Hoe bedoel je dat? Extra exp. ?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:09 schreef n8n het volgende:
ik wil ook kunnen ruilenal was het alleen maar voor de extra exp. die je daarna vergaart
Geruilde pokemon krijgen meer exp.quote:
Ik leer elke dag weer bijquote:
Weet ik dat ook weer, mijn pokémon zijn vrijwel altijd ~lvl. 33 als ik de badge tot 50 moet halen, heb ze nog niet zien weigeren. Geruilde pokémon krijgen 150% van het exp., ik vind ze handig om een andere pokémon via een exp. share te levelen zonder al te veel 'verlies' in puntenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:14 schreef Eenskijken het volgende:
alleen te hoge lvl pokemon en weinig badges zorgen ervoor dat geruilde pokemon niet meer luisteren
In Black & White kun je daar misschien bij de tweede gym problemen mee krijgen, omdat je pokémon ongeveer level 20 moeten zijn om een beetje een kans te maken tegen die Herdier en Watchog van Lenora. Daarna gaat de 'level cap' sneller omhoog dan de eigenlijke levels van je pokémon, het lijkt me sterk dat je ze dan ooit nog ongehoorzaam zult meemaken.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:14 schreef Eenskijken het volgende:
alleen te hoge lvl pokemon en weinig badges zorgen ervoor dat geruilde pokemon niet meer luisteren
Ik ben nog op zoek naar een Escavelier, Reshiram (de witte) en een Tornadus (eventueel als bruikleenquote:Op maandag 9 mei 2011 11:44 schreef Jesse_ het volgende:
Wat wil je traden?
p.s. MrMoon, ik heb nog een piplup voor je he :p
p.p.s. HSG binnenkort ook tijd?
Dan zou ik die eventueel wel willen. Legendaries snap ikquote:Op maandag 9 mei 2011 11:57 schreef Jesse_ het volgende:
Escavalier heb ik wel. M'n legendaries ruil ik niet
jep, heb je vanavond tijd om te traden?quote:Op maandag 9 mei 2011 11:44 schreef Jesse_ het volgende:
Wat wil je traden?
p.s. MrMoon, ik heb nog een piplup voor je he :p
p.p.s. HSG binnenkort ook tijd?
is het een probleem dat ik mij er dan ook een beetje tussen meng?quote:
Afhankelijk van je spel is deze zeer makkelijk verkrijgbaar in de Safarizone met een leafstonequote:
Black, Heart Gold en Diamondquote:Op maandag 9 mei 2011 16:36 schreef n8n het volgende:
[..]
Afhankelijk van je spel is deze zeer makkelijk verkrijgbaar in de Safarizone met een leafstone
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |