abonnement Unibet Coolblue
pi_89807070
Omdat er nogal wat naar boven over het verleden van zittende PVV kamerleden de laatste dagen, werd gisteren een topic geopend om eens naar de overige leden van de PVV fractie te kijken.

Remlof opende gisteren dit topic Check hier de CV's van PVV fractieleden.

quote:
Check de CV's van de PVV kamerleden
Deze zijn te vinden op http://pvv.nl/index.php/fracties/tweede-kamer.html - op de foto klikken en dan op de volgende pagina de "curriculum vitae" link aan de linkerkant.
Vergelijk deze vervolgens met wat je op de naam kan vinden via Google.

Mijn eerste check was de laatste op de lijst Andre Elissen, die op de PVV-site gewoon liegt dat ie een HAVO-diploma heeft, terwijl op http://www.europa-nu.nl/id/vifyc8edm6zg/a_andre_elissen staat dat ie alleen een overgangsbewijs van Havo-4 naar Havo-5 heeft :')

Hetzelfde voor de welbekende Eric Lucassen. Die liegt op de PVV-site dat ie een VWO (atheneum) diploma heeft, maar dat blijkt elders ook niet te kloppen.

Er zijn vast nog meer liegende PVV school-dropouts te vinden. Of erger >:)
Na het verzwijgen van zijn veroordeling voor ontucht en hevige burenruzies mocht Lucassen toch blijven van Wilders. Sharpe blijkt directeur geweest te zijn van een bedrijf dat veroordeeld was tot hoge boetes in Hongarije...

En vanochtend zie ik op het rtl nieuws dat er op de voorpagina van de Volkskrant staat dat Richard de Mos nooit schooldirecteur is geweest.http://www.volkskrant.nl/(...)ls-schoolhoofd.dhtml Zoals gisteren hier al gesuggereerd werd, het stond gisteren wel op de PVV site en in diverse interviews.

"Volgende PVV'er in opspraak: De Mos was nooit schoolhoofd. "Maar als ik had gewild, had ik het kunnen zijn." Hij had z'n diploma tenslotte."

Ik ben benieuwd hoe dat nu verder gaat....

Game on!
Vorig topic:
Check de CV's van PVVers deel 2

Laatste twee reacties:

quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 17:14 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Zal wel een 'Zeeland weer voor de Zeeuwen'- leus zijn, waarmee ze daar de boer "opgaan". :').
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 17:14 schreef DarkSkywise het volgende:

[..]

Chris Jansen (43, nummer 3), Jenny Zerfowski (29, nummer 8) en wellicht ook Toon van Dijk (41, nummer 17) gaan eveneens parttimen, want die zitten al in de gemeenteraad van Almere.

Irene Joosse (36, nummer 2), Simone Pfeiffer (nummer 9), Dennis Tcheng (nummer 14) en Kaylee de Vries (22, nummer 16) stonden op de kandidatenlijst voor de gemeenteraad, maar hebben het niet gehaald en mogen nu een tweede poging.

Erg veel recycling dus :P en nog niemand tegengekomen die niet in Almere woont.

bronnen: http://www.webregio.nl/al(...)ekker-in-almere.aspx
en: http://www.pvvalmere.nl/i(...)rticle&id=3&Itemid=3
Aansporing van Ome Geert:
quote:
"Ik kan U wel zeggen dat het zoeken van openbare bronnen iets is wat ik absoluut iedereen aanraad om te gaan doen." - Geert Wilders (PowNews, 10 december 2010)

Dus hup, doorgaan met die hap, moet van Ome Geert. :D
Mda DarkSkywise.

Voor de niet PVV-politici Check hier de CV's van alle politici behalve PVVers

[ Bericht 14% gewijzigd door du_ke op 09-01-2011 20:29:50 ]
I´m back.
  zaterdag 11 december 2010 @ 17:22:31 #2
104871 remlof
Europees federalist
pi_89807249
En de laatste lijstjes:

Kandidatenlijst PVV Statenverkiezingen Limburg:

1. Laurence Stassen (39), Echt, lid van het Europees Parlement PVV
2. Roland van Vliet (41), Nederweert, fiscaal jurist en Tweede Kamerlid PVV
3. Cor Bosman (50), Roermond, zelfstandig ondernemer
4. Theo Krebber (64), Maastricht, oud-huisarts
5. Harm Uringa (65), Bunde, gepensioneerd
6. Kitty van de Bergh-Nuyts (50), Maastricht, juriste en fractievoorzitster Liberale Partij Maastricht
7. Antoine Janssen (43), Brunssum, relatiebeheerder woningstichting
8. Michael Heemels (29), Herkenbosch, docent Duits
9. Lei Hermans (57), woonplaats onbekend, zelfstandig ondernemer
10. Donald Fijnje (52), Tegelen, beroep onbekend
11. Frank Sturtz (38), Sittard, werkzaam bij taxibedrijf
12. Willem Dierks (60), Sittard, werkzaam bij beveiligingsbedrijf
13. Hans van Soest (58), Venlo, lid dagelijks bestuur ondernemingsraad Océ
14. Rinus Bastiaan (51), Roermond, beroep onbekend
15. Mart Bosch (60), Heerlen, student
16. Jean-Marie Weusten (45), Mheer, procescontroller
17. Truus van Rijswijck (54), Arcen, werkzaam bij Openbare Bibliotheek Venlo
18. Carina Bosman (48), Roermond, zelfstandig ondernemer, echtgenote van kandidaat 3
19. Pieter Elissen (25), Venlo, assistent-planner
20. Francois Essers (26), Maastricht, student

http://www.l1.nl/L1NWS/_p(...)_hasclickpage/1_1013

Kandidatenlijst PVV Statenverkiezingen Flevoland:

1. Joram van Klaveren
2. Irene Joosse
3. Chris Jansen
4. Kees Kok
5. Gerben Laagland
6. Willem Boutkan
7. Arnold Karsies
8. Jenny Zerfowski
9. Simone Pfeiffer
10. Arnoud Ravenstein
11. Martijn Hurks
12. Sjaac van Ginkel
13. Stephan van de Bosch
14. Dennis Tcheng
15. Richard Veldwijk
16. Kaylee de Vries
17. Toon van Dijk
18. Raymond de Roon

http://zeewolde.flevopost.nl/?n_id=173420
pi_89807288
En vooral dit niet vergeten (al vermoed ik dat Ome Geert "chekcen" in plaats van "zoeken" bedoelt):

"Ik kan U wel zeggen dat het zoeken van openbare bronnen iets is wat ik absoluut iedereen aanraad om te gaan doen." - Geert Wilders (PowNews, 10 december 2010)
pi_89807348
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 17:24 schreef DarkSkywise het volgende:
En vooral dit niet vergeten (al vermoed ik dat Ome Geert "chekcen" in plaats van "zoeken" bedoelt):

"Ik kan U wel zeggen dat het zoeken van openbare bronnen iets is wat ik absoluut iedereen aanraad om te gaan doen." - Geert Wilders (PowNews, 10 december 2010)
Erbij gezet idd, want dat geeft wel onze bezieling en motivatie aan en voor al te rasse criticasters is het toch iets om achter hun oren over te krabben..
I´m back.
pi_89807366
quote:
Kandidatenlijst PVV Statenverkiezingen Flevoland:
Is inmiddels iets uitgebreid (*edit* en nog wat meer uitgebreid):

1. Joram van Klaveren (31), Almere. Voormalig docent middelbare school, stagiair ChristenUnie en gemeenteraadslid VVD (maart 2006 - juni 2009). Sinds 17 juni 2010 lid Tweede Kamer PVV
2. Irene Joosse (36, elders 40/41), Almere. Manager bij de GGD, kandidaat-gemeenteraadslid PVV (16e plaats)
3. Chris Jansen (43), Almere, gemeenteraadslid PVV
4. Kees Kok
5. Gerben Laagland
6. Willem Boutkan, Almere. Ex-VVD, was tot laatste gemeenteraadsverkiezingen 12 jaar raadslid en fractie-assistent
7. Arnold Karsies
8. Jenny Zerfowski (29), Almere, gemeenteraadslid PVV
9. Simone Pfeiffer (41), Almere. Juriste, kandidaat-gemeenteraadslid PVV (15e plaats)
10. Arnoud Ravenstein
11. Martijn Hurks
12. Sjaac van Ginkel
13. Stephan van de Bosch
14. Dennis Tcheng (41), Almere, kandidaat-gemeenteraadslid PVV (13e plaats). 15 jaar werkzaam bij Koninklijke Marine, daarna service engineer op Schiphol
15. Richard Veldwijk
16. Kaylee de Vries (22), Almere, kandidaat-gemeenteraadslid PVV (14e plaats)
17. Toon van Dijk (41), Almere. Jurist(?), gemeenteraadslid PVV.
18. Raymond de Roon (57), Almere. Jurist, gemeenteraadslid PVV, lid Tweede Kamer PVV

Leeftijden ±1 jaar in enkele gevallen onder voorbehoud

[ Bericht 4% gewijzigd door DarkSkywise op 12-12-2010 15:23:27 ]
  zaterdag 11 december 2010 @ 17:49:07 #6
295457 TomLievense
Verhagen = onbetrouwbaar.
pi_89807977
ZEELAND
1. Peter van Dijk (GOES).


Ik heb niet kunnen checken over het de zelfde Peter van Dijk is, desalnietemin wil ik je dit niet onthouden: http://partyflock.nl/topic/1016677:De_zaak_peter_van_D.html.
* Voormalig CDA'er in de gemeenteraad van Goes 1981 tot 1990.

2. Ruud Haaze (VLISSINGEN) (

* Hoofd van de afdeling Vergunningverlening en Handhaving voor de gemeente Middelburg.
* Lid-medezegeschapsraad 't Vierschip (Arnemuiden)

Ruud Haaze heeft in Arnemuiden gewoond. Dit zou zijn voorkeur voor de PVV kunnen verklaren, Arnemuiden is namelijk een vissersdorp.

3. Wim Markusse (SMERDIEK)

* Voormalig directeur van de Rijks Middelbare Landbouwschool.
* Bowlingliefhebber

Opzicht zijn er geen schandaaltjes te vinden, maar er zijn ook slechts 3 kandidaten bekend gemaakt. De PVV gokt op 7 van de 39 zetels in de PS van Zeeland.

Wanneer er nieuwe kandidaten (in Zeeland) komen zal ik uiteraard mijn journalistieke bijdrage leveren. ;)

[ Bericht 4% gewijzigd door TomLievense op 11-12-2010 17:50:41 (EDIT) ]
Op zaterdag 22 januari 2011 19:19 schreef voice-over het volgende:
Om het woord naargeestig te parafraseren: TomLievense schrijft naargeestige stukjes
pi_89808026
Het is wel erg veel gerecycle van kandidaten maar toch ook nog wat nieuwe namen. Ben benieuwd :9.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_89808383
Aanvulling:

6. Willem Boutkan (foto), Almere, gedurende 12 jaar VVD medewerker/gemeenteraadslid (1998-2010?)
quote:
Het is wel erg veel gerecycle van kandidaten
Dat begint inmiddels meer mensen op te vallen:
quote:
Op de kieslijst van de PVV voor de Provinciale Statenverkiezingen in maart staan vier kandidaten die nu al actief zijn voor de partij in de Almeerse gemeenteraad en de Tweede Kamer. Het gaat om lijsttrekker Joram van Klaveren, Tweede Kamerlid, lijstduwer Raymond de Roon, Tweede Kamerlid en fractievoorzitter in Almere, Jenny Zerfowski, raadslid en Toon van Dijk, de tweede man in Almere.

Opmerkelijke andere naam op de lijst is die van Willem Boutkan, hij was twaalf jaar lang actief voor de Almeerse VVD als raadslid en fractie-assistent. Hij zegde zijn VVD-lidmaatschap op en stapte over naar de PVV. "Het is nooit een geheim geweest dat ik mij aan de rechterzijde binnen de VVD bevond. Nadat ik was gestopt met de gemeentepolitiek ben ik mij gaan heroriënteren," zegt Boutkan, die op de achtste plaats op de lijst staat. De overige dertien kandidaten op de lijst komen voornamelijk uit Almere, Lelystad en Zeewolde.

http://www.almerevandaag.(...)st-voor-provincie-af
pi_89808576
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 18:04 schreef DarkSkywise het volgende:
Aanvulling:

6. Willem Boutkan (foto), Almere, gedurende 12 jaar VVD medewerker/gemeenteraadslid (1998-2010?)

[..]

Dat begint inmiddels meer mensen op te vallen:

[..]

Ik weet niet, je kunt zeggen dat die mensen altijd zoekende zijn geweest en nu hun thuishaven hebben gevonden in de PVV. Maar ergens zijn het ook een soort professionele volksvertegenwoordigers, maakt niet uit van welke partij als ze maar lekker in die zetels kunnen zitten en ze het warme bad van een vrij redelijke schadeloosstelling voor hun activiteiten in verschillende gremia namens verschillende partijen kunnen ondergaan. Goed voor de aflossing van hun hypotheken.
Verder: het stapelen van functies in volksvertegenwoordigingen zoals in de PVV thans zichtbaar wordt is toch ook een vorm van verlakkerij. Wie was het Sietsma in de gemeenteraad van Den Haag als fractievoorzitter, die de afgelopen periode maar 90 minuten heeft vrij kunnen maken voor die functie? Wrs zal dit niet een op zichzelf staand voorbeeld zijn.
I´m back.
pi_89829333
quote:
je kunt zeggen dat die mensen altijd zoekende zijn geweest en nu hun thuishaven hebben gevonden in de PVV.
Of alleen nog maar mochten aanleggen bij de een of andere achteraf-kade (onverkiesbare plaats) of wegens een akkefietje werden verzocht om liever niet meer in de oude haven te komen.
quote:
Maar ergens zijn het ook een soort professionele volksvertegenwoordigers, maakt niet uit van welke partij als ze maar lekker in die zetels kunnen zitten
Zo ken ik er inderdaad wel een paar... hebben het (net) niet gered bij de gemeenteraadsverkiezingen en zouden er totaal geen probleem mee hebben om "dan maar" voor de PVV in het Provinciehuis te gaan zitten.

Heel verleidelijk voor Ome Geert omdat het mensen met bestuurservaring zijn, maar aan de andere kant heel gevaarlijk omdat niet iedereen 100% eerlijk zal zijn waarom hij/zij het in de gemeenteraad niet heeft gered en het niet gemakkelijk te Googelen is of een VOG in de weg staat.

Maar goed, Wilders vond dat we zelf goed moesten gaan zoeken, dus wie weet begint de rel deze keer niet op WNL of PowNed, maar gewoon hier op Fok! :P (Gratis Fok!-upgrade voor iedereen die met een scoop komt? :D )

*update*

Inmiddels een Flevoland-kandidaat gevonden die de afgelopen maand stilletjes van de lijst schijnt te zijn verdwenen. Opnieuw een ex-VVD'er en tevens iemand die een geambieerde politieke functie niet wist binnen te slepen (artikel is van 4 november):

quote:
Oud-VVD fractievoorzitter Henny van Ginkel uit Zeewolde stapt over naar de PVV. Hij heeft interesse in een plek op de kandidatenlijst voor de Provinciale Staten.

Twee maanden geleden heeft hij zijn lidmaatschap van de VVD opgezegd. Van 2006 tot 2010 was hij fractievoorzitter van die partij in de gemeenteraad van Zeewolde. Hij wilde graag wethouder worden in die gemeente, maar na de gemeenteraadsverkiezingen nam de VVD geen zitting in het college.

Van Ginkel zat altijd al aan de 'rechterkant' van de VVD. Inmiddels zegt hij zich meer thuis te voelen bij de PVV.

http://www.omroepflevolan(...)p-voor-statenlid-pvv
(er staat trouwens wel een Sjaac van Ginkel op de lijst, misschien familie?)

[ Bericht 14% gewijzigd door DarkSkywise op 12-12-2010 15:09:49 ]
pi_89898544
Hier is vast iets van Noord-Brabant:

quote:
De Partij voor de Vrijheid gaat de verkiezingen voor Provinciale Staten in Brabant in met een onbekende lijsttrekker. De nummer één op de lijst is horeca-ondernemer Ronald Dol uit Uden. Dat is maandagavond bekendgemaakt op een bijeenkomst in Gilze.

Ronald Dol is 51 jaar oud en eigenaar van bowlingbanen in Tilburg en in Scheveningen. Hij is een van de vele ondernemers op de lijst van in totaal 19 kandidaten. Op de tweede plaats staat curator en advocaat Arno van Kessel uit Woudrichem. Van Kessel, van oorsprong geen Brabander, was voorheen lid van de VVD. Hij zou namense de PVV in het provinciebestuur plaatsnemen als het zo ver komt. De oudste kandidaat op de lijst is de 70-jarige Oosterhoutse oud-wethouder Peter Rutgrink. Er staan drie vrouwen op de lijst. Een van hen is de 29-jarige Joyce Kardol. Zij is militair en werd in 2008 uitgezonden naar Afghanistan.

De partij van Geert Wilders wil in maart bij de verkiezingen in Brabant tien zetels binnenhalen.

http://www.omroepbrabant.(...)+PVV+in+Brabant.aspx
Andere namen die werden genoemd (maar nog niet zeker):
quote:
Bredanaar Harry Broere is één van de kandidaten. De ondernemer in kantoorinrichting heeft de opleiding in het PVV-klasje van de Oosterhoutse oud-wethouder Peter Rutgrink, zelf ook kandidaat, gevolgd. Hij wacht nog op de officiële kandidaatstelling.

"Op dit moment willen we de rust en kalmte bewaren", zegt Broere naar aanleiding van alle commotie rond de PVV in Den Haag. "De PVV zoekt op een goede manier naar de juiste mensen voor Brabant. De partij gaat daarbij niet over één nacht ijs."

Broere verkeert in het gezelschap van ondernemer Harry Kleinen en huisvrouw Mariëtte Frijters uit Bergen op Zoom, Bredanaar Sander Rademaker, ondernemer Theo Verbraak uit Roosendaal en zijn plaatsgenoot Wim Verbaarschot.

Allen bevestigen dat zij politieke ambities hebben. Frijters beschouwt de Statenverkiezingen van maart volgend jaar als een 'grote uitdaging', maar wil verder niet in details treden. De andere kandidaten geven ook geen nadere toelichting. Van Sander Rademaker is bekend dat hij lid is van de clubraad van NAC. Hij volgde een opleiding aan de Avans Hogeschool in Breda. Rademaker zou thuis zijn in logistiek en financiën. Theo Verbraak handelt in nagelcosmetica.

Peter Rutgrink wilde niet reageren op de namen. Wel zei hij woensdag tegen BN DeStem alle vertrouwen te hebben in de PVV-leerlingen. Hij zei dat het niet om 'sportschooltypes', maar om 'stropdastypes' gaat.

http://www.bndestem.nl/al(...)n-WestBrabanders.ece
Grote afwezige (die verreweg de meeste herrie over zijn kandidaatstelling maakte, maar te licht werd bevonden) is Ger de Neve uit Steenbergen.
quote:
Het Steenbergse raadslid Ger de Neve is exit bij de PVV.

Terwijl De Neve gisterochtend meedeelde dat hij voor zichzelf de afweging heeft gemaakt dat de partij van Geert Wilders toch 'niet bij mij past', maakte PVV-Kamerlid Richard de Mos gisteravond bekend dat De Neve eind vorige week per mail al te verstaan is gegeven dat de PVV niet verder wil met de oud-VVD'er. Volgens De Mos heeft De Neve de afspraak van radiostilte geschonden. "Terwijl de kandidaatstelling nog gaande was, heeft hij zich naar buiten toe al geprofileerd als PVV-kandidaat en er bovendien aan toegevoegd dat hij eigen criteria hanteert om te beslissen of hij definitief voor onze partij zou gaan. Maar zo gaat dat niet bij de PVV. De partij maakt zélf wel uit welke criteria belangrijk zijn," aldus De Mos.

De Neve die na een heftig conflict met de VVD bij de raadsverkiezingen op eigen titel in de Steenbergse gemeenteraad zit, ontkent stellig dat hij de afspraak van radiostilte met de PVV in de wind heeft geslagen. Tijdens een bijeenkomst van het Brabantse 'PVV-klasje', onlangs in het Bossche provinciehuis werd De Neve, evenals De Mos zelf, bevraagd door een tv-verslaggever over zijn PVV-ambities. "Als ik daar in gezelschap verkeer van mogelijke PVV-kandidaten, kan ik toch moeilijk ontkennen dat ik in beeld ben", vindt De Neve.

http://www.bndestem.nl/re(...)eerd-door-de-PVV.ece
Overigens had ook de lijst voor Noord-Holland vandaag of gisteren klaar moeten zijn, maar die is er dus nog niet. :)

[ Bericht 58% gewijzigd door DarkSkywise op 13-12-2010 23:09:19 ]
  maandag 13 december 2010 @ 23:49:29 #12
104871 remlof
Europees federalist
pi_89901166
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 22:56 schreef DarkSkywise het volgende:
Grote afwezige (die verreweg de meeste herrie over zijn kandidaatstelling maakte, maar te licht werd bevonden) is Ger de Neve uit Steenbergen.

[..]
Nobody fucks with Richard de Mos _O-
pi_89914947
Inmiddels wordt op teh interwebs door iedereen noest gespeurd naar de Brabantse kandidatenlijst, maar deze schijnt nog niet te zijn vrijgegeven.

Kennelijk weet Richard de Mos opnieuw niet wat het officiële standpunt van Ome Geert is. :D

What we've got so far:

1. Ronald Dol (51), Uden. Eigenaar van bowlingbanen in Tilburg en in Scheveningen, geen politieke ervaring
2. Arno van Kessel, Woudrichem, ex-VVD, kandidaat voor Gedeputeerde Staten
3. Mariëtte Frijters, Bergen op Zoom
X. Peter Ruigrok (70), Oosterhout, ex-wethouder Onafhankelijke Fractie Oosterhout
X. Joyce Kardol (29), militair
X. Harry Broere, Breda, ondernemer in kantoorinrichting
X. Sander Rademaker, Etten-Leur, lid clubraad NAC, volgde opleiding Avans Hogeschool, doet iets met logistiek en financiën
X. Harry van den Berg
X. (naam onbekend), vrouw
?. Harry Kleinen, Bergen op Zoom, ondernemer
?. Theo Verbraak, Roosendaal, ondernemer, heeft "nails & beauty"-shop
?. Wim Verbaarschot, Roosendaal
13. ?
14. ?
15. ?
16. ?
17. ?
18. Ron Derks
19. ?
A. Ger de Neve, Steenbergen, ex-VVD

X = plaats op lijst onbekend
? = nog niet 100% zeker of ze op de definitieve lijst staan
A = afgeserveerd

Zes (volgens andere bronnen zeven) van de 19 kandidaten komen uit West-Brabant en één ex-VVD'er (van Kessel?) was overgestapt naar de PVV omdat hij de VVD "te links" vond. (Kan nog leuk worden. :P )

[ Bericht 1% gewijzigd door DarkSkywise op 14-12-2010 16:42:01 ]
  dinsdag 14 december 2010 @ 13:28:29 #14
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_89915019
Wat een schokkende feiten komen hier naar boven. Ik ben helemaal van het padje nu. Ongelooflijk, dat dit kan in Nederland. Bedankt voor deze heksenjacht, mijn ogen zijn geopend. Het is 1 grote boevenbende.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_89915113
*kuch*

"Ik kan U wel zeggen dat het zoeken van openbare bronnen iets is wat ik absoluut iedereen aanraad om te gaan doen." - Geert Wilders (PowNews, 10 december 2010)

*kuch*

Reuze schattig om nog Geertiger dan Geert te willen zijn, maar hij wilde het toch echt zelf. ;)
pi_90344778
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 december 2010 13:28 schreef Scorpie het volgende:
Het is 1 grote boevenbende.
Heb je het nou over de PVV?
pi_90349497
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 13:31 schreef DarkSkywise het volgende:
*kuch*

"Ik kan U wel zeggen dat het zoeken van openbare bronnen iets is wat ik absoluut iedereen aanraad om te gaan doen." - Geert Wilders (PowNews, 10 december 2010)

*kuch*

Reuze schattig om nog Geertiger dan Geert te willen zijn, maar hij wilde het toch echt zelf. ;)
En waarom zou je dat dan ook gaan doen?
  donderdag 23 december 2010 @ 17:08:47 #18
294269 mlg
Ik ben groot, jij bent klein.
pi_90349896
Wordt er nou serieus zoveel aandacht aan de PVV gespendeerd?
Bonus hier, bonus daar, wat heeft de lage klasse het toch zwaar.
pi_90350337
Ik wacht op de lijst van Gelderland..
pi_90859178
Er zijn weer wat verse kandidaten bekend :P

Blijkbaar was er voor Drenthe geen kamerlid beschikbaar :+

http://www.rtvdrenthe.nl/nieuws/nieuws-detail?NewsID=54940
quote:
Drentse PVV-kandidaten bekend 17-12-2010

ASSEN - De eerste zes namen van de Drentse PVV-kandidaten op de voorlopige lijst van de Provinciale Statenverkiezingen zijn bekend. Dat blijkt uit onderzoek van RTV Drenthe.

Ronald Beimers uit Assen zou als nummer één komen te staan op de kieslijst. Hij is eigenaar van het bedrijf 2b-Fast in Roden. Nummer twee is Nico Uppelschoten uit Eelde, een voormalige onderwijsbestuurder. Op derde plek staat Ad van Berkel uit Eelde, die tot voor kort in Spanje woonde. Frans van Rhee uit Assen staat vierde en vijfde is Bert Vorenkamp uit Pesse. Liesbeth Beving-Philips uit Eelde staat op plek zes. Zij is algemeen bestuurslid van Waterschap Noorderzijlvest namens de fractie Betaalbaar Water en ze was actief voor Drents Belang.

Begin januari wordt de Drentse PVV-lijst definitief gepresenteerd. De PVV-kandidaten zelf weigeren elk commentaar. De Provinciale Staten verkiezingen zijn op 2 maart.
Stuur dit bericht door.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_90860494
erg veel kan ik nog niet vinden maar onder de naam Bert Vorenkamp is wel regelmatig gereageerd op meer of minder dubieuze weblogs. Misschien zit daar nog wat leuks tussen.

quote:
Bert Vorenkamp op donderdag 21 januari 2010 09:51
Hoe Israel zich dan wel zoumogen verdedigen geeft de Volkskrant niet aan. We mogen toch aannemen dat Israel zich toch mag verdedigen ? Toch ?? Cohen met wat kopjes thee zal wel toegestaan zijn of een Peace Love and Understandings-commissie van het Charter of Compassion naar Hamas zenden mogelijk. (En die er dan laten bljven tot P.L.&U. bereikt is !!)
Thee drinken met Cohen, hij zit in elk geval op PVV niveau :')

quote:
Bert Vorenkamp op donderdag 6 september 2007 14:50
We zullen wel nooit horen wie hierachter zit(ten), want de politiek korrekte politie mag dat natuurlijk niet meedelen, daar hebben ze altijd wel smoesjes voor. Gelukkig lekt het vroeg of laat toch wel uit.
En de dame op de lijst is vast niet moeders mooiste :P



[ Bericht 15% gewijzigd door du_ke op 04-01-2011 22:56:15 ]
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  dinsdag 4 januari 2011 @ 23:01:57 #22
104871 remlof
Europees federalist
pi_90861256
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 22:24 schreef du_ke het volgende:
Er zijn weer wat verse kandidaten bekend :P

Blijkbaar was er voor Drenthe geen kamerlid beschikbaar :+

http://www.rtvdrenthe.nl/nieuws/nieuws-detail?NewsID=54940

[..]

Volgens mij is Ad van Berkel RechtsRealist op de Wat U Zegt website van de Televaag.

Zie hier zijn haarscherpe analyse van de VVD toen er sprake was van een PaarsPlus:

quote:
De afgang van de VVD

De VVD werd op 9 juni jl. de grootste partij en deed het ook goed in de gemeenteraadsverkiezingen maar bij een nadere analyse vallen er wel de nodige vraagtekens te plaatsen.

Laten we vooral niet vergeten dat het een jaar geleden leek of de VVD van Rutte een zachte dood ging sterven. Vooral natuurlijk door de rare linkse draai die de VVD maakte waarbij alle rechtse coryfeeën uit de partij stapten of weggepromoveerd werden. De goede tijden dat je door het linkse volk werd uitgemaakt voor vuile VVD-er was al lang voorbij en alleen een vleugje liberalisme bleef in de lucht hangen.

Juist de opkomst van de PVV waar vele teleurgestelde mensen die met lede ogen de teloorgang van Nederland aanschouwden een toevlucht zochten bij Geert Wilders was uiteindelijk de redding van de VVD. Was de uitslag van de Europese verkiezingen al een duidelijke aanwijzing; In de enige gemeenten waar de PVV meedeed, Almere en Den Haag, boekten zij enorme overwinningen en dat effect was ook te merken voor die stemmers die bij gebrek aan de PVV in hun gemeente dan maar voor de VVD kozen.

Rutte kraaide victorie en ineens waren de standpunten van Geert, destijds nota bene zijn mentor bij de VVD, wel aanvaardbaar en nam hij ze, omwille van de stemmen, graag onder zijn hoede. Mede hierdoor zagen talloze mensen die het wel eens waren met de PVV standpunten maar daar gevoelsmatig nog niet aan toe waren een reden om VVD te stemmen in de hoop op een rechtse regering waar een sterke VVD wellicht de scherpe kantjes uit het PVV beleid konden halen.

Hoewel er herhaaldelijk werd gewaarschuwd voor deze Rutte-riaanse misleiding lijkt het er nu op dat deze kiezers van een koude kermis thuis komen en om met Geert Wilders te spreken de PvdA er gratis bij gaan krijgen. Het blijkt steeds weer dat het Nederlandse kiezersvolk liever in de mooie praatjes gelooft en een zeer kort politiek geheugen heeft maar bij de volgende verkiezingen zal blijken dat zij het toch hebben begrepen. Op een nog duidelijkere manier zal zij kiezen voor de enige partij die een halt wil toeroepen aan het rode bolwerk .

Mark mag dan in het klasje plaatsnemen waar hij zich blijkbaar prettig voelt; Bij Femke en Alexander en van meester Wiegel heeft hij het eerste strafwerk al gekregen. 100 keer Ik mag de VVD kiezer niet bedriegen.
pi_90861738
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 23:01 schreef remlof het volgende:

[..]

Volgens mij is Ad van Berkel RechtsRealist op de Wat U Zegt website van de Televaag.

Zie hier zijn haarscherpe analyse van de VVD toen er sprake was van een PaarsPlus:

[..]

Hij heeft het wel over Ad van Berkel als andere persoon maar het zou me niet verbazen.

Nog een leuke van RL

quote:
Na Fortuyn was U degene die er voor zorgde dat het gedeelte van het Nederlandse volk, dat de hele ontwikkeling met lede ogen aanzag, hoop kreeg dat hun krachten gebundeld werden en een stem kregen.

.....

Daarom zou ik U willen vragen om U, in het belang van Nederland en de goedwillende Nederlanders, in te leven in de rol van de toekomstige leider van onze regering.
Naar Wilders als nieuwe messias.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  dinsdag 4 januari 2011 @ 23:21:03 #24
104871 remlof
Europees federalist
pi_90862187
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 23:11 schreef du_ke het volgende:

[..]

Hij heeft het wel over Ad van Berkel als andere persoon maar het zou me niet verbazen.

Nog een leuke van RL

[..]

Naar Wilders als nieuwe messias.
Dat is 'm echt wel. GeenStijl kan het zo checken :P
pi_90862251
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 23:21 schreef remlof het volgende:

[..]

Dat is 'm echt wel. GeenStijl kan het zo checken :P
haha vast :P.

daarom altijd oppassen wat je op internet post :P.

De dame op die lijst is naast beroepsbestuurder ook verzorgende die geen werk kon vinden en dus maar postbesteller is geworden :P.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_90862804
Matthijs Jansen, in Groningen hoog op de lijst is ook een fijne. Hij was die medewerker van de PVV die op het extreem-rechtse POLINCO steunverklaringen aan het werven was voor de PVV..

http://kortsluiting.blogs(...)sen-de-liegende.html
http://vorige.nrc.nl/binn(...)hielp_partij_Wilders

quote:
Van Kesteren lijsttrekker PVV Groningen
DVHN | Gepubliceerd op 18 december 2010, 08:00

GRONINGEN -
Ton van Kesteren uit Groningen is de lijsttrekker van de PVV in Groningen voor de verkiezingen van Provinciale Staten. Op nummer twee staat Klara Wolthof uit Siddeburen en op nummer drie Matthijs Jansen uit Groningen.

De top 3 van de Partij voor de Vrijheid in Groningen presenteerde zich vrijdagmiddag aan Dagblad van het Noorden en gaf een toelichting op haar programma voor de verkiezingen in maart. De lijst van de PVV bestaat uit 15 kandidaten. "We hopen met minimaal drie in de Staten te komen", zegt Ton van Kesteren.

Van Kesteren (56) begeleidt mbo-leerlingen met een lichte beperking en is daarnaast taxateur van onroerend goed. Klara Wolthof (44) is actief in de zorg. Student Matthijs Jansen (31) was begin dit jaar lijststrekker van de Partij Vrij Groningen, die meedeed aan de gemeenteraadsverkiezingen in de stad. De partij kreeg geen zetel.

De PVV Groningen is tegen de opslag van CO2 en kernafval in de Groningse bodem, maar niet tegen de komst van kolencentrales en een kerncentrale in de Eemshaven. Voorwaarde is wel dat er draagvlak onder de bevolking bestaat.
http://www.dvhn.nl/nieuws(...)rekker-PVV-Groningen
Zijn clubje leek overigens totaaaaal niet op de PVV :D...

quote:
Jansen: Partij Vrij Groningen lijkt niet op de PVV

Volgens voorzitter Matthijs Jansen van de Partij Vrij Groningen lijkt zijn partij helemaal niet op de PVV. Dat zegt hij in een interview in het radioprogramma OOG Forum.

In het programma legt Jansen onder andere uit wat hij bedoelt met zorgwekkende demografische ontwikkelingen, zoals hij bij zijn speerpunten vermeldt. Ook vertelt hij waarom hij de partij opgericht heeft. Volgens Jansen heeft hij er over geen contact gehad met Geert Wilders. Zijn partij heeft net zo veel overeenkomsten met bijvoorbeeld de Stadspartij of linkse partijen als met de PVV.
http://groningenkiest.oog(...)ijkt-niet-op-de-pvv/

[ Bericht 12% gewijzigd door du_ke op 04-01-2011 23:57:42 ]
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  dinsdag 4 januari 2011 @ 23:41:16 #27
104871 remlof
Europees federalist
pi_90863124
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 23:34 schreef du_ke het volgende:
Matthijs Jansen, in Groningen hoog op de lijst is ook een fijne. Hij was die medewerker van de PVV die op het extreem-rechtse POLINCO steunverklaringen aan het werven was voor de PVV..

http://kortsluiting.blogs(...)sen-de-liegende.html
http://vorige.nrc.nl/binn(...)hielp_partij_Wilders

[..]

Zijn clubje leek overigens totaaaaal niet op de PVV :D...

[..]

Matthijs Jansen, was dat die "stagiair" van de PVV in 2006?

De Partij voor de Vrijheid van Geert Wilders kwam in 2007 in het nieuws in verband met een oproep die een partijmedewerker in 2006 namens de partij had geplaatst op Polinco en Dutch Disease Report. Deze medewerker leidde de PVV-verkiezingscampagne in Noord-Nederland en was medecoördinator voor de hele campagne, maar Wilders duidde hem in een reactie aan als stagiair.[6] In zijn oproep vroeg de medewerker steunhandtekeningen om de kieslijsten van de partij in diverse kieskringen geregistreerd te krijgen.[7] Wilders reageerde door te stellen dat de stagiair op eigen initiatief handelde en distantieerde zich van steunverklaringen uit extreemrechtse hoek.[8] Ondersteuningsverklaringen van extreemrechtse kopstukken en personen die veroordeeld waren wegens bedreiging werden echter niet geweigerd.[9]

bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Polinco
pi_90863357
quote:
11s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 23:41 schreef remlof het volgende:

[..]

Matthijs Jansen, was dat die "stagiair" van de PVV in 2006?

De Partij voor de Vrijheid van Geert Wilders kwam in 2007 in het nieuws in verband met een oproep die een partijmedewerker in 2006 namens de partij had geplaatst op Polinco en Dutch Disease Report. Deze medewerker leidde de PVV-verkiezingscampagne in Noord-Nederland en was medecoördinator voor de hele campagne, maar Wilders duidde hem in een reactie aan als stagiair.[6] In zijn oproep vroeg de medewerker steunhandtekeningen om de kieslijsten van de partij in diverse kieskringen geregistreerd te krijgen.[7] Wilders reageerde door te stellen dat de stagiair op eigen initiatief handelde en distantieerde zich van steunverklaringen uit extreemrechtse hoek.[8] Ondersteuningsverklaringen van extreemrechtse kopstukken en personen die veroordeeld waren wegens bedreiging werden echter niet geweigerd.[9]

bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Polinco
:Y, ja en daarna dus lijsttrekker van een mislukte PVV-kloon in Groningen en daarvoor ooit nog LPF'er.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  dinsdag 4 januari 2011 @ 23:48:06 #29
104871 remlof
Europees federalist
pi_90863453
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 23:46 schreef du_ke het volgende:

[..]

:Y, ja en daarna dus lijsttrekker van een mislukte PVV-kloon in Groningen en daarvoor ooit nog LPF'er.
Mooi, ik pak de popcorn vast.

pi_90863623
Ze zijn er zelf ook mee bezig :P.

http://www.frieschdagblad.nl/index.asp?artID=52871
quote:
REGIO vrijdag, 10 december 2010
Partij heeft Friese lijst voor provinciale verkiezingen klaar maar wacht met presentatie
PVV screent nu zelf alle kandidaten
Leeuwarden - De PVV presenteert in de tweede week van januari in een Fries dorp haar lijsttrekker, kandidatenlijst en programma voor de verkiezingen van Provinciale Staten van Fryslân. De lijst is volgens Tweede Kamerlid André Elissen intern al bekend. Onder meer de screening van de kandidaten kost de PVV echter extra tijd.

Elissen: ,,We nemen dit keer zelf het vergrootglas ter hand. We kijken extra kritisch naar de kandidaten.
Volgens Elissen, die met Europarlementariër Auke Zijlstra en Tweede Kamerlid Tony van Dijck verantwoordelijk is voor de kandidatenlijst en het verkiezingsprogramma in Fryslân, is er ,,een prima lijst, met een prima lijsttrekker en een prima top tien samengesteld voor de Statenverkiezingen.
Geruchten dat de PVV moeite heeft een lijsttrekker te vinden in verband met het afbreukrisico verwijst hij lachend naar het rijk der fabelen. ,,Flauwekul. Dat zijn inderdaad geruchten.
Vanwege een reeks onthullingen in de media over strafbladen van Tweede Kamerleden van de PVV, kijkt de beweging extra kritisch naar de kandidaten voor Provinciale Staten. Niet alleen het screenen zorgt voor vertraging bij de PVV. Ook het bij elkaar brengen van alle kandidaten voor de persconferentie kost tijd, zegt Elissen.
De PVV doet op 2 maart volgend jaar voor de eerste keer mee aan de Statenverkiezingen in Fryslân. De Statenleden kiezen vervolgens de leden van de Eerste Kamer. Om net als in de Tweede Kamer een meerderheid te krijgen van VVD, CDA en PVV heeft de beweging van Geert Wilders er belang bij in alle provincies mee te doen aan de verkiezingen. Volgens Elissen was deelname in alle twaalf provincies ook een voorwaarde van de VVD om mee te kunnen doen aan een gedoogkabinet.


[ Bericht 3% gewijzigd door du_ke op 04-01-2011 23:56:43 ]
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  woensdag 5 januari 2011 @ 00:53:06 #31
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_90865669
Omdat er nogal wat naar boven over het verleden van zittende PVV kamerleden de laatste dagen, werd gisteren een topic geopend om eens naar de overige leden van de PVV fractie te kijken.

Remlof opende gisteren dit topic Check hier de CV's van PVV fractieleden.


En WEER NIET in het grote PVV topic.
Haatzaaien en hetzen dus, willekeur.

Doe dit met een andere partij en de modereters slotten in het rond.

Fok the fok system....
http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
  woensdag 5 januari 2011 @ 01:06:25 #32
328838 Berlitz
Salonfascist
pi_90865964
http://socialisme.nu/blog(...)marxisme-festival-2/

tofik dibi is op een extreem links festival geweest en niemand die er wat van zegt maar als er een PVVer ooit op een NVU demonstratie geweest is zal hij meteen moeten aftreden.
  woensdag 5 januari 2011 @ 01:08:02 #33
177885 JoaC
Het is patat
pi_90866007
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 01:06 schreef Berlitz het volgende:
http://socialisme.nu/blog(...)marxisme-festival-2/

tofik dibi is op een extreem links festival geweest en niemand die er wat van zegt maar als er een PVVer ooit op een NVU demonstratie geweest is zal hij meteen moeten aftreden.
NVU is voor rassenleer, IS zijn gekken van een lagere categorie.
[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
  woensdag 5 januari 2011 @ 01:09:16 #34
328838 Berlitz
Salonfascist
pi_90866040
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 01:08 schreef JoaC het volgende:

[..]

NVU is voor rassenleer, IS zijn gekken van een lagere categorie.
Het blijft dat tofik dibi als kamerlid naar een extreem links festival kan gaan en er geen haan naar kraait maar wat PVVers dertig jaar geleden hebben gedaan nu nog interessant is.
  woensdag 5 januari 2011 @ 01:13:33 #35
177885 JoaC
Het is patat
pi_90866139
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 01:09 schreef Berlitz het volgende:

[..]

Het blijft dat tofik dibi als kamerlid naar een extreem links festival kan gaan en er geen haan naar kraait maar wat PVVers dertig jaar geleden hebben gedaan nu nog interessant is.
Tsja, vind jij marxisme net zo erg als rassenleer+verheerlijking nazikopstukken?
[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
  woensdag 5 januari 2011 @ 01:22:12 #36
328838 Berlitz
Salonfascist
pi_90866332
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 01:13 schreef JoaC het volgende:

[..]

Tsja, vind jij marxisme net zo erg als rassenleer+verheerlijking nazikopstukken?
Het zijn allebei verschrikkelijke ideologieën waar politici niks mee te maken mogen hebben.
  woensdag 5 januari 2011 @ 01:24:52 #37
177885 JoaC
Het is patat
pi_90866377
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 01:22 schreef Berlitz het volgende:

[..]

Het zijn allebei verschrikkelijke ideologieën waar politici niks mee te maken mogen hebben.
Dibi is minder socialistisch dan een gemiddeld PVV-kamerlid.
[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
pi_90868975
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 01:06 schreef Berlitz het volgende:
http://socialisme.nu/blog(...)marxisme-festival-2/

tofik dibi is op een extreem links festival geweest en niemand die er wat van zegt maar als er een PVVer ooit op een NVU demonstratie geweest is zal hij meteen moeten aftreden.
Hoe lastig is het lezen van een openingspost van een topic voor je?
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_90870213
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 01:06 schreef Berlitz het volgende:
http://socialisme.nu/blog(...)marxisme-festival-2/

tofik dibi is op een extreem links festival geweest en niemand die er wat van zegt maar als er een PVVer ooit op een NVU demonstratie geweest is zal hij meteen moeten aftreden.
Nogmaals, ik heb in wezen dan ook weinig problemen met de marxistische leer.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_90985785
Ze worden blijkbaar uitgezocht op hun positie op de agressieranglijst :)

quote:
Frans van Rhee, de Drentse PVV-kandidaat voor de Provinciale Staten, heeft in 2002 een tik uitgedeeld aan een 'Marokkaans schoffie'. Nadat hij enkele uren in de cel doorbracht, kwam hij een schikking van honderd euro overeen met de politie.

Van Rhee was destijds drogist in Groningen en een dief probeerde iets uit zijn winkel te stelen. Toen de jongen al in de politiewagen zat, kwam Van Rhee verhaal halen. "Toen heb ik het Marokkaanse schoffie een klein tikje gegeven", vertelt hij nu tegen RTV Drenthe. "Hij heeft het waarschijnlijk niet eens gevoeld."

"Ik heb geen spijt, maar ik had het niet moeten doen. De PVV vond het geen probleem, ik heb geen strafblad. Het is mij overkomen."
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  vrijdag 7 januari 2011 @ 17:57:27 #41
104871 remlof
Europees federalist
pi_90986017
quote:
Op vrijdag 7 januari 2011 17:51 schreef du_ke het volgende:
Ze worden blijkbaar uitgezocht op hun positie op de agressieranglijst :)

[..]

Wat een held, een al gearresteerde nog even slaan :N
pi_91037737
Ben geen PVV aanhanger maar wat zit hier in zielig groepje mensen.
  zaterdag 8 januari 2011 @ 21:01:08 #43
295457 TomLievense
Verhagen = onbetrouwbaar.
pi_91040326
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 20:08 schreef Ziewoarut het volgende:
Ben geen PVV aanhanger maar wat zit hier in zielig groepje mensen.
Hoi PVV-stemmer :W .
___________________________________________________________________________________________________

Echt te gek voor woorden van PVV Zeeland zijn geen kandidaten te vinden. Alleen de top 3.

[ Bericht 16% gewijzigd door TomLievense op 08-01-2011 21:09:20 ]
Op zaterdag 22 januari 2011 19:19 schreef voice-over het volgende:
Om het woord naargeestig te parafraseren: TomLievense schrijft naargeestige stukjes
  zaterdag 8 januari 2011 @ 21:28:23 #44
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_91041879
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 21:01 schreef TomLievense het volgende:

[..]

Hoi PVV-stemmer :W .
___________________________________________________________________________________________________

Echt te gek voor woorden van PVV Zeeland zijn geen kandidaten te vinden. Alleen de top 3.
:') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  zaterdag 8 januari 2011 @ 22:34:48 #45
295457 TomLievense
Verhagen = onbetrouwbaar.
pi_91045147
Ik geloof dat ik de PVV'ers geholpen heb, want het zijn keurige luitjes.

1. Peter van Dijk (zie eerdere post)
2. Ruud Haaze (zie eerdere post)
3. Wim Markusse (zie eerdere post)
_______________________________________
4. Hanny Thomaes (Hoofdplaat)
Was eerder actief voor Helder Zeeuws (gemeente sluis, ze kreeg daar 100 voorkeurstemmen.)
bron: http://www.helderzeeuws.nl/index.php?key_content=37
Ook actief geweest voor de Partij voor Zeeland.


5. Ruud Muste (Hulst)
Over deze man is weinig te vinden, hij (of een naamgenoot) deed ooit me aan een landrover tourtocht.

6. Cock Vromans (Koudekerke)
Cock heeft een een antiekzaak in Zeeland. Ook biedt hij aan op marktplaats.
bron: http://verkopers.marktplaats.nl/51726

7. Harry Kleinen (Bergen op Zoom)
Is ondernemer verder is hij moeilijk na te trekken, omdat hij veel naamgenoten heeft.

8. Ad Bouwens (Aagtekerke)
Ad Bouwense heeft een eigen website: http://www.adbouwens.nl/. Op deze website staat een link naar de website van hetNederlandse Genealogische Vereniging, zou het geïnteresseerd zijn in de rassenwetten. (sorry, misselijk grapje!)

9. Harry van den Dool (Middelburg)
Deze jonge kerel heeft een facebook profiel waarvan weinig zichtbaar is. http://nl-nl.facebook.com(...)Dool/100000770892757

10. Lieselotte Overdevest (Kattendijk)
Weinig resultaten gevonden, wel een hyvespagina. Ze is geboren in 1988.

11. Johan Hessing (Axel)
Lid geweeest van: De Zeeuwse Vereniging voor Kleine Kernen.
Secretaris van de afdeling MiddenZeeuws-Vlaanderen van brancheorganisatie Koninklijke Horeca Nederland.

Buitengewoon politiek geïnteresseerde man, bovendien op het oog een nette kerel.

12. Netty Vromans-van ES (Kouderkerke)
Mogelijk de vrouw van Cock Vromans.

13. Lucas Hartong (Dordrecht)
Christelijke PVV'er die ook actief in in het Europarlement. Lucas schreef ooit artikelen op hetvrijevolk.com.

Bron:
http://www.pvv-europa.nl/index.php/delegatie/lucas-hartong.html
http://www.hetvrijevolk.com/?pagina=2788

14. Tim Vermeer (Den Haag)
Tim Vermeer is een twitteraar, dus even een paar mooie tweeds:
Ik snap de term reces niet helemaal. Tis toch verdomd hard werken zeg! @Tweedekamer
Blackberry doet raar. Ik kan niet meer naar beneden scrollen. ZWAAR irritant!

15. Thomas Stol (Teylingen)
Thomas Stol is/was voetballer van RKVV Teylingen.

bron: http://www.deteyding.nl/i(...)iew&id=4874&Itemid=5

16. Addie Wisse (Rotterdam)
Addie Wisse (historicus), redacteur van borstkanker.blog.nl

[ Bericht 0% gewijzigd door TomLievense op 09-01-2011 16:39:06 ]
Op zaterdag 22 januari 2011 19:19 schreef voice-over het volgende:
Om het woord naargeestig te parafraseren: TomLievense schrijft naargeestige stukjes
pi_91046080
Tom ook wel de Peter R. de Vries van Fok!
  zaterdag 8 januari 2011 @ 23:10:03 #47
295457 TomLievense
Verhagen = onbetrouwbaar.
pi_91046912
Weet iemand of het normaal is dat drie vier kandidaten niet in Zeeland wonen.

[ Bericht 16% gewijzigd door TomLievense op 08-01-2011 23:22:02 ]
Op zaterdag 22 januari 2011 19:19 schreef voice-over het volgende:
Om het woord naargeestig te parafraseren: TomLievense schrijft naargeestige stukjes
pi_91047169
Hoi droeftoeters.

:')
  zaterdag 8 januari 2011 @ 23:25:24 #49
295457 TomLievense
Verhagen = onbetrouwbaar.
pi_91047747
quote:
10s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 23:14 schreef Poepoog het volgende:
Hoi droeftoeters.

:')
Wij doen gewoon onze burgerplicht.
Op zaterdag 22 januari 2011 19:19 schreef voice-over het volgende:
Om het woord naargeestig te parafraseren: TomLievense schrijft naargeestige stukjes
pi_91047843
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 23:25 schreef TomLievense het volgende:

[..]

Wij doen gewoon onze burgerplicht.
Waar is het PVDA topic dan, om zomaar een dwarsstraat te noemen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')