Ik lees het ook net, echt....quote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:58 schreef Nielsch het volgende:
De incompetentie van onze burgemeester en zijn mede-bestuurders kent werkelijk geen grenzen (van DNU.nu):
[..]
Hoe fucking treurig dit...
Amsterdam lijkt me niet fijn met het OV vanavond.quote:Op zondag 11 juli 2010 11:39 schreef Snuitebolletje het volgende:
Kut utrecht, ik ga wel naar een andere stad vanavond!
En dan daarbinnen de pc schermen bij die ruiten neerzetten en de NOS stream aanzettenquote:Op zondag 11 juli 2010 13:21 schreef Q. het volgende:
Het gaat wel een drama worden denk ik. Juist OMDAT er geen schermen staan. Van mij mogen er wel wat ruiten van het stadhuis sneuvelen..
Dan is 19:00 veeeeeel te laat, denk dat je daar wel om 18:00 moet zijn als je daar naar binnen wil.quote:Op zondag 11 juli 2010 15:16 schreef Eva4Evah het volgende:
Wij willen naar de Winkel van Sinkel en we gaan om 19u in de rij staan. Hopelijk kom ik erin en zie ik wat
Inderdaad, 19:00 uur lijkt me een beetje te laat.... Liep net langs de Stichtse Taveerne en daar werd ook al aangeraden om rond 18:00 uur te komen...quote:Op zondag 11 juli 2010 15:16 schreef Eva4Evah het volgende:
Wij willen naar de Winkel van Sinkel en we gaan om 19u in de rij staan. Hopelijk kom ik erin en zie ik wat
quote:Op zondag 11 juli 2010 15:25 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Inderdaad, 19:00 uur lijkt me een beetje te laat.... Liep net langs de Stichtse Taveerne en daar werd ook al aangeraden om rond 18:00 uur te komen...
![]()
Als kleine eieren zo groot! De wind waaide ze precies hier tegen mijn ramen aan!quote:Op zondag 11 juli 2010 15:23 schreef Paul het volgende:
Ik lees op twitter dat er flinke hagelstenen net naar beneden kwamen vallen in Utrecht
http://twitpic.com/24dbv2
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
wat mot je met jequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |