http://www.museumspeelklok.nl/quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:00 schreef Vanyel het volgende:
Weet iemand leuke/ bijzondere dingen om in Utrecht te doen met een kind van zeven? Krijg een nichtje te logeren maar ben daar nou niet echt in thuis.
Spoorwegmuseumquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:00 schreef Vanyel het volgende:
Weet iemand leuke/ bijzondere dingen om in Utrecht te doen met een kind van zeven? Krijg een nichtje te logeren maar ben daar nou niet echt in thuis.
Ik ben bij alledrie geweest. Fitness First en F4F lid. First is tyfusduur maar heeft wel een saunaquote:Op maandag 4 oktober 2010 20:55 schreef Neelix het volgende:
[..]
Ik ben bij fitness first geweest een tijdje in het stadion. Die zijn echt pokke duur en ik ging op het laatst ook niet meer
Maar bij de croeselaan zit ook nog een fitness, dat is ook niet centrum, maar scheelt niet veel.
http://www.betaalbaarsporten.nl/
Zelf ben ik niet in Utrecht opgegroeid, maar de band tussen Utrecht en mijn familie aan moederskant gaat zeer veel generaties terug. Als ik bij mijn opa en oma in Utrecht ging logeren deden we dus de dingen die ik hierboven heb beschreven.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:28 schreef Vanyel het volgende:
Damn ze komt maar 2 dagen
Opgegroeid in Utrecht Nielsch?
Ik heb echt geen enkele problemen gehad met die in Galgenwaard, welke tandarts had jij daar dan?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:06 schreef The6thgate het volgende:
Over een paar weken eens kijken of Dental Care bij het Wilhelminapark een beetje een fatsoenlijke tandarts is.
Vorige maand bij de Galgenwaard geweest, maar die vertrouw ik niet. Heb wat last ergens van een kies, enige wat die deed was met een spiegel kijken en stuurde me weer naar huis. Dat terwijl de tandarts in m'n ouderlijke woonplaats echt heel grondig altijd met z'n tangen alles controleerde
Ik weet even niet meer hoe die heet. Een wat kleinere man. Vond hem nogal ongeinteresseerd overkomen en daarnaast was ik dus grondige controles gewend in tegenstelling tot dit. Niet alleen even met een spiegeltje kijken terwijl ik toch aangaf wat last te hebben.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:03 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ik heb echt geen enkele problemen gehad met die in Galgenwaard, welke tandarts had jij daar dan?
Ik sta altijd binnen 5 minuten weer buiten bij mijn tandarts. Ik heb trouwens wel een supergebit, want poets mijn tanden maar 1 keer per dag en heb nog nooit last gehad van een gaatje oid.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:34 schreef The6thgate het volgende:
[..]
Ik weet even niet meer hoe die heet. Een wat kleinere man. Vond hem nogal ongeinteresseerd overkomen en daarnaast was ik dus grondige controles gewend in tegenstelling tot dit. Niet alleen even met een spiegeltje kijken terwijl ik toch aangaf wat last te hebben.
Maar goed ik heb gewoon een sterk gevoel dat er iets niet klopt en dat een controle nauwkeuriger hoort te zijn. Ben dus benieuwd hoe het er daar aan toe gaat en wat die conclusie wordt
Ik had tot nu toe ook niet bepaald een zwak gebit en normaal geloof ik het wel, maar goed als iemand aangeeft ergens last van te hebben hoor je het gewoon grondig te controleren om uit te sluiten dat je iets over het hoofd ziet. Nou ben ik natuurlijk geen tandarts maar je maakt me niet wijs dat ze die tangen voor controle niet nodig hebben en alles uit kunnen sluiten met puur kijkenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:38 schreef bierjoost het volgende:
[..]
Ik sta altijd binnen 5 minuten weer buiten bij mijn tandarts. Ik heb trouwens wel een supergebit, want poets mijn tanden maar 1 keer per dag en heb nog nooit last gehad van een gaatje oid.
Helemaal gelijk idd. Kon je ook niet aangeven aan hem dat je echt last had of zo?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:41 schreef The6thgate het volgende:
[..]
Ik had tot nu toe ook niet bepaald een zwak gebit en normaal geloof ik het wel, maar goed als iemand aangeeft ergens last van te hebben hoor je het gewoon grondig te controleren om uit te sluiten dat je iets over het hoofd ziet. Nou ben ik natuurlijk geen tandarts maar je maakt me niet wijs dat ze die tangen voor controle niet nodig hebben en alles uit kunnen sluiten met puur kijken
Het kutte van zo'n foto is dat het weer geld kost en zo. Volgens mij zit dat soort shit niet in mijn verzekering.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:58 schreef The6thgate het volgende:
Ja tuurlijk, maar de reactie terug was meer in de trant van: "mwoah het ziet er goed uit dus zal wel loslopen". Tuurlijk als ik het er goed uit vind zien stuur ik ook iemand weg, maar goed. Ben benieuwd of iemand anders iets kan vinden. Begreep sowieso dat ze daar standaard een foto maken bij nieuwe clienten dus heb het idee dat als er dan niks uit komt ik me er wel bij neer kan leggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |