wel vreemd, aangezien de octopus volgens de zoo morgen pas zijn voorspelling gaat doen.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:51 schreef dreamzk het volgende:
Al dat gezeur om die schermen, het is niet eens nodig. Octopus Paul heeft gesproken en koos Spanje uit. De wedstrijd zelf spelen is dus maar een formaliteit
http://www.nu.nl/buitenla(...)-als-winnaar-wk.htmlquote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:52 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
wel vreemd, aangezien de octopus volgens de zoo morgen pas zijn voorspelling gaat doen.
Bij het EK2008 had Paul ook in totaal 1 wedstrijd fout; juist, de finale!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:51 schreef dreamzk het volgende:
Al dat gezeur om die schermen, het is niet eens nodig. Octopus Paul heeft gesproken en koos Spanje uit. De wedstrijd zelf spelen is dus maar een formaliteit
Volgens wikipedia had ie er zelfs 2 fout bij het EK '98.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:22 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Bij het EK2008 had Paul ook in totaal 1 wedstrijd fout; juist, de finale!
Gegarandeerd niet, dus ik kijk wel in de kroeg.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:01 schreef Q. het volgende:
Zou de NS rekening houden met 100.000 Utrechters die naar Amsterdam willen om daar op een groot scherm te kijken omdat dat in Utrecht niet kan dankzij Kameraad Aleid?
Volgende keer helemaal geen scherm meer, want blijkbaar is daar helemaal geen behoefte aan.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:19 schreef Nielsch het volgende:
Ik zie het trouwens al gebeuren dat er straks een man of 50 komen opdagen in LR en dat Aleid daarna verontwaardigd gaat doen over zijn beeld dat de burger van Utrecht maar ondankbaar is...
Zoiets jaquote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:22 schreef Nobu het volgende:
[..]
Volgende keer helemaal geen scherm meer, want blijkbaar is daar helemaal geen behoefte aan.
Meh, in LR (incl vleuten de meern) wonen geloof ik al iets van 40.000 mensen. Als 10% komt opdagen (ligt dichter bij de stad dan LR zelf immers) is het terrein al voor de helft gevuld.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:19 schreef Nielsch het volgende:
Ik zie het trouwens al gebeuren dat er straks een man of 50 komen opdagen in LR en dat Aleid daarna verontwaardigd gaat doen over zijn beeld dat de burger van Utrecht maar ondankbaar is...
KameraAleid?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:01 schreef Q. het volgende:
Zou de NS rekening houden met 100.000 Utrechters die naar Amsterdam willen om daar op een groot scherm te kijken omdat dat in Utrecht niet kan dankzij Kameraad Aleid?
haha daar leek het dinsdag wel op jaquote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:40 schreef Ragboer het volgende:
Neude Ultras!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |