Nou, hopelijk schiet het daardoor een beetje meer op... want met het tempo dat het nu gaat zijn ze hier in 2045 nog niet klaar....quote:Op zaterdag 10 juli 2010 07:13 schreef DennisMoore het volgende:
Kabinet wijst projecten crisiswet aan
Met de groetjes aan Kees.
Dat komt niet door bezwaarschriften maar door gekloot bij de gemeente en de andere betrokken partijen.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 08:27 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Nou, hopelijk schiet het daardoor een beetje meer op... want met het tempo dat het nu gaat zijn ze hier in 2045 nog niet klaar....
Ja, hier ook, paar keer per dag en enige wat dan helpt is het modem resetten. En Telfort zegt dat het aan mij ligt. Ik ga dan ook overstappen naar XS4ALL.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 08:47 schreef DennisMoore het volgende:
Klote Telfort ADSL verbinding... valt telkens weg.
Wat zeggen ze dan? Dat het aan je computer ligt, of dat je aansluiting 'in de meterkast' brak is?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 08:54 schreef Q. het volgende:
Ja, hier ook, paar keer per dag en enige wat dan helpt is het modem resetten. En Telfort zegt dat het aan mij ligt. Ik
Telfort 20Mb/s = 24,95 per maandquote:Op zaterdag 10 juli 2010 08:54 schreef Q. het volgende:
Ik ga dan ook overstappen naar XS4ALL.Die nemen hun klanten wel serieus.
DIG is hierrrrrrrrrrr!!!quote:Op zaterdag 10 juli 2010 09:06 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Telfort 20Mb/s = 24,95 per maand
XS4ALL 20MB/s = 54,95 per maand.
Dat is goed allemaal dus het ligt aan mij, ook al sluit ik mn pc rechtstreeks op mn modem aan.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 09:03 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Wat zeggen ze dan? Dat het aan je computer ligt, of dat je aansluiting 'in de meterkast' brak is?
'k Bedoel, je kunt toch inloggen in je modem en kijken naar de uptime enzo. Dat staat los van je computer verder.
Ik heb genoeg aan de starter-versie, ik FOK! er toch alleen maar mee.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 09:06 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Telfort 20Mb/s = 24,95 per maand
XS4ALL 20MB/s = 54,95 per maand.
Ja en VBL is ook elders en CUL ook. Niet zeuren.quote:
Daar heb ik zo geen last meer van.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 09:26 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ja en VBL is ook elders en CUL ook. Niet zeuren.
D'r kon best een Utrechts Telfort-probleem zijn in de wijk enzo.
Precies dezelfde redenering gebruiken als bij die wanstaltige burgemeestersreferendum...ja hoor, daar zie ik hem wel voor aan.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:19 schreef Nielsch het volgende:
Ik zie het trouwens al gebeuren dat er straks een man of 50 komen opdagen in LR en dat Aleid daarna verontwaardigd gaat doen over zijn beeld dat de burger van Utrecht maar ondankbaar is...
Dag geloofwaardigheidquote:Hierrrrr mag Utrecht de finale kijken
Sfeervolle locatie niet? Dit is de Rode Doos, de tijdelijke locatie van muziekcentrum Vredenburg. Ding staat naast een snelweg, op een tochtig industrieterrein waar het altijd regent. Notabene in Leidsche Rijn (pak 'm beet 36 km van hartje Utrecht) dus homo's zijn niet welkom. Hier, en alleen hier, komt een groot scherm waar Utrechters samen voetbal kunnen kijken. In o.a. Amsterdam, Rotterdam, Eindhoven, Apeldoorn, Arnhem, Emmen en Woerden wordt het een bruisend feest in het centrum. In Utrecht niet. Want Utrecht heeft Aleid Wolfsen als burgemeester. Regenteske zak hooi dat 't is. Als Nederland verliest is dat jouw schuld Aleid, besef dat wel.
Instant update: hoestende man in regenjas beweert dat Wolfsen "twee businessclass VIP-tickets voor finale WK heeft ontvangen in ruil voor vernietiging van complete oplage Voetbal International".
Het gaat extreem druk zijn, dat wil je echt niet weten. De kwart- en halve finales waren er echt geen indicatie voor, IEDEREEN wil dit zien, als het even kan in de stad. Ik denk dat wij in onze stad nog nooit zo'n messenmassa gezien hebben als we zondag te zien krijgen. Dus trek je eigen conclusies.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 15:37 schreef Rolmaat het volgende:
waar zou je in Utrecht het beste de finale kunnen bekijken? ik wil namelijk niet bij dat lelijke scherm kijken maar het wel gewoon fatsoenlijk kunnen zien. Gaat het erg druk worden in de kroegen in de binnenstad? Hoe was dat tegen Brazilie en Uruguay? Ik zit te denken aan de Winkel van Sinkel en ik hoorde ook dat o.a. Stairway to Heaven, Mick O'connolls en Heerenplein schermen zijn, maar is het dan wel goed te zien / kun je naar binnen?
Hoe fucking treurig dit...quote:De soap rond de Utrechtse WK-schermen is nog niet helemaal voorbij. Utrecht dacht dat de Jaarbeurs het feestje zondag wel zou organiseren maar stelde die vraag nooit, zegt holdingdirecteur Arie Brienen.
Brienen: “Wij hebben onszelf ook niet aangemeld als locatie. De vraag kwam via de gemeente nadat ze woensdag zes plekken had geschouwd. Ons parkeerveld P2 aan de Overste den Oudenlaan stond bij hen op nummer één, werd ons gezegd.”
De woordvoerder van burgemeester Wolfsen verklaarde eerder dat de Jaarbeurs op het laatste moment zou zijn afgehaakt en er daarom uitgeweken moest worden naar Vredenburg Leidsche Rijn. Dat verhaal blijkt een stuk genuanceerder te liggen.
Volgens Brienen ging de gemeente er zonder meer vanuit dat Jaarbeurs het feestje wel wilde organiseren. “Wij kunnen dat ook prima. Intern hebben we een inschatting gemaakt over de opkomst. Die zagen wij tussen de 1000 en 1500 man. Op het parkeerdek zijn geen faciliteiten. Buitentaps mochten wij niet plaatsen. Zo’n feest kunnen wij niet organiseren als we drie cola en een ijsje verkopen. Voor ons was meteen duidelijk dat wij het niet zouden doen, maar de gemeente kon ons terrein wel huren.”
Het gemeentelijk hoofd Stadspromotie, Jo de Viet, deed alle onderhandelingen. Brienen: “Donderdagochtend had hij met een medewerker bij ons overleg. Rond half twee werd ik door Wolfsen gebeld dat wij het konden gaan doen. Ik heb aangegeven dat wij het parkeerterrein wel wilden verhuren voor 10.000 euro en de gemeente de rest zelf kon organiseren. Daar schrok de burgemeester van. Ook hij dacht niet anders dan dat wij de organisator zouden zijn. Nogmaals, die vraag is ons niet gesteld en onder de gegeven condities was dat sowieso ondoenlijk.”
Uiteindelijk koos de gemeente om dan maar in zee te gaan met X-Sense die toch al een terrein had ingericht rond de Rode Doos in Leidsche Rijn voor het popfestival 'Thuis', dat vrijdagavond plaatsvond. Daar staan al buitentaps met een vergunning, die in ieder geval vrijdag geldig was.
Omdat andere horeca-ondernemers ook al afhaakten omdat er niks mocht op het gebied van horeca-voorzieningen heeft DNU.nu de vergunning opgevraagd bij de gemeente. Die kon zaterdag niet geleverd worden. Wel gaf een woordvoerder aan dat de vergunning van ‘Thuis’ is verlengd voor de zondag.
Het lijkt al met al op een ‘regeltjes’ verhaal te zijn uitgedraaid, anders dan waar de gemeenteraad Wolfsen in meerderheid om had gevraagd.
Brienen had zelf een voorkeur voor meerdere schermen op locaties in de binnenstad. “Ik ga ook niet op een parkeerterrein staan. Daarbij ben ik ook niet zo beducht voor mogelijke veiligheidsproblemen in de stad, maar daar ga ik dan ook niet over.”
Het ministerie van Binnenlandse Zaken heeft gemeenten inmiddels verzocht om buitenschermen te laten staan voor de huldiging van Oranje aanstaande dinsdag in Amsterdam. De hoofdstad overweegt toegangswegen te sluiten bij een te grote toeloop.
Ik lees het ook net, echt....quote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:58 schreef Nielsch het volgende:
De incompetentie van onze burgemeester en zijn mede-bestuurders kent werkelijk geen grenzen (van DNU.nu):
[..]
Hoe fucking treurig dit...
Amsterdam lijkt me niet fijn met het OV vanavond.quote:Op zondag 11 juli 2010 11:39 schreef Snuitebolletje het volgende:
Kut utrecht, ik ga wel naar een andere stad vanavond!
En dan daarbinnen de pc schermen bij die ruiten neerzetten en de NOS stream aanzettenquote:Op zondag 11 juli 2010 13:21 schreef Q. het volgende:
Het gaat wel een drama worden denk ik. Juist OMDAT er geen schermen staan. Van mij mogen er wel wat ruiten van het stadhuis sneuvelen..
Dan is 19:00 veeeeeel te laat, denk dat je daar wel om 18:00 moet zijn als je daar naar binnen wil.quote:Op zondag 11 juli 2010 15:16 schreef Eva4Evah het volgende:
Wij willen naar de Winkel van Sinkel en we gaan om 19u in de rij staan. Hopelijk kom ik erin en zie ik wat
Inderdaad, 19:00 uur lijkt me een beetje te laat.... Liep net langs de Stichtse Taveerne en daar werd ook al aangeraden om rond 18:00 uur te komen...quote:Op zondag 11 juli 2010 15:16 schreef Eva4Evah het volgende:
Wij willen naar de Winkel van Sinkel en we gaan om 19u in de rij staan. Hopelijk kom ik erin en zie ik wat
quote:Op zondag 11 juli 2010 15:25 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Inderdaad, 19:00 uur lijkt me een beetje te laat.... Liep net langs de Stichtse Taveerne en daar werd ook al aangeraden om rond 18:00 uur te komen...
![]()
Als kleine eieren zo groot! De wind waaide ze precies hier tegen mijn ramen aan!quote:Op zondag 11 juli 2010 15:23 schreef Paul het volgende:
Ik lees op twitter dat er flinke hagelstenen net naar beneden kwamen vallen in Utrecht
http://twitpic.com/24dbv2
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
wat mot je met jequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |