Denk het ookquote:Op woensdag 13 april 2011 19:30 schreef Beach het volgende:
Ik denk dat het qua zelfregulering wel goed komt; net zoals het in het fobo het geval was.
Nu is het gewoon even wennen voor iedereen maar dat komt zeker goed.
Nog?quote:Op woensdag 13 april 2011 13:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Het is wel anders dan het in het fotoboek was. Dat is waar.
Daaromquote:
Ja we wisten toch niet goed hoe we daarmee om moesten gaan.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:25 schreef yvonne het volgende:
Maar waar halen jullie toch vandaan dat je geen kliekje mag zijn/vormen
Zo gauw als je het gezellig hebt in een een topic met wat leuke users bén je al een kliekje
Dat gaat bijna automatisch.
Het wordt pas een probleem als je anderen buiten sluit of wegjaagt
En waarom zou je niks mogen zeggen tegen mensen die er op uit zijn om de boel te verstoren?
Nou en of dat dat mag!
Ohquote:Op donderdag 14 april 2011 21:25 schreef yvonne het volgende:
Maar waar halen jullie toch vandaan dat je geen kliekje mag zijn/vormen
Zo gauw als je het gezellig hebt in een een topic met wat leuke users bén je al een kliekje
Dat gaat bijna automatisch.
En waarom zou je niks mogen zeggen tegen mensen die er op uit zijn om de boel te verstoren?
Nou en of dat dat mag!
Dat was ons dilemma een beetje, we hebben het er over gehad en dachten het eerst zelf op proberen te lossen, maar toen barstte de bom een beetje.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:26 schreef yvonne het volgende:
Maar waarom scchakel je ons dan niet in als er lui zijn die eik niks toevoegen en eik niks te zoeken hebben in de SC?
Mijn posts in semi-bikkeltijd worden altijd verwijderdtdtdtquote:Op donderdag 14 april 2011 21:25 schreef yvonne het volgende:
Beetje lastig inschatten wat mag, en wat nietquote:Op donderdag 14 april 2011 21:26 schreef yvonne het volgende:
Maar waarom scchakel je ons dan niet in als er lui zijn die eik niks toevoegen en eik niks te zoeken hebben in de SC?
Nee niet waar.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:27 schreef Driepink het volgende:
Mensen wegjagen hebben ze al aardig onder de knie moet ik zeggenThat was all
En anders zijn wij er nogquote:Op donderdag 14 april 2011 21:25 schreef yvonne het volgende:
Nou en of dat dat mag!
Dat is een script, 'verwijder alles van maanvis'quote:Op donderdag 14 april 2011 21:27 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Mijn posts in semi-bikkeltijd worden altijd verwijderdtdtdt
Wat?quote:Op donderdag 14 april 2011 21:29 schreef Driepink het volgende:
[..]
Dat verklaart waarom er eerst ongeveer +/- 15 zat en nu nog maar 10 max ?
Je verwart het met radio onz ben ik bang.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:29 schreef Driepink het volgende:
[..]
Dat verklaart waarom er eerst ongeveer +/- 15 zat en nu nog maar 10 max ?
Ga lekker naar je ARG chat, waar je niemand erbij wilt hebben behalve je fobo homiesquote:
Geloof me, als je gezellig met wat users post ben je toch heel snel een kliekje?quote:Op donderdag 14 april 2011 21:26 schreef Beach het volgende:
[..]
Ja we wisten toch niet goed hoe we daarmee om moesten gaan.
En een kliekje waren we allang
Dus wat doe je een volgende keer?quote:Op donderdag 14 april 2011 21:27 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Dat was ons dilemma een beetje, we hebben het er over gehad en dachten het eerst zelf op proberen te lossen, maar toen barstte de bom een beetje.
We zullen het doen, dankjewelquote:Op donderdag 14 april 2011 21:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dus wat doe je een volgende keer?
Gewoon even roepen hoor, er is altijd wel iemand van ons aanwezig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |