Niet gewonnen met de poule?quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:31 schreef Q. het volgende:
Ik ben een beetje verdrietig.
Leidsche Rijn = Utrechtquote:Op donderdag 8 juli 2010 18:57 schreef Nielsch het volgende:
Fucking hell, zelfs Leidsche Rijn krijgt een scherm, maar in Utrecht is het nog steeds niet mogelijk![]()
![]()
![]()
Laat maar, ik blijf wel thuis...![]()
Wat een incompetente achterlijke idiote debiele tyfusburgemeester hebben we toch! Rot op! Rot op! Rot op!![]()
LEUGENS! Leidsche Rijn is net zo min Utrecht als Nieuwegein of Maastricht!quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:46 schreef Paul het volgende:
[..]
Leidsche Rijn = Utrecht!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111
Beter kijk je in een wat minder populaire kroeg en trek je daarna - hopelijk - feestend richting de Neude.quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:04 schreef Eva4Evah het volgende:
Okee balen dat er geen scherm komt, ja in fucking LR maar daar hoef ik niet heen?!
Hoe was het dinsdag in de stad, was het overal wel prima om te kijken of was er nog specifiek ergens een wat groter scherm oid? Ik ben net terug van een paar dagen Berlijn en heb dus alle gekte hier gemist. Plan is om gewoon naar de stad/Neude oid te gaan a.s. zondag, lijkt me gezellig toch?
Zijn er op dit soort dagen wel minder populaire kroegen?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 07:34 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Beter kijk je in een wat minder populaire kroeg en trek je daarna - hopelijk - feestend richting de Neude.
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 07:38 schreef Q. het volgende:
[..]
Zijn er op dit soort dagen wel minder populaire kroegen?
Wat hij zegt.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 07:34 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Beter kijk je in een wat minder populaire kroeg en trek je daarna - hopelijk - feestend richting de Neude.
Dat weet ik nog zo net ziet. Bij elke beslissing van Wolfsen wordt er nu nog steeds gerefereerd aan het relletje met de persvrijheid. De media heeft nu een legitieme reden om in het vervolg de hele persoon Wolfsen aan te pakken.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:04 schreef TMan het volgende:
Het zal me trouwens benieuwen of dit hele verhaal nog een politiek staartje krijgt of dat het na zondag gewoon "vergeten" wordt en er weer rustig verder bestuurd wordt. Ik vrees het laatste
"Volksvijand nummer één."quote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:15 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
[..]
Ik zie het Wouter de Heus zo opschrijven:
"Burgermeester Wolfsen, berover van persvrijheid en verklaard tegenstander van voetbalschermen bij het WK, maakte vanmiddag weer een absurde beslissing" etc. etc.
Toen waren die al bomvol volgens mij. Wordt zondag gezellig druk in de stad voor die paar lullige kutschermpjes die er staan.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:43 schreef Neelix het volgende:
De Winkel van Sinkel of Havana hoef je in ieder geval niet te proberen. Daar stonden dinsdag om 19:00 al flinke rijen om naar binnen te mogen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |