Je kan ook in een winkel gaan werken, op zich wel relaxed, maar daarvoor krijg je dan ook vaak wel alleen maar het minimum(jeugd)loon voor terug...quote:
Of je gaat bij FC Utrecht werken... Parkeerregelaar tijdens thuiswedstrijden... je kan zo beginnen, 25 euro per uur, je krijgt doorbetaald als Utrecht een uitwedstrijd heeft + gratis toegang tot alle wedstrijden...quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:06 schreef Mirel het volgende:
Aha. Ik zal dus big changes moeten doorvoeren in mezelf.
hee leef jij ook nog?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:18 schreef Mini_rulez het volgende:
Was je goed in bepaalde vakken op de middelbare school? Dan kun je bijles gaan geven.Anders kun je altijd nog in een callcenter gaan zitten.
Was het leuk? Heb goede herinneringen aan die tent! Kwam er voor het eerst tijdens m'n UIT in 2001 en ben er eigenlijk tot aan vorig jaar nog best vaak naartoe gegaan.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:20 schreef Eva4Evah het volgende:
Zometeen naar borrel in de Nieuwe Dikke Dries.
Hoei hoei hoei
Ja best okee. Heb het niet al te laat gemaakt, vandaag weer vroeg op. Leuke tent welquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 07:27 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Was het leuk? Heb goede herinneringen aan die tent! Kwam er voor het eerst tijdens m'n UIT in 2001 en ben er eigenlijk tot aan vorig jaar nog best vaak naartoe gegaan.
Zo vroeg is het niet hoorquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:30 schreef Eva4Evah het volgende:
[..]
Ja best okee. Heb het niet al te laat gemaakt, vandaag weer vroeg op. Leuke tent wel
Voor mij welquote:
Ah, dat was het. Ik heb ze op het domplein gezien....schreeuwende meiden en nog best wel wat ook...waren er toch een stuk of 100quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:49 schreef Q. het volgende:
Wat de fuck?
http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/266014!
Ha, de nostalgie werd je teveel?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:08 schreef Nielsch het volgende:
Ben vanmiddag ook door de binnenstad gelopen en heb nog wat biertjes gedaan bij de Dikke Dries, maar kwam alleen trommelsurinamers tegen die demonstreerden voor vrede uit naam van Jezus...
dat niet eens zozeer, maar natuurlijk zaten alle terrassen in de zon al vol + ik had een groot terras met ruimte nodig voor de kinderwagen en de Dikke Dries voldeed.quote:
quote:UTRECHT - Vier vermoedelijke overvallers zijn in Leidsche Rijn gepakt na een massale klopjacht door de politie. Eén verdachte heeft daarbij mogelijk een schotwond in zijn voet opgelopen.
De vier werden in Amsterdam met bivakmutsen in een Audi opgemerkt door een getuige. Die belde de politie. Een motoragent zag de wagen opd e A2 rijden, waarna een wilde achtervolging richting Utrecht volgde.
Bij Vredenburg Leidsche Rijn kwam de auto hardhandig tot stilstand. Daarna gingen de verdachten er vandoor. Agenten kregen bij de opsporing hulp van een helikopter.
Agenten zoeken naar een voorwerp dat uit de auto is gegooid tijdens de achtervolging. In de auto zouden allerlei pakketjes liggen.
Onduidelijk is nog wat de verdachten van plan waren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |