abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 24 juli 2010 @ 10:59:39 #226
270029 Herr_Uberfrutzel
Genau ist genau
pi_84429824
Heb er een hele vriendengroep aan over gehouden.

Ik vind de UIT eigenlijk een must voor elke student. Je leert de stad en je studiegenoten in die week op een manier kennen die niet vaak meer voor zal komen. Als student zijnde heb je echt even het gevoel dat je de stad "owned" zeg maar.
Und ein frau ist ein frau
pi_84429904
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 10:59 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
Heb er een hele vriendengroep aan over gehouden.

Ik vind de UIT eigenlijk een must voor elke student. Je leert de stad en je studiegenoten in die week op een manier kennen die niet vaak meer voor zal komen. Als student zijnde heb je echt even het gevoel dat je de stad "owned" zeg maar.

Studiegenoten? Is de UIT tegenwoordig gegroepeerd op studie? Kan me niet voorstellen dat ze dat zouden doen, lijkt me ook nogal zonde van de week.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_84430637
Vrienden heb ik ook zonder stomme spelletjes enzo gemaakt, daar had ik geen introductieweek voor nodig. Ik probeer altijd de binnenstad te mijden tijdens de introductie, heb het niet zo op groepen en kuddegedrag.
  zaterdag 24 juli 2010 @ 11:50:07 #229
8369 speknek
Another day another slay
pi_84430915
Niet? Prachtig man, als je er niet zelf aan mee hoeft te doen :7.

Ik vind het altijd wel leuk om te zien, vooral ontgroeningen van studentenverenigingen, van die mensen die zich laten verlagen door hun 'vrienden'.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_84431142
Toen ik nog bij Sociale Wetenschappen werkte moest ik altijd vreselijk lachen om die groepjes eerstejaars, allemaal meisjes die er exact hetzelfde uitzagen in hun 'hippe' outfits.
pi_84431189
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 11:50 schreef speknek het volgende:
Niet? Prachtig man, als je er niet zelf aan mee hoeft te doen :7.

Ik vind het altijd wel leuk om te zien, vooral ontgroeningen van studentenverenigingen, van die mensen die zich laten verlagen door hun 'vrienden'.

Knap van je als je een ontgroening mee maakt zonder er zelf aan mee te doen. Kan nl niet.
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
pi_84435542
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 11:03 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Studiegenoten? Is de UIT tegenwoordig gegroepeerd op studie? Kan me niet voorstellen dat ze dat zouden doen, lijkt me ook nogal zonde van de week.

Staat compleet los van elkaar. De UIT draait om nieuwe mensen en de stad leren kennen. Ik ben er dit jaar weer bij als crewlid, net zo mooi ^O^
url
  zondag 25 juli 2010 @ 08:19:35 #233
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_84459902
Vrijdagavond liep ik toevallig langs het Griekse restaurant aan de servetstraat, was daar een flinke ruzie aan de gang binnen zeg...5-6 man op een kluitje en een vrouw die in paniek naar buiten rent en probeert de politie te bellen.
Uiteindelijk kwam er een man naar buiten, bloedend aan zijn hoofd, jas stuk. Bleek dat er wat onenigheid was over de rekening...authentiek Griekse atmosfeer blijkbaar daar... :{
pi_84459985
Ik ga ook naar de UITweek (als eerstejaars). Maar als ik moet geloven wat hierboven staat klinkt het verschrikkelijk :') Nouja, we zien wel :)
  zondag 25 juli 2010 @ 09:08:27 #235
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_84460076
Die introdagen zijn zo erg of gezellig als je het zelf maakt. Ik vond het wel leuk om de stad vast een beetje te leren kennen en wat cafés gezien te hebben.
pi_84460077
Hoe leuk het is ligt heel erg aan je groepje en aan je verwachtingen. Van groepje wisselen is geen misdaad, dus als jij in een zuipgroep zit en liever de hele dag bij parnassos cultureel doet, kun je natuurlijk proberen daar aansluiting te vinden.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 25 juli 2010 @ 10:38:03 #237
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_84461024
Wat vinden jullie ervan dat er misschien elke zondag koopzondag komt in binnenstad Utrecht?
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_84461750
In het referendum had ik voor gestemd, en ben nog niet van gedachte veranderd.
pi_84461763
quote:
Op zondag 25 juli 2010 10:38 schreef Paul het volgende:

Wat vinden jullie ervan dat er misschien elke zondag koopzondag komt in binnenstad Utrecht?
Voor mij als consument prima :).
pi_84462179
Ik vind het dubbel. Fijn om elke zondag te kunnen winkelen, irritant dat er dan dus weer 3 dagen bijkomen waarop ik niet in de buurt van mijn eigen huis kan parkeren en de stad irritant druk is.
pi_84463124
Ik heb toentertijd tegen gestemd, maar ja als man heb ik ook geen behoefte aan elke dag shoppen. Bovendien vind ik het wel fijn om een keer op zondag een biertje te kunnen halen zonder dat je nergens plek kan krijgen.
  zondag 25 juli 2010 @ 12:29:51 #242
8369 speknek
Another day another slay
pi_84463470
quote:
Op zondag 25 juli 2010 10:38 schreef Paul het volgende:
Hoog tijd. Liever de hele stad.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_84468003
Ik ben nog steeds tegen, net als tijdens het referendum.
Heerlijk, een Oudegracht zonder massa's winkelend publiek, door een stille binnenstad dwalen (ik had al gezegd dat ik niet zo van mensenmassa's hou he?) Die supermarkten die op zondag open zijn, dat vind ik ook overbodig.
pi_84468632
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 14:32 schreef Drommelsch85 het volgende:

[..]

Staat compleet los van elkaar. De UIT draait om nieuwe mensen en de stad leren kennen. Ik ben er dit jaar weer bij als crewlid, net zo mooi ^O^
ik heb tijdens de UIT niet veel meer dan de studentenverenigingen leren kenne en ik wist vanaf het begin dat ik daar niet bij wilde, ik vond de UIT een waste of time & money. Maar dat schijnt ook wel deels te liggen aan de mentoren die je hebt
pi_84470309
quote:
Op zondag 25 juli 2010 15:10 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

ik heb tijdens de UIT niet veel meer dan de studentenverenigingen leren kenne en ik wist vanaf het begin dat ik daar niet bij wilde, ik vond de UIT een waste of time & money. Maar dat schijnt ook wel deels te liggen aan de mentoren die je hebt
Terwijl de verenigingsfeestjes het mooiste zijn. Het helpt natuurlijk ook wel als je een leuk groepje hebt wat niet bestaat uit autisten die 's avonds liever gewoon bij moeke aan tafel willen schuiven.
url
pi_84473896
quote:
Op zondag 25 juli 2010 16:07 schreef Drommelsch85 het volgende:

[..]

Terwijl de verenigingsfeestjes het mooiste zijn. Het helpt natuurlijk ook wel als je een leuk groepje hebt wat niet bestaat uit autisten die 's avonds liever gewoon bij moeke aan tafel willen schuiven.
De verenigingsfeesten bij de UIT zijn voor veel vereningsstudenten (including me) een van de hoogtepunten van het jaar. Alles word uit de kast gehaald qua decor, dj's en sfeer. De week van de UIT heb ik ook helemaal vrij gehouden zodat ik me daar dus vooral op kan focussen :)
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
pi_84476231
ik heb gewoon niks met studentenverenigingen eigenlijk heb ik er gewoon een hekel aan, al die stomme regeltjes voor eerstejaars, ontgroeningen en die ongein, neuh ik vind mezelf te leuk om me tot dat soort dingen te verlagen ik ontmoet wel op een andere manier mensen
  zondag 25 juli 2010 @ 19:04:52 #248
8369 speknek
Another day another slay
pi_84476297
quote:
Op zondag 25 juli 2010 14:52 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben nog steeds tegen, net als tijdens het referendum.
Heerlijk, een Oudegracht zonder massa's winkelend publiek, door een stille binnenstad dwalen (ik had al gezegd dat ik niet zo van mensenmassa's hou he?) Die supermarkten die op zondag open zijn, dat vind ik ook overbodig.
Als je niet van mensenmassa's houdt moet je niet in een stad gaan wonen.

Maarja das mjin menign whehe 8-)
pi_84479007
Och, ik hou het hier al bijna 20 jaar uit en verwacht hier ook de rest van mijn leven nog wel door te brengen eigenlijk. Goed uitkienen op welk moment je op welke plek bent, gelukkig is een stad niet altijd overvol en heb ik geen last van mensenmassa's. Als ik me altijd in grote drommen mensen zou moeten bewegen, dan was ik al lang weggegaan.
Maar bijvoorbeeld de Oudegracht op zaterdag of koopzondag, bus 12 in de spits of massaal op de vakantiebeurs vooruit schuifelen of naar de Dirk vd Broek op zondagmiddag/avond, nee dank u. Gelukkig kan ik dat allemaal prima vermijden en gewoon van 'statsie' genieten.
pi_84494406
quote:
Op zondag 25 juli 2010 19:04 schreef speknek het volgende:

[..]

Als je niet van mensenmassa's houdt moet je niet in een stad gaan wonen.

Maarja das mjin menign whehe 8-)
Als je van zondagshoppen houdt moet je maar naar Amsterdam gaan B-)

Maar serieus, ik vind een extra koopzondag in Utrecht niets toevoegen; naar mijn idee loopt het dan alleen maar vol met van die lui uit Leidsche Rijn en andere randgemeenten, terwijl de echte Utrechter vooral in de stad te vinden zijn op zondagen dat de winkels dicht zijn; in de kroegen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')