quote:Op zaterdag 24 juli 2010 10:59 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
Heb er een hele vriendengroep aan over gehouden.
Ik vind de UIT eigenlijk een must voor elke student. Je leert de stad en je studiegenoten in die week op een manier kennen die niet vaak meer voor zal komen. Als student zijnde heb je echt even het gevoel dat je de stad "owned" zeg maar.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 11:50 schreef speknek het volgende:
Niet? Prachtig man, als je er niet zelf aan mee hoeft te doen.
Ik vind het altijd wel leuk om te zien, vooral ontgroeningen van studentenverenigingen, van die mensen die zich laten verlagen door hun 'vrienden'.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 11:03 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Studiegenoten? Is de UIT tegenwoordig gegroepeerd op studie? Kan me niet voorstellen dat ze dat zouden doen, lijkt me ook nogal zonde van de week.
Voor mij als consument primaquote:Op zondag 25 juli 2010 10:38 schreef Paul het volgende:
Wat vinden jullie ervan dat er misschien elke zondag koopzondag komt in binnenstad Utrecht?
Hoog tijd. Liever de hele stad.quote:Op zondag 25 juli 2010 10:38 schreef Paul het volgende:
Wat vinden jullie ervan dat er misschien elke zondag koopzondag komt in binnenstad Utrecht?
ik heb tijdens de UIT niet veel meer dan de studentenverenigingen leren kenne en ik wist vanaf het begin dat ik daar niet bij wilde, ik vond de UIT een waste of time & money. Maar dat schijnt ook wel deels te liggen aan de mentoren die je hebtquote:Op zaterdag 24 juli 2010 14:32 schreef Drommelsch85 het volgende:
[..]
Staat compleet los van elkaar. De UIT draait om nieuwe mensen en de stad leren kennen. Ik ben er dit jaar weer bij als crewlid, net zo mooi
Terwijl de verenigingsfeestjes het mooiste zijn. Het helpt natuurlijk ook wel als je een leuk groepje hebt wat niet bestaat uit autisten die 's avonds liever gewoon bij moeke aan tafel willen schuiven.quote:Op zondag 25 juli 2010 15:10 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik heb tijdens de UIT niet veel meer dan de studentenverenigingen leren kenne en ik wist vanaf het begin dat ik daar niet bij wilde, ik vond de UIT een waste of time & money. Maar dat schijnt ook wel deels te liggen aan de mentoren die je hebt
De verenigingsfeesten bij de UIT zijn voor veel vereningsstudenten (including me) een van de hoogtepunten van het jaar. Alles word uit de kast gehaald qua decor, dj's en sfeer. De week van de UIT heb ik ook helemaal vrij gehouden zodat ik me daar dus vooral op kan focussenquote:Op zondag 25 juli 2010 16:07 schreef Drommelsch85 het volgende:
[..]
Terwijl de verenigingsfeestjes het mooiste zijn. Het helpt natuurlijk ook wel als je een leuk groepje hebt wat niet bestaat uit autisten die 's avonds liever gewoon bij moeke aan tafel willen schuiven.
Als je niet van mensenmassa's houdt moet je niet in een stad gaan wonen.quote:Op zondag 25 juli 2010 14:52 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben nog steeds tegen, net als tijdens het referendum.
Heerlijk, een Oudegracht zonder massa's winkelend publiek, door een stille binnenstad dwalen (ik had al gezegd dat ik niet zo van mensenmassa's hou he?) Die supermarkten die op zondag open zijn, dat vind ik ook overbodig.
Als je van zondagshoppen houdt moet je maar naar Amsterdam gaanquote:Op zondag 25 juli 2010 19:04 schreef speknek het volgende:
[..]
Als je niet van mensenmassa's houdt moet je niet in een stad gaan wonen.
Maarja das mjin menign whehe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |