abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 8 juli 2010 @ 09:34:39 #1
141482 Q.
JurassiQ
pi_83796030
De stad, niet de club. Behalve Leidsche Rijn natuurlijk want dat is geen Utrecht. .













[ Bericht 17% gewijzigd door Q. op 08-07-2010 22:01:33 ]
For great justice!
  donderdag 8 juli 2010 @ 09:35:10 #2
141482 Q.
JurassiQ
pi_83796043
"Utrecht, mooie stad, zo zonder schermen" was ook een mooie TT geweest eigenlijk.
For great justice!
pi_83796151
Net op RTV Utrecht een man die zegt dat hij het allerlaatste megascherm heeft gehuurd en dat wil hij zondag graag gaan opstellen in het Prinses Amaliapark in Leidsche Rijn. Hij zegt echter dat de burgemeester hem tegenwerkt.

Als de gemeente zelf een scherm wilt neerzetten, kunnen ze wellicht in Duitsland gaan zoeken, nu dat land is uitgeschakeld...
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_83796219
Beetje saaie OP wel, hier een plaatje om hem wat op te vrolijken:

Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  donderdag 8 juli 2010 @ 09:46:14 #5
141482 Q.
JurassiQ
pi_83796373
Heb het plaatje even in de OP gezet.
For great justice!
pi_83796461
ja.
pi_83796501
Ik ben eigenlijk wel benieuwd of die dude uit het vorige topic nog naar die kamer op de Uithof is gaan kijken op het moment dat Nederland tegen Uruguay speelde... en of hij het wel of niet geworden is...
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  donderdag 8 juli 2010 @ 10:20:27 #8
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_83797277
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 09:33 schreef Q. het volgende:

[..]

In LR is het altijd dood. Bij mij in de buurt was het trouwens ook redelijk rustig hoor, iedereen zat in de binnenstad.
En alles wat naar de binnenstad toe ging kwam volgens mij hier over de ASW heen Het was hier een gekkenhuis
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_83797408
.
pi_83797423
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 09:51 schreef Nielsch het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd of die dude uit het vorige topic nog naar die kamer op de Uithof is gaan kijken op het moment dat Nederland tegen Uruguay speelde... en of hij het wel of niet geworden is...
Volgens mij had hij gezegd dat hij niet ging omdat hij liever voetbal met maten keek.
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
pi_83797435
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 10:26 schreef dreamzk het volgende:

[..]

Volgens mij had hij gezegd dat hij niet ging omdat hij liever voetbal met maten keek.
oh, dat had ik niet meer meegekregen...
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_83797795
FC Utrecht Europa League kampioen, maar dat duurt een jaartje, dus daar moeten we nog even op wachten....
pi_83800085
oh, het scherm in de stationshal is dus echt weg... ivm de verbouwing...
quote:
Alweer een bericht over WK-schermen in Utrecht? Ja want bij DNU.nu kwamen vragen binnen waarom er in de stationshal geen scherm meer hangt. Normaal wordt op dat scherm reclame vertoond maar tijdens voetbaltoernooien konden treinreizigers er een stukje van een wedstrijd meepikken. Erg klantvriendelijk van de NS.

Of het strikte beleid van de gemeente rond het publiekelijk vertonen van WK-wedstrijden de reden is dat het scherm er niet meer hangt? Nee, zo verzekert een woordvoerder van het spoorbedrijf ons, de reden is de aanstaande verbouwing van de stationshal tot OV-terminal.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_83800552
tvp
pi_83800931
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 11:42 schreef Nielsch het volgende:
oh, het scherm in de stationshal is dus echt weg... ivm de verbouwing...
[..]

[ afbeelding ]
Kunnen ze die mooi in de stad ophangen
pi_83802461
Zo. Net m'n diploma in ontvangst mogen nemen bij het lepelenburg. Mooi stukje utrecht blijft het toch
Too much is never enough!
  donderdag 8 juli 2010 @ 12:42:47 #17
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_83802551
Wat een geneuzel over regels in zo;n stad door de gemeente voor zo'n tof evenement!
nog erger dan in een gemiddeld dorp dat vind ik nu zo jammer van Utrecht!
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  donderdag 8 juli 2010 @ 12:52:38 #18
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_83802857
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 09:35 schreef Q. het volgende:
"Utrecht, mooie stad, zo zonder schermen" was ook een mooie TT geweest eigenlijk.
Pfff, we zijn Den Haag niet.
Beter is dan "Als ik boven op de dom sta zie ik geen megascherm".
  donderdag 8 juli 2010 @ 14:19:18 #19
141482 Q.
JurassiQ
pi_83806426
Nog steeds geen besluit over een eventueel scherm. De ochtend is al lang voorbij, Aleid!
For great justice!
pi_83808388
quote:
AMERSFOORT/UTRECHT - De irritatie over de onduidelijkheid rond een WK-megascherm in Utrecht neemt toe. Ondernemers overwegen een kort geding aan te spannen tegen de gemeente. Ze vinden dat Utrecht nu eindelijk een besluit moet nemen over het plaatsen van WK-schermen in de buitenlucht.

De gemeente heeft strenge eisen gesteld aan café-eigenaren. Zo mogen ze slechts een half uur vóór en een half uur ná de wedstrijd buiten drank verkopen. Met zulke strenge regels is het plaatsen van een scherm niet rendabel, zeggen de ondernemers. De gemeente overweegt de regels te versoepelen en een andere mogelijkheid is dat de gemeente zélf een scherm plaatst zodat de regels streng kunnen blijven. Vanmiddag zou uitsluitsel komen, maar dat duurt de ondernemers veel te lang.

Mocht Utrecht voor een groot scherm gaan, dan wordt het nog een wel uitdaging om er één te krijgen. Een evenementenorganisator uit Leidsche Rijn, ook initiatiefnemer van het kort geding dat mogelijk wordt aangespannen, zegt dat hij het laatste megascherm heeft.
pi_83808945
Gewoon schermen uit Duitsland halen
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_83808985
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 14:19 schreef Q. het volgende:
Nog steeds geen besluit over een eventueel scherm. De ochtend is al lang voorbij, Aleid!
Typisch PvdA, het voetvolk kan wel wachten...
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  donderdag 8 juli 2010 @ 15:26:33 #23
141482 Q.
JurassiQ
pi_83809358
Waarom heeft deze geweldige en prachtige stad zo'n extreem incompetent bestuur?
For great justice!
pi_83809555
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 15:26 schreef Q. het volgende:
Waarom heeft deze geweldige en prachtige stad zo'n extreem incompetent bestuur?
Er is een gezegde elk land krijg het bestuur dat ze verdient? Zou dat ook opgaan voor Utrecht?
pi_83809565
Kunnen we geen burgerinitiatief starten om wan-Aleid de stad uit te werken ofzo?
pi_83811884
quote:
Uit onmacht dat de gemeente niet op het beloofde tijdstip reageerde heeft directeur Paul van Vlijmen van het Spoorwegmuseum zijn aanbod om een WK-scherm voor zijn museum neer te zetten ingetrokken.

Het Utrechtse museum twitterde donderdag dat het al 36 uur zit te wachten op witte rook van burgemeester Wolfsen. Van Vlijmen kon zondag op het voorplein van het museum 7500 man kwijt om samen de WK-finale Nederland-Spanje te kijken. Hij zou donderdagmorgen na een veiligheidsoverleg in het stadhuis antwoord krijgen maar dat gebeurde niet.

Van Vlijmen: “Ik heb mijn aanbod ingetrokken omdat mijn opties rond 12.00 uur verliepen. Ik moest snel handelen om de hele organisatie rond te krijgen. Rond 14.00 uur ben ik gebeld door de burgemeester waarom ons verzoek niet ingewilligd kon worden en dat respecteer ik. Als nergens anders schermen staan is het gevaar groot dat er 200.000 mensen richting ons plein trekken en dat zou onbeheersbaar zijn."

Inmiddels neemt de Utrechtse WK-schermensoap groteske vormen aan. De Utrechtse politiek kwam al met een motie en een open brief aan burgemeester Wolfsen, maar die had donderdag om 16.00 uur nog geen besluit genomen over of en waar in Utrecht plek geboden zal worden voor het samen kijken. RTV Utrecht meldt dat er initiatiefnemers zijn die met gerechtelijke stappen dreigen.

Volgens de woordvoerder van Wolfsen liggen er ‘talloze’ initiatieven. Alleen café De Zaak achter het stadhuis deed een formele aanvraag. Tijdens de halve finale stond er geen groot scherm omdat de regels zo strikt waren dat de horeca-ondernemer de kosten er niet uit zou kunnen krijgen. Een biereiland was verboden en het feest moest een half uur na het laatste fluitsignaal zijn afgelopen.

De gemeente heeft, vooruitlopend op een overwinningsfeest, inmiddels al wel alle verkeerslichten van ‘evenementenplein’ Neude afgeschroefd. Ook zijn alle bloembakken weggehaald.
Het is ook echt om te huilen zeg. Dat plein voor het museum had best geschikt geweest, en het enige dat meneer de burgemeester moest doen was "ja" zeggen? Echt te bizar voor woorden dit.
pi_83812367
Wat een incompetente achterlijke mongool is die Wolfsen.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_83813264
oftewel doordat de burgemeester ervoor heeft gezorgd dat er nergens schermen zijn, zal er een te grote massa naar dat ene scherm komen wat weer een onveilige situatie oplevert? Way to go Wolfsen. ROT MAAR LEKKER OP UIT ONZE STAD!

Die debiel zorgt er in zijn eentje voor dat Utrechters massaal naar andere steden trekken om daar te feesten, vieren en drinken (voor meneer Wolfsen: consumeren oftewel de economie stimuleren...).

Wat heb je in godsnaam aan een burgemeester die geen keuzes kan maken, die alles vertraagt, die het stadsbelang totaal niet in het oog heeft? Nu gaat het om WK-schermen, maar wat als er een of andere ramp gebeurd? Gaat meneer Wolfsen dan ook drie weken de boel afhouden totdat mensen dood gaan om uiteindelijk tot de conclusie te komen dat drie weken geen drinkwater beschikbaar hebben niet gezond is voor de bevolking?
pi_83814458
Als iemand een alternatief zoekt: http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/245888
  donderdag 8 juli 2010 @ 18:00:44 #30
141482 Q.
JurassiQ
pi_83815143
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 15:31 schreef Stansfield het volgende:

[..]

Er is een gezegde elk land krijg het bestuur dat ze verdient? Zou dat ook opgaan voor Utrecht?
Volgens mij moet je een paar duizend zielig puppy's vermoorden om zulke incompetente bestuurders te verdienen. Dat hebben we toch niet gedaan? Toch? Toch? Ik ben echt zo enorm boos...
For great justice!
pi_83815206
Stel het GVD nog maar een dag uit hoor, wát een incompetente kutbestuurder.
quote:
UTRECHT - Burgemeester Wolfsen verwacht dat er zondag een megascherm in de gemeente Utrecht staat waarop naar de WK-finale kan worden gekeken. Dat zei hij vanmiddag op Radio M Utrecht.

Dat Vredenburg Leidsche Rijn (de 'Rode Doos') langs de A2 in beeld zou zijn, wilde Wolfsen niet bevestigen. Ook over andere locaties wilde hij nog niet praten.

De burgemeester wilde wel kwijt dat er nog druk gesproken wordt met ondernemers die zondag een groot scherm kunnen plaatsen. Hij verwacht dat er vrijdag een besluit valt.
En dus 0,0 toegevingen.

http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/245904
Und ein frau ist ein frau
  donderdag 8 juli 2010 @ 18:06:40 #32
141482 Q.
JurassiQ
pi_83815311
Met de hele stad naar die leuke, mooie, sfeervolle en vooral gezellige locatie langs de snelweg.

When does the hurting stop? .
For great justice!
pi_83815343
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 18:06 schreef Q. het volgende:
Met de hele stad gezellig naar die leuke, mooie, sfeervolle en vooral gezellig locatie langs de snelweg.

When does the hurting stop? .
Heerlijk die zwarte humor.
Und ein frau ist ein frau
  donderdag 8 juli 2010 @ 18:07:59 #34
141482 Q.
JurassiQ
pi_83815356
Dat wordt met 100.000 stadsgenoten in de trein naar Amsterdam om op het Museumplein te kijken. .
For great justice!
pi_83815428
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 18:07 schreef Q. het volgende:
Dat wordt met 100.000 stadsgenoten in de trein naar Amsterdam om op het Museumplein te kijken. .
Ik weet ook niet of ik daar dan weer zin in heb. Met de huldiging lijkt het me wel leuk om die kant op te gaan hoor, maar met de finale liever in m'n eigen stadsie.
Und ein frau ist ein frau
  donderdag 8 juli 2010 @ 18:13:44 #36
141482 Q.
JurassiQ
pi_83815509
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 18:10 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:

[..]

Ik weet ook niet of ik daar dan weer zin in heb. Met de huldiging lijkt het me wel leuk om die kant op te gaan hoor, maar met de finale liever in m'n eigen stadsie.
Op de bank voor de buis?
For great justice!
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 8 juli 2010 @ 18:17:12 #37
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_83815612
BREAKING NEWS

Er komt een groot scherm in Utrecht, niet in binnenstad maar bij de rode doos ( Vredenburg Leidsche Rijn)
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  donderdag 8 juli 2010 @ 18:19:30 #38
141482 Q.
JurassiQ
pi_83815677
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 18:17 schreef Paul het volgende:
BREAKING NEWS

Er komt een groot scherm in Utrecht, niet in binnenstad maar bij de rode doos ( Vredenburg Leidsche Rijn)
Geheel in lijn met de wens van wan-Aleid (woord van de dag) om van de binnenstad een openluchtmuseum te maken. .
For great justice!
pi_83815759
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 18:17 schreef Paul het volgende:
BREAKING NEWS

Er komt een groot scherm in Utrecht, niet in binnenstad maar bij de rode doos ( Vredenburg Leidsche Rijn)
Bron met definitieve bevestiging?
Und ein frau ist ein frau
  donderdag 8 juli 2010 @ 18:22:23 #40
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_83815760
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 18:17 schreef Paul het volgende:
BREAKING NEWS

Er komt een groot scherm in Utrecht, niet in binnenstad maar bij de rode doos ( Vredenburg Leidsche Rijn)
Als je al zo ver bent kun je net zo goed op het museumplein gaan staan.
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 8 juli 2010 @ 18:23:22 #41
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_83815787
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 18:22 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:

[..]

Bron met definitieve bevestiging?
Was net op RTV Utrecht, persbericht wat ze voorlazen.
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  donderdag 8 juli 2010 @ 18:23:58 #42
141482 Q.
JurassiQ
pi_83815805
Dat wordt dus Amsterdam. In de binnenstad zal wel nog minder te zien zijn dan de vorige keer. En bij Vredenburg LR wil ik nog niet dood gevonden worden. Hadden ze geen deal kunnen sluite met de Jaarbeurs ofzo? Ruimte genoeg daar en ze betalen de komende 9000 jaar toch maar 1 gulden erfpacht per jaar. De Jaarbeurs mag wel een keer iets terug doen voor deze stad, ze nemen al zoveel.
For great justice!
  donderdag 8 juli 2010 @ 18:28:02 #43
141482 Q.
JurassiQ
pi_83815913
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 18:23 schreef Paul het volgende:

[..]

Was net op RTV Utrecht, persbericht wat ze voorlazen.
Staat ook op http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/245916
For great justice!
  donderdag 8 juli 2010 @ 18:48:01 #44
141482 Q.
JurassiQ
pi_83816521
quote:
WK-finale Utrecht op scherm bij 'Rode Doos'

UTRECHT - In Utrecht is de WK-finale Nederland-Spanje zondagavond te bekijken op een groot buitenscherm bij Muziekcentrum Vredenburg Leidsche Rijn ('de Rode Doos').

De gemeente is ingegaan op een aanbod van evenementenorganisatie X-Sense. Het terrein bij het muziekcentrum biedt ruimte aan 8500 Oranjesupporters. Voor het evenement gelden dezelfde richtlijnen, waaraan elke aanvraag voor het plaatsen van een buitenscherm in de openbare ruimte moet voldoen.

POPFESTIVAL
Vrijdag is er een groot popfestival 'Thuis' bij het muziekcentrum Vredenburg Leidsche Rijn gaande. Alle faciliteiten voor een groot evenement zijn daarom voorhanden.

EISEN
Het festivalterrein bij de 'Rode Doos' voldoet volgens de gemeente aan alle eisen. Er kunnen 8500 mensen terecht, het terrein is goed bereikbaar. In geval van een calamiteit is het terrein gemakkelijk te verlaten. Er zijn voldoende toiletfaciliteiten georganiseerd, en EHBO en beveiliging is aanwezig. Water is gratis beschikbaar.

JAARBEURS
De gemeente wilde aanvankelijk in samenwerking met Jaarbeurs Utrecht het buitenevenement organiseren. Op het Jaarbeursterrein is plaats voor tienduizenden oranjefans. Hoewel Jaarbeurs Utrecht eerst alle medewerking toezegde, kwam men daar op het laatste moment op terug zegt de gemeente; de locatie zou niet geschikt zijn voor een dergelijk buitenevenement.

SPOORWEGMUSEUM
Vervolgens heeft de gemeente opnieuw gekeken naar het 'last minute' aanbod van anderen. Het aanbod van het Spoorwegmuseum om een WK scherm te plaatsen op het plein voor het museum is in de afweging afgevallen als minder geschikt. Het plein kan te weinig kijkers bergen.

Het ligt midden in een woonomgeving en de looproutes naar het centrum zijn kwetsbaar. Er waren twee alternatieven in Leidsche Rijn: het aanbod van XL Event voor een WK-scherm in het Amaliapark en het aanbod van X-Sense om bij de 'Rode Doos'. De laatste bleek het beste te voldoen aan de eisen, wat betreft ligging, beschikbare infrastructuur en organisatie, stelt de gemeente.

WOLFSEN
Burgemeester Wolfsen: "We willen zondag vanzelfsprekend een mooi feest in de stad. Met zoveel mensen op straat is het nodig strikte voorwaarden aan evenementen te stellen. Ik moet als burgemeester rekening houden met de maximale capaciteit van politie en hulpdiensten. Ook bij een overwinningsfeest, waar we allemaal op hopen, vraagt veiligheid veel aandacht."
For great justice!
pi_83816747
http://dnu.nu/artikel/257(...)enburg-leidsche-rijn

.

Ordnung muss sein! Alle Risiko ausradiert! Keine Fehler!

[ Bericht 5% gewijzigd door DennisMoore op 08-07-2010 19:00:14 ]
pi_83816834
Fucking hell, zelfs Leidsche Rijn krijgt een scherm, maar in Utrecht is het nog steeds niet mogelijk

Laat maar, ik blijf wel thuis...

Wat een incompetente achterlijke idiote debiele tyfusburgemeester hebben we toch! Rot op! Rot op! Rot op!
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_83816986
Ook belachelijk dat de Jaarbeurs niet meer wil meewerken. Tyf op uit het centrum, achterlijk zalencomplex. Gaan jullie maar lekker in Leidsche Rijn zitten. Dan kan die grond tenminste gebruikt worden om de echte Utrechter te vermaken (park, plein, marktplaats en dergelijke...)
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_83817077
Mooie troosteloze foto ook op DNU, van die achterlijke rode doos.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_83817182
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 18:13 schreef Q. het volgende:

[..]

Op de bank voor de buis?
Nee, ik vind het niet zo ver naar de Rode Doos. Met lijn 5 en een stukje lopen ben je er binnen een kwartier. Kijk ik wil daarna gewoon een feestje kunnen vieren op het Neude en dan als het moet kruipend naar huis.
Und ein frau ist ein frau
pi_83817213
Wan-Aleid, ik vinnum mooi

Volgens mij is Ivo klaar met dat interim-gebeuren, dus hij is vast wel beschikbaar.
pi_83817220
Overigens ligt de Rode Doos nog voor de A2.
Und ein frau ist ein frau
pi_83817249
En in Leidsche Rijn kun je prima wonen.

Zeg maar waar een woonwijk voor bedoeld is.
Und ein frau ist ein frau
  donderdag 8 juli 2010 @ 19:31:49 #53
141482 Q.
JurassiQ
pi_83818107
Ik ben een beetje verdrietig.
For great justice!
pi_83818362
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 19:31 schreef Q. het volgende:
Ik ben een beetje verdrietig.
Niet gewonnen met de poule?
Und ein frau ist ein frau
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 8 juli 2010 @ 19:46:39 #55
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_83818547
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 18:57 schreef Nielsch het volgende:
Fucking hell, zelfs Leidsche Rijn krijgt een scherm, maar in Utrecht is het nog steeds niet mogelijk

Laat maar, ik blijf wel thuis...

Wat een incompetente achterlijke idiote debiele tyfusburgemeester hebben we toch! Rot op! Rot op! Rot op!
Leidsche Rijn = Utrecht !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  donderdag 8 juli 2010 @ 19:58:55 #56
141482 Q.
JurassiQ
pi_83818939
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 19:46 schreef Paul het volgende:

[..]

Leidsche Rijn = Utrecht !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111
LEUGENS! Leidsche Rijn is net zo min Utrecht als Nieuwegein of Maastricht!
For great justice!
pi_83819088
Wat een gigantische faal zeg. Volgens rtv Utrecht kunnen ze daar 8500 supporters kwijt, maar ik vraag me af of ze dan wel de kinderwagens geteld hebben.

Ik ga wel weer ergens buiten kijken naar een tv die achter een raam hangt
pi_83821020


Best gezellig toch? Wat zeuren jullie allemaal ?
Voldoende toiletvoorzieningen enzo, zodat bezoeker Wolfsen naar 't toilet kan met z'n plasketting....
pi_83822005
Echt met de dingen die Wolfsen uithaalt krijg ik gewoon heimwee naar Anie Brouwer
  donderdag 8 juli 2010 @ 22:10:51 #60
141482 Q.
JurassiQ
pi_83824187

"In Leidsche Rijn en dat is pri-hi-ma
Vi-va-ha wan-Aleid
We haten toch het voetbal
Het volk's niet van belang
In Utereg daar kan het niet
ga maar naar Amsterdam"


Allemaal!
For great justice!
  donderdag 8 juli 2010 @ 22:14:44 #61
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_83824543
* Ireth sluit aan!
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
  donderdag 8 juli 2010 @ 23:04:23 #62
189229 Eva4Evah
Niet teveel zuipen
pi_83827102
Okee balen dat er geen scherm komt, ja in fucking LR maar daar hoef ik niet heen?!

Hoe was het dinsdag in de stad, was het overal wel prima om te kijken of was er nog specifiek ergens een wat groter scherm oid? Ik ben net terug van een paar dagen Berlijn en heb dus alle gekte hier gemist. Plan is om gewoon naar de stad/Neude oid te gaan a.s. zondag, lijkt me gezellig toch?
pi_83835768
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 23:04 schreef Eva4Evah het volgende:
Okee balen dat er geen scherm komt, ja in fucking LR maar daar hoef ik niet heen?!

Hoe was het dinsdag in de stad, was het overal wel prima om te kijken of was er nog specifiek ergens een wat groter scherm oid? Ik ben net terug van een paar dagen Berlijn en heb dus alle gekte hier gemist. Plan is om gewoon naar de stad/Neude oid te gaan a.s. zondag, lijkt me gezellig toch?
Beter kijk je in een wat minder populaire kroeg en trek je daarna - hopelijk - feestend richting de Neude.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  vrijdag 9 juli 2010 @ 07:38:35 #64
141482 Q.
JurassiQ
pi_83835784
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 07:34 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Beter kijk je in een wat minder populaire kroeg en trek je daarna - hopelijk - feestend richting de Neude.
Zijn er op dit soort dagen wel minder populaire kroegen?
For great justice!
pi_83836064
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 07:38 schreef Q. het volgende:

[..]

Zijn er op dit soort dagen wel minder populaire kroegen?


Wellicht dat het in Cafe De Stad op het Lucasbolwerk en De Stichtse Taveerne in de Twijnstraat wel wat rustiger is dan in De Beurs of De Dikke Dries.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_83837371
Het zal me trouwens benieuwen of dit hele verhaal nog een politiek staartje krijgt of dat het na zondag gewoon "vergeten" wordt en er weer rustig verder bestuurd wordt. Ik vrees het laatste
pi_83837428
Glas, plas, was.
  vrijdag 9 juli 2010 @ 09:12:04 #68
270029 Herr_Uberfrutzel
Genau ist genau
pi_83837598
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 07:34 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Beter kijk je in een wat minder populaire kroeg en trek je daarna - hopelijk - feestend richting de Neude.
Wat hij zegt.
Und ein frau ist ein frau
  vrijdag 9 juli 2010 @ 09:15:30 #69
270029 Herr_Uberfrutzel
Genau ist genau
pi_83837689
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 09:04 schreef TMan het volgende:
Het zal me trouwens benieuwen of dit hele verhaal nog een politiek staartje krijgt of dat het na zondag gewoon "vergeten" wordt en er weer rustig verder bestuurd wordt. Ik vrees het laatste
Dat weet ik nog zo net ziet. Bij elke beslissing van Wolfsen wordt er nu nog steeds gerefereerd aan het relletje met de persvrijheid. De media heeft nu een legitieme reden om in het vervolg de hele persoon Wolfsen aan te pakken.

Ik zie het Wouter de Heus zo opschrijven:

"Burgermeester Wolfsen, berover van persvrijheid en verklaard tegenstander van voetbalschermen bij het WK, maakte vanmiddag weer een absurde beslissing" etc. etc.
Und ein frau ist ein frau
  vrijdag 9 juli 2010 @ 09:22:47 #70
141482 Q.
JurassiQ
pi_83837913
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 09:15 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:

[..]

Ik zie het Wouter de Heus zo opschrijven:

"Burgermeester Wolfsen, berover van persvrijheid en verklaard tegenstander van voetbalschermen bij het WK, maakte vanmiddag weer een absurde beslissing" etc. etc.
"Volksvijand nummer één."
For great justice!
  vrijdag 9 juli 2010 @ 10:43:10 #71
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_83840340
De Winkel van Sinkel of Havana hoef je in ieder geval niet te proberen. Daar stonden dinsdag om 19:00 al flinke rijen om naar binnen te mogen.
  vrijdag 9 juli 2010 @ 11:08:07 #72
141482 Q.
JurassiQ
pi_83841478
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 10:43 schreef Neelix het volgende:
De Winkel van Sinkel of Havana hoef je in ieder geval niet te proberen. Daar stonden dinsdag om 19:00 al flinke rijen om naar binnen te mogen.
Toen waren die al bomvol volgens mij. Wordt zondag gezellig druk in de stad voor die paar lullige kutschermpjes die er staan. .

Weg met Wolfsen
For great justice!
pi_83842641
Ik ben erbij op de neude! Lekker bij mensen thuis die daar op de hoek tegenover de beurs wonen; ik ga met mijn nederlandse vlag uit het raam hangen! Daarna lekker mee feesten op de neude uiteraard.
pi_83842885
Of mee-treuren.
  vrijdag 9 juli 2010 @ 11:38:13 #75
141482 Q.
JurassiQ
pi_83843179
Ik hoor nou weer iets over een eventueel scherm op het Jaarbeursplein. Niet heel gezellig maar wel redelijk groot en tenminste nog een beeeetje in de buurt van de stad.
For great justice!
  vrijdag 9 juli 2010 @ 12:02:11 #76
270029 Herr_Uberfrutzel
Genau ist genau
pi_83844630
Edit / verkeerd gelezen

Ik zit nu overigens bij de laagravense plas zal vanmiddag eens een recensie schrijven.
Und ein frau ist ein frau
pi_83846466
Al dat gezeur om die schermen, het is niet eens nodig. Octopus Paul heeft gesproken en koos Spanje uit. De wedstrijd zelf spelen is dus maar een formaliteit
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
pi_83846502
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 12:51 schreef dreamzk het volgende:
Al dat gezeur om die schermen, het is niet eens nodig. Octopus Paul heeft gesproken en koos Spanje uit. De wedstrijd zelf spelen is dus maar een formaliteit
wel vreemd, aangezien de octopus volgens de zoo morgen pas zijn voorspelling gaat doen.
pi_83847112
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 12:52 schreef Snuitebolletje het volgende:

[..]

wel vreemd, aangezien de octopus volgens de zoo morgen pas zijn voorspelling gaat doen.
http://www.nu.nl/buitenla(...)-als-winnaar-wk.html

Hele internet staat vol met zijn voorspelling.
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
  vrijdag 9 juli 2010 @ 15:32:41 #80
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_83852810
Gelukkig kunnen ze er in Den Haag ook wat van met veiligheidseisen....staan we als Utrecht niet helemaal voor lul: http://nu.nl/binnenland/2289071/zondag-geen-scherm-malieveld.html
  vrijdag 9 juli 2010 @ 15:34:06 #81
141482 Q.
JurassiQ
pi_83852857
Maar Den Haag is dan ook de relstad bij uitstek met al dat ADO tuig.
For great justice!
pi_83854782
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 12:51 schreef dreamzk het volgende:
Al dat gezeur om die schermen, het is niet eens nodig. Octopus Paul heeft gesproken en koos Spanje uit. De wedstrijd zelf spelen is dus maar een formaliteit
Bij het EK2008 had Paul ook in totaal 1 wedstrijd fout; juist, de finale!
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  vrijdag 9 juli 2010 @ 16:40:29 #83
280275 Ragboer
Forza FC Utreg!
pi_83855522
Neude Ultras!
Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
pi_83855580
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 16:22 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Bij het EK2008 had Paul ook in totaal 1 wedstrijd fout; juist, de finale!
Volgens wikipedia had ie er zelfs 2 fout bij het EK '98.
  vrijdag 9 juli 2010 @ 17:00:35 #85
141482 Q.
JurassiQ
pi_83856301
Zelfs in Amersfoort hebben ze schermen in het centrum. .
For great justice!
  vrijdag 9 juli 2010 @ 17:01:55 #86
141482 Q.
JurassiQ
pi_83856345
Zou de NS rekening houden met 100.000 Utrechters die naar Amsterdam willen om daar op een groot scherm te kijken omdat dat in Utrecht niet kan dankzij Kameraad Aleid?
For great justice!
  vrijdag 9 juli 2010 @ 17:06:25 #87
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_83856500
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 17:01 schreef Q. het volgende:
Zou de NS rekening houden met 100.000 Utrechters die naar Amsterdam willen om daar op een groot scherm te kijken omdat dat in Utrecht niet kan dankzij Kameraad Aleid?
Gegarandeerd niet, dus ik kijk wel in de kroeg.
pi_83856900
Ik zie het trouwens al gebeuren dat er straks een man of 50 komen opdagen in LR en dat Aleid daarna verontwaardigd gaat doen over zijn beeld dat de burger van Utrecht maar ondankbaar is...
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  vrijdag 9 juli 2010 @ 17:22:53 #89
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_83856989
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 17:19 schreef Nielsch het volgende:
Ik zie het trouwens al gebeuren dat er straks een man of 50 komen opdagen in LR en dat Aleid daarna verontwaardigd gaat doen over zijn beeld dat de burger van Utrecht maar ondankbaar is...
Volgende keer helemaal geen scherm meer, want blijkbaar is daar helemaal geen behoefte aan.
pi_83857170
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 17:22 schreef Nobu het volgende:

[..]

Volgende keer helemaal geen scherm meer, want blijkbaar is daar helemaal geen behoefte aan.
Zoiets ja
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  vrijdag 9 juli 2010 @ 17:33:14 #91
270029 Herr_Uberfrutzel
Genau ist genau
pi_83857325
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 17:19 schreef Nielsch het volgende:
Ik zie het trouwens al gebeuren dat er straks een man of 50 komen opdagen in LR en dat Aleid daarna verontwaardigd gaat doen over zijn beeld dat de burger van Utrecht maar ondankbaar is...
Meh, in LR (incl vleuten de meern) wonen geloof ik al iets van 40.000 mensen. Als 10% komt opdagen (ligt dichter bij de stad dan LR zelf immers) is het terrein al voor de helft gevuld.
Und ein frau ist ein frau
pi_83858795
Hmpf ik ga toch maar niet naar Amsterdam. Maandag gaat ivm werk fijn de wekker om 6u Als je dan nog vanaf museumplein terug naar Utrecht moet wordt het een latertje. Maar eens kijken waar ik in Utrecht de wedstrijd ga volgen dan
Too much is never enough!
pi_83863379
Ik ga gewoon thuis kijken trouwens, maar voor mensen die graag naar een groot scherm willen kijken in de binnenstad vind ik het kut. Sowieso, het hele centrum wordt klaargestoomd voor een groot feest waar vele duizenden mensen worden verwacht, maar een scherm ophangen is dan teveel gevraagd. Echt te belachelijk voor woorden...
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_83871635
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 17:01 schreef Q. het volgende:
Zou de NS rekening houden met 100.000 Utrechters die naar Amsterdam willen om daar op een groot scherm te kijken omdat dat in Utrecht niet kan dankzij Kameraad Aleid?
KameraAleid?

Sorry, deze is slecht
pi_83872627
Wat een herrie buiten (Transwijk).
  zaterdag 10 juli 2010 @ 02:57:15 #96
141482 Q.
JurassiQ
pi_83874331
In Amersfoort ( ) hebben ze wel grote schermen. Misschien dat ik daar dan maar naar toe ga.
For great justice!
  zaterdag 10 juli 2010 @ 02:57:43 #97
141482 Q.
JurassiQ
pi_83874335
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 20:50 schreef Nielsch het volgende:
Echt te belachelijk voor woorden...
Nee. Utrecht.
For great justice!
pi_83874359
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 16:40 schreef Ragboer het volgende:
Neude Ultras!
haha daar leek het dinsdag wel op ja
pi_83874935
Kabinet wijst projecten crisiswet aan

Met de groetjes aan Kees.
  zaterdag 10 juli 2010 @ 07:40:17 #100
141482 Q.
JurassiQ
pi_83874983
Kees is bijzonder rustig de laatste tijd.
For great justice!
pi_83875167
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 07:13 schreef DennisMoore het volgende:
Kabinet wijst projecten crisiswet aan

Met de groetjes aan Kees.
Nou, hopelijk schiet het daardoor een beetje meer op... want met het tempo dat het nu gaat zijn ze hier in 2045 nog niet klaar....
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  zaterdag 10 juli 2010 @ 08:42:07 #102
141482 Q.
JurassiQ
pi_83875233
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 08:27 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Nou, hopelijk schiet het daardoor een beetje meer op... want met het tempo dat het nu gaat zijn ze hier in 2045 nog niet klaar....
Dat komt niet door bezwaarschriften maar door gekloot bij de gemeente en de andere betrokken partijen.
For great justice!
pi_83875258
Klote Telfort ADSL verbinding... valt telkens weg.
Zal wel door de warmte komen... daar kunnen de antieke draadjes in dit gebouw misschien niet tegen .
Net nu ik nieuwsgroepen wilde gaan leegtrekken...
pi_83875289


Het allereerste zichtbare iets met betrekking tot de renovatie van het Jaarbeursplein is een feit: die oerlelijke reclamezuil is niet meer...



http://dnu.nu/artikel/2585-reclamezuil-jaarbeursplein-geveld

Op naar de sloop van de Catharijne Sporthal en de Parkeergarage
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  zaterdag 10 juli 2010 @ 08:54:24 #105
141482 Q.
JurassiQ
pi_83875301
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 08:47 schreef DennisMoore het volgende:
Klote Telfort ADSL verbinding... valt telkens weg.
Ja, hier ook, paar keer per dag en enige wat dan helpt is het modem resetten. En Telfort zegt dat het aan mij ligt. Ik ga dan ook overstappen naar XS4ALL. Die nemen hun klanten wel serieus.
For great justice!
pi_83875307
Ik heb met ZIGGO Internet werkelijk nooit problemen gelukkig....
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_83875377
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 08:54 schreef Q. het volgende:

Ja, hier ook, paar keer per dag en enige wat dan helpt is het modem resetten. En Telfort zegt dat het aan mij ligt. Ik
Wat zeggen ze dan? Dat het aan je computer ligt, of dat je aansluiting 'in de meterkast' brak is?

'k Bedoel, je kunt toch inloggen in je modem en kijken naar de uptime enzo. Dat staat los van je computer verder.
pi_83875406
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 08:54 schreef Q. het volgende:

Ik ga dan ook overstappen naar XS4ALL. Die nemen hun klanten wel serieus.
Telfort 20Mb/s = 24,95 per maand
XS4ALL 20MB/s = 54,95 per maand

.
pi_83875506
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 09:06 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Telfort 20Mb/s = 24,95 per maand
XS4ALL 20MB/s = 54,95 per maand

.
DIG is hierrrrrrrrrrr!!!
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  zaterdag 10 juli 2010 @ 09:23:03 #110
141482 Q.
JurassiQ
pi_83875526
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 09:03 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Wat zeggen ze dan? Dat het aan je computer ligt, of dat je aansluiting 'in de meterkast' brak is?

'k Bedoel, je kunt toch inloggen in je modem en kijken naar de uptime enzo. Dat staat los van je computer verder.
Dat is goed allemaal dus het ligt aan mij, ook al sluit ik mn pc rechtstreeks op mn modem aan.
For great justice!
  zaterdag 10 juli 2010 @ 09:23:32 #111
141482 Q.
JurassiQ
pi_83875532
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 09:06 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Telfort 20Mb/s = 24,95 per maand
XS4ALL 20MB/s = 54,95 per maand

.
Ik heb genoeg aan de starter-versie, ik FOK! er toch alleen maar mee. Ik vind betrouwbaarheid belangrijker dan snelheid.
For great justice!
pi_83875547
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 09:19 schreef Nielsch het volgende:

DIG is hierrrrrrrrrrr!!!
Ja en VBL is ook elders en CUL ook. Niet zeuren.
D'r kon best een Utrechts Telfort-probleem zijn in de wijk enzo.
  zaterdag 10 juli 2010 @ 09:30:30 #113
141482 Q.
JurassiQ
pi_83875572
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 09:26 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Ja en VBL is ook elders en CUL ook. Niet zeuren.
D'r kon best een Utrechts Telfort-probleem zijn in de wijk enzo.
Daar heb ik zo geen last meer van.
For great justice!
  zaterdag 10 juli 2010 @ 09:33:11 #114
141482 Q.
JurassiQ
pi_83875603
De schermensoap staat nu ook op de FP:
Utrecht krijgt zondag toch groot scherm
For great justice!
  zaterdag 10 juli 2010 @ 11:17:30 #115
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_83877295
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 17:19 schreef Nielsch het volgende:
Ik zie het trouwens al gebeuren dat er straks een man of 50 komen opdagen in LR en dat Aleid daarna verontwaardigd gaat doen over zijn beeld dat de burger van Utrecht maar ondankbaar is...
Precies dezelfde redenering gebruiken als bij die wanstaltige burgemeestersreferendum...ja hoor, daar zie ik hem wel voor aan.
pi_83878146
Gewoon met zijn allen los op de neude; kijken of we gelijk die neude flat neer kunnen halen!
pi_83881960
Ook nog even het stukje van GeenStijl over de schermkwestie hier neerplempen:
quote:
Hierrrrr mag Utrecht de finale kijken
Sfeervolle locatie niet? Dit is de Rode Doos, de tijdelijke locatie van muziekcentrum Vredenburg. Ding staat naast een snelweg, op een tochtig industrieterrein waar het altijd regent. Notabene in Leidsche Rijn (pak 'm beet 36 km van hartje Utrecht) dus homo's zijn niet welkom. Hier, en alleen hier, komt een groot scherm waar Utrechters samen voetbal kunnen kijken. In o.a. Amsterdam, Rotterdam, Eindhoven, Apeldoorn, Arnhem, Emmen en Woerden wordt het een bruisend feest in het centrum. In Utrecht niet. Want Utrecht heeft Aleid Wolfsen als burgemeester. Regenteske zak hooi dat 't is. Als Nederland verliest is dat jouw schuld Aleid, besef dat wel.

Instant update: hoestende man in regenjas beweert dat Wolfsen "twee businessclass VIP-tickets voor finale WK heeft ontvangen in ruil voor vernietiging van complete oplage Voetbal International".
Dag geloofwaardigheid
Dag aanzien
Dag trots gevoel
Dag Wolfsen
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_83883936
waar zou je in Utrecht het beste de finale kunnen bekijken? ik wil namelijk niet bij dat lelijke scherm kijken maar het wel gewoon fatsoenlijk kunnen zien. Gaat het erg druk worden in de kroegen in de binnenstad? Hoe was dat tegen Brazilie en Uruguay? Ik zit te denken aan de Winkel van Sinkel en ik hoorde ook dat o.a. Stairway to Heaven, Mick O'connolls en Heerenplein schermen zijn, maar is het dan wel goed te zien / kun je naar binnen?
pi_83883976


Gewoon naar de radio luisteren.
  zaterdag 10 juli 2010 @ 16:06:34 #120
141482 Q.
JurassiQ
pi_83884594
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 15:37 schreef Rolmaat het volgende:
waar zou je in Utrecht het beste de finale kunnen bekijken? ik wil namelijk niet bij dat lelijke scherm kijken maar het wel gewoon fatsoenlijk kunnen zien. Gaat het erg druk worden in de kroegen in de binnenstad? Hoe was dat tegen Brazilie en Uruguay? Ik zit te denken aan de Winkel van Sinkel en ik hoorde ook dat o.a. Stairway to Heaven, Mick O'connolls en Heerenplein schermen zijn, maar is het dan wel goed te zien / kun je naar binnen?
Het gaat extreem druk zijn, dat wil je echt niet weten. De kwart- en halve finales waren er echt geen indicatie voor, IEDEREEN wil dit zien, als het even kan in de stad. Ik denk dat wij in onze stad nog nooit zo'n messenmassa gezien hebben als we zondag te zien krijgen. Dus trek je eigen conclusies.
For great justice!
pi_83884787
olivier is misschien net wat rustiger, en probeer vooral zijstraatjes uit de route... Neude is kansloos, maar daar gaan we massaal met zijn allen naartoe na afloop
pi_83886293
Probeer Cafe de Stad op het Lucasbolwerk, de Stichtse Taveerne in de Twijnstraat, Cafe Rex aan de Nobelstraat, Eigen Schuld aan de Nachtegaalstraat... allemaal kroegjes waar het MISSCHIEN niet prop- en propvol zit. Maar geen garantie daarop natuurlijk....
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_83886322
Cafe DeRat, 't Dorstige Hart...
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  zaterdag 10 juli 2010 @ 17:15:48 #124
141482 Q.
JurassiQ
pi_83886551
Er is trouwens nog wel kans op flinke onweersbuien morgen. Dat wordt gezellig. .
For great justice!
pi_83896098
De incompetentie van onze burgemeester en zijn mede-bestuurders kent werkelijk geen grenzen (van DNU.nu):
quote:
De soap rond de Utrechtse WK-schermen is nog niet helemaal voorbij. Utrecht dacht dat de Jaarbeurs het feestje zondag wel zou organiseren maar stelde die vraag nooit, zegt holdingdirecteur Arie Brienen.

Brienen: “Wij hebben onszelf ook niet aangemeld als locatie. De vraag kwam via de gemeente nadat ze woensdag zes plekken had geschouwd. Ons parkeerveld P2 aan de Overste den Oudenlaan stond bij hen op nummer één, werd ons gezegd.”

De woordvoerder van burgemeester Wolfsen verklaarde eerder dat de Jaarbeurs op het laatste moment zou zijn afgehaakt en er daarom uitgeweken moest worden naar Vredenburg Leidsche Rijn. Dat verhaal blijkt een stuk genuanceerder te liggen.

Volgens Brienen ging de gemeente er zonder meer vanuit dat Jaarbeurs het feestje wel wilde organiseren. “Wij kunnen dat ook prima. Intern hebben we een inschatting gemaakt over de opkomst. Die zagen wij tussen de 1000 en 1500 man. Op het parkeerdek zijn geen faciliteiten. Buitentaps mochten wij niet plaatsen. Zo’n feest kunnen wij niet organiseren als we drie cola en een ijsje verkopen. Voor ons was meteen duidelijk dat wij het niet zouden doen, maar de gemeente kon ons terrein wel huren.”

Het gemeentelijk hoofd Stadspromotie, Jo de Viet, deed alle onderhandelingen. Brienen: “Donderdagochtend had hij met een medewerker bij ons overleg. Rond half twee werd ik door Wolfsen gebeld dat wij het konden gaan doen. Ik heb aangegeven dat wij het parkeerterrein wel wilden verhuren voor 10.000 euro en de gemeente de rest zelf kon organiseren. Daar schrok de burgemeester van. Ook hij dacht niet anders dan dat wij de organisator zouden zijn. Nogmaals, die vraag is ons niet gesteld en onder de gegeven condities was dat sowieso ondoenlijk.”

Uiteindelijk koos de gemeente om dan maar in zee te gaan met X-Sense die toch al een terrein had ingericht rond de Rode Doos in Leidsche Rijn voor het popfestival 'Thuis', dat vrijdagavond plaatsvond. Daar staan al buitentaps met een vergunning, die in ieder geval vrijdag geldig was.

Omdat andere horeca-ondernemers ook al afhaakten omdat er niks mocht op het gebied van horeca-voorzieningen heeft DNU.nu de vergunning opgevraagd bij de gemeente. Die kon zaterdag niet geleverd worden. Wel gaf een woordvoerder aan dat de vergunning van ‘Thuis’ is verlengd voor de zondag.

Het lijkt al met al op een ‘regeltjes’ verhaal te zijn uitgedraaid, anders dan waar de gemeenteraad Wolfsen in meerderheid om had gevraagd.

Brienen had zelf een voorkeur voor meerdere schermen op locaties in de binnenstad. “Ik ga ook niet op een parkeerterrein staan. Daarbij ben ik ook niet zo beducht voor mogelijke veiligheidsproblemen in de stad, maar daar ga ik dan ook niet over.”

Het ministerie van Binnenlandse Zaken heeft gemeenten inmiddels verzocht om buitenschermen te laten staan voor de huldiging van Oranje aanstaande dinsdag in Amsterdam. De hoofdstad overweegt toegangswegen te sluiten bij een te grote toeloop.
Hoe fucking treurig dit...
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_83896432
Lekker weer .
pi_83897287
Damn... 3G ligt er ook uit nu. Da's langzaam internetten .

Behoorlijke atmosferische storingsdinges dus!

En dat dit weer dan 3 weken aanhoudt ofzo, continu. Doomsday scenario's! Te veel films gekeken .
  zaterdag 10 juli 2010 @ 22:38:49 #128
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_83897966
Zal Aleid al weggespoeld zijn met zijn schermpje
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
  zondag 11 juli 2010 @ 11:33:43 #129
141482 Q.
JurassiQ
pi_83910084
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 21:58 schreef Nielsch het volgende:
De incompetentie van onze burgemeester en zijn mede-bestuurders kent werkelijk geen grenzen (van DNU.nu):
[..]

Hoe fucking treurig dit...
Ik lees het ook net, echt....
For great justice!
pi_83910223
Kut utrecht, ik ga wel naar een andere stad vanavond!
  zondag 11 juli 2010 @ 11:40:42 #131
141482 Q.
JurassiQ
pi_83910256
quote:
Op zondag 11 juli 2010 11:39 schreef Snuitebolletje het volgende:
Kut utrecht, ik ga wel naar een andere stad vanavond!
Amsterdam lijkt me niet fijn met het OV vanavond. . Amersfoort zal ook wel druk worden, ik verwacht dat een boel Utrechters daar gaan kijken. Of in Nieuwegein. .
For great justice!
  zondag 11 juli 2010 @ 13:04:51 #132
141482 Q.
JurassiQ
pi_83912899
Ik ben echt bang dat ik er vanavond echt niets van ga kunnen zien.
For great justice!
pi_83912975
Ik zorg dat ik rond 6 uur in de stad ben en dan hebben we gelukkig nog genoeg tijd om een goede spot te vinden. Gelukkig zit alles op loopafstand, dus ik heb er vertrouwen in.
  zondag 11 juli 2010 @ 13:21:03 #134
141482 Q.
JurassiQ
pi_83913503
Het gaat wel een drama worden denk ik. Juist OMDAT er geen schermen staan. Van mij mogen er wel wat ruiten van het stadhuis sneuvelen. .
For great justice!
pi_83913790
quote:
Op zondag 11 juli 2010 13:21 schreef Q. het volgende:
Het gaat wel een drama worden denk ik. Juist OMDAT er geen schermen staan. Van mij mogen er wel wat ruiten van het stadhuis sneuvelen. .
En dan daarbinnen de pc schermen bij die ruiten neerzetten en de NOS stream aanzetten
  zondag 11 juli 2010 @ 13:38:10 #136
270029 Herr_Uberfrutzel
Genau ist genau
pi_83914126
Ik zit vanavond mooi thuis met m'n bakkes voor een 107" HD LED dinges

En daarna het Neude onveilig maken
Und ein frau ist ein frau
pi_83916535
Komen toch een paar aardige hagelstenen naar beneden vallen
Too much is never enough!
  zondag 11 juli 2010 @ 14:40:33 #138
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_83916606
Het regent eieren!
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_83916676
Ben benieuwd hoe mijn dak het houdt; gisteren al lekkage, dat zal er vandaag ook wel weer doorheen komen zetten...
  zondag 11 juli 2010 @ 14:42:14 #140
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_83916681
Gelukkig maar een klein wolkbreukje, het is alweer weg..

Maar nou is heel Nederland oranje op de buienradar!
  zondag 11 juli 2010 @ 14:51:04 #141
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_83917064
En gelijk breekt die zon weer door... het had van mij nog wel ff mogen blijven doorregenen...
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
  zondag 11 juli 2010 @ 14:51:58 #142
141482 Q.
JurassiQ
pi_83917096
Oranje!
For great justice!
  zondag 11 juli 2010 @ 15:16:41 #143
189229 Eva4Evah
Niet teveel zuipen
pi_83918045
Wij willen naar de Winkel van Sinkel en we gaan om 19u in de rij staan. Hopelijk kom ik erin en zie ik wat
  zondag 11 juli 2010 @ 15:22:37 #144
141482 Q.
JurassiQ
pi_83918279
quote:
Op zondag 11 juli 2010 15:16 schreef Eva4Evah het volgende:
Wij willen naar de Winkel van Sinkel en we gaan om 19u in de rij staan. Hopelijk kom ik erin en zie ik wat
Dan is 19:00 veeeeeel te laat, denk dat je daar wel om 18:00 moet zijn als je daar naar binnen wil.
For great justice!
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 11 juli 2010 @ 15:23:31 #145
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_83918314
Ik lees op twitter dat er flinke hagelstenen net naar beneden kwamen vallen in Utrecht

http://twitpic.com/24dbv2
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_83918384
quote:
Op zondag 11 juli 2010 15:16 schreef Eva4Evah het volgende:
Wij willen naar de Winkel van Sinkel en we gaan om 19u in de rij staan. Hopelijk kom ik erin en zie ik wat
Inderdaad, 19:00 uur lijkt me een beetje te laat.... Liep net langs de Stichtse Taveerne en daar werd ook al aangeraden om rond 18:00 uur te komen...

Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 11 juli 2010 @ 15:28:17 #147
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_83918507
quote:
Op zondag 11 juli 2010 15:25 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Inderdaad, 19:00 uur lijkt me een beetje te laat.... Liep net langs de Stichtse Taveerne en daar werd ook al aangeraden om rond 18:00 uur te komen...

GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  zondag 11 juli 2010 @ 15:28:57 #148
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_83918533
quote:
Op zondag 11 juli 2010 15:23 schreef Paul het volgende:
Ik lees op twitter dat er flinke hagelstenen net naar beneden kwamen vallen in Utrecht

http://twitpic.com/24dbv2
Als kleine eieren zo groot! De wind waaide ze precies hier tegen mijn ramen aan!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_83918556
quote:
Op zondag 11 juli 2010 15:28 schreef Paul het volgende:

[..]


wat mot je met je ???

anders ga je lekker in het Zeist-topic posten
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_83918573
Zat net op het terras van De Poort en de stad stroomde al langzaam vol met oranje mensen...
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 11 juli 2010 @ 15:39:24 #151
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_83918957
quote:
Op zondag 11 juli 2010 15:29 schreef Nielsch het volgende:

[..]

wat mot je met je ???

anders ga je lekker in het Zeist-topic posten
Ik moet gewoon lachen dat je om 18 uur al in de kroeg moet gaan staan voor een plekkie
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_83919081
quote:
Op zondag 11 juli 2010 15:39 schreef Paul het volgende:

[..]

Ik moet gewoon lachen dat je om 18 uur al in de kroeg moet gaan staan voor een plekkie
tsja, je moet toch wat zonder groot scherm
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  zondag 11 juli 2010 @ 15:43:34 #153
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_83919123
quote:
Op zondag 11 juli 2010 15:39 schreef Paul het volgende:

[..]

Ik moet gewoon lachen dat je om 18 uur al in de kroeg moet gaan staan voor een plekkie
Ze zaten om 12 uur al op het museumplein in A.Dam!
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_83919217
Ik stond net echt helemaal vooraan in Cafe De Poort, met m'n neus voor de flatscreen. Zit nu echter weer thuis. Waar ik ook de wedstrijd ga kijken!
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  zondag 11 juli 2010 @ 15:46:39 #155
270029 Herr_Uberfrutzel
Genau ist genau
pi_83919235
edit / laat maar verkeerd gekeken
Und ein frau ist ein frau
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 11 juli 2010 @ 15:48:26 #156
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_83919297
quote:
Op zondag 11 juli 2010 15:46 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
Vanavond tijdens de wedstrijd barst het onweer weer los:

http://www.buienradar.nl/h.aspx?jaar=-3&soort=loop24uur1x1

Hébben we eindelijk een scherm in de buitenlucht.....
Zo te zien niet in Utrecht?
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_83919341
quote:
Op zondag 11 juli 2010 15:46 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
Vanavond tijdens de wedstrijd barst het onweer weer los:

http://www.buienradar.nl/h.aspx?jaar=-3&soort=loop24uur1x1

Hébben we eindelijk een scherm in de buitenlucht.....
Volgens mij valt het wel mee...
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  zondag 11 juli 2010 @ 15:50:06 #158
270029 Herr_Uberfrutzel
Genau ist genau
pi_83919371
jaja, ik zat naar het onweer van gister om 20.30 uur te kijken
Und ein frau ist ein frau
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 11 juli 2010 @ 15:50:10 #159
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_83919375
quote:
Op zondag 11 juli 2010 15:46 schreef Nielsch het volgende:
Ik stond net echt helemaal vooraan in Cafe De Poort, met m'n neus voor de flatscreen. Zit nu echter weer thuis. Waar ik ook de wedstrijd ga kijken!
Toch geen zin om zoveel uren daar te wachten ?
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_83919414
quote:
Op zondag 11 juli 2010 15:50 schreef Paul het volgende:

[..]

Toch geen zin om zoveel uren daar te wachten ?
nee, niet echt nee. Plus ik heb een kindje van 2 weken oud, dus echt in de stad kijken zit er sowieso niet in...
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 11 juli 2010 @ 15:59:55 #161
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_83919750
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  zondag 11 juli 2010 @ 16:02:19 #162
189229 Eva4Evah
Niet teveel zuipen
pi_83919849
quote:
Op zondag 11 juli 2010 15:22 schreef Q. het volgende:

[..]

Dan is 19:00 veeeeeel te laat, denk dat je daar wel om 18:00 moet zijn als je daar naar binnen wil.
Oh echt, FFUUUU Nouja we zien wel. Heb niet zo'n zin om er al om 18u te gaan staan. Anders kijken we maar ergens anders/bij iemand thuis oid.
  zondag 11 juli 2010 @ 16:44:03 #163
141482 Q.
JurassiQ
pi_83921346
Mijn vriendjes en ik gaan de volgende dingen proberen:

1e optie: De Zaak (buiten)
2e optie: Rode Doos.
3e optie: Bij mij thuis

Zou me niets verbazen als zelfs dat terrein bij de Rode Doos nog vol komt. Al die LR'ers.
For great justice!
  zondag 11 juli 2010 @ 16:44:29 #164
141482 Q.
JurassiQ
pi_83921364
quote:
Op zondag 11 juli 2010 15:25 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Inderdaad, 19:00 uur lijkt me een beetje te laat.... Liep net langs de Stichtse Taveerne en daar werd ook al aangeraden om rond 18:00 uur te komen...

Pfffff.
For great justice!
  zondag 11 juli 2010 @ 16:45:38 #165
141482 Q.
JurassiQ
pi_83921419
Het is dan wel weer een voordeel dat half Utrecht op het Museumplein zit.
For great justice!
pi_83923170
quote:
Op zondag 11 juli 2010 16:44 schreef Q. het volgende:
2e optie: Rode Doos.

Je bent in ieder geval niet de enige
quote:
Rode Doos, 16.15 uur: de eerste twee Oranjefans melden zich. Ze schrikken zich een hoedje dat ze de eerste zijn en balen lichtelijk dat ze het terrein nog niet op mogen. In de omgeving een terrasje pakken is er niet bij. Wachten tot 18.30 uur?

Ondertussen is de opbouw van het scherm al achter de rug en is op het scherm te zien hoe bezoekers het Museumplein in Amsterdam op stromen. Hoeveel mensen zich zondagavond richting Rode Doos zullen begeven, durft niemand van de organisatie te zeggen. Er is plek voor 9000 man, net als vrijdagavond tijdens het popfestival 'Thuis', waar 7500 mensen op af kwamen.

Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  zondag 11 juli 2010 @ 17:54:05 #167
141482 Q.
JurassiQ
pi_83923772
Ziet er gezellig uit.
For great justice!
pi_83927212
Kan iemand een sfeerimpressie geven van bij de Rode Doos en in het centrum?
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  zondag 11 juli 2010 @ 20:08:56 #169
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_83928133
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_83934431
Gaat er nog iemand gezellig mee naar de Rode Doos zo?
pi_83935653
Wat ben ik blij om op de ASW in Ondiep te wonen zeg Ik sta m'n voordeur open te maken, krijg ik van een marokkaan ineens een grote bek dat ik een "kuthollander" ben. Het is dat z'n vriendin 'm tegenhield om terug te komen want ik was zo verbouwereerd dat ie een klap had kunnen krijgen ook Sowieso is heel ondiep weer lekker onrustig met een grote politiemacht op de been
Too much is never enough!
  maandag 12 juli 2010 @ 00:00:10 #172
141482 Q.
JurassiQ
pi_83937989
De sfeer was na de wedstrijd aardig verkut, stonden aantal mensen op het punt van matten. .
For great justice!
pi_83938250
Op zich niet eens zo gek. Iedereen is redelijk pissig en veel mensen gaan juist lopen provoceren. Jammer dat het niet normaal kan gaan. Gelukkig moet ik morgen om 6.30 weer op dus hopelijk gaat iedereen hier op straat ook snel slapen
Too much is never enough!
  maandag 12 juli 2010 @ 00:14:58 #174
141482 Q.
JurassiQ
pi_83938943
Wolfsen zou nog bijna gelijk krijgen:

http://www.nu.nl/binnenla(...)utrechtse-neude.html
quote:
Rellerige sfeer op Utrechtse Neude

UTRECHT - De Utrechtse binnenstad is drie kwartier na het einde van de WK-finalewedstrijd, waarin Nederland met 0-1 verloor van Spanje, bijna helemaal leeggelopen.

Op de Neude echter heerst een wat rellerige sfeer, waarbij de politie en Mobiele Eenheid in grote getale aanwezig zijn. Een aantal relschoppers is opgepakt en afgevoerd in een politiebusje.

Zo ongeveer driekwart van de supporters lijkt op de fiets gestapt voor een stille aftocht. Het deel van de mensen dat is achtergebleven blijft rondhangen op het plein. Er wordt vuurwerk afgestoken.
For great justice!
pi_83939092
Op het neude staken een paar lui een duizendklapper af (ja je hebt toch geen zin om dat ding weer mee naar huis te nemen toch?) gelijk een busje van de ME erop af... Wat is dat voor een provocerend gedrag?

Nou ja ik ben gewoon lekker direct naar huis gegaan; niet echt in de feeststemming... donderdag gaan we gewoon weer beginnen!
pi_83940751
Ze lopen hier ook te donderen Net een hele tijd twee agenten hier op de straathoek gehad (O+) en nét 2 minuten nadat ze weg zijn komen de jochies die voor ze 'op de vlucht waren' door de straat rennen.. Van dat gajes van 14 jaar oud ofzo, lekker weer!
*Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*
  maandag 12 juli 2010 @ 06:54:26 #177
141482 Q.
JurassiQ
pi_83944120
Wie past die TT even aan?
For great justice!
pi_83944719
Naar europa league kampioen!
pi_83956092
quote:
Op maandag 12 juli 2010 08:38 schreef zatoichi het volgende:
Naar europa league kampioen!
pi_83957662
Is de stad alweer rustig? Ik heb tot 6.30 vanochtend nog af en toe een vuvuzela voor mn raam gehoord en toen ik om 6.45 zat te ontbijten gingen er weer ergens rotjes af. Wat een stad is het toch ook
Too much is never enough!
  maandag 12 juli 2010 @ 19:39:44 #181
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_83970119
Hoe was het nou uiteindelijk bij die rode doos?

Domplein wqs prima te doen nog. We kwamen om 19:45 aanlopen en stonden uiteindelijk een meter of 7 van een groot flatscreen af. De sfeer werd wel om te snijden tijdens de wedstrijd, zo ontzettend spannend...
pi_83970299
quote:
Op maandag 12 juli 2010 19:39 schreef Neelix het volgende:
Hoe was het nou uiteindelijk bij die rode doos?

Domplein wqs prima te doen nog. We kwamen om 19:45 aanlopen en stonden uiteindelijk een meter of 7 van een groot flatscreen af. De sfeer werd wel om te snijden tijdens de wedstrijd, zo ontzettend spannend...
Hoe kun jij in ruim tien jaar op Fok! nou maar 895 posts hebben?
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  maandag 12 juli 2010 @ 19:50:39 #183
141482 Q.
JurassiQ
pi_83970569
Weg met Wolfsen
For great justice!
pi_83980058
quote:
Op maandag 12 juli 2010 19:44 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Hoe kun jij in ruim tien jaar op Fok! nou maar 895 posts hebben?
inderdaad, zelfs ik heb er bijna 1600
  dinsdag 13 juli 2010 @ 10:30:16 #185
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_83989590
En wie gaat er naar Amsterdam?
Ik dus
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_83990461
Ik niet. Ik werk. En al was ik vrij, was ik ook niet gegaan eigenlijk.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  dinsdag 13 juli 2010 @ 12:11:36 #187
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_83992776
quote:
Op maandag 12 juli 2010 19:44 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Hoe kun jij in ruim tien jaar op Fok! nou maar 895 posts hebben?
Wordt er ook een wakker
Ik heb ooit in het begin van fok een account gemaakt, lang niet gebruikt en sinds een half jaartje wel weer.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 21:28:52 #188
270029 Herr_Uberfrutzel
Genau ist genau
pi_84017929
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 11:00 schreef Nielsch het volgende:
Ik niet. Ik werk. En al was ik vrij, was ik ook niet gegaan eigenlijk.
Same here
Und ein frau ist ein frau
  dinsdag 13 juli 2010 @ 21:38:25 #189
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_84018510
Maar wil er nou niemand voor uitkomen dat ie naar een rode doos heeft staan loeren zondag?
pi_84031424
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 21:38 schreef Neelix het volgende:
Maar wil er nou niemand voor uitkomen dat ie naar een rode doos heeft staan loeren zondag?
Ik zat thuis op de bank. Volgens DNU.nu waren er vooral mensen uit LR met kleine kinderen. Onze enige connectie uit LR zit echter in de VS...
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  woensdag 14 juli 2010 @ 08:25:39 #191
270029 Herr_Uberfrutzel
Genau ist genau
pi_84031614
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 21:38 schreef Neelix het volgende:
Maar wil er nou niemand voor uitkomen dat ie naar een rode doos heeft staan loeren zondag?
Ik heb ook alleen maar van horen zeggen. Het terrein was zo goed als vol, de sfeer was goed, het beeldz was ook goed en na 120 minuten voetbal ging iedereen als een speer naar huis.
Und ein frau ist ein frau
  woensdag 14 juli 2010 @ 08:29:02 #192
141482 Q.
JurassiQ
pi_84031658
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 08:25 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:

[..]

Ik heb ook alleen maar van horen zeggen. Het terrein was zo goed als vol, de sfeer was goed, het beeldz was ook goed en na 120 minuten voetbal ging iedereen als een speer naar huis.
Dat laatste was in de binnenstad niet anders. Nog nooit zo'n grote exodus gezien. .
For great justice!
pi_84234259
Wie weet er nog leuke werkgevers in de omgeving Utrecht waar je terechtkunt met een HBO opleiding elektrotechniek en WO toegepaste wiskunde erachteraan?

Ik zoek iets in de analyse/modellen-hoek, dus dat kan zijn bij een IT werkgever maar ook bij bijvoorbeeld een chemisch concern, of misschien zelfs wel de financiele markt.

Lekker brede vraag, I know, maar ik gooi het maar even in de groep het is hier toch al een paar dagen stil
pi_84236129
Bankverzekeraars genoeg in utrecht, wellicht iets in de riskmanagementhoek?
  maandag 19 juli 2010 @ 15:39:08 #195
141482 Q.
JurassiQ
pi_84236882
quote:
Op maandag 19 juli 2010 15:13 schreef lost95 het volgende:
Bankverzekeraars genoeg in utrecht
Ongeveer allemaal met dikke vacaturestops. Zeker voor mensen zonder ervaring.
For great justice!
pi_84237546
quote:
Op maandag 19 juli 2010 14:24 schreef TMan het volgende:
Wie weet er nog leuke werkgevers in de omgeving Utrecht waar je terechtkunt met een HBO opleiding elektrotechniek en WO toegepaste wiskunde erachteraan?

Ik zoek iets in de analyse/modellen-hoek, dus dat kan zijn bij een IT werkgever maar ook bij bijvoorbeeld een chemisch concern, of misschien zelfs wel de financiele markt.

Lekker brede vraag, I know, maar ik gooi het maar even in de groep het is hier toch al een paar dagen stil
capgemini ofzo?
Too much is never enough!
  maandag 19 juli 2010 @ 16:09:15 #197
8369 speknek
Another day another slay
pi_84237883
quote:
Op maandag 19 juli 2010 14:24 schreef TMan het volgende:
Wie weet er nog leuke werkgevers in de omgeving Utrecht waar je terechtkunt met een HBO opleiding elektrotechniek en WO toegepaste wiskunde erachteraan?

Ik zoek iets in de analyse/modellen-hoek, dus dat kan zijn bij een IT werkgever maar ook bij bijvoorbeeld een chemisch concern, of misschien zelfs wel de financiele markt.

Lekker brede vraag, I know, maar ik gooi het maar even in de groep het is hier toch al een paar dagen stil
Dit wat?

http://www.quinity.com/ShowSite?cmsMenuId=201&cmsListDocumentId=373&cmsPageId=172

Quinity schijnt goed te betalen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_84238956
quote:
Op maandag 19 juli 2010 15:39 schreef Q. het volgende:

[..]

Ongeveer allemaal met dikke vacaturestops. Zeker voor mensen zonder ervaring.
Wij beginnen zowaar weer met traineeships.
  maandag 19 juli 2010 @ 17:27:20 #199
270029 Herr_Uberfrutzel
Genau ist genau
pi_84241271
Omdat ik weet dat onder meer Q en Speknek fervent fierljeppers zijn, wil ik jullie deze niet onthouden:

http://www.redbull.nl/cs/(...)pper-021242870643243
quote:
Fierljepkampioenschap in Utrecht

Een 14 meter lange polsstok, een 2.5 meter hoge schans en water van 3 meter diep moeten oude records doen vervagen tijdens Red Bull Fierste Ljepper. Op zaterdag 24 juli wordt geen gehoor gegeven aan oude regels en worden de beste fierljeppers in hartje Utrecht uitgedaagd verder dan ooit te springen. Met een langere polsstok, hogere afzethelling en dieper water in het centrum van het land gaat Red Bull op zoek naar de geschiedenis en grenzen van de oudste extreme sport van Nederland. Het evenement is gratis toegankelijk voor publiek, start om 14.00 uur en vindt plaats voor de Rijksmunt aan de muntkade in Utrecht. Naast professionele fierljeppers krijgen ook studenten en een aantal bekende Nederlanders de kans hun kunsten te vertonen.
Und ein frau ist ein frau
  maandag 19 juli 2010 @ 17:33:58 #200
8369 speknek
Another day another slay
pi_84241558
Ik ben erbij .

(het is dan ook echt 20 meter lopen van m'n huis)
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_84241942
Echt he Red Bull Fiereljeppen

Rot een eind op met die josti-sport, en ga dat lekker in die provincie doen in het hoge noorden. Je gaat hier toch ook geen carnaval vieren...
  maandag 19 juli 2010 @ 18:35:19 #202
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_84243633
quote:
Op maandag 19 juli 2010 17:43 schreef zatoichi het volgende:
Echt he Red Bull Fiereljeppen

Rot een eind op met die josti-sport, en ga dat lekker in die provincie doen in het hoge noorden. Je gaat hier toch ook geen carnaval vieren...
Lol. Wel eens om je heen gekeken tijdens Carnaval?
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
  maandag 19 juli 2010 @ 19:15:21 #203
141482 Q.
JurassiQ
pi_84244995
quote:
Op maandag 19 juli 2010 17:27 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
Omdat ik weet dat onder meer Q en Speknek fervent fierljeppers zijn, wil ik jullie deze niet onthouden:

http://www.redbull.nl/cs/(...)pper-021242870643243
[..]
Dat wist ik uiteraard al lang.

"Hartje Utrecht" . Dat begrip wordt steeds rekbaarder. De Jaarbeurs ligt tegenwoordig ook al in de binnenstad volgens de gemeente.
For great justice!
  maandag 19 juli 2010 @ 19:16:40 #204
8369 speknek
Another day another slay
pi_84245036
Staat ook op de flyer dat het maar vijf minuten lopen van het station is.

Als je een paard bent misschien .
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  maandag 19 juli 2010 @ 20:11:25 #205
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_84247156
quote:
Op maandag 19 juli 2010 19:16 schreef speknek het volgende:
Staat ook op de flyer dat het maar vijf minuten lopen van het station is.

Als je een paard bent misschien .
Zow, dat is toch al snel een half uurtje lopen.
Bedoelen ze niet 5 minuten lopen van de tramhalte?
  maandag 19 juli 2010 @ 20:16:13 #206
141482 Q.
JurassiQ
pi_84247357
quote:
Op maandag 19 juli 2010 20:11 schreef Neelix het volgende:

[..]

Zow, dat is toch al snel een half uurtje lopen.
Bedoelen ze niet 5 minuten lopen van de tramhalte?
Nou ja, echt geen half uur hoor, tenzij je maar één been hebt. Kwartiertje ongeveer.
For great justice!
  maandag 19 juli 2010 @ 20:48:44 #207
8369 speknek
Another day another slay
pi_84248698
Ja het is ongeveer een km, dus 10-15min.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 20 juli 2010 @ 12:32:53 #208
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_84269491
Vandaag gratis parkeren in de stad
quote:
UTRECHT - Sinds vanochtend liggen alle parkeerautomaten in Utrecht plat door een storing.

Het is onmogelijk om een geldig kaartje te kopen. Het betalen verloopt eerst normaal, maar op het laatst verschijnt de melding "handeling afgebroken". Vervolgens wordt er een kaartje afgedrukt met een foutcode.

Hoe lang de storing nog gaat duren is niet bekend. Alle parkeercontroleurs zijn voor een briefing naar binnen geroepen.
http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/247064
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_84274533
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 12:32 schreef Paul het volgende:
Vandaag gratis parkeren in de stad
[..]

http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/247064
Zat net op n terras en zon moslima was 30m zeker bezig met een automaat. Vandaar dus
pi_84275996
Zo.. de UIT gaat 16 aug ook weer van start, druk bezig met de voorbereidingen.
Nog meer mensen die van plan zijn om te gaan dit jaar of in de organisatie zitten?
url
  dinsdag 20 juli 2010 @ 15:38:18 #211
141482 Q.
JurassiQ
pi_84276953
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 15:13 schreef Drommelsch85 het volgende:
Zo.. de UIT gaat 16 aug ook weer van start, druk bezig met de voorbereidingen.
Nog meer mensen die van plan zijn om te gaan dit jaar of in de organisatie zitten?
Volgens mij zijn de studenten hier ernstig in de minderheid.
For great justice!
pi_84277288
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 15:38 schreef Q. het volgende:

[..]

Volgens mij zijn de studenten hier ernstig in de minderheid.
En dat plaats je in de Utrecht thread?
url
pi_84278085
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 15:13 schreef Drommelsch85 het volgende:
Zo.. de UIT gaat 16 aug ook weer van start, druk bezig met de voorbereidingen.
Nog meer mensen die van plan zijn om te gaan dit jaar of in de organisatie zitten?
Ik zal iig op het janskerkhof te vinden zijn elke dag en avond. Lekker drinken met mijn jaarclub en lachen met alle aankomende eerstejaars studentjes
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
pi_84278321
De uitdagen... tering dat is inderdaad lang geleden zeg... 1998!
  dinsdag 20 juli 2010 @ 16:27:53 #215
8369 speknek
Another day another slay
pi_84278930
Ik vind het altijd balen dat de feesten alleen voor sjaars zijn. Alhoewel, als docent kan ik het me toch niet meer permitteren er tussen te hossen. Op een terrasje zitten en het nieuwe vlees voor de molen bekijken daarentegen is altijd mooi.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  dinsdag 20 juli 2010 @ 16:49:09 #216
141482 Q.
JurassiQ
pi_84279883
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 15:47 schreef Drommelsch85 het volgende:

[..]

En dat plaats je in de Utrecht thread?
In deze reeks dan he?
For great justice!
  vrijdag 23 juli 2010 @ 07:48:07 #217
141482 Q.
JurassiQ
pi_84388456
quote:
Gezellig! Zouden ze zaterdagavond ook in de kroeg te vinden zijn?
  vrijdag 23 juli 2010 @ 09:48:59 #219
141482 Q.
JurassiQ
pi_84388568
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 09:44 schreef TMan het volgende:

[..]

Gezellig! Zouden ze zaterdagavond ook in de kroeg te vinden zijn?
Het wordt vast heel druk in de Body Talk.
For great justice!
  vrijdag 23 juli 2010 @ 16:17:22 #220
8369 speknek
Another day another slay
pi_84402528
quote:
UTRECHT - De provincie Utrecht heeft van alle provincies verreweg het meest uitgegeven voor de reis naar de World Expo dit jaar.

Het vakblad Binnenlands Bestuur deed een onderzoek naar de reiskosten voor de trip naar Shanghai. Utrecht stuurde een delegatie van zeven personen naar China, en betaalde daarvoor ruim 44.398 euro. De hele delegatie vloog business-class.

Gedeputeerde Van Lunteren zei eerder dat de kosten wel degelijk verantwoord zijn, omdat Utrecht wel degelijk profiteert van de reis. De provincie wilde zich presenteren als kennisregio voor duurzaamheid, innovatie en gaming.

DOMSTAD
De reis die de zeskoppige delegatie van de gemeente Utrecht naar de Wereldtentoonstelling in Shanghai maakte, is geen uitzondering. De Domstad gaf 22.091 euro uit aan de Shanghaireis. Dat is ongeveer even veel als Amsterdam en Den Haag. Die stad stuurde overigens acht in plaats van zes mensen naar China,

Rotterdam spant de kroon met een bedrag van 43.700 euro voor acht mensen, onder wie burgemeester Aboutaleb.

Net als Utrecht, vlogen de meeste topbestuurders business class, terwijl de meeste ambtenaren tot de economy class waren veroordeeld.
Ach ja.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_84404749
Snoepreisjes .
Soort secundaire arbeidsvoorwaarden?

Als ik dit jaar m'n best doe, krijg ik een fiets van de baas .
(glapje natuurlijk, ik heb al een fiets)
pi_84415268
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 16:14 schreef zatoichi het volgende:
De uitdagen... tering dat is inderdaad lang geleden zeg... 1998!
Of nog ietsje langer geleden, toen het nog A- en B- dagen waren (of was dat in 98 stiekem ook nog?)!
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_84417414
'k Zag laatst een collega lopen met een linnen tasje (they were all the rage!) van m'n UTwente-intro '92 :P.

Maar da's offtopic...
pi_84420585
Ik heb nooit meegedaan met de introductie, ik kwam net op tijd uit Italië terug, 2 dagen voordat mijn colleges begonnen. Had er ook totaal geen behoefte aan.
  vrijdag 23 juli 2010 @ 23:48:57 #225
8369 speknek
Another day another slay
pi_84420795
Ik had er ook geen behoefte aan, maar ik heb toch meegedaan en het was top _O_.

Die lui daarna min of meer nooit meer gezien alleen, en ik was te dronken om te onthouden waar we geweest waren, dus je hebt er geen klap aan, ach ja.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zaterdag 24 juli 2010 @ 10:59:39 #226
270029 Herr_Uberfrutzel
Genau ist genau
pi_84429824
Heb er een hele vriendengroep aan over gehouden.

Ik vind de UIT eigenlijk een must voor elke student. Je leert de stad en je studiegenoten in die week op een manier kennen die niet vaak meer voor zal komen. Als student zijnde heb je echt even het gevoel dat je de stad "owned" zeg maar.
Und ein frau ist ein frau
pi_84429904
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 10:59 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
Heb er een hele vriendengroep aan over gehouden.

Ik vind de UIT eigenlijk een must voor elke student. Je leert de stad en je studiegenoten in die week op een manier kennen die niet vaak meer voor zal komen. Als student zijnde heb je echt even het gevoel dat je de stad "owned" zeg maar.

Studiegenoten? Is de UIT tegenwoordig gegroepeerd op studie? Kan me niet voorstellen dat ze dat zouden doen, lijkt me ook nogal zonde van de week.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_84430637
Vrienden heb ik ook zonder stomme spelletjes enzo gemaakt, daar had ik geen introductieweek voor nodig. Ik probeer altijd de binnenstad te mijden tijdens de introductie, heb het niet zo op groepen en kuddegedrag.
  zaterdag 24 juli 2010 @ 11:50:07 #229
8369 speknek
Another day another slay
pi_84430915
Niet? Prachtig man, als je er niet zelf aan mee hoeft te doen :7.

Ik vind het altijd wel leuk om te zien, vooral ontgroeningen van studentenverenigingen, van die mensen die zich laten verlagen door hun 'vrienden'.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_84431142
Toen ik nog bij Sociale Wetenschappen werkte moest ik altijd vreselijk lachen om die groepjes eerstejaars, allemaal meisjes die er exact hetzelfde uitzagen in hun 'hippe' outfits.
pi_84431189
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 11:50 schreef speknek het volgende:
Niet? Prachtig man, als je er niet zelf aan mee hoeft te doen :7.

Ik vind het altijd wel leuk om te zien, vooral ontgroeningen van studentenverenigingen, van die mensen die zich laten verlagen door hun 'vrienden'.


Knap van je als je een ontgroening mee maakt zonder er zelf aan mee te doen. Kan nl niet.
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
pi_84435542
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 11:03 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Studiegenoten? Is de UIT tegenwoordig gegroepeerd op studie? Kan me niet voorstellen dat ze dat zouden doen, lijkt me ook nogal zonde van de week.


Staat compleet los van elkaar. De UIT draait om nieuwe mensen en de stad leren kennen. Ik ben er dit jaar weer bij als crewlid, net zo mooi ^O^
url
  zondag 25 juli 2010 @ 08:19:35 #233
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_84459902
Vrijdagavond liep ik toevallig langs het Griekse restaurant aan de servetstraat, was daar een flinke ruzie aan de gang binnen zeg...5-6 man op een kluitje en een vrouw die in paniek naar buiten rent en probeert de politie te bellen.
Uiteindelijk kwam er een man naar buiten, bloedend aan zijn hoofd, jas stuk. Bleek dat er wat onenigheid was over de rekening...authentiek Griekse atmosfeer blijkbaar daar... :{
pi_84459985
Ik ga ook naar de UITweek (als eerstejaars). Maar als ik moet geloven wat hierboven staat klinkt het verschrikkelijk :') Nouja, we zien wel :)
  zondag 25 juli 2010 @ 09:08:27 #235
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_84460076
Die introdagen zijn zo erg of gezellig als je het zelf maakt. Ik vond het wel leuk om de stad vast een beetje te leren kennen en wat cafés gezien te hebben.
pi_84460077
Hoe leuk het is ligt heel erg aan je groepje en aan je verwachtingen. Van groepje wisselen is geen misdaad, dus als jij in een zuipgroep zit en liever de hele dag bij parnassos cultureel doet, kun je natuurlijk proberen daar aansluiting te vinden.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 25 juli 2010 @ 10:38:03 #237
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_84461024
Wat vinden jullie ervan dat er misschien elke zondag koopzondag komt in binnenstad Utrecht?
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_84461750
In het referendum had ik voor gestemd, en ben nog niet van gedachte veranderd.
pi_84461763
quote:
Op zondag 25 juli 2010 10:38 schreef Paul het volgende:

Wat vinden jullie ervan dat er misschien elke zondag koopzondag komt in binnenstad Utrecht?
Voor mij als consument prima :).
pi_84462179
Ik vind het dubbel. Fijn om elke zondag te kunnen winkelen, irritant dat er dan dus weer 3 dagen bijkomen waarop ik niet in de buurt van mijn eigen huis kan parkeren en de stad irritant druk is.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_84463124
Ik heb toentertijd tegen gestemd, maar ja als man heb ik ook geen behoefte aan elke dag shoppen. Bovendien vind ik het wel fijn om een keer op zondag een biertje te kunnen halen zonder dat je nergens plek kan krijgen.
  zondag 25 juli 2010 @ 12:29:51 #242
8369 speknek
Another day another slay
pi_84463470
quote:
Op zondag 25 juli 2010 10:38 schreef Paul het volgende:
Wat vinden jullie ervan dat er misschien elke zondag koopzondag komt in binnenstad Utrecht?
Hoog tijd. Liever de hele stad.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_84468003
Ik ben nog steeds tegen, net als tijdens het referendum.
Heerlijk, een Oudegracht zonder massa's winkelend publiek, door een stille binnenstad dwalen (ik had al gezegd dat ik niet zo van mensenmassa's hou he?) Die supermarkten die op zondag open zijn, dat vind ik ook overbodig.
pi_84468632
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 14:32 schreef Drommelsch85 het volgende:

[..]

Staat compleet los van elkaar. De UIT draait om nieuwe mensen en de stad leren kennen. Ik ben er dit jaar weer bij als crewlid, net zo mooi ^O^
ik heb tijdens de UIT niet veel meer dan de studentenverenigingen leren kenne en ik wist vanaf het begin dat ik daar niet bij wilde, ik vond de UIT een waste of time & money. Maar dat schijnt ook wel deels te liggen aan de mentoren die je hebt
pi_84470309
quote:
Op zondag 25 juli 2010 15:10 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]


ik heb tijdens de UIT niet veel meer dan de studentenverenigingen leren kenne en ik wist vanaf het begin dat ik daar niet bij wilde, ik vond de UIT een waste of time & money. Maar dat schijnt ook wel deels te liggen aan de mentoren die je hebt
Terwijl de verenigingsfeestjes het mooiste zijn. Het helpt natuurlijk ook wel als je een leuk groepje hebt wat niet bestaat uit autisten die 's avonds liever gewoon bij moeke aan tafel willen schuiven.
url
pi_84473896
quote:
Op zondag 25 juli 2010 16:07 schreef Drommelsch85 het volgende:

[..]

Terwijl de verenigingsfeestjes het mooiste zijn. Het helpt natuurlijk ook wel als je een leuk groepje hebt wat niet bestaat uit autisten die 's avonds liever gewoon bij moeke aan tafel willen schuiven.
De verenigingsfeesten bij de UIT zijn voor veel vereningsstudenten (including me) een van de hoogtepunten van het jaar. Alles word uit de kast gehaald qua decor, dj's en sfeer. De week van de UIT heb ik ook helemaal vrij gehouden zodat ik me daar dus vooral op kan focussen :)
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
pi_84476231
ik heb gewoon niks met studentenverenigingen eigenlijk heb ik er gewoon een hekel aan, al die stomme regeltjes voor eerstejaars, ontgroeningen en die ongein, neuh ik vind mezelf te leuk om me tot dat soort dingen te verlagen ik ontmoet wel op een andere manier mensen
  zondag 25 juli 2010 @ 19:04:52 #248
8369 speknek
Another day another slay
pi_84476297
quote:
Op zondag 25 juli 2010 14:52 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben nog steeds tegen, net als tijdens het referendum.
Heerlijk, een Oudegracht zonder massa's winkelend publiek, door een stille binnenstad dwalen (ik had al gezegd dat ik niet zo van mensenmassa's hou he?) Die supermarkten die op zondag open zijn, dat vind ik ook overbodig.
Als je niet van mensenmassa's houdt moet je niet in een stad gaan wonen.

Maarja das mjin menign whehe 8-)
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_84479007
Och, ik hou het hier al bijna 20 jaar uit en verwacht hier ook de rest van mijn leven nog wel door te brengen eigenlijk. Goed uitkienen op welk moment je op welke plek bent, gelukkig is een stad niet altijd overvol en heb ik geen last van mensenmassa's. Als ik me altijd in grote drommen mensen zou moeten bewegen, dan was ik al lang weggegaan.
Maar bijvoorbeeld de Oudegracht op zaterdag of koopzondag, bus 12 in de spits of massaal op de vakantiebeurs vooruit schuifelen of naar de Dirk vd Broek op zondagmiddag/avond, nee dank u. Gelukkig kan ik dat allemaal prima vermijden en gewoon van 'statsie' genieten.
pi_84494406
quote:
Op zondag 25 juli 2010 19:04 schreef speknek het volgende:

[..]

Als je niet van mensenmassa's houdt moet je niet in een stad gaan wonen.

Maarja das mjin menign whehe 8-)
Als je van zondagshoppen houdt moet je maar naar Amsterdam gaan B-)

Maar serieus, ik vind een extra koopzondag in Utrecht niets toevoegen; naar mijn idee loopt het dan alleen maar vol met van die lui uit Leidsche Rijn en andere randgemeenten, terwijl de echte Utrechter vooral in de stad te vinden zijn op zondagen dat de winkels dicht zijn; in de kroegen.
pi_84497747
Van mij hoeven die extra koopzondagen ook niet. Dat sommige supermarkten open zijn vind ik wel prima, maar ik ga op zondag echt niet een middag door de stad drentelen als alle winkels open zijn. Vind het op zaterdag al erg genoeg...
  maandag 26 juli 2010 @ 11:33:15 #252
8369 speknek
Another day another slay
pi_84497973
quote:
Op maandag 26 juli 2010 08:57 schreef zatoichi het volgende:
Als je van zondagshoppen houdt moet je maar naar Amsterdam gaan B-)
Als ik op zondag zin had er op uit te trekken, ging ik niet shoppen :{w.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  maandag 26 juli 2010 @ 13:14:11 #253
141482 Q.
JurassiQ
pi_84501397
quote:

***************************************
VVD'er Henk Vonhoff overleden

***************************************
` VVD-coryfee Henk Vonhoff is na een
kort ziekbed overleden.Hij was 79 jaar.
Vonhoff was zes jaar burgemeester van
Utrecht.Daarna ws hij tussen 1980 en
1995 commissaris van de Koningin in
Groningen.Zijn overlijden is namens de
familie door de VVD bekendgemaakt.

In de jaren 60 en 70 was hij lid van de
Tweede Kamer voor de VVD.Vonhoff was
in het kabinet-Biesheuvel twee jaar
was hij staatssecretaris van Cultuur.
For great justice!
pi_84502906
Ik vroeg me al af wie die man was; maar in de dertig jaar dat ik nu in Utrecht woon, was die man nog niet eens burgemeester van Utrecht, dus zo vreemd is dat niet
  maandag 26 juli 2010 @ 14:17:30 #255
8369 speknek
Another day another slay
pi_84503975
Vonhoff was cult.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  maandag 26 juli 2010 @ 17:19:33 #256
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_84511464
Hullo!
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_84513284
Iemand enig idee wat ze in de Vogelenbuurt (gaan) filmen? Een en ander (nieuwe koekoekstraat) afgezet, groot lichtscherm, wat busjes hier en daar, maar nergens een grote poster: dit gebeurt hier.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_84520172
quote:
Op maandag 26 juli 2010 14:17 schreef speknek het volgende:
Vonhoff was cult.
Wat heppie dan gedaan voor Utreg?
  maandag 26 juli 2010 @ 21:22:29 #259
8369 speknek
Another day another slay
pi_84521817
Geen idee, ik vraag me af of hij uberhaupt iets wezenlijks gedaan heeft, of dat hij geboren is als VVD coryfee.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_84521976
Een man van gewicht.
Knap dat ie nog 79 is geworden, dacht ik.
pi_84529819
quote:
Op maandag 26 juli 2010 18:11 schreef Vanyel het volgende:
Iemand enig idee wat ze in de Vogelenbuurt (gaan) filmen? Een en ander (nieuwe koekoekstraat) afgezet, groot lichtscherm, wat busjes hier en daar, maar nergens een grote poster: dit gebeurt hier.
Nu? Ik woon daar ;(
  dinsdag 27 juli 2010 @ 12:11:01 #262
141482 Q.
JurassiQ
pi_84543195
quote:
GELDTRANSPORT OVERVALLEN IN UTRECHT
UTRECHT - In Utrecht is rond het middaguur een geldtransportwagen in het centrum overvallen. De overval was op de Lange Viestraat tegenover de Bijenkorf. De omgeving is afgezet.

De politie kan nog niet zeggen of er iets is buitgemaakt en wat er precies is gebeurd.

Later meer.
Midden in het centrum, midden op de dag, nog mensen iets van meegekregen?
For great justice!
  dinsdag 27 juli 2010 @ 13:52:21 #263
141482 Q.
JurassiQ
pi_84547686
quote:
Mislukte overval Rabobank La Viestraat

Twee mannen hebben rond twaalf uur dinsdagmiddag een overval gepleegd op de Rabobank in de Lange Viestraat. Diverse omstanders in de drukke winkelstraat waren getuige van het incident waarbij een van de mannen met een pistool liep te zwaaien. Ze gingen er, zonder buit, vandoor op een gele scooter.

Een overval rond het middaguur in een van de drukste straten van Utrecht. "Het leek wel een wildwestfilm," zei een vrouw die nog bibberde van de schrik. Ze zag de mannen naar buiten komen, een van hen zwaaiend met een pistool en voorbijgangers omver lopend.

De twee mannen drongen de bank binnen terwijl daar geldlopers aan het werk waren. Ze kwamen echter niet ver want in de Rabobank zelf is de entree tot het kantoor afgeschermd door een inbraakvrije deur. Daar hadden ze echter op gerekend want met een grote ijzeren stootpaal probeerden de overvallers die deur, waarachter zich ook personeel van de Rabobank bevond, open te breken. Dat mislukte want de deur ging niet open en werd alleen maar zwaar beschadigd.

Inmiddels was ook het alarm in werking gezet en daarop gingen de overvallers ervandoor. Ze sprongen voor de deur van de Bijenkorf op een gele scooter. Een van hen droeg een grote tas waardoor de indruk ontstond dat daar geld inzat maar waarschijnlijk is die gebruikt voor het vervoer van de stootpaal.

Het duurde enige tijd voordat het personeel na de overval uit het kantoor kon worden bevrijd omdat de deur klem zat door de vernielingen. Pas na een sporenonderzoek van de politie mochten beheerders van de Rabobank de deur openen. Er raakte niemand gewond bij de overval, maar de schrik was bij alle betrokkenen groot.
DNU.
For great justice!
pi_84547881
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 13:52 schreef Q. het volgende:

[..]

DNU.
Pff daar was ik vanochtend nog, gelukkig nog voor de overval, moet er niet aan denken om dat mee te maken.
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
pi_84551517
En die lui zijn niet gepakt?
  dinsdag 27 juli 2010 @ 15:16:47 #266
270029 Herr_Uberfrutzel
Genau ist genau
pi_84551608
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 13:56 schreef dreamzk het volgende:

[..]

Pff daar was ik vanochtend nog, gelukkig nog voor de overval, moet er niet aan denken om dat mee te maken.
Serieus? Geluk gehad dan.

Volgens mij stond ik toen ongeveer te pinnen bij de ABN op het Neude. Goeie keuze gemaakt dus :7
Und ein frau ist ein frau
  dinsdag 27 juli 2010 @ 15:17:39 #267
270029 Herr_Uberfrutzel
Genau ist genau
pi_84551655
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 15:14 schreef zatoichi het volgende:
En die lui zijn niet gepakt?
Kennelijk nog niet.

Maar ze hebben nou niet het meest onopvallende vluchtvoertuig gebruikt hehe.
Und ein frau ist ein frau
  dinsdag 27 juli 2010 @ 15:21:24 #268
141482 Q.
JurassiQ
pi_84551859
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 15:17 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:

[..]

Kennelijk nog niet.

Maar ze hebben nou niet het meest onopvallende vluchtvoertuig gebruikt hehe.
Overvecht staat daar vol mee. En al die bontkraagjes lijken ook op elkaar.
For great justice!
pi_84553628
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 00:13 schreef Thomass het volgende:

[..]

Nu? Ik woon daar ;(
Gisteren overdag dus. 's avonds was alles weg.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  dinsdag 27 juli 2010 @ 16:40:48 #270
270029 Herr_Uberfrutzel
Genau ist genau
pi_84555434
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 15:21 schreef Q. het volgende:

[..]

Overvecht staat daar vol mee. En al die bontkraagjes lijken ook op elkaar.
-O-
Und ein frau ist ein frau
pi_84557159
Kunnen ze niet op afstand de buitendeur van de bank op slot gooien, en dan vlak voordat ze naar buiten proberen te rennen, een grote kooi laten vallen :P?
  dinsdag 27 juli 2010 @ 20:17:39 #272
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_84563481
quote:
UTRECHT - De brand in een huis aan de Sint Josephlaan in de Utrechtse wijk Zuilen vorige week is aangestoken. Omwonenden zijn bang en durven niet over de zaak te praten.

In het pand aan de St. Josephlaan 43 waren de gaskranen losgetrokken en is een van de ramen is met een tegel ingegooid. Daarna is er brand ontstaan. Die sloeg over naar het huis ernaast.

Ook op de Van Eimerenstraat 6 in dezelfde buurt was het raak. Daar zouden waterkranen zijn opengezet.

De twee panden zijn van woningcorporatie Portaal en stonden leeg. De politie doet momenteel buurtonderzoek.

Er zijn nog geen verdachten aangehouden. Tot die tijd willen omwonenden niet voor de camera reageren.
Bron

Daar zit ik dus heul vlakbij.... :{
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
  dinsdag 27 juli 2010 @ 21:05:22 #273
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_84565436
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 15:21 schreef Q. het volgende:

[..]

Overvecht staat daar vol mee. En al die bontkraagjes lijken ook op elkaar.
Wie weet mijn buurman ofzo :')
:{
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  dinsdag 27 juli 2010 @ 21:06:34 #274
141482 Q.
JurassiQ
pi_84565498
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 21:05 schreef MissHobje het volgende:

[..]


Wie weet mijn buurman ofzo :')
:{
Jij niet?
For great justice!
  dinsdag 27 juli 2010 @ 21:07:04 #275
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_84565515
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 21:06 schreef Q. het volgende:

[..]

Jij niet?
Nee ik had een alibi :')
(waar zie je me voor aan :o! )
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  dinsdag 27 juli 2010 @ 22:46:32 #276
270029 Herr_Uberfrutzel
Genau ist genau
pi_84570008
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 21:05 schreef MissHobje het volgende:

[..]


Wie weet mijn buurman ofzo :')
:{
Ik was het niet :(

en kút waar is m'n aansteker (8>
Und ein frau ist ein frau
  dinsdag 27 juli 2010 @ 22:49:19 #277
8369 speknek
Another day another slay
pi_84570158
Gevonden...



...in een pand op de St Josephlaan.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_84578009
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 22:49 schreef speknek het volgende:
Gevonden...

[ afbeelding ]

...in een pand op de St Josephlaan.
Ssst laten we het liever zo aanpakken:



veel efficiënter!
  woensdag 28 juli 2010 @ 09:39:28 #279
270029 Herr_Uberfrutzel
Genau ist genau
pi_84578757
quote:
Op maandag 26 juli 2010 20:52 schreef zatoichi het volgende:

[..]

Wat heppie dan gedaan voor Utreg?
quote:
Oud-burgemeester overleden

Het bestuur van de gemeente Utrecht hoorde vanmiddag van het overlijden van de heer Vonhoff, oud-burgemeester van Utrecht. De heer Vonhoff was burgemeester van Utrecht van augustus 1974 tot december 1980.

Karakteristieke burgemeester
De heer Vonhoff was een bijzonder mens. Een uitspraak die hem typeerde: "Utrecht is een grote stad en de Utrechters zullen aan die gedachte moeten wennen." In zijn ambstperiode heeft hij veel meegemaakt. Vonhoff heeft nadrukkelijk bijgedragen aan de discussie over de status en samenwerking van de G4-steden. De problemen rond stadsvernieuwing, werkeloosheid, verslaving en vandalisme vroegen om oplossingen, die de steden ieder voor zich niet konden opbrengen. Locoburgemeester Lintmeijer: "Oud-burgemeester Vonhoff heeft een belangrijk stempel gedrukt op de stad, met zijn geheel eigen stijl. In een roerige tijd wist hij veel Utrechters voor zich te winnen. Hij heeft veel betekend voor de stad".

Tijd van veel ontwikkelingen
Toen Vonhoff burgemeester was maakte de stad grote ontwikkelingen door: stadsvernieuwingsprojecten en de bouw van de wijk Lunetten, er werd ingestemd met de plannen voor de bouw van het Muziekcentrum Vredenburg en met de aanleg van een sneltramverbinding naar Nieuwegein en IJsselstein (1975), het AZU verhuisde naar de Uithof, wat in zijn ambtsperiode Utrechts grondgebied werd. In 1979 vierde men de 400-jarige herdenking van de Unie van Utrecht: burgemeester Vonhoff bood Koningin Juliana een serie herdenkingsmunten aan. Dat jaar brandde ook het noodgebouw van Tivoli aan het Lepelenburg af, verrezen in de stad buurthuizen, nieuwe brandweerkazernes en het Methadoncentrum aan de Biltstraat ging open. Vonhoff maakte als burgemeester talloze demonstraties mee, waaronder de acties tegen de aanleg van de A27 door landgoed Nieuw Amelisweerd.

Vandaag en op de dag van de uitvaart zal de vlag op het stadhuis zal halfstok hangen.
Je gaat bijna verlangen naar oude tijden in het Utrechtse w/
Und ein frau ist ein frau
  woensdag 28 juli 2010 @ 09:39:45 #280
270029 Herr_Uberfrutzel
Genau ist genau
pi_84578764
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 22:49 schreef speknek het volgende:
Gevonden...

[ afbeelding ]

...in een pand op de St Josephlaan.
:|W
Und ein frau ist ein frau
pi_84585775
quote:
Op zondag 25 juli 2010 14:52 schreef Doedezemaar het volgende:
Die supermarkten die op zondag open zijn, dat vind ik ook overbodig.
Wtf? Hoe fijn is het juist dat die op zondag open zijn! Hoef je tenminste niet de dag van tevoren dubbel boodschappen te doen, mocht je iets vergeten zijn of ineens zin hebben in iets kan je het mooi op zondag halen.

(ietwat oude reactie zie ik nu, maar was op vakantie :P)
Too much is never enough!
pi_84639007
Ik ben een nieuwe identiteitskaart gaan aanvragen in Vleuten. Wat een verademing zeg, ik was bijna direct aan de beurt. Pasfoto's had ik daar bij DA Martijn laten maken, dat kost maar ¤4,95 (of is zelfs gratis als je er voor minimaal ¤10 aankopen doet) en ze geven garantie dat je gratis nieuwe pasfoto's krijgt als ze toch afgekeurd worden voor je identiteitsbewijs.
Lang leve Vleuten ;)
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 11:32:26 #283
141482 Q.
JurassiQ
pi_84806316
Vleuten is geen Utrecht. :7
For great justice!
pi_84834563
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 11:32 schreef Q. het volgende:
Vleuten is geen Utrecht. :7
Helemaal mee eens, ik noem alles aan die kant van de A2 eigenlijk standaard Woerden.
pi_84847393
Ik weet niet of dit in dit topic hoort, maar kunnen jullie gratis parkeerplaatsen aanwijzen in de nabije omgeving van Hoog Catharijne? :@
pi_84847482
Vergeet het maar :') Gratis parkeren en centrum gaan niet samen.
Too much is never enough!
pi_84847954
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 12:25 schreef The6thgate het volgende:
Vergeet het maar :') Gratis parkeren en centrum gaan niet samen.
;(
Kwartier/20 minuten ook niet? :+
  woensdag 4 augustus 2010 @ 12:44:05 #288
8369 speknek
Another day another slay
pi_84848118
http://maps.google.nl/map(...).079852,0.15398&z=13

(inmiddels zelfs meer betaald parkeren)
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_84848205
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 12:44 schreef speknek het volgende:
http://maps.google.nl/map(...).079852,0.15398&z=13

(inmiddels zelfs meer betaald parkeren)
Hmm. :')
pi_84848542
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 12:44 schreef speknek het volgende:
http://maps.google.nl/map(...).079852,0.15398&z=13

(inmiddels zelfs meer betaald parkeren)
Hmm ik parkeer m'n auto dus echt nog net 2 straten buiten de grens. Hopelijk durven ze betaald parkeren in ondiep niet verder in te voeren uit angst voor protest ofzo :') Wat is eigenlijk het verschil tussen licht geel en donderder geel?
Too much is never enough!
pi_84848613
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 12:22 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:

Ik weet niet of dit in dit topic hoort, maar kunnen jullie gratis parkeerplaatsen aanwijzen in de nabije omgeving van Hoog Catharijne? :@
Ergens neerzetten langs de sneltram-lijn en dan 5 minuutjes tram.
  woensdag 4 augustus 2010 @ 13:06:12 #292
8369 speknek
Another day another slay
pi_84848915
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 12:55 schreef The6thgate het volgende:

[..]

Hmm ik parkeer m'n auto dus echt nog net 2 straten buiten de grens. Hopelijk durven ze betaald parkeren in ondiep niet verder in te voeren uit angst voor protest ofzo :') Wat is eigenlijk het verschil tussen licht geel en donderder geel?
(je kunt erop klikken)

geld en tijden waarop je moet betalen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_84849077
Als ik aan mijn eettafel zit in huis betaal ik 2,50 om te parkeren, maar op mijn dakterras kost het me maar 2,25...
pi_84849117
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 12:57 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Ergens neerzetten langs de sneltram-lijn en dan 5 minuutjes tram.
Of station Overvecht!
pi_84850138
Station overvecht en dan bus of trein, of anders in Overvecht vulcanusdreef en dan bus 8. En het is nog net te lopen vanaf de Plantage (achter Amsterdamsestraatweg), daar is een deel gratis parkeren. Nijenoord is ook gratis, is net zo'n loopafstand. Ook kun je in het buurtje bij de Helling gaan staan. Ik vind het allemaal net te ver lopen, maar die 20 minuten red je wel.
pi_84875233
Na jaren in studentenkamers gezeten te hebben voor max ¤ 300,- incl. in de maand redelijk in het centrum, ben ik nu op zoek naar een appartement om met mijn vriendin te gaan samen wonen.

Godschristus dat is wel even schrikken zeg die prijzen voor die locaties. Je ziet ook echt door de bomen het bos niet meer met al die aanbieders. Er zit ook nog eens haast bij want moet per september mijn huidige huis uit. Morgen me maar eens laten verneuken door me in te schrijven bij Direct Wonen op JKH.

Verkapt KLB post en op zoek naar woonruimte post
pi_84877776
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 22:56 schreef bierjoost het volgende:
Na jaren in studentenkamers gezeten te hebben voor max ¤ 300,- incl. in de maand redelijk in het centrum, ben ik nu op zoek naar een appartement om met mijn vriendin te gaan samen wonen.

Godschristus dat is wel even schrikken zeg die prijzen voor die locaties. Je ziet ook echt door de bomen het bos niet meer met al die aanbieders. Er zit ook nog eens haast bij want moet per september mijn huidige huis uit. Morgen me maar eens laten verneuken door me in te schrijven bij Direct Wonen op JKH.

Verkapt KLB post en op zoek naar woonruimte post
Elf Provinciën heeft standaard een wachttijd tussen de 6 en 12 maanden, maar soms is er ook direct iets vrij.

Ze hebben vrij veel appartementen in Overvecht, de grotere zijn 75 m2 en ¤ 580,- per maand huur.

w/
Und ein frau ist ein frau
pi_84877798
Das goedkoop voor Utrecht.
Und ein frau ist ein frau
  woensdag 4 augustus 2010 @ 23:59:27 #299
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_84877844
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 23:57 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:

[..]

Elf Provinciën heeft standaard een wachttijd tussen de 6 en 12 maanden, maar soms is er ook direct iets vrij.

Ze hebben vrij veel appartementen in Overvecht, de grotere zijn 75 m2 en ¤ 580,- per maand huur.

w/
Of een 1 kamer flatje daar kopen op overvecht, begint gemiddeld bij 135.000 :o! (40m2)
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_84877946
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 23:59 schreef MissHobje het volgende:

[..]


Of een 1 kamer flatje daar kopen op overvecht, begint gemiddeld bij 135.000 :o! (40m2)
Laat me raden, er zit zeker geen zwembad bij.

:'(
Und ein frau ist ein frau
  donderdag 5 augustus 2010 @ 00:08:09 #301
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_84878230
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 00:01 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:

[..]


Laat me raden, er zit zeker geen zwembad bij.

:'(
als je op de hoogste etage woont en het zo'n avond als dit is wel :')

PS maak jij ff een nieuwe aan ?>?? :P
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')