Lucky egg!quote:
Wanneer heb je tijd!quote:
Vanavond. Heb je toevallig een Vaporeon? Die zoek ik namelijk nog. Die zou je dan als deposit kunnen plaatsen via GTS. Dan moet je Totodile natuurlijk wel al een keer gezien hebben!quote:
Je hebt helemaal gelijk qua lelijke 'nieuwe' pokemon, maar is dat eigenlijk niet zo met elke nieuwe reeks? In het begin vond ik de nieuwen ook helemaal niks, maar als je er een tijdje mee bezig bent merk je dat er toch wel heel veel hele gave tussen zitten. Missers heb je in elke generatie... Gewenning doet een hele hoop toch?quote:Op maandag 16 mei 2011 02:18 schreef MacorgaZ het volgende:
Pokemon Fire Red
Pokemon Black kon me niet echt boeien, al die lelijke nieuwe Pokemon en die starters, seriously
Helemaal mee eens. Ben weer bezig met Fire Red, heerlijk!quote:Op maandag 16 mei 2011 02:18 schreef MacorgaZ het volgende:
Pokemon Fire Red
Pokemon Black kon me niet echt boeien, al die lelijke nieuwe Pokemon en die starters, seriously
quote:Op maandag 16 mei 2011 02:18 schreef MacorgaZ het volgende:
Pokemon Fire Red
Snorlax moet je hebben wat een baasquote:Op maandag 16 mei 2011 13:08 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Ben weer bezig met Fire Red, heerlijk!
Mijn team nu: wartortle, pikachu, growlithe, haunter en rhyhorn.
Uiteindelijke team: Blastoice, Raichu, Arcanine, Haunter, Rhydon en Articuno
Vooral haunter is een baas, met Hypnosis, DreamEater, Psychic en Shadowball praktisch onverslaanbaar.
Alleen Rhyhorn duurt zo lang om te trainen >.< wat is dat toch met al die grondpokemon..
Oja, en Articuno moet ik nog vangen, dan wordt dat mijn team, lijkt me een mooi gebalanceerd team
dan tevens als eerste pokemon inzetten, dan krijg je 75% van de exp.quote:
Tuurlijk, het went wel en er zitten vast ook wel leuke tussen, maar sowieso die starters alleen al, een varkentje en een zeeotter? Man man man...quote:Op maandag 16 mei 2011 08:45 schreef maxmit het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk qua lelijke 'nieuwe' pokemon, maar is dat eigenlijk niet zo met elke nieuwe reeks? In het begin vond ik de nieuwen ook helemaal niks, maar als je er een tijdje mee bezig bent merk je dat er toch wel heel veel hele gave tussen zitten. Missers heb je in elke generatie... Gewenning doet een hele hoop toch?
Beetje een deja vu gevoel na dit gezegd te hebben![]()
Elke zoveel posts komt dit voorbij geloof ik
de sterkste pokemon in fire red:quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:05 schreef Eenskijken het volgende:
heb rhyhorn maar gedumpt, kutpokemon. leert pas een goede move@60. Rot dan maar op stomme neushoorn.
thnx, sorry erg druk momenteel, wanneer kun je ruilen?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:58 schreef Jesse_ het volgende:
HSG ik heb een vaporeon voor je!
En MrMoon er staat hier ook nog steeds een piplup met jouw naam er op
er was nog geen pagina vol over indianen en toch kwam er een indianen forumquote:Op donderdag 16 juni 2011 00:10 schreef Rikketik het volgende:
Nog geen drie pagina's vol in meer dan een maand en jij wil een heel subforum over Pokémon?
Wie de neuk komt er dan ook in Games rubriekquote:Op donderdag 16 juni 2011 00:10 schreef Rikketik het volgende:
Nog geen drie pagina's vol in meer dan een maand en jij wil een heel subforum over Pokémon?
Dat heb ik ook een beetje, ja. Vandaar dat ik maar met Black begonnen benquote:Op zondag 19 juni 2011 19:27 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik denk dat ik binnenkort maar weer opnieuw ga beginnen. Mijn Pokémon zitten nu op level 79 en ik heb het al meer dan een maand niet gespeeld. Na de Pokémon League is het gewoon minder leuk. Ik heb Cynthia en de Champion niet eens verslagen, maar goed.
Gewoon audino's battlen gaat het veel snellerquote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:48 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik ben opnieuw begonnen, deze keer heb ik Tepig gekozen als starter.
Ben bij Nimbasa City, heb 1 badge en heb een Pansage op level 23 en een Pignite op level 23.
Als ik 2 badges heb, ga ik Panpour proberen te vangen.
Dan heb ik het basisteam: vuur, gras en water.
Ik vind het exp. puntensysteem nog steeds zo ontzettend kut.
Als je met een Pokémon van level 10 een Patrat van level 5 verslaat, krijg je maar 20 punten.
Bij het oude systeem kreeg je al 24 punten door een Sentret van level 3 te verslaan.
Ik wou echt dat er een manier was om dat oude systeem terug te krijgen, want dit gaat echt supersloom.
In de tijd die ik er normaal over deed om mijn Pokémon van level 35 naar 40 te trainen, gaat mijn Pokémon nu hoogstens van level 35 naar level 38.
Kutsysteem.
Ik heb bijna de neiging om Pearl of Heart Gold weer te gaan spelen, alleen vanwege het oude, véél betere, exp. puntensysteem.
Maar die moeten dan wel tevoorschijn komen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:19 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Gewoon audino's battlen gaat het veel sneller
Gewoon een beetje heen en weer fietsen, ze verschijnen echt vaak genoegquote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:21 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Maar die moeten dan wel tevoorschijn komen.
Er verschijnt niet echt vaak een "ground shaking spot" en soms verschijnt het bij de Challenge Rock, waarna die ene trainer er overheen loopt en de Audino dus weggaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |