abonnement Unibet Coolblue
pi_80038430
Welkom in het Officiële Grote 24-topic van Fok

Seizoen 1 t/m 7

De Amerikaanse actieserie 24, met Kiefer Sutherland in de hoofdrol, kent inmiddels 8 seizoenen met in totaal 192 afleveringen. Sutherland speelt de rol van CTU-agent Jack Bauer, die op eigenzinnige wijze de wereld probeert te redden, terwijl hij om de vijf minuten volmondig DAMNIT roept.














Redemption
24: Redemption is een film die seizoen 6 en 7 overbrugt. Deze speelt zich grotendeels af in Afrika. De film is door RTL uitgezonden en op DVD verschenen.





Seizoen 8
Inmiddels is in Amerika sinds januari 2010 seizoen 8 bezig. CTU is weer terug van weggeweest en Jack raakt weer betrokken.

Cast:


Belangrijke personages:

Jack Bauer


Renee Walker


President Taylor


President Omar Hassan


Brian Hastings (Director of CTU)


Chloe O'Brian


Dana Walsh


Cole Ortiz


Kim Bauer


Trailer:


Uitzendschema season 8:
Episode 1 t/m 4: geweest
#5 25 januari
#6 1 februari
#7 8 februari
#8 15 februari
#9 22 februari
#10 & 11 1 maart (dubbele aflevering)
#12 8 maart
#13 15 maart
#14 22 maart
#15 29 maart
#16 5 april
#17 12 april
#18 19 april
#19 26 april
#20 3 mei
#21 ??
#22 ??
#23 ??
#24 ??

Ondertitels:
http://www.bierdopje.com/shows/24

Quotes

Een top-24 van quotes van onze favoriete actieheld.
quote:
1. Damnit!
2. That was our only lead
3. You don't want to try me on that one.
4. Tell me what I need to know!
5. When I'm finished with you, you're gonna wish that you felt this good again.
6. You don't understand!
7. Do you understand?
8. I understand.
9. I need you to trust me.
10. There's no time for backup.
11. I don't have time to explain right now.
12. I don't have time for this.
13. We don't have much time
14. Secure the perimeter.
15. Stand down.
16. Copy that.
17. Show me your hands! I said show me your hands!!
18. It's complicated.
19. Thousands of lives are at stake
20. Send that to my screen.
21. I'm going dark.
22. I'm so sorry
23. Trust me, you don't want to go down that road with me.
24. If you don't tell me what I want to know, then it'll just be a question of how much you want it to hurt.
YouTube

Tot slot nog een aantal YouTubelinks.



De OP is hier te vinden
pi_80038474
Het vorige topic had geen nummer, doen we niet meer aan nummers?
pi_80038480
quote:
Op woensdag 7 april 2010 11:37 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Samir was diegene met de bivakmuts op. Tenzij het nu weer ineens iemand anders en hij stiekem is ontsnapt.
Dat was eigenlijk ook mijn idee... maar om z'n mannen dan zo achter te laten lijkt mij ook weer zoiets...
pi_80038504
Even terugkomen op het vorige topic:
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 23:16 schreef Merkie het volgende:

[..]

k vond het wel toepasselijk.
Om hassan nou een stille clock te geven omdat hij 3/4 seizoen meespeelt vind ik nou weer iets teveel van het goede.
pi_80038975
o jee nu krijgen we weer een discussie of die silent clock gerechtvaardigd is

en ik denk dat die Samir ontsnapt is, ze hadden op z'n minst even een close-up van 'm kunnen laten zien
  Moderator woensdag 7 april 2010 @ 12:31:49 #6
42184 crew  DaMart
pi_80038996
Is het verdere uitzendschema in de OP niet gewoon:

#17 12 april
#18 19 april
#19 26 april
#20 3 mei
#21 10 mei
#22 17 mei
#23 24 mei
#24 24 mei
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  woensdag 7 april 2010 @ 13:29:27 #7
151749 Gnittoo
I WANT THAT ONE!
pi_80040923
24 Preview - airing MON 4/12!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_80040957
Ik hoop dat president Taylor wordt afgezet. Ik heb genoeg van haar.
pi_80040998
quote:
Op woensdag 7 april 2010 13:29 schreef Gnittoo het volgende:
24 Preview - airing MON 4/12!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The Final Hours. Man, we hebben nog 8 uur te gaan!
  woensdag 7 april 2010 @ 13:42:15 #10
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_80041415
je kan zeggen wat je wilt, maar die verraders hebben wel half New York gered

Maar de peace treaty is voorbij
Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_80041461
Volgens mij zei Jack trouwens geen 'damn it' toen 'ie Hassan vond.
pi_80041976
quote:
Op woensdag 7 april 2010 13:30 schreef Sloggi het volgende:
Ik hoop dat president Taylor wordt afgezet. Ik heb genoeg van haar.
Ze gedraagt zich ook meer als een emotioneel wrak dan dat je van een president zou verwachten.
pi_80042061
quote:
Op woensdag 7 april 2010 13:57 schreef schijffie het volgende:

[..]

Ze gedraagt zich ook meer als een emotioneel wrak dan dat je van een president zou verwachten.
Dat deed Logan ook, maar hij was tof. De op het oog meest zwakke president uit de geschiedenis van de VS die een crimineel meesterbrein blijkt.

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 07-04-2010 13:59:59 ]
pi_80042752
Jammer dat ze het niet meer geheim hebben gehouden. Ik kijk de preview trailers pas nadat ik de aflevering gezien heb. Kijk ik de trailer voor de dubbele aflevering zit Lgan erin, terwijl hij niet in de afleveringen zat
pi_80042801
"The most shocking..."
Cloe die opeens ook een mol is?
pi_80043018
quote:
Op woensdag 7 april 2010 14:20 schreef Dichterbijer het volgende:
"The most shocking..."
Cloe die opeens ook een mol is?
Dat zou wel die continu constipated look van d'r verklaren
I am the hope of the Universe. I am the answer to all living things who cry out for peace. I am protector of the innocent. I am the light in the darkness. I am truth... ally to good, nightmare to you!
pi_80043407
Jack Bauer is de mol.
pi_80045287
Jack Bauer dies
The following takes place between....
Michael Scofield
pi_80046043
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 7 april 2010 @ 15:57:49 #20
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_80046217
Een silent clock?! Dan moet ik snel gaan kijken .
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  woensdag 7 april 2010 @ 16:08:48 #21
251119 Rainesz
flets outz
pi_80046723
Volgens mij ging er de laatste keer toen ik v/d telefoon poste wat mis.

Maar een kleine blik achter de schermen bij 24.
Van de twitter van Wersching geplukt.
NL'se invloeden bij 24?

Tough Times Never Last, But Tough People Do!
  Moderator woensdag 7 april 2010 @ 16:16:32 #22
42184 crew  DaMart
pi_80047054
quote:
Op woensdag 7 april 2010 15:53 schreef SjaakBauer het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat vroeg ik me dus ook af.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_80047206
Onverwacht dit. Niet echt 24 dit. En geen martelen van Dana, vroeger was dat wel anders. Weer zonder moeite gratie
  Moderator woensdag 7 april 2010 @ 16:22:33 #24
9859 crew  Karina
Woman
pi_80047334
quote:
Op woensdag 7 april 2010 16:20 schreef Repeat het volgende:
Onverwacht dit. Niet echt 24 dit. En geen martelen van Dana, vroeger was dat wel anders. Weer zonder moeite gratie
Dat is ook elke keer weer hetzelfde inderdaad. Maar zij krijgt in ieder geval geen gratie nu, want Hassan is dood en zij zou alleen gratie krijgen als levend werd gevonden.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_80047337
Vond het trouwens mooi om te zien, dat die gast bij de inval om Hassan te zoeken, de muren langsging om te checken waar het geluid vandaan kwam. In eerdere seizoenen beukten ze gewoon de deur in en knalden op alles wat bewoog.
  Moderator woensdag 7 april 2010 @ 16:24:14 #26
9859 crew  Karina
Woman
pi_80047417
quote:
Op woensdag 7 april 2010 16:22 schreef SjaakBauer het volgende:
Vond het trouwens mooi om te zien, dat die gast bij de inval om Hassan te zoeken, de muren langsging om te checken waar het geluid vandaan kwam. In eerdere seizoenen beukten ze gewoon de deur in en knalden op alles wat bewoog.
Dat deden ze omdat anders de terroristen ze zouden horen en Hassan zouden vermoorden (niet dat het heeft geholpen verder).
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_80047590
quote:
Op woensdag 7 april 2010 16:24 schreef Karina het volgende:

[..]

Dat deden ze omdat anders de terroristen ze zouden horen en Hassan zouden vermoorden (niet dat het heeft geholpen verder).
Ja dat snap ik, maar ik doelde er meer op dat ze niet meer als een gek die deur openbeuken. Gebeurde ook al een paar keer eerder dit seizoen en viel me gewoon op.
  woensdag 7 april 2010 @ 16:34:15 #28
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_80047834
Leuk dat Dana zei 'You know, the usual - immunity'.

Zo, en nu? Hogere machten die de mastermind blijken? Russen die boos worden? Al loopt alles wel goed voor hun belangen.
When all else fails, you always have delusion.
pi_80048296
geen wonder dat er zoveel mollen in ctu zijn. Als je gepakt wordt kan je altijd nog schermen met immuniteit
pi_80048801
quote:
Op woensdag 7 april 2010 16:08 schreef Rainesz het volgende:
Volgens mij ging er de laatste keer toen ik v/d telefoon poste wat mis.

Maar een kleine blik achter de schermen bij 24.
Van de twitter van Wersching geplukt.
NL'se invloeden bij 24?

[ afbeelding ]
Waarom zit die cameraman in zon gek pak ?
pi_80048917
quote:
Op woensdag 7 april 2010 16:56 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

Waarom zit die cameraman in zon gek pak ?
its the bubble-boy!
  woensdag 7 april 2010 @ 17:41:53 #32
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_80050624
M'n Hassan, wat doe je? . De silent clock was voor iemand die pas kort meespeelt misschien niet heel gepast, maar hij heeft zich wel opgeofferd en zijn eer gehouden. Dat zegt wel wat. Bovendien waren Mason en Chapelle al eens eerder in de serie voorgekomen maar ze hadden enorm grote rollen voor het seizoen waarin ze een silent clock kregen. En wat te denken van Edgar .
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_80050699
Nou en dat Hassan er pas 3/4 seizoen in speelt, zijn dood is wel heel belangrijk voor het verdere verloop van het seizoen. Dus lijkt het mij dat de stille klok terecht is.
  woensdag 7 april 2010 @ 17:46:27 #34
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_80050804
quote:
Op woensdag 7 april 2010 17:43 schreef SjaakBauer het volgende:
Nou en dat Hassan er pas 3/4 seizoen in speelt, zijn dood is wel heel belangrijk voor het verdere verloop van het seizoen. Dus lijkt het mij dat de stille klok terecht is.
Juust, ik vond 'm ook goed passen.

En Renee blijft een geniaal wijf. .
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_80051505
Ben toch benieuwd hoe het nu verder gaat. Het zou toch niet dat die Russen in een keer een nuke hebben ofzo
  woensdag 7 april 2010 @ 18:20:13 #36
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_80052204
Die Rus ineens erbij was toch wel erg opvallend, die móet gewoon een rol gaan spelen.
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  woensdag 7 april 2010 @ 18:40:24 #37
268495 Oliver23
Ninja Mime!
pi_80054378
quote:
Op woensdag 7 april 2010 01:47 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

De deal was dat ze Hassan levend moesten hebben.
Vandaar dat ze perse Jack wilde als teamleider inderdaad. Niet goed opgelet.
Maar is dat dan geen slechte deal? Of is dat normaal in 24?
Ik ben geloof ik na seizoen 3 gestopt met kijken. En weer begonnen vanwege de actrice die Dana speelt (ja echt waar). Ben ook blij dat haar rol eindelijk toch nog interessant is geworden.

Maar als ik info zulke belangrijke info zou hebben, zou ik sowieso vrijuit willen gaan vanwege die info. Niet
afhankelijk zijn van wat CTU er uiteindelijk mee bereikt.

best een lange tvp dit eigenlijk
You can't have everything. Where would you put it?
- Steven Wright
pi_80055572
wat is iedereen toch hilarisch over de afleveringen, vond het nou toch echt niet bijster geweldig, toch weer beetje van hetzelfde, dus ik begrijp wel dat 24 stopt, we blijven kijken om het toch af te kijken.

vond het op zich ' mooi ' dat ze nu eens iemand niet konden redden eigenlijk (in de naam van Hassan)...dus nu gaan ze achter de russen aan, want anders laten ze die president niet zo zien...ligt er te dik boven op

en die Dana kan echt niet acteren zeg, heel de tijd meer haar zogenaamde zure hoofd, bij Chloe is het zo, maar zij probeert te veel

maar ben benieuwd wat voor draai ze er nog aan gaan geven
what you see, is what you get!
pi_80057459
quote:
Op woensdag 7 april 2010 19:47 schreef IV_Xample het volgende:


en die Dana kan echt niet acteren zeg, heel de tijd meer haar zogenaamde zure hoofd, bij Chloe is het zo, maar zij probeert te veel
het is zeker wel een prima actrice, zie Battlestar Galactica, maar dit karakter is zo slecht geschreven dat er geen houden meer aan is. De ene aflevering nog de zuilige huilie, daarna stoer tick-tack mister bauer...
pi_80059343
http://twitpic.com/1ds056
Ze dragen op de set van 24 gewoon Ajax t-shirts

http://twitpic.com/1drzy3
Geen er waarschijnlijk heftig aan toe...

http://twitpic.com/1d0mou
Sweet

http://twitpic.com/1ck1ck
You cant find this kind of label on a box on many other shows.... #24

http://twitpic.com/133qlh

http://twitpic.com/v0f3p
Begin vorig seizoen...

http://twitpic.com/c872w

http://twitpic.com/s12gt

http://twitpic.com/5zfm2

Zo de rest kun je hier vinden: http://twitter.com/Wersching

[ Bericht 20% gewijzigd door Dichterbijer op 07-04-2010 21:09:24 ]
pi_80060695
quote:
Op woensdag 7 april 2010 20:25 schreef planethugo het volgende:

[..]

het is zeker wel een prima actrice, zie Battlestar Galactica, maar dit karakter is zo slecht geschreven dat er geen houden meer aan is. De ene aflevering nog de zuilige huilie, daarna stoer tick-tack mister bauer...
Precies, daarom ben ik ook weer 24 gaan kijken. Helaas was haar rol in het begin niet zo goed. Alhoewel het wel zo is dat ze het best is in personen spelen die niet helemaal okay zijn naar mijn idee. En Dana was zeker niet okay. Dus wat dat betreft klopt `t wel.


Hier lacht ze wat je in 24 nog niet echt gezien hebt en dat ziet er best leuk uit.
You can't have everything. Where would you put it?
- Steven Wright
pi_80061440
sorry maar in Battlestar was ik ook niet heel erg gecharmeerd, maar ja smaken verschillen he
what you see, is what you get!
pi_80068204
dochter van hassan is wel een cutie daarentegen
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_80086850
TT is wel een major spoiler btw.

Goede episode de laatste, echt goede stijl qua beelden en verhaal. Afleveringen daarvoor was het vooral puinhoop en sommige dingen ronduit vaag (Rampage Dana ).
Jack does it in real time...
pi_80091467
Vind elke keer dat gewacht tot die nieuwe ep wel kut, ik heb de eerste zes seizoenen gewoon op dvd gekeken. Stukken chiller dan elke keer weer die week wachten.
pi_80092514
Ik heb de eerste paar seizoen op RTl 7 gezien
  zaterdag 10 april 2010 @ 13:46:51 #48
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_80157970
quote:
Op woensdag 7 april 2010 19:47 schreef IV_Xample het volgende:
wat is iedereen toch hilarisch over de afleveringen, vond het nou toch echt niet bijster geweldig, toch weer beetje van hetzelfde, dus ik begrijp wel dat 24 stopt, we blijven kijken om het toch af te kijken.
Like duh...
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_80158929
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 13:46 schreef Happel het volgende:

[..]

Like duh...
duh. ik doel meer op het feit dat het te voorspelbaar wordt
what you see, is what you get!
pi_80177314
Erg goede dubbelaflevering, met een onverwacht einde

Tweede keer dit seizoen dat ik toch maar even een trailertje voor de volgende aflevering ga meepakken, kijken wat ze hebben bedacht voor de laatste run. Hopelijk wordt het vrij persoonlijk voor Jack, met een mooi einde van de serie als slot.
pi_80178870
Als trouwe kijker vanaf het eerste seizoen door netjes de boxen te kopen ipv te downloaden zoals iedereen hier blijkt te doen moet ik dit toch even kwijt:

Vanaf seizoen 5 is er toch echt sprake van een neerwaartse spiraal. Ongeloofwaardige verhaallijnen zoals Curtis (seizoen 6?) die gewoon in koele bloede wordt neergeknald... onbegrijpelijk.

Ben nu seizoen 7 aan het volgen. Vond dit seizoen weer echt spannend en de serie leek wat van zijn oude niveau terug te hebben gevonden.... tot op een gegeven moment waarna ik gewoon heb besloten te stoppen met kijken.
Gaat om volgende moment
SPOILER ALERT.
Tony Almeida die continue van alles in het werk stelt om terroristische aanslagen te voorkomen. Hij spaart zelfs het leven van een terrorist door deze niet bij de rakketten achter te laten die hij zal opblazen. Maar een half uurtje later brengt hij wel koelbloedig de baas van de FBI om. Hier baalde ik zo van. Kennelijk kan er geen andere verhaallijn meer bedacht worden dan die van corrupte agent in de overheid. SLECHT, GEWOON SUPER SLECHT.
Ik hoef niet te weten hoe het verder gaat, het zal me aan me reet roesten. Maar dit vond ik toch wel de meest belachlijke ontwikkeling van alle seizoenen samen naast het moment dat Curtis door Jack wordt omgelegd.

Misschien laat ik me hier even iets te ver meevoeren wat natuurlijk duidelijk fictie is maar dat zij zo.
pi_80186547
quote:
Op zondag 11 april 2010 09:55 schreef shitbrick het volgende:
Als trouwe kijker vanaf het eerste seizoen door netjes de boxen te kopen ipv te downloaden zoals iedereen hier blijkt te doen moet ik dit toch even kwijt:

Vanaf seizoen 5 is er toch echt sprake van een neerwaartse spiraal. Ongeloofwaardige verhaallijnen zoals Curtis (seizoen 6?) die gewoon in koele bloede wordt neergeknald... onbegrijpelijk.

Ben nu seizoen 7 aan het volgen. Vond dit seizoen weer echt spannend en de serie leek wat van zijn oude niveau terug te hebben gevonden.... tot op een gegeven moment waarna ik gewoon heb besloten te stoppen met kijken.
Gaat om volgende moment
SPOILER ALERT.
Tony Almeida die continue van alles in het werk stelt om terroristische aanslagen te voorkomen. Hij spaart zelfs het leven van een terrorist door deze niet bij de rakketten achter te laten die hij zal opblazen. Maar een half uurtje later brengt hij wel koelbloedig de baas van de FBI om. Hier baalde ik zo van. Kennelijk kan er geen andere verhaallijn meer bedacht worden dan die van corrupte agent in de overheid. SLECHT, GEWOON SUPER SLECHT.
Ik hoef niet te weten hoe het verder gaat, het zal me aan me reet roesten. Maar dit vond ik toch wel de meest belachlijke ontwikkeling van alle seizoenen samen naast het moment dat Curtis door Jack wordt omgelegd.

Misschien laat ik me hier even iets te ver meevoeren wat natuurlijk duidelijk fictie is maar dat zij zo.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_80188369
quote:
Op zondag 11 april 2010 09:55 schreef shitbrick het volgende:
Als trouwe kijker vanaf het eerste seizoen door netjes de boxen te kopen ipv te downloaden zoals iedereen hier blijkt te doen moet ik dit toch even kwijt:

Vanaf seizoen 5 is er toch echt sprake van een neerwaartse spiraal. Ongeloofwaardige verhaallijnen zoals Curtis (seizoen 6?) die gewoon in koele bloede wordt neergeknald... onbegrijpelijk.

Dat is niet onbegrijpelijk, Assad was nodig om de terroristen te pakken en Curtis vond zijn persoonlijke gevoelens belangrijker dan dat. Dus het was 1 man tegenover een hele zooi mensen die dood zullen gaan als de terroristen niet gepakt worden. En zoals je weet kiest Jack dan om die ene man neer te schieten dan veel onschuldige mensen dood te laten gaan.

Overigens was het ook niet in koele bloede, want direct daarna stort Jack in en wil hij ermee stoppen.
  zondag 11 april 2010 @ 22:34:40 #54
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_80207161
OH MY GOD! Wat een geniale 2 afleveringen!

Zat op het eind met tranen in mijn ogen en rillingen over mijn lijf. Wat nou seizoen 8 is slecht, als het zo doorgaat is dit één van de beste seizoenen.

Enorm zonde dat het stopt, iets beters zal er niet snel komen.
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_80211565
quote:
Op zondag 11 april 2010 22:34 schreef Morpheus2002 het volgende:
OH MY GOD! Wat een geniale 2 afleveringen!

Zat op het eind met tranen in mijn ogen en rillingen over mijn lijf. Wat nou seizoen 8 is slecht, als het zo doorgaat is dit één van de beste seizoenen.

Enorm zonde dat het stopt, iets beters zal er niet snel komen.
Alle afleveringen bepalen hoe goed een seizoen is. Als je in slaap valt bij de eerste helft, dan is het complete plaatje toch niet heel goed.

Desondanks leuke afleveringen.
pi_80223326
quote:
Op woensdag 7 april 2010 18:20 schreef Mikkie het volgende:
Die Rus ineens erbij was toch wel erg opvallend, die móet gewoon een rol gaan spelen.


Denk ik ook ja, want:

*Renee was anders al lang uit dit seizoen geschreven; die was de afgelopen paar afleveringen nauwelijks in beeld, en werd nu ineens weer key-speler. Ik vermoed dat ze weer underkoffer moet bij de Russen of dat haar expertise op z'n minst weer cruciaal blijkt...

* Dana zegt dat "het toch altijd om geld draait". Had die russische maffia ook niet zulke teksten begin dit seizoen?
pi_80224921
Lijkt me leuk als die russen er nu niks mee te maken hebben en ineens de Chinese triad zijn neus de hoek omsteekt bijvoorbeeld.
pi_80236205
Tvp, ben weer bij.
pi_80243369
Ik had trouwens constant het idee dat Tony nog terug zou komen of iets dergelijks, dus constant met dat idee in mn achterhoofd dit seizoen zitten kijken
pi_80252019
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Building the future and keeping the past alive are one and the same thing" - Hideo Kojima
  dinsdag 13 april 2010 @ 08:54:42 #61
268495 Oliver23
Ninja Mime!
pi_80253083
quote:
Op maandag 12 april 2010 21:50 schreef thettes het volgende:
Ik had trouwens constant het idee dat Tony nog terug zou komen of iets dergelijks, dus constant met dat idee in mn achterhoofd dit seizoen zitten kijken
en werd je vermoeden bevestigd?
pi_80254877
Chloe in command
Beneath the gold, bitter steel
  dinsdag 13 april 2010 @ 10:29:40 #63
251119 Rainesz
flets outz
pi_80255371
OMG!
Aardige aflevering weer!
Ondanks dat ik Hastings vanaf begin apart vond,ga je zo iemand toch missen!
Voor Chloe meer als verdiend deze functie,hopelijk leuke afsluiter voor 24 voor haar.

En alweer een stille klok... Renee
Tough Times Never Last, But Tough People Do!
pi_80255641
Dit vind ik echt kut, waarom renee
Nou, jack kan weer op z'n revenge spree gaan...
Beneath the gold, bitter steel
  dinsdag 13 april 2010 @ 11:32:29 #65
67174 Dos37
Come on Twente
pi_80257578
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  dinsdag 13 april 2010 @ 11:43:57 #66
264415 Jahr00n
Fakkelteit
pi_80258008
Ik hoop dat Jack helemaal loco wordt en de laatste afleveringen 1 grote schietpartij worden.
  dinsdag 13 april 2010 @ 13:36:35 #67
117598 Gebraden_Wombat
lekker bij rijst
pi_80261767
Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
  dinsdag 13 april 2010 @ 13:47:12 #68
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_80262196
Wat een aflevering weer . Mensen die zeggen dat seizoen 8 het slechtste seizoen tot nu toe is: ! Seizoen 8 is 10x beter dan 6 en 7 bij elkaar.

Wel goed dat Renee niet een headshot kreeg zoals David Palmer (kudos for mentioning), die rush naar het ziekenhuis had wel wat .
2000 light years from home
pi_80265290
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.

Wat een heftige aflevering. Ik vond het geweldig toen Jack en Renee gingen en, zat ik al sinds S07E01 op te wachten. Ik wilde de aflevering toen eigenlijk niet verder kijken omdat ik al zo'n naar gevoel had dat die sniper niet ging missen.

Ach ja, Renee heeft vlak voordat ze stierf in ieder geval de mooiste ervaring gehad die een vrouw in haar leven kan meemaken. Wel poëtisch, eigenlijk. Maar ze moet gewraakt worden. De Russen hebben echt totáál geen idee wat ze op zichzelf afgeroepen hebben.

A man can be an artist... in anything, food, whatever. It depends on how good he is at it. Jack's art is death. He's about to paint his masterpiece.
Bauer's Law: "Whatever CAN go wrong, WILL be resolved in a period of 24 hours."
  Redactie Frontpage dinsdag 13 april 2010 @ 15:19:26 #70
72015 crew  PartyAnimal87
J'adore hardcore
pi_80265811
Droevig einde
pi_80265819
Lol Myers, ik dacht het ook al: 'ach, ze heeft in ieder geval vlak voordat ze stierf seks gehad met Jack Bauer, dan kan een vrouw gerust doodgaan, want niks komt daar meer overheen natuurlijk!'

Argh, wel beetje erg heftig nu, 2 afleveringen achter elkaar silent timer hoort niet!

Beste silent timer ooit blijft nog na het neerschieten van Ryan Chapelle trouwens, damn, wat een aflevering was dat.
Jack does it in real time...
  Moderator dinsdag 13 april 2010 @ 15:41:24 #72
9859 crew  Karina
Woman
pi_80266622
Ik moet niet lezen in dit topic als ik nog noet kijken Sukkel die ik ben.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_80267570
Tering, Renee. Wel goede tussen ep trouwens.

Trailer van volgende week:

pi_80269245
Moo
pi_80270856
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_80274333
Renee
  Moderator dinsdag 13 april 2010 @ 19:11:34 #77
9859 crew  Karina
Woman
pi_80275163
Renee. Ik ben benieuwd wat die Logan nou weer voor plannetje heeft gesmeed.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Moderator dinsdag 13 april 2010 @ 19:30:00 #78
42184 crew  DaMart
pi_80275966
Nee, 'niet Renee . Dat is nu al de tweede stille klok op rij .

Maar die Rus zal niet blij zijn dat hij haar heeft gedood, lijkt me. Jack zal nu wel wraak willen, op de Jackmanier.

Wel verrassend dat Chloe ineens CTU-baas is geworden, trouwens. Het lijkt wel alsof haar personage nu al verandert, ze oogt een stuk zelfverzekerder.

En Logan terug is ook interessant. Ik ben benieuwd of hij echt het beste voor heeft met Amerika, of dat hij iets doet waar de president spijt van gaat krijgen.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_80276003
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 17:07 schreef SjaakBauer het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dat denk je pas na het zien van die trailer?

Verder:
- Kut, Renee is dood. Jack heeft weinig geluk met vrouwen (Teri, Nina, Audrey, Renee).
- Een vrouw als president van een islamitisch land dat ook nog eens zo instabiel is als de pest. Geloofwaardig.
- Ethan is weer topfit, nog geen twee uur na een hartaanval. Geloofwaardig.
- Chloe als leidinggevende? Geloofwaardig.
- Jack Bauer gaat Russen doodschieten. Top! Hopelijk krijgen we nog een paar ouderwetse 24-martelingen te zien.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 13-04-2010 19:31:17 ]
pi_80276050
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 19:30 schreef DaMart het volgende:
En Logan terug is ook interessant. Ik ben benieuwd of hij echt het beste voor heeft met Amerika, of dat hij iets doet waar de president spijt van gaat krijgen.
Ik hoop ergens dat Logan te maken heeft met Renee's dood en dat Jack hem alsnog wat lood door zijn hart schiet, precies in de laatste seconde van ep 24. Dat zou een mooie wraak voor Renee en Palmer zijn.
"Building the future and keeping the past alive are one and the same thing" - Hideo Kojima
  Moderator dinsdag 13 april 2010 @ 19:33:05 #81
42184 crew  DaMart
pi_80276115
Was ik trouwens de enige die verwachtte dat Aaron ineens in beeld zou komen toen de president iemand aansprak met Agent Pierce?
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  Moderator dinsdag 13 april 2010 @ 19:33:44 #82
9859 crew  Karina
Woman
pi_80276147
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 19:30 schreef Sloggi het volgende:

[..]


- Een vrouw als president van een islamitisch land dat ook nog eens zo instabiel is als de pest. Geloofwaardig.

Dat vond ik ook heel erg onwaarschijnlijk.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_80276579
Nou, ik ga dus 24 niet afkijken. Hoe halen ze het in hun hoofd om zo'n kararakter af te maken.
Die laatste 6 afleveringen kunnen me nu gestolen worden.
  Redactie Frontpage dinsdag 13 april 2010 @ 19:47:07 #84
72015 crew  PartyAnimal87
J'adore hardcore
pi_80276672
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 19:33 schreef DaMart het volgende:
Was ik trouwens de enige die verwachtte dat Aaron ineens in beeld zou komen toen de president iemand aansprak met Agent Pierce?
Nee
  Moderator dinsdag 13 april 2010 @ 19:48:56 #85
42184 crew  DaMart
pi_80276738
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 16:01 schreef SjaakBauer het volgende:
Tering, Renee. Wel goede tussen ep trouwens.

Trailer van volgende week:

Nog maar 6 uur te gaan? Dan stoppen ze dus na aflevering 23? .
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_80276836
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 19:44 schreef Johnny Blaze het volgende:
Nou, ik ga dus 24 niet afkijken. Hoe halen ze het in hun hoofd om zo'n kararakter af te maken.
Die laatste 6 afleveringen kunnen me nu gestolen worden.
Boehoe, er gaat eens een belangrijk personage dood in een tv-serie.
pi_80277200
Gaat meer op de manier waarop, het was erg nutteloos. Vind het ook niks toevoegen aan het verhaal, Jack z'n liefjes afmaken kennen we nu wel. En dan krijgen we nu 6 afleveringen revenge-Jack.
pi_80277395
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 19:48 schreef DaMart het volgende:

[..]

Nog maar 6 uur te gaan? Dan stoppen ze dus na aflevering 23? .
De aarde ontploft in aflevering 23 heb ik ergens gelezen.

Verder, goede aflevering met Chloë als bazin en Hastings die jammergenoeg zijn post moest verlaten.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
pi_80280397
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 19:58 schreef Johnny Blaze het volgende:
Gaat meer op de manier waarop, het was erg nutteloos. Vind het ook niks toevoegen aan het verhaal, Jack z'n liefjes afmaken kennen we nu wel. En dan krijgen we nu 6 afleveringen revenge-Jack.
Nutteloos en niets toevoegen terwijl zij de persoon herkent die de link is met de russen? Ahah.
pi_80280638
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 16:01 schreef SjaakBauer het volgende:
tussen ep
Voel je je wel goed? Heb je koorts? Tussen ep? Deze aflevering was all killer no filler, pikomhoog.

Renee
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_80281056
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 21:10 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

Nutteloos en niets toevoegen terwijl zij de persoon herkent die de link is met de russen? Ahah.
Het gaat me er meer om dat ze het plot verder duwen door gewoon weer een belangrijk personage af te maken. Dat kunstje kennen we onderhand wel na 8 seizoenen.
  dinsdag 13 april 2010 @ 21:26:27 #92
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_80281229
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 21:23 schreef Johnny Blaze het volgende:
Dat kunstje kennen we onderhand wel na 8 seizoenen.
En jij er een paar afleveringen voor het einde van de serie nog even een principieel punt van willen maken. .
Ik ga naar huis.
pi_80281235
Ahw Wat een kuteinde..
Where facts are few, experts are many.
pi_80281277
Dit was echt een overgangsaflevering waar alles klaar gezet wordt voor het laatste hoofdstuk.

't Is dat Renee doodging, anders was het oersaai geweest.
pi_80281647
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 21:26 schreef nietzman het volgende:

[..]

En jij er een paar afleveringen voor het einde van de serie nog even een principieel punt van willen maken. .
Dat heb ik wat te snel gezegd, denk niet dat ik het kan laten om de laatste 6 eps nog te kijken.
  dinsdag 13 april 2010 @ 21:35:27 #96
297335 ElectraPlectra
I am Electra Plectra.
pi_80281726
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 19:58 schreef Johnny Blaze het volgende:
...En dan krijgen we nu 6 afleveringen revenge-Jack.
Revenge-Jack
Chill Out by The KLF and Adventures Beyond The Ultraworld by The Orb, on an early summer night, alone, stoned. Best experience ever.
  dinsdag 13 april 2010 @ 21:40:54 #97
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_80282044
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 19:33 schreef DaMart het volgende:
Was ik trouwens de enige die verwachtte dat Aaron ineens in beeld zou komen toen de president iemand aansprak met Agent Pierce?
Die wil ik nog wel even zien voor het eind van het seizoen iig.
Ik ga naar huis.
pi_80284402
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 21:35 schreef ElectraPlectra het volgende:
Revenge-Jack
3 Afleveringen terug heette de download Jacks Power Hour.. Geef er daar maar 6 van
Where facts are few, experts are many.
pi_80285636
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 19:48 schreef DaMart het volgende:

[..]

Nog maar 6 uur te gaan? Dan stoppen ze dus na aflevering 23? .
Hij zegt niet '6 episodes to go' hij zegt 'The last 6 hours'

Tel maar eens eventjes goed, henk
  Moderator dinsdag 13 april 2010 @ 22:34:51 #100
42184 crew  DaMart
pi_80285811
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 22:32 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Hij zegt niet '6 episodes to go' hij zegt 'The last 6 hours'

Tel maar eens eventjes goed, henk
Dus ze stoppen nu 6 uur in 7 afleveringen die een uur van het leven van Jack Bauer weergeven? .
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_80285999
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 22:34 schreef DaMart het volgende:

[..]

Dus ze stoppen nu 6 uur in 7 afleveringen die een uur van het leven van Jack Bauer weergeven? .
Oeps, mijn fout, ik kan zelf niet tellen

Ontopic:

Jack gaat Dana weer verhoren, dat gaat hopelijk mooi martelen worden, aangezien Chloe toch wel luistert naar Jack ondanks dat ze director of CTU is en er geen Hastings is die al het leuks dwarsboomt.
pi_80286106
En we gaan maar eens kijken
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_80286175
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 07:16 schreef Jay_Snake het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.



tvp
  dinsdag 13 april 2010 @ 22:41:35 #104
145672 Ludootje
Mr. Brightside
pi_80286207
Hoewel het seizoen een matige start had, waren de afgelopen drie afleveringen gemaakt van pure Awesomeness.
pi_80289116
Damn! Weer een stille klok! Logan zal hier wel iets mee te maken hebben! Denk ook dat hij regelmatig met Novakovich in gesprek is, alleen ben ik wel benieuwd wat Logan heeft om de russen te chanteren

Weer vette aflevering! Ze hadden beter 3 eps achter elkaar kunnen doen
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_80289706
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  woensdag 14 april 2010 @ 01:08:33 #107
13148 Shogo
Psycho...
pi_80291160
Dat was wel een erg harde afsluiter maar wel een goede aflevering weer genoeg te doen nog in de komende uren.
pi_80291249
quote:
When did you make the decision to kill her off?
HOWARD GORDON: At the very beginning of the season. I even told Annie and Kiefer [Sutherland] that that’s where the story was going.
Zegt natuurlijk niks, het is niet ongewoon in showbizz-land om over bepaalde zaken te liegen. (leugentje om bestwil) Zo is het Dana verhaal volgens velen halverwege 180 gegaan.
pi_80294444
quote:
Op woensdag 14 april 2010 01:13 schreef schijffie het volgende:

[..]

Zegt natuurlijk niks, het is niet ongewoon in showbizz-land om over bepaalde zaken te liegen. (leugentje om bestwil) Zo is het Dana verhaal volgens velen halverwege 180 gegaan.
Precies, geloof niks van dat verhaal van Dana. Anders is het gewoon zeer slecht geschreven. Staat ze daar een beetje te stuntelen met die twee criminelen, om vervolgens een paar uurtjes later een keiharde killer zijn. Laat me niet lachen zeg...

Over de aflevering van gister: heftige afsluiter! Benieuwd hoe het verder met Logan gaat, die zal vast wel weer zijn eigen agenda hebben....
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
pi_80296884
heb t net pas gezien
reNEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!
pi_80298004
wat een drama tog. ik had echt toch verwacht dat die sniper op Renee zou schieten toen ze 'op' Jack zat . En heeel toevallig was die spiegel zo perfect gepositioneerd...
Verder wel een leuke aflevering.
pi_80300574
erg vette aflevering, jammer van Renee. Had ´r nog wel in een 24 film willen zien. Maar nu heeft Jack alle rede om het seizoen met big-bang af te sluiten

Maar wel beetje jammer, en overbodig, om Ethan zo snel weer fit te zien. Daar was toch wel iets anders voor te verzinnen
pi_80300985
ik heb de aflevering nog niet gezien en blijkbaar had ik deze topic niet moeten gaan lezen
pi_80301312
quote:
Op woensdag 14 april 2010 12:52 schreef SolidasRock het volgende:
ik heb de aflevering nog niet gezien en blijkbaar had ik deze topic niet moeten gaan lezen
ik klikte gisteren ook per ongeluk op dit topic, was vergeten dat er alweer een nieuwe was, en toen zag ik t ook al
pi_80303201
Net gezien: Nah, jammer dat ik het al wist van rene. En ik vind deze hele seizoen prima gaan hoor, het enige seizoen dat ik maar zo zo vond was toen de dochter van jack op CTU werkzaam was. Maar in ieder geval ben ik niet met de kritiek eens dat deze seizoen matig is of veel van hetzelfde.

Dat die vrouw van Hassan president wordt is natuurlijk beetje apart maar zij zegt toch ook niet: tuurlijk, doe ik wel ff. Iedereen inclusief zijzelf sputtert tegen, en ook de russen. Maar via haar regering krijgt ze toch nog genoeg steun. Het komt allemaal redelijk geloofwaardig over.

Dat van Curtis snapte ik ook al, Jack had geen keuze, of wel dan?

Volgens mij zijn de 24-afzeikers diegenen die perse een happy end willen?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-04-2010 14:08:32 ]
pi_80303715
Jack gaat dood, ga daar maar vanuit.
pi_80303725
En Kim gaat topless.
pi_80305495
quote:
Op woensdag 14 april 2010 14:06 schreef Sloggi het volgende:
En Kim gaat topless.
Dit wordt echt het vetste seizoen ooit
pi_80307419
quote:
Op woensdag 14 april 2010 14:06 schreef Sloggi het volgende:
Jack gaat dood, ga daar maar vanuit.
Dan heeft die film die na dit seizoen komt weinig zin
Maar dat ie in die film doorgaat staat wel voor 95% vast
pi_80316751
Is het trouwens niet volslagen waanzinnig om op dit moment Hastings te dumpen? Natuurlijk heeft `ie aardig gefaald tijdens deze operatie en is het logisch om een vervanger te zoeken. Maar kan dat niet heel even wachten. Een beetje rust in de tent kan geen kwaad op het moment bij CTU lijkt me.
Ik dacht even dat die gast die Chloë belde het deed om CTU te destabiliseren, maar blijkbaar heeft hij het met de president besproken dus het zal wel goed zijn.
You can't have everything. Where would you put it?
- Steven Wright
pi_80317636
quote:
Op woensdag 14 april 2010 19:46 schreef Salamander het volgende:
Is het trouwens niet volslagen waanzinnig om op dit moment Hastings te dumpen? Natuurlijk heeft `ie aardig gefaald tijdens deze operatie en is het logisch om een vervanger te zoeken. Maar kan dat niet heel even wachten. Een beetje rust in de tent kan geen kwaad op het moment bij CTU lijkt me.
Ik dacht even dat die gast die Chloë belde het deed om CTU te destabiliseren, maar blijkbaar heeft hij het met de president besproken dus het zal wel goed zijn.
Ach voor zover hun weten is alles van die dag over. Vind het meer vreemd dat niemand eens gaat slapen of zo
  woensdag 14 april 2010 @ 20:28:47 #122
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_80318704
Renee
Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_80320166
quote:
Op woensdag 14 april 2010 20:28 schreef MikeyMo het volgende:
Renee
echt heh
maar ja, als je dan dood moet dan maar vlak nadat je jacko hebt bestegen
pi_80323934
quote:
Op woensdag 14 april 2010 20:28 schreef MikeyMo het volgende:
Renee
Dat. Echt onverwacht (vond ik dan).
pi_80324122
quote:
Op woensdag 14 april 2010 21:00 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

echt heh
maar ja, als je dan dood moet dan maar vlak nadat je jacko hebt bestegen
Die derdehands apen zullen niet weten wat ze overkomt! Ik had gelijk al wraak gevoelens toen duidelijk was dat Renee niet meer wat. Jacks wraak zal zo ongenadig zijn dat alle afleveringen vanaf nu 30+ zijn.
pi_80324268
quote:
Op woensdag 14 april 2010 22:23 schreef Aestivate het volgende:

[..]

Die derdehandsapen zullen niet weten wat ze overkomt! Ik had gelijk al wraak gevoelens toen duidelijk was dat Renee niet meer wat. Jacks wraak zal zo ongenadig zijn dat alle afleveringen vanaf nu 30+ zijn.
Nu maar hopen dat Jack de schutter identificeert, dan gaan we nog een mooi stukje martelen te zien krijgen. Hebben we dit seizoen toch nog niet echt gezien.

En Chloe in command bij CTU, wordt dus gewoon een vrijbrief voor Jack om alles te doen wat hij wil.
pi_80325007
quote:
Op woensdag 14 april 2010 14:06 schreef Sloggi het volgende:
Jack gaat dood, ga daar maar vanuit.
Kans is wel aanwezig, maar dan zou de film toch ergens anders over moeten gaan.

Jack power hour gaat nu wel beginnen !
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_80325380
quote:
Op woensdag 14 april 2010 22:26 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Nu maar hopen dat Jack de schutter identificeert, dan gaan we nog een mooi stukje martelen te zien krijgen. Hebben we dit seizoen toch nog niet echt gezien.

En Chloe in command bij CTU, wordt dus gewoon een vrijbrief voor Jack om alles te doen wat hij wil.
Valt me toch al op dat het martelen echt veeeeeeeeeel minder is, of gewoon helemaal niet. Kan me nog een scene herrineren dat Jack iemand een mes in zijn knieschijf zat te duwen net zolang totdat hij antwoord gaf. Dat zie je de laatste tijd niet meer
pi_80326038
quote:
Op woensdag 14 april 2010 22:39 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Kans is wel aanwezig, maar dan zou de film toch ergens anders over moeten gaan.

Jack power hour gaat nu wel beginnen !
Eerst het verlies verwerken (Jack kan dat uiteraard binnen 10 minuten), dan nog opzoeken in de gegevens wie Renee bedoelde en dan is het kickass tijd.
quote:
Op woensdag 14 april 2010 22:46 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

Valt me toch al op dat het martelen echt veeeeeeeeeel minder is, of gewoon helemaal niet. Kan me nog een scene herrineren dat Jack iemand een mes in zijn knieschijf zat te duwen net zolang totdat hij antwoord gaf. Dat zie je de laatste tijd niet meer
Rustig maar, die sniper die Renee doodschoot gaat niet blij zijn als die Jack tegenover zich krijgt.
pi_80327503
Daar was die Novakovich ool al bang voor
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_80327763
Hele vette aflevering
  woensdag 14 april 2010 @ 23:41:56 #132
251119 Rainesz
flets outz
pi_80328064
Kwam deze tegen in me Inbox op twitter...Stukje 24 Heaven

Tough Times Never Last, But Tough People Do!
pi_80328556
Ik erger me werkelijk dood aan de mensen die seizoen 8 als slecht beschouwen. Gasten, dit is het beste seizoen sinds seizoen 5 en nadert hetzelfde niveau de laatste drie afleveringen.
Amen.
pi_80328839
Als ze Renee hadden laten leven, dan had ik dit seizoen ook beter gevonden dan s5.
pi_80330497
Renee
Neeeee
Wat een einde, eigenlijk veel heftiger dan de dood van Edgar of Hassan.
Erg jammer dit, vond haar het beste personage sinds seizoen zeven. Wel prachtige aflevering, wat een omslag na die bagger afgelopen weken. De mindfuck van vorige week was al erg sterk, maar deze aflevering nog veel beter.
Inderdaad ongeloofwaardig dat de vrouw van Hassan hem opvolgt in een islamitisch land. Verder wel prachtig alles in beeld gebracht. De rush naar het ziekenhuis, de tragedie aan het begin van de aflevering, Chloe die eindelijk meer waardering krijgt (ik vind haar juist een prima interimdirecteur), Renee en Jack die eindelijk bij elkaar komen... en dan ...
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_80330509
quote:
Op woensdag 14 april 2010 23:41 schreef Rainesz het volgende:
Kwam deze tegen in me Inbox op twitter...Stukje 24 Heaven

[ afbeelding ]
De twee mooiste rollen van 24?
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_80331694
quote:
Op woensdag 14 april 2010 22:46 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

Valt me toch al op dat het martelen echt veeeeeeeeeel minder is, of gewoon helemaal niet. Kan me nog een scene herrineren dat Jack iemand een mes in zijn knieschijf zat te duwen net zolang totdat hij antwoord gaf. Dat zie je de laatste tijd niet meer
Het enige wat je nog ziet is dat iedereen zo full immunity krijgt. Nooit meer een stevige ondervraging...
pi_80332217
quote:
Op donderdag 15 april 2010 00:01 schreef Johnny Blaze het volgende:
Als ze Renee hadden laten leven, dan had ik dit seizoen ook beter gevonden dan s5.
Waarom in godsnaam? Juist de Hassan en Renee twists maken dit seizoen zo veel minder voorspelbaar dan 6 en 7, waar alles op de automatische piloot ging. Dit seizoen zou Jack bij wijze van spreke zelf het lootje kunnen leggen. Dat maakt het een stuk intenser.

En Jacks martelpraktijken hebben we genoeg gezien. Ze hebben snel intel nodig, dus immunity is logischer.
Amen.
pi_80332635
quote:
Op donderdag 15 april 2010 08:31 schreef Jivis het volgende:

[..]

Waarom in godsnaam? Juist de Hassan en Renee twists maken dit seizoen zo veel minder voorspelbaar dan 6 en 7, waar alles op de automatische piloot ging. Dit seizoen zou Jack bij wijze van spreke zelf het lootje kunnen leggen. Dat maakt het een stuk intenser.
Ik heb niks tegen twists, maar de Renee twist ging mij te ver.
pi_80332660
.
Don't think twice, it's all right.
pi_80333276
quote:
Op donderdag 15 april 2010 08:59 schreef Johnny Blaze het volgende:

[..]

Ik heb niks tegen twists, maar de Renee twist ging mij te ver.
Waarom? Het werd toch goed gebracht?
Amen.
pi_80333627
quote:
Op donderdag 15 april 2010 09:29 schreef Jivis het volgende:

[..]

Waarom? Het werd toch goed gebracht?
Omdat ik het een beetje een nutteloze actie vind. Ik snap wel waarom ze het gedaan hebben, zodat Jack de bikkelharde baas kan uithangen in de laatste 6 uur. Maar dat had ook anders gekund, imo.

[ Bericht 1% gewijzigd door Johnny Blaze op 15-04-2010 09:49:58 ]
pi_80334183
quote:
Op donderdag 15 april 2010 09:44 schreef Johnny Blaze het volgende:

[..]

Omdat ik het een beetje een nutteloze actie vind. Ik snap wel waarom ze het gedaan hebben, zodat Jack de bikkelharde baas kan uithangen in de laatste 6 uur. Maar dat had ook anders gekund, imo.
Tja, nou nee, niet mee eens. Ik houd wel van dat onvoorspelbare, dat bij wijze van spreke iedereen dood kan gaan. Maakt de serie mijn inziens een stuk beter, mits het goed gebracht wordt. En dat was de laatste afleveringen wel het geval vind ik.
Amen.
pi_80334797
Het was ook wel goed gebracht, maar ik had het liever anders gezien. Het is alleen alweer de 3de keer dat er iets ernstigs gebeurt met een 'liefje' van Jack, dus in die zin was het misschien ook wel weer voorspelbaar dat Renee er aan ging.
  donderdag 15 april 2010 @ 10:34:08 #145
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_80335008
Renee's dood was een cheape manier om het plot verder te duwen. Erg jammer, tofste nieuwe personage in de laatste seizoenen.
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 15:19 schreef DeeBee het volgende:
Lol Myers, ik dacht het ook al: 'ach, ze heeft in ieder geval vlak voordat ze stierf seks gehad met Jack Bauer, dan kan een vrouw gerust doodgaan, want niks komt daar meer overheen natuurlijk!'

Argh, wel beetje erg heftig nu, 2 afleveringen achter elkaar silent timer hoort niet!

Beste silent timer ooit blijft nog na het neerschieten van Ryan Chapelle trouwens, damn, wat een aflevering was dat.
Beste was Tony's. Toen moest ik snikken Jack hield hem toen in zijn armen, huilend. Dat zag je niet eens bij Renee net. Misschien een te grote mindfuck voor hem, of Tony's 'dood' werd gewoon beter gedaan.

En Edgar. Arme lieve Edgar
When all else fails, you always have delusion.
  donderdag 15 april 2010 @ 11:56:32 #146
67174 Dos37
Come on Twente
pi_80337988
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 15:19 schreef DeeBee het volgende:
Lol Myers, ik dacht het ook al: 'ach, ze heeft in ieder geval vlak voordat ze stierf seks gehad met Jack Bauer, dan kan een vrouw gerust doodgaan, want niks komt daar meer overheen natuurlijk!'

Argh, wel beetje erg heftig nu, 2 afleveringen achter elkaar silent timer hoort niet!

Beste silent timer ooit blijft nog na het neerschieten van Ryan Chapelle trouwens, damn, wat een aflevering was dat.
Dat vond ik de beste aflevering ooit
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  donderdag 15 april 2010 @ 13:57:35 #147
268495 Oliver23
Ninja Mime!
pi_80342983
quote:
Op donderdag 15 april 2010 11:56 schreef Dos37 het volgende:

[..]

Dat vond ik de beste aflevering ooit
Staat bij mij op 2.

Mason die de dood invliegt met de bom aan bord
pi_80351648
quote:
Op donderdag 15 april 2010 11:56 schreef Dos37 het volgende:

[..]

Dat vond ik de beste aflevering ooit
Eens, kippenvel zelfs als ik eraan denk. Goede tip trouwens, heb de DVD box dus ik ga die binnenkort maar weer eens kijken.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_80352465
Poeff wat een aflevering.
pi_80368324
quote:
Op woensdag 14 april 2010 15:41 schreef Dichterbijer het volgende:
Dan heeft die film die na dit seizoen komt weinig zin
Maar dat ie in die film doorgaat staat wel voor 95% vast
Het zou me niks verbazen als Jack in de laatste episode dood gaat en dat dat hele gepraat over een film puur afleiding is om iedereen te laten geloven dat het verhaal nog verder gaat. De serie wordt niet goed meer bekeken, die film 2 jaar geleden was niet geweldig - dus waarom zouden ze nu NOG een film gaan maken....?
Bleuh.
pi_80369221
quote:
Op donderdag 15 april 2010 23:53 schreef PimD het volgende:

[..]

Het zou me niks verbazen als Jack in de laatste episode dood gaat en dat dat hele gepraat over een film puur afleiding is om iedereen te laten geloven dat het verhaal nog verder gaat. De serie wordt niet goed meer bekeken, die film 2 jaar geleden was niet geweldig - dus waarom zouden ze nu NOG een film gaan maken....?
Geld.
pi_80369440
quote:
Op donderdag 15 april 2010 23:53 schreef PimD het volgende:

[..]

Het zou me niks verbazen als Jack in de laatste episode dood gaat en dat dat hele gepraat over een film puur afleiding is om iedereen te laten geloven dat het verhaal nog verder gaat. De serie wordt niet goed meer bekeken, die film 2 jaar geleden was niet geweldig - dus waarom zouden ze nu NOG een film gaan maken....?
>Niet goed gekeken
>Laatste aflevering: 8.33 miljoen mensen.

En dat is alleen Amerika, serie wordt over de hele wereld enorm veel bekeken. Een film zou denk ik veel geld ophalen.
pi_80369516
Als het zoveel geld zou opleveren zouden de kosten wel rendabel zijn en zou de stekker er niet worden uitgetrokken lijkt mij...?
Bleuh.
pi_80369529
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 00:33 schreef PimD het volgende:
Als het zoveel geld zou opleveren zouden de kosten wel rendabel zijn en zou de stekker er niet worden uitgetrokken lijkt mij...?
Een film is niet een heel seizoen.
pi_80370435
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 00:33 schreef PimD het volgende:
Als het zoveel geld zou opleveren zouden de kosten wel rendabel zijn en zou de stekker er niet worden uitgetrokken lijkt mij...?
Stoppen op je hoogtepunt enzo, ze hebben het nu wel zo'n beetje gehad met jack, er zijn ook maar zoveel emotionele klappen die een mens kan hebben
Beneath the gold, bitter steel
pi_80372532
Yeah, jack in wraak-modus!
Dat was ook het tofste aan het einde van seizoen 1, toen hij dacht dat kim dood was
  vrijdag 16 april 2010 @ 09:42:30 #158
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_80373773
Is hij nog maar 43? Waarom ziet hij er dan soms uit als 50 .
2000 light years from home
pi_80376688
poof
  vrijdag 16 april 2010 @ 11:16:58 #160
67174 Dos37
Come on Twente
pi_80376981
Die kerel leert het ook nooit
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  vrijdag 16 april 2010 @ 11:18:15 #161
206322 Seam
Pillz-E
pi_80377024
quote:
Prachtig artikel
Wat een baas is het toch
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_80390925
Baas.
Bauer's Law: "Whatever CAN go wrong, WILL be resolved in a period of 24 hours."
pi_80391160
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 09:42 schreef Merkie het volgende:
Is hij nog maar 43? Waarom ziet hij er dan soms uit als 50 .
Ik denk door wat hij savonds in nachtclubs allemaal aan het uitspoken is
  vrijdag 16 april 2010 @ 18:49:17 #166
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_80394366
Best wel triest gedrag.
When all else fails, you always have delusion.
pi_80394419
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 18:49 schreef Mirel het volgende:
Best wel triest gedrag.
Z'n geliefde is net neergesniperd door de russen, give the man a break!
  vrijdag 16 april 2010 @ 19:25:36 #168
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_80395601
grappig geschreven met die tijden erbij
pi_80396333
Robbie williams kan er ook wat van (zuippartyen en dingen slopen) Hij geeft achteraf wel dikke fooien en betaald de schade met sorrie erbij. Misschien doet Kiefer dat verkeerd
  zaterdag 17 april 2010 @ 10:24:10 #170
167896 ExtremeBanaan
Nu extra krom.
pi_80412973
TVP...
  zaterdag 17 april 2010 @ 10:48:55 #171
151749 Gnittoo
I WANT THAT ONE!
pi_80413451
Kiefer, das pas een echte man
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_80420774
hij doet ook lekker nonchalant erover
pi_80422705
Je kunt de laatste jaren wel goed aan hem zien wat zijn levensstijl met zijn uiterlijk heeft gedaan. Hij is pas 44 ofzo maar ziet er al uit alsof hij al aardig in de 50 loopt.

OT:
Ben trouwens heel benieuwd hoe de 'threat' zich gaat ontwikkelen. Kiefer zei dus in dat interview dat het vooral om Jack gaat draaien en dat het niet zo is dat die Russen in een keer een nuke hebben ofzo. Ik hoop dat we de komende weken een mad-ass Jack gaan zien!
pi_80423116
Ik dacht dat ie al wat ouder was.
Het zal wel door de drank komen, hetzelfde is trouwens ook het geval bij Brad Pitt die tevens een zware drinker is.
pi_80423122
Vind wel dat ze wat in de herhaling vallen met dat soort praatjes... elk seizoen meldt Kiefer dat het "more personal" wordt en Jack "in a very dark spot" is
Amen.
  zaterdag 17 april 2010 @ 23:48:03 #177
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_80433801
M'n Renee Kut zeg, daar baal ik van.

Maar goed, badass Jack nu dus de laatste afleveringen . Logan is de President geheid aan het bullshitten en Chloe komt voor dilemma's te staan omdat Jack los gaat. Ze moet leiding geven maar ze heeft ook haar vriendschap met Jack, dat moet gewoon gezeik opleveren .
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  zondag 18 april 2010 @ 13:05:50 #178
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_80442713
Ik vond seizoen 8 echt heel erg suf en klote met alweer te veel cliche's. Maargoed de laatste paar afleveringen maken zeker een hoop goed
Please sir. When moon? When Mustang?
  zondag 18 april 2010 @ 14:07:52 #179
133369 Jivis
Critikut
pi_80444440
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 17:18 schreef Mr.Silencer het volgende:
Ik dacht dat ie al wat ouder was.
Het zal wel door de drank komen, hetzelfde is trouwens ook het geval bij Brad Pitt die tevens een zware drinker is.
Maar Brad Pitt is wel weer drie jaar ouder dan Kiefer. Bij hem vind ik het overigens wel meevallen, vind hem er niet ouder uitzien dan hij is.
Amen.
  maandag 19 april 2010 @ 11:25:45 #180
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_80474507
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 17:18 schreef Jivis het volgende:
Vind wel dat ze wat in de herhaling vallen met dat soort praatjes... elk seizoen meldt Kiefer dat het "more personal" wordt en Jack "in a very dark spot" is
die promotiepraatjes blijven altijd lachwekkend. Ook als er gezegd wordt door een product of acteur:"ik heb het script voor komend seizoen gelezen en dat ziet er echt heel goed uit. Ik was geshocked toen ik het uit had, men heeft hier echt het beste werk ooit geleverd, dit wordt heel erg intens" jadajadajada

er gaat natuurlijk niemand zeggen: nee dit seizoen wordt minder dan de vorige en ik vond het script nogal saai
pi_80504777
Renee :/ Behoorlijk zuur!
pi_80507854
Wow, wat een briljante aflevering weer. Echt geniaal.

En Logan is een fucking baas.
Bauer's Law: "Whatever CAN go wrong, WILL be resolved in a period of 24 hours."
  dinsdag 20 april 2010 @ 07:48:08 #183
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_80508228
Vanavond weer kijken
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_80517301
Goede ep, maar wat is nu precies de agenda van Logan, weer aan de macht komen? Wat zagen die shots met Chloe die buiten stond bij de helipad er verschrikkelijk nep uit zeg
  dinsdag 20 april 2010 @ 13:09:42 #185
117813 Mr-Sander
Check m'n signature
pi_80517348
Toffe episode weer Ben ook benieuwd wat Logan precies van plan is. Ik denk dat hij uiteindelijk Kanin uit de weg ruimt.
-link verwijderd, niet terugplaatsen-
pi_80518936
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 13:09 schreef Mr-Sander het volgende:
Toffe episode weer Ben ook benieuwd wat Logan precies van plan is. Ik denk dat hij uiteindelijk Kanin uit de weg ruimt.
Hij wil sowieso iets van eerherstel en respect. Die gast is behoorlijk vernederd (en niet in het minst dankzij Jack) en wil terug in het centrum van de macht.

Ben wel benieuwd wat zijn bronnen waren. Hij wist dus al voor deze dag dat de Russen achter het complot zaten.
  dinsdag 20 april 2010 @ 16:01:08 #187
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_80524067
Goede aflevering weer zeg, en dat zonder actie . Als het zo doorgaat kan de tweede helft van seizoen 8 zich imo meten bij de hoogtijdagen van 24.

Verder heb ik het idee dat Logan het einde van het seizoen niet gaat halen .
2000 light years from home
pi_80525920
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 16:01 schreef Merkie het volgende:
Goede aflevering weer zeg, en dat zonder actie . Als het zo doorgaat kan de tweede helft van seizoen 8 zich imo meten bij de hoogtijdagen van 24.

Verder heb ik het idee dat Logan het einde van het seizoen niet gaat halen .
Ja, datzelfde idee heb ik ook. Jack moet nog steeds wraak nemen voor Palmer en Michelle.
  Moderator dinsdag 20 april 2010 @ 17:26:35 #189
1025 crew  Armani XL
Taggen heeft geen zin
  dinsdag 20 april 2010 @ 17:52:10 #190
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_80528565
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 16:44 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Ja, datzelfde idee heb ik ook. Jack moet nog steeds wraak nemen voor Palmer en Michelle.
Ik had eigenlijk meer het idee dat de Russen wel klaar zijn met Logan.
2000 light years from home
  dinsdag 20 april 2010 @ 18:05:46 #191
251119 Rainesz
flets outz
pi_80528958
heerlijke aflevering!
Vind het ook erg stoer dat Chloe toch redelijk volgens de regels blijft werken. ook al waarschuwt ze Jack,ze schakelt ook de autoriteiten in.

Jack gaat zo te zien gewoon rogue en laat zich door niemand stoppen
Ben benieuwd naar de resterende afleveringen van het seizoen.
Tough Times Never Last, But Tough People Do!
pi_80529013
Hebben jullie het nu over een nieuwe aflevering van vandaag of zo? Ah, ene isaac heeft al gepost zie ik. Wel zonder subs...

[ Bericht 29% gewijzigd door #ANONIEM op 20-04-2010 18:09:05 ]
pi_80529147
Engelse subs zijn er wel voor de post van Isaac, bierdopje!
pi_80529359
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 18:12 schreef Flugel83 het volgende:
Engelse subs zijn er wel voor de post van Isaac, bierdopje!
Kweet, maar ik ga eerst flashforward kijken en daarna zie ik wel of ik de engelse subs binnen sleep of misschien zijn de nederlandse dan al beschikbaar.
  Moderator dinsdag 20 april 2010 @ 19:11:36 #195
42184 crew  DaMart
pi_80531569
Goede aflevering weer. En we hadden het dit siezoen nog niet gezien, natuurlijk: Jack die tegen de wil van de president in gaat en dus wel weer de veiligheidsdiensten achter zich aan zal krijgen .
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_80532102
Jack gaat nu in zijn eentje die hele conspiracy open gooien. Ben benieuwd hoelang het duurt totdat Taylor hem gaat helpen. Ik verwacht dat Jack op de een of andere manier contact met Ethan gaat krijgen en zodoende door kan dringen tot die President.
  dinsdag 20 april 2010 @ 19:27:57 #197
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_80532339
De scene met de conversatie tussen Jack en de president in CTU was wel erg goed vond ik.
2000 light years from home
pi_80532362
De hele aflevering lang had Jack zo'n heerlijk dodelijke blik in z'n ogen, de furie en de haat spatte gewoon van het scherm.

De scene tussen Jack en Dana vind ik trouwens het beste stukje televisie van dit jaar tot nu toe.
Bauer's Law: "Whatever CAN go wrong, WILL be resolved in a period of 24 hours."
  Moderator dinsdag 20 april 2010 @ 19:30:30 #199
42184 crew  DaMart
pi_80532471
Wat ik me trouwens afvroeg, die Bazaev had toch al immunity gekregen voor zichzelf en zijn zoon? Waarom zit hij dan nog vast?

En iets zegt me trouwens dat Cole Jack gaat helpen.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  dinsdag 20 april 2010 @ 19:33:43 #200
117813 Mr-Sander
Check m'n signature
pi_80532606
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 19:30 schreef DaMart het volgende:
Wat ik me trouwens afvroeg, die Bazaev had toch al immunity gekregen voor zichzelf en zijn zoon? Waarom zit hij dan nog vast?

En iets zegt me trouwens dat Cole Jack gaat helpen.
De nucleaire wapens werden uiteindelijk niet gevonden door datgene wat Bazaev vertelde. Daarmee verviel volgens mij ook de immuniteit. Tenminste, dat herinner ik me nog
-link verwijderd, niet terugplaatsen-
  dinsdag 20 april 2010 @ 19:47:17 #201
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_80533188
Overigens voor het eerst dat ik de presidentiële verhaallijn steeds interessanter begin te vinden naar mate het seizoen vordert. In seizoen 7 had ik altijd de neiging die verhaallijnen door te spoelen, wat een oninteressante tijdvulling was dat zeg. Heel seizoen 7 trouwens, net zo'n drama als seizoen 6. Seizoen 8 daarentegen is gewoon vergelijkbaar met de begindagen van 24 en seizoen 5 .
2000 light years from home
  Moderator dinsdag 20 april 2010 @ 19:52:06 #202
42184 crew  DaMart
pi_80533413
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 19:33 schreef Mr-Sander het volgende:

[..]

De nucleaire wapens werden uiteindelijk niet gevonden door datgene wat Bazaev vertelde. Daarmee verviel volgens mij ook de immuniteit. Tenminste, dat herinner ik me nog
Ah, dan had ik even gemist dat die immuniteit voorwaardelijk was. Ik dacht dat dat alleen bij Dana het geval was .
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_80533634
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 19:47 schreef Merkie het volgende:
Overigens voor het eerst dat ik de presidentiële verhaallijn steeds interessanter begin te vinden naar mate het seizoen vordert. In seizoen 7 had ik altijd de neiging die verhaallijnen door te spoelen, wat een oninteressante tijdvulling was dat zeg. Heel seizoen 7 trouwens, net zo'n drama als seizoen 6. Seizoen 8 daarentegen is gewoon vergelijkbaar met de begindagen van 24 en seizoen 5 .
Je kan ook goed merken dat de laatste afleveringen met veel liefde gemaakt zijn. Ze doen het nu echt puur voor de fans ook, met de wetenschap dat dit de laatste afleveringen ooit zullen zijn en dus alles eruit halen wat erin zit. Had het nooit durven dromen, maar 24 gaat voor deze laatste rit weer hard pieken kwa niveau en spanning.
Bauer's Law: "Whatever CAN go wrong, WILL be resolved in a period of 24 hours."
  dinsdag 20 april 2010 @ 20:00:44 #204
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_80533780
De president is trouwens dom bezig. Ze denkt dat ze handelt in het belang van "the greater good" maar dat doet ze juist niet. Ze is gewoon gebrand op een succesvol verdrag. Het verdrag is alleen niets waard als Rusland het ondertekent met een pistool tegen hun hoofd en als je Dalia belangrijke informatie over de toedracht van de moord op haar man achterhoudt. Als het ware verhaal lekt is vrede verder weg dan het ooit geweest is, ondanks dat stukje papier.
2000 light years from home
pi_80534683
Die Arlo is ook niet helemaal zuiver denk ik.
pi_80537183
Wat een geile blik heeft Dana toch als ze boos kijkt

Vette ep verder, geen actie maar gewoon goed doorlopend verhaal. Heerlijk denk niet dat ik de laatste aflevering ooit kan kijken, wil niet dat het stopt
pi_80537305
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 20:22 schreef tralalala het volgende:
Die Arlo is ook niet helemaal zuiver denk ik.
Dubbele mol!

Logan was deze aflevering lekker op gang.
Ook goed geacteerd trouwens.

Hopelijk kunnen ze de spanning de komende afleveringen goed vasthouden.
pi_80541274
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 20:22 schreef tralalala het volgende:
Die Arlo is ook niet helemaal zuiver denk ik.
Arlo is gewoon de gebruikelijke gek die bij CTU werkt.
pi_80544130
Oh man wat een gave aflevering weer. Lang geleden dat ik echt op het puntje van m'n stoel heb gezeten
Bleuh.
  dinsdag 20 april 2010 @ 23:49:03 #210
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_80544638
Tering, wat een meesterlijke aflevering.
Hoop dat Jack nu ook tot het eind van het seizoen helemaal los gaat en massaal gasten gaat afknallen/martelen
Haters everywhere but I don't really care.
pi_80544923
Goede aflevering idd. Heb hem net gezien.
pi_80545347
Meesterlijk goede aflevering inderdaad! Heerlijk om weer zo vol spanning naar 24 te kunnen kijken.
Laatste afleveringen waren echt goed, meesterlijk acteren ook van Logan e.d.
pi_80545565
Die scènes met Logan waren inderdaad erg sterk. Dat was voor het eerst in lange tijd dat 24 zeer boeiend was zonder afhankelijk te zijn van actie of zwaar drama (mensen die dood gaan). De eerste helft van dit seizoen was echt dramatisch slecht, maar ze zijn nu al een aflevering of zes echt heel goed bezig.
pi_80545891
Snap niet dat mensen Chloe en Dana lekker vinden.. maarja zal wel aan mij liggen
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_80546481
Chloe heeft idd niks, nja Dana misschien voor een keer
Maar Renee !

Aflevering vandaag overgeslagen
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_80547588
quote:
Op woensdag 14 april 2010 22:59 schreef schijffie het volgende:

[..]

Eerst het verlies verwerken (Jack kan dat uiteraard binnen 10 minuten), dan nog opzoeken in de gegevens wie Renee bedoelde en dan is het kickass tijd.
Ik had geen gelijk. Na 2,5 minuten is jack uit rouwmodus en zint alweer op wraak.
pi_80548284
Deze aflevering was qua acteerwerk Emmy waardig. Vooral Logan en de president speelden de sterren van de hemel. Kiefer deed ook zijn best.

Uitermate goed seizoen, ik kijk elke week weer uit naar 24 en dat is wel eens anders geweest.
Amen.
  woensdag 21 april 2010 @ 08:38:55 #218
268495 Oliver23
Ninja Mime!
pi_80548783
Ik hoop dat we in de afsluitende film dit nog te zien krijgen:

- De terugkeer van Audrey

- Jack die Tony Almeida uit de gevangenis haalt, om in Europa 'een klus' te klaren

- De terugkeer van President Wayne Palmer
pi_80549153
quote:
Op woensdag 21 april 2010 08:38 schreef Oliver23 het volgende:
Ik hoop dat we in de afsluitende film dit nog te zien krijgen:

- De terugkeer van Audrey

- Jack die Tony Almeida uit de gevangenis haalt, om in Europa 'een klus' te klaren

- De terugkeer van President Wayne Palmer
- Audrey was een irritant personage
- Tony's verhaal lijkt me afgesloten en daarbij is hij psycho
- Wayne Palmer vond ik maar een mietje in seizoen 6

Dus nee, liever niet .
Amen.
  woensdag 21 april 2010 @ 09:30:53 #220
268495 Oliver23
Ninja Mime!
pi_80549806
quote:
Op woensdag 21 april 2010 08:59 schreef Jivis het volgende:

[..]

- Audrey was een irritant personage
- Tony's verhaal lijkt me afgesloten en daarbij is hij psycho
- Wayne Palmer vond ik maar een mietje in seizoen 6

Dus nee, liever niet .
Audrey was inderdaad irritant (haar vader nog veel meer), maar het was Jack's grote liefde sinds Terri.

Tony's samenwerking in Jack in seizoen 4 vond ik erg goed, en hoopte op een vervolg

Wayne Palmer was inderdaad soft, maar vond het vreemd dat je niks meer van hem had vernomen.


En uiteraard hoop ik op meer Kim
pi_80554679
quote:
Op woensdag 21 april 2010 08:00 schreef Jivis het volgende:
Deze aflevering was qua acteerwerk Emmy waardig. Vooral Logan en de president speelden de sterren van de hemel. Kiefer deed ook zijn best.

Uitermate goed seizoen, ik kijk elke week weer uit naar 24 en dat is wel eens anders geweest.
idd. Erg goed aflevering. Vooral het personage van Logan brengt wat leven in de brouwerij
pi_80554805
quote:
Op woensdag 21 april 2010 09:30 schreef Oliver23 het volgende:

[..]

Tony's samenwerking in Jack in seizoen 4 vond ik erg goed, en hoopte op een vervolg
Ja, maar dat was toen Jack nog dacht dat Tony undercover was. Tony rot nu weg in federal prison en het lijkt me niet dat Jack daar nog mee gaat samenwerken .
Amen.
pi_80556294
jack die dana bitchslapped
pi_80556366
quote:
Op woensdag 21 april 2010 12:58 schreef JaneDoe het volgende:
jack die dana bitchslapped
Daar moet haast wel een gifje van zijn.
Amen.
  woensdag 21 april 2010 @ 13:17:07 #225
268495 Oliver23
Ninja Mime!
pi_80556896
quote:
Op woensdag 21 april 2010 12:08 schreef Jivis het volgende:

[..]

Ja, maar dat was toen Jack nog dacht dat Tony undercover was. Tony rot nu weg in federal prison en het lijkt me niet dat Jack daar nog mee gaat samenwerken .
Dat was seizoen 7. Ik bedoel in seizoen 4 toen Tony werkloos thuis zat en hij Jack en Audrey redde.



vanaf 1:46 tot 1:55
pi_80558507
quote:
Op woensdag 21 april 2010 09:30 schreef Oliver23 het volgende:

[..]

Audrey was inderdaad irritant (haar vader nog veel meer), maar het was Jack's grote liefde sinds Terri.

In het begin van seizoen 3 werd duidelijk dat hij ook nog 'iets' heeft gehad met die zus (Kate) van dat terreurmeisje uit seizoen 2. Maar dat werd verder niet uitgediept.

De liefdes van Jack zijn dus volgens mij:
Teri ( ) - seizoen 1
Kate - tussen seizoen 2&3
Audrey - seizoen 4
Diane - seizoen 5 (volgens mij)
Marylin - seizoen 6 (beetje kortstondig volgens mij?)
Rene - seizoen 8
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
pi_80558843
quote:
Op woensdag 21 april 2010 14:01 schreef Fyodor het volgende:

[..]

In het begin van seizoen 3 werd duidelijk dat hij ook nog 'iets' heeft gehad met die zus (Kate) van dat terreurmeisje uit seizoen 2. Maar dat werd verder niet uitgediept.

De liefdes van Jack zijn dus volgens mij:
Teri ( ) - seizoen 1
Kate - tussen seizoen 2&3
Audrey - seizoen 4
Diane - seizoen 5 (volgens mij)
Marylin - seizoen 6 (beetje kortstondig volgens mij?)
Rene - seizoen 8
vond kate ook behoorlijk kotswaardig hoor met die frons de hele tijd
was gewoon een rebound chick en niks voor jack!
pi_80558941
Ook nog zo'n mexicaanse schone toch, in seizoen 3?
Amen.
pi_80558988
quote:
Op woensdag 21 april 2010 13:17 schreef Oliver23 het volgende:

[..]

Dat was seizoen 7. Ik bedoel in seizoen 4 toen Tony werkloos thuis zat en hij Jack en Audrey redde.



vanaf 1:46 tot 1:55
Ahja. Maar gezien de gebeurtenissen in seizoen 7: not gonna happen.
Amen.
pi_80559020
Wel goed, maar ik mis toch de kwaliteitsactie een beetje
  woensdag 21 april 2010 @ 14:19:37 #231
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_80559182
ik kan me al die wijven amper herinneren
Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_80559193
quote:
Op woensdag 21 april 2010 14:19 schreef MikeyMo het volgende:
ik kan me al die wijven amper herinneren
Same
pi_80559501
quote:
Op woensdag 21 april 2010 14:14 schreef Jivis het volgende:

[..]

Ahja. Maar gezien de gebeurtenissen in seizoen 7: not gonna happen.
ik denk anders dat we tony(en wat andere oude karakters) zeker nog terug gaan zien in de film
pi_80559666
quote:
Op woensdag 21 april 2010 08:38 schreef Oliver23 het volgende:
Ik hoop dat we in de afsluitende film dit nog te zien krijgen:

- De terugkeer van Audrey

- Jack die Tony Almeida uit de gevangenis haalt, om in Europa 'een klus' te klaren

- De terugkeer van President Wayne Palmer
Tony zit in een Amerikaanse gevangenis. Hem daar uitbreken zou sowieso al een half uur duren mocht het lukken. De rest van de film zou dan zijn hoe ze in een vliegtuig naar Europa vliegen.
pi_80559803
quote:
Op woensdag 21 april 2010 14:33 schreef schijffie het volgende:

[..]

Tony zit in een Amerikaanse gevangenis. Hem daar uitbreken zou sowieso al een half uur duren mocht het lukken. De rest van de film zou dan zijn hoe ze in een vliegtuig naar Europa vliegen.
De film wordt sowieso niet realtime lijkt me.
quote:
Op woensdag 21 april 2010 14:28 schreef planethugo het volgende:

[..]

ik denk anders dat we tony(en wat andere oude karakters) zeker nog terug gaan zien in de film
Hopelijk niet.
Amen.
pi_80559828
quote:
Op woensdag 21 april 2010 14:37 schreef Jivis het volgende:

[..]

De film wordt sowieso niet realtime lijkt me.
dat is zelfs al bevestigd idd
pi_80560585
Ik den trouwens dat Jack op het einde dood zal gaan....
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_80560622
quote:
Op woensdag 21 april 2010 13:00 schreef Jivis het volgende:

[..]

Daar moet haast wel een gifje van zijn.
Iemand al gevonden ?
pi_80560624
quote:
Op woensdag 21 april 2010 14:58 schreef raptorix het volgende:
Ik den trouwens dat Jack op het einde dood zal gaan....
Van de film?
Amen.
pi_80560861
quote:
Op woensdag 21 april 2010 14:58 schreef Jivis het volgende:

[..]

Van de film?
Ja...
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_80561342
quote:
Op woensdag 21 april 2010 15:05 schreef raptorix het volgende:

[..]

Ja...
Denk het niet. Lijkt me dat ze die franchise zoveel mogelijk open willen laten...
Amen.
pi_80561418
quote:
Op woensdag 21 april 2010 15:21 schreef Jivis het volgende:

[..]

Denk het niet. Lijkt me dat ze die franchise zoveel mogelijk open willen laten...
of kiefer moet er tegen die helemaal klaar mee zijn. Maar dat verwacht ik niet aangezien alles wat ie buiten 24 doet niet echt een succes te noemen is
pi_80565198
quote:
Op woensdag 21 april 2010 15:21 schreef Jivis het volgende:

[..]

Denk het niet. Lijkt me dat ze die franchise zoveel mogelijk open willen laten...
Dit is het laatste seizoen 24...
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_80566075
quote:
Op woensdag 21 april 2010 17:00 schreef raptorix het volgende:

[..]

Dit is het laatste seizoen 24...
Eh ja, had het over de film. Mocht het een box office succes worden, dan gaan ze dat niet ongemoeid laten. Met een dode Jack gaan eventuele sequels natuurlijk veel minder opbrengen en dat beseft Fox zelf ook.
Amen.
pi_80566621
quote:
Op woensdag 21 april 2010 14:37 schreef planethugo het volgende:

[..]

dat is zelfs al bevestigd idd
Elke minuut van 24 is in realtime geweest, en dan gaan ze dat in die film in een keer niet doen? Lijkt me heel sterk.
pi_80567754
quote:
Op woensdag 21 april 2010 17:44 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Elke minuut van 24 is in realtime geweest, en dan gaan ze dat in die film in een keer niet doen? Lijkt me heel sterk.
Jij wilt 24 uur in de bios zitten?

En het is al eeuwen bevestigd dat er 1 uur real-time is, en 1 uur niet.
pi_80568164
quote:
Op woensdag 21 april 2010 17:44 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Elke minuut van 24 is in realtime geweest, en dan gaan ze dat in die film in een keer niet doen? Lijkt me heel sterk.
Lijkt me logisch toch? Real-time is gewoon niet mogelijk bij een film van 2 uur.
pi_80568381
quote:
Op woensdag 21 april 2010 18:20 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

Jij wilt 24 uur in de bios zitten?

En het is al eeuwen bevestigd dat er 1 uur real-time is, en 1 uur niet.
Het lukte bij Redemption ook gewoon in realtime.
pi_80569335
quote:
Op woensdag 21 april 2010 18:39 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Het lukte bij Redemption ook gewoon in realtime.
Ja, maar dat was wel saai.
Amen.
pi_80570122
Vindt het een beetje raar als je een serie maakt die 8 seizoenen + een film in het teken staat van real-time, en dan als laatste film in een keer van dat real-time aspect afstapt. Apart.
pi_80570269
quote:
Op woensdag 21 april 2010 19:26 schreef SjaakBauer het volgende:
Vindt het een beetje raar als je een serie maakt die 8 seizoenen + een film in het teken staat van real-time, en dan als laatste film in een keer van dat real-time aspect afstapt. Apart.
Dat is weer een andere discussie. Maar het lijkt me vanuit cinematisch opzicht best logisch dat ze er voor kiezen.
Amen.
pi_80570335
quote:
Op woensdag 21 april 2010 19:29 schreef Jivis het volgende:

[..]

Dat is weer een andere discussie. Maar het lijkt me vanuit cinematisch opzicht best logisch dat ze er voor kiezen.
het zal ongetwijfeld het beste resultaat opleveren, ben benieuwd!
pi_80571024
Volgens mij is 24 al lang niet meer zo realtime als het eerste seizoen.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_80574430
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 20:00 schreef Merkie het volgende:
De president is trouwens dom bezig. Ze denkt dat ze handelt in het belang van "the greater good" maar dat doet ze juist niet. Ze is gewoon gebrand op een succesvol verdrag. Het verdrag is alleen niets waard als Rusland het ondertekent met een pistool tegen hun hoofd en als je Dalia belangrijke informatie over de toedracht van de moord op haar man achterhoudt. Als het ware verhaal lekt is vrede verder weg dan het ooit geweest is, ondanks dat stukje papier.
Dat risico loopt ze. Ik snap dan ook niet waarom ze niet gewoon tegen Jack zei: "Kan je even een dagje wachten met achter die moordenaar aangaan? Dan kan het verdrag getekend worden en zitten de Russen er aan vast, daarna kan je je gang gaan." Ok, eigenlijk snap ik wel waarom ze dat niet doet. Er zijn nog maar een paar uur over.

Ik vind trouwens dat ze wel erg makkelijk doet over een door de Russen gesponsorde nucleaire aanval op haar land, waarbij een bevriend staatshoofd en verschillende Amerikanen om het leven zijn gekomen.
Vanuit de Russen gezien is het ook nogal dom. Waarom zouden ze een nucleaire oorlog met Amerika riskeren -want dat doen ze- als ze ook gewoon konden zeggen dat ze de boel niet vertrouwden en het verdrag niet wilden ratificeren. Dat laatste is kennelijk nog begrijpelijk ook omdat het al heel moeilijk was om alle landen om de tafel te krijgen.

Verder riskeert de president nu dat Jack heel simpel naar CNN stapt en daar verhaal doet. Er zijn genoeg mensen die voor zijn betrouwbaarheid kunnen in staan zoals Wayne Palmer, Aaron Pierce, Cloe en Karen Hayes. Hij heeft tenslotte een reputatie hoog te houden vanwege zijn geschiedenis met Logan.

Uiteindelijk had Ethan gelijk... "There is no choice here", maar niet zoals hij dacht. De keuze was namelijk tussen de volgende alternatieven:

- Help Jack Bauer
- Dwarsboom Jack Bauer

Lijkt me geen keuze toch?
pi_80576580
quote:
Op woensdag 21 april 2010 21:07 schreef CD-RW het volgende:

[..]

Dat risico loopt ze. Ik snap dan ook niet waarom ze niet gewoon tegen Jack zei: "Kan je even een dagje wachten met achter die moordenaar aangaan? Dan kan het verdrag getekend worden en zitten de Russen er aan vast, daarna kan je je gang gaan." Ok, eigenlijk snap ik wel waarom ze dat niet doet. Er zijn nog maar een paar uur over.

Ik vind trouwens dat ze wel erg makkelijk doet over een door de Russen gesponsorde nucleaire aanval op haar land, waarbij een bevriend staatshoofd en verschillende Amerikanen om het leven zijn gekomen.
Vanuit de Russen gezien is het ook nogal dom. Waarom zouden ze een nucleaire oorlog met Amerika riskeren -want dat doen ze- als ze ook gewoon konden zeggen dat ze de boel niet vertrouwden en het verdrag niet wilden ratificeren. Dat laatste is kennelijk nog begrijpelijk ook omdat het al heel moeilijk was om alle landen om de tafel te krijgen.

Verder riskeert de president nu dat Jack heel simpel naar CNN stapt en daar verhaal doet. Er zijn genoeg mensen die voor zijn betrouwbaarheid kunnen in staan zoals Wayne Palmer, Aaron Pierce, Cloe en Karen Hayes. Hij heeft tenslotte een reputatie hoog te houden vanwege zijn geschiedenis met Logan.

Uiteindelijk had Ethan gelijk... "There is no choice here", maar niet zoals hij dacht. De keuze was namelijk tussen de volgende alternatieven:

- Help Jack Bauer
- Dwarsboom Jack Bauer

Lijkt me geen keuze toch?
Jack werd min of meer in vrijwillige gijzeling genomen voordat hij ontsnapte.
pi_80577157
quote:
Op woensdag 21 april 2010 21:07 schreef CD-RW het volgende:

[..]

Dat risico loopt ze. Ik snap dan ook niet waarom ze niet gewoon tegen Jack zei: "Kan je even een dagje wachten met achter die moordenaar aangaan? Dan kan het verdrag getekend worden en zitten de Russen er aan vast, daarna kan je je gang gaan." Ok, eigenlijk snap ik wel waarom ze dat niet doet. Er zijn nog maar een paar uur over.

Ik vind trouwens dat ze wel erg makkelijk doet over een door de Russen gesponsorde nucleaire aanval op haar land, waarbij een bevriend staatshoofd en verschillende Amerikanen om het leven zijn gekomen.
Vanuit de Russen gezien is het ook nogal dom. Waarom zouden ze een nucleaire oorlog met Amerika riskeren -want dat doen ze- als ze ook gewoon konden zeggen dat ze de boel niet vertrouwden en het verdrag niet wilden ratificeren. Dat laatste is kennelijk nog begrijpelijk ook omdat het al heel moeilijk was om alle landen om de tafel te krijgen.

Verder riskeert de president nu dat Jack heel simpel naar CNN stapt en daar verhaal doet. Er zijn genoeg mensen die voor zijn betrouwbaarheid kunnen in staan zoals Wayne Palmer, Aaron Pierce, Cloe en Karen Hayes. Hij heeft tenslotte een reputatie hoog te houden vanwege zijn geschiedenis met Logan.

Uiteindelijk had Ethan gelijk... "There is no choice here", maar niet zoals hij dacht. De keuze was namelijk tussen de volgende alternatieven:

- Help Jack Bauer
- Dwarsboom Jack Bauer

Lijkt me geen keuze toch?
Ik ben het totaal niet eens met je post. Ethan bedoelde niet dwarsboom of help Jack.

Vanuit de russen gezien hebben ze zo gedaan zodat het leek alsof het allemaal de plan was van de terroristen van Hassan land (welke was dat ook al weer?) en de russen konden net doen alsof ze het erg vonden dat ze dat verdrag niet konden tekenen.

Tot slot is Jack geen verklikker (bij CNN zoals jij oppert), dat bewijst het maandenlange gemartel in China wel, hij heeft nooit bekend.

Tuurlijk is dit allemaal maar een film maar zo een personage is hij dus wel.

En Jack wacht niet, hij heeft altijd tijdgebrek.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 21-04-2010 22:02:33 ]
pi_80577409
Vette ep. Goed dilemma inderdaad, normaal is het meestal wel duidelijk welke kant op te gaan. Nu is de zaak te groot in mijn ogen om met dat vredesverdrag verder te gaan. Immers, als het vanuit het hoogste niveau van Moskou komt en niet en paar zelfstandige hardliners lijkt het me onmogelijk verder te gaan.

Gelukkig fixed Jack het wel met veel geweld.
pi_80580483
Ik moet echt steeds nadenken welke Jack bedoelt wordt (die van 24 of die van Lost) omdat ik in beide topicjes reageer en dan raak ik soms in de war...
pi_80583566
Moet hem nog steeds kijken
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_80586353
Opzich wel grappig dat islamic country's steevast niet genoemd worden en de Russians gewoon bij naam .
Amen.
  donderdag 22 april 2010 @ 09:00:21 #261
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_80586430
Die hele vredesverdrag slaat nergens op. Wat gebeurt er dan? Een stel VN soldaten die naar zo'n land gestuurd worden? Haalt geen zak uit
When all else fails, you always have delusion.
  donderdag 22 april 2010 @ 09:00:52 #262
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_80586438
quote:
Op donderdag 22 april 2010 08:57 schreef Jivis het volgende:
Opzich wel grappig dat islamic country's steevast niet genoemd worden en de Russians gewoon bij naam .
de fictieve staatsnaam was in beeld afgelopen aflevering bij een nieuwsuitzending
Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_80592581
quote:
Op donderdag 22 april 2010 08:57 schreef Jivis het volgende:
Opzich wel grappig dat islamic country's steevast niet genoemd worden en de Russians gewoon bij naam .
Het enige wat ik me herinner is dat er IRK stond, maar waar ie voor staat.... ?
pi_80593466
quote:
Op donderdag 22 april 2010 09:00 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

de fictieve staatsnaam was in beeld afgelopen aflevering bij een nieuwsuitzending
Ja, Ghanistan ofzo?
Amen.
pi_80593630
quote:
Op donderdag 22 april 2010 08:57 schreef Jivis het volgende:
Opzich wel grappig dat islamic country's steevast niet genoemd worden en de Russians gewoon bij naam .
Jij vind alles vandaag wel grappig he...
  donderdag 22 april 2010 @ 13:04:41 #266
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_80593992
quote:
Op donderdag 22 april 2010 12:23 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Het enige wat ik me herinner is dat er IRK stond, maar waar ie voor staat.... ?
Islamic Republic of Kamistan.
2000 light years from home
pi_80594149
quote:
Op donderdag 22 april 2010 12:54 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Jij vind alles vandaag wel grappig he...
Ik zit hier op stage, moet toch ergens m'n lol uithalen...
Amen.
pi_80594868
quote:
Op donderdag 22 april 2010 13:04 schreef Merkie het volgende:

[..]

Islamic Republic of Kamistan.
owja dat ligt naast Sangala
  donderdag 22 april 2010 @ 13:52:36 #269
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_80595588
quote:
Op woensdag 21 april 2010 22:00 schreef SolidasRock het volgende:
Tot slot is Jack geen verklikker (bij CNN zoals jij oppert), dat bewijst het maandenlange gemartel in China wel, hij heeft nooit bekend.
Je weet nog waarom Tony Jack niet echt mocht aan het begin van seizoen 1?
Ik ga naar huis.
pi_80596285
quote:
Op donderdag 22 april 2010 13:52 schreef nietzman het volgende:

[..]

Je weet nog waarom Tony Jack niet echt mocht aan het begin van seizoen 1?
Nee?
pi_80596326
Wat ben je nu voor een 24 fan dan, dat je dat niet weet
pi_80597579
quote:
Op donderdag 22 april 2010 14:14 schreef Johnny Blaze het volgende:
Wat ben je nu voor een 24 fan dan, dat je dat niet weet
Wacht.... de vriendin van Tony werd doodgeschoten en dat nam Tony Jack heel erg kwalijk, bedoel je dat? Help me anders ff... ik volg zoveel series ondertussen...
  donderdag 22 april 2010 @ 14:54:11 #273
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_80597713
*kuch*Nina*kuch*
Please sir. When moon? When Mustang?
  donderdag 22 april 2010 @ 15:00:20 #274
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_80597924
Jack had een aantal lui aangegeven omdat ze steekpenningen aannamen voor zover ik me herinner, en Tony zag 'm als snitch.
Ik ga naar huis.
pi_80598034
quote:
Op donderdag 22 april 2010 15:00 schreef nietzman het volgende:
Jack had een aantal lui aangegeven omdat ze steekpenningen aannamen voor zover ik me herinner, en Tony zag 'm als snitch.
zoiets was het ja
pi_80598096
Totaal iets anders dan deze situatie dus. Jack kan niet tegen onrechtvaardigheid.
Amen.
  donderdag 22 april 2010 @ 15:07:40 #277
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_80598201
quote:
Op donderdag 22 april 2010 13:30 schreef planethugo het volgende:

[..]

owja dat ligt naast Sangala
Sengala
Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_80598926
quote:
Op donderdag 22 april 2010 15:07 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

Sengala
heb ik dus toch niet goed opgelet bij aardrijkskunde
pi_80599607
quote:
Op donderdag 22 april 2010 15:00 schreef nietzman het volgende:
Jack had een aantal lui aangegeven omdat ze steekpenningen aannamen voor zover ik me herinner, en Tony zag 'm als snitch.
Ik heb het vage vermoeden dat ik S1 nooit gezien hebt. Ik ken echter wel iedereen die in S8 langskomt. Misschien ben ik S1 gewoon vergeten...
pi_80600502
Enige wat ik nog van S1 weet is Dennis Hopper, op het einde in die bunker.. en het begin waarin Kim vermist raakt.

Tony was toen toch ook min of meer Jack z'n baas? En ze mochten elkaar totaal niet, dat was overduidelijk (kwam dat ook niet door die vrouw van Jack?)
pi_80600742
quote:
Op donderdag 22 april 2010 16:01 schreef thettes het volgende:
Enige wat ik nog van S1 weet is Dennis Hopper, op het einde in die bunker.. en het begin waarin Kim vermist raakt.

Tony was toen toch ook min of meer Jack z'n baas? En ze mochten elkaar totaal niet, dat was overduidelijk (kwam dat ook niet door die vrouw van Jack?)
Nee, Jack was toen baas van CTU nadat die ene dude met die snor werd omgelegd.

Totaal andere serie was het toen trouwens, veel meer de nadruk op het thriller aspect.

[ Bericht 5% gewijzigd door Jivis op 22-04-2010 16:12:01 ]
Amen.
pi_80600793
Ik ga in de toekomst weer vanaf het begin kijken, weet echt bijna niks meer van seizoen 1 tot en met 6 eigenlijk. Hier en daar wat vlagen
pi_80613526
Laatste ep was
Logan acteert echt weer ontzettend goed!

En Jack is goed pissed
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_80630973
quote:
Op woensdag 21 april 2010 22:00 schreef SolidasRock het volgende:

[..]
Ethan bedoelde niet dwarsboom of help Jack.
Dat bedoelde hij ook niet. Maar dat is eigenlijk wel de keuze. Ze moeten toch ondertussen wel eens weten hoe het afloopt met mensen die tegen hem ingaan.
quote:
Vanuit de russen gezien hebben ze zo gedaan zodat het leek alsof het allemaal de plan was van de terroristen van Hassan land (welke was dat ook al weer?) en de russen konden net doen alsof ze het erg vonden dat ze dat verdrag niet konden tekenen.
Hier is wat voor te zeggen, toch vind ik het een risico. Het is tenslotte nu al uitgekomen.
quote:
Tot slot is Jack geen verklikker (bij CNN zoals jij oppert), dat bewijst het maandenlange gemartel in China wel, hij heeft nooit bekend.

Tuurlijk is dit allemaal maar een film maar zo een personage is hij dus wel.
Andere situatie. Hier gaat het om onrecht dat hem en Renee is aangedaan en niet om staatsgeheimen en dergelijke.
quote:
En Jack wacht niet, hij heeft altijd tijdgebrek.
Maar nu dus niet. Hij heeft alleen tijdgebrek omdat hij geen geduld heeft (gewend alles in 24 uur te doen waarschijnlijk). Als hij en de president nou even rustig de tijd namen konden ze allebei hun zin krijgen.
pi_80632909
Die president is ook echt een vrouw hoor.. Deed ze het nog redelijk in het begin van het seizoen, nu is ze net zo'n huichelaar als degene die ze normaal bestrijdt ... I want peace Nouja, er is nog ruimte voor wat Jack Power Hour werk
Where facts are few, experts are many.
  zaterdag 24 april 2010 @ 13:04:59 #286
331 Merel
Be here now.
pi_80665422
Zo hè hè, ik ben weer bij.
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_80670139
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 13:04 schreef Merel het volgende:
Zo hè hè, ik ben weer bij.
En wat vind je ervan?
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_80671618
Pfff ben ik weer vergeten te kijken :/
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  zaterdag 24 april 2010 @ 22:52:17 #289
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_80680235
Dit is wel erg over de top.
Jack die een Heli jat en er van door gaat
pi_80680465
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 17:47 schreef Nick-GizMo het volgende:
Pfff ben ik weer vergeten te kijken :/
euhm je kan hem toch downloaden en aanzetten? want op nldse tv is tie nog niet hoor
what you see, is what you get!
  zaterdag 24 april 2010 @ 23:00:47 #291
236046 NotYou
tigerblood
pi_80680559
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 22:52 schreef jorienvdherik het volgende:
Dit is wel erg over de top.
Jack die een Heli jat en er van door gaat
Haha, waar heb jij eerdere seizoenen gezeten?
Je suis Charlie Sheen
  zondag 25 april 2010 @ 09:02:04 #292
133369 Jivis
Critikut
pi_80687145
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 23:00 schreef NotYou het volgende:

[..]

Haha, waar heb jij eerdere seizoenen gezeten?
Inderdaad, Jack heeft ook wel eens een passagiersvliegtuig doen landen op de snelweg kan ik me herinneren
Amen.
  zondag 25 april 2010 @ 09:13:04 #293
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_80687246
Leuke ook, een verdrag tekenen met mensen die er nu al niet achter staan en sneaky praktijken uitoefenen om er onderuit te komen, dat voorspelt een hoop goed voor de toekomst.
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  zondag 25 april 2010 @ 09:16:09 #294
331 Merel
Be here now.
pi_80687275
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 16:54 schreef Seam het volgende:

En wat vind je ervan?
Ik hoop dat Jack in de laatste paar afleveringen nog even flink los gaat
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  zondag 25 april 2010 @ 11:15:16 #295
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_80689039
Geniale Ep weer idd Verhaal is toch wel erg goed!

Promo voor volgende week ziet er erg goed uit
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_80689207
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 22:58 schreef IV_Xample het volgende:

[..]

euhm je kan hem toch downloaden en aanzetten? want op nldse tv is tie nog niet hoor
Heb hem dinsdag al gedownload . Alleen geen tijd gehad en er niet meer aan gedacht
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_80704878
Volgende uitzending
26 april om 1:35 uur, op RTL 5


Vanavond niks, dus dan maar maandag op dinsdag nacht ofzo
  zondag 25 april 2010 @ 20:18:37 #298
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_80705370
Verkeerde topic.
2000 light years from home
pi_80705792
quote:
Op zondag 25 april 2010 20:18 schreef Merkie het volgende:
Verkeerde topic.
Oja kut
Ben een newbie
pi_80705867
Oooh er is ook geen nederlands topic reeks
pi_80707501
Topics maar weer nummeren nu.
Bauer's Law: "Whatever CAN go wrong, WILL be resolved in a period of 24 hours."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')