abonnement Unibet Coolblue
  maandag 11 april 2011 @ 22:18:20 #1
297583 trolololo
Oh hahahaho! Hahaheho! Lololo!
pi_95367117


Welkom in het altijd bruisende ONZ Feedback topic! Voor al uw 'Onzin voor je leven' gerelateerde vragen zit u hier goed!

De Fok ONZ! Service desk bestaat uit: murp, Myraela, smegmanus

5.gif Waar dient dit topic voor, zeg je? :?. Soms kan het gebeuren dat je het niet eens bent met een slotje, een verdwenen post of andere ingrepen door ons kloeke moderators team. Om te voorkomen dat men als een losgeslagen gilles de la tourette patiënt topics begint te openen met vragen over moderaties, hebben we 'feedback' in het leven geroepen. Hier kun je terecht met vragen en/of opmerkingen omtrent moderaties in het onzin forum. Bedenk je echter wel dat ook wij moderators, al lijken we nog zo eng, gewoon mensen zijn. Stel je vragen op een normale manier, dan zullen wij deze graag beantwoorden. Kortom: houd het netjes.

swtb_no_pm.png Okay, maar wat als ernstige haast bij is? :?. Mochten er dingen gebeuren die echt niet door de beugel kunnen of wil je de moderators attent maken op rasechte bagger, gebruik dan een topicreport of stuur ons een PM. Ons frivole team deelt een gezamenlijke inbox welke te bereiken is onder de username ONZePM. Gezien een leven bij ons blauwen niet bekend is, zal er ongetwijfeld iemand aanwezig zijn om je vragen te beantwoorden.

1.gif Tof! Ik vind het hier nu al gezellig! :Y. En zo zien we het ook graag. Let echter wel dat het feedback topic niet bedoeld is om gezellig met zijn allen te keuvelen over allerlei triviale zaken. Enige slowchat zal niemand tegen het been stoten, maar weet waar de grenzen liggen. Kijk niet gek op als je posts opeens verdwijnen en mocht dit gebeuren, heb daar dan ook vrede mee. Bagger is ook hier niet welkom.

1.gif Maar hoe weet ik waar ik mag slowchatten en waar niet? :@ . Als er een topic gemaakt wordt door een van onze creatieve geesten in ONZ en wij merken deze op dan editten wij 'ONZ-mod's seal of ontopicworthiness' erin, dit betekent dat er extra op het topic gelet gaat worden en dat hier dus niet geslowchat gaat worden.



Ontopic meedoen of opzouten dus. Er is meer dan genoeg plek om je postcount op te krikken en waar het niet de gehele tijd weggehaald zal worden + de bijkomende notes. Dit doen we omdat zo'n topic het waard is om creatief te doen met posten en wij hopen dan ook dat dit helpt om de users de lol te laten inzien van het maken van creatieve posts.

Om de slowchatters van dienst te zijn hebben we ook een banner met de tekst 'ONZ-modjes seal of permitted' Deze wordt dan weer gevrijwaard van eventuele slotjes tot de 300 grens is bereikt (policyoverschrijdende bezigheden uitgezonderd ). Zo weten jullie meteen waar jullie aan toe zijn.



Het is in geen geval de bedoeling dat men de banners zelf erin gaat zetten want dan heb je een goede kans dat iedereen dat gaat doen en de banners hun 'waarde' verliezen, wij zullen dus zorgen voor plaatsing. Je kan ons altijd vragen om de banner erin te doen mocht je dat willen.

En misbruik wordt gewoon beschouwd als topicverkloten en ook als zodanig tegen opgetreden.

De seals zijn gemaakt door LOLBOY.

bulbon.gifHet wordt me volkomen duidelijk nu :D . Mooi zo. Je kan je ei altijd aan ons kwijt. Gebruik dit topic niet om te slowchatten, kijk eens de regels door voor de lol, en mocht je iets speciaals willen vertellen, maak dan gebruik van de speciale PM. En onthoud:

quote:
Op woensdag 8 maart 2006 20:58 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Ze worden erop uitgekozen. Na een gruwelijk trainingskamp waarin ze moeten waden door de topicdiarree en postbrei krijgen ze 48 uur om het complete oeuvre (let op de spelling NJ ;)) van Conflict en alle badsloeven uit het hoofd te leren. Daarna krijgen ze een herkenningstest met willekeurige topics van Paniekzaaier, sweetgirly, paultjuhh, Emmykuhh, en croupouque waarbij ze de verschillende gradaties van baggerheid moeten benoemen. Bij meer dan 1 inschattingsfout gaat hun account door de shredder en mogen ze het later nog eens proberen onder een kloon.

They are the few, the proud, the able.
Allen voor bier, bier voor allen. Deze OP is hier te vinden.
Pedicabo ego vos et irrumabo.
pi_95367552
Yvonneeeeee
Op maandag 3 november 2014 23:52 schreef Peunage het volgende:
LEAVE KB ALONE.
pi_95367575
Ik denk dat het tijd wordt dat wij ook een SC krijgen.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  maandag 11 april 2011 @ 22:26:25 #4
306925 Bloempje.
You're A-W-E-S-O-M-E
pi_95367599
Goed, de samenvatting:
Groepje users had een SC in een topic, dit mocht blijkbaar niet, want er waren er al genoeg. Dus toen zijn we naar het ARG7 fobo verhuisd. Hier hebben we 2 maanden gezeten, tot vandaag dat fobo opeens weg moest. We werden naar de BeF SC op het forum gestuurd, waar de mensen daar niet blij mee waren. Wat nu?
And when I lose my way, I close my eyes and he has found me.
  Admin maandag 11 april 2011 @ 22:26:26 #5
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_95367600
Wat in godsherejezusnaam is nou *(&^*&%^*&%^&^aan de hand?!
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_95367610
Moet dit nou op admin-niveau besproken worden? :') Gefeliciteerd hoor, MT en Dago!
  Admin maandag 11 april 2011 @ 22:27:01 #7
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_95367638
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 22:26 schreef Bloempje. het volgende:
Goed, de samenvatting:
Groepje users had een SC in een topic, dit mocht blijkbaar niet, want er waren er al genoeg. Dus toen zijn we naar het ARG7 fobo verhuisd. Hier hebben we 2 maanden gezeten, tot vandaag dat fobo opeens weg moest. We werden naar de BeF SC op het forum gestuurd, waar de mensen daar niet blij mee waren. Wat nu?
WELKE SC
Ik heb écht geen glazen bol.
Linkje, iets?
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  maandag 11 april 2011 @ 22:27:16 #8
306925 Bloempje.
You're A-W-E-S-O-M-E
pi_95367652
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 22:27 schreef yvonne het volgende:

[..]

WELKE SC
Ik heb écht geen glazen bol.
Linkje, iets?
Sorry, moment.
And when I lose my way, I close my eyes and he has found me.
pi_95367663
quote:
13s.gif Op maandag 11 april 2011 22:26 schreef yvonne het volgende:
Wat in godsherejezusnaam is nou *(&^*&%^*&%^&^aan de hand?!
Newbies posten in BeF, Oldbies die er nooit meer komen moeten huilen. Verder niets.
pi_95367664
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 22:27 schreef yvonne het volgende:

[..]

WELKE SC
Ik heb écht geen glazen bol.
Linkje, iets?
Fotoboek van ARG7CS
Op maandag 3 november 2014 23:52 schreef Peunage het volgende:
LEAVE KB ALONE.
  Admin maandag 11 april 2011 @ 22:27:40 #11
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_95367681
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 22:26 schreef KomtTijd... het volgende:
Moet dit nou op admin-niveau besproken worden? :') Gefeliciteerd hoor, MT en Dago!
Dit gaat heel simpel heel ONZ aan.
Jouw gedoogtijd heeft bijna z'n grens bereikt.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  maandag 11 april 2011 @ 22:27:47 #12
306925 Bloempje.
You're A-W-E-S-O-M-E
pi_95367688
Fotoboek van ARG7CS

Dat fobo, we hadden nog niet echt een SC, het waren 2 topics oid, maar dat mocht al niet. Dus hebben we dat fobo maar opgericht.
And when I lose my way, I close my eyes and he has found me.
pi_95367727
We begonnen met een klein groepje maar later zijn daar steeds meer bijgekomen. We hebben ook niemand buitengesloten in ons fotoboek, dus waarom geen slowchat als we tóch al aan het slowchatten zijn?
Op maandag 3 november 2014 23:52 schreef Peunage het volgende:
LEAVE KB ALONE.
pi_95367751
quote:
13s.gif Op maandag 11 april 2011 22:26 schreef yvonne het volgende:
Wat in godsherejezusnaam is nou *(&^*&%^*&%^&^aan de hand?!
Ik heb nog een heel mooi gedicht geschreven ook :@
  Admin maandag 11 april 2011 @ 22:28:58 #15
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_95367771
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 22:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:

[..]

Fotoboek van ARG7CS
Ik vind hem ( serieus) hartstikke mooi gemaakt.
En die heeft hier gestaan? Is dicht gegaan? wat, pretty please?
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Admin maandag 11 april 2011 @ 22:29:37 #16
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_95367824
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 22:27 schreef Bloempje. het volgende:
Fotoboek van ARG7CS

Dat fobo, we hadden nog niet echt een SC, het waren 2 topics oid, maar dat mocht al niet. Dus hebben we dat fobo maar opgericht.
Dat is de omgekeerde wereld natuurlijk, fobo is er niet voor slowchat.
Nofi.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_95367831
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 22:28 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ik vind hem ( serieus) hartstikke mooi gemaakt.
En die heeft hier gestaan? Is dicht gegaan? wat, pretty please?
Nee, een en een halve topic toen moest hij dicht van Mir want we mochten geen eigen SC.
Op maandag 3 november 2014 23:52 schreef Peunage het volgende:
LEAVE KB ALONE.
pi_95367871
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 22:29 schreef yvonne het volgende:

[..]

Dat is de omgekeerde wereld natuurlijk, fobo is er niet voor slowchat.
Nofi.
Maar we werden we gedoogd tot vandaag en niemand tot last :@
Flaming hot
  maandag 11 april 2011 @ 22:30:24 #19
306925 Bloempje.
You're A-W-E-S-O-M-E
pi_95367877
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 22:28 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ik vind hem ( serieus) hartstikke mooi gemaakt.
En die heeft hier gestaan? Is dicht gegaan? wat, pretty please?
Nou, het begon dus in het topic, die link staat ook in het fobo. En dat mocht dus niet. Aangezien we ook geen zin hadden in een ban met z'n alleen, zijn we maar niet meer moeilijk gaan doen op het forum en daar gebleven. En dat was eigenlijk 2 maanden reuzeleuk, tot het opeens vanuit het niets dichtging vandaag. 'Omdat SC niet mag in het fobo'.
And when I lose my way, I close my eyes and he has found me.
  Admin maandag 11 april 2011 @ 22:30:35 #20
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_95367886
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 22:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:

[..]

Nee, een en een halve topic toen moest hij dicht van Mir want we mochten geen eigen SC.
Heb je een linkje naar een topic als voorbeeld?
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_95367899
Onze eerste twee topics waren misschien een beetje rommelig, dit fotoboek is langzamerhand geworden tot wat het nu is zegmaar.
Op maandag 3 november 2014 23:52 schreef Peunage het volgende:
LEAVE KB ALONE.
pi_95367907
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 22:30 schreef Bloempje. het volgende:

[..]

Nou, het begon dus in het topic, die link staat ook in het fobo. En dat mocht dus niet. Aangezien we ook geen zin hadden in een ban met z'n alleen, zijn we maar niet meer moeilijk gaan doen op het forum en daar gebleven. En dat was eigenlijk 2 maanden reuzeleuk, tot het opeens vanuit het niets dichtging vandaag. 'Omdat SC niet mag in het fobo'.
Terwijl heel het fobo eigenlijk uit SC bestaat :@
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_95367948
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 22:30 schreef yvonne het volgende:

[..]

Heb je een linkje naar een topic als voorbeeld?
quote:
14s.gif Op maandag 11 april 2011 22:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Onze eerste twee topics waren misschien een beetje rommelig, dit fotoboek is langzamerhand geworden tot wat het nu is zegmaar.
Maar hier dan:

Appelmatchtopic met hartverwarmende omdatappel en Roosvicee

ARG 7 #1 SC in den beginne
Op maandag 3 november 2014 23:52 schreef Peunage het volgende:
LEAVE KB ALONE.
  maandag 11 april 2011 @ 22:31:28 #24
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_95367949
quote:
13s.gif Op maandag 11 april 2011 22:26 schreef yvonne het volgende:
Wat in godsherejezusnaam is nou *(&^*&%^*&%^&^aan de hand?!
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 22:26 schreef Bloempje. het volgende:
Goed, de samenvatting:
Groepje users had een SC in een topic, dit mocht blijkbaar niet, want er waren er al genoeg. Dus toen zijn we naar het ARG7 fobo verhuisd. Hier hebben we 2 maanden gezeten, tot vandaag dat fobo opeens weg moest. We werden naar de BeF SC op het forum gestuurd, waar de mensen daar niet blij mee waren. Wat nu?
Dat dus.

Kijk, sowieso is het een rare beslissing dat een fobomod opeens een fobo op slot gooit als mensen daar veel posten. Iets waarvoor ik ze richting FB aan het krijgen was.

BeF is al lange tijd een rustige slowchat, zoals GPD. Het is geen singles of KSC met 6 delen per dag.

Als er dan een ONZ mod langskomt die zegt dat er geen nieuwe SC bij mogen (iets wat volgens mij al héél lang een stelregel is van de ONZ mods, ik zie het wel vaker voorbij komen de afgelopen maanden) en ze stuurt ze naar een andere bestaande SC dan moet je niet vreemd opkijken als die users in opstand komen.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  maandag 11 april 2011 @ 22:31:28 #25
306925 Bloempje.
You're A-W-E-S-O-M-E
pi_95367950
And when I lose my way, I close my eyes and he has found me.
  maandag 11 april 2011 @ 22:32:12 #26
137079 Chowi
Lonerism.
pi_95368013
Is het niet gewoon veel beter als [dat kliekje] hun eigen SC krijgt? Het ontgaat me een beetje waarom het een probleem is om een nieuwe SC te starten.

Ongeacht of ik ze mag of niet (wat er trouwens ook helemaal niet toe doet) is het wel gewoon een gegeven dat ze niet thuishoren in BeF. Ze posten niet in dezelfde stijl, horen niet bij het soort mensen waaruit BeF (ooit) bestond. Soit.
Het is prima dat BeF eens nieuw leven ingeblazen krijgt omdát het ook echt een dooie boel is geworden de laatste tijd. Maar niet op deze manier.

Gegroet.
[i]Isolation pushes past self-hatred, guilt, and shame
To a place where suffering is just a game
But everybody's scared of this place, they're staying away
Your little house on Memory Lane.[/i]
  Admin maandag 11 april 2011 @ 22:32:36 #27
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_95368033
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 22:30 schreef Breezerslet17 het volgende:

[..]

Maar we werden we gedoogd tot vandaag en niemand tot last :@
Dat begrijp ik uiteraard, maar begrijp mijn kant ook dat een slowchat in fobo nou niet echt de bedoeling is.
Voor je het weet lopen er 60 slowchats, moeten we er 10 mods opzetten en is het eik forum#2 :)
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Admin maandag 11 april 2011 @ 22:33:15 #28
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_95368070
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  maandag 11 april 2011 @ 22:33:35 #29
306925 Bloempje.
You're A-W-E-S-O-M-E
pi_95368086
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 22:32 schreef yvonne het volgende:

[..]

Dat begrijp ik uiteraard, maar begrijp mijn kant ook dat een slowchat in fobo nou niet echt de bedoeling is.
Voor je het weet lopen er 60 slowchats, moeten we er 10 mods opzetten en is het eik forum#2 :)
Tuurlijk, dat snap ik wel, maar dan lijkt het mij makkelijker om ons gewoon in het forum een SC te geven? We sluiten niemand buiten, het fobogroepje is ook veel groter geworden dan toen we begonnen. En het lijkt me ook duidelijk dat niemand wil dat wij opeens een andere SC binnenvallen.
And when I lose my way, I close my eyes and he has found me.
pi_95368098
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 22:32 schreef yvonne het volgende:

[..]

Dat begrijp ik uiteraard, maar begrijp mijn kant ook dat een slowchat in fobo nou niet echt de bedoeling is.
Voor je het weet lopen er 60 slowchats, moeten we er 10 mods opzetten en is het eik forum#2 :)
Een enkele uitzondering toch :P En we hielden onszelf in de hand :) Paar dingen die niet door de beugel konden zijn zelf verwijderd :)
Flaming hot
pi_95368126
Maar Yvonne,
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 22:33 schreef Bloempje. het volgende:

[..]

Tuurlijk, dat snap ik wel, maar dan lijkt het mij makkelijker om ons gewoon in het forum een SC te geven? We sluiten niemand buiten, het fobogroepje is ook veel groter geworden dan toen we begonnen. En het lijkt me ook duidelijk dat niemand wil dat wij opeens een andere SC binnenvallen.
Waarheid dit.
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 22:33 schreef Breezerslet17 het volgende:

[..]

Een enkele uitzondering toch :P En we hielden onszelf in de hand :) Paar dingen die niet door de beugel konden zijn zelf verwijderd :)
En dit ook.
Op maandag 3 november 2014 23:52 schreef Peunage het volgende:
LEAVE KB ALONE.
  maandag 11 april 2011 @ 22:34:32 #32
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_95368152
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 22:32 schreef yvonne het volgende:

[..]

Dat begrijp ik uiteraard, maar begrijp mijn kant ook dat een slowchat in fobo nou niet echt de bedoeling is.
Voor je het weet lopen er 60 slowchats, moeten we er 10 mods opzetten en is het eik forum#2 :)
Maar ze gingen naar het fobo omdat ze niet op het forum mochten. Dan mogen ze een paar maanden hun gang gaan en dan worden ze opeens weer richting forum gestuurd. En dán moeten ze maar een bestaande SC gaan opzoeken. :').

Het zou humor zijn als ze in de RLS SC waren gedoken met z'n allen. :').
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  maandag 11 april 2011 @ 22:34:46 #33
137079 Chowi
Lonerism.
pi_95368170
TROUWENS, WAAROM INSTALLEREN JULLIE NIET GEWOON MSN OF SKAIPZ?
[i]Isolation pushes past self-hatred, guilt, and shame
To a place where suffering is just a game
But everybody's scared of this place, they're staying away
Your little house on Memory Lane.[/i]
  Admin maandag 11 april 2011 @ 22:34:56 #34
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_95368181
quote:
14s.gif Op maandag 11 april 2011 22:31 schreef Dagonet het volgende:

[..]



[..]

Dat dus.

Kijk, sowieso is het een rare beslissing dat een fobomod opeens een fobo op slot gooit als mensen daar veel posten. Iets waarvoor ik ze richting FB aan het krijgen was.

BeF is al lange tijd een rustige slowchat, zoals GPD. Het is geen singles of KSC met 6 delen per dag.

Als er dan een ONZ mod langskomt die zegt dat er geen nieuwe SC bij mogen (iets wat volgens mij al héél lang een stelregel is van de ONZ mods, ik zie het wel vaker voorbij komen de afgelopen maanden) en ze stuurt ze naar een andere bestaande SC dan moet je niet vreemd opkijken als die users in opstand komen.
Ik denk dat we het geen nieuwe SC erbij eens op de schop moeten gooien
Face it, vrijwel ieder topic, ook in bv euh PTA is een slowchat, je bent nu eenmaal in gesprek met iemand.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_95368191
quote:
14s.gif Op maandag 11 april 2011 22:34 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Maar ze gingen naar het fobo omdat ze niet op het forum mochten. Dan mogen ze een paar maanden hun gang gaan en dan worden ze opeens weer richting forum gestuurd. En dán moeten ze maar een bestaande SC gaan opzoeken. :').

Het zou humor zijn als ze in de RLS SC waren gedoken met z'n allen. :').
We werden ook een paar keer doorverwezen naar PUB, maar daar wilden ze ons ook al niet.
Op maandag 3 november 2014 23:52 schreef Peunage het volgende:
LEAVE KB ALONE.
  Admin maandag 11 april 2011 @ 22:35:52 #36
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_95368254
quote:
7s.gif Op maandag 11 april 2011 22:34 schreef Chowi het volgende:
TROUWENS, WAAROM INSTALLEREN JULLIE NIET GEWOON MSN OF SKAIPZ?
WAAROM MOETEN ZE WEG VAN FOK!?
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_95368265
quote:
7s.gif Op maandag 11 april 2011 22:34 schreef Chowi het volgende:
TROUWENS, WAAROM INSTALLEREN JULLIE NIET GEWOON MSN OF SKAIPZ?
Dat is toch anders :{
Op maandag 3 november 2014 23:52 schreef Peunage het volgende:
LEAVE KB ALONE.
pi_95368271
quote:
7s.gif Op maandag 11 april 2011 22:34 schreef Chowi het volgende:
TROUWENS, WAAROM INSTALLEREN JULLIE NIET GEWOON MSN OF SKAIPZ?
We willen gewoon hier met elkaar praten en dan kunnen er ook anderen bij :)
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  Admin maandag 11 april 2011 @ 22:36:58 #39
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_95368326
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 22:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:

[..]

Dat is toch anders :{
Ja, dat is ook geen optie.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_95368340
We worden wel steeds van hot naar her gestuurd. Waarom?
Op maandag 3 november 2014 23:52 schreef Peunage het volgende:
LEAVE KB ALONE.
  maandag 11 april 2011 @ 22:37:07 #41
306925 Bloempje.
You're A-W-E-S-O-M-E
pi_95368342
quote:
9s.gif Op maandag 11 april 2011 22:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:

[..]

We werden ook een paar keer doorverwezen naar PUB, maar daar wilden ze ons ook al niet.
Wat ik ook wel snap, want ondanks dat we het net wel deden, snap ik wel dat je er niet blij van wordt als er opeens 10 mensen je SC binnenvallen, waar al een redelijk vaste groep is en alles.
And when I lose my way, I close my eyes and he has found me.
  maandag 11 april 2011 @ 22:37:11 #42
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_95368348
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 22:34 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ik denk dat we het geen nieuwe SC erbij eens op de schop moeten gooien
Face it, vrijwel ieder topic, ook in bv euh PTA is een slowchat, je bent nu eenmaal in gesprek met iemand.
Het wordt gewoon tijd om SCD weer een nieuwe kans te geven.

Of je moet gewoon radicaal alle subfora SC's wegkeilen voor een maand of twee (buiten ONZ dan).
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  maandag 11 april 2011 @ 22:37:27 #43
314273 Omdatappel
Omdat banaan.
pi_95368365
Ik vind het echt heel fijn dat er eindelijk eens iemand open staat voor de opties. Dankjewel yvonne!
Omdat peer.
  maandag 11 april 2011 @ 22:37:42 #44
306925 Bloempje.
You're A-W-E-S-O-M-E
pi_95368382
quote:
17s.gif Op maandag 11 april 2011 22:37 schreef Omdatappel het volgende:
Ik vind het echt heel fijn dat er eindelijk eens iemand open staat voor de opties. Dankjewel yvonne!
Dit O+
And when I lose my way, I close my eyes and he has found me.
pi_95368389
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 22:37 schreef Bloempje. het volgende:

[..]

Wat ik ook wel snap, want ondanks dat we het net wel deden, snap ik wel dat je er niet blij van wordt als er opeens 10 mensen je SC binnenvallen, waar al een redelijk vaste groep is en alles.
Wij accepteren accepteerden toch ook iedereen in ons fotoboek?!
Op maandag 3 november 2014 23:52 schreef Peunage het volgende:
LEAVE KB ALONE.
pi_95368414
quote:
9s.gif Op maandag 11 april 2011 22:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
We worden wel steeds van hot naar her gestuurd. Waarom?
Omdat niet iedereen weet wat ze ermee aan moeten, maar gelukkig hebben we nu ons zegje in feedback.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  maandag 11 april 2011 @ 22:38:49 #47
137079 Chowi
Lonerism.
pi_95368450
quote:
5s.gif Op maandag 11 april 2011 22:35 schreef yvonne het volgende:

[..]

WAAROM MOETEN ZE WEG VAN FOK!?
Ze hoeven van mij niet weg hoor. Maar als ze elkaar blijkbaar zoveel te melden hebben is MSN toch veel handiger? Plus op deze manier worden ze als storend ervaren door mensen buiten hun kliek. Dat lijkt me ook niet de bedoeling?
[i]Isolation pushes past self-hatred, guilt, and shame
To a place where suffering is just a game
But everybody's scared of this place, they're staying away
Your little house on Memory Lane.[/i]
  maandag 11 april 2011 @ 22:39:05 #48
306925 Bloempje.
You're A-W-E-S-O-M-E
pi_95368468
quote:
5s.gif Op maandag 11 april 2011 22:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:

[..]

Wij accepteren accepteerden toch ook iedereen in ons fotoboek?!
Natuurlijk, maar tien tegelijk was ook wat... Schrikken geweest. Die waren wel geaccepteerd geweest, maar wij waren geen groepje van 3/4 mensen. Maargoed, laten we het er maar op houden, om het makkelijk te maken, dat niemand blij wordt als wij met z'n 10/12en een bestaande SC binnen gaan vallen.
And when I lose my way, I close my eyes and he has found me.
  maandag 11 april 2011 @ 22:39:24 #49
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_95368497
quote:
9s.gif Op maandag 11 april 2011 22:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:

[..]

We werden ook een paar keer doorverwezen naar PUB, maar daar wilden ze ons ook al niet.
Het is jullie ook echt niet gegund he. :').

Ik kan me trouwens nog een tijd herinneren dat baggertopics als SC werden gebruikt.

Maar dan wel in de tijd voordat er stempeltjes door modjes op geplaatst moesten worden.

Kunnen die ook niet eens weg yvonne? En het TTT? Dat topic loopt al 7 jaar en is nog steeds niet vol, dat werkt dus ook niet.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_95368560
quote:
9s.gif Op maandag 11 april 2011 22:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
We worden wel steeds van hot naar her gestuurd. Waarom?
Toegegeven, dat is idd niet leuk voor jullie. Ik had geen idee dat deze geschiedenis hier achter zat, maar ik hoop dat jullie ook onze reactie kunnen begrijpen.
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
  maandag 11 april 2011 @ 22:40:46 #51
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_95368599
De ONZ huisregels mogen ook wel weer eens op de schop, in ieder geval door mensen die het afgelopen jaar nog in ONZ hebben gepost ipv knut die al jaren weg is.

En:
quote:
Er zijn verder wel een paar dingen die makkelijk zijn om te weten:
1) Sommige reeksen mogen, die bestaan al. Begin geen nieuwe reeks.
2) Bagger mag niet.
3) Postopkrikken mag niet.
mag niet, mag niet, mag niet, mag niet.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  maandag 11 april 2011 @ 22:40:56 #52
306925 Bloempje.
You're A-W-E-S-O-M-E
pi_95368611
quote:
11s.gif Op maandag 11 april 2011 22:40 schreef Misstique het volgende:

[..]

Toegegeven, dat is idd niet leuk voor jullie. Ik had geen idee dat deze geschiedenis hier achter zat, maar ik hoop dat jullie ook onze reactie kunnen begrijpen.
Natuurlijk, dat was misschien ook wat suf van ons om zo maar binnen te vallen, maar ik denk dat veel van ons ook dachten dat dat topic echt vrijwel dood was en we vooral blij waren toch een plekje te hebben :).
And when I lose my way, I close my eyes and he has found me.
  Admin maandag 11 april 2011 @ 22:41:15 #53
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_95368625
quote:
17s.gif Op maandag 11 april 2011 22:37 schreef Omdatappel het volgende:
Ik vind het echt heel fijn dat er eindelijk eens iemand open staat voor de opties. Dankjewel yvonne!
Ik vind het fijn dat jullie ook duidelijk je woord doen zonder meteen te schelden enzo :)
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_95368648
quote:
14s.gif Op maandag 11 april 2011 22:41 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ik vind het fijn dat jullie ook duidelijk je woord doen zonder meteen te schelden enzo :)
Daar bereiken we toch niks mee. (met schelden)
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  maandag 11 april 2011 @ 22:41:49 #55
306925 Bloempje.
You're A-W-E-S-O-M-E
pi_95368664
quote:
7s.gif Op maandag 11 april 2011 22:41 schreef Beach het volgende:

[..]

Daar bereiken we toch niks mee.
Inderdaad :) we zijn best verstandig.
And when I lose my way, I close my eyes and he has found me.
  maandag 11 april 2011 @ 22:42:28 #56
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_95368702
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 22:40 schreef Bloempje. het volgende:

[..]

Natuurlijk, dat was misschien ook wat suf van ons om zo maar binnen te vallen, maar ik denk dat veel van ons ook dachten dat dat topic echt vrijwel dood was en we vooral blij waren toch een plekje te hebben :).
Nu gewoon regelen dat je wél een eigen plek krijgt.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_95368716
We zien gewoon het liefst dat er een passende oplossing komt waar iedereen zich in kan vinden.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  Admin maandag 11 april 2011 @ 22:42:49 #58
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_95368729
quote:
7s.gif Op maandag 11 april 2011 22:36 schreef Beach het volgende:

[..]

We willen gewoon hier met elkaar praten en dan kunnen er ook anderen bij :)
Snap ik.
En ik snap jullie hele verhaal en uitleg.
En ik denk dat we een werkbare oplossing moeten vinden.
En wel ongeveer: nu.

Feit: jullie willen een SC
Die is permanent of tijdelijk, tijd zal het uitwijzen.
Feit: jullie onderhouden zelf op redelijke wijze de SC en hebben niet veel moderatie nodig
Net als ONZ radio

Ander feit, de policy zegt nee, nee nee

Dus, wat gaan we doen.
Proefperiode?
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_95368750
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 22:42 schreef yvonne het volgende:

[..]

Snap ik.
En ik snap jullie hele verhaal en uitleg.
En ik denk dat we een werkbare oplossing moeten vinden.
En wel ongeveer: nu.

Feit: jullie willen een SC
Die is permanent of tijdelijk, tijd zal het uitwijzen.
Feit: jullie onderhouden zelf op redelijke wijze de SC en hebben niet veel moderatie nodig
Net als ONZ radio

Ander feit, de policy zegt nee, nee nee

Dus, wat gaan we doen.
Proefperiode?
Ik zeg doen.
Op maandag 3 november 2014 23:52 schreef Peunage het volgende:
LEAVE KB ALONE.
  maandag 11 april 2011 @ 22:43:52 #60
306925 Bloempje.
You're A-W-E-S-O-M-E
pi_95368792
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 22:42 schreef yvonne het volgende:

[..]

Snap ik.
En ik snap jullie hele verhaal en uitleg.
En ik denk dat we een werkbare oplossing moeten vinden.
En wel ongeveer: nu.

Feit: jullie willen een SC
Die is permanent of tijdelijk, tijd zal het uitwijzen.
Feit: jullie onderhouden zelf op redelijke wijze de SC en hebben niet veel moderatie nodig
Net als ONZ radio

Ander feit, de policy zegt nee, nee nee

Dus, wat gaan we doen.
Proefperiode?
Dat lijkt me een heel verstandig plan :).
And when I lose my way, I close my eyes and he has found me.
  Admin maandag 11 april 2011 @ 22:43:55 #61
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_95368797
quote:
6s.gif Op maandag 11 april 2011 22:37 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Het wordt gewoon tijd om SCD weer een nieuwe kans te geven.

Of je moet gewoon radicaal alle subfora SC's wegkeilen voor een maand of twee (buiten ONZ dan).
Mwoach, ze voldoen aan een vraag.
Ik denk meer dat we wat minder krampachtig met de SC moeten gaan doen.
Het is geen 2005 meer toen het nodig was er een stel de nek om te draaien :')
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_95368825
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 22:42 schreef yvonne het volgende:

[..]

Snap ik.
En ik snap jullie hele verhaal en uitleg.
En ik denk dat we een werkbare oplossing moeten vinden.
En wel ongeveer: nu.

Feit: jullie willen een SC
Die is permanent of tijdelijk, tijd zal het uitwijzen.
Feit: jullie onderhouden zelf op redelijke wijze de SC en hebben niet veel moderatie nodig
Net als ONZ radio

Ander feit, de policy zegt nee, nee nee

Dus, wat gaan we doen.
Proefperiode?
Klinkt veelbelovend ^O^ we zullen je niet teleurstellen hoor :)
  maandag 11 april 2011 @ 22:44:33 #63
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_95368831
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 22:42 schreef yvonne het volgende:

[q]
Ander feit, de policy zegt nee, nee nee
Dat zeggen de huisregels, de policy niet.
Pas gewoon de huisregels aan.

quote:
Dus, wat gaan we doen.
Proefperiode?
Geef ze een SC, [ARG7CS] (waar het ook voor moge staan) en zet het centraal, niemand die er last van heeft.

Maak desnoods een filter [sc] waar users zelf hun topic in kunnen starten, dan zien mensen die geen sc's willen dat ook niet.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  maandag 11 april 2011 @ 22:44:42 #64
314273 Omdatappel
Omdat banaan.
pi_95368839
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 22:42 schreef yvonne het volgende:

[..]

Snap ik.
En ik snap jullie hele verhaal en uitleg.
En ik denk dat we een werkbare oplossing moeten vinden.
En wel ongeveer: nu.

Feit: jullie willen een SC
Die is permanent of tijdelijk, tijd zal het uitwijzen.
Feit: jullie onderhouden zelf op redelijke wijze de SC en hebben niet veel moderatie nodig
Net als ONZ radio

Ander feit, de policy zegt nee, nee nee

Dus, wat gaan we doen.
Proefperiode?
Dit lijkt me een goed plan. En als het je dan na de proefperiode toch niet bevalt, moeten wij ons daar maar bij neerleggen en een andere oplossing zoeken.
Omdat peer.
  Admin maandag 11 april 2011 @ 22:44:44 #65
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_95368843
quote:
3s.gif Op maandag 11 april 2011 22:40 schreef Dagonet het volgende:
De ONZ huisregels mogen ook wel weer eens op de schop, in ieder geval door mensen die het afgelopen jaar nog in ONZ hebben gepost ipv knut die al jaren weg is.

En:

[..]

mag niet, mag niet, mag niet, mag niet.
Je hebt een punt hier :@
Dit had ik niet gezien.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_95368845
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 22:42 schreef yvonne het volgende:

[..]

Snap ik.
En ik snap jullie hele verhaal en uitleg.
En ik denk dat we een werkbare oplossing moeten vinden.
En wel ongeveer: nu.

Feit: jullie willen een SC
Die is permanent of tijdelijk, tijd zal het uitwijzen.
Feit: jullie onderhouden zelf op redelijke wijze de SC en hebben niet veel moderatie nodig
Net als ONZ radio

Ander feit, de policy zegt nee, nee nee

Dus, wat gaan we doen.
Proefperiode?
Dat hebben ze toch al redelijk bewezen in het fobo. Daar kwam ook niemand klagen.
pi_95368848
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 22:42 schreef yvonne het volgende:

[..]

Snap ik.
En ik snap jullie hele verhaal en uitleg.
En ik denk dat we een werkbare oplossing moeten vinden.
En wel ongeveer: nu.

Feit: jullie willen een SC
Die is permanent of tijdelijk, tijd zal het uitwijzen.
Feit: jullie onderhouden zelf op redelijke wijze de SC en hebben niet veel moderatie nodig
Net als ONZ radio

Ander feit, de policy zegt nee, nee nee

Dus, wat gaan we doen.
Proefperiode?
Top dat je ons een kans wilt geven.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  maandag 11 april 2011 @ 22:45:22 #68
306925 Bloempje.
You're A-W-E-S-O-M-E
pi_95368877
Ik wil even zeggen dat ik jullie best lief vind :@
Yvonne vooral, dankjewel dat je serieus naar ons geluisterd hebt :).
And when I lose my way, I close my eyes and he has found me.
  maandag 11 april 2011 @ 22:45:52 #69
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_95368909
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 22:43 schreef yvonne het volgende:

[..]

Mwoach, ze voldoen aan een vraag.
Ik denk meer dat we wat minder krampachtig met de SC moeten gaan doen.
Het is geen 2005 meer toen het nodig was er een stel de nek om te draaien :')
Sowieso, hoelang staat de tekst van géén SC erin?
Het topic stamt uit 2005 maar wordt regelmatig geüpdatet.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_95368921
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 22:45 schreef Bloempje. het volgende:
Ik wil even zeggen dat ik jullie best lief vind :@
Yvonne vooral, dankjewel dat je serieus naar ons geluisterd hebt :).
Op maandag 3 november 2014 23:52 schreef Peunage het volgende:
LEAVE KB ALONE.
  Admin maandag 11 april 2011 @ 22:46:15 #71
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_95368930
quote:
14s.gif Op maandag 11 april 2011 22:44 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Dat zeggen de huisregels, de policy niet.
Pas gewoon de huisregels aan.

[..]

Geef ze een SC, [ARG7CS] (waar het ook voor moge staan) en zet het centraal, niemand die er last van heeft.

Maak desnoods een filter [sc] waar users zelf hun topic in kunnen starten, dan zien mensen die geen sc's willen dat ook niet.
Je lijkt wel Guus Muisarm met je huisregels/policy :')
En dat filter is nog nieteens zo gek.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Admin maandag 11 april 2011 @ 22:47:25 #72
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_95369018
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 22:45 schreef Bloempje. het volgende:
Ik wil even zeggen dat ik jullie best lief vind :@
Yvonne vooral, dankjewel dat je serieus naar ons geluisterd hebt :).
We zijn eik ook lief :D
Ik vind het serieus naar als je nergens je plek hebt op FOK!
'dan ga je maar weg' is geen oplossing :)
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_95369054
Maar, het fobo is dus net ook open gegooid weer :@
Flaming hot
  maandag 11 april 2011 @ 22:48:01 #74
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_95369056
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 22:46 schreef yvonne het volgende:

[..]

Je lijkt wel Guus Muisarm met je huisregels/policy :')
En dat filter is nog nieteens zo gek.
Pfsahw, ik heb gewoon een tik dat ik én de policy én de faq's allemaal ken. :').

En waarom niet, filter is zo neergezet, staat niemand in de weg en juist hier is het erg makkelijk, mods hoeven SC's niet eens meer centraal te zetten maar kunnen er gewoon op toezien dat ze in het filter staan.

Het werkt voor V&A.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  maandag 11 april 2011 @ 22:48:09 #75
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_95369070
quote:
14s.gif Op maandag 11 april 2011 22:45 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Sowieso, hoelang staat de tekst van géén SC erin?
Het topic stamt uit 2005 maar wordt regelmatig geüpdatet.
Die updates zijn enkel voor nieuwe mods.
And now for something completely different, I'm on a horse.
pi_95369087
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 22:47 schreef yvonne het volgende:

[..]

We zijn eik ook lief :D
Ik vind het serieus naar als je nergens je plek hebt op FOK!
'dan ga je maar weg' is geen oplossing :)
Je bent liever dan ik dacht ja. :@
Op maandag 3 november 2014 23:52 schreef Peunage het volgende:
LEAVE KB ALONE.
  Admin maandag 11 april 2011 @ 22:48:25 #77
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_95369089
quote:
14s.gif Op maandag 11 april 2011 22:45 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Sowieso, hoelang staat de tekst van géén SC erin?
Het topic stamt uit 2005 maar wordt regelmatig geüpdatet.
Volgens mij is dat de tekst nog uit de tijd dat er wat zooi de nek omgedraaid werd :D
Hier gaan we eens lekker de bezem doorheen halen.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Admin maandag 11 april 2011 @ 22:49:06 #78
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_95369139
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 22:48 schreef Breezerslet17 het volgende:
Maar, het fobo is dus net ook open gegooid weer :@
Ik stel toch écht voor het hier te houden.
Centraal topic.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  maandag 11 april 2011 @ 22:49:24 #79
306925 Bloempje.
You're A-W-E-S-O-M-E
pi_95369160
quote:
14s.gif Op maandag 11 april 2011 22:48 schreef yvonne het volgende:

[..]

Volgens mij is dat de tekst nog uit de tijd dat er wat zooi de nek omgedraaid werd :D
Hier gaan we eens lekker de bezem doorheen halen.
Waar ARG7 al niet goed voor geweest is dan :D O+
And when I lose my way, I close my eyes and he has found me.
pi_95369167
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 22:49 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ik stel toch écht voor het hier te houden.
Centraal topic.
Oh fijn! Wie opent hem?
Op maandag 3 november 2014 23:52 schreef Peunage het volgende:
LEAVE KB ALONE.
  maandag 11 april 2011 @ 22:49:43 #81
306925 Bloempje.
You're A-W-E-S-O-M-E
pi_95369185
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 22:49 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ik stel toch écht voor het hier te houden.
Centraal topic.
Ik moet eerlijk zeggen dat me dat ook fijner lijkt :@
And when I lose my way, I close my eyes and he has found me.
pi_95369192
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 22:49 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ik stel toch écht voor het hier te houden.
Centraal topic.
Persoonlijk zou ik het fobo houden, scheelt moderatie denk ik en makkelijker voor ons ook.
Flaming hot
  maandag 11 april 2011 @ 22:49:57 #83
306925 Bloempje.
You're A-W-E-S-O-M-E
pi_95369208
quote:
17s.gif Op maandag 11 april 2011 22:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:

[..]

Oh fijn! Wie opent hem?
Wie wil de eer?
And when I lose my way, I close my eyes and he has found me.
pi_95369220
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 22:49 schreef Bloempje. het volgende:

[..]

Wie wil de eer?
Ik zeg JanPiraat!
Op maandag 3 november 2014 23:52 schreef Peunage het volgende:
LEAVE KB ALONE.
  maandag 11 april 2011 @ 22:50:20 #85
306925 Bloempje.
You're A-W-E-S-O-M-E
pi_95369235
quote:
14s.gif Op maandag 11 april 2011 22:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:

[..]

Ik zeg JanPiraat!
Ja, ik ook!
And when I lose my way, I close my eyes and he has found me.
pi_95369276
:o waar moet ik hem maken dan ?
  maandag 11 april 2011 @ 22:51:02 #87
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_95369283
quote:
14s.gif Op maandag 11 april 2011 22:48 schreef yvonne het volgende:

[..]

Volgens mij is dat de tekst nog uit de tijd dat er wat zooi de nek omgedraaid werd :D
Hier gaan we eens lekker de bezem doorheen halen.
Hoog tijd dan inderdaad.

Stamt die tekst écht uit 2005 joh? :o.

Dat was badsloeventijd en nachtbar rebirth.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_95369287
Dan kan het fobo dus wel dicht zodat de laatste reacties niet volstaat?
Want dubbelop is niet nodig.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_95369290
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 22:50 schreef JanPiraat het volgende:
:o waar moet ik hem maken dan ?
In ONZ, hij wordt centraal gemaakt voor ons.
Op maandag 3 november 2014 23:52 schreef Peunage het volgende:
LEAVE KB ALONE.
pi_95369308
quote:
7s.gif Op maandag 11 april 2011 22:51 schreef Beach het volgende:
Dan kan het fobo dus wel dicht zodat de laatste reacties niet volstaat?
Want dubbelop is niet nodig.
Die kunnen we zelf op slot gooien :)
Flaming hot
  maandag 11 april 2011 @ 22:51:36 #91
314273 Omdatappel
Omdat banaan.
pi_95369319
Verder geen SC in dit topic nu. Bedankt voor deze kans, yvonne.
JanPiraat opent het eerste topic in ONZ.
Omdat peer.
  maandag 11 april 2011 @ 22:52:06 #92
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_95369346
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 22:49 schreef Breezerslet17 het volgende:

[..]

Persoonlijk zou ik het fobo houden, scheelt moderatie denk ik en makkelijker voor ons ook.
Het móet gemodereerd worden, FOK! is aansprakelijk voor reacties die geplaatst worden. Op het fobo zit niet de mankracht en expertise om dingen in de gaten te houden, daar is het forum wel heel goed in én het is erop ingericht.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  maandag 11 april 2011 @ 22:52:57 #93
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_95369396
quote:
14s.gif Op maandag 11 april 2011 22:52 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Het móet gemodereerd worden, FOK! is aansprakelijk voor reacties die geplaatst worden. Op het fobo zit niet de mankracht en expertise om dingen in de gaten te houden, daar is het forum wel heel goed in én het is erop ingericht.
Thanks.
  Admin maandag 11 april 2011 @ 22:53:18 #94
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_95369417
quote:
10s.gif Op maandag 11 april 2011 22:51 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Hoog tijd dan inderdaad.

Stamt die tekst écht uit 2005 joh? :o.

Dat was badsloeventijd en nachtbar rebirth.
Ja, zo ongeveer toch?
Jij had nachtdienst toen.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Admin maandag 11 april 2011 @ 22:54:09 #95
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_95369461
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 22:49 schreef Breezerslet17 het volgende:

[..]

Persoonlijk zou ik het fobo houden, scheelt moderatie denk ik en makkelijker voor ons ook.
Als jullie het net zo goed doen als in fobo is er geen/weinig moderatie nodig :)
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  maandag 11 april 2011 @ 22:54:12 #96
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_95369465
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 22:53 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ja, zo ongeveer toch?
Jij had nachtdienst toen.
Ja, en zat zoveel in SC's dat ik bijna m'n baan kwijtraakte. :').
Maar eind dat jaar pikte ik wel mooi een tof wijf op.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  maandag 11 april 2011 @ 22:54:18 #97
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_95369470
quote:
10s.gif Op maandag 11 april 2011 22:51 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Hoog tijd dan inderdaad.

Stamt die tekst écht uit 2005 joh? :o.

Dat was badsloeventijd en nachtbar rebirth.
Yep. Helemaal origineel.
And now for something completely different, I'm on a horse.
  Admin maandag 11 april 2011 @ 22:54:39 #98
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_95369494
quote:
9s.gif Op maandag 11 april 2011 22:52 schreef PiRANiA het volgende:

[..]

Thanks.
Dat is toch geen kat naar jou? :o
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  maandag 11 april 2011 @ 22:55:11 #99
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_95369528
quote:
9s.gif Op maandag 11 april 2011 22:52 schreef PiRANiA het volgende:

[..]

Thanks.
Niks tegen jou, maar je hebt gewoon niet de mankracht en expertise van het forum. Dat is niets ergs.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  maandag 11 april 2011 @ 22:55:14 #100
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_95369533
quote:
14s.gif Op maandag 11 april 2011 22:48 schreef yvonne het volgende:

[..]

Volgens mij is dat de tekst nog uit de tijd dat er wat zooi de nek omgedraaid werd :D
Hier gaan we eens lekker de bezem doorheen halen.
Het is van daarvoor zelfs. :D
And now for something completely different, I'm on a horse.
  maandag 11 april 2011 @ 22:55:35 #101
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_95369559
quote:
11s.gif Op maandag 11 april 2011 22:54 schreef yvonne het volgende:

[..]

Dat is toch geen kat naar jou? :o
Neenee!
Ik werd juist belaagd door reacties, hence the 9.gif.
  maandag 11 april 2011 @ 22:55:58 #102
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_95369581
Maar het wordt dus een topique?

Edit: hier dus: [ARG7] #1 het begin van piratenslowchat
  maandag 11 april 2011 @ 22:57:38 #103
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_95369704
Maar goed, mijn wekker gaat om 05:00 dus ik ga te bedde.

Mensen, veel succes met jullie nieuwe, éigen SC, verdedig haar met hand en tand.

Kom af en toe nog eens buurten maar níet allemaal tegelijk. }:|.

Aan den nachtploeg heil!
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  Admin maandag 11 april 2011 @ 23:04:37 #104
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_95370184
Het was weer gezellig Dago :)
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Admin maandag 11 april 2011 @ 23:04:53 #105
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_95370210
Trololo er nog?
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_95370217
Netjes opgelost, dank yv O+.
  Admin maandag 11 april 2011 @ 23:08:29 #107
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_95370437
Graag gedaan :)
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  maandag 11 april 2011 @ 23:30:01 #108
297583 trolololo
Oh hahahaho! Hahaheho! Lololo!
pi_95371644
quote:
11s.gif Op maandag 11 april 2011 23:04 schreef yvonne het volgende:
Trololo er nog?
Present!

Maar is de feedback nu omgetoverd naar een SC, of is dat tijdelijk :o

En zo maar slapen... Wekker gaat om 05:00 :'(
Pedicabo ego vos et irrumabo.
  maandag 11 april 2011 @ 23:35:24 #109
104871 remlof
Europees federalist
  Admin maandag 11 april 2011 @ 23:39:52 #110
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_95372219
quote:
7s.gif Op maandag 11 april 2011 23:30 schreef trolololo het volgende:

[..]

Present!

Maar is de feedback nu omgetoverd naar een SC, of is dat tijdelijk :o

En zo maar slapen... Wekker gaat om 05:00 :'(
Tijdelijk :)
quote:
7s.gif Op maandag 11 april 2011 22:17 schreef trolololo het volgende:

[..]

Nee er is zo'n foto die tamelijk vaak gepost wordt van een FOK! meet... en ik vroeg me af of dat kon of niet.
geldt gewoon de policy voor en netiquette voor
Niet posten om anderen mee af te zeiken
Staat ie ergens buiten FOK!>> linken
Een als de eigenaar(s) het niet willen hebben gaat ie weg.

Dus eik pics posten van een FOK!meet..doe maar niet.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  maandag 11 april 2011 @ 23:40:54 #111
297583 trolololo
Oh hahahaho! Hahaheho! Lololo!
pi_95372288
Tevens: SC = goede oplossing _O_ hulde en cake naar de bedenkers, en de medemogelijkheidsmakers _O_
Pedicabo ego vos et irrumabo.
  dinsdag 12 april 2011 @ 08:38:01 #112
267547 smegmanus
FOK! ambassadeur
pi_95378323
Zo :D Ook weer ingelezen. Goedemoggel zeg.
Maargoed, de SC is denk ik wel een goede zaak :*
Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
smegmanus is de as van het kwaad. een verbrand stukje Hitler.
  dinsdag 12 april 2011 @ 13:33:41 #113
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_95389424
smegmanus, sluit eerst die kutbagger van zovty eens :(
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  dinsdag 12 april 2011 @ 13:41:57 #114
267547 smegmanus
FOK! ambassadeur
pi_95389866
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 13:33 schreef Maanvis het volgende:
smegmanus, sluit eerst die kutbagger van zovty eens :(
Neu.
Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
smegmanus is de as van het kwaad. een verbrand stukje Hitler.
  dinsdag 12 april 2011 @ 13:42:19 #115
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_95389892
quote:
15s.gif Op dinsdag 12 april 2011 13:41 schreef smegmanus het volgende:

[..]

Neu.
okay dan kopieer ik zijn baggertopiques wel.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_95390518
Dan gaan ze toch op slot omdat het kopieen zijn lijkt me?
  dinsdag 12 april 2011 @ 13:55:14 #117
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_95390552
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 13:54 schreef zovty het volgende:
Dan gaan ze toch op slot omdat het kopieen zijn lijkt me?
niet als ik er mijn eigen draai aan geef :)
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_95390566
Oh, wacht, je wil natuurlijk kunnen huilen dat jouw topics worden gesloten omdat je niet blauw bent, en jij klein bent, en dat het niet eerlijk is?
Calimero.
pi_95390779

Heeft er iemand nog popcorn?
  dinsdag 12 april 2011 @ 13:59:59 #120
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_95390801
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 13:55 schreef zovty het volgende:
Oh, wacht, je wil natuurlijk kunnen huilen dat jouw topics worden gesloten omdat je niet blauw bent, en jij klein bent, en dat het niet eerlijk is?
Calimero.
Dus nu is het ongefundeerde aannames uurtje?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  Grootste baggeraar 2022 dinsdag 12 april 2011 @ 16:04:04 #121
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_95397070
Waajom is mijn J topic gesjoten? Ik vond hem wej zo geniaaj.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  dinsdag 12 april 2011 @ 16:05:00 #122
267547 smegmanus
FOK! ambassadeur
pi_95397128
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 16:04 schreef vogeltjesdans het volgende:
Waajom is mijn J topic gesjoten? Ik vond hem wej zo geniaaj.
Jaarom.
Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
smegmanus is de as van het kwaad. een verbrand stukje Hitler.
  Grootste baggeraar 2022 dinsdag 12 april 2011 @ 16:30:02 #123
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_95398422
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 april 2011 16:05 schreef smegmanus het volgende:

[..]

Jaarom.
Nee, dan heet het 'Daajom' :( Je hebt het niet begrepen }:|
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  dinsdag 12 april 2011 @ 17:21:14 #124
267547 smegmanus
FOK! ambassadeur
pi_95401046
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 16:30 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Nee, dan heet het 'Daajom' :( Je hebt het niet begrepen }:|
What else is new :')
Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
smegmanus is de as van het kwaad. een verbrand stukje Hitler.
  Moderator dinsdag 12 april 2011 @ 17:57:03 #125
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_95402642
mag deze TT paint request veranderd worden in

Paint request : een brandende hitler die vecht met een beer

(iets duidelijker)
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  Admin dinsdag 12 april 2011 @ 17:59:33 #126
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_95402758
Hoi
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Moderator dinsdag 12 april 2011 @ 18:01:37 #127
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_95402840
quote:
17s.gif Op dinsdag 12 april 2011 17:59 schreef yvonne het volgende:
Hoi
:W Oh en bedankt :)
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  Moderator dinsdag 12 april 2011 @ 21:00:36 #128
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_95413495
Kan ik hier ook een klacht indienen?
F.K.A. SuperwormJim
  dinsdag 12 april 2011 @ 21:02:33 #129
267547 smegmanus
FOK! ambassadeur
pi_95413643
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 21:00 schreef SuperwormJim het volgende:
Kan ik hier ook een klacht indienen?
Ja, doorgaans doen we er echter niet veel mee. Maar laat eens horen.
Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
smegmanus is de as van het kwaad. een verbrand stukje Hitler.
  Admin dinsdag 12 april 2011 @ 21:03:37 #130
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_95413716
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 21:00 schreef SuperwormJim het volgende:
Kan ik hier ook een klacht indienen?
Is het weer de tijd van de maand schat?
Kun je het weer niet hebben dat de ONZ mods de boel lekker draaiende hebben?
Zonder kissie kissie slijm vriendjes met iedereen te worden en ze ondertussen aandragen voor een ban?
Hmm? *;
Je klaagt maar een end weg *;
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Moderator dinsdag 12 april 2011 @ 21:05:40 #131
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_95413856
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 april 2011 21:02 schreef smegmanus het volgende:

[..]

Ja, doorgaans doen we er echter niet veel mee. Maar laat eens horen.
Nou, mn vrouw is dus ongesteld. En behalve dat ze nu chagrijnig is als de gemiddelde KLB'er, is ze ook nog eens bloedgeil en wil ze dat ik haar anaal neem. We hebben geen glijmiddel, maar met een pakje boter neemt ze ook genoegen.

Nu is mijn klacht dat haar natte kontscheetjes tijdens de anale penetratie smeriger ruiken dan haar kutscheetjes tijdens de vaginale penetratie.

Dat was 't.
F.K.A. SuperwormJim
  Moderator dinsdag 12 april 2011 @ 21:06:16 #132
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_95413893
quote:
17s.gif Op dinsdag 12 april 2011 21:03 schreef yvonne het volgende:

[..]

Is het weer de tijd van de maand schat?
Kun je het weer niet hebben dat de ONZ mods de boel lekker draaiende hebben?
Zonder kissie kissie slijm vriendjes met iedereen te worden en ze ondertussen aandragen voor een ban?
Hmm? *;
Je klaagt maar een end weg *;
Nou ja zeg, wat zijn dat nu weer voor een vooroordelen? :{
F.K.A. SuperwormJim
  dinsdag 12 april 2011 @ 21:07:51 #133
137079 Chowi
Lonerism.
pi_95413987
SWJ,

Kutscheetjes zijn normaal gesproken geurloos. Ik denk dus dat je vrouw haar kut eens flink uit moet wassen met zeep. En bij voorkeur haar anus ook, zodat beiden weer naar roosjes ruiken.

Je had niet gevraagd om mijn advies, maar ik geef het toch.

Veel liefs.
[i]Isolation pushes past self-hatred, guilt, and shame
To a place where suffering is just a game
But everybody's scared of this place, they're staying away
Your little house on Memory Lane.[/i]
  dinsdag 12 april 2011 @ 21:08:22 #134
137079 Chowi
Lonerism.
pi_95414022
quote:
17s.gif Op dinsdag 12 april 2011 21:03 schreef yvonne het volgende:

[..]

Is het weer de tijd van de maand schat?
Kun je het weer niet hebben dat de ONZ mods de boel lekker draaiende hebben?
Zonder kissie kissie slijm vriendjes met iedereen te worden en ze ondertussen aandragen voor een ban?
Hmm? *;
Je klaagt maar een end weg *;
Volgens mij ben je nu sarcastisch of niet :D :D :D
[i]Isolation pushes past self-hatred, guilt, and shame
To a place where suffering is just a game
But everybody's scared of this place, they're staying away
Your little house on Memory Lane.[/i]
  dinsdag 12 april 2011 @ 21:11:37 #135
267547 smegmanus
FOK! ambassadeur
pi_95414220
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 april 2011 21:07 schreef Chowi het volgende:
Ik denk dus dat je vrouw haar kut eens flink uit moet wassen met zeep.
Das lastig, in huize SwJ wast men alles met boter.
Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
smegmanus is de as van het kwaad. een verbrand stukje Hitler.
  dinsdag 12 april 2011 @ 21:12:57 #136
137079 Chowi
Lonerism.
pi_95414300
quote:
11s.gif Op dinsdag 12 april 2011 21:11 schreef smegmanus het volgende:

[..]

Das lastig, in huize SwJ wast men alles met boter.
En van diezelfde boter worden dan weer cakes gebakken enzo? Dat is in elk geval goed om te weten, mocht ik er ooit nog eens langsgaan. Neeikhoefechtnietsbijdekoffiedankje.
[i]Isolation pushes past self-hatred, guilt, and shame
To a place where suffering is just a game
But everybody's scared of this place, they're staying away
Your little house on Memory Lane.[/i]
  Admin dinsdag 12 april 2011 @ 21:13:23 #137
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_95414331
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 21:06 schreef SuperwormJim het volgende:

[..]

Nou ja zeg, wat zijn dat nu weer voor een vooroordelen? :{
Kusjekroeliewoeliejebegrijptmedondersgoedkusjekroel *;
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Admin dinsdag 12 april 2011 @ 21:13:49 #138
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_95414364
quote:
17s.gif Op dinsdag 12 april 2011 21:12 schreef Chowi het volgende:

[..]

En van diezelfde boter worden dan weer cakes gebakken enzo? Dat is in elk geval goed om te weten, mocht ik er ooit nog eens langsgaan. Neeikhoefechtnietsbijdekoffiedankje.
Hoi, ONZ-FB is dit ^O^
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  dinsdag 12 april 2011 @ 21:15:10 #139
137079 Chowi
Lonerism.
pi_95414470
quote:
6s.gif Op dinsdag 12 april 2011 21:13 schreef yvonne het volgende:

[..]

Hoi, ONZ-FB is dit ^O^
Ja, verdomme. Ik pleit voor een nieuwe SC, want ik word overal weggejaagd!
[i]Isolation pushes past self-hatred, guilt, and shame
To a place where suffering is just a game
But everybody's scared of this place, they're staying away
Your little house on Memory Lane.[/i]
  Admin dinsdag 12 april 2011 @ 21:16:10 #140
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_95414540
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 april 2011 21:15 schreef Chowi het volgende:

[..]

Ja, verdomme. Ik pleit voor een nieuwe SC, want ik word overal weggejaagd!
Meid meid meid, tiswat!
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  woensdag 13 april 2011 @ 07:14:39 #141
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_95429852
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 07:05 schreef Furdinand het volgende:
Goede morgen piraatjes.. TT van onz radio gekaapt enzo :7
Dus mag deze: [ONZ RADIO] #1510 - maar ARG7 is ietsje beter. dicht?
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
  woensdag 13 april 2011 @ 08:31:57 #142
267547 smegmanus
FOK! ambassadeur
pi_95430752
quote:
13s.gif Op woensdag 13 april 2011 07:14 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Dus mag deze: [ONZ RADIO] #1510 - maar ARG7 is ietsje beter. dicht?
Is al voor deen bakker.
Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
smegmanus is de as van het kwaad. een verbrand stukje Hitler.
pi_95432030
Het topic ]BAGGER TOPIC] Show hier je beste paint kunstwerk! heeft een foutje in de titel! de eerste ] moet [ zijn! Zou een mod dit kunnen aanpassen? :)

Alvast bedankt! :D
  woensdag 13 april 2011 @ 09:51:45 #144
267547 smegmanus
FOK! ambassadeur
pi_95432671
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 09:30 schreef MuVo het volgende:
Het topic [BAGGER TOPIC] Show hier je beste paint kunstwerk! heeft een foutje in de titel! de eerste ] moet [ zijn! Zou een mod dit kunnen aanpassen? :)

Alvast bedankt! :D
TT fix. Inclusief slotje.
Baggertopic als TT.. dan kun je dat ook verwachten hé :*
Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
smegmanus is de as van het kwaad. een verbrand stukje Hitler.
pi_95432769
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 09:51 schreef smegmanus het volgende:

[..]

TT fix. Inclusief slotje.
Baggertopic als TT.. dan kun je dat ook verwachten hé :*
Bedankt voor de TT fix! Alleen begrijp ik het slotje niet, het is toch een kwalitatief topic?! O-)
  woensdag 13 april 2011 @ 09:57:25 #146
267547 smegmanus
FOK! ambassadeur
pi_95432866
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 09:54 schreef MuVo het volgende:

[..]

Bedankt voor de TT fix! Alleen begrijp ik het slotje niet, het is toch een kwalitatief topic?! O-)
Nee. En je valt een beetje op door je gebagger. Das meestal nie zo goed nie.
Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
smegmanus is de as van het kwaad. een verbrand stukje Hitler.
pi_95432937
quote:
7s.gif Op woensdag 13 april 2011 09:57 schreef smegmanus het volgende:

[..]

Nee. En je valt een beetje op door je gebagger. Das meestal nie zo goed nie.
Jammer. ik zal minder gaan opvallen..
pi_95435297
Van mij mag Arg7 proefperiode gestopt worden en boel opdoeken :@
Flaming hot
  woensdag 13 april 2011 @ 11:29:18 #149
267547 smegmanus
FOK! ambassadeur
pi_95435894
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 11:13 schreef Breezerslet17 het volgende:
Van mij mag Arg7 proefperiode gestopt worden en boel opdoeken :@
Gelukkig hoef jij die beslissing niet te maken :*
Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
smegmanus is de as van het kwaad. een verbrand stukje Hitler.
pi_95435987
quote:
16s.gif Op woensdag 13 april 2011 11:29 schreef smegmanus het volgende:

[..]

Gelukkig hoef jij die beslissing niet te maken :*
Klopt, maar gelukkig kan ik mijn feedback wel kwijt in dit topic toch? :s)
Flaming hot
  Admin woensdag 13 april 2011 @ 11:37:21 #151
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_95436219
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 11:13 schreef Breezerslet17 het volgende:
Van mij mag Arg7 proefperiode gestopt worden en boel opdoeken :@
Beetje meer uitleg?
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_95436383
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 11:37 schreef yvonne het volgende:

[..]

Beetje meer uitleg?
Het is een 24/7 nachtbagger. Wat daar gepost wordt, wordt 's nachts voortgezet en nog een dunnetjes overgedaan. Sowieso, elk topic voor een groot gedeelte uit elkaar begroeten en afscheid nemen. Als ik kijk naar hoe het was in het FoBo, en hoe het nu is hier dan zijn het eigenlijk twee verschillende slowchats waar enkel een aantal users overeenkomen. :@
Flaming hot
  Admin woensdag 13 april 2011 @ 11:42:40 #153
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_95436428
Is het niet beter om het 'daar' aan te kaarten?
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_95436494
Ik ben niet de baas van dat topic of hun :@ Heb er niks over te zeggen verder :)
Flaming hot
  Admin woensdag 13 april 2011 @ 11:45:28 #155
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_95436552
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 11:44 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ik ben niet de baas van dat topic of hun :@ Heb er niks over te zeggen verder :)
Dat heeft niks met baas te maken, jij ervaart iets, dat vind je niet tof en dat maak je bespreekbaar.
Het kan maar zó helpen weet je dat?
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_95436654
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 11:45 schreef yvonne het volgende:

[..]

Dat heeft niks met baas te maken, jij ervaart iets, dat vind je niet tof en dat maak je bespreekbaar.
Het kan maar zó helpen weet je dat?
Ervaring leert dat macht der gewoonte overwint :) Maar ik zal het eens proberen, misschien :P
Flaming hot
  woensdag 13 april 2011 @ 11:48:35 #157
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_95436685
[slijmmodus aan]
Hier voor de modjes en Yvonne

[slijmmodus uit]
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
  woensdag 13 april 2011 @ 11:48:56 #158
267547 smegmanus
FOK! ambassadeur
pi_95436701
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 11:31 schreef Breezerslet17 het volgende:

[..]

Klopt, maar gelukkig kan ik mijn feedback wel kwijt in dit topic toch? :s)
Tuurlijk, maar zoals Yvonne ook al aangeeft : een beetje meer uitleg.
Maar dat is dus nu het geval zie ik.
Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
smegmanus is de as van het kwaad. een verbrand stukje Hitler.
pi_95436774
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 11:47 schreef Breezerslet17 het volgende:

[..]

Ervaring leert dat macht der gewoonte overwint :) Maar ik zal het eens proberen, misschien :P
Gewoon de rest van het oude groepje aan moedigen om door te gaan op de manier dat ze in het fobo bezig waren, dan past de rest zich vanzelf aan.
  woensdag 13 april 2011 @ 13:20:40 #160
295731 mc-Piel
Haat Trollscience
pi_95439925
Met alle respect, maar ik heb breezerslet17 nog nooit mee zien posten in ARG.
Probeer het eerst eens voordat je zo achterbaks in het FB topic gaat lopen doen.

Ik ben het namelijk niet eens met je argumenten.
Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
  woensdag 13 april 2011 @ 13:21:18 #161
141104 Patje1987
Madre me quiero un frikandel.
pi_95439941
quote:
7s.gif Op woensdag 13 april 2011 13:20 schreef mc-Piel het volgende:
Met alle respect, maar ik heb breezerslet17 nog nooit mee zien posten in ARG.
Probeer het eerst eens voordat je zo achterbaks in het FB topic gaat lopen doen.

Ik ben het namelijk niet eens met je argumenten.
Jonge je hebt geen idee van wie hij is dus niet voorbarige conclusies trekken :')
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
pi_95440011
Het is wel anders dan het in het fotoboek was. Dat is waar.
Op maandag 3 november 2014 23:52 schreef Peunage het volgende:
LEAVE KB ALONE.
  woensdag 13 april 2011 @ 13:25:20 #163
295731 mc-Piel
Haat Trollscience
pi_95440099
quote:
10s.gif Op woensdag 13 april 2011 13:21 schreef Patje1987 het volgende:

[..]

Jonge je hebt geen idee van wie hij is dus niet voorbarige conclusies trekken :')
En dat maakt het onmogelijk om het niet eens te zijn met zijn argumenten?
Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
pi_95440159
quote:
7s.gif Op woensdag 13 april 2011 13:20 schreef mc-Piel het volgende:
Met alle respect, maar ik heb breezerslet17 nog nooit mee zien posten in ARG.
Probeer het eerst eens voordat je zo achterbaks in het FB topic gaat lopen doen.

Ik ben het namelijk niet eens met je argumenten.
Met alle respect, maar weet jij überhaupt wel wat de ARG is en waar het begonnen is? Want als je breezer niet kent, dan twijfel ik daaraan.

Zijn argument is dat het anders is en dat kan best wel eens kloppen.
  woensdag 13 april 2011 @ 13:28:21 #165
295731 mc-Piel
Haat Trollscience
pi_95440223
quote:
14s.gif Op woensdag 13 april 2011 13:26 schreef Myraela het volgende:

[..]

Met alle respect, maar weet jij überhaupt wel wat de ARG is en waar het begonnen is? Want als je breezer niet kent, dan twijfel ik daaraan.

Zijn argument is dat het anders is en dat kan best wel eens kloppen.
Ik weet waar het is begonnen ja, ik weet ook waar Breezer vandaan komt.
Maar ik heb het niet over het fotoboek of de eerdere topics toch? Ik heb het over de SC.
Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
  woensdag 13 april 2011 @ 13:28:39 #166
141104 Patje1987
Madre me quiero un frikandel.
pi_95440234
quote:
7s.gif Op woensdag 13 april 2011 13:25 schreef mc-Piel het volgende:

[..]

En dat maakt het onmogelijk om het niet eens te zijn met zijn argumenten?
Nee dat niet, je hoeft niet nooit met iemand eens te zijn maar dat kun je ook op een andere manier zeggen.
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
  woensdag 13 april 2011 @ 13:29:49 #167
295731 mc-Piel
Haat Trollscience
pi_95440282
quote:
7s.gif Op woensdag 13 april 2011 13:28 schreef Patje1987 het volgende:

[..]

Nee dat niet, je hoeft niet nooit met iemand eens te zijn maar dat kun je ook op een andere manier zeggen.
Probeerde het netjes te brengen :o !
Mocht het niet zo over zijn gekomen. Excuses.
Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
  Admin woensdag 13 april 2011 @ 13:32:30 #168
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_95440368
quote:
7s.gif Op woensdag 13 april 2011 13:20 schreef mc-Piel het volgende:
Met alle respect, maar ik heb breezerslet17 nog nooit mee zien posten in ARG.
Probeer het eerst eens voordat je zo achterbaks in het FB topic gaat lopen doen.

Ik ben het namelijk niet eens met je argumenten.
Ho ho :D We hebben het er over in het lopende ARG topic, lees even terug.
Volgens mij waren we er al redelijk uit.

En ja het komt harder je strot uit dan je bedoelt :o
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Admin woensdag 13 april 2011 @ 13:32:52 #169
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_95440381
quote:
7s.gif Op woensdag 13 april 2011 13:28 schreef Patje1987 het volgende:

[..]

Nee dat niet, je hoeft niet nooit met iemand eens te zijn maar dat kun je ook op een andere manier zeggen.
Zeg het ze! :)
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  woensdag 13 april 2011 @ 13:33:36 #170
295731 mc-Piel
Haat Trollscience
pi_95440406
quote:
7s.gif Op woensdag 13 april 2011 13:32 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ho ho :D We hebben het er over in het lopende ARG topic, lees even terug.
Volgens mij waren we er al redelijk uit.

En ja het komt harder je strot uit dan je bedoelt :o
Je kent me nu toch wel :@
Dingen komen er hier vaak anders uit dan bedoelt.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik 't lopende topic inderdaad niet open had staan toen ik de FB in dook.
Foei.
Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
  Forum Admin woensdag 13 april 2011 @ 15:37:52 #171
35723 crew  GGMM
pi_95445896
quote:
7s.gif Op woensdag 13 april 2011 13:33 schreef mc-Piel het volgende:

[..]

Je kent me nu toch wel :@
Dingen komen er hier vaak anders uit dan bedoelt.
bedoeld.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  woensdag 13 april 2011 @ 16:52:29 #172
295731 mc-Piel
Haat Trollscience
pi_95449616
quote:
6s.gif Op woensdag 13 april 2011 15:37 schreef GGMM het volgende:

[..]

bedoeld.
Je kent me nu toch wel :@
Spelling/grammatica is niet mijn sterkste punt.
Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
  Admin woensdag 13 april 2011 @ 16:58:08 #173
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_95449908
quote:
7s.gif Op woensdag 13 april 2011 13:33 schreef mc-Piel het volgende:

[..]

Je kent me nu toch wel :@
Dingen komen er hier vaak anders uit dan bedoelt.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik 't lopende topic inderdaad niet open had staan toen ik de FB in dook.
Foei.
Joh prima toch :)
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  † In Memoriam † woensdag 13 april 2011 @ 18:32:40 #174
25682 2cv
Niet subtiel
pi_95453680
Al Bundy

Gaat nergens meer over.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  Forum Admin woensdag 13 april 2011 @ 18:33:35 #175
35723 crew  GGMM
pi_95453711
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 18:32 schreef 2cv het volgende:
Al Bundy

Gaat nergens meer over.
Idd.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  woensdag 13 april 2011 @ 18:37:13 #176
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_95453872
ik word onpasselijk van de tieten van breezerslet17.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  woensdag 13 april 2011 @ 18:48:00 #177
104871 remlof
Europees federalist
pi_95454410
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 18:37 schreef Maanvis het volgende:
ik word onpasselijk van de tieten van breezerslet17.
Dat hebben wij soms met jouw postgedrag :+
  woensdag 13 april 2011 @ 18:48:53 #178
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_95454457
quote:
7s.gif Op woensdag 13 april 2011 18:48 schreef remlof het volgende:

[..]

Dat hebben wij soms met jouw postgedrag :+
Wie zijn wij, graag een lijst.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  woensdag 13 april 2011 @ 18:49:49 #179
104871 remlof
Europees federalist
pi_95454494
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 18:48 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Wie zijn wij, graag een lijst.
Wij, remlof.

Maar wij vinden die avatar best kunnen.
pi_95456766
Ik denk dat het qua zelfregulering wel goed komt; net zoals het in het fobo het geval was.
Nu is het gewoon even wennen voor iedereen maar dat komt zeker goed.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  Admin woensdag 13 april 2011 @ 19:42:04 #181
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_95457486
quote:
14s.gif Op woensdag 13 april 2011 19:30 schreef Beach het volgende:
Ik denk dat het qua zelfregulering wel goed komt; net zoals het in het fobo het geval was.
Nu is het gewoon even wennen voor iedereen maar dat komt zeker goed.
Denk het ook :)
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  woensdag 13 april 2011 @ 19:49:54 #182
267547 smegmanus
FOK! ambassadeur
pi_95457982
Zelfregulering is vanzichzelf al een geil woord eigenlijk :9
Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
smegmanus is de as van het kwaad. een verbrand stukje Hitler.
  Admin donderdag 14 april 2011 @ 21:07:32 #183
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_95510824
quote:
11s.gif Op woensdag 13 april 2011 13:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Het is wel anders dan het in het fotoboek was. Dat is waar.
Nog?
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_95511150
quote:
14s.gif Op donderdag 14 april 2011 21:07 schreef yvonne het volgende:

[..]

Nog?
ZIe pm van zostraks :P
Flaming hot
pi_95511246
quote:
14s.gif Op donderdag 14 april 2011 21:07 schreef yvonne het volgende:

[..]

Nog?
Nog?

Edit: Oke ik ga het even proberen uit te typen hoe ik dit alles ervaar..
Op maandag 3 november 2014 23:52 schreef Peunage het volgende:
LEAVE KB ALONE.
pi_95511339
Het is nu wel gemoedelijker nadat het hoge woord er een beetje uit is :P
Flaming hot
  donderdag 14 april 2011 @ 21:13:48 #187
306925 Bloempje.
You're A-W-E-S-O-M-E
pi_95511352
Oh grutjes, ik mag verhaal doen.
Nou, ARG7 dus. Het ging opzich wel lekker allemaal, geen drama, alleen wat gebagger af en toe. Hier begonnen een aantal 'oude' ARG7 mensen zich wat aan te irriteren, waardoor er net een probleempje was, de 'nieuwe' mensen voelden zich niet welkom, een aantal 'oude' mensen voelden zich weggedrukt uit 'hun' SC. Naar mijn idee hebben we dit nu wel weer goed opgelost met z'n allen, het is weer rustig en iedereen post weer normaal.
Verder nog vragen?

Edit: yvonne heeft als het goed is pm van de langere versie.
And when I lose my way, I close my eyes and he has found me.
  donderdag 14 april 2011 @ 21:17:09 #188
306925 Bloempje.
You're A-W-E-S-O-M-E
pi_95511604
Heb ik het zo goed verwoord? Ik voel lichte verantwoordelijkheid :@
And when I lose my way, I close my eyes and he has found me.
pi_95511780
Ok. Ik vind het hartstikke tof dat je ons een SC gunt/hebt gegeven. En ik begrijp dat we geen kliekje mogen vormen.
Maar het is gewoon zo anders opeens met allemaal nieuwe users erbij. Sommige die meeposten zijn hartstikke tof en ik ben blij dat ze gewoon leuk meedoen.
Maar er zitten ook een aantal 'baggeraars' bij die verder niks toevoegen.

Veel denken: Oh een SC in ONZ. Laten we baggeren!!1einz!!1 Maar, daarvoor hebben we deze SC niet gekregen.

En alles wat Bloempje gezegd heeft eigenlijk.

Oh en zou het misschien niet beter zijn als deze SC in GC zou komen te staan?
Op maandag 3 november 2014 23:52 schreef Peunage het volgende:
LEAVE KB ALONE.
pi_95511857
Eens met KB.
In ONZ trekt het toch een 'bepaald' soort publiek aan.
In GC zal dat vast heel anders zijn al :)
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  Admin donderdag 14 april 2011 @ 21:25:11 #191
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_95512316
Maar waar halen jullie toch vandaan dat je geen kliekje mag zijn/vormen :?
Zo gauw als je het gezellig hebt in een een topic met wat leuke users bén je al een kliekje :)
Dat gaat bijna automatisch.
Het wordt pas een probleem als je anderen buiten sluit of wegjaagt :)
En waarom zou je niks mogen zeggen tegen mensen die er op uit zijn om de boel te verstoren?
Nou en of dat dat mag!
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Admin donderdag 14 april 2011 @ 21:25:30 #192
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_95512342
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 21:11 schreef Breezerslet17 het volgende:

[..]

ZIe pm van zostraks :P
Daarom :)
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Admin donderdag 14 april 2011 @ 21:26:33 #193
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_95512447
Maar waarom scchakel je ons dan niet in als er lui zijn die eik niks toevoegen en eik niks te zoeken hebben in de SC?
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_95512462
Maar hoe voorkomen we dan het idee dat arg7 dagbagger is?
Flaming hot
pi_95512470
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 21:25 schreef yvonne het volgende:
Maar waar halen jullie toch vandaan dat je geen kliekje mag zijn/vormen :?
Zo gauw als je het gezellig hebt in een een topic met wat leuke users bén je al een kliekje :)
Dat gaat bijna automatisch.
Het wordt pas een probleem als je anderen buiten sluit of wegjaagt :)
En waarom zou je niks mogen zeggen tegen mensen die er op uit zijn om de boel te verstoren?
Nou en of dat dat mag!
Ja we wisten toch niet goed hoe we daarmee om moesten gaan.
En een kliekje waren we allang :o
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  donderdag 14 april 2011 @ 21:27:01 #196
306925 Bloempje.
You're A-W-E-S-O-M-E
pi_95512498
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 21:25 schreef yvonne het volgende:
Maar waar halen jullie toch vandaan dat je geen kliekje mag zijn/vormen :?
Zo gauw als je het gezellig hebt in een een topic met wat leuke users bén je al een kliekje :)
Dat gaat bijna automatisch.
Het wordt pas een probleem als je anderen buiten sluit of wegjaagt :)
En waarom zou je niks mogen zeggen tegen mensen die er op uit zijn om de boel te verstoren?
Nou en of dat dat mag!
Oh :@ We zijn allemaal een beetje bang iets fout te doen waardoor onze SC niet mag denk ik.
And when I lose my way, I close my eyes and he has found me.
  donderdag 14 april 2011 @ 21:27:31 #197
306925 Bloempje.
You're A-W-E-S-O-M-E
pi_95512544
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 21:26 schreef yvonne het volgende:
Maar waarom scchakel je ons dan niet in als er lui zijn die eik niks toevoegen en eik niks te zoeken hebben in de SC?
Dat was ons dilemma een beetje, we hebben het er over gehad en dachten het eerst zelf op proberen te lossen, maar toen barstte de bom een beetje.
And when I lose my way, I close my eyes and he has found me.
pi_95512571
Mensen wegjagen hebben ze al aardig onder de knie moet ik zeggen :') That was all
  donderdag 14 april 2011 @ 21:27:45 #199
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_95512575
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 21:25 schreef yvonne het volgende:
Het wordt pas een probleem als je anderen buiten sluit of wegjaagt :)
Mijn posts in semi-bikkeltijd worden altijd verwijderdtdtdt ;(
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_95512580
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 21:26 schreef yvonne het volgende:
Maar waarom scchakel je ons dan niet in als er lui zijn die eik niks toevoegen en eik niks te zoeken hebben in de SC?
Beetje lastig inschatten wat mag, en wat niet :@
Flaming hot
pi_95512640
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 21:27 schreef Driepink het volgende:
Mensen wegjagen hebben ze al aardig onder de knie moet ik zeggen :') That was all
Nee niet waar.
Op maandag 3 november 2014 23:52 schreef Peunage het volgende:
LEAVE KB ALONE.
  donderdag 14 april 2011 @ 21:29:17 #202
267547 smegmanus
FOK! ambassadeur
pi_95512741
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 21:25 schreef yvonne het volgende:
En waarom zou je niks mogen zeggen tegen mensen die er op uit zijn om de boel te verstoren?
Nou en of dat dat mag!
En anders zijn wij er nog :P
Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
smegmanus is de as van het kwaad. een verbrand stukje Hitler.
pi_95512811
quote:
13s.gif Op donderdag 14 april 2011 21:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:

[..]

Nee niet waar.
Dat verklaart waarom er eerst ongeveer +/- 15 zat en nu nog maar 10 max ?
  Admin donderdag 14 april 2011 @ 21:29:59 #204
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_95512812
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 21:27 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Mijn posts in semi-bikkeltijd worden altijd verwijderdtdtdt ;(
Dat is een script, 'verwijder alles van maanvis'
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_95512877
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 21:29 schreef Driepink het volgende:

[..]

Dat verklaart waarom er eerst ongeveer +/- 15 zat en nu nog maar 10 max ?
Wat?
Op maandag 3 november 2014 23:52 schreef Peunage het volgende:
LEAVE KB ALONE.
pi_95512961
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 21:29 schreef Driepink het volgende:

[..]

Dat verklaart waarom er eerst ongeveer +/- 15 zat en nu nog maar 10 max ?
Je verwart het met radio onz ben ik bang.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_95512971
quote:
5s.gif Op donderdag 14 april 2011 21:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:

[..]

Wat?
Ga lekker naar je ARG chat, waar je niemand erbij wilt hebben behalve je fobo homies ;) Have fun daar, en hopelijk worden jullie inderdaad naar GC geschopt, dan is ONZ gelijk weer een stukje beter af qua kwaliteit
  Admin donderdag 14 april 2011 @ 21:31:46 #208
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_95512982
quote:
7s.gif Op donderdag 14 april 2011 21:26 schreef Beach het volgende:

[..]

Ja we wisten toch niet goed hoe we daarmee om moesten gaan.
En een kliekje waren we allang :o
Geloof me, als je gezellig met wat users post ben je toch heel snel een kliekje? :)
Het is pas storend als je als kliekje je keert tegen anderen.

Wat weer niet hetzelfde is als mensen die komen kloten aanspreken.

Gezond verstand
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Admin donderdag 14 april 2011 @ 21:32:39 #209
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_95513059
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 21:27 schreef Bloempje. het volgende:

[..]

Dat was ons dilemma een beetje, we hebben het er over gehad en dachten het eerst zelf op proberen te lossen, maar toen barstte de bom een beetje.
Dus wat doe je een volgende keer? :)
Gewoon even roepen hoor, er is altijd wel iemand van ons aanwezig.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  donderdag 14 april 2011 @ 21:33:12 #210
306925 Bloempje.
You're A-W-E-S-O-M-E
pi_95513100
quote:
14s.gif Op donderdag 14 april 2011 21:32 schreef yvonne het volgende:

[..]

Dus wat doe je een volgende keer? :)
Gewoon even roepen hoor, er is altijd wel iemand van ons aanwezig.
We zullen het doen, dankjewel :@
And when I lose my way, I close my eyes and he has found me.
  Admin donderdag 14 april 2011 @ 21:33:37 #211
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_95513135
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 21:27 schreef Driepink het volgende:
Mensen wegjagen hebben ze al aardig onder de knie moet ik zeggen :') That was all
Onderbouw je uitspraak eens? Want hier kunnen we niks mee.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Admin donderdag 14 april 2011 @ 21:34:11 #212
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_95513173
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 21:31 schreef Driepink het volgende:

[..]

Ga lekker naar je ARG chat, waar je niemand erbij wilt hebben behalve je fobo homies ;) Have fun daar, en hopelijk worden jullie inderdaad naar GC geschopt, dan is ONZ gelijk weer een stukje beter af qua kwaliteit
Nofi, maar moet het zo onvriendelijk :?
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_95513203
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 21:33 schreef yvonne het volgende:

[..]

Onderbouw je uitspraak eens? Want hier kunnen we niks mee.
Och sommigen (waaronder ik) zeiden het op niet al te subtiele manier hoe we erover dachten en wat eraan gedaan kon worden. Sommigen vatten dat verkeerd op als wegjagen.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_95513204
Kijk, dit bedoel ik nou. Je zegt wat van het gedrag wat je niet leuk vind en dan krijg je meteen reacties als die van Driepink.... Terwijl we duidelijk zeggen dat iedereen gewoon welkom is?
Op maandag 3 november 2014 23:52 schreef Peunage het volgende:
LEAVE KB ALONE.
pi_95513223
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 21:33 schreef yvonne het volgende:

[..]

Onderbouw je uitspraak eens? Want hier kunnen we niks mee.
Voor zover ik wist postte ik normaal mee, niets geen problemen, en uiteindelijk hoor ik dus dat ik een baggeraar ben :')

Dan is de lol er snel vanaf, want dan voel je je zowiezo niet meer gewenst, en toen barstte die bom, en voelde meerdere mensen zich niet meer gewenst, dus nu zit uiteindelijk het ARG groepje daar, met 2 of 3 extra mensen :)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-04-2011 21:35:40 ]
  Admin donderdag 14 april 2011 @ 21:36:10 #216
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_95513334
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 21:35 schreef Driepink het volgende:

[..]

Voor zover ik wist postte ik normaal mee, niets geen problemen, en uiteindelijk hoor ik dus dat ik een baggeraar ben :')

Dan is de lol er snel vanaf, want dan voel je je zowiezo niet meer gewenst, en toen barstte die bom, en voelde meerdere mensen zich niet meer gewenst, dus nu zit uiteindelijk het ARG groepje daar, met 2 of 3 extra mensen :)
Dan los je dat imho hier op en niet in de topics zelf :)
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Forum Admin donderdag 14 april 2011 @ 21:36:22 #217
58651 crew  murp
murp
pi_95513344
Ga lekker jullie gang in jullie SC, als er baggeraars ronddwalen die niets toevoegen, maak maar even een TR, dan lezen wij de TR en houden wij het ook een beetje in de gaten

En dat ik dit topic steeds niet zie :')
pi_95513377
quote:
19s.gif Op donderdag 14 april 2011 21:36 schreef murp het volgende:
Ga lekker jullie gang in jullie SC, als er baggeraars ronddwalen die niets toevoegen, maak maar even een TR, dan lezen wij de TR en houden wij het ook een beetje in de gaten

En dat ik dit topic steeds niet zie :')
We moesten hier komen van Yvonne joh.
Op maandag 3 november 2014 23:52 schreef Peunage het volgende:
LEAVE KB ALONE.
  donderdag 14 april 2011 @ 21:36:53 #219
306925 Bloempje.
You're A-W-E-S-O-M-E
pi_95513387
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 21:35 schreef Driepink het volgende:

[..]

Voor zover ik wist postte ik normaal mee, niets geen problemen, en uiteindelijk hoor ik dus dat ik een baggeraar ben :')

Dan is de lol er snel vanaf, want dan voel je je zowiezo niet meer gewenst, en toen barstte die bom, en voelde meerdere mensen zich niet meer gewenst, dus nu zit uiteindelijk het ARG groepje daar, met 2 of 3 extra mensen :)
Ik heb niet zo veel zin om hier de discussie voort te zetten, maar hebben we ooit gezegd dat we specifiek jou een baggeraar vonden? Nee. Niet voor zover ik weet in elk geval. Het was slimmer geweest als we wel duidelijk gezegd hadden wie we bedoelden, want nou voelden een aantal mensen zich aangesproken terwijl dit helemaal niet de bedoeling was.
And when I lose my way, I close my eyes and he has found me.
  Forum Admin donderdag 14 april 2011 @ 21:37:18 #220
58651 crew  murp
murp
pi_95513430
quote:
16s.gif Op donderdag 14 april 2011 21:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:

[..]

We moesten hier komen van Yvonne joh.
ook goed, als er maar even geventileerd wordtdttt
  donderdag 14 april 2011 @ 21:37:33 #221
306925 Bloempje.
You're A-W-E-S-O-M-E
pi_95513460
quote:
19s.gif Op donderdag 14 april 2011 21:37 schreef murp het volgende:

[..]

ook goed, als er maar even geventileerd wordtdttt
Dat zijn een paar letters te veel :@
And when I lose my way, I close my eyes and he has found me.
  Forum Admin donderdag 14 april 2011 @ 21:38:03 #222
58651 crew  murp
murp
pi_95513500
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 21:37 schreef Bloempje. het volgende:

[..]

Dat zijn een paar letters te veel :@
lievet te veel dan te weinig :')
  donderdag 14 april 2011 @ 21:38:18 #223
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_95513525
quote:
14s.gif Op donderdag 14 april 2011 21:31 schreef yvonne het volgende:
Gezond verstand
quote:
Uit gegevens van de Nederlandse Kankerregistratie blijkt dat er ieder jaar bij ongeveer 1.500 mensen in Nederland een tumor wordt ontdekt die ontstaat in het centrale zenuwstelsel
dus niet voor die mensen.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  donderdag 14 april 2011 @ 21:39:19 #224
267547 smegmanus
FOK! ambassadeur
pi_95513613
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 21:38 schreef Maanvis het volgende:

[..]



[..]

dus niet voor die mensen.
Ha-ha.
Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
smegmanus is de as van het kwaad. een verbrand stukje Hitler.
pi_95513637
Goede toevoeging Maanvis.
pi_95513648
quote:
13s.gif Op donderdag 14 april 2011 21:39 schreef smegmanus het volgende:

[..]

Ha-ha.
Smegmanus ik wil een topic openen over jou mag dat?
Op maandag 3 november 2014 23:52 schreef Peunage het volgende:
LEAVE KB ALONE.
  donderdag 14 april 2011 @ 21:40:30 #227
306925 Bloempje.
You're A-W-E-S-O-M-E
pi_95513712
quote:
14s.gif Op donderdag 14 april 2011 21:38 schreef murp het volgende:

[..]

lievet te veel dan te weinig :')
Nouja, het is in elk geval duidelijk wat je bedoelde, laten we het daar op houden :*
And when I lose my way, I close my eyes and he has found me.
pi_95513732
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 21:36 schreef Bloempje. het volgende:

[..]

Ik heb niet zo veel zin om hier de discussie voort te zetten, maar hebben we ooit gezegd dat we specifiek jou een baggeraar vonden? Nee. Niet voor zover ik weet in elk geval. Het was slimmer geweest als we wel duidelijk gezegd hadden wie we bedoelden, want nou voelden een aantal mensen zich aangesproken terwijl dit helemaal niet de bedoeling was.
Jan noemde anders gewoon volmondig mijn naam hoor ;) En ik hou er niet zo van om zo, heel achterbaks, behandeld te worden. Dat is in mijn (en meerdere mensen blijkbaar) ogen gewoon een manier om te zeggen van: je bent kut, ga weg maar ik durf dit niet te zeggen.

Het was inderdaad gewoon beter geweest, als jullie een keer een paar ballen zouden laten groeien (figuurlijk) en gelijk de namen hadden genoemd van de users die jullie vinden baggeren. Maar hier is het inmiddels wel een beetje laat voor, denk je ook niet ? ;)

Zo, ik heb mijn zegje ook weer gedaan, nou eens kijken of er ook nog wat kwaliteit gepost word in ONZ, want dat is ook ver te zoeken modjes
  donderdag 14 april 2011 @ 21:41:10 #229
267547 smegmanus
FOK! ambassadeur
pi_95513766
quote:
9s.gif Op donderdag 14 april 2011 21:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:

[..]

Smegmanus ik wil een topic openen over jou mag dat?
Waarom als ik vragen mag?
Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
smegmanus is de as van het kwaad. een verbrand stukje Hitler.
  Admin donderdag 14 april 2011 @ 21:42:14 #230
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_95513855
quote:
19s.gif Op donderdag 14 april 2011 21:36 schreef murp het volgende:
Ga lekker jullie gang in jullie SC, als er baggeraars ronddwalen die niets toevoegen, maak maar even een TR, dan lezen wij de TR en houden wij het ook een beetje in de gaten

En dat ik dit topic steeds niet zie :')
Ik had ze geroepen :o
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  donderdag 14 april 2011 @ 21:42:15 #231
306925 Bloempje.
You're A-W-E-S-O-M-E
pi_95513858
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 21:40 schreef Driepink het volgende:

[..]

Jan noemde anders gewoon volmondig mijn naam hoor ;) En ik hou er niet zo van om zo, heel achterbaks, behandeld te worden. Dat is in mijn (en meerdere mensen blijkbaar) ogen gewoon een manier om te zeggen van: je bent kut, ga weg maar ik durf dit niet te zeggen.

Het was inderdaad gewoon beter geweest, als jullie een keer een paar ballen zouden laten groeien (figuurlijk) en gelijk de namen hadden genoemd van de users die jullie vinden baggeren. Maar hier is het inmiddels wel een beetje laat voor, denk je ook niet ? ;)

Zo, ik heb mijn zegje ook weer gedaan, nou eens kijken of er ook nog wat kwaliteit gepost word in ONZ, want dat is ook ver te zoeken modjes
Ik denk dat dat een verstandig plan is.
And when I lose my way, I close my eyes and he has found me.
pi_95513879
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 21:40 schreef Driepink het volgende:

[..]

Jan noemde anders gewoon volmondig mijn naam hoor ;) En ik hou er niet zo van om zo, heel achterbaks, behandeld te worden. Dat is in mijn (en meerdere mensen blijkbaar) ogen gewoon een manier om te zeggen van: je bent kut, ga weg maar ik durf dit niet te zeggen.

Het was inderdaad gewoon beter geweest, als jullie een keer een paar ballen zouden laten groeien (figuurlijk) en gelijk de namen hadden genoemd van de users die jullie vinden baggeren. Maar hier is het inmiddels wel een beetje laat voor, denk je ook niet ? ;)

Zo, ik heb mijn zegje ook weer gedaan, nou eens kijken of er ook nog wat kwaliteit gepost word in ONZ, want dat is ook ver te zoeken modjes
Ik vind je tof hoor. ;(
quote:
11s.gif Op donderdag 14 april 2011 21:41 schreef smegmanus het volgende:

[..]

Waarom als ik vragen mag?
Ik ben verliefd op je. :@
Op maandag 3 november 2014 23:52 schreef Peunage het volgende:
LEAVE KB ALONE.
  donderdag 14 april 2011 @ 21:42:31 #233
306925 Bloempje.
You're A-W-E-S-O-M-E
pi_95513883
quote:
11s.gif Op donderdag 14 april 2011 21:42 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ik had ze geroepen :o
En braaf als wij zijn, komen we gelijk :D
And when I lose my way, I close my eyes and he has found me.
  Forum Admin donderdag 14 april 2011 @ 21:42:45 #234
58651 crew  murp
murp
pi_95513898
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 21:40 schreef Driepink het volgende:

of er ook nog wat kwaliteit gepost word in ONZ, want dat is ook ver te zoeken modjes
dan moet je niet zo baggeren
pi_95513931
Sowieso ONZ de laatste tijd. Het niveau is vaak beroerd.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  Forum Admin donderdag 14 april 2011 @ 21:43:35 #236
58651 crew  murp
murp
pi_95513981
quote:
11s.gif Op donderdag 14 april 2011 21:42 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ik had ze geroepen :o
je moet de baggeraars die daar "bezig" zijn roepen, laat die gasten nou lekker SC''en :7
  Forum Admin donderdag 14 april 2011 @ 21:44:08 #237
58651 crew  murp
murp
pi_95514018
quote:
9s.gif Op donderdag 14 april 2011 21:43 schreef Beach het volgende:
Sowieso ONZ de laatste tijd. Het niveau is vaak beroerd.
open dan wel een leuk topic
  Admin donderdag 14 april 2011 @ 21:44:15 #238
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_95514026
quote:
19s.gif Op donderdag 14 april 2011 21:43 schreef murp het volgende:

[..]

je moet de baggeraars die daar "bezig" zijn roepen, laat die gasten nou lekker SC''en :7
Sorry O+
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  donderdag 14 april 2011 @ 21:45:05 #239
267547 smegmanus
FOK! ambassadeur
pi_95514108
quote:
11s.gif Op donderdag 14 april 2011 21:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:

Ik ben verliefd op je. :@
Nou dan weet ik dat ook weer :*
Topic lijkt me niet nodig.

quote:
9s.gif Op donderdag 14 april 2011 21:43 schreef Beach het volgende:
Sowieso ONZ de laatste tijd. Het niveau is vaak beroerd.
Laatste tijd of de laatste jaren..?
Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
smegmanus is de as van het kwaad. een verbrand stukje Hitler.
  Admin donderdag 14 april 2011 @ 21:45:11 #240
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_95514119
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 21:40 schreef Driepink het volgende:

[..]

Jan noemde anders gewoon volmondig mijn naam hoor ;) En ik hou er niet zo van om zo, heel achterbaks, behandeld te worden. Dat is in mijn (en meerdere mensen blijkbaar) ogen gewoon een manier om te zeggen van: je bent kut, ga weg maar ik durf dit niet te zeggen.

Het was inderdaad gewoon beter geweest, als jullie een keer een paar ballen zouden laten groeien (figuurlijk) en gelijk de namen hadden genoemd van de users die jullie vinden baggeren. Maar hier is het inmiddels wel een beetje laat voor, denk je ook niet ? ;)

Zo, ik heb mijn zegje ook weer gedaan, nou eens kijken of er ook nog wat kwaliteit gepost word in ONZ, want dat is ook ver te zoeken modjes
Oké, klinkt oprecht.

En open dan zelf iets leuks :6
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  donderdag 14 april 2011 @ 21:45:54 #241
306925 Bloempje.
You're A-W-E-S-O-M-E
pi_95514173
MURP ER KOMT EEN NIEUW TOPIC AAN!
SNEL! Zet het centraal :@
And when I lose my way, I close my eyes and he has found me.
  Forum Admin donderdag 14 april 2011 @ 21:46:11 #242
58651 crew  murp
murp
pi_95514200
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 21:45 schreef Bloempje. het volgende:
MURP ER KOMT EEN NIEUW TOPIC AAN!
SNEL! Zet het centraal :@
ok!
pi_95514233
Ik heb al een TR gedaan :')
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_95514247
quote:
14s.gif Op donderdag 14 april 2011 21:45 schreef yvonne het volgende:

[..]

Oké, klinkt oprecht.

En open dan zelf iets leuks :6
Ik ben geen schepper, ik ben een bewonderaar
  Admin donderdag 14 april 2011 @ 21:48:33 #245
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_95514431
Het vreemde is nu aan het optreden,
de mensen van buiten de fobo-kliek vinden het een hartstikke leuke sc, er wordt echt zeer weinig gekloot, maar nu vinden de oorspronkelijke starters het niet leuk meer.
In het begin komen er best veel mensen op een nieuwe SC af, en meer dan de helft haakt wel weer af. En na een week of wat blijf je toch met een vaste kern over.
Kijk het nu eerst eens aan.
En spreek een ander eens aan in pm, werkt, echt!
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_95514547
Gaan we zeker doen. Waren we al van plan trouwens, users aanspreken op 'fouten'.
Op maandag 3 november 2014 23:52 schreef Peunage het volgende:
LEAVE KB ALONE.
  donderdag 14 april 2011 @ 21:50:03 #247
306925 Bloempje.
You're A-W-E-S-O-M-E
pi_95514572
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 21:48 schreef yvonne het volgende:
Het vreemde is nu aan het optreden,
de mensen van buiten de fobo-kliek vinden het een hartstikke leuke sc, er wordt echt zeer weinig gekloot, maar nu vinden de oorspronkelijke starters het niet leuk meer.
In het begin komen er best veel mensen op een nieuwe SC af, en meer dan de helft haakt wel weer af. En na een week of wat blijf je toch met een vaste kern over.
Kijk het nu eerst eens aan.
En spreek een ander eens aan in pm, werkt, echt!
Ik denk ook dat het allemaal wel goed komt :Y het belangrijkste is denk ik duidelijk zijn :@ nu liep de helft en beetje te modderen dat ze het niet zo leuk vonden, terwijl de andere helft hier niets van wist. En dan is het een beetje plotseling allemaal ook.
And when I lose my way, I close my eyes and he has found me.
  Admin donderdag 14 april 2011 @ 21:54:04 #248
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_95514977
Ik denk dat de 'ik vind het niet leuk meer' voor veel mensen onverwacht kwam :)
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  donderdag 14 april 2011 @ 21:57:00 #249
306925 Bloempje.
You're A-W-E-S-O-M-E
pi_95515243
quote:
2s.gif Op donderdag 14 april 2011 21:54 schreef yvonne het volgende:
Ik denk dat de 'ik vind het niet leuk meer' voor veel mensen onverwacht kwam :)
Gut, het is net alsof je een relatie verbreekt :')
And when I lose my way, I close my eyes and he has found me.
  Admin donderdag 14 april 2011 @ 22:01:29 #250
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_95515605
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 21:57 schreef Bloempje. het volgende:

[..]

Gut, het is net alsof je een relatie verbreekt :')
Ja *;
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Admin donderdag 14 april 2011 @ 22:01:40 #251
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_95515621
Nou hup, verderposten :)
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_95515754
Yvonne ik vind je serieus tof.
Op maandag 3 november 2014 23:52 schreef Peunage het volgende:
LEAVE KB ALONE.
  donderdag 14 april 2011 @ 22:08:09 #253
306925 Bloempje.
You're A-W-E-S-O-M-E
pi_95516230
quote:
14s.gif Op donderdag 14 april 2011 22:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Yvonne ik vind je serieus tof.
Ik ook :D
And when I lose my way, I close my eyes and he has found me.
  Admin donderdag 14 april 2011 @ 22:15:48 #254
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_95516971
Pas maar op, straks komt ome Murp op ons mopperen :o
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  donderdag 14 april 2011 @ 22:19:32 #255
306925 Bloempje.
You're A-W-E-S-O-M-E
pi_95517256
quote:
10s.gif Op donderdag 14 april 2011 22:15 schreef yvonne het volgende:
Pas maar op, straks komt ome Murp op ons mopperen :o
Nee, die is z'n vrouw op mijn aanraden aan het masseren, zodat ie vaker dan 1 keer in de week seks mag :@
And when I lose my way, I close my eyes and he has found me.
  donderdag 14 april 2011 @ 22:32:01 #256
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_95518276
quote:
9s.gif Op donderdag 14 april 2011 21:43 schreef Beach het volgende:
Sowieso ONZ de laatste tijd. Het niveau is vaak beroerd.
Zo gaat dat nou altijd :D
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  vrijdag 15 april 2011 @ 08:22:50 #257
267547 smegmanus
FOK! ambassadeur
pi_95528664
Offtopic verwijderd.

Feedback only s.v.p.

:*
Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
smegmanus is de as van het kwaad. een verbrand stukje Hitler.
pi_95530691
Reclamebanner

Gaat maar door dat pesten van juicyhil :{
  Forum Admin vrijdag 15 april 2011 @ 09:57:13 #259
58651 crew  murp
murp
pi_95531042
quote:
13s.gif Op vrijdag 15 april 2011 09:47 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Reclamebanner

Gaat maar door dat pesten van juicyhil :{
Thanks
pi_95531087
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 22:32 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Zo gaat dat nou altijd :D
[ afbeelding ]
_O_
  vrijdag 15 april 2011 @ 10:16:11 #261
141104 Patje1987
Madre me quiero un frikandel.
pi_95531810
quote:
14s.gif Op donderdag 14 april 2011 21:44 schreef murp het volgende:

[..]

open dan wel een leuk topic
Alsof dat uitmaakt, wordt toch gevuld met bagger door die kutkleuters.
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
pi_95538804
Zou mijn topic: Klagers die klagen maar nooit tevreden zijn! naar KLB verplaatst kunnen worden?

Alvast Bedankt! ^O^
pi_95538849
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 13:10 schreef MuVo het volgende:
Zou mijn topic: Klagers die klagen maar nooit tevreden zijn! naar KLB verplaatst kunnen worden?

Alvast Bedankt! ^O^
Nee.
pi_95538936
Waar
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 april 2011 13:11 schreef Myraela het volgende:

[..]

Nee.
:{ Jammer, mag ik vragen waarom niet?
pi_95538966
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 13:13 schreef MuVo het volgende:
Waar

[..]

:{ Jammer, mag ik vragen waarom niet?
Seriously? Moet ik dat nou echt uitleggen.

quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 08:42 schreef Rectum het volgende:
Misschien wordt het tijd om eens met je gore pisvingers van die nieuw topicknop af te blijven. :) :) :)
Was een goede reactie in dat topic.
  vrijdag 15 april 2011 @ 13:16:30 #266
267547 smegmanus
FOK! ambassadeur
pi_95539039
quote:
15s.gif Op vrijdag 15 april 2011 13:14 schreef Myraela het volgende:

Was een goede reactie in dat topic.
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 april 2011 13:12 schreef trolololo het volgende:
Waar is de OP?
Deze ook.
Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
smegmanus is de as van het kwaad. een verbrand stukje Hitler.
pi_95539072
quote:
15s.gif Op vrijdag 15 april 2011 13:14 schreef Myraela het volgende:

[..]

Seriously? Moet ik dat nou echt uitleggen.

[..]

Was een goede reactie in dat topic.
Ja, want een Fokker! heeft toch recht op de vrijheid van topic uiting op FOK!?! O-)
pi_95539100
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 13:17 schreef MuVo het volgende:

[..]

Ja, want een Fokker! heeft toch recht op de vrijheid van topic uiting?! O-)
FOK!kers hebben geen rechten.
  vrijdag 15 april 2011 @ 13:17:57 #269
267547 smegmanus
FOK! ambassadeur
pi_95539113
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 13:17 schreef MuVo het volgende:

[..]

Ja, want een Fokker! heeft toch recht op de vrijheid van topic uiting op FOK!?! O-)
Nee.
Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
smegmanus is de as van het kwaad. een verbrand stukje Hitler.
pi_95539222
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 april 2011 13:17 schreef Myraela het volgende:

[..]

FOK!kers hebben geen rechten.
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 april 2011 13:17 schreef smegmanus het volgende:

[..]

Nee.
Dat valt mij vies tegen -O- ! Het is bijna racisme?!! F**king niet meer normaal! ;( Ik dacht nog wel dat FOK! de vrijheid van topic uiting hoog in het vaandel had staan! :Y ;(
  vrijdag 15 april 2011 @ 13:21:22 #271
267547 smegmanus
FOK! ambassadeur
pi_95539267
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 13:20 schreef MuVo het volgende:

[..]

[..]

Dat valt mij vies tegen -O- ! Het is bijna racisme?!! F**king niet meer normaal! ;( Ik dacht nog wel dat FOK! de vrijheid van topic uiting hoog in het vaandel had staan! :Y ;(
Je bent zelf een vaandel. Ontopic graag, want je zit nu gewoon te kutten.
Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
smegmanus is de as van het kwaad. een verbrand stukje Hitler.
pi_95539584
Smegmanus, wist je nog die mooie tijd.
Jij was net mod op ONZ, en ik ging allemaal Zondag topics openen _O_

Wat een tijd... O+
  vrijdag 15 april 2011 @ 13:29:40 #273
267547 smegmanus
FOK! ambassadeur
pi_95539662
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 april 2011 13:27 schreef Monopoly het volgende:
Smegmanus, wist je nog die mooie tijd.
Jij was net mod op ONZ, en ik ging allemaal Zondag topics openen _O_

Wat een tijd... O+
Ik mis die tijd, gauw weer eens overdoen.
Dank voor deze feedback.
Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
smegmanus is de as van het kwaad. een verbrand stukje Hitler.
  Forum Admin vrijdag 15 april 2011 @ 16:15:08 #274
58651 crew  murp
murp
  vrijdag 15 april 2011 @ 16:49:43 #275
297583 trolololo
Oh hahahaho! Hahaheho! Lololo!
pi_95601219
Yvonne is mijn heldin, die tevens ook mijn moeder mag worden! O+
Beatles schreef het volgende: Hey gaaf! Lief! :$
Beach schreef het volgende:
RC, Eigenlijk vond ik je altijd al een kwalletje, maargoed..
Ik begin je te waarderen en ik vind nu de beste user ooit! =)
pi_95640476
Kan iemand ONZ radio naar de centrale topics verplaatsen? Het grijze balkje verpest mijn uitzicht in de topiclijst, bvd.
  maandag 18 april 2011 @ 08:52:23 #278
267547 smegmanus
FOK! ambassadeur
pi_95655175
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 21:21 schreef Driepink het volgende:
Kan iemand ONZ radio naar de centrale topics verplaatsen? Het grijze balkje verpest mijn uitzicht in de topiclijst, bvd.
Gossie.
Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
smegmanus is de as van het kwaad. een verbrand stukje Hitler.
  dinsdag 19 april 2011 @ 08:26:47 #280
267547 smegmanus
FOK! ambassadeur
pi_95701802
quote:
13s.gif Op maandag 18 april 2011 16:37 schreef andreas612 het volgende:
Ik zoek een meid.
Ssssssssst, niet wakker maken, het topic slaapt net :@
Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
smegmanus is de as van het kwaad. een verbrand stukje Hitler.
pi_95715147
Ik heb een doodsbedreiging ontvangen per PM. Waar moet ik dit melden?
pi_95715410
De politie.
  dinsdag 19 april 2011 @ 15:24:45 #283
267547 smegmanus
FOK! ambassadeur
pi_95715511
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 april 2011 15:16 schreef Trollscience het volgende:
Ik heb een doodsbedreiging ontvangen per PM. Waar moet ik dit melden?
PM maar eens.
Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
smegmanus is de as van het kwaad. een verbrand stukje Hitler.
pi_95715581
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 15:24 schreef smegmanus het volgende:

[..]

PM maar eens.
Ik zie het al

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 19-04-2011 15:33:57 (edit) ]
  woensdag 20 april 2011 @ 08:36:49 #285
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_95749510
smegmanus, wat vind je er van dat je naam met een hoofdletter in de modjeslijst staat?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  woensdag 20 april 2011 @ 08:45:51 #286
267547 smegmanus
FOK! ambassadeur
pi_95749667
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 08:36 schreef Maanvis het volgende:
smegmanus, wat vind je er van dat je naam met een hoofdletter in de modjeslijst staat?
Geil.
Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
smegmanus is de as van het kwaad. een verbrand stukje Hitler.
  woensdag 20 april 2011 @ 16:33:59 #287
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_95765609
Gefeliciteerd ouwe nazi-knar!

misschien ongepast en een taboe, maar ik vind dat je herdenking van de 2e wereldoorlog en 1 van de hoofdrolspelers hierin best op een ludieke manier kunt doen.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  woensdag 20 april 2011 @ 16:41:45 #288
267547 smegmanus
FOK! ambassadeur
pi_95765930
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 16:33 schreef Maanvis het volgende:
Gefeliciteerd ouwe nazi-knar!

misschien ongepast
Ja. Stiekem heb ik wel even genoten, dat wel.
Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
smegmanus is de as van het kwaad. een verbrand stukje Hitler.
  woensdag 20 april 2011 @ 16:42:53 #289
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_95765985
quote:
14s.gif Op woensdag 20 april 2011 16:41 schreef smegmanus het volgende:

[..]

Ja. Stiekem heb ik wel even genoten, dat wel.
Graag gedaan :).
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_95775741
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 19:58 schreef RichCalibier het volgende:
Mijn vrouw werkt al als kreeften-giller

x

:P
Lijkt mij niet de bedoeling

[ Bericht 18% gewijzigd door Myraela op 20-04-2011 20:21:10 ]
pi_95775941
quote:
15s.gif Op woensdag 20 april 2011 20:17 schreef HSG-BOMBER het volgende:

[..]

Lijkt mij niet de bedoeling
Mij ook niet.
pi_95783847
- doe maar via PM - :*

[ Bericht 86% gewijzigd door smegmanus op 21-04-2011 08:20:01 ]
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_95808155
Ook maar via hier, PM is al verstuurd, in het topic al geplaatst:

Bij deze bied ik mijn excuses aan voor vanmiddag, of jullie deze accepteren is aan jullie. Zo niet, dan merk ik dat snel genoeg wel.

Gegroet.
  donderdag 21 april 2011 @ 15:50:38 #294
267547 smegmanus
FOK! ambassadeur
pi_95808861
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 15:34 schreef Driepink het volgende:
Ook maar via hier, PM is al verstuurd, in het topic al geplaatst:

Bij deze bied ik mijn excuses aan voor vanmiddag, of jullie deze accepteren is aan jullie. Zo niet, dan merk ik dat snel genoeg wel.

Gegroet.
:*
Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
smegmanus is de as van het kwaad. een verbrand stukje Hitler.
pi_95809817
Kan iemand deze weer open gooien en naar ONZ schoppen :) ?

Drink hier een digitaal drankje met elkaar !
pi_95809855
quote:
5s.gif Op donderdag 21 april 2011 16:12 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Kan iemand deze weer open gooien en naar ONZ schoppen :) ?

Drink hier een digitaal drankje met elkaar !
gast :')
Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
pi_95809944
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 16:13 schreef 9611Niels het volgende:

[..]

gast :')
Wat :')
  donderdag 21 april 2011 @ 16:19:04 #299
267547 smegmanus
FOK! ambassadeur
pi_95810143
quote:
5s.gif Op donderdag 21 april 2011 16:12 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Kan iemand deze weer open gooien en naar ONZ schoppen :) ?

Drink hier een digitaal drankje met elkaar !
Sorry maar dagaat nie :*

quote:
13s.gif Op donderdag 21 april 2011 16:16 schreef Trollscience het volgende:
Hou hier tong aan de praat. :P
Modbagger
Gast, dat is een FA.. zijn topic sluiten is bukken bij de volgende crewmeet.
Nee dank je.
Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
smegmanus is de as van het kwaad. een verbrand stukje Hitler.
  donderdag 21 april 2011 @ 16:19:46 #300
141104 Patje1987
Madre me quiero un frikandel.
pi_95810174
quote:
15s.gif Op donderdag 21 april 2011 16:19 schreef smegmanus het volgende:

[..]

Sorry maar dagaat nie :*

[..]

Gast, dat is een FA.. zijn topic sluiten is bukken bij de volgende crewmeet.
Nee dank je.
Alsof jij gaat :')
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
  donderdag 21 april 2011 @ 16:22:20 #301
267547 smegmanus
FOK! ambassadeur
pi_95810334
quote:
10s.gif Op donderdag 21 april 2011 16:19 schreef Patje1987 het volgende:

Alsof jij gaat :')
Jonge ik zal eens een BBQ meet organiseren en jullie allemaal anaal vernederen :(
Oja, zullen we nu weer ontopic gaan? :* Doe maar PM'en ofzo. Desnoods een topic eraan wagen, de keus is aan jullie.. ga zo toch aan het bier.
Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
smegmanus is de as van het kwaad. een verbrand stukje Hitler.
  donderdag 21 april 2011 @ 16:22:44 #302
267547 smegmanus
FOK! ambassadeur
pi_95810365
LAPO :D :D
Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
smegmanus is de as van het kwaad. een verbrand stukje Hitler.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')