Gossie.quote:Op zondag 17 april 2011 21:21 schreef Driepink het volgende:
Kan iemand ONZ radio naar de centrale topics verplaatsen? Het grijze balkje verpest mijn uitzicht in de topiclijst, bvd.
Ssssssssst, niet wakker maken, het topic slaapt netquote:
PM maar eens.quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:16 schreef Trollscience het volgende:
Ik heb een doodsbedreiging ontvangen per PM. Waar moet ik dit melden?
Geil.quote:Op woensdag 20 april 2011 08:36 schreef Maanvis het volgende:
smegmanus, wat vind je er van dat je naam met een hoofdletter in de modjeslijst staat?
Ja. Stiekem heb ik wel even genoten, dat wel.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:33 schreef Maanvis het volgende:
Gefeliciteerd ouwe nazi-knar!
misschien ongepast
Graag gedaanquote:Op woensdag 20 april 2011 16:41 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ja. Stiekem heb ik wel even genoten, dat wel.
Lijkt mij niet de bedoelingquote:Op woensdag 20 april 2011 19:58 schreef RichCalibier het volgende:
Mijn vrouw werkt al als kreeften-giller
x
quote:Op donderdag 21 april 2011 15:34 schreef Driepink het volgende:
Ook maar via hier, PM is al verstuurd, in het topic al geplaatst:
Bij deze bied ik mijn excuses aan voor vanmiddag, of jullie deze accepteren is aan jullie. Zo niet, dan merk ik dat snel genoeg wel.
Gegroet.
gastquote:Op donderdag 21 april 2011 16:12 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Kan iemand deze weer open gooien en naar ONZ schoppen?
Drink hier een digitaal drankje met elkaar !
Sorry maar dagaat niequote:Op donderdag 21 april 2011 16:12 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Kan iemand deze weer open gooien en naar ONZ schoppen?
Drink hier een digitaal drankje met elkaar !
Gast, dat is een FA.. zijn topic sluiten is bukken bij de volgende crewmeet.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:16 schreef Trollscience het volgende:
Hou hier tong aan de praat. :P
Modbagger
Alsof jij gaatquote:Op donderdag 21 april 2011 16:19 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Sorry maar dagaat nie
[..]
Gast, dat is een FA.. zijn topic sluiten is bukken bij de volgende crewmeet.
Nee dank je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |