YouTubequote:1. Damnit!
2. That was our only lead
3. You don't want to try me on that one.
4. Tell me what I need to know!
5. When I'm finished with you, you're gonna wish that you felt this good again.
6. You don't understand!
7. Do you understand?
8. I understand.
9. I need you to trust me.
10. There's no time for backup.
11. I don't have time to explain right now.
12. I don't have time for this.
13. We don't have much time
14. Secure the perimeter.
15. Stand down.
16. Copy that.
17. Show me your hands! I said show me your hands!!
18. It's complicated.
19. Thousands of lives are at stake
20. Send that to my screen.
21. I'm going dark.
22. I'm so sorry
23. Trust me, you don't want to go down that road with me.
24. If you don't tell me what I want to know, then it'll just be a question of how much you want it to hurt.
Dat was eigenlijk ook mijn idee... maar om z'n mannen dan zo achter te laten lijkt mij ook weer zoiets...quote:Op woensdag 7 april 2010 11:37 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Samir was diegene met de bivakmuts op. Tenzij het nu weer ineens iemand anders en hij stiekem is ontsnapt.
Om hassan nou een stille clock te geven omdat hij 3/4 seizoen meespeelt vind ik nou weer iets teveel van het goede.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 7 april 2010 13:29 schreef Gnittoo het volgende:
24 Preview - airing MON 4/12!The Final Hours. Man, we hebben nog 8 uur te gaan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze gedraagt zich ook meer als een emotioneel wrak dan dat je van een president zou verwachten.quote:Op woensdag 7 april 2010 13:30 schreef Sloggi het volgende:
Ik hoop dat president Taylor wordt afgezet. Ik heb genoeg van haar.
Dat deed Logan ook, maar hij was tof. De op het oog meest zwakke president uit de geschiedenis van de VS die een crimineel meesterbrein blijkt.quote:Op woensdag 7 april 2010 13:57 schreef schijffie het volgende:
[..]
Ze gedraagt zich ook meer als een emotioneel wrak dan dat je van een president zou verwachten.
Dat zou wel die continu constipated look van d'r verklarenquote:Op woensdag 7 april 2010 14:20 schreef Dichterbijer het volgende:
"The most shocking..."
Cloe die opeens ook een mol is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 7 april 2010 15:53 schreef SjaakBauer het volgende:
Dat vroeg ik me dus ook af.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is ook elke keer weer hetzelfde inderdaad. Maar zij krijgt in ieder geval geen gratie nu, want Hassan is dood en zij zou alleen gratie krijgen als levend werd gevonden.quote:Op woensdag 7 april 2010 16:20 schreef Repeat het volgende:
Onverwacht dit. Niet echt 24 dit. En geen martelen van Dana, vroeger was dat wel anders. Weer zonder moeite gratie
Dat deden ze omdat anders de terroristen ze zouden horen en Hassan zouden vermoorden (niet dat het heeft geholpen verder).quote:Op woensdag 7 april 2010 16:22 schreef SjaakBauer het volgende:
Vond het trouwens mooi om te zien, dat die gast bij de inval om Hassan te zoeken, de muren langsging om te checken waar het geluid vandaan kwam. In eerdere seizoenen beukten ze gewoon de deur in en knalden op alles wat bewoog.
Ja dat snap ik, maar ik doelde er meer op dat ze niet meer als een gek die deur openbeuken. Gebeurde ook al een paar keer eerder dit seizoen en viel me gewoon op.quote:Op woensdag 7 april 2010 16:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat deden ze omdat anders de terroristen ze zouden horen en Hassan zouden vermoorden (niet dat het heeft geholpen verder).
Waarom zit die cameraman in zon gek pakquote:Op woensdag 7 april 2010 16:08 schreef Rainesz het volgende:
Volgens mij ging er de laatste keer toen ik v/d telefoon poste wat mis.
Maar een kleine blik achter de schermen bij 24.
Van de twitter van Wersching geplukt.
NL'se invloeden bij 24?
[ afbeelding ]
its the bubble-boy!quote:Op woensdag 7 april 2010 16:56 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Waarom zit die cameraman in zon gek pak?
Juust, ik vond 'm ook goed passen.quote:Op woensdag 7 april 2010 17:43 schreef SjaakBauer het volgende:
Nou en dat Hassan er pas 3/4 seizoen in speelt, zijn dood is wel heel belangrijk voor het verdere verloop van het seizoen. Dus lijkt het mij dat de stille klok terecht is.
Vandaar dat ze perse Jack wilde als teamleider inderdaad. Niet goed opgelet.quote:Op woensdag 7 april 2010 01:47 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
De deal was dat ze Hassan levend moesten hebben.
het is zeker wel een prima actrice, zie Battlestar Galactica, maar dit karakter is zo slecht geschreven dat er geen houden meer aan is. De ene aflevering nog de zuilige huilie, daarna stoer tick-tack mister bauer...quote:Op woensdag 7 april 2010 19:47 schreef IV_Xample het volgende:
en die Dana kan echt niet acteren zeg, heel de tijd meer haar zogenaamde zure hoofd, bij Chloe is het zo, maar zij probeert te veel
Precies, daarom ben ik ook weer 24 gaan kijken. Helaas was haar rol in het begin niet zo goed. Alhoewel het wel zo is dat ze het best is in personen spelen die niet helemaal okay zijn naar mijn idee. En Dana was zeker niet okay. Dus wat dat betreft klopt `t wel.quote:Op woensdag 7 april 2010 20:25 schreef planethugo het volgende:
[..]
het is zeker wel een prima actrice, zie Battlestar Galactica, maar dit karakter is zo slecht geschreven dat er geen houden meer aan is. De ene aflevering nog de zuilige huilie, daarna stoer tick-tack mister bauer...
Like duh...quote:Op woensdag 7 april 2010 19:47 schreef IV_Xample het volgende:
wat is iedereen toch hilarisch over de afleveringen, vond het nou toch echt niet bijster geweldig, toch weer beetje van hetzelfde, dus ik begrijp wel dat 24 stopt, we blijven kijken om het toch af te kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |