In het begin van seizoen 3 werd duidelijk dat hij ook nog 'iets' heeft gehad met die zus (Kate) van dat terreurmeisje uit seizoen 2. Maar dat werd verder niet uitgediept.quote:Op woensdag 21 april 2010 09:30 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Audrey was inderdaad irritant (haar vader nog veel meer), maar het was Jack's grote liefde sinds Terri.
vond kate ook behoorlijk kotswaardig hoor met die frons de hele tijdquote:Op woensdag 21 april 2010 14:01 schreef Fyodor het volgende:
[..]
In het begin van seizoen 3 werd duidelijk dat hij ook nog 'iets' heeft gehad met die zus (Kate) van dat terreurmeisje uit seizoen 2. Maar dat werd verder niet uitgediept.
De liefdes van Jack zijn dus volgens mij:
Teri () - seizoen 1
Kate - tussen seizoen 2&3
Audrey - seizoen 4
Diane - seizoen 5 (volgens mij)
Marylin - seizoen 6 (beetje kortstondig volgens mij?)
Rene - seizoen 8
Ahja. Maar gezien de gebeurtenissen in seizoen 7: not gonna happen.quote:Op woensdag 21 april 2010 13:17 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Dat was seizoen 7. Ik bedoel in seizoen 4 toen Tony werkloos thuis zat en hij Jack en Audrey redde.
vanaf 1:46 tot 1:55
Samequote:Op woensdag 21 april 2010 14:19 schreef MikeyMo het volgende:
ik kan me al die wijven amper herinneren
ik denk anders dat we tony(en wat andere oude karakters) zeker nog terug gaan zien in de filmquote:Op woensdag 21 april 2010 14:14 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ahja. Maar gezien de gebeurtenissen in seizoen 7: not gonna happen.
Tony zit in een Amerikaanse gevangenis. Hem daar uitbreken zou sowieso al een half uur duren mocht het lukken. De rest van de film zou dan zijn hoe ze in een vliegtuig naar Europa vliegen.quote:Op woensdag 21 april 2010 08:38 schreef Oliver23 het volgende:
Ik hoop dat we in de afsluitende film dit nog te zien krijgen:
- De terugkeer van Audrey
- Jack die Tony Almeida uit de gevangenis haalt, om in Europa 'een klus' te klaren
- De terugkeer van President Wayne Palmer
De film wordt sowieso niet realtime lijkt me.quote:Op woensdag 21 april 2010 14:33 schreef schijffie het volgende:
[..]
Tony zit in een Amerikaanse gevangenis. Hem daar uitbreken zou sowieso al een half uur duren mocht het lukken. De rest van de film zou dan zijn hoe ze in een vliegtuig naar Europa vliegen.
Hopelijk niet.quote:Op woensdag 21 april 2010 14:28 schreef planethugo het volgende:
[..]
ik denk anders dat we tony(en wat andere oude karakters) zeker nog terug gaan zien in de film
dat is zelfs al bevestigd iddquote:Op woensdag 21 april 2010 14:37 schreef Jivis het volgende:
[..]
De film wordt sowieso niet realtime lijkt me.
Iemand al gevondenquote:Op woensdag 21 april 2010 13:00 schreef Jivis het volgende:
[..]
Daar moet haast wel een gifje van zijn.
Van de film?quote:Op woensdag 21 april 2010 14:58 schreef raptorix het volgende:
Ik den trouwens dat Jack op het einde dood zal gaan....
of kiefer moet er tegen die helemaal klaar mee zijn. Maar dat verwacht ik niet aangezien alles wat ie buiten 24 doet niet echt een succes te noemen isquote:Op woensdag 21 april 2010 15:21 schreef Jivis het volgende:
[..]
Denk het niet. Lijkt me dat ze die franchise zoveel mogelijk open willen laten...
Dit is het laatste seizoen 24...quote:Op woensdag 21 april 2010 15:21 schreef Jivis het volgende:
[..]
Denk het niet. Lijkt me dat ze die franchise zoveel mogelijk open willen laten...
Eh ja, had het over de film. Mocht het een box office succes worden, dan gaan ze dat niet ongemoeid laten. Met een dode Jack gaan eventuele sequels natuurlijk veel minder opbrengen en dat beseft Fox zelf ook.quote:
Elke minuut van 24 is in realtime geweest, en dan gaan ze dat in die film in een keer niet doen? Lijkt me heel sterk.quote:
Jij wilt 24 uur in de bios zitten?quote:Op woensdag 21 april 2010 17:44 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Elke minuut van 24 is in realtime geweest, en dan gaan ze dat in die film in een keer niet doen? Lijkt me heel sterk.
Lijkt me logisch toch? Real-time is gewoon niet mogelijk bij een film van 2 uur.quote:Op woensdag 21 april 2010 17:44 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Elke minuut van 24 is in realtime geweest, en dan gaan ze dat in die film in een keer niet doen? Lijkt me heel sterk.
Het lukte bij Redemption ook gewoon in realtime.quote:Op woensdag 21 april 2010 18:20 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Jij wilt 24 uur in de bios zitten?
En het is al eeuwen bevestigd dat er 1 uur real-time is, en 1 uur niet.
Ja, maar dat was wel saai.quote:Op woensdag 21 april 2010 18:39 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Het lukte bij Redemption ook gewoon in realtime.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |