Hoi PVV-stemmerquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:08 schreef Ziewoarut het volgende:
Ben geen PVV aanhanger maar wat zit hier in zielig groepje mensen.
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:01 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Hoi PVV-stemmer.
___________________________________________________________________________________________________
Echt te gek voor woorden van PVV Zeeland zijn geen kandidaten te vinden. Alleen de top 3.
Wij doen gewoon onze burgerplicht.quote:
Waar is het PVDA topic dan, om zomaar een dwarsstraat te noemen.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:25 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Wij doen gewoon onze burgerplicht.
[Centraal] PvdA - Partij van de Arbeid #2quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:27 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Waar is het PVDA topic dan, om zomaar een dwarsstraat te noemen.
Dat lijkt een centraal topic. Je signature doet vermoeden van een blinde haat tegen Wilders, als het je burgerplicht zou zijn zou je dat voor elke partij moeten doen, of niet?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:30 schreef TomLievense het volgende:
[..]
[Centraal] PvdA - Partij van de Arbeid #2
Go your gang!!
Ik ben niet neutraal, dat heb je goed gezien. Ik heb geen vertrouwen in de PVV en daarom probeer ik rare dingen aan te tonen. Het enige wat me is opgevallen is dat vier kandidaten niet in Zeeland wonen. Wees eerlijk er is echt aanleiding om te gaan spitten bij de PVV.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:33 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Dat lijkt een centraal topic. Je signature doet vermoeden van een blinde haat tegen Wilders, als het je burgerplicht zou zijn zou je dat voor elke partij moeten doen, of niet?
Maar dat is er niet om te spitten bij bv de PVDA of de SGP?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:40 schreef TomLievense het volgende:
[..]Wees eerlijk er is echt aanleiding om te gaan spitten bij de PVV.
Houd je bek, vuige PVV StemmerdtTtT!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:49 schreef Scorpie het volgende:
Wel grappig dat juist diegenen die zeggen dat de PVV een heksenjacht maakt op moslims nu zelf een heksenjacht organiseren op PVV-ers.
Ik heb er geen vertrouwen in dat ik dan iets relevants vind. In de screening van PvdA of SGP heb ik meer vertrouwen. Ik heb een beetje inzicht in de kandidaten van de PvdA en dat zijn keurige kerels.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:46 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Maar dat is er niet om te spitten bij bv de PVDA of de SGP?
Dan is het opeens niet je burgerplicht?
Biased.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:51 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Ik heb een beetje inzicht in de kandidaten van de PvdA en dat zijn keurige kerels.
Hoezo, je zit vuistdiep in de PvdA ?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:51 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Ik heb er geen vertrouwen in dat ik dan iets relevants vind. In de screening van PvdA of SGP heb ik meer vertrouwen. Ik heb een beetje inzicht in de kandidaten van de PvdA en dat zijn keurige kerels.
Ik ben geen lid van de PvdA.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:54 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hoezo, je zit vuistdiep in de PvdA ?
Ja joh......... want je je mag toch niet :quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:27 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Waar is het PVDA topic dan, om zomaar een dwarsstraat te noemen.
Populisme is letterlijk je richten tot de massa, dit doe je automatisch niet als je je volgens jouw woorden over de rug van de pvv afzet.quote:Op zondag 9 januari 2011 17:31 schreef Martinovibes het volgende:
[..]
Ja joh......... want je je mag toch niet :
stigmatiseren
polariseren
demoniseren
discrimineren
populistisch zijn ( D66 over de rug van de PVV )
Oh ...wacht , het gaat over de PVV en dan mag het opeens wel!
diskwalificatie optima forma!
Dat zou een goeie zijn voor in de TT van deel 4.quote:Op zondag 9 januari 2011 17:56 schreef JoaC het volgende:
Waar is dat nieuwsbericht waarin wilders mensen zelf roept kandidaten mee te screenen?
Dit lijkt me ook schromelijk overdreven.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:51 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Ik heb er geen vertrouwen in dat ik dan iets relevants vind. In de screening van PvdA of SGP heb ik meer vertrouwen. Ik heb een beetje inzicht in de kandidaten van de PvdA en dat zijn keurige kerels.
Yep, het zijn ook mensen. Dus ook zij zullen wel iets fout gedaan hebben in het verleden, maar mijns inziens is er meer reden om te gaan zoeken bij de PVV. Daarom heb ik daar gezocht. Het staat iedereen vrij om het zelfde te doen bij de PvdA.quote:Op zondag 9 januari 2011 20:24 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Dit lijkt me ook schromelijk overdreven.
Even zuiver houden, alstublieft! Ik vind jouw opmerking schromelijk overdreven. Ik denk niet dat dit dan meteen betekent dat ik een heksenjacht moet gaan ontketenen. Niet waar?quote:Op zondag 9 januari 2011 20:27 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Yep, het zijn ook mensen. Dus ook zij zullen wel iets fout gedaan hebben in het verleden, maar mijns inziens is er meer reden om te gaan zoeken bij de PVV. Daarom heb ik daar gezocht. Het staat iedereen vrij om het zelfde te doen bij de PvdA.
Zuiver of niet zuiver, ik geniet er wel van.quote:Op zondag 9 januari 2011 20:37 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Even zuiver houden, alstublieft! Ik vind jouw opmerking schromelijk overdreven. Ik denk niet dat dit dan meteen betekent dat ik een heksenjacht moet gaan ontketenen. Niet waar?
quote:Twee potentiële PVV'ers hebben zich teruggetrokken van de kandidatenlijst van deze partij voor de Provinciale Statenverkiezingen in Noord-Holland: de nummer twee van de kandidatenlijst, Carlo de Bruijn en ook de nummer 14, Oege Bakker.
De Bruijn trekt zich terug omdat hij een nieuwe baan heeft die niet zou zijn te combineren met het lidmaatschap van Provinciale Staten. Bakker stapt op vanwege ‘persoonlijke omstandigheden’, die niet nader zijn toegelicht.
De PVV in Noord-Holland gaat nu verder met 15 kandidaten.
http://www.rtvnh.nl/nieuws/52540/Twee+PVV
Gaat goed, ben benieuwd hoeveel ze er op 2 maart nog over hebbenquote:Op maandag 10 januari 2011 11:09 schreef DarkSkywise het volgende:
Nummers 2 en 14 van Noord-Holland opgestapt.
[..]
Het zou logischer zijn als hij op kop stond op de lijstquote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:28 schreef DarkSkywise het volgende:
Overijssel:
1. Edgar Mulder uit Zwolle
2. Rob Berkhof uit Zwolle
3. Diederik Visser uit Kampen
4. Marcial Hernandez uit Kampen
5. Ben Hermans uit Diepenveen
6. Jeanet Nijhof uit Enschede
7. Roelof van Aalst uit Hengelo
8. Gerrit Jansen uit Enschede
9. Dick van Kalkeren uit Kampen
10. Marcel de Walle uit Oosterlittens (Friesland)
11. Erik van Amersfoort uit Deventer
12. Lara van Barneveld uit Gronau (Duitsland)
Speerpunten van de Overijsselse PVV: meer asfalt, een gekozen commissaris van de koningin, meer ruimte voor boeren, minder ambtenaren, minder gedeputeerden, minder statenleden en geen minaretten in het landschap.
http://www.rtvoost.nl/nieuws/default.aspx?nid=120254
Um...het zou NOG logischer zijn als kandidaten 10 en 12 respectievelijk in de provincie en in Nederland zouden wonen of ben ik nu te veeleisend?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:37 schreef JoaC het volgende:
[..]
Het zou logischer zijn als hij op kop stond op de lijst
Op de lijst van PVV Zeeland zijn er ook vier die buiten de provincie wonen.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:41 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Um...het zou NOG logischer zijn als kandidaten 10 en 12 respectievelijk in de provincie en in Nederland zouden wonen of ben ik nu te veeleisend?
Je verkiesbaar stellen voor de provincie Overijssel en in fucking Duitsland wonen? Hoe verzin je het.
Art. 10 van de Provinciewet: "Voor het lidmaatschap van provinciale staten is vereist dat men Nederlander en ingezetene van de provincie is, de leeftijd van achttien jaar heeft bereikt en niet is uitgesloten van het kiesrecht."quote:Je verkiesbaar stellen voor de provincie Overijssel en in fucking Duitsland wonen? Hoe verzin je het.
Waarschijnlijk heeft ze een Tweede huis in Nederland, of zou ze er moeten gaan wonen als men haar verkiest.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:27 schreef DarkSkywise het volgende:
Lara van Barneveld (34/35 jaar, nummer 12op de lijst) is een ex-Enschedeese, beschouwt zichzelf als lijstduwer, woont al 16 jaar met plezier in Duitsland "en niet alleen voor de goedkope huizenprijzen" en heeft een makelaarskantoor dat is toegespitst op Nederlanders die in Duitsland willen wonen. Het liefst zou zij Geert Wilders, Fleur Agema en Martin Bosma in een regering zien, maar "Hero Brinkman in ieder geval niet".
Kennelijk geldt de regel dat je in de provincie moet wonen alleen voor degenen die gekozen worden en niet voor lijstduwers.
http://twitter.com/#!/Lijst12PVVov
http://publitiek.nl/zoek?q=Lara+van+Barneveld
Zou het wanneer je in Duitsland al op pak 'm beet een kilometer van de Nederlandse grens woont?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:50 schreef JoaC het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft ze een Tweede huis in Nederland,
Dat zeker anders gaat het over.quote:of zou ze er moeten gaan wonen als men haar verkiest.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |