abonnement Unibet Coolblue
pi_86875255












[ Bericht 16% gewijzigd door Nielsch op 26-09-2010 21:13:36 ]
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_86875347
Een foto van de Stichtse met een watermark van het Dorstige Hart.nl :')

Het feit dat dorstighart.nl niet eens actief is... ;(
pi_86875378
quote:
Op zondag 26 september 2010 21:09 schreef Neelix het volgende:
Een foto van de Stichtse met een watermark van het Dorstige Hart.nl :')

Het feit dat dorstighart.nl niet eens actief is... ;(
die kroeg is toch dicht?
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_86875514
quote:
Krakers in actie in Amsterdam en Utrecht

AMSTERDAM - Krakers hebben zondag gebouwen ingenomen in Amsterdam en Utrecht. In de hoofdstad kraakte een groep zondagmiddag het oude hoofdkantoor van de brandweer op de Weesperzijde.


© ANP
In Utrecht bezetten krakers een pand op de Uithof. Dit pand van de Universiteit Utrecht staat volgens de krakers als enige tijd leeg.

De politie in Amsterdam wilde niet zeggen of er actie wordt ondernomen. De brandweer verhuisde in december naar Amsterdam-Zuidoost. In het voorjaar sloot een vastgoedbedrijf een langjarige huurovereenkomst af voor het pand aan de Weesperzijde.

Studenten
De krakers in Utrecht zijn van plan het gebouw onder meer te gaan gebruiken als woon-, atelier- en expositieruimte. Ook informatie- en debatavonden staan op het programma en mogelijk komt er een eetcafé of een weggeefwinkel.

''Er is niet alleen een enorm tekort aan betaalbare woonruimte voor studenten. De Uithof schiet ook enorm tekort in het aanbieden van laagdrempelige faciliteiten voor studenten'', liet een van de krakers weten.

Eisen
Volgens een woordvoerder van de Utrechtse politie gaat het om twintig mensen. De politie heeft rapport opgemaakt. De krakers mogen voorlopig blijven. ''Hun actie voldoet aan de eisen.'' Tot 1 oktober is kraken niet strafbaar. Op 1 oktober gaat de antikraakwet in.

Een grote groep krakers hield in de nacht van zaterdag op zondag een slaapactie op de Dam in Amsterdam om te protesteren tegen de wet. Die 'Damslaapactie' verliep zonder noemenswaardige incidenten.
Vieze stinklui, hopelijk worden ze er per 1 oktober uitgeslagen...

Weet iemand trouwens om welk gebouw op de Uithof het gaat?
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_86875577
quote:
Op zondag 26 september 2010 21:10 schreef Nielsch het volgende:

[..]

die kroeg is toch dicht?
Ik zou het niet weten, maar zou me niet verbazen. Het wordt/werd gerund door de twee zonen van de eigenaar, maar behoorlijk kansloos allemaal. Toiletten in Utrechtse kroegen zijn nooit echt een succes, maar die daar sloeg wel echt alles.
  zondag 26 september 2010 @ 21:18:29 #6
8369 speknek
Another day another slay
pi_86875803
quote:
Op zondag 26 september 2010 21:03 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Vieze stinklui, hopelijk worden ze er per 1 oktober uitgeslagen...

Weet iemand trouwens om welk gebouw op de Uithof het gaat?
Nee geen idee, de Universiteit is al een tijdje lang aan het inkrimpen (wij zijn op het moment zelfs aan het verhuizen, waarna mensen meer met elkaar op kleinere kamertjes moeten), maar ik kan me niet voorstellen dat er een gebouw echt leeg staat. Misschien het Ornsteinlab of het Caroline Bleekergebouw?
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_86878658
toen ik een paar weken bij t'sticht werke, noemde de schoonmakers het t' GEsticht.. :)
pi_86882279
Fijn nummertje in de OP, een van de betere nummers van het Corps.
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
pi_86886063
Leek me leuk dit, omdat Halsema de laatste tijd een hoop interessante dingen zegt over godsdiensvrijheid.
quote:
Godsdienstvrijheid of vrij van godsdienst?

Attentie! Vanwege het grote aantal aanmeldingen is de conferentie verplaatst van de Eerste Kamer in Den Haag naar de Jacobikerk in Utrecht.

De afgelopen jaren is religie weer volop een politiek thema geworden. Het komende VVD/CDA/PVV-kabinet zet die discussie op scherp. Vormt religie een belemmering of juist een stimulans als het gaat om volwaardig burgerschap in onze samenleving? Op 9 oktober bent u welkom in de Utrechtse Jacobikerk op een conferentie over de grenzen van de godsdienstvrijheid. Organisatie: Wetenschappelijk Bureau GroenLinks, platform De Linker Wang, Eerste Kamerfractie GroenLinks en de Amsterdamse studentenwerkgroep 'Religie en politiek'.
heb me ingeschreven :)

Linkje
Und ein frau ist ein frau
pi_86886226
quote:
Op zondag 26 september 2010 21:18 schreef speknek het volgende:

[..]


Nee geen idee, de Universiteit is al een tijdje lang aan het inkrimpen (wij zijn op het moment zelfs aan het verhuizen, waarna mensen meer met elkaar op kleinere kamertjes moeten), maar ik kan me niet voorstellen dat er een gebouw echt leeg staat. Misschien het Ornsteinlab of het Caroline Bleekergebouw?
Gezellig in t BBL, woei ^O^
pi_86888751
tvp
pi_86891129
:).
pi_86892988
quote:
Op zondag 26 september 2010 23:00 schreef dreamzk het volgende:
Fijn nummertje in de OP, een van de betere nummers van het Corps.
hij is wel lollig ja...
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  maandag 27 september 2010 @ 11:25:48 #14
8369 speknek
Another day another slay
pi_86893679
Schijnbaar zitten ze in het landbouwhuisdierengebouw van diergeneeskunde aan de Yalelaan. Nooit van gehoord.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_86894097
Lijkt me ook dat ze daar druk zijn met landbouwhuisdieren beter maken..
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_86894553
En telkens weer hetzelfde smoesje van die krakers om de publieke opinie op hun hand te krijgen "ja, we gaan er een cultureel centrum / weggeefwinkel / galerie / artistieke plek / advieswinkel / etcetera van maken."

Waar je vervolgens nooit meer wat van hoort, omdat het puur dienst moet doen als gratis woonruimte voor vieze, luie uitvreters die te stom zijn om zich in te schrijven bij de SSH.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  maandag 27 september 2010 @ 12:38:10 #17
8369 speknek
Another day another slay
pi_86895992
Een atelier en expositieruimte ja. Je ziet dat ze gelijk de handen uit de mouwen steken om de boel een beetje proper te maken.

They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_86896191
quote:
Op maandag 27 september 2010 11:53 schreef Nielsch het volgende:
En telkens weer hetzelfde smoesje van die krakers om de publieke opinie op hun hand te krijgen "ja, we gaan er een cultureel centrum / weggeefwinkel / galerie / artistieke plek / advieswinkel / etcetera van maken."

Waar je vervolgens nooit meer wat van hoort, omdat het puur dienst moet doen als gratis woonruimte voor vieze, luie uitvreters die te stom zijn om zich in te schrijven bij de SSH.
Wat hij zegt. Dat een zwerver in een leegstaand pand gaat slapen kan ik nog begrijpen, maar dit soort quasi-maatschappelijk-betrokken onzin :N
pi_86900533
quote:
Een groep krakers heeft zondag een pand van de faculteit Diergeneeskunde in De Uithof gekraakt. De krakers willen het gebouw aan de Marburglaan, dat al geruime tijd leeg staat in afwachting van sloop, gaan gebruiken als woon-, expositie- en atelierruimte, voor informatie- en debatavonden en voor bijvoorbeeld een eetcafé of een weggeefwinkel.

De politie en de beveiliging van de universiteit hebben inmiddels met de krakers gesproken. Er is niet besloten om tegen hen op te treden. Het bewuste pand staat op de nominatie om gesloopt te worden maar wanneer precies is op dit moment niet duidelijk. De krakers hebben laten weten dat ze zullen vertrekken als de sloop begint.

Volgens kraakster Judith is er niet alleen een enorm tekort aan betaalbare woonruimte voor studenten, ook schiet De Uithof volgens haar enorm tekort in het aanbieden van laagdrempelige faciliteiten voor studenten.


Bron
pi_86901575
Als het op een slooplijst staat vind ik het een heel ander verhaal, zeker als ze ook braaf weggaan als de sloop begint. Wordt er nog gebruik van dat ding gemaakt voor het puin wordt.
Prima actie dan, hoewel het allicht sympathieker was geweest om gewoon vooraf met de universiteit in gesprek te gaan over tijdelijke bewoning etc.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_86901754
quote:
Op maandag 27 september 2010 15:07 schreef Vanyel het volgende:
Als het op een slooplijst staat vind ik het een heel ander verhaal, zeker als ze ook braaf weggaan als de sloop begint. Wordt er nog gebruik van dat ding gemaakt voor het puin wordt.
Prima actie dan, hoewel het allicht sympathieker was geweest om gewoon vooraf met de universiteit in gesprek te gaan over tijdelijke bewoning etc.
Ik heb normaal een pleuris hekel aan krakers, maar vond dit idd ook nog wel kunnen, aangezien het dus op de slooplijst staat. Maar voor hetzelfde geld gaan ze er dus niet uit als het gesloopt wordt en volgens mij krijg je ze er dan ook niet zo makkelijk uit. Enfin.

Ikzelf ga trouwens een superchill appartementje in zijstraatje van Neude betrekken samen met mijn vriendin. Dus woon dan na 6 jaar aan de rand van het centrum, eindelijk in het midden van het centrum!
pi_86902273
quote:
Op maandag 27 september 2010 11:53 schreef Nielsch het volgende:
En telkens weer hetzelfde smoesje van die krakers om de publieke opinie op hun hand te krijgen "ja, we gaan er een cultureel centrum / weggeefwinkel / galerie / artistieke plek / advieswinkel / etcetera van maken."

Waar je vervolgens nooit meer wat van hoort, omdat het puur dienst moet doen als gratis woonruimte voor vieze, luie uitvreters die te stom zijn om zich in te schrijven bij de SSH.
niet waar, er zijn al vele weggeefwinkels geweest in utrecht. er zit er nu eentje aan de wittevrouwenkade in een kraakpand, met cafe, expo ruimte, ateliers, woonruimte en eetcafe.
er zat er eentje heel lang in hoog catherijne, tegenover de nu verdwenen tramhalte bij de streekbussen.
daar stond altijds een rij mensen voor te wachten tot ie open ging
  dinsdag 28 september 2010 @ 02:15:24 #23
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_86929668
Tvp, tevens nog bedankt voor de 'voor een redelijke prijs uit eten' tips.
Beurs was prima inderdaad. :)
Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Rust in vrede, hamster van sinepedraap. Je zal niet vergeten worden.
pi_86932795
Heeft er iemand ervaren met een foto kopen uit het Utrechts Archief? Ik zou graag

http://hetutrechtsarchief(...)nten/1900-1910/64650

deze foto in hi-res formaat willen hebben, zodat ik hem uit kan draaien en in een lijstje kan stoppen. Kost een 10tje en dan krijg je hem op cd-rom.

Heeft iemand van jullie dat wel eens gedaan?

Edit: rechtermuisknop 'opslaan als' is alleen low res. Heb ook al in de broncode gekeken, maar lukt me niet om de foto op hun server te vinden.
pi_86937075
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 10:05 schreef bierjoost het volgende:
Heeft er iemand ervaren met een foto kopen uit het Utrechts Archief? Ik zou graag

http://hetutrechtsarchief(...)nten/1900-1910/64650

deze foto in hi-res formaat willen hebben, zodat ik hem uit kan draaien en in een lijstje kan stoppen. Kost een 10tje en dan krijg je hem op cd-rom.

Heeft iemand van jullie dat wel eens gedaan?

Edit: rechtermuisknop 'opslaan als' is alleen low res. Heb ook al in de broncode gekeken, maar lukt me niet om de foto op hun server te vinden.
Lijkt me wel dat als ze daar geld voor vragen ze het niet zomaar beschikbaar hebben staan.
Je zou kunnen vragen dat je hem niet op CDROM hoeft, of het dan minder is ofzo.
  dinsdag 28 september 2010 @ 19:42:46 #26
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_86952848
Weten jullie een paar kroegjes waar Utrecht - Liverpool wordt uitgezonden?
Ik kan ze niet echt online vinden! ;(
Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Rust in vrede, hamster van sinepedraap. Je zal niet vergeten worden.
pi_86954997
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 19:42 schreef Zero17 het volgende:
Weten jullie een paar kroegjes waar Utrecht - Liverpool wordt uitgezonden?
Ik kan ze niet echt online vinden! ;(
Bij de Mick O'Connels kan je dan vast wel terecht.
  dinsdag 28 september 2010 @ 20:26:07 #28
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_86955115
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 20:24 schreef Neelix het volgende:

[..]

Bij de Mick O'Connels kan je dan vast wel terecht.
Dankjewel ! :D
Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Rust in vrede, hamster van sinepedraap. Je zal niet vergeten worden.
pi_86969704
Als ze er hollanders binnen laten; vorige keer met Celtic was het daar ook niet zo gezellig in de straat... -O-
pi_86989622
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 19:42 schreef Zero17 het volgende:
Weten jullie een paar kroegjes waar Utrecht - Liverpool wordt uitgezonden?
Ik kan ze niet echt online vinden! ;(
Nieuwe Dikke Dries?
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_86997910
quote:
Op woensdag 29 september 2010 18:22 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Nieuwe Dikke Dries?
Of die relatief nieuwe toko op de Loeff daar wordt volgens mij ook vaak voetbal uitgezonden.
pi_87014293
Heeft iemand weleens gegeten bij dat ethiopische restaurantje vlakbij de Neude? Ik ga er vanavond heen en weet niet echt wat ik moet verwachten.
pi_87014470
quote:
Op donderdag 30 september 2010 11:22 schreef TMan het volgende:
Heeft iemand weleens gegeten bij dat ethiopische restaurantje vlakbij de Neude? Ik ga er vanavond heen en weet niet echt wat ik moet verwachten.
Jazeker! Geweldig restaurant. Het is heel klein, ziet er niet super goed uit, maar het eten, oh man, dat is echt heerlijk. En de eigenaar is ook echt een heel aardige man die het leuk vindt om een praatje te maken, tenminste als je dat zelf begint, hij is niet opdringerig ofzo.
pi_87015246
quote:
Op donderdag 30 september 2010 11:26 schreef Neelix het volgende:

[..]

Jazeker! Geweldig restaurant. Het is heel klein, ziet er niet super goed uit, maar het eten, oh man, dat is echt heerlijk. En de eigenaar is ook echt een heel aardige man die het leuk vindt om een praatje te maken, tenminste als je dat zelf begint, hij is niet opdringerig ofzo.
Ik vind het eten ook echt heerlijk. Wel relatief prijzig, voor hoe het eruit ziet. Maar het eten zelf is erg lekker. Je moet wel met je handen eten...
  donderdag 30 september 2010 @ 13:09:24 #35
8369 speknek
Another day another slay
pi_87017799
Er zijn nog kaarten beschikbaar mensen.
http://www.oktoberfestutrecht.nl
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_87018129
quote:
Op donderdag 30 september 2010 11:48 schreef bierjoost het volgende:

[..]

Ik vind het eten ook echt heerlijk. Wel relatief prijzig, voor hoe het eruit ziet. Maar het eten zelf is erg lekker. Je moet wel met je handen eten...
Sunshine toch? Meningen zijn er nogal over verdeeld, ik ken genoeg mensen die het helemaal niets vonden; maar ik vond het in ieder geval superlekker en leuk om te doen. Gezellig met zijn alleen om zo'n bord.
  donderdag 30 september 2010 @ 13:23:15 #37
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_87018261
Wordt er vanavond niet ergens op een scherm de wedstrijd uitgezonden?
Dat zou wel mooi zijn, maar tijdens het WK deden ze het ook al niet.
Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Rust in vrede, hamster van sinepedraap. Je zal niet vergeten worden.
pi_87018589
quote:
Op donderdag 30 september 2010 13:19 schreef zatoichi het volgende:

[..]

Sunshine toch? Meningen zijn er nogal over verdeeld, ik ken genoeg mensen die het helemaal niets vonden; maar ik vond het in ieder geval superlekker en leuk om te doen. Gezellig met zijn alleen om zo'n bord.
Zou dat niet meer door Ethiopisch voedesl in het algemeen komen? Is niet echt bekend in NL, maar heeft wel een aparte smaak die misschien niet bij iedereen goed valt.
pi_87018842
quote:
Op donderdag 30 september 2010 13:09 schreef speknek het volgende:
Er zijn nog kaarten beschikbaar mensen.
http://www.oktoberfestutrecht.nl
Als het uberhaupt doorgaat.

quote:
De voorzieningenrechter bepaalt donderdagmiddag of het Oktoberfest in het Julianapark mag doorgaan. De zaak is aangespannen door de Stichting Zuilen en Vecht, die vindt dat het feest niet thuishoort in het Julianapark. De stichting wil daarom van de rechter horen of de gemeente de vergunning terecht heeft verstrekt.

De gemeente had oorspronkelijk een vergunning voor het Oktoberfest verleend op de groenstrook langs de Weg tot de Wetenschap, vlakbij de Galgenwaard. Toen bleek dat FC Utrecht donderdag, op de eerste dag van het driedaagse eet-, drink- en muziekfestijn thuis moest spelen tegen Liverpool is om veiligheidsredenen uitgeweken naar het Julianapark.

Dinsdag liet organisator Bink weten dat de eerste avond is afgelast. Maar inmiddels zijn al wel de tenten voor het feest opgezet in het Julianapark.
http://dnu.nu/artikel/312(...)dag-over-oktoberfest
  donderdag 30 september 2010 @ 13:42:44 #40
189229 Eva4Evah
Niet teveel zuipen
pi_87019072
Ben d'r ook weer. Weet ik ook weer welk pand gekraakt is op de Uithof, vroeg het me al af. Zelf niks van meegekregen. Normaal zou ik zeggen schop die lui eruit, maar nu heb ik er niet zo'n problemen mee. Als het toch rijp voor de sloop is, tja...


Enne, wie gaan er vanavond allemaal FCU aanmoedigen? *O*
  donderdag 30 september 2010 @ 13:43:53 #41
8369 speknek
Another day another slay
pi_87019120
quote:
Op donderdag 30 september 2010 13:37 schreef bierjoost het volgende:

[..]

Als het uberhaupt doorgaat.
[..]

http://dnu.nu/artikel/312(...)dag-over-oktoberfest
Utrecht gaat dood aan NIMBY mongolen :r.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_87019427
quote:
Op donderdag 30 september 2010 13:43 schreef speknek het volgende:

[..]


Utrecht gaat dood aan NIMBY mongolen :r.
Aan de andere kant ook best logisch, aangezien het volgens de Wilhelminapark bewoners vorig jaar uit de hand is gelopen en het eindelijk op een locatie zou zijn in de middle of nowhere. Ik zou er zelf ook geen moeite mee hebben, dat ene extra weekend dat er wat is. Maar aan de andere kant snap ik hun punt dus ook wel. De bewoners aan het Julianapark wilden sowieso al minder festivals en dan komt er 1 bij.
pi_87019760
Op zich vind ik het logisch, aangezien Park Transwijk is aangewezen als festivalpark voor de stad Utrecht en er inmiddels veel meer festivals zijn in 't Julianapark dan in Park Transwijk.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  donderdag 30 september 2010 @ 14:10:17 #44
8369 speknek
Another day another slay
pi_87020177
Ja maar toch! :(.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_87020208
quote:
Op donderdag 30 september 2010 14:10 schreef speknek het volgende:
Ja maar toch! :(.
Tja, als je het zo zegt... Dan zit er wel wat in ja. ;)
pi_87023077
Ah hier is het topic.

Net weer eens haring gehaald bij die vishandel op hoog catharijne. Godverdegovder wat is die lekker :9
Too much is never enough!
pi_87023861
godver dat oktoberfest had ik leuk kunnen combineren met de wedstrijd zeg! Allemaal dronken engels liverpool supporters op het oktoberfest; dat had legendarisch kunnen worden...

Als ik burgemeester was had ik dat feest gewoon bij de galgenwaard in de buurt gehouden en persoonlijk geflyerd in Liverpool...
  donderdag 30 september 2010 @ 15:53:10 #48
8369 speknek
Another day another slay
pi_87024078
quote:
Op donderdag 30 september 2010 15:47 schreef zatoichi het volgende:
Als ik burgemeester was had ik dat feest gewoon bij de galgenwaard in de buurt gehouden en persoonlijk geflyerd in Liverpool...
Nu doe je net alsof Wolfsen wel eens goede ideeen zou hebben :').
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_87024315
quote:
Op donderdag 30 september 2010 15:53 schreef speknek het volgende:

[..]


Nu doe je net alsof Wolfsen wel eens goede ideeen zou hebben :').
:D _O_
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_87024628
quote:
Op donderdag 30 september 2010 15:30 schreef The6thgate het volgende:
Ah hier is het topic.

Net weer eens haring gehaald bij die vishandel op hoog catharijne. Godverdegovder wat is die lekker :9
En duur... Ik vind hem er eerlijk gezegd helemaal niet uitnodigend uitzien. Ik vind die op de ASW aan de linkerkant vanaf de stad gezien wel een toppertje.
pi_87024757
quote:
Op donderdag 30 september 2010 16:05 schreef bierjoost het volgende:

[..]

En duur... Ik vind hem er eerlijk gezegd helemaal niet uitnodigend uitzien. Ik vind die op de ASW aan de linkerkant vanaf de stad gezien wel een toppertje.
Maar wel de beste haring die ik in jaren heb gehad. Die op de Amsterdamsestraatweg ga ik de volgende keer eens proberen.
Too much is never enough!
pi_87024891
In hoog catharijne is toch viswinkel volendam? Volgens mij is dat dezelfde keten als op het groot winkelcentrum Overvecht en die is echt geniaal!
  donderdag 30 september 2010 @ 16:19:05 #53
62913 Blik
The one and Only!
pi_87025309
quote:
Op donderdag 30 september 2010 16:10 schreef zatoichi het volgende:
In hoog catharijne is toch viswinkel volendam? Volgens mij is dat dezelfde keten als op het groot winkelcentrum Overvecht en die is echt geniaal!
Volendam in Overvecht is inderdaad een topper, scoorde een 9 bij de haringtest. Dergelijke tests zeggen vaak ook veel over de kwaliteit van de rest van de vis.

Ik haal eigenlijk nergens anders meer vis
pi_87027065
Ook mijn favoriet. Ik heb wel de indruk dat die op HC toch nog net iets lekkerder is dan die in WC Overvecht (wat tegenwoordig dan weer SC Overvecht schijnt te heten, je vraagt je af waarom..).
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  donderdag 30 september 2010 @ 17:30:35 #55
8369 speknek
Another day another slay
pi_87028654
Oktoberfest gaat door ^O^.
quote:
Op donderdag 30 september 2010 16:55 schreef Vanyel het volgende:
Ook mijn favoriet. Ik heb wel de indruk dat die op HC toch nog net iets lekkerder is dan die in WC Overvecht (wat tegenwoordig dan weer SC Overvecht schijnt te heten, je vraagt je af waarom..).
Waarschijnlijk omdat de gemiddelde inwoner van Overvecht een grotere Engelse dan Nederlandse woordenschat heeft?
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_87029440
quote:
Op donderdag 30 september 2010 16:10 schreef zatoichi het volgende:
In hoog catharijne is toch viswinkel volendam? Volgens mij is dat dezelfde keten als op het groot winkelcentrum Overvecht en die is echt geniaal!
Ja klopt Volendam idd.

Lekker veel politie op de been in de stad om zuipende britten in het gareel te houden _O-
Too much is never enough!
pi_87037470
Mooie wedstijd, oude tijden herleven in de Galgenwaard door ouderwets enthousiast publiek ^O^
Und ein frau ist ein frau
  donderdag 30 september 2010 @ 21:39:26 #58
62913 Blik
The one and Only!
pi_87039481
quote:
Op donderdag 30 september 2010 16:55 schreef Vanyel het volgende:
Ook mijn favoriet. Ik heb wel de indruk dat die op HC toch nog net iets lekkerder is dan die in WC Overvecht (wat tegenwoordig dan weer SC Overvecht schijnt te heten, je vraagt je af waarom..).
Tja, naar HC gaan is me iets teveel moeite :)
pi_87050489
Gisteren bij de Ethiopier gegeten. Was erg leuk! Het restaurant zelf is een beetje schraal, hoewel je ook zou kunnen zeggen dat het er wel bij past. Eten was echt briljant. Heel lekker. Wat mij betreft een aanrader, hoewel niet geschikt voor iedereen en niet voor ieder gezelschap.

Over de vis, woon zelf ook vlakbij winkelcentrum Overvecht, maar ik haal m'n kibbeling altijd bij die visboer die op de parkeerplaats staat. Die andere toch ook maar eens proberen!
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 10:25:12 #60
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_87052551
Weet iemand leuke arthouse bioscopen en kleine unieke musea in Utrecht? :)
When all else fails, you always have delusion.
pi_87052759
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 10:25 schreef Mirel het volgende:
Weet iemand leuke arthouse bioscopen en kleine unieke musea in Utrecht? :)
Voor arthousbioscopen ben je in Utrecht aan het goede adres:

- Filmtheater 't Hoogt
- Springhaver (mijn persoonlijke favoriet, zeker in combinatie met een hapje + drankje)
- Louis Hartlooper Complex

Kleine musea hebben we ook wel: een waterleidingmuseum, een volksbuurtmuseum en een aboriginal art museum. Waar liggen je interesses? De grotere musea in Utrecht vind ik persoonlijk wat interessanter.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_87053009
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 08:54 schreef TMan het volgende:
Over de vis, woon zelf ook vlakbij winkelcentrum Overvecht, maar ik haal m'n kibbeling altijd bij die visboer die op de parkeerplaats staat. Die andere toch ook maar eens proberen!
Die kibbeling van volendam daar is echt de beste die ik heb gegeten!
:9~
pi_87053381
er staat elke woensdag en zaterdag op de markt op t vredenburg, een gebakken vis kraampje, met een hele dikke mevrouw met kort blond haar. dat is echt de lekkerste vind ik. en 1.50 voor een lekkerbekje.
pi_87056572
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 10:49 schreef okiokinl het volgende:
er staat elke woensdag en zaterdag op de markt op t vredenburg, een gebakken vis kraampje, met een hele dikke mevrouw met kort blond haar. dat is echt de lekkerste vind ik. en 1.50 voor een lekkerbekje.
Ik koop vis vaak bij Coby op de markt. Een blond 'viswijf', die lekker loopt te schreeuwen. Je een eurootje korting geeft als je de volgende keer weer bij Coby komt. Erg gezellig mens.

Overigens worden de krakers op de Uithof lekker gepest door Diergeneeskunde studenten.


quote:
DRONKEN STUDENTEN BEDREIGEN KRAKERS UITHOF

Door Jos van Sambeek op vr, 01/10/2010 - 11:41
De krakers van een pand van de faculteit Diergeneeskunde op De Uithof wordt het leven zuur gemaakt door studenten, die de aanwezigheid van de krakers blijkbaar niet op prijs stellen. Ze bedreigen de krakers, hebben ruiten ingegooid en vernielingen aangericht, een gang onder water gezet, een zak rottend vlees gedumpt, vier banden lek gestoken en hebben krakers met pepperspray bespoten, dat alles in kennelijke staat.

Volgens de krakers gaat het om leden van de studievereniging Diergeneeskunde, die vlakbij het kraakpand een honk hebben. Een gesprek tussen beide partijen heeft er toe geleid dat de krakers de afgelopen week een nacht met rust gelaten zijn; in de nacht van donderdag op vrijdag was het echter weer raak. De krakers vonden de situatie zo bedreigend dat ze de politie hebben gebeld. Die hield enkele studenten staande maar verrichte geen aanhoudingen. De krakers gaan in de loop van vrijdag aangifte doen. De politie wacht dat af.
Bron
pi_87056651
De krakers gaan vandaag aangifte doen? Heeft iemand ze wel verteld dat zij zelf vanaf vandaag criminelen zijn?
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_87056749
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 12:23 schreef Nielsch het volgende:
De krakers gaan vandaag aangifte doen? Heeft iemand ze wel verteld dat zij zelf vanaf vandaag criminelen zijn?
Dat vond ik ook al vrij frappant. Ik steel een auto. Auto wordt vernield. Ik ga naar de politie huillie doen. Ik mag hopen dat ik dan in het gevang wordt gegooid!
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 13:20:03 #67
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_87058630
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 12:26 schreef bierjoost het volgende:

[..]

Dat vond ik ook al vrij frappant. Ik steel een auto. Auto wordt vernield. Ik ga naar de politie huillie doen. Ik mag hopen dat ik dan in het gevang wordt gegooid!
Dus je mag illegalen ook gewoon zonder pardon aftuigen?
pi_87058730
aso studenten, lopen de boel een betje t slopn daar. studeren verbieden.
pi_87058809
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 13:20 schreef Neelix het volgende:

[..]

Dus je mag illegalen ook gewoon zonder pardon aftuigen?
waar staat dat de krakers zijn afgetuigd?
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 13:26:45 #70
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_87058890
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 13:24 schreef Nielsch het volgende:

[..]

waar staat dat de krakers zijn afgetuigd?
Het gaat me om het principe, illegalen zijn illegaal in Nederland, dus hebben dan geen rechten meer op bescherming?

De status van krakers is op zijn zachtst gezegd nogal onduidelijk op het moment. Ik zie niet in waarom ze niet naar de politie zouden mogen gaan wegens intimidatie.
pi_87059012
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 13:26 schreef Neelix het volgende:

[..]

Het gaat me om het principe, illegalen zijn illegaal in Nederland, dus hebben dan geen rechten meer op bescherming?

De status van krakers is op zijn zachtst gezegd nogal onduidelijk op het moment. Ik zie niet in waarom ze niet naar de politie zouden mogen gaan wegens intimidatie.
Tuurlijk mogen ze dat, maar het is nogal 'dubbel' op de dag dat kraken verboden is geworden: "Ja euh agent, wij hebben een pand gekraakt op de Uithof en nu zijn die Utregse Koeienvingeraars ons aan het pesten"
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_87059708
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 13:20 schreef Neelix het volgende:

[..]

Dus je mag illegalen ook gewoon zonder pardon aftuigen?
Nee, maar als jij een illegaal aftuigt en die illegaal gaat naar de politie om aangifte te doen mag ik wel hopen dat de illegaal ook meteen zelf opgepakt wordt.
pi_87060170
Nee die studenten zijn zelf vaak nog crimineler dan de krakers:

http://www.nu.nl/binnenla(...)bij-ontgroening.html

Gelukkig is er nu uitspraak geweest, 240 uur werkstraf en 6 maanden voorwaardelijk...

Typisch Nederlands weer hoor, zo'n lichte straf; ze mogen wat mij betreft studentenverenigingen gewoon verbieden en de studiefinanciering afschaffen; alle studenten lopen toch een beetje te zuipen en niets te doen op mijn kosten; wat voegen ze nou daadwerkelijk toe aan de maatschappij..

kutlui!
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 14:19:40 #74
8369 speknek
Another day another slay
pi_87060797
Hulp bij zelfdoding zou nooit strafbaar moeten zijn.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_87060898
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 14:03 schreef zatoichi het volgende:
Nee die studenten zijn zelf vaak nog crimineler dan de krakers:

http://www.nu.nl/binnenla(...)bij-ontgroening.html

Gelukkig is er nu uitspraak geweest, 240 uur werkstraf en 6 maanden voorwaardelijk...

Typisch Nederlands weer hoor, zo'n lichte straf; ze mogen wat mij betreft studentenverenigingen gewoon verbieden en de studiefinanciering afschaffen; alle studenten lopen toch een beetje te zuipen en niets te doen op mijn kosten; wat voegen ze nou daadwerkelijk toe aan de maatschappij..

kutlui!
Helemaal niets!

Je buurman de glazenwasser kan ook best een operatie uitvoeren als er ergens in jouw lichaam een tumor wordt ontdekt!
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_87061472
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 14:03 schreef zatoichi het volgende:
Nee die studenten zijn zelf vaak nog crimineler dan de krakers:

http://www.nu.nl/binnenla(...)bij-ontgroening.html

Gelukkig is er nu uitspraak geweest, 240 uur werkstraf en 6 maanden voorwaardelijk...

Typisch Nederlands weer hoor, zo'n lichte straf; ze mogen wat mij betreft studentenverenigingen gewoon verbieden en de studiefinanciering afschaffen; alle studenten lopen toch een beetje te zuipen en niets te doen op mijn kosten; wat voegen ze nou daadwerkelijk toe aan de maatschappij..

kutlui!
Ik neem aan dat je hier aan het trollen bent want zo een antwoord slaat helemaal nergens op.
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
pi_87061532
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 14:35 schreef dreamzk het volgende:

[..]

Ik neem aan dat je hier aan het trollen bent want zo een antwoord slaat helemaal nergens op.
Daar zijn de PI's toch voor? ;)
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 15:17:42 #78
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_87063304
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 14:03 schreef zatoichi het volgende:
Nee die studenten zijn zelf vaak nog crimineler dan de krakers:

http://www.nu.nl/binnenla(...)bij-ontgroening.html

Gelukkig is er nu uitspraak geweest, 240 uur werkstraf en 6 maanden voorwaardelijk...

Typisch Nederlands weer hoor, zo'n lichte straf; ze mogen wat mij betreft studentenverenigingen gewoon verbieden en de studiefinanciering afschaffen; alle studenten lopen toch een beetje te zuipen en niets te doen op mijn kosten; wat voegen ze nou daadwerkelijk toe aan de maatschappij..

kutlui!
Wat ben jij een faalhaas. :')
Waar lees jij dat het een studentenvereniging betreft? :') !!
Tevens klink je als een gefrustreerde ouwel lul die nooit een leuke studententijd heeft gehad en nu opgescheept zit met een kutbaan.
Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Rust in vrede, hamster van sinepedraap. Je zal niet vergeten worden.
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 15:21:33 #79
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_87063481
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 10:31 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Voor arthousbioscopen ben je in Utrecht aan het goede adres:

- Filmtheater 't Hoogt
- Springhaver (mijn persoonlijke favoriet, zeker in combinatie met een hapje + drankje)
- Louis Hartlooper Complex

Kleine musea hebben we ook wel: een waterleidingmuseum, een volksbuurtmuseum en een aboriginal art museum. Waar liggen je interesses? De grotere musea in Utrecht vind ik persoonlijk wat interessanter.
Klinkt goed. Het is voor een magazine opdracht voor school, moeten overal culturele dingen schrijven. Naast de gebruikelijke bekende (arthouse) films en muziek dingen willen we ook nog musea etc doen, maar we zijn allemaal niet erg bekend met het aanbod in Utrecht.

:)
When all else fails, you always have delusion.
pi_87063598
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 15:21 schreef Mirel het volgende:

[..]

Klinkt goed. Het is voor een magazine opdracht voor school, moeten overal culturele dingen schrijven. Naast de gebruikelijke bekende (arthouse) films en muziek dingen willen we ook nog musea etc doen, maar we zijn allemaal niet erg bekend met het aanbod in Utrecht.

:)
Dan is wellicht het Volksbuurtmuseum(pje) in Wijk C wel leuk... of je schrijft over de cultuur in de wijk Lombok. Of je gaat bier drinken in Cafe Olivier. Dat was vroeger een schuilkerk... kun je ook vast wel wat over schrijven; schuilkerken...
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_87064734
als t marokkaantjes waren die liepen te pesten, was fok! weer te klein geweest.. maar t zijn studenten, dus dan is het leuk. kom nou toch. dooie dieren naar binnen gooien, onder water zetten; gewoon vette intimidatie en terreur. oppakken dat tuig.

ze mogen trouwens blij zijn dat ze een aantal van de softere krakers voor zich hebben, anders was het slecht met ze afgelopen.
pi_87065217
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 15:51 schreef okiokinl het volgende:
ze mogen trouwens blij zijn dat ze een aantal van de softere krakers voor zich hebben, anders was het slecht met ze afgelopen.
Backfire!
pi_87069746
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 10:25 schreef Mirel het volgende:
Weet iemand leuke arthouse bioscopen en kleine unieke musea in Utrecht? :)
Kruideniersmuseum :D
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 15:20:43 #84
141482 Q.
JurassiQ
pi_87099628
Net terug van 3 weken China. In Chengdu, een stad met 11 miljoen inwoners waarvan er nog nooit ééntje van Nederland heeft gehoord kwam ik het volgende bizarre shirt tegen:



Let ook op de correcte vlag. :').

[ Bericht 16% gewijzigd door Q. op 02-10-2010 15:30:04 ]
For great justice!
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 15:40:40 #85
8369 speknek
Another day another slay
pi_87100668
Oktoberfest gisteren was weer leuk. Zelden zo ziek geweest als vanochtend.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 16:45:37 #86
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_87103444
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 15:20 schreef Q. het volgende:
Net terug van 3 weken China. In Chengdu, een stad met 11 miljoen inwoners waarvan er nog nooit ééntje van Nederland heeft gehoord kwam ik het volgende bizarre shirt tegen:

[ afbeelding ]

Let ook op de correcte vlag. :').
Dus die heb je meteen mee genomen?
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 17:00:57 #87
189229 Eva4Evah
Niet teveel zuipen
pi_87104363
Utrecht O+
pi_87106430
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 15:20 schreef Q. het volgende:
Net terug van 3 weken China. In Chengdu, een stad met 11 miljoen inwoners waarvan er nog nooit ééntje van Nederland heeft gehoord kwam ik het volgende bizarre shirt tegen:

[ afbeelding ]

Let ook op de correcte vlag. :').
Iets zegt me dat dit geen authentiek Le Coq Sportif shirt is ;)
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 23:39:04 #89
189229 Eva4Evah
Niet teveel zuipen
pi_87118395
Oow ik was trouwens van de week bij de wedstrijd FC Utrecht - Liverpool. In het stadion zelf. Mijn werk zit daar namelijk, in een van de hoeken, en vanuit de kantine kun je zo uitkijken over de grasmat. Echt superrelax, had echt een supergoed beeld, en lekker niks betaald natuurlijk :P Was echt leuk om een keer mee te maken! :D
pi_87127335
Ja het zat vol met mensen die "moesten overwerken" :D
pi_87134936
Mooie week voor de plaatselijke FC. Eerst 0-0 tegen Liverpool en nu uit met 1-2 winnen van Ajax!

Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  maandag 4 oktober 2010 @ 14:44:36 #92
141482 Q.
JurassiQ
pi_87169539
Vanaf eind volgend jaar exit GVU / Connexxion:

http://dnu.nu/artikel/315(...)ordt-regiovervoerder
For great justice!
  maandag 4 oktober 2010 @ 14:55:54 #93
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_87169968
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 14:44 schreef Q. het volgende:
Vanaf eind volgend jaar exit GVU / Connexxion:

http://dnu.nu/artikel/315(...)ordt-regiovervoerder
Holy crap, wat gebeurt er dan met al die tig-duizend bussen en de hele GVU werkplaats enzo?
  maandag 4 oktober 2010 @ 15:01:11 #94
141482 Q.
JurassiQ
pi_87170155
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 14:55 schreef Neelix het volgende:

[..]

Holy crap, wat gebeurt er dan met al die tig-duizend bussen en de hele GVU werkplaats enzo?
Zo te lezen zal de werkplaats gesloten of flink ingekrompen worden (die in Nieuwegein voor de trams zal wel open blijven, misschien stukje uitbreiden voor snelle busreparaties). De bussen zullen wel worden verkocht aan Polen oid.
For great justice!
pi_87170334
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 15:01 schreef Q. het volgende:

[..]

Zo te lezen zal de werkplaats gesloten of flink ingekrompen worden (die in Nieuwegein voor de trams zal wel open blijven, misschien stukje uitbreiden voor snelle busreparaties). De bussen zullen wel worden verkocht aan Polen oid.
Of gewoon worden overgenomen door qbuzz.

Overigens wordt er volgens indymedia een kraakpand ontruimd op de asw om 16.00.

http://www.indymedia.nl/nl/2010/10/70092.shtml
  maandag 4 oktober 2010 @ 15:13:19 #96
141482 Q.
JurassiQ
pi_87170596
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 15:06 schreef bierjoost het volgende:

[..]

Of gewoon worden overgenomen door qbuzz.

Lezen:

quote:
Voor het werkplaatspersoneel (circa 50 mensen) betekent dat onzekerheid omdat het onderhoud van de 218 nieuw te leasen stadsbussen wordt ondergebracht bij de leverancier.
For great justice!
  maandag 4 oktober 2010 @ 16:14:58 #97
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_87172825
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 15:13 schreef Q. het volgende:

[..]

Lezen:
[..]


Mja kan wel dat het onderhoud bij de leverancier ondergebracht wordt, maar ze moeten die bussen wel ergens kwijt...
pi_87173171
Voor het werkplaatspersoneel ja. Die bussen moeten toch ergens vandaan komen. Er staat bovendien 218 nieuwe bussen.
pi_87174980
quote:
Inwonersenquête Utrecht 2010
Wat vindt u het leukst aan Utrecht? Voelt u zich veilig in de stad? Wat vindt u van uw buurt? En hoe kunnen we Utrecht verder verbeteren?
Als burgemeester van Utrecht wil ik graag weten hoe u over Utrecht denkt.
Ik ben benieuwd waar ik zoal wat van mag vinden..
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_87175213
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 17:07 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd waar ik zoal wat van mag vinden..
Ik heb hem vorig jaar ingevuld. Ging toen over of je je veilig voelt in je buurt, of je vond dat er voldoende prullenbakken in je buurt stonden, hoe het contact met je buren is etc. Ik vond het wel aardig om in te vullen. Ik doe normaal nooit mee met dat soort enquetes, maar heb er toentertijd wel even tijd voor vrij gemaakt.
pi_87175791
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 17:12 schreef bierjoost het volgende:

[..]

Ik heb hem vorig jaar ingevuld. Ging toen over of je je veilig voelt in je buurt, of je vond dat er voldoende prullenbakken in je buurt stonden, hoe het contact met je buren is etc. Ik vond het wel aardig om in te vullen. Ik doe normaal nooit mee met dat soort enquetes, maar heb er toentertijd wel even tijd voor vrij gemaakt.
Volgens mij heb ik hem ook ingevuld. Ging er ook over of er genoeg groen in je wijk / stad is.

Wat mij betreft mogen er wel wat meer parken komen in Utrecht trouwens.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_87177555
Ik zag een reclame voor dat Fit for Free. Ze melden dat ze ook in het centrum zitten. What the fuck is dat voor onzin. Ligt helemaal bij het 24 oktoberplein. 5 km van de neude af.

Wel superbillig dus zal er nog even over nadenken. Maar het kutte is dan weer dat als je er met de fiets heen gaat je helemaal niet gaat.

Iemand nog tips voor een sportschool in het centrum? Ik ken de workout, maar die is vrij prijzig volgens mij.
pi_87177568
quote:
GEEN ONTRUIMING ONDANKS AANKONDIGING

Door Jos van Sambeek op ma, 04/10/2010 - 18:14
Zo'n vijftig krakers en sympathisanten hebben maandagmiddag weten te voorkomen dat de politie een woning aan de Amsterdamsestraatweg ging ontruimen. De krakers van het pand kregen in de loop van de dag te horen dat de politie om 16.00 uur zou komen ontruimen.

Een uur later meldden zich twee agenten. De krakers lieten hen weten dat ze een kort geding tegen de staat hebben aangespannen om de ontruiming te voorkomen. De vraag is nog wanneer het kort geding dient.

De woning was vorige week donderdag gekraakt, een dag voor het kraakverbod inging. Het pand stond op papier 13 maanden leeg maar in de praktijk waarschijnlijk zo'n twee jaar, vanaf het moment dat de laatste bewoonster overleed. De woning is volledig overwoekerd door klimop. Scheuren in de muren zijn waarschijnlijk veroorzaakt door het enorme gewicht van al het groen.

De eigenaar wil niet in gesprek gaan met de krakers. Zij wilden hem melden dat zij bereid zijn de woning te verlaten zodra duidelijk is dat hij iets met het pand gaat doen. Tot nu toe is alleen een kapvergunning aangevraagd voor een boom in de tuin.
http://dnu.nu/artikel/3163-geen-ontruiming-ondanks-aankondiging
  maandag 4 oktober 2010 @ 18:41:37 #104
141482 Q.
JurassiQ
pi_87178009
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 18:27 schreef bierjoost het volgende:
Ik zag een reclame voor dat Fit for Free. Ze melden dat ze ook in het centrum zitten. What the fuck is dat voor onzin. Ligt helemaal bij het 24 oktoberplein. 5 km van de neude af.

Wel superbillig dus zal er nog even over nadenken. Maar het kutte is dan weer dat als je er met de fiets heen gaat je helemaal niet gaat.

Iemand nog tips voor een sportschool in het centrum? Ik ken de workout, maar die is vrij prijzig volgens mij.
Grebbeberglaan. :{w Dat is echt wel centrum. Then again, ik woon er 150 meter vandaan en ben abonnee maar ga ook nooit. :').
For great justice!
pi_87178148
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 18:41 schreef Q. het volgende:

[..]

Grebbeberglaan. :{w Dat is echt wel centrum. Then again, ik woon er 150 meter vandaan en ben abonnee maar ga ook nooit. :').
Komop zeg. Dat is toch geen centrum. Het ligt sowieso niet binnen de singels.

Maar wel leuk om te horen dat ook al woon je ernaast je alsnog niet gaat. ;)
  maandag 4 oktober 2010 @ 19:54:01 #106
141482 Q.
JurassiQ
pi_87180921
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 18:45 schreef bierjoost het volgende:

[..]

Komop zeg. Dat is toch geen centrum. Het ligt sowieso niet binnen de singels.

Wel het centrum van mijn wereld!
For great justice!
  maandag 4 oktober 2010 @ 20:21:38 #107
8369 speknek
Another day another slay
pi_87182227
hrnstr33 zit in het centrum, maar ze hebben alleen groepslessen, geen fitnessruimte.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_87182988
quote:
Zo moe wordt je van die lui. Ordinaire dieven, dat zijn het. Als je geen woonruimte in (het centrum van) Utrecht kan vinden / betalen, dan probeer je het maar lekker ergens anders. In Overvecht, Kanaleneiland, Houten of Nieuwegein ofzo. Voor een dubbeltje op de eerste rang zitten en dan klagen als mensen ze niet begrijpen.... :r :r

Ik bedoel, ik jat toch ook geen Ferrari omdat ie al wat langer in de showroom staat en ik zelf slechts een Skoda of Volkswagen kan veroorloven...
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  maandag 4 oktober 2010 @ 20:53:54 #109
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_87183729
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 20:38 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Zo moe wordt je van die lui. Ordinaire dieven, dat zijn het. Als je geen woonruimte in (het centrum van) Utrecht kan vinden / betalen, dan probeer je het maar lekker ergens anders. In Overvecht, Kanaleneiland, Houten of Nieuwegein ofzo. Voor een dubbeltje op de eerste rang zitten en dan klagen als mensen ze niet begrijpen.... :r :r

Ik bedoel, ik jat toch ook geen Ferrari omdat ie al wat langer in de showroom staat en ik zelf slechts een Skoda of Volkswagen kan veroorloven...
Doe ff chill man. Een ferrari die in een showroom staat is wel even heel iets anders dan een huis dat twee jaar leeg staat. Sowieso hebben we in Utrecht al meer dan genoeg auto's maar is het qua woonruimte nog niet echt geweldig.

Ik ben het met je eens dat die gasten niet moeten kraken om supergoedkoop een woonruimte te hebben, maar je woont ook niet echt lekker volgens mij als er elk moment politie kan komen om je weg te schoppen.

Maar ik vind het ook niet kunnen dat iemand een huis gewoon twee jaar lang leeg laat staan en er niets mee doet.
Daar moet op de een of andere manier wel sancties tegenover staan. Misschien niet kraken, maar dan wel iets anders.
  maandag 4 oktober 2010 @ 20:55:42 #110
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_87183817
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 18:41 schreef Q. het volgende:

[..]

Grebbeberglaan. :{w Dat is echt wel centrum. Then again, ik woon er 150 meter vandaan en ben abonnee maar ga ook nooit. :').
Ik ben bij fitness first geweest een tijdje in het stadion. Die zijn echt pokke duur en ik ging op het laatst ook niet meer :')

Maar bij de croeselaan zit ook nog een fitness, dat is ook niet centrum, maar scheelt niet veel.
http://www.betaalbaarsporten.nl/
pi_87184576
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 14:44 schreef Q. het volgende:
Vanaf eind volgend jaar exit GVU / Connexxion:

http://dnu.nu/artikel/315(...)ordt-regiovervoerder
Op zich wel jammer dat er aan een instituut als het GVU een einde komt, maar aan de andere kant goed dat dit soort dingen door openbare aanbesteding gaan...

Oh well, als mensen maar van A naar B komen...
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_87184647




quote:
Een vrachtwagen met een te hoog opgestapelde lading heeft maandagmiddag de traverse tussen de Bijenkorf en C&A geramd. De St. Jacobsstraat was geruime tijd gestremd.

Op de vrachtwagen lagen de glazen panelen van het paviljoen van het Nederlands Film Festival, dat op de Neude stond. Bij het afhalen van de lading sneuvelde een aantal panelen maar de schade lijkt verder mee te vallen. De metalen bekleding van de traverse liep een forse deuk op. Of er sprake van schade aan de constructie is nog niet bekend.
Jammer dat die lelijke puist niet helemaal kapot is geramd. Dan hadden ze hem wellicht helemaal afgebroken...
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_87184768
Is dat ding eigenlijk openbaar te gebruiken? Ik dacht altijd dat het een soort kantoortje was voor personeel ofzo...
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_87186265
Als GVU weggaat betekent dat ook dat we die 3-delen bussen ook kwijt raken? Ik vind die juist zo ontzettend gaaf aan het OV, wacht liever 5 min om in zo een massive ding te gaan dan in een normale 2-deel bus :P
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
  maandag 4 oktober 2010 @ 21:43:06 #115
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_87186325
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 21:41 schreef dreamzk het volgende:
Als GVU weggaat betekent dat ook dat we die 3-delen bussen ook kwijt raken? Ik vind die juist zo ontzettend gaaf aan het OV, wacht liever 5 min om in zo een massive ding te gaan dan in een normale 2-deel bus :P
Die dingen hebben ze niet alleen in Utrecht hoor...en ze zullen vast wel moeten, anders is die stroom studenten naar de Uithof niet te managen...
  maandag 4 oktober 2010 @ 21:43:39 #116
141482 Q.
JurassiQ
pi_87186358
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 21:41 schreef dreamzk het volgende:
Als GVU weggaat betekent dat ook dat we die 3-delen bussen ook kwijt raken? Ik vind die juist zo ontzettend gaaf aan het OV, wacht liever 5 min om in zo een massive ding te gaan dan in een normale 2-deel bus :P
Nee, ze gaan nieuwe bestellen, nog meer dan er nu rondrijden. Bij een nieuwe consessie wordt trouwens bijna altijd het bestaande materiaal en personeel overgedaan aan de nieuwe houder.
For great justice!
pi_87195505
quote:
Voor het oorspronkelijk gemeentelijke GVU valt het doek na een bestaan van 107 jaar
:{
Und ein frau ist ein frau
pi_87197552
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 01:31 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:

[..]

:{
Het klinkt natuurlijk heel erg, en symbolisch is dat misschien ook wel een beetje. Echter, wezenlijk veranderd er natuurlijk niets...
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 08:41:47 #119
141482 Q.
JurassiQ
pi_87197656
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 08:34 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Het klinkt natuurlijk heel erg, en symbolisch is dat misschien ook wel een beetje. Echter, wezenlijk veranderd er natuurlijk niets...
Het is een labeltje wat verandert, GVU als bedrijf bestaat sinds het opslokken door het (tegenwoordig) Franse Connexxion ook al niet meer. Blij dat er weer een 100% Nederlands bedrijf in Utrecht gaat rijden, Qbuzz is als 49%-dochter van de NS een stuk Utrechtser dan GVU momenteel is.
For great justice!
pi_87197895
Las ik nou ook goed dat ze dan in de binnenstad elektrische bussen in gaan zetten? Dat zou wel een verbetering zijn ten opzichte van die stinkdiesels :Y
pi_87198048
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 08:55 schreef TMan het volgende:
Las ik nou ook goed dat ze dan in de binnenstad elektrische bussen in gaan zetten? Dat zou wel een verbetering zijn ten opzichte van die stinkdiesels :Y
:')

Die bussen in Utrecht rijden al 10 jaar op aardgas man...

Maar verder niets mis met elektrisch rijden, zolang ze die elektriciteit maar niet opwekken met diesel natuurlijk :D
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 09:10:11 #122
141482 Q.
JurassiQ
pi_87198174
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 09:03 schreef zatoichi het volgende:

[..]

:')

Maar verder niets mis met elektrisch rijden, zolang ze die elektriciteit maar niet opwekken met diesel natuurlijk :D
Nee, lekker mbv kolencentrales. :Y).
For great justice!
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 10:17:43 #123
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_87199600
Ik vraag het me af hoor of dat nou zoveel beter is. Met auto's is het al lastig om te zien of het schoner is, met die zware bussen lijkt me dat het helemaal niet rendabel is.
pi_87200861
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 09:03 schreef zatoichi het volgende:

[..]

:')

Die bussen in Utrecht rijden al 10 jaar op aardgas man...

Maar verder niets mis met elektrisch rijden, zolang ze die elektriciteit maar niet opwekken met diesel natuurlijk :D
Stinkaardgas }:|
pi_87204053
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 10:17 schreef Neelix het volgende:
Ik vraag het me af hoor of dat nou zoveel beter is. Met auto's is het al lastig om te zien of het schoner is, met die zware bussen lijkt me dat het helemaal niet rendabel is.
Je beperkt iig de co2 uitstoot in de stad. Iets wat Utrecht hoog in het vaandel heeft staan. De stoplichten op de Catherijnesingel zijn helemaal ingesteld om de CO2 uitstoot te regulieren. Had iets met dat knooppuntje op het Ledig Erf/Venuslaas te maken.
pi_87218401
Weet iemand leuke/ bijzondere dingen om in Utrecht te doen met een kind van zeven? Krijg een nichtje te logeren maar ben daar nou niet echt in thuis.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 19:34:58 #127
62913 Blik
The one and Only!
pi_87219835
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 19:00 schreef Vanyel het volgende:
Weet iemand leuke/ bijzondere dingen om in Utrecht te doen met een kind van zeven? Krijg een nichtje te logeren maar ben daar nou niet echt in thuis.
http://www.museumspeelklok.nl/

Volgens mij is dat heel leuk voor kinderen
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 19:34:59 #128
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_87219838
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 19:00 schreef Vanyel het volgende:
Weet iemand leuke/ bijzondere dingen om in Utrecht te doen met een kind van zeven? Krijg een nichtje te logeren maar ben daar nou niet echt in thuis.
Spoorwegmuseum :Y

En deze en volgende week is het kindeerboekenweek...ook veel activiteiten in kinderboekenwinkels dus
pi_87221117
Speelklok was het enige dat we zelf konden bedenken, dankje.
De kinderboekenweek is perfect, ze is gek op lezen. :)
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 21:51:16 #130
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_87226549
En spoorwegmuseum is echt heel leuk, zeker voor 7-jarigen denk ik.
pi_87226629
Dat leek mij nou echt stukken minder dan Speelklok. Misschien omdat de website wat minder aansprekend is of gewoon omdat ik zelf treinen niet zo leuk vind..
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 22:01:15 #132
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_87227107
Het gaat over treinen, maar het is echt niet alleen maar grote treinen en modeltreintjes.

Er is een hele "achtbaan" achtig iets, er is een "tijdreis machine" naar de stoomtijd en de eerste trein, en een aardig theater waar ze een leuke one-(wo)manshow hebben over een reis in de Orient express of iets anders.

Een mooie speurtocht en weet ik wat nog meer. Ze houden kinderen daar zeker bezig.

Het is iig actiever dan Speelklok, hoewel dat ook best aardig is hoor. Maar dat heb je na anderhalf uur echt wel gezien.
pi_87229800
Misschien geef ik haar dan wel zelf de keus ;)
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_87230978
Zelf ben ik als 7 jarig jongetje ook naar beide musea geweest en hoewel Speelklok erg leuk is, was ik destijds zeer onder de indruk van het Spoorwegmuseum. Je kan ook de Dom beklimmen, pannenkoeken gaan eten aan de Gracht, naar de bioscoop, rondvaart maken door de grachten of kijken of er een leuke kindervoorstelling is in de Stadsschouwburg. Wellicht met lekker weer naar de dierentuin in Amersfoort of naar KidZCity (ofzo...)
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_87231122
Damn ze komt maar 2 dagen :D

Opgegroeid in Utrecht Nielsch?
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_87231955
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 20:55 schreef Neelix het volgende:

[..]

Ik ben bij fitness first geweest een tijdje in het stadion. Die zijn echt pokke duur en ik ging op het laatst ook niet meer :')

Maar bij de croeselaan zit ook nog een fitness, dat is ook niet centrum, maar scheelt niet veel.
http://www.betaalbaarsporten.nl/
Ik ben bij alledrie geweest. Fitness First en F4F lid. First is tyfusduur maar heeft wel een sauna :D Croeselaan is helemaal kut en F4F is gewoon chill goedkoop dus zit ik nu nog :)
pi_87232062
Verder zijn krakers tuig, is het GVU kut (gister reed de 12 zo voor m'n neus weg omdat ie 'vol' was, ik mocht er gewoon niet in terwijl ik al een kwartier stond te wachten), en vond ik het spoorwegmuseum vroeger ook briljant.
pi_87236010
Het spoorwegmuseum was leuk. al vond ik het vroeger leuker dan nu; toen had het de sfeer van een oud station, nu dat van een minipretpark, maar ik zal wel een oude zeur zijn ondertussen :D

Het museum van speelklok tot pierement vond ik leuker. Maar goed, ze zijn allebei het bezoeken waard.

Als is het spoorwegmuseum wel belachelijk duur geworden sinds de verbouwing...
pi_87236093
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 23:28 schreef Vanyel het volgende:
Damn ze komt maar 2 dagen :D

Opgegroeid in Utrecht Nielsch?
Zelf ben ik niet in Utrecht opgegroeid, maar de band tussen Utrecht en mijn familie aan moederskant gaat zeer veel generaties terug. Als ik bij mijn opa en oma in Utrecht ging logeren deden we dus de dingen die ik hierboven heb beschreven.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_87238383
Lekker actief. Ik geloof dat wij bij opa en oma niet veel meer deden dan naar de snoepwinkel gaan...
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_87238919
Ik ging ook wel eens met m'n opa naar FC Utrecht!
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_87242852
Over een paar weken eens kijken of Dental Care bij het Wilhelminapark een beetje een fatsoenlijke tandarts is.
Vorige maand bij de Galgenwaard geweest, maar die vertrouw ik niet. Heb wat last ergens van een kies, enige wat die deed was met een spiegel kijken en stuurde me weer naar huis. Dat terwijl de tandarts in m'n ouderlijke woonplaats echt heel grondig altijd met z'n tangen alles controleerde
Too much is never enough!
pi_87244863
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 13:06 schreef The6thgate het volgende:
Over een paar weken eens kijken of Dental Care bij het Wilhelminapark een beetje een fatsoenlijke tandarts is.
Vorige maand bij de Galgenwaard geweest, maar die vertrouw ik niet. Heb wat last ergens van een kies, enige wat die deed was met een spiegel kijken en stuurde me weer naar huis. Dat terwijl de tandarts in m'n ouderlijke woonplaats echt heel grondig altijd met z'n tangen alles controleerde
Ik heb echt geen enkele problemen gehad met die in Galgenwaard, welke tandarts had jij daar dan?
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
pi_87246095
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 14:03 schreef dreamzk het volgende:

[..]

Ik heb echt geen enkele problemen gehad met die in Galgenwaard, welke tandarts had jij daar dan?
Ik weet even niet meer hoe die heet. Een wat kleinere man. Vond hem nogal ongeinteresseerd overkomen en daarnaast was ik dus grondige controles gewend in tegenstelling tot dit. Niet alleen even met een spiegeltje kijken terwijl ik toch aangaf wat last te hebben.
Maar goed ik heb gewoon een sterk gevoel dat er iets niet klopt en dat een controle nauwkeuriger hoort te zijn. Ben dus benieuwd hoe het er daar aan toe gaat en wat die conclusie wordt :)
Too much is never enough!
pi_87246229
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 14:34 schreef The6thgate het volgende:

[..]

Ik weet even niet meer hoe die heet. Een wat kleinere man. Vond hem nogal ongeinteresseerd overkomen en daarnaast was ik dus grondige controles gewend in tegenstelling tot dit. Niet alleen even met een spiegeltje kijken terwijl ik toch aangaf wat last te hebben.
Maar goed ik heb gewoon een sterk gevoel dat er iets niet klopt en dat een controle nauwkeuriger hoort te zijn. Ben dus benieuwd hoe het er daar aan toe gaat en wat die conclusie wordt :)
Ik sta altijd binnen 5 minuten weer buiten bij mijn tandarts. Ik heb trouwens wel een supergebit, want poets mijn tanden maar 1 keer per dag en heb nog nooit last gehad van een gaatje oid.

Overigens wel op zoek naar een tandarts in het centrum van Utrecht. Ik zit na 8 jaar in Utrecht te wonen, namelijk nog steeds bij mijn ouders in Maarssen bij de tandarts en huisarts.
pi_87246373
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 14:38 schreef bierjoost het volgende:

[..]

Ik sta altijd binnen 5 minuten weer buiten bij mijn tandarts. Ik heb trouwens wel een supergebit, want poets mijn tanden maar 1 keer per dag en heb nog nooit last gehad van een gaatje oid.

Ik had tot nu toe ook niet bepaald een zwak gebit en normaal geloof ik het wel, maar goed als iemand aangeeft ergens last van te hebben hoor je het gewoon grondig te controleren om uit te sluiten dat je iets over het hoofd ziet. Nou ben ik natuurlijk geen tandarts maar je maakt me niet wijs dat ze die tangen voor controle niet nodig hebben en alles uit kunnen sluiten met puur kijken :P
Too much is never enough!
pi_87246608
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 14:41 schreef The6thgate het volgende:

[..]

Ik had tot nu toe ook niet bepaald een zwak gebit en normaal geloof ik het wel, maar goed als iemand aangeeft ergens last van te hebben hoor je het gewoon grondig te controleren om uit te sluiten dat je iets over het hoofd ziet. Nou ben ik natuurlijk geen tandarts maar je maakt me niet wijs dat ze die tangen voor controle niet nodig hebben en alles uit kunnen sluiten met puur kijken :P
Helemaal gelijk idd. Kon je ook niet aangeven aan hem dat je echt last had of zo?
pi_87247049
Ja tuurlijk, maar de reactie terug was meer in de trant van: "mwoah het ziet er goed uit dus zal wel loslopen". Tuurlijk als ik het er goed uit vind zien stuur ik ook iemand weg, maar goed. Ben benieuwd of iemand anders iets kan vinden. Begreep sowieso dat ze daar standaard een foto maken bij nieuwe clienten dus heb het idee dat als er dan niks uit komt ik me er wel bij neer kan leggen :+
Too much is never enough!
pi_87247169
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 14:58 schreef The6thgate het volgende:
Ja tuurlijk, maar de reactie terug was meer in de trant van: "mwoah het ziet er goed uit dus zal wel loslopen". Tuurlijk als ik het er goed uit vind zien stuur ik ook iemand weg, maar goed. Ben benieuwd of iemand anders iets kan vinden. Begreep sowieso dat ze daar standaard een foto maken bij nieuwe clienten dus heb het idee dat als er dan niks uit komt ik me er wel bij neer kan leggen :+
Het kutte van zo'n foto is dat het weer geld kost en zo. Volgens mij zit dat soort shit niet in mijn verzekering.
pi_87249018
Tja een keer per week poetsen betekent nog niet dat je een supergebit hebt; maar gewoon mazzel. Mijn vriendin had ook niets, maar wie moet er nu een wortelkanaalbehandeling hè! >:)
pi_87249109
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 15:48 schreef zatoichi het volgende:
Tja een keer per week poetsen betekent nog niet dat je een supergebit hebt; maar gewoon mazzel. Mijn vriendin had ook niets, maar wie moet er nu een wortelkanaalbehandeling hè! >:)
Een keer per dag! ;)
  woensdag 6 oktober 2010 @ 15:56:53 #152
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_87249316
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 15:50 schreef bierjoost het volgende:

[..]

Een keer per dag! ;)
Zit ik dan met mijn twee keer per dag religieus poetsen en een bek vol met vullingen :')


Maar ik heb een tijdje bij een tandarts op de Dillenburglaan gezeten, die was redelijk. Ben uiteindelijk weggegaan omdat ik was verhuisd.

Nu zit ik bij de Bartoklaan, maar ben er sterk over aan het denken om daar weg te gaan. Ze proberen daar heel hard om de yuppen aan te spreken ofzo. Mooi gestylede wachtkamer, moderne apparatuur, slicke website, etc. Maar ze lijken daar een beetje te ver in te gaan door ook een redelijk hoog personeelsverloop te hebben....Ik zit daar een paar jaar en ben al aan mijn derde tandarts nu geloof ik.

(En een keer daar tussendoor een tandarts gehad die uit z'n bek stonk, dat is ook wel heel apart om mee te maken...)
  woensdag 6 oktober 2010 @ 16:15:39 #153
8369 speknek
Another day another slay
pi_87249994
Ha een tandarts topic!
Volgens mij is hoe vaak je poetst van ondergeschikt belang, maar krijg je gaatjes als je stelselmatig een plekje vergeet (achter je verstandskiezen bijvoorbeeld). Naast je gewone tandenpoetsen gewoon een keer per twee dagen superuitgebreid elk plekje langsgaan, dan moet je wel goed zitten. Helpt natuurlijk ook als je tanden zo gevormd zijn dat er geen plekjes zijn waar de tandenborstel niet bijkomt.

Ik zit bij Domstad Tandarts aan het Griftpark, ben er niet echt tevreden over, heb voortdurend het gevoel dat ie dingen doet (foto's maken, stukje tandsteen verwijderen) om z'n dure auto te bekostigen, niet echt voor mijn gezondheid. Maar ik heb dan ook nog nooit een gaatje gehad, geen tandartsverzekering en ben er al twee jaar niet geweest :').
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_87250123
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 15:56 schreef Neelix het volgende:

(En een keer daar tussendoor een tandarts gehad die uit z'n bek stonk, dat is ook wel heel apart om mee te maken...)
_O-.
pi_87250125
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 16:15 schreef speknek het volgende:
Ik zit bij Domstad Tandarts aan het Griftpark, ben er niet echt tevreden over, heb voortdurend het gevoel dat ie dingen doet (foto's maken, stukje tandsteen verwijderen) om z'n dure auto te bekostigen, niet echt voor mijn gezondheid.
Daar heb ik bij Domstad nog nooit last van gehad. Ik vind ze wel fijn.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_87250302
Ik ben denk ik een jaar of 4 geleden voor het laatst naar de tandarts geweest. So far, so good!
  woensdag 6 oktober 2010 @ 16:26:34 #157
8369 speknek
Another day another slay
pi_87250432
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 16:18 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Daar heb ik bij Domstad nog nooit last van gehad. Ik vind ze wel fijn.
Mijn vriendin ook, dus waarschijnlijk ligt het aan mij. Had hiervoor een relaxte tandarts (of een lamzak, kan ook) die altijd zei 'prima, prachtig, keurig' en dan stond ik binnen vijftien seconden weer buiten. En toen betaalden m'n ouders het nog.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_87250572
Ik zit gewoon bij een eenmanszaak tandarts sinds ik me kan herinneren, maar ik vrees dat ie binnen niet al te lange tijd met pensioen zal gaan. Ik hoop tegen die tijd wel weer zo'n toppertje te vinden.
Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
  woensdag 6 oktober 2010 @ 17:17:35 #159
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_87252590
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 16:18 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

_O-.
Je weet echt niet wat je meemaakt op dat moment...en het kwam ook gewoon dwars door dat maskertje heen. En ik was zo verbaasd en zo van mijn stuk dat ik er ook niets van durfde te zeggen.
  woensdag 6 oktober 2010 @ 21:14:26 #160
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_87262328
Weet er iemand nog een leuke bijbaan in Utrecht? ):O Ik zit nu bij Studentalent maar wat ik in de lijst zie is ook niet bepaald interessant. :{w (liefst ook geen uitzendwerk maarja)
When all else fails, you always have delusion.
pi_87265927
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 21:14 schreef Mirel het volgende:
Weet er iemand nog een leuke bijbaan in Utrecht? ):O Ik zit nu bij Studentalent maar wat ik in de lijst zie is ook niet bepaald interessant. :{w (liefst ook geen uitzendwerk maarja)
Ik ben student-chauffeur. Beetje zakenmensen in hun auto's rondrijden :)
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
  woensdag 6 oktober 2010 @ 22:56:09 #162
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_87267317
En als je geen rijbewijs hebt? :P
When all else fails, you always have delusion.
pi_87267402
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 22:56 schreef Mirel het volgende:
En als je geen rijbewijs hebt? :P
Jaren bij de AH in HC gewerkt en het was een geweldige tijd! Fijne werksfeer, divers publiek, aardige verdiensten.
Volstaat het niet te zien dat een tuin mooi is zonder ook te moeten geloven dat er ook nog feeën in wonen?
  woensdag 6 oktober 2010 @ 23:11:38 #164
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_87267915
Het is dat ik graag op kamers in Utrecht wil. Tevens ben ik blut en wil ik in 1x een goed baantje fixen. Maar da's vast niet te doen.
When all else fails, you always have delusion.
pi_87268443
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 22:56 schreef Mirel het volgende:
En als je geen rijbewijs hebt? :P
Horeca uitzend bureau? Betaalt heel goed, leuke collega's en soepel werktijden. Beetje cateren.

Interested?
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
  donderdag 7 oktober 2010 @ 14:51:19 #166
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_87285471
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 23:26 schreef dreamzk het volgende:

[..]

Horeca uitzend bureau? Betaalt heel goed, leuke collega's en soepel werktijden. Beetje cateren.

Interested?
J&W ff bellen ;)
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_87293593
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 22:24 schreef dreamzk het volgende:

[..]

Ik ben student-chauffeur. Beetje zakenmensen in hun auto's rondrijden :)
Hahaha ik doe Stalent en studentchauffeur, perfecte combi :P
  donderdag 7 oktober 2010 @ 19:58:21 #168
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_87297722
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 23:26 schreef dreamzk het volgende:

[..]

Horeca uitzend bureau? Betaalt heel goed, leuke collega's en soepel werktijden. Beetje cateren.

Interested?
Nee, ik ben een ramp met dienbladen en in het algemeen met dingen dragen, als je dat bedoelt. :@
When all else fails, you always have delusion.
pi_87321647
Ok. Je hebt geen kamer, geen geld, geen baan, geen rijbewijs en wil niet in de bediening :')
Und ein frau ist ein frau
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 13:59:37 #170
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_87321751
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 13:57 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
Ok. Je hebt geen kamer, geen geld, geen baan, geen rijbewijs en wil niet in de bediening :')
That has "desparate" written all over it.
pi_87321758
Wellicht kun je terecht aan de Harde Bollenstraat ^O^ Krijg je er gelijk een kamer bij :p
Und ein frau ist ein frau
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 14:00:46 #172
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_87321804
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 13:59 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
Wellicht kun je terecht aan de Harde Bollenstraat ^O^ Krijg je er gelijk een kamer bij :p
Of bij de woonboten, die zijn wat ruimer, toch?
pi_87323178
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 14:00 schreef Neelix het volgende:

[..]

Of bij de woonboten, die zijn wat ruimer, toch?
Hoe weet jij dat? ;)
Und ein frau ist ein frau
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 14:45:25 #174
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_87323383
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 14:40 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:

[..]

Hoe weet jij dat? ;)
Dat weet ik niet, vandaar de "toch?"
Ik heb alleen de achterkant van die woonboten mogen bewonderen en half schuin naar binnen gekeken bij de harde bollenstraat. De kamertjes in die straat zien er niet zo ruim uit..
pi_87323491
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 14:45 schreef Neelix het volgende:

[..]

Dat weet ik niet, vandaar de "toch?"
Ik heb alleen de achterkant van die woonboten mogen bewonderen en half schuin naar binnen gekeken bij de harde bollenstraat. De kamertjes in die straat zien er niet zo ruim uit..
wat een grote hap!
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 15:56:19 #176
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_87325861
Er is toch meer dan alleen cateren joh.
When all else fails, you always have delusion.
pi_87325918
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 15:56 schreef Mirel het volgende:
Er is toch meer dan alleen cateren joh.
Je kan ook in een winkel gaan werken, op zich wel relaxed, maar daarvoor krijg je dan ook vaak wel alleen maar het minimum(jeugd)loon voor terug...
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 16:06:31 #178
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_87326207
Aha. Ik zal dus big changes moeten doorvoeren in mezelf. :@
When all else fails, you always have delusion.
pi_87328635
Was je goed in bepaalde vakken op de middelbare school? Dan kun je bijles gaan geven. :) Anders kun je altijd nog in een callcenter gaan zitten.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_87329106
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 16:06 schreef Mirel het volgende:
Aha. Ik zal dus big changes moeten doorvoeren in mezelf. :@
Of je gaat bij FC Utrecht werken... Parkeerregelaar tijdens thuiswedstrijden... je kan zo beginnen, 25 euro per uur, je krijgt doorbetaald als Utrecht een uitwedstrijd heeft + gratis toegang tot alle wedstrijden...

Als je interesse hebt, moet je even hier kijken

[ Bericht 4% gewijzigd door Misstique op 09-10-2010 11:47:55 ]
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 18:15:36 #181
8369 speknek
Another day another slay
pi_87330288
Is die 25 euro incl of excl gevarengeld, levensverzekering en productiekosten van een purple heart?
Nee klinkt wel goed :p.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_87333248
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 17:18 schreef Mini_rulez het volgende:
Was je goed in bepaalde vakken op de middelbare school? Dan kun je bijles gaan geven. :) Anders kun je altijd nog in een callcenter gaan zitten.
hee leef jij ook nog?
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 20:20:41 #183
189229 Eva4Evah
Niet teveel zuipen
pi_87334677
Zometeen naar borrel in de Nieuwe Dikke Dries.

Hoei hoei hoei *O*
pi_87349418
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 20:20 schreef Eva4Evah het volgende:
Zometeen naar borrel in de Nieuwe Dikke Dries.

Hoei hoei hoei *O*
Was het leuk? Heb goede herinneringen aan die tent! Kwam er voor het eerst tijdens m'n UIT in 2001 en ben er eigenlijk tot aan vorig jaar nog best vaak naartoe gegaan.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 11:30:53 #185
189229 Eva4Evah
Niet teveel zuipen
pi_87352040
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 07:27 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Was het leuk? Heb goede herinneringen aan die tent! Kwam er voor het eerst tijdens m'n UIT in 2001 en ben er eigenlijk tot aan vorig jaar nog best vaak naartoe gegaan.
Ja best okee. Heb het niet al te laat gemaakt, vandaag weer vroeg op. Leuke tent wel :Y
pi_87352101
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 11:30 schreef Eva4Evah het volgende:

[..]

Ja best okee. Heb het niet al te laat gemaakt, vandaag weer vroeg op. Leuke tent wel :Y
Zo vroeg is het niet hoor ;)
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_87352912
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 11:32 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Zo vroeg is het niet hoor ;)
Voor mij wel :P Heb tot 6 uur in de woo gestaan. Bijzonder mooie avond gehad gisteravond, begonnen in de bizon bowling waarna we door zijn gegaan naar de zadelbar in de Zadelstraat. Toen naar UVSV waar het fout ging, om te eindigen in de Woo, erg fijne avond :)

Wel een flinke kater nu en ik moet zo op weg naar Friesland, lekker slapen in de auto dus.
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 13:43:46 #188
189229 Eva4Evah
Niet teveel zuipen
pi_87355161
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 11:32 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Zo vroeg is het niet hoor ;)
Was om 8 uur op, vind ik vroeg op een zaterdag ;)
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 17:49:59 #189
141482 Q.
JurassiQ
pi_87360187
For great justice!
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 18:04:56 #190
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_87360597
quote:
Ah, dat was het. Ik heb ze op het domplein gezien....schreeuwende meiden en nog best wel wat ook...waren er toch een stuk of 100 :')
pi_87360691
Ben vanmiddag ook door de binnenstad gelopen en heb nog wat biertjes gedaan bij de Dikke Dries, maar kwam alleen trommelsurinamers tegen die demonstreerden voor vrede uit naam van Jezus...
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_87360728
Over rare groepen gesproken, zitten die scenekids nog elke zaterdagochtend in het Moreelsepark?
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 18:10:36 #193
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_87360755
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 18:08 schreef Nielsch het volgende:
Ben vanmiddag ook door de binnenstad gelopen en heb nog wat biertjes gedaan bij de Dikke Dries, maar kwam alleen trommelsurinamers tegen die demonstreerden voor vrede uit naam van Jezus...
Ha, de nostalgie werd je teveel? ;)
pi_87378637
Gister hier naar toe geweest in de Jacobikerk, was erg gaaf:

http://wetenschappelijkbureau.groenlinks.nl/node/52320

Conferentie over godsdienstvrijheid. Grappen waren snel gemaakt over de locatie, namelijk dat we in een linkse kerk zaten :') ook mooi: André Rouvoet kwam binnen, hij had een partijbijeenkomst van de ChristenUnie gehad in een stadscafe, terwijl GroenLinks de conferentie nota bene in een kerk doet. "Tijden veranderen" aldus André. :)
Und ein frau ist ein frau
pi_87378720
Ow en mooie kerk trouwens ^O^
Und ein frau ist ein frau
pi_87378777
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 18:10 schreef Neelix het volgende:

[..]

Ha, de nostalgie werd je teveel? ;)
dat niet eens zozeer, maar natuurlijk zaten alle terrassen in de zon al vol + ik had een groot terras met ruimte nodig voor de kinderwagen en de Dikke Dries voldeed.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_87418628
Ben eens benieuwd wat er bij de Rode doos is gebeurd. Aardig wat politie met afzettingen daar.

Edit: ah dit dus

quote:
UTRECHT - Vier vermoedelijke overvallers zijn in Leidsche Rijn gepakt na een massale klopjacht door de politie. Eén verdachte heeft daarbij mogelijk een schotwond in zijn voet opgelopen.

De vier werden in Amsterdam met bivakmutsen in een Audi opgemerkt door een getuige. Die belde de politie. Een motoragent zag de wagen opd e A2 rijden, waarna een wilde achtervolging richting Utrecht volgde.

Bij Vredenburg Leidsche Rijn kwam de auto hardhandig tot stilstand. Daarna gingen de verdachten er vandoor. Agenten kregen bij de opsporing hulp van een helikopter.

Agenten zoeken naar een voorwerp dat uit de auto is gegooid tijdens de achtervolging. In de auto zouden allerlei pakketjes liggen.

Onduidelijk is nog wat de verdachten van plan waren.
Too much is never enough!
  maandag 11 oktober 2010 @ 15:03:24 #198
62913 Blik
The one and Only!
pi_87419285
Wat een heldere geesten om al in Amsterdam bivakmutsen op je hoofd te doen als je nog een stuk moet rijden... :D
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 13:53:40 #199
141482 Q.
JurassiQ
pi_87455595
Mooi stukje symboolpolitiek weer:

http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/266477
For great justice!
pi_87455947
Tja aan de andere kant is het natuurlijk onzinnig om ieder vijf jaar een taart op te sturen na het pensioen...
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 15:03:29 #201
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_87458066
Vraagje, zijn er nog meer bakkers zoals `vlaamsch broodhuis of de bakkerswinkel ?
`erg lekker brood nl :P ben benieuwd :o!
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_87465145
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 15:03 schreef MissHobje het volgende:
Vraagje, zijn er nog meer bakkers zoals `vlaamsch broodhuis of de bakkerswinkel ?
`erg lekker brood nl :P ben benieuwd :o!
Broodnodig (Mariaplaats en Burg. Reigerstraat in het oude wachthuisje langs het spoor) of Sector 3 (Twijnstraat) kan ik zeker aanraden. Ook prima voor lunch en taart!

Bakkerij Stellaard heeft ook lekker brood, maar daar kun je niet zitten, dat is een echte bakker. Evenals Ton's Versshop (Balijelaan).

[ Bericht 6% gewijzigd door Nielsch op 12-10-2010 18:31:11 ]
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 21:35:55 #203
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_87473468
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 18:23 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Broodnodig (Mariaplaats en Burg. Reigerstraat in het oude wachthuisje langs het spoor) of Sector 3 (Twijnstraat) kan ik zeker aanraden. Ook prima voor lunch en taart!

Bakkerij Stellaard heeft ook lekker brood, maar daar kun je niet zitten, dat is een echte bakker. Evenals Ton's Versshop (Balijelaan).
Thanks *O*
Gaat me er vooral om dat ik er gewoon brood kan halen dan heb ik wat meer locaties om langs te gaan :)
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 23:41:08 #204
189229 Eva4Evah
Niet teveel zuipen
pi_87479994
Lekker veel uiteten laatste tijd, hehe :P Vandaag naar de Mick, morgen naar de Mick, en vorige week was ik ook al in de Mick en de Stairway. Dat spul voor 5 euries is echt goed te kanen _O_
pi_87481440
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 23:41 schreef Eva4Evah het volgende:
Lekker veel uiteten laatste tijd, hehe :P Vandaag naar de Mick, morgen naar de Mick, en vorige week was ik ook al in de Mick en de Stairway. Dat spul voor 5 euries is echt goed te kanen _O_
Ho eens, uit eten voor vijf euro? Vertel me meer!
pi_87484843
Pub grub voor 5 euro bij de Mick... vaak moet je 45 minuten wachten op je burger & fries, maar het is zeker wel te eten. Zoiets hebben ze trouwens ook bij de Florin.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_87485401
Op een gegeven moment heb je dat ook wel weer gezien. Maar 1 keer in de zoveel tijd voor weinig bij Mick eten is wel prima. Die friet/patat (zelf kiezen :P) en de burgers zijn echt goed te eten.
Too much is never enough!
pi_87490799
Over een week opening van Rietveld Universum in het Centraal Museum !

Grote collectie van Rietveld. Moeite waard om te gaan bekijken.
Realiteit is een illusie die ontstaat bij een gebrek aan alcohol
  donderdag 14 oktober 2010 @ 19:24:14 #209
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_87543704
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 14:34 schreef The6thgate het volgende:

[..]

Ik weet even niet meer hoe die heet. Een wat kleinere man. Vond hem nogal ongeinteresseerd overkomen en daarnaast was ik dus grondige controles gewend in tegenstelling tot dit. Niet alleen even met een spiegeltje kijken terwijl ik toch aangaf wat last te hebben.
Maar goed ik heb gewoon een sterk gevoel dat er iets niet klopt en dat een controle nauwkeuriger hoort te zijn. Ben dus benieuwd hoe het er daar aan toe gaat en wat die conclusie wordt :)
Ik heb nooit problemen met die tandarts, hij komt wel wat nonchalant over maar controleert mijn gebit wel goed. Maar ik heb ook nog niet vaak wat gehad dus op een in de zoveel tijd wat tandsteen verwijderen en de groeven in mijn kiezen ceilen na is het meestal een controle en even wat ouwehoeren en ik mag weer gaan.
pi_87578954
van dnu.nu

quote:
De krakers van het leegstaande pand van de faculteit Diergeneeskunde op De Uithof moeten daar uiterlijk op 31 oktober weg. Dat heeft de rechter in kort geding bepaald. De motivatie van de rechter is nog niet bekend.

De universiteit wilde dat de rechter de krakers zou sommeren om binnen 24 uur te vertrekken, mede vanwege de aanwezigheid van asbest in het pand. Veder wilde de universiteit het pand leeg hebben vanwege de sloop van het pand, die op 1 november begint.

De krakers vinden het jammer dat de rechter er aan te pas moest komen omdat ze altijd al gezegd hebben dat ze het pand zouden ontruimen op het moment dat de universiteit met de sloop zou beginnen. Ze zitten nu met de rekening van de proceskosten van een kleine 1200 euro.
Tsja, dat ze met die rekening zitten; eigen schuld dikke bult.... zo werkt het in de grote mensen wereld, daar BETALEN we voor dingen :')
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 17:56:22 #211
141482 Q.
JurassiQ
pi_87579111
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 17:51 schreef Nielsch het volgende:
van dnu.nu
[..]

Tsja, dat ze met die rekening zitten; eigen schuld dikke bult.... zo werkt het in de grote mensen wereld, daar BETALEN we voor dingen :')
Dat snappen ze vast niet.
For great justice!
pi_87579372
Logisch dat je betaalt voor dingen waar je om vraagt, maar als je afspreekt dat je ergens braaf weggaat, is het vreemd dat de rechter dat ook nog eens moet vertellen.
Zal de berichtgeving over die afspraken toch ook iets vertekend zijn geweest..
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_87582883
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 18:05 schreef Vanyel het volgende:
Logisch dat je betaalt voor dingen waar je om vraagt, maar als je afspreekt dat je ergens braaf weggaat, is het vreemd dat de rechter dat ook nog eens moet vertellen.

Er waren geen afspraken, de krakers hadden enkel aangegeven te zullen vertrekken als het slopen zou beginnen. Maarja, dan moet je ze maar vertrouwen en als er volk niet betrouwbaar is zijn het krakers wel. Zul je altijd zien; wil je beginnen met slopen, blijven ze toch zitten totdat de rechter zegt dat ze wegmoeten.

Better safe than sorry, moet de Universiteit gedacht hebben. En terecht.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_87600894
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 19:52 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Er waren geen afspraken, de krakers hadden enkel aangegeven te zullen vertrekken als het slopen zou beginnen. Maarja, dan moet je ze maar vertrouwen en als er volk niet betrouwbaar is zijn het krakers wel. Zul je altijd zien; wil je beginnen met slopen, blijven ze toch zitten totdat de rechter zegt dat ze wegmoeten.

Better safe than sorry, moet de Universiteit gedacht hebben. En terecht.
Precies krakers zijn tuig; je moet ze preventief opsluiten (eigenlijk al voordat ze krakers zijn door gezinnen te scannen op opvoedmethodes; en vervolgens die mensen in aparte kampen opsluiten! Dan kunnen ze ook nooit meer kraken!
pi_87601089
Laat ze walnoten kopen!
pi_87602696
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 12:01 schreef zatoichi het volgende:

[..]

Precies krakers zijn tuig; je moet ze preventief opsluiten (eigenlijk al voordat ze krakers zijn door gezinnen te scannen op opvoedmethodes; en vervolgens die mensen in aparte kampen opsluiten! Dan kunnen ze ook nooit meer kraken!
ik vind krakers leuk.
pi_87604213
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 13:10 schreef okiokinl het volgende:

[..]

ik vind krakers leuk.
wat is er leuk aan dan? het feit dat ze panden stelen? ze vieze dreadlocks hebben? honden aan een touw houden? graag vechten met de politie? ze er vaak lelijk uitzien? hun wijven niet van hun kerels te onderscheiden zijn? historische panden compleet uitwonen? het straatbeeld vervuilen? vertel eens...
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_87604233
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 12:09 schreef DennisMoore het volgende:
Laat ze walnoten kopen!
huh?
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_87604634
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 13:57 schreef Nielsch het volgende:

[..]

huh?
Noten kraken?
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_87606858
:P.
pi_87606992
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 13:57 schreef Nielsch het volgende:

graag vechten met de politie?
Blijkbaar zijn ze niet de enigen die dat leuk vinden:
quote:
Politie slaags met driehonderd feestgangers

De politie is zaterdagmorgen in Winschoten slaags geraakt met zo'n driehonderd feestgangers en omstanders. [..] Vooralsnog zijn geen aanhoudingen verricht.
:').
pi_87617404
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 13:57 schreef Nielsch het volgende:

[..]

wat is er leuk aan dan? het feit dat ze panden stelen? ze vieze dreadlocks hebben? honden aan een touw houden? graag vechten met de politie? ze er vaak lelijk uitzien? hun wijven niet van hun kerels te onderscheiden zijn? historische panden compleet uitwonen? het straatbeeld vervuilen? vertel eens...
beter om hier leuke utrecht dingetjes bespreken, en dan kraak discussies in die andere topics houden, die daarover gaan.
maar even kort dan, kraken is een cultuurtje, en dat is leuk. ik vind het doodzonde dat dat gaat verdwijnen. het zijn idealistische mensen, over het algemeen, met een groot hart voor anderen. er is enorm veel creativiteit in de scene, en mensen snappen dat als je zelf niks doet, niemand het doet. alle negatieve beeldvorming is overtrokken, en laat voornamelijk zien dat je niet weet waarover je praat.
pi_87618290
En iets heel anders.
Weet iemand een goeie messenslijper in Utrecht? De enige optie die ik weet is ppsturen via Betsies kookwinkel en dat is zo tyfusduur.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_87619361
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 22:21 schreef Vanyel het volgende:
En iets heel anders.
Weet iemand een goeie messenslijper in Utrecht? De enige optie die ik weet is ppsturen via Betsies kookwinkel en dat is zo tyfusduur.
Misschien bij W.Pijpers op de Oude Gracht? Geen idee hoor, maar dat is het enige wat ik kan bedenken... Je kunt altijd even bellen: 2310572
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_87622097
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 22:58 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Misschien bij W.Pijpers op de Oude Gracht? Geen idee hoor, maar dat is het enige wat ik kan bedenken... Je kunt altijd even bellen: 2310572
denk ik ook. ze doen ook schaatsen volgens mij, maar dat is misschien iets heel anders..
pi_87624847
Sowieso een optie. Meer dan ik had :)
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  zondag 17 oktober 2010 @ 14:12:32 #227
141482 Q.
JurassiQ
pi_87631782
Ik las dit vanmorgen al op RTV Utrecht:

quote:
FC Utrecht-supporter overlijdt tijdens duel
UTRECHT - Een supporter van FC Utrecht is zaterdagavond tijdens het duel FC Utrecht - De Graafschap (2-2) overleden.

Halverwege de eerste helft werd de inwoner van Houten onwel op de stadszijde van Stadion Galgenwaard. Nadat op de tribune reanimatie plaatsvond, werd in het ziekenhuis zijn overlijden geconstateerd.

Zowel FC Utrecht-trainer Ton du Chatinier als Darije Kalezic van De Graafschap spraken tijdens de persconferentie na afloop van het duel hun condoleances namens beide clubs uit.
Word ik net gebeld, blijkt het mijn oom te zijn...
For great justice!
  zondag 17 oktober 2010 @ 14:23:40 #228
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_87632116
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 14:12 schreef Q. het volgende:
Ik las dit vanmorgen al op RTV Utrecht:
[..]

Word ik net gebeld, blijkt het mijn oom te zijn...
jeetje Q gecondoleerd :* dat is wel heel naar ;(
Sterkte
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  zondag 17 oktober 2010 @ 21:20:13 #229
189229 Eva4Evah
Niet teveel zuipen
pi_87647321
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 14:12 schreef Q. het volgende:
Ik las dit vanmorgen al op RTV Utrecht:
[..]

Word ik net gebeld, blijkt het mijn oom te zijn...
Jezus man, wat heftig. Gecondoleerd en sterkte! :{
pi_87653377
dat is kut, gecondoleerd..
pi_87653959
Gaar als zo'n normaliter ''nietszeggend'' berichtje ineens om een bekende blijkt te gaan... Gecondoleerd.
  maandag 18 oktober 2010 @ 07:06:07 #232
141482 Q.
JurassiQ
pi_87660698
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 23:05 schreef juxtaposition het volgende:
Gaar als zo'n normaliter ''nietszeggend'' berichtje ineens om een bekende blijkt te gaan... Gecondoleerd.
Idd, ik had dat berichtje al eerder gelezen en dacht toen 'Wat een kutzooi, het zal maar familie van je zijn".
For great justice!
pi_87660965
Gecondoleerd Q
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  maandag 18 oktober 2010 @ 09:39:09 #234
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_87662190
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 07:06 schreef Q. het volgende:

[..]

Idd, ik had dat berichtje al eerder gelezen en dacht toen 'Wat een kutzooi, het zal maar familie van je zijn".
Zwaar klote voor je... gecondoleerd.
pi_87663666
quote:
De luchtverontreiniging bij de bestaande A2 is uitvoerig door TNO berekend (voor de jaren 2011 en 2015). Dat is gebeurd in het kader van de voorbereiding van het bestemmingsplan A2 Hogeweide-Oudenrijn. In de bestaande situatie (zonder tunnel en zonder verlegging van het tracé) zou er in 2011 sprake zijn van een aanzienlijke overschrijding van de grenswaarden (63 microgram/m3 NO2). Een kind begrijpt dat als je aan die bestaande situatie een aantal rijstroken toevoegt, de overschrijding verder toeneemt. Bovendien leiden de wegwerkzaamheden die nodig zijn om extra rijstroken aan te leggen tot veel congesties (files) en dus tot veel extra uitstoot. Kennelijk echter is de luchtkwaliteit voor dit college, waar GroenLinks zijn stempel op heeft gezet, van geen belang.

http://dnu.nu/column/3258-macht-corrumpeert
Kees van Oosten slaat hier toch effe de plank mis :Y, blokkeren om 't blokkeren op zijn gebruikelijke manier.
Hoe sneller de extra (tijdelijke) rijstroken naast de tunnel kunnen worden aangelegd, hoe minder de congestie en overlast rond Utrecht en de A2 ten noorden.
Bovendien is de vergunningaanvraag al ingediend en wordt deze 99,9% zeker goedgekeurd. Waarom dan nu nog mierenneuken en de werkzaamheden stil leggen? De winter komt er weer aan...

't Collega handelt hier verstandig ^O^ (nu de PR misschien nog).
  maandag 18 oktober 2010 @ 10:39:12 #236
141482 Q.
JurassiQ
pi_87663720
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 10:37 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Waarom dan nu nog mierenneuken en de werkzaamheden stil leggen? De winter komt er weer aan...

Vraag je dat na 10 jaar dwarsliggen door Kees van Oosten nog steeds? :')
For great justice!
  maandag 18 oktober 2010 @ 15:54:21 #237
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_87675408
Het zit ze ook niet mee bij de Rabo. Ze waren vandaag eindelijk bezig om de eerste schade te repareren en dan nu weer brand in de andere toren: http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/279040
  maandag 18 oktober 2010 @ 16:47:21 #238
141482 Q.
JurassiQ
pi_87677603
Nee, er waren twee brandjes in beide torens. Was vanuit het oude Rabo-gebouw niets van te zien trouwens.
For great justice!
pi_87679918
lol, dat gaat lekker daar...
  woensdag 20 oktober 2010 @ 09:43:37 #240
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_87742910
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 15:56 schreef Neelix het volgende:

[..]

Nu zit ik bij de Bartoklaan, maar ben er sterk over aan het denken om daar weg te gaan. Ze proberen daar heel hard om de yuppen aan te spreken ofzo. Mooi gestylede wachtkamer, moderne apparatuur, slicke website, etc. Maar ze lijken daar een beetje te ver in te gaan door ook een redelijk hoog personeelsverloop te hebben....Ik zit daar een paar jaar en ben al aan mijn derde tandarts nu geloof ik.

Juist, ik ga vandaag nog en dan ben ik daar weg.
Ik had een afspraak, moest die verzetten (naar vandaag), werd ik vanochtend gebeld of ik niet weer op een andere tijd kon. Tijdens het gesprek bleek ook nog dat ze me eigenlijk weer naar een andere tandarts hadden gezet.
En dan had ik er eerst ook nog een mondhygieniste afspraak erachteraan en die hadden ze maar zonder het te vragen verzet naar morgenochtend ipv er meteen achteraan.... }:|
  donderdag 21 oktober 2010 @ 13:01:10 #241
6509 vanDaal
-isme-er-eentje
pi_87789536
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 15:56 schreef Neelix het volgende:
Nu zit ik bij de Bartoklaan, maar ben er sterk over aan het denken om daar weg te gaan. Ze proberen daar heel hard om de yuppen aan te spreken ofzo. Mooi gestylede wachtkamer, moderne apparatuur, slicke website, etc. Maar ze lijken daar een beetje te ver in te gaan door ook een redelijk hoog personeelsverloop te hebben....Ik zit daar een paar jaar en ben al aan mijn derde tandarts nu geloof ik.
Hmm... bekend verhaal. Ik zit ook al een paar jaar (drie denk ik) bij Bartoklaan en heb al minimaal zes tandartsen voor mijn kiezen gehad (haha :{ ). Daarnaast twee jaar geleden een wortelkanaalbehandeling laten uitvoeren door iemand die daar niet goed genoeg voor was. Uiteindelijk doorverwezen naar een specialist. Ook heb ik het gevoel dat ze je behandelingen proberen aan te naaien die niet per se nodig zijn. EIgenlijk heb al heel lang het gevoel dat ik weg moet, maar heb helaas geen betere alternatieven (uitgezocht).
  donderdag 21 oktober 2010 @ 21:40:29 #242
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_87811074
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 13:01 schreef vanDaal het volgende:

[..]

Hmm... bekend verhaal. Ik zit ook al een paar jaar (drie denk ik) bij Bartoklaan en heb al minimaal zes tandartsen voor mijn kiezen gehad (haha :{ ). Daarnaast twee jaar geleden een wortelkanaalbehandeling laten uitvoeren door iemand die daar niet goed genoeg voor was. Uiteindelijk doorverwezen naar een specialist. Ook heb ik het gevoel dat ze je behandelingen proberen aan te naaien die niet per se nodig zijn. EIgenlijk heb al heel lang het gevoel dat ik weg moet, maar heb helaas geen betere alternatieven (uitgezocht).
Mja, degene die ik nu heb is op zich toch wel prettig. Ik kijk het nog even aan, maar als ze me nog es veranderen dan ben ik weg.
  donderdag 21 oktober 2010 @ 22:35:48 #243
6509 vanDaal
-isme-er-eentje
pi_87813578
Geef ze een half jaartje :P
pi_87909345
Word binnenkort een inwoner van Utrecht :')
pi_87909498
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 20:19 schreef Jaejin het volgende:
Word binnenkort een inwoner van Utrecht :')
waarom dan de :') ?
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_87916562
Omdat hij in leidsche rijn gaat wonen? ;)
pi_87924765
Dat zou een goede verklaring zijn...
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_87928639
Net weer naar de tandarts geweest. Dit keer bij Dental Care bij het Wilhelminapark, vond het een prettige kliniek. Hebben ook gelijk foto's gemaakt wat een zwak plekje/beginnend gaatje aan het licht bracht tussen 2 kiezen in. Was allemaal een stuk grondiger dan bij mijn bezoek aan de Galgenwaard dus ik ben iig tevreden. Alleen jammer dat deze tandarts wel vind dat m'n verstandskiezen er uit moeten :') Maar goed dat is op de lange termijn alleen maar beter denk ik dus binnenkort maar eens naar het UMC.
Too much is never enough!
  maandag 25 oktober 2010 @ 10:39:02 #249
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_87928678
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 10:37 schreef The6thgate het volgende:
Net weer naar de tandarts geweest. Dit keer bij Dental Care bij het Wilhelminapark, vond het een prettige kliniek. Hebben ook gelijk foto's gemaakt wat een zwak plekje/beginnend gaatje aan het licht bracht tussen 2 kiezen in. Was allemaal een stuk grondiger dan bij mijn bezoek aan de Galgenwaard dus ik ben iig tevreden. Alleen jammer dat deze tandarts wel vind dat m'n verstandskiezen er uit moeten :') Maar goed dat is op de lange termijn alleen maar beter denk ik dus binnenkort maar eens naar het UMC.
Dat kan de tandarts zelf ook doen als er niet teveel problemen verwacht worden. Over het algemeen gaat dat best prima volgens mij. Tenminste, voor zover verstandskiezen laten trekken prima kan zijn. :')
pi_87929146
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 10:39 schreef Neelix het volgende:

[..]

Dat kan de tandarts zelf ook doen als er niet teveel problemen verwacht worden. Over het algemeen gaat dat best prima volgens mij. Tenminste, voor zover verstandskiezen laten trekken prima kan zijn. :')
Op de foto was te zien de kiezen erg dichtbij 1 van de gezichtszenuwen liggen dus vandaar dat de kaakchirurg het moet doen. Weet een aantal jaar geleden helaas nog wel hoe het bij m'n ex ging met de verstandskiezen. Die heeft een week niet kunnen slapen en ook echt een vreselijk adem gehad van die wonden :') Veel verhalen op fok zijn ook al zo fijn om te lezen wat dit onderwerp betreft
Too much is never enough!
  maandag 25 oktober 2010 @ 11:10:45 #251
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_87929588
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 10:56 schreef The6thgate het volgende:

[..]

Op de foto was te zien de kiezen erg dichtbij 1 van de gezichtszenuwen liggen dus vandaar dat de kaakchirurg het moet doen. Weet een aantal jaar geleden helaas nog wel hoe het bij m'n ex ging met de verstandskiezen. Die heeft een week niet kunnen slapen en ook echt een vreselijk adem gehad van die wonden :') Veel verhalen op fok zijn ook al zo fijn om te lezen wat dit onderwerp betreft
Je leest hier natuurlijk alleen de nachtmerrie verhalen ;)
Het was bij mij ook niet echt een pretje, flink dikke wang, maar met pijnstillers en flink wat ijs er tegen was het best te doen. Twee dagen later was het alweer aardig over.
pi_87930637
Is er geen centraal tandarts topic om dit soort zaken te bespreken?
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_87944277
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 10:37 schreef The6thgate het volgende:
Net weer naar de tandarts geweest. Dit keer bij Dental Care bij het Wilhelminapark, vond het een prettige kliniek. Hebben ook gelijk foto's gemaakt wat een zwak plekje/beginnend gaatje aan het licht bracht tussen 2 kiezen in. Was allemaal een stuk grondiger dan bij mijn bezoek aan de Galgenwaard dus ik ben iig tevreden. Alleen jammer dat deze tandarts wel vind dat m'n verstandskiezen er uit moeten :') Maar goed dat is op de lange termijn alleen maar beter denk ik dus binnenkort maar eens naar het UMC.
Welke tandarts had jij dan bij Galgenwaard?
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
pi_87944726
Geen idee meer hoe die heeft, voor beschrijving zie eerder in het topic.

@Nielsch: ik zal er niet meer over beginnen :P
Too much is never enough!
pi_88093008
Deze vrijdag, zaterdag en zondag Eurospoor in de Jaarbeurs in Utrecht. Ik ga maar eens een kijkje nemen, ben er al weer twee of drie jaar niet meer geweest.

Voor Utrechters wellicht leuk om eens een kijkje te nemen, kom je ook weer eens met een reden in de Jaarbeurs.
pi_88094792
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 01:52 schreef Bitlord het volgende:
Deze vrijdag, zaterdag en zondag Eurospoor in de Jaarbeurs in Utrecht. Ik ga maar eens een kijkje nemen, ben er al weer twee of drie jaar niet meer geweest.

Voor Utrechters wellicht leuk om eens een kijkje te nemen, kom je ook weer eens met een reden in de Jaarbeurs.
Toen ik jaren geleden in een hotel werkte heb ik eens urenlang gepraat met een dronken gast in de bar, die mij keer op keer vertelde dat hij op deze beurs op zoek was naar een bepaald treintje.

Maar wel gaaf, vroeger (toen ik een jaar of 10 was) was ik hier echt helemaal gek van. Het lijkt me nog steeds wel een relaxte hobby, gewoon af en toe ter ontspanning een beetje bezig zijn met je treintjes. Wel een dure hobby trouwens... Wellicht ga ik toch even kijken!

Edit: ook niet al te goedkoop om binnen te komen moet ik zeggen... houdt me eerlijk gezegd een beetje tegen...
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_88094837
Mooie foto (met gave inzoommogelijkheid) van de bouwput op en rondom het Vredenburg.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 08:38:58 #258
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_88095014
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 08:23 schreef Nielsch het volgende:
Mooie foto (met gave inzoommogelijkheid) van de bouwput op en rondom het Vredenburg.
Ha, bootje varen op het Vredenburg, dat lijkt me wel grappig :')
pi_88097892
coole foto.
ik heb een paar weken terug de hele catherijne bak doorgelopen met een camera. iemand interesse?
pi_88097974
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 10:46 schreef okiokinl het volgende:
coole foto.
ik heb een paar weken terug de hele catherijne bak doorgelopen met een camera. iemand interesse?
ja echt wel! w/
Und ein frau ist ein frau
pi_88104528
okee kweet niet wanneer ik tijd heb dit weekend maar ze komen draan dan. :)
pi_88141162
Iemand nog leuke suggesties om ergens wat te gaan drinken? Vanavond date en ik heb geen flauw idee waar ik haar naartoe moet meenemen.
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
pi_88141198
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2010 14:46 schreef dreamzk het volgende:
Iemand nog leuke suggesties om ergens wat te gaan drinken?
thuis? ;)
pi_88141515
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 oktober 2010 14:46 schreef dreamzk het volgende:
Iemand nog leuke suggesties om ergens wat te gaan drinken? Vanavond date en ik heb geen flauw idee waar ik haar naartoe moet meenemen.
Lastig inderdaad, in een stad waar je bijna geen kroegjes hebt...

Maar wat zoek je dan ongeveer?
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_88141706
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2010 14:58 schreef Nielsch het volgende:

[..]



Lastig inderdaad, in een stad waar je bijna geen kroegjes hebt...

Maar wat zoek je dan ongeveer?
Haha weet ik, maar ik wil haar meenemen naar iets waar ik altijd heen ga. Dacht eerst aan de lust, maar daar zie ik even vanaf. Zat eerder te denken aan de Poort op Ledig Erf. Iemand ervaringen ermee?
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
pi_88142033
Ik kom vaak op het Ledig Erf en ben bekend met de Poort. Zeker een prima tent om wat te drinken. Het kan er wel erg druk zijn, en hoewel het een grote kroeg is, kun je er dan niet altijd zitten. De kroeg aan de overkant, 't Ledig Erf, is dan ook nog een prima optie.

Carre (Mariaplaats) en Hemingway (Janskerkhof) vind ik ook altijd wel relaxte kroegen om gewoon te zitten en een beetje te praten. Bovendien is er eigenlijk altijd plek en geen drukte. Maar goed, eigenlijk dat de kroeg er niet zoveel toe, als het gezelschap maar goed is.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_88143313
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2010 15:19 schreef Nielsch het volgende:
Ik kom vaak op het Ledig Erf en ben bekend met de Poort. Zeker een prima tent om wat te drinken. Het kan er wel erg druk zijn, en hoewel het een grote kroeg is, kun je er dan niet altijd zitten. De kroeg aan de overkant, 't Ledig Erf, is dan ook nog een prima optie.

Carre (Mariaplaats) en Hemingway (Janskerkhof) vind ik ook altijd wel relaxte kroegen om gewoon te zitten en een beetje te praten. Bovendien is er eigenlijk altijd plek en geen drukte. Maar goed, eigenlijk dat de kroeg er niet zoveel toe, als het gezelschap maar goed is.
Top, laten we hopen dat het vanavond niet al te druk is :)
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
pi_88146364
belgie.
pi_88146962
Cafe belgie met een date :') Dan toch echt Olivier of Le Clochard hoor
Too much is never enough!
pi_88147260
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 oktober 2010 17:57 schreef okiokinl het volgende:
belgie.
gezellig, tussen alle krakers, blowende nietsnutten en schreeuwerige Spaanse exchance students... ;)
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_88147294
Olivier vind ik ook niet echt wat voor een (intieme) date. Vaak is het heel erg druk en door de akoestiek is het er vaak heel erg rumoerig en druk. Het galmt er veel te veel. Verder wel toffe tent!
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_88147396
De Witte Ballons is misschien ook wel prima, al ben ik er na de verbouwing niet meer geweest.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  zaterdag 30 oktober 2010 @ 18:46:29 #273
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_88147810
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 oktober 2010 18:18 schreef The6thgate het volgende:
Cafe belgie met een date :') Dan toch echt Olivier of Le Clochard hoor
Kafe Belgie is echt veel te druk voor een date, dat is niet handig.
Le Clochard is toch een restaurant?

't Heen en weer op het Wed vind ik altijd wel aardig voor een date, het is er nooit erg druk 's avonds, muziek staat niet te hard, en je kunt er prima zitten (alleen niet achterin de hoek, daar toch het :'))
pi_88152505
zoals beloofd, fotos van de catherijne bak, flikkerlinkje:

http://www.flickr.com/photos/29903192@N05/with/5129451332/


pi_88152577
en okee ja belgie, heb er wel eens gegeten met een date, dat was wel leuk. kom er nooit meer s'avnonds eigenlijk.
pi_88156101
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 oktober 2010 21:00 schreef okiokinl het volgende:
zoals beloofd, fotos van de catherijne bak, flikkerlinkje:

http://www.flickr.com/photos/29903192@N05/with/5129451332/


[ afbeelding ]
het lijkt wel alsof er een bom is afgegaan in een of ander oostblokland...
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_88160331
quote:
1s.gif Op zondag 24 oktober 2010 22:19 schreef bierjoost het volgende:
Omdat hij in leidsche rijn gaat wonen? ;)
Omdat ZIJ na maandenlang zoeken eindelijk een kamer heeft :')
pi_88160597
quote:
1s.gif Op zondag 24 oktober 2010 22:19 schreef bierjoost het volgende:
Omdat hij in leidsche rijn gaat wonen? ;)
Heej! o|O
Are you pondering what I'm pondering?
pi_88163109
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 oktober 2010 16:10 schreef dreamzk het volgende:

[..]

Top, laten we hopen dat het vanavond niet al te druk is :)
En, hoe was je date?
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_88163125
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2010 00:52 schreef Jaejin het volgende:

[..]



Omdat ZIJ na maandenlang zoeken eindelijk een kamer heeft :')
Nou welkom in de leukste stad en mooiste provincie van Nederland :Y
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_88163530
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 oktober 2010 22:50 schreef Nielsch het volgende:

[..]



het lijkt wel alsof er een bom is afgegaan in een of ander oostblokland...
lol ja.. nog ff wachten, dan is t een liefelijk stroompje water. :)
pi_88163894
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 18:23 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Broodnodig (Mariaplaats en Burg. Reigerstraat in het oude wachthuisje langs het spoor) of Sector 3 (Twijnstraat) kan ik zeker aanraden. Ook prima voor lunch en taart!

Bakkerij Stellaard heeft ook lekker brood, maar daar kun je niet zitten, dat is een echte bakker. Evenals Ton's Versshop (Balijelaan).
boonzaaijer in de anton geesinkstraat. niet te verwarren met de boonzaayr keten dat is middelmaat.

steentjes in zuilen en immink in overvecht zijn ook heel goed
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 31 oktober 2010 @ 04:09:07 #283
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_88164468
Dit is in Utreg gebeurd, jawel in Derrick

Ik was een fokker tegen vannacht
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  zondag 31 oktober 2010 @ 07:35:07 #284
141482 Q.
JurassiQ
pi_88164793
SPANNEND!
For great justice!
  zondag 31 oktober 2010 @ 08:32:02 #285
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_88164981
quote:
11s.gif Op zondag 31 oktober 2010 07:35 schreef Q. het volgende:
SPANNEND!
Nou he!

:7
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_88165024
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2010 02:48 schreef Domtorentje het volgende:

[..]

boonzaaijer in de anton geesinkstraat. niet te verwarren met de boonzaayr keten dat is middelmaat.

steentjes in zuilen en immink in overvecht zijn ook heel goed
Zag trouwens ook afgelopen week dat er een Broodnodig in de Willemstraat zit.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_88165039
Tof Paul en Q, al snap ik het verhaal van de bril niet zo.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  zondag 31 oktober 2010 @ 09:41:27 #288
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_88165594
Ik vond het ook heel spannend om Q een keer tegen te komen....vooral omdat hij vlak daarna me weer de rug toekeerde en zijn heil ergens anders ging zoeken :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 65% gewijzigd door Neelix op 31-10-2010 09:50:58 ]
  zondag 31 oktober 2010 @ 10:01:24 #289
141482 Q.
JurassiQ
pi_88165864
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2010 09:41 schreef Neelix het volgende:
Ik vond het ook heel spannend om Q een keer tegen te komen....vooral omdat hij vlak daarna me weer de rug toekeerde en zijn heil ergens anders ging zoeken :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Prioriteiten stellen.
For great justice!
  zondag 31 oktober 2010 @ 10:42:24 #290
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_88166501
Zo. Ik was naar de Boze Buren. Uiteindelijk mijn jas en vest kwijt (ik hoorde nog van anderen dat ze mensen er mee weg zagen lopen). Jas was 60 euro en de vest 30 ofzo. Ben daar niet zo trots op (echt niet) maar toen we zochten vond een meid een vest en vroeg of die van mij was. Het was niet zo maar ik heb het maar aangedaan anders had ik het op de terugreis gewoon heel erg koud (t-shirt). :/

Heb ook op de facebook pagina gemeld dat ik die terug wil geven aan de eigenaar. Nu nog de mijne vinden.

[ Bericht 4% gewijzigd door Mirel op 31-10-2010 10:51:36 ]
When all else fails, you always have delusion.
  zondag 31 oktober 2010 @ 11:02:57 #291
189229 Eva4Evah
Niet teveel zuipen
pi_88166916
@ Mirel: das kut! Ik heb altijd zo'n hekel aan tenten zonder bewaakte garderobe.

Ik was gister bij Gras van de Buren, 3 gangen menu voor 15 euro. Aanrader!! Als voorgerecht had ik heeeerlijke pompoensoep O+ , als hoofdgerecht de gamba-wokschotel, die ook echt smullen was, en als toetje een stuk meloen met ijs :9 voor 15 euro vond ik het zwaar oké!
pi_88167226
Ik dacht het al. Stak gisteravond bij het Drift de busbaan over en zag verderop bij lucasbolwerk zwaailichten+een file.

En ja hoor:
quote:
UTRECHT - Op het Lucasbolwerk in Utrecht is gisteravond weer een aanrijding geweest tussen een persoon en een bus. Deze keer was het raak ter hoogte van de halte Stadsschouwburg.

In de avonduren botste de bus op een voetganger die waarschijnlijk probeerde over te steken. De buschauffeur zou tegen omstanders verklaard hebben het overstekende slachtoffer nooit gezien te hebben.

Het slachtoffer is afgevoerd naar het ziekenhuis en de plek van de aanrijding is enige tijd afgesloten geweest voor sporenonderzoek.

Op dit stukje van de Utrechtse binnenstad vinden vaker aanrijdingen plaats tussen bussen en voetgangers. Twee weken terug kwam nog een 13-jarige meisje onder de bus terecht. In september raakte een vrouw zwaargewond nadat een buschauffeur de doorgetrokken streep had genegeerd tijdens het inhalen van een lossende wagen.
http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/282138

Gaat lekker daar
Too much is never enough!
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 31 oktober 2010 @ 11:19:19 #293
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_88167318
quote:
11.gif Op zondag 31 oktober 2010 08:32 schreef MissHobje het volgende:

[..]


Nou he!

:7
Nou moet ik Misshobje nog eens tegenkomen in Utreg
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_88167494
quote:
Op zondag 31 oktober 2010 11:02 schreef Eva4Evah het volgende:

Ik was gister bij Gras van de Buren, 3 gangen menu voor 15 euro. Aanrader!! Als voorgerecht had ik heeeerlijke pompoensoep O+ , als hoofdgerecht de gamba-wokschotel, die ook echt smullen was, en als toetje een stuk meloen met ijs :9 voor 15 euro vond ik het zwaar oké!
Serieus? Ik zat er gister ook te eten _O-

Hoe laat zat je er?
Und ein frau ist ein frau
  zondag 31 oktober 2010 @ 12:47:15 #295
189229 Eva4Evah
Niet teveel zuipen
pi_88169898
quote:
Op zondag 31 oktober 2010 11:25 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:

[..]

Serieus? Ik zat er gister ook te eten _O-

Hoe laat zat je er?
Haha echt :D ik was er om 19uur en we gingen pas tegen 22uur weg!
pi_88171954
quote:
1.gif Op zondag 31 oktober 2010 10:42 schreef Mirel het volgende:
Zo. Ik was naar de Boze Buren. Uiteindelijk mijn jas en vest kwijt (ik hoorde nog van anderen dat ze mensen er mee weg zagen lopen). Jas was 60 euro en de vest 30 ofzo. Ben daar niet zo trots op (echt niet) maar toen we zochten vond een meid een vest en vroeg of die van mij was. Het was niet zo maar ik heb het maar aangedaan anders had ik het op de terugreis gewoon heel erg koud (t-shirt). :/

Heb ook op de facebook pagina gemeld dat ik die terug wil geven aan de eigenaar. Nu nog de mijne vinden.
Redelijk triest dat zoiets op boze buren gebeurd. Dacht dat daar altijd wel een oke sfeer hing en dat je dit soort dingen niet zou verwachten. Was het wel een mooi feestje? En hebben ze inmiddels al een vergunning?
pi_88173007
quote:
Op zondag 31 oktober 2010 12:47 schreef Eva4Evah het volgende:

[..]

Haha echt :D ik was er om 19uur en we gingen pas tegen 22uur weg!
Ow, wij waren er vroeg, maar vertrokken pas om 19.30 uur. Ben wel benieuwd haha. Wij zaten gelijk als je achter het opstapje opkomt links. Vlak voor het halletje naar de keuken. Ik zat daar met twee dames. Jij?

Eten was wel redelijk. Heb een raketje als toetje genomen. De dames natuurlijk een brownie, daar was ik achteraf wel even jaloers op.
Und ein frau ist ein frau
  zondag 31 oktober 2010 @ 15:31:57 #298
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_88174849
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2010 13:54 schreef bierjoost het volgende:

[..]

Redelijk triest dat zoiets op boze buren gebeurd. Dacht dat daar altijd wel een oke sfeer hing en dat je dit soort dingen niet zou verwachten. Was het wel een mooi feestje? En hebben ze inmiddels al een vergunning?
Mja eerder in de avond had ik ze ook ergens gelaten, en toen teruggevonden. Maar het past niet in het sfeertje, iedereen is aardig voor elkaar en deelt alles met elkaar, en dan moet er weer iemand zijn die een jas jat.
When all else fails, you always have delusion.
pi_88174886
Of een vest.
pi_88178634
Mijn jas is ook een keer gestolen in Heerenplein. Omdat ik zo'n beetje als laatste wegging rond een uur of 6 toen, was er niet heel veel anders meer. Alleen een kleine jas, maar aangezien ik 1.96 ben paste ik dat niet. Toen heb ik maar een taxi naar huis genomen.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_88178644
quote:
6s.gif Op zondag 31 oktober 2010 11:19 schreef Paul het volgende:

[..]

Nou moet ik Misshobje nog eens tegenkomen in Utreg
Mij ben je ook nog nooit tegengekomen...
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')