Voor mij is Blue echt nostalgie, vroeger mocht ik geen gameboy en nu kan ik het dan eindelijk spelen. Ik heb ook een ds met pokémon platinum, maar daar zit een te dwingende verhaallijn in, vind ik. Opeens moet je de wereld redden en kom je in een vreemde dimensie enzo. Daarbij vind ik dat er te veel pokémon zijn! Misschien koop ik de oude gameboy advance spellen ook nog wel eens. Die kan je toch ook spelen op een ds via de onderste cardslot?quote:Op zondag 7 augustus 2011 18:04 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Pokémon Blue is wel heel erg verouderd. Een Gameboy Advance met Leaf Green/Fire Red is tegenwoordig ook heel goedkoop, en heeft veel nieuwe, verbeterde features.
Ik heb zelf altijd een team van 3. En dan natuurlijk 3 verschillende types met verschillende aanvallen.
2 is eigenlijk te weinig en met 4 of meer ben je zolang bezig.
Ik heb bij HeartGold eindelijk 4 badges en kan dus Surf gebruiken.
Alleen heb ik na best veel spelen in de Gamecorner nog maar 5800 game coins ... terwijl je er 10.000 nodig hebt voor één tm. En ik wil sowieso Thunderbolt en Flamethrower.
Is er geen cheat om meer game coins te krijgen? Want op deze manier kan ik pas 2 tm's kopen zodra ik al in Kanto ben ...
Pokemon Blue spelen, en dan ook nog op de Gameboy Color!quote:Op zondag 7 augustus 2011 17:59 schreef Helgen het volgende:
Ik heb laatst een Gameboy color en Pokémon Blue gekocht, het spel dat ik altijd al wilde hebben. Mijn team bestaat nu (bij Cerulean city) uit Charmeleon lvl 20, Nidorino lvl 17, Pikachu lvl 19, en Pidgey lvl 16. Verder probeer ik Bellsprout en Magikarp te trainen, maar dat gaat langzaam. Ik moet even doorzetten, dan kan ik later ruilen met een vriendin van me met pokémon red![]()
Ik ben nu op weg naar Bill, maar ik kom nog niet langs een trainer met een lvl 17 Onix heen, dus ik ga Bellsprout maar eens goed trainen.
Haha, in white hetzelfde met die groene vis. En het leuke is, dat hij ook nog moeilijk te vangen is :S. Ik probeer zoveel mogelijk te vangen, maar ik heb eens 3 ultr balls op een lvl 9 gegooid, en nog niks.quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:39 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik schrik me kapot.
Heb m'n Nintendo DS aanstaan met HeartGold met een koptelefoon op, maar was een tijdje iets anders aan het doen.
Ik zet één stap en er verschijnt meteen een Pokémon. Dat had ik niet verwacht.
Maar heeft iemand nog cheats om meer game coins te krijgen? Want in dit tempo kan ik pas Thunderbolt en Flamethrower kopen als ik 12 badges heb ...!!!
Waarom is het toch elke keer zo dat ik niet kan ontsnappen van een Magikarp? Het kost minstens 3 pogingen.
En waarom? Zodat-ie Splash kan doen!
[ afbeelding ]
Ow, dan moet ik maar ff goed zoeken. De enigsten die ik kan vinden zijn de berries die bepaalde klappen verzachten.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:29 schreef HilarityEnsues het volgende:
Ja, die zijn daar te vinden. (Zie hier.) Echt zeldzaam zijn ze ook niet.
Gisteren zitten zoeken. Kon ze niet vinden en nu heb ik ze alle zes binnen 5 minuutjes... Maar goed ik heb zequote:Op maandag 8 augustus 2011 14:26 schreef pjats het volgende:
[..]
Ow, dan moet ik maar ff goed zoeken. De enigsten die ik kan vinden zijn de berries die bepaalde klappen verzachten.
Basculin?quote:Op maandag 8 augustus 2011 10:06 schreef Draganta het volgende:
[..]
Haha, in white hetzelfde met die groene vis. En het leuke is, dat hij ook nog moeilijk te vangen is :S. Ik probeer zoveel mogelijk te vangen, maar ik heb eens 3 ultr balls op een lvl 9 gegooid, en nog niks.
En Darkaanvallen.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:28 schreef Helgen het volgende:
Ik heb laatst Soulsilver gehaald en zit nu bij de ghost gym in ecruteak city, maar ik kom nog niet eens langs de trainers heen. Toen dacht ik: ik ga eens al mijn pokémon die voor lvl 20 evolueren laten evolueren. Dus daar ben ik nu mee bezig. Ondertussen mijn dratini ook wat trainen, want ik denk dat ik daarmee wél langs de ghosts ga komen (anders drowzee misschien?) Het is wel een leuk spel
Vandaar ook de op-titelquote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:03 schreef tuut-chips het volgende:
Ik krijg steeds 91010, kan niet connecten met WFC op pokemon white
Volgens mij nog niet. Wat dat betreft lopen we toch wat achter op japan.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:03 schreef tuut-chips het volgende:
Ik krijg steeds 91010, kan niet connecten met WFC op pokemon white
Ik heb nog geen Dark pokémon, geloof ik. Mijn Onix is op level 28, mijn Pidgeotto op 26 en Bayleef op lvl 21. Maar aan die pokémon heb ik bijna niets, dus ik ga nu mijn Drowzee trainenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:40 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
En Darkaanvallen.
Maar de gymleider heeft Pokémon op level 25, dus als je Pokémon nog niet eens op level 20 zitten, wordt het héél moeilijk.
Ik had m'n Pokémon op level 35 en kon alle Pokémon in die gym 1 hit k.o.'en.
Ondertussen Miltank, Feraligatr en Togetic op level 42. Nog 3 levels en dan ga ik Jasmine uitdagen.
Wel vreemd dat gymleider 6 (Jasmine) sterker is dan gymleider 7 (Bryce).
En al 8700 game coins.Nog maar 13.300 te gaan.
![]()
Dan kan ik Miltank Thunderbolt leren en Togetic Flamethrower.
Ik heb echt genant veel tijd verspeeld met voltorb-flip voor een TMquote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:24 schreef Helgen het volgende:
[..]
Ik heb nog geen Dark pokémon, geloof ik. Mijn Onix is op level 28, mijn Pidgeotto op 26 en Bayleef op lvl 21. Maar aan die pokémon heb ik bijna niets, dus ik ga nu mijn Drowzee trainenDe eerste twee gyms waren supermakkelijk met Onix en Pidgeotto, de derde wat moeilijker.
Voltorb flip in de gamecorner is trouwens wel leuk, zo heb ik ook Dratini gekregenMaar het gaat pas na level 3 snel met de coins.
Er zijn genoeg niet-dark Pokémon die bijvoorbeeld Pursuit of Bite kunnen leren.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:24 schreef Helgen het volgende:
[..]
Ik heb nog geen Dark pokémon, geloof ik. Mijn Onix is op level 28, mijn Pidgeotto op 26 en Bayleef op lvl 21. Maar aan die pokémon heb ik bijna niets, dus ik ga nu mijn Drowzee trainenDe eerste twee gyms waren supermakkelijk met Onix en Pidgeotto, de derde wat moeilijker.
Voltorb flip in de gamecorner is trouwens wel leuk, zo heb ik ook Dratini gekregenMaar het gaat pas na level 3 snel met de coins.
Ja, ik ga er ook voor, ik denk dat ze later wel te pas zullen komen. Maar 10.000 coins is ongeveer 10 games winnen, als je ongeveer rond rank 3 blijft hangen. Ik ga alleen elke keer naar rank 1 terug als ik bij rank 5 ben aangekomenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:39 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Er zijn genoeg niet-dark Pokémon die bijvoorbeeld Pursuit of Bite kunnen leren.
Dratini krijg je heel snel, maar voor een tm als Thunderbolt, Flamethrower of Ice Beam, heb je 10.000 coins nodig.
En ik wil ze eigenlijk alledrie.
Ik wil hoe dan ook Thunderbolt en Flamethrower, maar dat duurt nog wel een tijd voordat ik die kan kopen.
8700 coins ... en ik heb voor alle drie de tm's 30.000 coins nodig.![]()
het is een beetje onzinnig om togetic flamethrower te leren eigenlijk, hij/zij kan al flying moves tegen grass en bug pokemon en tegen de meeste ice pokemon is ie bij voorbaat al kansloos.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:39 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Er zijn genoeg niet-dark Pokémon die bijvoorbeeld Pursuit of Bite kunnen leren.
Dratini krijg je heel snel, maar voor een tm als Thunderbolt, Flamethrower of Ice Beam, heb je 10.000 coins nodig.
En ik wil ze eigenlijk alledrie.
Ik wil hoe dan ook Thunderbolt en Flamethrower, maar dat duurt nog wel een tijd voordat ik die kan kopen.
8700 coins ... en ik heb voor alle drie de tm's 30.000 coins nodig.![]()
Dat vind ik dus ook zo kut. Zit je op level 7, krijg je bij het derde vakje dat je omdraait een Voltorb, val je helemaal terug naar level 1.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:42 schreef Helgen het volgende:
[..]
Ja, ik ga er ook voor, ik denk dat ze later wel te pas zullen komen. Maar 10.000 coins is ongeveer 10 games winnen, als je ongeveer rond rank 3 blijft hangen. Ik ga alleen elke keer naar rank 1 terug als ik bij rank 5 ben aangekomen
Voor Steeltypes. Nu kan-ie alleen maar "not very effective"-aanvallen tegen die Pokémon.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:44 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
het is een beetje onzinnig om togetic flamethrower te leren eigenlijk, hij/zij kan al flying moves tegen grass en bug pokemon en tegen de meeste ice opkemon is ie bij voorbaat al kansloos.
mocht je geluk hebben bij de bug catching contest en een shiny stone winnen, kun je hem toch evolueren tot een togetic waardoor hij automatisch aura blast(fighting) leert?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:45 schreef Madame_Paon het volgende:
Voor Steeltypes. Nu kan-ie alleen maar "not very effective"-aanvallen tegen die Pokémon.
Je bedoelt Togekiss?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:54 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
mocht je geluk hebben bij de bug catching contest en een shiny stone winnen, kun je hem toch evolueren tot een togetic waardoor hij automatisch aura blast(fighting) leert?
Ik dacht dat de shiny stone ook als random prize kon winnen als je de bug-catching contest won.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:56 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Je bedoelt Togekiss?
Een Shiny stone kun je toch pas krijgen als je de National dex hebt na de Pokémon League? Ik heb pas 5 badges.
Jup, maar pas als je de National dex hebt. Daarvoor kun je alleen maar een Sun Stone winnen als je eerste wordt.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:00 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik dacht dat de shiny stone ook als random prize kon winnen als je de bug-catching contest won.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |