Een keer per dag!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:48 schreef zatoichi het volgende:
Tja een keer per week poetsen betekent nog niet dat je een supergebit hebt; maar gewoon mazzel. Mijn vriendin had ook niets, maar wie moet er nu een wortelkanaalbehandeling hè!
Zit ik dan met mijn twee keer per dag religieus poetsen en een bek vol met vullingenquote:
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:56 schreef Neelix het volgende:
(En een keer daar tussendoor een tandarts gehad die uit z'n bek stonk, dat is ook wel heel apart om mee te maken...)
Daar heb ik bij Domstad nog nooit last van gehad. Ik vind ze wel fijn.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:15 schreef speknek het volgende:
Ik zit bij Domstad Tandarts aan het Griftpark, ben er niet echt tevreden over, heb voortdurend het gevoel dat ie dingen doet (foto's maken, stukje tandsteen verwijderen) om z'n dure auto te bekostigen, niet echt voor mijn gezondheid.
Mijn vriendin ook, dus waarschijnlijk ligt het aan mij. Had hiervoor een relaxte tandarts (of een lamzak, kan ook) die altijd zei 'prima, prachtig, keurig' en dan stond ik binnen vijftien seconden weer buiten. En toen betaalden m'n ouders het nog.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:18 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Daar heb ik bij Domstad nog nooit last van gehad. Ik vind ze wel fijn.
Je weet echt niet wat je meemaakt op dat moment...en het kwam ook gewoon dwars door dat maskertje heen. En ik was zo verbaasd en zo van mijn stuk dat ik er ook niets van durfde te zeggen.quote:
Ik ben student-chauffeur. Beetje zakenmensen in hun auto's rondrijdenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:14 schreef Mirel het volgende:
Weet er iemand nog een leuke bijbaan in Utrecht?Ik zit nu bij Studentalent maar wat ik in de lijst zie is ook niet bepaald interessant.
(liefst ook geen uitzendwerk maarja)
Jaren bij de AH in HC gewerkt en het was een geweldige tijd! Fijne werksfeer, divers publiek, aardige verdiensten.quote:
Horeca uitzend bureau? Betaalt heel goed, leuke collega's en soepel werktijden. Beetje cateren.quote:
J&W ff bellenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 23:26 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Horeca uitzend bureau? Betaalt heel goed, leuke collega's en soepel werktijden. Beetje cateren.
Interested?
Hahaha ik doe Stalent en studentchauffeur, perfecte combiquote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:24 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ik ben student-chauffeur. Beetje zakenmensen in hun auto's rondrijden
Nee, ik ben een ramp met dienbladen en in het algemeen met dingen dragen, als je dat bedoelt.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 23:26 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Horeca uitzend bureau? Betaalt heel goed, leuke collega's en soepel werktijden. Beetje cateren.
Interested?
That has "desparate" written all over it.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:57 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
Ok. Je hebt geen kamer, geen geld, geen baan, geen rijbewijs en wil niet in de bediening
Of bij de woonboten, die zijn wat ruimer, toch?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:59 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
Wellicht kun je terecht aan de Harde BollenstraatKrijg je er gelijk een kamer bij :p
Hoe weet jij dat?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:00 schreef Neelix het volgende:
[..]
Of bij de woonboten, die zijn wat ruimer, toch?
Dat weet ik niet, vandaar de "toch?"quote:
wat een grote hap!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:45 schreef Neelix het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, vandaar de "toch?"
Ik heb alleen de achterkant van die woonboten mogen bewonderen en half schuin naar binnen gekeken bij de harde bollenstraat. De kamertjes in die straat zien er niet zo ruim uit..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |