Hoe kun jij in ruim tien jaar op Fok! nou maar 895 posts hebben?quote:Op maandag 12 juli 2010 19:39 schreef Neelix het volgende:
Hoe was het nou uiteindelijk bij die rode doos?
Domplein wqs prima te doen nog. We kwamen om 19:45 aanlopen en stonden uiteindelijk een meter of 7 van een groot flatscreen af. De sfeer werd wel om te snijden tijdens de wedstrijd, zo ontzettend spannend...
inderdaad, zelfs ik heb er bijna 1600quote:Op maandag 12 juli 2010 19:44 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Hoe kun jij in ruim tien jaar op Fok! nou maar 895 posts hebben?
Wordt er ook een wakkerquote:Op maandag 12 juli 2010 19:44 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Hoe kun jij in ruim tien jaar op Fok! nou maar 895 posts hebben?
Same herequote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:00 schreef Nielsch het volgende:
Ik niet. Ik werk. En al was ik vrij, was ik ook niet gegaan eigenlijk.
Ik zat thuis op de bank. Volgens DNU.nu waren er vooral mensen uit LR met kleine kinderen. Onze enige connectie uit LR zit echter in de VS...quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:38 schreef Neelix het volgende:
Maar wil er nou niemand voor uitkomen dat ie naar een rode doos heeft staan loeren zondag?
Ik heb ook alleen maar van horen zeggen. Het terrein was zo goed als vol, de sfeer was goed, het beeldz was ook goed en na 120 minuten voetbal ging iedereen als een speer naar huis.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:38 schreef Neelix het volgende:
Maar wil er nou niemand voor uitkomen dat ie naar een rode doos heeft staan loeren zondag?
Dat laatste was in de binnenstad niet anders. Nog nooit zo'n grote exodus gezien.quote:Op woensdag 14 juli 2010 08:25 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
[..]
Ik heb ook alleen maar van horen zeggen. Het terrein was zo goed als vol, de sfeer was goed, het beeldz was ook goed en na 120 minuten voetbal ging iedereen als een speer naar huis.
Ongeveer allemaal met dikke vacaturestops. Zeker voor mensen zonder ervaring.quote:
capgemini ofzo?quote:Op maandag 19 juli 2010 14:24 schreef TMan het volgende:
Wie weet er nog leuke werkgevers in de omgeving Utrecht waar je terechtkunt met een HBO opleiding elektrotechniek en WO toegepaste wiskunde erachteraan?
Ik zoek iets in de analyse/modellen-hoek, dus dat kan zijn bij een IT werkgever maar ook bij bijvoorbeeld een chemisch concern, of misschien zelfs wel de financiele markt.
Lekker brede vraag, I know, maar ik gooi het maar even in de groephet is hier toch al een paar dagen stil
Dit wat?quote:Op maandag 19 juli 2010 14:24 schreef TMan het volgende:
Wie weet er nog leuke werkgevers in de omgeving Utrecht waar je terechtkunt met een HBO opleiding elektrotechniek en WO toegepaste wiskunde erachteraan?
Ik zoek iets in de analyse/modellen-hoek, dus dat kan zijn bij een IT werkgever maar ook bij bijvoorbeeld een chemisch concern, of misschien zelfs wel de financiele markt.
Lekker brede vraag, I know, maar ik gooi het maar even in de groephet is hier toch al een paar dagen stil
Wij beginnen zowaar weer met traineeships.quote:Op maandag 19 juli 2010 15:39 schreef Q. het volgende:
[..]
Ongeveer allemaal met dikke vacaturestops. Zeker voor mensen zonder ervaring.
quote:Fierljepkampioenschap in Utrecht
Een 14 meter lange polsstok, een 2.5 meter hoge schans en water van 3 meter diep moeten oude records doen vervagen tijdens Red Bull Fierste Ljepper. Op zaterdag 24 juli wordt geen gehoor gegeven aan oude regels en worden de beste fierljeppers in hartje Utrecht uitgedaagd verder dan ooit te springen. Met een langere polsstok, hogere afzethelling en dieper water in het centrum van het land gaat Red Bull op zoek naar de geschiedenis en grenzen van de oudste extreme sport van Nederland. Het evenement is gratis toegankelijk voor publiek, start om 14.00 uur en vindt plaats voor de Rijksmunt aan de muntkade in Utrecht. Naast professionele fierljeppers krijgen ook studenten en een aantal bekende Nederlanders de kans hun kunsten te vertonen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |