abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87218401
Weet iemand leuke/ bijzondere dingen om in Utrecht te doen met een kind van zeven? Krijg een nichtje te logeren maar ben daar nou niet echt in thuis.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 19:34:58 #127
62913 Blik
The one and Only!
pi_87219835
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 19:00 schreef Vanyel het volgende:
Weet iemand leuke/ bijzondere dingen om in Utrecht te doen met een kind van zeven? Krijg een nichtje te logeren maar ben daar nou niet echt in thuis.
http://www.museumspeelklok.nl/

Volgens mij is dat heel leuk voor kinderen
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 19:34:59 #128
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_87219838
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 19:00 schreef Vanyel het volgende:
Spoorwegmuseum :Y

En deze en volgende week is het kindeerboekenweek...ook veel activiteiten in kinderboekenwinkels dus
pi_87221117
Speelklok was het enige dat we zelf konden bedenken, dankje.
De kinderboekenweek is perfect, ze is gek op lezen. :)
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 21:51:16 #130
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_87226549
En spoorwegmuseum is echt heel leuk, zeker voor 7-jarigen denk ik.
pi_87226629
Dat leek mij nou echt stukken minder dan Speelklok. Misschien omdat de website wat minder aansprekend is of gewoon omdat ik zelf treinen niet zo leuk vind..
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 22:01:15 #132
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_87227107
Het gaat over treinen, maar het is echt niet alleen maar grote treinen en modeltreintjes.

Er is een hele "achtbaan" achtig iets, er is een "tijdreis machine" naar de stoomtijd en de eerste trein, en een aardig theater waar ze een leuke one-(wo)manshow hebben over een reis in de Orient express of iets anders.

Een mooie speurtocht en weet ik wat nog meer. Ze houden kinderen daar zeker bezig.

Het is iig actiever dan Speelklok, hoewel dat ook best aardig is hoor. Maar dat heb je na anderhalf uur echt wel gezien.
pi_87229800
Misschien geef ik haar dan wel zelf de keus ;)
pi_87230978
Zelf ben ik als 7 jarig jongetje ook naar beide musea geweest en hoewel Speelklok erg leuk is, was ik destijds zeer onder de indruk van het Spoorwegmuseum. Je kan ook de Dom beklimmen, pannenkoeken gaan eten aan de Gracht, naar de bioscoop, rondvaart maken door de grachten of kijken of er een leuke kindervoorstelling is in de Stadsschouwburg. Wellicht met lekker weer naar de dierentuin in Amersfoort of naar KidZCity (ofzo...)
PWBF
pi_87231122
Damn ze komt maar 2 dagen :D

Opgegroeid in Utrecht Nielsch?
pi_87231955
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 20:55 schreef Neelix het volgende:

[..]

Ik ben bij fitness first geweest een tijdje in het stadion. Die zijn echt pokke duur en ik ging op het laatst ook niet meer :')

Maar bij de croeselaan zit ook nog een fitness, dat is ook niet centrum, maar scheelt niet veel.
http://www.betaalbaarsporten.nl/
Ik ben bij alledrie geweest. Fitness First en F4F lid. First is tyfusduur maar heeft wel een sauna :D Croeselaan is helemaal kut en F4F is gewoon chill goedkoop dus zit ik nu nog :)
pi_87232062
Verder zijn krakers tuig, is het GVU kut (gister reed de 12 zo voor m'n neus weg omdat ie 'vol' was, ik mocht er gewoon niet in terwijl ik al een kwartier stond te wachten), en vond ik het spoorwegmuseum vroeger ook briljant.
pi_87236010
Het spoorwegmuseum was leuk. al vond ik het vroeger leuker dan nu; toen had het de sfeer van een oud station, nu dat van een minipretpark, maar ik zal wel een oude zeur zijn ondertussen :D

Het museum van speelklok tot pierement vond ik leuker. Maar goed, ze zijn allebei het bezoeken waard.

Als is het spoorwegmuseum wel belachelijk duur geworden sinds de verbouwing...
pi_87236093
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 23:28 schreef Vanyel het volgende:
Damn ze komt maar 2 dagen :D

Opgegroeid in Utrecht Nielsch?
Zelf ben ik niet in Utrecht opgegroeid, maar de band tussen Utrecht en mijn familie aan moederskant gaat zeer veel generaties terug. Als ik bij mijn opa en oma in Utrecht ging logeren deden we dus de dingen die ik hierboven heb beschreven.
PWBF
pi_87238383
Lekker actief. Ik geloof dat wij bij opa en oma niet veel meer deden dan naar de snoepwinkel gaan...
pi_87238919
Ik ging ook wel eens met m'n opa naar FC Utrecht!
PWBF
pi_87242852
Over een paar weken eens kijken of Dental Care bij het Wilhelminapark een beetje een fatsoenlijke tandarts is.
Vorige maand bij de Galgenwaard geweest, maar die vertrouw ik niet. Heb wat last ergens van een kies, enige wat die deed was met een spiegel kijken en stuurde me weer naar huis. Dat terwijl de tandarts in m'n ouderlijke woonplaats echt heel grondig altijd met z'n tangen alles controleerde
Too much is never enough!
pi_87244863
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 13:06 schreef The6thgate het volgende:
Over een paar weken eens kijken of Dental Care bij het Wilhelminapark een beetje een fatsoenlijke tandarts is.
Vorige maand bij de Galgenwaard geweest, maar die vertrouw ik niet. Heb wat last ergens van een kies, enige wat die deed was met een spiegel kijken en stuurde me weer naar huis. Dat terwijl de tandarts in m'n ouderlijke woonplaats echt heel grondig altijd met z'n tangen alles controleerde
Ik heb echt geen enkele problemen gehad met die in Galgenwaard, welke tandarts had jij daar dan?
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
pi_87246095
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 14:03 schreef dreamzk het volgende:

[..]

Ik heb echt geen enkele problemen gehad met die in Galgenwaard, welke tandarts had jij daar dan?
Ik weet even niet meer hoe die heet. Een wat kleinere man. Vond hem nogal ongeinteresseerd overkomen en daarnaast was ik dus grondige controles gewend in tegenstelling tot dit. Niet alleen even met een spiegeltje kijken terwijl ik toch aangaf wat last te hebben.
Maar goed ik heb gewoon een sterk gevoel dat er iets niet klopt en dat een controle nauwkeuriger hoort te zijn. Ben dus benieuwd hoe het er daar aan toe gaat en wat die conclusie wordt :)
pi_87246229
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 14:34 schreef The6thgate het volgende:

[..]

Ik weet even niet meer hoe die heet. Een wat kleinere man. Vond hem nogal ongeinteresseerd overkomen en daarnaast was ik dus grondige controles gewend in tegenstelling tot dit. Niet alleen even met een spiegeltje kijken terwijl ik toch aangaf wat last te hebben.
Maar goed ik heb gewoon een sterk gevoel dat er iets niet klopt en dat een controle nauwkeuriger hoort te zijn. Ben dus benieuwd hoe het er daar aan toe gaat en wat die conclusie wordt :)
Ik sta altijd binnen 5 minuten weer buiten bij mijn tandarts. Ik heb trouwens wel een supergebit, want poets mijn tanden maar 1 keer per dag en heb nog nooit last gehad van een gaatje oid.

Overigens wel op zoek naar een tandarts in het centrum van Utrecht. Ik zit na 8 jaar in Utrecht te wonen, namelijk nog steeds bij mijn ouders in Maarssen bij de tandarts en huisarts.
pi_87246373
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 14:38 schreef bierjoost het volgende:

[..]

Ik sta altijd binnen 5 minuten weer buiten bij mijn tandarts. Ik heb trouwens wel een supergebit, want poets mijn tanden maar 1 keer per dag en heb nog nooit last gehad van een gaatje oid.

Ik had tot nu toe ook niet bepaald een zwak gebit en normaal geloof ik het wel, maar goed als iemand aangeeft ergens last van te hebben hoor je het gewoon grondig te controleren om uit te sluiten dat je iets over het hoofd ziet. Nou ben ik natuurlijk geen tandarts maar je maakt me niet wijs dat ze die tangen voor controle niet nodig hebben en alles uit kunnen sluiten met puur kijken :P
pi_87246608
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 14:41 schreef The6thgate het volgende:

[..]

Ik had tot nu toe ook niet bepaald een zwak gebit en normaal geloof ik het wel, maar goed als iemand aangeeft ergens last van te hebben hoor je het gewoon grondig te controleren om uit te sluiten dat je iets over het hoofd ziet. Nou ben ik natuurlijk geen tandarts maar je maakt me niet wijs dat ze die tangen voor controle niet nodig hebben en alles uit kunnen sluiten met puur kijken :P
Helemaal gelijk idd. Kon je ook niet aangeven aan hem dat je echt last had of zo?
pi_87247049
Ja tuurlijk, maar de reactie terug was meer in de trant van: "mwoah het ziet er goed uit dus zal wel loslopen". Tuurlijk als ik het er goed uit vind zien stuur ik ook iemand weg, maar goed. Ben benieuwd of iemand anders iets kan vinden. Begreep sowieso dat ze daar standaard een foto maken bij nieuwe clienten dus heb het idee dat als er dan niks uit komt ik me er wel bij neer kan leggen :+
pi_87247169
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 14:58 schreef The6thgate het volgende:
Ja tuurlijk, maar de reactie terug was meer in de trant van: "mwoah het ziet er goed uit dus zal wel loslopen". Tuurlijk als ik het er goed uit vind zien stuur ik ook iemand weg, maar goed. Ben benieuwd of iemand anders iets kan vinden. Begreep sowieso dat ze daar standaard een foto maken bij nieuwe clienten dus heb het idee dat als er dan niks uit komt ik me er wel bij neer kan leggen :+
Het kutte van zo'n foto is dat het weer geld kost en zo. Volgens mij zit dat soort shit niet in mijn verzekering.
pi_87249018
Tja een keer per week poetsen betekent nog niet dat je een supergebit hebt; maar gewoon mazzel. Mijn vriendin had ook niets, maar wie moet er nu een wortelkanaalbehandeling hè! >:)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')