde met die groene vis. En het leuke is, dat hij ook nog moeilijk te vangen is :S. Ik probeer zoveel mogelijk te vangen, maar ik heb eens 3 ultr balls op een lvl 9 gegooid, en nog niks.
Who cares if one more light goes out?
In a sky of a million stars
pi_100456106
Ik ben nu bij de Rock tunnel in Blue, maar ik heb Flash nodig om iets te kunnen zien...
Mijn beste pokémon is nu een lvl 28 mr mime...

Ik denk dat ik zo Pokémon Hearthgold ga kopen, ik heb even gekeken op internet en dat lijkt me inderdaad ook wel leuk. Alleen moet ik dan iemand vinden met een tweede DS zodat ik mijn pokémon vanaf Platinum ook kan ruilen met Hearthgold. :P
  maandag 8 augustus 2011 @ 14:26:51 #277
126783 pjats
The Pjatser
pi_100461595
Zo gym nummer 6 van Black gehaald. Daarna TM Thunder en TM Thunder Wave gekocht en TM Thunderbolt gevonden. Dus mijn Galvantula is zo goed als klaar. Pokemon zijn nu net boven lvl 40. Maar eerst maar even een goede Axew gaan vangen of breeden. Ik heb er toch voor gekozen voor een zesde pokemon. Dus die moet ik dan toch even bij trainen. Gelukkig heb ik nog wat Rare Candy's :)

Ook even met de Entralink gespeelt. Ik dacht ik leuke bonussen kon krijgen. Dubbel Exp per combat, sneller eitjes laten uitkomen, meer geld per combat, je weet wel. Blijkt dat maar 3 minuten te duren... Niet echt handig dus met mijn speelstijl.

quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 20:29 schreef HilarityEnsues het volgende:
Ja, die zijn daar te vinden. (Zie hier.) Echt zeldzaam zijn ze ook niet.
Ow, dan moet ik maar ff goed zoeken. De enigsten die ik kan vinden zijn de berries die bepaalde klappen verzachten.
pi_100462556
Yay, paar dagen geleden Pokemon Battle Revolution voor Wii gedownload. Na wat gekloot mijn pokemon van Pearl kunnen copieren. Nu kan ik de battles gelukkig met mijn eigen pokemon spelen :P
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
  maandag 8 augustus 2011 @ 17:40:00 #279
126783 pjats
The Pjatser
pi_100469236
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 14:26 schreef pjats het volgende:
[..]
Ow, dan moet ik maar ff goed zoeken. De enigsten die ik kan vinden zijn de berries die bepaalde klappen verzachten.
Gisteren zitten zoeken. Kon ze niet vinden en nu heb ik ze alle zes binnen 5 minuutjes... Maar goed ik heb ze *O*
Nu nog meer laten groeien.
  maandag 8 augustus 2011 @ 17:57:10 #280
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_100469845
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 10:06 schreef Draganta het volgende:

[..]

Haha, in white hetzelfde met die groene vis. En het leuke is, dat hij ook nog moeilijk te vangen is :S. Ik probeer zoveel mogelijk te vangen, maar ik heb eens 3 ultr balls op een lvl 9 gegooid, en nog niks.
Basculin?
Bij White had ik er eentje van level 13 zo verzwakt dat hij maar één hp over had, en heb 'm 's nachts proberen te vangen met Dusk Balls en Net Balls, en na 6 pogingen heb ik het maar opgegeven. :')
Maar je kunt 'm in Driftveil City krijgen door 'm te ruilen tegen een Mincinno.
Een groot voordeel van Basculin tegenover Magikarp is dat je er veel exp. punten voor krijgt.

Ik ben bij het Lighthouse in HeartGold.
Miltank, Feraligatr en Togetic op level 38. Nog even wat trainers verslaan en naar Cianwood City reizen, en dan kan ik éindelijk Fly gebruiken.
Hoef ik tenminste niet overal heen te lopen. :P
  woensdag 10 augustus 2011 @ 17:33:46 #281
126783 pjats
The Pjatser
pi_100558899
Mijn team op dit moment: Samurott, Galvantula, Sawk, Excadrill, Victini en Haxorus: Allemaal minimaal level 42.

En net de zevende gym gehaald. Niet al te moeilijk, maar ik vind Swagger een klote aanval. Door de confusion daarvan ramde mijn Excadrill zichzelf in bijna 2 klappen kapot :(
pi_100591340
Ik heb laatst Soulsilver gehaald en zit nu bij de ghost gym in ecruteak city, maar ik kom nog niet eens langs de trainers heen. Toen dacht ik: ik ga eens al mijn pokémon die voor lvl 20 evolueren laten evolueren. Dus daar ben ik nu mee bezig. Ondertussen mijn dratini ook wat trainen, want ik denk dat ik daarmee wél langs de ghosts ga komen (anders drowzee misschien?) Het is wel een leuk spel :)
pi_100594867
sowieso drowzee. physic > ghost
There are only 151 Pokémon.
  donderdag 11 augustus 2011 @ 13:03:30 #284
331250 tuut-chips
Koning redstone
pi_100595301
Ik krijg steeds 91010, kan niet connecten met WFC op pokemon white :(
pi_100602469
Is er iets nieuws bij gekomen? Na die victini heb ik White en Black niet meer aangeraakt :)
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  donderdag 11 augustus 2011 @ 16:40:05 #286
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_100605796
quote:
12s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 11:28 schreef Helgen het volgende:
Ik heb laatst Soulsilver gehaald en zit nu bij de ghost gym in ecruteak city, maar ik kom nog niet eens langs de trainers heen. Toen dacht ik: ik ga eens al mijn pokémon die voor lvl 20 evolueren laten evolueren. Dus daar ben ik nu mee bezig. Ondertussen mijn dratini ook wat trainen, want ik denk dat ik daarmee wél langs de ghosts ga komen (anders drowzee misschien?) Het is wel een leuk spel :)
En Darkaanvallen.
Maar de gymleider heeft Pokémon op level 25, dus als je Pokémon nog niet eens op level 20 zitten, wordt het héél moeilijk.
Ik had m'n Pokémon op level 35 en kon alle Pokémon in die gym 1 hit k.o.'en.

Ondertussen Miltank, Feraligatr en Togetic op level 42. Nog 3 levels en dan ga ik Jasmine uitdagen.
Wel vreemd dat gymleider 6 (Jasmine) sterker is dan gymleider 7 (Bryce). :{

En al 8700 game coins. *O* Nog maar 13.300 te gaan. :')
Dan kan ik Miltank Thunderbolt leren en Togetic Flamethrower.
pi_100606267
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 13:03 schreef tuut-chips het volgende:
Vandaar ook de op-titel ;)
Ik heb wel een beetje gelijk :)
pi_100606329
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 13:03 schreef tuut-chips het volgende:
Volgens mij nog niet. Wat dat betreft lopen we toch wat achter op japan.
Ik heb wel een beetje gelijk :)
pi_100609635
quote:
7s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 16:40 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

En Darkaanvallen.
Maar de gymleider heeft Pokémon op level 25, dus als je Pokémon nog niet eens op level 20 zitten, wordt het héél moeilijk.
Ik had m'n Pokémon op level 35 en kon alle Pokémon in die gym 1 hit k.o.'en.

Ondertussen Miltank, Feraligatr en Togetic op level 42. Nog 3 levels en dan ga ik Jasmine uitdagen.
Wel vreemd dat gymleider 6 (Jasmine) sterker is dan gymleider 7 (Bryce). :{

En al 8700 game coins. *O* Nog maar 13.300 te gaan. :')
Dan kan ik Miltank Thunderbolt leren en Togetic Flamethrower.
Ik heb nog geen Dark pokémon, geloof ik. Mijn Onix is op level 28, mijn Pidgeotto op 26 en Bayleef op lvl 21. Maar aan die pokémon heb ik bijna niets, dus ik ga nu mijn Drowzee trainen :) De eerste twee gyms waren supermakkelijk met Onix en Pidgeotto, de derde wat moeilijker.

Voltorb flip in de gamecorner is trouwens wel leuk, zo heb ik ook Dratini gekregen :) Maar het gaat pas na level 3 snel met de coins.
pi_100610112
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 18:24 schreef Helgen het volgende:

[..]

Ik heb nog geen Dark pokémon, geloof ik. Mijn Onix is op level 28, mijn Pidgeotto op 26 en Bayleef op lvl 21. Maar aan die pokémon heb ik bijna niets, dus ik ga nu mijn Drowzee trainen :) De eerste twee gyms waren supermakkelijk met Onix en Pidgeotto, de derde wat moeilijker.

Voltorb flip in de gamecorner is trouwens wel leuk, zo heb ik ook Dratini gekregen :) Maar het gaat pas na level 3 snel met de coins.
Ik heb echt genant veel tijd verspeeld met voltorb-flip voor een TM :')
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
  donderdag 11 augustus 2011 @ 18:39:00 #291
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_100610182
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 18:24 schreef Helgen het volgende:

[..]

Er zijn genoeg niet-dark Pokémon die bijvoorbeeld Pursuit of Bite kunnen leren. ;)

Dratini krijg je heel snel, maar voor een tm als Thunderbolt, Flamethrower of Ice Beam, heb je 10.000 coins nodig. :{
En ik wil ze eigenlijk alledrie. :')
Ik wil hoe dan ook Thunderbolt en Flamethrower, maar dat duurt nog wel een tijd voordat ik die kan kopen.
8700 coins ... en ik heb voor alle drie de tm's 30.000 coins nodig. 8)7
pi_100610304
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 18:39 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Er zijn genoeg niet-dark Pokémon die bijvoorbeeld Pursuit of Bite kunnen leren. ;)

Dratini krijg je heel snel, maar voor een tm als Thunderbolt, Flamethrower of Ice Beam, heb je 10.000 coins nodig. :{
Ik wil hoe dan ook Thunderbolt en Flamethrower, maar dat duurt nog wel een tijd voordat ik die kan kopen.
Ja, ik ga er ook voor, ik denk dat ze later wel te pas zullen komen. Maar 10.000 coins is ongeveer 10 games winnen, als je ongeveer rond rank 3 blijft hangen. Ik ga alleen elke keer naar rank 1 terug als ik bij rank 5 ben aangekomen :(
pi_100610404
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 18:39 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

het is een beetje onzinnig om togetic flamethrower te leren eigenlijk, hij/zij kan al flying moves tegen grass en bug pokemon en tegen de meeste ice pokemon is ie bij voorbaat al kansloos.
  donderdag 11 augustus 2011 @ 18:45:32 #294
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_100610439
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 18:42 schreef Helgen het volgende:

[..]

Ja, ik ga er ook voor, ik denk dat ze later wel te pas zullen komen. Maar 10.000 coins is ongeveer 10 games winnen, als je ongeveer rond rank 3 blijft hangen. Ik ga alleen elke keer naar rank 1 terug als ik bij rank 5 ben aangekomen :(
Dat vind ik dus ook zo kut. Zit je op level 7, krijg je bij het derde vakje dat je omdraait een Voltorb, val je helemaal terug naar level 1. }:|

quote:
7s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 18:44 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

het is een beetje onzinnig om togetic flamethrower te leren eigenlijk, hij/zij kan al flying moves tegen grass en bug pokemon en tegen de meeste ice opkemon is ie bij voorbaat al kansloos.
Voor Steeltypes. Nu kan-ie alleen maar "not very effective"-aanvallen tegen die Pokémon.
pi_100610784
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 18:45 schreef Madame_Paon het volgende:

Voor Steeltypes. Nu kan-ie alleen maar "not very effective"-aanvallen tegen die Pokémon.
mocht je geluk hebben bij de bug catching contest en een shiny stone winnen, kun je hem toch evolueren tot een togetic waardoor hij automatisch aura blast(fighting) leert?
  donderdag 11 augustus 2011 @ 18:56:26 #296
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_100610875
quote:
11s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 18:54 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

mocht je geluk hebben bij de bug catching contest en een shiny stone winnen, kun je hem toch evolueren tot een togetic waardoor hij automatisch aura blast(fighting) leert?
Je bedoelt Togekiss?
Een Shiny stone kun je toch pas krijgen als je de National dex hebt na de Pokémon League? Ik heb pas 5 badges.
pi_100611054
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 18:56 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Je bedoelt Togekiss?
Een Shiny stone kun je toch pas krijgen als je de National dex hebt na de Pokémon League? Ik heb pas 5 badges.
Ik dacht dat de shiny stone ook als random prize kon winnen als je de bug-catching contest won. :@
  donderdag 11 augustus 2011 @ 19:02:12 #298
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_100611105
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 19:00 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Ik dacht dat de shiny stone ook als random prize kon winnen als je de bug-catching contest won. :@
Jup, maar pas als je de National dex hebt. Daarvoor kun je alleen maar een Sun Stone winnen als je eerste wordt.
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 23:55:50 #299
126783 pjats
The Pjatser
pi_100662063
Gaat nu lekker. acht badges gehaald en al mijn pokemon minimaal op level 48. Tijd om naar de pokemon league te gaan. In de tussentijd ook even Cobalion en Virizion gevangen. Waren beiden niet zo'n probleem. Eerst paralyzen met Thunder Wave en dan 'afmaken' met False Swipe (Cobalion eerst met een paar andere aanvallen ivm Steel-type).

Maar ik moet zeggen dat één van de beste veranderingen IMO is dat de TM's herbruikbaar zijn. Ik begruik ze nu echt vaak. Gewoon even een andere aanval nemen als je gaat trainen in een bepaald gebied waar bepaalde types veel voorkomen. En als je klaar bent met trainen dan geef je zijn normale aanvallen weer :D

Ow, en ook bezig geweest met Pokemon Dream World. Gaat nu lekker met mijn punten. Zit in 5/6 dagen al boven de 2500 punten. Op naar de 3500 en ik kan een stuk sneller berries laten groeien.

[ Bericht 11% gewijzigd door pjats op 13-08-2011 00:57:43 ]
  zaterdag 13 augustus 2011 @ 01:40:34 #300
331250 tuut-chips
Koning redstone
pi_100665936
Hunt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')