Lucky egg!quote:
Wanneer heb je tijd!quote:
Vanavond. Heb je toevallig een Vaporeon? Die zoek ik namelijk nog. Die zou je dan als deposit kunnen plaatsen via GTS. Dan moet je Totodile natuurlijk wel al een keer gezien hebben!quote:
Je hebt helemaal gelijk qua lelijke 'nieuwe' pokemon, maar is dat eigenlijk niet zo met elke nieuwe reeks? In het begin vond ik de nieuwen ook helemaal niks, maar als je er een tijdje mee bezig bent merk je dat er toch wel heel veel hele gave tussen zitten. Missers heb je in elke generatie... Gewenning doet een hele hoop toch?quote:Op maandag 16 mei 2011 02:18 schreef MacorgaZ het volgende:
Pokemon Fire Red
Pokemon Black kon me niet echt boeien, al die lelijke nieuwe Pokemon en die starters, seriously
Helemaal mee eens. Ben weer bezig met Fire Red, heerlijk!quote:Op maandag 16 mei 2011 02:18 schreef MacorgaZ het volgende:
Pokemon Fire Red
Pokemon Black kon me niet echt boeien, al die lelijke nieuwe Pokemon en die starters, seriously
quote:Op maandag 16 mei 2011 02:18 schreef MacorgaZ het volgende:
Pokemon Fire Red
Snorlax moet je hebben wat een baasquote:Op maandag 16 mei 2011 13:08 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Ben weer bezig met Fire Red, heerlijk!
Mijn team nu: wartortle, pikachu, growlithe, haunter en rhyhorn.
Uiteindelijke team: Blastoice, Raichu, Arcanine, Haunter, Rhydon en Articuno
Vooral haunter is een baas, met Hypnosis, DreamEater, Psychic en Shadowball praktisch onverslaanbaar.
Alleen Rhyhorn duurt zo lang om te trainen >.< wat is dat toch met al die grondpokemon..
Oja, en Articuno moet ik nog vangen, dan wordt dat mijn team, lijkt me een mooi gebalanceerd team
dan tevens als eerste pokemon inzetten, dan krijg je 75% van de exp.quote:
Tuurlijk, het went wel en er zitten vast ook wel leuke tussen, maar sowieso die starters alleen al, een varkentje en een zeeotter? Man man man...quote:Op maandag 16 mei 2011 08:45 schreef maxmit het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk qua lelijke 'nieuwe' pokemon, maar is dat eigenlijk niet zo met elke nieuwe reeks? In het begin vond ik de nieuwen ook helemaal niks, maar als je er een tijdje mee bezig bent merk je dat er toch wel heel veel hele gave tussen zitten. Missers heb je in elke generatie... Gewenning doet een hele hoop toch?
Beetje een deja vu gevoel na dit gezegd te hebben![]()
Elke zoveel posts komt dit voorbij geloof ik
de sterkste pokemon in fire red:quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:05 schreef Eenskijken het volgende:
heb rhyhorn maar gedumpt, kutpokemon. leert pas een goede move@60. Rot dan maar op stomme neushoorn.
thnx, sorry erg druk momenteel, wanneer kun je ruilen?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:58 schreef Jesse_ het volgende:
HSG ik heb een vaporeon voor je!
En MrMoon er staat hier ook nog steeds een piplup met jouw naam er op
er was nog geen pagina vol over indianen en toch kwam er een indianen forumquote:Op donderdag 16 juni 2011 00:10 schreef Rikketik het volgende:
Nog geen drie pagina's vol in meer dan een maand en jij wil een heel subforum over Pokémon?
Wie de neuk komt er dan ook in Games rubriekquote:Op donderdag 16 juni 2011 00:10 schreef Rikketik het volgende:
Nog geen drie pagina's vol in meer dan een maand en jij wil een heel subforum over Pokémon?
Dat heb ik ook een beetje, ja. Vandaar dat ik maar met Black begonnen benquote:Op zondag 19 juni 2011 19:27 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik denk dat ik binnenkort maar weer opnieuw ga beginnen. Mijn Pokémon zitten nu op level 79 en ik heb het al meer dan een maand niet gespeeld. Na de Pokémon League is het gewoon minder leuk. Ik heb Cynthia en de Champion niet eens verslagen, maar goed.
Gewoon audino's battlen gaat het veel snellerquote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:48 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik ben opnieuw begonnen, deze keer heb ik Tepig gekozen als starter.
Ben bij Nimbasa City, heb 1 badge en heb een Pansage op level 23 en een Pignite op level 23.
Als ik 2 badges heb, ga ik Panpour proberen te vangen.
Dan heb ik het basisteam: vuur, gras en water.
Ik vind het exp. puntensysteem nog steeds zo ontzettend kut.
Als je met een Pokémon van level 10 een Patrat van level 5 verslaat, krijg je maar 20 punten.
Bij het oude systeem kreeg je al 24 punten door een Sentret van level 3 te verslaan.
Ik wou echt dat er een manier was om dat oude systeem terug te krijgen, want dit gaat echt supersloom.
In de tijd die ik er normaal over deed om mijn Pokémon van level 35 naar 40 te trainen, gaat mijn Pokémon nu hoogstens van level 35 naar level 38.
Kutsysteem.
Ik heb bijna de neiging om Pearl of Heart Gold weer te gaan spelen, alleen vanwege het oude, véél betere, exp. puntensysteem.
Maar die moeten dan wel tevoorschijn komen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:19 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Gewoon audino's battlen gaat het veel sneller
Gewoon een beetje heen en weer fietsen, ze verschijnen echt vaak genoegquote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:21 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Maar die moeten dan wel tevoorschijn komen.
Er verschijnt niet echt vaak een "ground shaking spot" en soms verschijnt het bij de Challenge Rock, waarna die ene trainer er overheen loopt en de Audino dus weggaat.
Pak de handleiding er eens bij. Daar staat het allemaal wel duidelijk in uitgelegdquote:Op donderdag 21 juli 2011 14:36 schreef Madame_Paon het volgende:
Omdat mijn Panpour nu op level 42 zit en op level 43 de laatste aanval leert, en ik 'm dan wel eens wil laten evolueren.
Maar een Water Stone kan ik pas krijgen als ik een Pokémon heb die Surf kan, omdat die Water Stone nou eenmaal op een plek ligt die alleen via het water bereikbaar is, in Driftveil City.
Maar de HM Surf krijg ik nog lang niet.
"To obtain your Friend Code, please log on to Nintendo WFC."
De wat? De C-gear heb ik al aanstaan.
Leavanny heeft dus "superior" stats. Hij is alleen ten dode opgeschreven als er met vuur wordt gespeeld, maarja, dat krijg je met een BUG/GRASS. Leavvanny ownt.quote:Op donderdag 21 juli 2011 19:22 schreef Madame_Paon het volgende:
AAAARRGGGHHHH.
Kom ik net een Tynamo tegen die je vrijwel nooit tegenkomt en die heb ik nog niet, heb ik dus mijn Leavanny tot level 35 getraind, ben ik vergeten 'm False Swipe te leren.
Laat ik 'm dus Slash doen en gaat dat beest in één keer af.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh, nu heb ik 'm wel gevangen.
En natúúrlijk vind ik in een Dustcloud een Leaf Stone, terwijl ik juist een Water Stone nodig heb.
Komt allemaal door verkeerde informatie op serebii.net.
Daar stond dat je alleen een Leaf Stone kon krijgen van dat mannetje in Castelia City als je Pansage antwoordde of in een Dustcloud.
Dat is dus helemaal niet waar. Er ligt er gewoon een in een Pokéball op route 6.![]()
Er zijn meer dan drie legendariesquote:Op zaterdag 23 juli 2011 11:15 schreef ElleboogVanMij het volgende:
Ik heb 1 van de 3 legendarische pokemon, Cobalion, gevangen! Woohoo!
Had weer zin om na 2 maanden pokemon Black te spelen
Trouwens wtf man, ik zit nu in de meest autistische dorp ooit, Lacunosa Town
http://nl.wikipedia.org/wiki/Lacunosa_Town
Lacunosa Town is de enige plaats in de Pokémon Wereld waar de inwoners overdag buiten zijn en 's nachts binnen.
Ze hebben niet eens klokken![]()
![]()
_!!!!!
En met flying type aanvallen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:36 schreef Juless44 het volgende:
[..]
Leavanny heeft dus "superior" stats. Hij is alleen ten dode opgeschreven als er met vuur wordt gespeeld, maarja, dat krijg je met een BUG/GRASS. Leavvanny ownt.
Maar dan zit je qua levels wel heel erg hoog vergeleken met de trainers, is het niet?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:24 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
En met flying type aanvallen.
Bij fire krijgt hij 4x zoveel schade en bij flying ook, omdat die twee bij bug én bij grass super effective zijn ... Bij super effective krijg je 2x zoveel schade en bij dubbel super effective 4x zoveel .. niet te doen dus.
Ik heb eindelijk m'n Water Stone.![]()
Panpour dus laten evolueren op level 47.
Nu zitten mijn Pokémon op level 48 en heb ik 6 badges.
Maar ik ga eerst m'n Pokémon tot level 50 trainen voordat ik door Twist Mountain heenga.
Eindelijk een Lucky Egg.
4x weakness tegen fire en flying en 2x weakness tegen bug,ice,rock en poison. als het op zo min mogenlijk weaknesses en hoge defense aankomt is Ferroseed/-thorn veruit de beste grass-type, met alleen 4x weakness tegen fire en 2x weakness tegen fighting en de ability iron barbs die ook nog eens damage bij elke physical attack die op je losgelaten word doet en een movepool die veel gevarieerder is,met het nadeel dat je het niet van de speed moet hebben.quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:36 schreef Juless44 het volgende:
[..]
Leavanny heeft dus "superior" stats. Hij is alleen ten dode opgeschreven als er met vuur wordt gespeeld, maarja, dat krijg je met een BUG/GRASS. Leavvanny ownt.
quote:Leavanny cannot touch Steels at all. It has no moves that even hit for neutral damage. Magneton, Aggron, Klinklang, Steelix, Mawile, Registeel, Bastiodon, Probopass, Bisharp, Duarant, any Steel you can think of will wall Leavanny completely. Any Fire Pokémon you want can OHKO Leavanny and take pretty much anything it can dish out. Rapidash, Flareon, Moltres, Entei, Torkoal, Emboar, Simisear, Heatmor, any Fire type you want can ruin Leavanny. Same with Flying types. Butterfree, Pidgeot, Fearow, Dodrio, Articuno, Noctowl, Ledian, Togetic, Beautifly, Swellow, Masquerain, Altaria, Mothin, Vespiquen, Drifblim, Chatot, Rotom-F, Unfezant, Braviary, this section is boring to read now. There's so many things that can stop Leavanny it isn't funny. This probably isn't even half of what I could have listed, I just went for these three types and any Pokémon that weren't high tier. I think adding anymore would have been a waste of time, as this clearly shows how stoppable Leavanny is. Yeah, It can potentially do damage, and it is useful as the only Chlorophyll Dual Screener, but... it's honestly pretty bad.
En hoeveel heb je in je team? Als je er wel 5 of 6 hebt, dan begrijp ik dat je wel heel veel tegen wilde pokémon moet trainen, daar ben ik zelf niet zo'n fan van.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:45 schreef Madame_Paon het volgende:
Mijn Pokémon zitten nu op lagere levels dan de vorige keer.
Deze keer heb ik met Pokémon van level 46 de Mistralton Gym verslagen; vorige keer met Pokémon van level 50.
Maar dat komt doordat ik zo snel mogelijk m'n Panpour wou laten evolueren en dat kon pas nadat ik die badge had.
Ik vind het gewoon fijn om niet elk gevecht een Hyper Potion te hoeven gebruiken en veel Pokémon met één aanval te kunnen laten fainten (behalve die met de Sturdy ability).
Hij is die 45 euro wel waardquote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:57 schreef Eenskijken het volgende:
Moet black/white nog steeds kopen... maar pokemon games dalen haast nooit in prijs![]()
Games kopenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:57 schreef Eenskijken het volgende:
Moet black/white nog steeds kopen... maar pokemon games dalen haast nooit in prijs![]()
Da's best aso.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:01 schreef ElleboogVanMij het volgende:
[..]
Games kopen
Gewoon die speciale reader kopen en de spellen downloaden
opzich wel ja, maar ik ken die nieuwe pokemon ook niet echt, dus wat dat betreft heb ik niet zo'n haast..quote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:59 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Hij is die 45 euro wel waard
(ik heb 640 speel uren op m'n black save game)
In grotten kun je beter dusk balls gebruiken, iets goedkoper(1000 ipv 1200) en een hogere catch rate (3.5 ipv 2 bij een ultra ball)quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:03 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Cryogonal gevangen.![]()
Met maar 6 Ultra Balls.Valt mee, met een capture rate van 25.
Ik heb ook Dusk Balls gegooid, maar daarmee werd hij ook niet gevangen.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:06 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
In grotten kun je beter dusk balls gebruiken, iets goedkoper(1000 ipv 1200) en een hogere catch rate (3.5 ipv 2 bij een ultra ball)
Wat bedoel je precies met "alles"? Pokedex compleet, Cynthia verslagen, Battle Subway, enz. enz.?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:09 schreef ElleboogVanMij het volgende:
Zijn hier mensen die ALLEs hebben uitgespeeld van pokemon black toevallig?
Jesse dacht ik. Die heeft in ieder geval alle pokemon. Of dat black of white is weet ik niet meer.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:09 schreef ElleboogVanMij het volgende:
Zijn hier mensen die ALLEs hebben uitgespeeld van pokemon black toevallig?
wie is Cynthia?quote:Op zondag 24 juli 2011 07:46 schreef HilarityEnsues het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies met "alles"? Pokedex compleet, Cynthia verslagen, Battle Subway, enz. enz.?
http://serebii.net/blackwhite/strongtrainers.shtmlquote:Op zondag 24 juli 2011 15:35 schreef Les6 het volgende:
[..]
wie is Cynthia?
O ja, zijn er nog leuke glitches? Zoals de beruchte kloonglitch in pokemon Emerald?
Of anders is een gameshark ook leuk
Jippie, in Spring! Bij mij is het Autumnquote:Op zondag 24 juli 2011 15:40 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
http://serebii.net/blackwhite/strongtrainers.shtml
Dat is nog niks. Ik kwam pas in SoulSilver een shiny Geodude tegen. Ik probeer hem uiteraard te vangen, maar na de eerste False Swipe doet-ie Self Destruct...quote:Op zondag 24 juli 2011 17:10 schreef Madame_Paon het volgende:
Aaaargh.
Kom ik een Stoutland tegen in een Ground Shaking Spot, waar je maar 5% kans hebt op een Stoutland, wordt-ie niet gevangen en doet-ie daarna Take Down waardoor hij zichzelf laat fainten.
Black en White is nu 30 euro bij Bart Smit hoor!quote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:57 schreef Eenskijken het volgende:
WEET JE DAT NIET EENS CYNTHIA IS DE CHAMPION VAN D/P EN SINNOH EN GA JE EENS EVEN ACHTER DE OREN WASSEN MENEERTJEquote:Op zondag 24 juli 2011 15:35 schreef Les6 het volgende:
[..]
wie is Cynthia?
O ja, zijn er nog leuke glitches? Zoals de beruchte kloonglitch in pokemon Emerald?
Of anders is een gameshark ook leuk
hmm das wel nice. had eigenlijk gehoopt op ~20 ergens maar dat zal wel nooit komen met DS komen.. hell, ik zie zelfs de mario launch titels (kart, 64 etc) nog voor 40 over de toonbank gaan O.oquote:Op woensdag 27 juli 2011 19:59 schreef Juless44 het volgende:
[..]
Black en White is nu 30 euro bij Bart Smit hoor!
Ja, die Mario spelletjes blijven gewoon toppertjes die zichzelf blijven verkopen. Dat is bij Pokemon spelletjes ook zo. Je ziet een D/P voor 39,99 en een HG/SS voor 34,99. B/W is nu 30 euro bij Bart Smit en je krijgt hem denk ik niet goedkoper (als hij nieuw is bedoel ik). Pokemon is iets wat zichzelf blijft verkopen...Jeugdsentimentquote:Op woensdag 27 juli 2011 20:43 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
hmm das wel nice. had eigenlijk gehoopt op ~20 ergens maar dat zal wel nooit komen met DS komen.. hell, ik zie zelfs de mario launch titels (kart, 64 etc) nog voor 40 over de toonbank gaan O.o
Idem, ben ook 20 en heb Pokemon blue, red, yellow, silver, gold en crystalquote:Op donderdag 28 juli 2011 10:42 schreef Juless44 het volgende:
Ja, maar die zi
[..]
Ja, die Mario spelletjes blijven gewoon toppertjes die zichzelf blijven verkopen. Dat is bij Pokemon spelletjes ook zo. Je ziet een D/P voor 39,99 en een HG/SS voor 34,99. B/W is nu 30 euro bij Bart Smit en je krijgt hem denk ik niet goedkoper (als hij nieuw is bedoel ik). Pokemon is iets wat zichzelf blijft verkopen...Jeugdsentimentik ben 20 en ik speel het nog steeds!
Ja, want dan ben je op het einde..........en is het spelletje klaar......Nouja. We zijn het gewend he. Ik vraag me af wat Nintendo nog meer gaat uitbrengen (voor de 3ds en voor de "normale" ds zouden ze Pokemon spelletjes uitbrengen) dusja laten we hopen op een Sapphire remake!!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:39 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik ben ook 20.
Ik heb van alle generaties minstens één spel: Pokémon Yellow, Silver, Sapphire, Pearl, Heartgold & White.
Ik ga te snel.![]()
Zit nu alweer in Opelucid City met Pokémon op level 57 en 7 badges. Eerst mijn team naar level 60 trainen (en m'n Pokémon-vang-Pokémon Leavanny van level 40 naar level 50 of zo), en dan de laatste badge halen.
En daarna naar Victory Road.
Blegh. Vanaf Victory Road wordt het spel stukken minder leuk.
Sinnoh is ook best wel cool hoor. Ik vond bij B/W het een beetje té makkelijk worden. Daar zegt zuster Joy dat je jarig bent (als je dat ook bent) en feliciteert ze je! Het ziet er wel gaaf uit, al die bewegende Pokemon. Weet je wat je moet doen? Gewoon al je oude Pokemon naar B/W zetten en die daar gebruiken johquote:Op donderdag 28 juli 2011 18:16 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Idem, ben ook 20 en heb Pokemon blue, red, yellow, silver, gold en crystalDaarna slechts eentje van de nieuwe generatie.
Op black/white dus na, maar die ga ik sowieso nog een keer kopenhet blijven steengoede RPG's .
Dat sowieso. Het liefst remakes voor de DS van alle spellen die nog niet voor de DS zijn uitgekomen, dus ook de eerste generatie (misschien vernieuwde versies van Blue, Red en/of Yellow).quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:25 schreef Juless44 het volgende:
[..]
Ja, want dan ben je op het einde..........en is het spelletje klaar......Nouja. We zijn het gewend he. Ik vraag me af wat Nintendo nog meer gaat uitbrengen (voor de 3ds en voor de "normale" ds zouden ze Pokemon spelletjes uitbrengen) dusja laten we hopen op een Sapphire remake!!
Outdated?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 01:57 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dat sowieso. Het liefst remakes voor de DS van alle spellen die nog niet voor de DS zijn uitgekomen, dus ook de eerste generatie (misschien vernieuwde versies van Blue, Red en/of Yellow).
Ik zou zo graag weer een keer in 1st gen spel willen spelen, maar het is niet meer echt leuk op de Gameboy Advance, omdat het zo ... outdated is.
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |