Beste was Tony's. Toen moest ik snikkenquote:Op dinsdag 13 april 2010 15:19 schreef DeeBee het volgende:
Lol Myers, ik dacht het ook al: 'ach, ze heeft in ieder geval vlak voordat ze stierf seks gehad met Jack Bauer, dan kan een vrouw gerust doodgaan, want niks komt daar meer overheen natuurlijk!'
Argh, wel beetje erg heftig nu, 2 afleveringen achter elkaar silent timer hoort niet!
Beste silent timer ooit blijft nog na het neerschieten van Ryan Chapelle trouwens, damn, wat een aflevering was dat.
Dat vond ik de beste aflevering ooitquote:Op dinsdag 13 april 2010 15:19 schreef DeeBee het volgende:
Lol Myers, ik dacht het ook al: 'ach, ze heeft in ieder geval vlak voordat ze stierf seks gehad met Jack Bauer, dan kan een vrouw gerust doodgaan, want niks komt daar meer overheen natuurlijk!'
Argh, wel beetje erg heftig nu, 2 afleveringen achter elkaar silent timer hoort niet!
Beste silent timer ooit blijft nog na het neerschieten van Ryan Chapelle trouwens, damn, wat een aflevering was dat.
Staat bij mij op 2.quote:Op donderdag 15 april 2010 11:56 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Dat vond ik de beste aflevering ooit
Eens, kippenvel zelfs als ik eraan denk. Goede tip trouwens, heb de DVD box dus ik ga die binnenkort maar weer eens kijken.quote:Op donderdag 15 april 2010 11:56 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Dat vond ik de beste aflevering ooit
Het zou me niks verbazen als Jack in de laatste episode dood gaat en dat dat hele gepraat over een film puur afleiding is om iedereen te laten geloven dat het verhaal nog verder gaat. De serie wordt niet goed meer bekeken, die film 2 jaar geleden was niet geweldig - dus waarom zouden ze nu NOG een film gaan maken....?quote:Op woensdag 14 april 2010 15:41 schreef Dichterbijer het volgende:
Dan heeft die film die na dit seizoen komt weinig zin
Maar dat ie in die film doorgaat staat wel voor 95% vast
Geld.quote:Op donderdag 15 april 2010 23:53 schreef PimD het volgende:
[..]
Het zou me niks verbazen als Jack in de laatste episode dood gaat en dat dat hele gepraat over een film puur afleiding is om iedereen te laten geloven dat het verhaal nog verder gaat. De serie wordt niet goed meer bekeken, die film 2 jaar geleden was niet geweldig - dus waarom zouden ze nu NOG een film gaan maken....?
>Niet goed gekekenquote:Op donderdag 15 april 2010 23:53 schreef PimD het volgende:
[..]
Het zou me niks verbazen als Jack in de laatste episode dood gaat en dat dat hele gepraat over een film puur afleiding is om iedereen te laten geloven dat het verhaal nog verder gaat. De serie wordt niet goed meer bekeken, die film 2 jaar geleden was niet geweldig - dus waarom zouden ze nu NOG een film gaan maken....?
Een film is niet een heel seizoen.quote:Op vrijdag 16 april 2010 00:33 schreef PimD het volgende:
Als het zoveel geld zou opleveren zouden de kosten wel rendabel zijn en zou de stekker er niet worden uitgetrokken lijkt mij...?
Stoppen op je hoogtepunt enzo, ze hebben het nu wel zo'n beetje gehad met jack, er zijn ook maar zoveel emotionele klappen die een mens kan hebbenquote:Op vrijdag 16 april 2010 00:33 schreef PimD het volgende:
Als het zoveel geld zou opleveren zouden de kosten wel rendabel zijn en zou de stekker er niet worden uitgetrokken lijkt mij...?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |