Oeps, mijn fout, ik kan zelf niet tellenquote:Op dinsdag 13 april 2010 22:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dus ze stoppen nu 6 uur in 7 afleveringen die een uur van het leven van Jack Bauer weergeven?.
quote:Op dinsdag 13 april 2010 07:16 schreef Jay_Snake het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
tvp
Zegt natuurlijk niks, het is niet ongewoon in showbizz-land om over bepaalde zaken te liegen. (leugentje om bestwil) Zo is het Dana verhaal volgens velen halverwege 180 gegaan.quote:When did you make the decision to kill her off?
HOWARD GORDON: At the very beginning of the season. I even told Annie and Kiefer [Sutherland] that that’s where the story was going.
Precies, geloof niks van dat verhaal van Dana. Anders is het gewoon zeer slecht geschreven. Staat ze daar een beetje te stuntelen met die twee criminelen, om vervolgens een paar uurtjes later een keiharde killer zijn. Laat me niet lachen zeg...quote:Op woensdag 14 april 2010 01:13 schreef schijffie het volgende:
[..]
Zegt natuurlijk niks, het is niet ongewoon in showbizz-land om over bepaalde zaken te liegen. (leugentje om bestwil) Zo is het Dana verhaal volgens velen halverwege 180 gegaan.
ik klikte gisteren ook per ongeluk op dit topic, was vergeten dat er alweer een nieuwe was, en toen zag ik t ook alquote:Op woensdag 14 april 2010 12:52 schreef SolidasRock het volgende:
ik heb de aflevering nog niet gezien en blijkbaar had ik deze topic niet moeten gaan lezen
Dit wordt echt het vetste seizoen ooitquote:Op woensdag 14 april 2010 14:06 schreef Sloggi het volgende:
En Kim gaat topless.
Dan heeft die film die na dit seizoen komt weinig zinquote:
Ach voor zover hun weten is alles van die dag over. Vind het meer vreemd dat niemand eens gaat slapen of zoquote:Op woensdag 14 april 2010 19:46 schreef Salamander het volgende:
Is het trouwens niet volslagen waanzinnig om op dit moment Hastings te dumpen? Natuurlijk heeft `ie aardig gefaald tijdens deze operatie en is het logisch om een vervanger te zoeken. Maar kan dat niet heel even wachten. Een beetje rust in de tent kan geen kwaad op het moment bij CTU lijkt me.
Ik dacht even dat die gast die Chloë belde het deed om CTU te destabiliseren, maar blijkbaar heeft hij het met de president besproken dus het zal wel goed zijn.
Die derdehands apen zullen niet weten wat ze overkomt! Ik had gelijk al wraak gevoelens toen duidelijk was dat Renee niet meer wat. Jacks wraak zal zo ongenadig zijn dat alle afleveringen vanaf nu 30+ zijn.quote:Op woensdag 14 april 2010 21:00 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
echt heh
maar ja, als je dan dood moet dan maar vlak nadat je jacko hebt bestegen
Nu maar hopen dat Jack de schutter identificeert, dan gaan we nog een mooi stukje martelen te zien krijgen. Hebben we dit seizoen toch nog niet echt gezien.quote:Op woensdag 14 april 2010 22:23 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Die derdehandsapen zullen niet weten wat ze overkomt! Ik had gelijk al wraak gevoelens toen duidelijk was dat Renee niet meer wat. Jacks wraak zal zo ongenadig zijn dat alle afleveringen vanaf nu 30+ zijn.![]()
![]()
![]()
![]()
Kans is wel aanwezig, maar dan zou de film toch ergens anders over moeten gaan.quote:Op woensdag 14 april 2010 14:06 schreef Sloggi het volgende:
Jack gaat dood, ga daar maar vanuit.
Valt me toch al op dat het martelen echt veeeeeeeeeel minder is, of gewoon helemaal niet. Kan me nog een scene herrineren dat Jack iemand een mes in zijn knieschijf zat te duwen net zolang totdat hij antwoord gaf. Dat zie je de laatste tijd niet meerquote:Op woensdag 14 april 2010 22:26 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat Jack de schutter identificeert, dan gaan we nog een mooi stukje martelen te zien krijgen. Hebben we dit seizoen toch nog niet echt gezien.
En Chloe in command bij CTU, wordt dus gewoon een vrijbrief voor Jack om alles te doen wat hij wil.
Eerst het verlies verwerken (Jack kan dat uiteraard binnen 10 minuten), dan nog opzoeken in de gegevens wie Renee bedoelde en dan is het kickass tijd.quote:Op woensdag 14 april 2010 22:39 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Kans is wel aanwezig, maar dan zou de film toch ergens anders over moeten gaan.
Jack power hour gaat nu wel beginnen!
Rustig maar, die sniper die Renee doodschoot gaat niet blij zijn als die Jack tegenover zich krijgt.quote:Op woensdag 14 april 2010 22:46 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Valt me toch al op dat het martelen echt veeeeeeeeeel minder is, of gewoon helemaal niet. Kan me nog een scene herrineren dat Jack iemand een mes in zijn knieschijf zat te duwen net zolang totdat hij antwoord gaf. Dat zie je de laatste tijd niet meer
De twee mooiste rollen van 24?quote:Op woensdag 14 april 2010 23:41 schreef Rainesz het volgende:
Kwam deze tegen in me Inbox op twitter...Stukje 24 Heaven
[ afbeelding ]
Het enige wat je nog ziet is dat iedereen zo full immunity krijgt. Nooit meer een stevige ondervraging...quote:Op woensdag 14 april 2010 22:46 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Valt me toch al op dat het martelen echt veeeeeeeeeel minder is, of gewoon helemaal niet. Kan me nog een scene herrineren dat Jack iemand een mes in zijn knieschijf zat te duwen net zolang totdat hij antwoord gaf. Dat zie je de laatste tijd niet meer
Waarom in godsnaam? Juist de Hassan en Renee twists maken dit seizoen zo veel minder voorspelbaar dan 6 en 7, waar alles op de automatische piloot ging. Dit seizoen zou Jack bij wijze van spreke zelf het lootje kunnen leggen. Dat maakt het een stuk intenser.quote:Op donderdag 15 april 2010 00:01 schreef Johnny Blaze het volgende:
Als ze Renee hadden laten leven, dan had ik dit seizoen ook beter gevonden dan s5.
Ik heb niks tegen twists, maar de Renee twist ging mij te ver.quote:Op donderdag 15 april 2010 08:31 schreef Jivis het volgende:
[..]
Waarom in godsnaam? Juist de Hassan en Renee twists maken dit seizoen zo veel minder voorspelbaar dan 6 en 7, waar alles op de automatische piloot ging. Dit seizoen zou Jack bij wijze van spreke zelf het lootje kunnen leggen. Dat maakt het een stuk intenser.
Waarom? Het werd toch goed gebracht?quote:Op donderdag 15 april 2010 08:59 schreef Johnny Blaze het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen twists, maar de Renee twist ging mij te ver.
Omdat ik het een beetje een nutteloze actie vind. Ik snap wel waarom ze het gedaan hebben, zodat Jack de bikkelharde baas kan uithangen in de laatste 6 uur. Maar dat had ook anders gekund, imo.quote:Op donderdag 15 april 2010 09:29 schreef Jivis het volgende:
[..]
Waarom? Het werd toch goed gebracht?
Tja, nou nee, niet mee eens. Ik houd wel van dat onvoorspelbare, dat bij wijze van spreke iedereen dood kan gaan. Maakt de serie mijn inziens een stuk beter, mits het goed gebracht wordt. En dat was de laatste afleveringen wel het geval vind ik.quote:Op donderdag 15 april 2010 09:44 schreef Johnny Blaze het volgende:
[..]
Omdat ik het een beetje een nutteloze actie vind. Ik snap wel waarom ze het gedaan hebben, zodat Jack de bikkelharde baas kan uithangen in de laatste 6 uur. Maar dat had ook anders gekund, imo.
Beste was Tony's. Toen moest ik snikkenquote:Op dinsdag 13 april 2010 15:19 schreef DeeBee het volgende:
Lol Myers, ik dacht het ook al: 'ach, ze heeft in ieder geval vlak voordat ze stierf seks gehad met Jack Bauer, dan kan een vrouw gerust doodgaan, want niks komt daar meer overheen natuurlijk!'
Argh, wel beetje erg heftig nu, 2 afleveringen achter elkaar silent timer hoort niet!
Beste silent timer ooit blijft nog na het neerschieten van Ryan Chapelle trouwens, damn, wat een aflevering was dat.
Dat vond ik de beste aflevering ooitquote:Op dinsdag 13 april 2010 15:19 schreef DeeBee het volgende:
Lol Myers, ik dacht het ook al: 'ach, ze heeft in ieder geval vlak voordat ze stierf seks gehad met Jack Bauer, dan kan een vrouw gerust doodgaan, want niks komt daar meer overheen natuurlijk!'
Argh, wel beetje erg heftig nu, 2 afleveringen achter elkaar silent timer hoort niet!
Beste silent timer ooit blijft nog na het neerschieten van Ryan Chapelle trouwens, damn, wat een aflevering was dat.
Staat bij mij op 2.quote:Op donderdag 15 april 2010 11:56 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Dat vond ik de beste aflevering ooit
Eens, kippenvel zelfs als ik eraan denk. Goede tip trouwens, heb de DVD box dus ik ga die binnenkort maar weer eens kijken.quote:Op donderdag 15 april 2010 11:56 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Dat vond ik de beste aflevering ooit
Het zou me niks verbazen als Jack in de laatste episode dood gaat en dat dat hele gepraat over een film puur afleiding is om iedereen te laten geloven dat het verhaal nog verder gaat. De serie wordt niet goed meer bekeken, die film 2 jaar geleden was niet geweldig - dus waarom zouden ze nu NOG een film gaan maken....?quote:Op woensdag 14 april 2010 15:41 schreef Dichterbijer het volgende:
Dan heeft die film die na dit seizoen komt weinig zin
Maar dat ie in die film doorgaat staat wel voor 95% vast
Geld.quote:Op donderdag 15 april 2010 23:53 schreef PimD het volgende:
[..]
Het zou me niks verbazen als Jack in de laatste episode dood gaat en dat dat hele gepraat over een film puur afleiding is om iedereen te laten geloven dat het verhaal nog verder gaat. De serie wordt niet goed meer bekeken, die film 2 jaar geleden was niet geweldig - dus waarom zouden ze nu NOG een film gaan maken....?
>Niet goed gekekenquote:Op donderdag 15 april 2010 23:53 schreef PimD het volgende:
[..]
Het zou me niks verbazen als Jack in de laatste episode dood gaat en dat dat hele gepraat over een film puur afleiding is om iedereen te laten geloven dat het verhaal nog verder gaat. De serie wordt niet goed meer bekeken, die film 2 jaar geleden was niet geweldig - dus waarom zouden ze nu NOG een film gaan maken....?
Een film is niet een heel seizoen.quote:Op vrijdag 16 april 2010 00:33 schreef PimD het volgende:
Als het zoveel geld zou opleveren zouden de kosten wel rendabel zijn en zou de stekker er niet worden uitgetrokken lijkt mij...?
Stoppen op je hoogtepunt enzo, ze hebben het nu wel zo'n beetje gehad met jack, er zijn ook maar zoveel emotionele klappen die een mens kan hebbenquote:Op vrijdag 16 april 2010 00:33 schreef PimD het volgende:
Als het zoveel geld zou opleveren zouden de kosten wel rendabel zijn en zou de stekker er niet worden uitgetrokken lijkt mij...?
Prachtig artikelquote:Op vrijdag 16 april 2010 09:07 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
http://www.thesun.co.uk/s(...)t-out-in-London.html
quote:Op vrijdag 16 april 2010 09:07 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Ik denk door wat hij savonds in nachtclubs allemaal aan het uitspoken isquote:Op vrijdag 16 april 2010 09:42 schreef Merkie het volgende:
Is hij nog maar 43? Waarom ziet hij er dan soms uit als 50.
quote:Op vrijdag 16 april 2010 09:07 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Maar Brad Pitt is wel weer drie jaar ouder dan Kiefer. Bij hem vind ik het overigens wel meevallen, vind hem er niet ouder uitzien dan hij is.quote:Op zaterdag 17 april 2010 17:18 schreef Mr.Silencer het volgende:
Ik dacht dat ie al wat ouder was.
Het zal wel door de drank komen, hetzelfde is trouwens ook het geval bij Brad Pitt die tevens een zware drinker is.
die promotiepraatjes blijven altijd lachwekkend. Ook als er gezegd wordt door een product of acteur:"ik heb het script voor komend seizoen gelezen en dat ziet er echt heel goed uit. Ik was geshocked toen ik het uit had, men heeft hier echt het beste werk ooit geleverd, dit wordt heel erg intens" jadajadajadaquote:Op zaterdag 17 april 2010 17:18 schreef Jivis het volgende:
Vind wel dat ze wat in de herhaling vallen met dat soort praatjes... elk seizoen meldt Kiefer dat het "more personal" wordt en Jack "in a very dark spot" is
Hij wil sowieso iets van eerherstel en respect. Die gast is behoorlijk vernederd (en niet in het minst dankzij Jack) en wil terug in het centrum van de macht.quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:09 schreef Mr-Sander het volgende:
Toffe episode weerBen ook benieuwd wat Logan precies van plan is. Ik denk dat hij uiteindelijk Kanin uit de weg ruimt.
Ja, datzelfde idee heb ik ook. Jack moet nog steeds wraak nemen voor Palmer en Michelle.quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:01 schreef Merkie het volgende:
Goede aflevering weer zeg, en dat zonder actie. Als het zo doorgaat kan de tweede helft van seizoen 8 zich imo meten bij de hoogtijdagen van 24.
Verder heb ik het idee dat Logan het einde van het seizoen niet gaat halen.
Ik had eigenlijk meer het idee dat de Russen wel klaar zijn met Logan.quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:44 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ja, datzelfde idee heb ik ook. Jack moet nog steeds wraak nemen voor Palmer en Michelle.
Kweet, maar ik ga eerst flashforward kijken en daarna zie ik wel of ik de engelse subs binnen sleep of misschien zijn de nederlandse dan al beschikbaar.quote:Op dinsdag 20 april 2010 18:12 schreef Flugel83 het volgende:
Engelse subs zijn er wel voor de post van Isaac, bierdopje!
De nucleaire wapens werden uiteindelijk niet gevonden door datgene wat Bazaev vertelde. Daarmee verviel volgens mij ook de immuniteit. Tenminste, dat herinner ik me nogquote:Op dinsdag 20 april 2010 19:30 schreef DaMart het volgende:
Wat ik me trouwens afvroeg, die Bazaev had toch al immunity gekregen voor zichzelf en zijn zoon? Waarom zit hij dan nog vast?
En iets zegt me trouwens dat Cole Jack gaat helpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |