abonnement Unibet Coolblue
pi_71928686


NACCERS @ FOK!
2meter3 - Bredanaar - Helsie - Superheld - Stefkuh - Thieske - hans12581 - Niox - Ritchie - Henk_Telefoon - Stofje - joupee - snarfbreda - DutchieBre - Mascleta

DE SELECTIE - 2008-2009

Doel:
Johan Jansen (25), Jelle ten Rouwelaar (1), Jimmy van Fessem (16)

Verdediging:
Kurt Elshot (2), Tim Hofstede (32), Kees Kwakman (5), Tyrone Loran (28), Patrick Mtiliga (19), Michael Oomen (31), Rob Penders (3), Wesley Pollemans (24), Patrick Zwaanswijk (4)

Middenveld:
Ali Benomar (30), Csaba Fehér (12), Tim Gilissen (6), Donny Gorter (18), Edwin de Graaf (7), Tommie van der Leegte (8), Martijn Reuser (15), Enric Vallès (22)

Aanval:
Matthew Amoah (14), Ellery Cairo (20), Fouad Idabdelhay (9), Joonas Kolkka (11), Michiel Kramer (29), Anthony Lurling (10), Edinho Pattinama (27), Rafael Pollack (17), Gertjan Tamerus (21)

NAC SITES

Officiële NAC site
Fanzine DeRat Online
B-Side Rats
De Combilozen

Vorige topics:
Het officiële NAC Breda topic #2 Pierre is weer thuis
Het officiële NAC Breda topic #3 Met een puike winst
Het officiële NAC Breda topic #4: Zal nooit verloren gaan!
Het officiële NAC Breda topic #5: Zal nooit verloren gaan!
Het officiële NAC Breda topic #6: Hoop doet leven...
Het officiële NAC topic #7: 2 keer Ernie en geen Bert
Het officiële NAC topic #8: Vivimos la vida Amarilla Negra
Het officiële NAC topic #9: Overal waar we komen, vragen ...
Het officiële NAC topic #10: Glennie Glennie Glennie Salmon
Het officiële NAC topic #11: Ons programma is een eitje!
Het officiële NAC topic #(19)12. Bolus Manus! :9.
Het officiële NAC topic #13 Wij gaan niet opzij!
Het officiële NAC topic #14
Het officiële NAC topic #15 Barca, Barca, Breda komt eraan!
Het officiële NAC topic #16 Avondje NAC terug met bourgondische Bob
Het officiële NAC topic #17 Staande op de staantafeltribune
Het officiële NAC topic #18
Het officiële NAC topic #19: Nog in de race voor de EL!



[ Bericht 0% gewijzigd door DutchieBre op 16-08-2009 19:20:29 ]
pi_71928770
Helaas krijg ik de plaatjes niet zo goed .. Wie weet hoe ik het wel netjes krijg ?

1-2 in Groningen .. Niet onaardig dacht ik zo

Wie gaat er richting Spanje ?
pi_71928912
De link tussen [ img ] link [ / img ] (zonder spaties).

Geen onaardige uitslag inderdaad, wel jammer dat je jezelf weer een beetje in de problemen brengt net als tegen b.v. Ado. Voor mij geen spanje helaas, ga het financieel momenteel ff niet redden .

Maar ze eerst maar eens thuis met een 3-0 naar spanje terug sturen
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_71929030
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 19:12 schreef Superheld het volgende:
De link tussen [ img ] link [ / img ] (zonder spaties).

Geen onaardige uitslag inderdaad, wel jammer dat je jezelf weer een beetje in de problemen brengt net als tegen b.v. Ado. Voor mij geen spanje helaas, ga het financieel momenteel ff niet redden .

Maar ze eerst maar eens thuis met een 3-0 naar spanje terug sturen
Wij gaan het maar wel proberen in Spanje. Ik verwacht er niet te veel van, alleen een mooie tijd

Nee, ik had idd ook al een ADO Deja Vu helaas .. Maar, eind goed al goed. Maar wat viel Groningen tegen, echt jammer dat zo'n leuke ploeg zo aan het terugvallen is de laatste tijd.
pi_71929215
Het was lekker druk en gezellig in de stad!
- NAC Breda -
pi_71929278
Feli, verdiend gewonnen.

Succes tegen Villarreal!
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_71929448
quote:
Succes tegen Villarreal!
Niet zo sarcastisch hé
pi_71929740
Een makkie komende donderdag ik verwacht een uitslagje als tegen Kapan
Op vrijdag 28 september 2012 20:00 schreef roos85 het volgende:
Je kunt wel merken dat JJ wel verstand van zaken heeft..
pi_71930712
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 19:36 schreef DutchieBre het volgende:

[..]

Niet zo sarcastisch hé
maak er maar net zo'n mooi tripje van als wij in florence (die fimpjes hoef ik niet te posten want die zijn hier wel bekend neem ik aan )
pi_71931404
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 20:31 schreef d_b01 het volgende:

[..]

maak er maar net zo'n mooi tripje van als wij in florence (die fimpjes hoef ik niet te posten want die zijn hier wel bekend neem ik aan )
Een beetje sfeer proeven kan geen kwaad

Hier gaan we ook zeker van genieten. Tripjes naar Armenië en Polen zijn wel ok .. Maar Spanje en een primera division ploeg is toch andere koek. In principe weet je dat je er uit zal liggen, dat heeft niets te maken met negativiteit maar alles met realisme.

Eens genieten van een prachtige wedstrijd hoop ik . En hopelijk zal NAC de aanval zoeken ipv voor het 16 meter gebied et gaan liggen om alles te blokkeren ..
pi_71931591
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 19:36 schreef DutchieBre het volgende:

[..]

Niet zo sarcastisch hé
Oke, het is wel een geweldige ploeg dat Villarreal.
Spelen in een hoog tempo en vrij aanvallend.

Ik denk dat er momenteel geen enkele Nederlandse ploeg tegen opgewassen is.

Maar goed, de bal is rond..
Villarreal zit nog in de voorbereiding, dat is wel iets voordeliger.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_71931638
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 21:03 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Oke, het is wel een geweldige ploeg dat Villarreal.
Spelen in een hoog tempo en vrij aanvallend.

Ik denk dat er momenteel geen enkele Nederlandse ploeg tegen opgewassen is.

Maar goed, de bal is rond..
Villarreal zit nog in de voorbereiding, dat is wel iets voordeliger.
Weet je, het gekke is .. Ze winnen met 4-1 van Juventus, maar verliezen daarentegen weer wel van Genua ..
pi_71931794
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 20:57 schreef DutchieBre het volgende:

[..]

Een beetje sfeer proeven kan geen kwaad

Hier gaan we ook zeker van genieten. Tripjes naar Armenië en Polen zijn wel ok .. Maar Spanje en een primera division ploeg is toch andere koek. In principe weet je dat je er uit zal liggen, dat heeft niets te maken met negativiteit maar alles met realisme.

Eens genieten van een prachtige wedstrijd hoop ik . En hopelijk zal NAC de aanval zoeken ipv voor het 16 meter gebied et gaan liggen om alles te blokkeren ..
wij hielden het ook lang vol in florence , oke2 fimlpjes dan:



pi_71931876
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 21:05 schreef DutchieBre het volgende:

[..]

Weet je, het gekke is .. Ze winnen met 4-1 van Juventus, maar verliezen daarentegen weer wel van Genua ..
Wat ik heb gelezen was dat een veredeld 2e, en oefenpotjes zeggen niks. Wat mij betreft donderdag er gewoon op knallen en zien waar het schip strandt. Want teveel kwaliteit om het spelletje te spelen wat we vandaag speelde.

Ach, gewoon genieten (top weertje voorspelt een donderdag! ) en dan zien we wel wat er uit komt
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
  zondag 16 augustus 2009 @ 21:48:55 #15
173605 fransbreda
NACBREDA ® ©
pi_71933189
3-0! donderdag

uit 1-1

appeltje eitje
pi_71934884
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 21:48 schreef fransbreda het volgende:
3-0! donderdag

uit 1-1

appeltje eitje
NAC is wel een kutploegje dat thuis wellicht kan vlammen en uit zó irritant is dat Villareal het gewoon lastig krijgt. Wishful thinking... Maar een beetje hoop mag best!
  FOK!fotograaf maandag 17 augustus 2009 @ 12:28:39 #17
200114 Mascleta
Non me ne frega un cazzo!
pi_71946400
Balen dat ze eerst thuis spelen en daarna uit. Als het andersom was geweest had ik beide wedstrijden meegepakt. Nu moet ik ze helaas beide missen.

Hopen op een wonder en de poulefases.
Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----
pi_71953779
ben inderdaad wel heel benieuwd wat ze er aankomende donderdag van gaan maken
zou toch wel heel tof zijn om te kunnen stunten
what you see, is what you get!
pi_71953863
En zondag wacht PSV.
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_71955535
NAC
pi_71955649
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 16:56 schreef dndiek het volgende:
En zondag wacht PSV.
Dat is het laatste waar ik me druk over maak
Op vrijdag 28 september 2012 20:00 schreef roos85 het volgende:
Je kunt wel merken dat JJ wel verstand van zaken heeft..
  maandag 17 augustus 2009 @ 18:34:23 #22
173605 fransbreda
NACBREDA ® ©
pi_71956398
k maak me zowieso weinig druk om psv..

Kaarten villa uit en thuis binnen, vlucht/hotel geboekt.
Zuipgeld ligt klaar.

DUURT GVD NOG LANG TOT VOLGENDE WEEK!
  maandag 17 augustus 2009 @ 18:37:53 #23
67174 Dos37
Come on Twente
pi_71956528
Spanje zijn mooie tripjes
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_71960551
Waarom heeft nog niemand lullig gereageerd op het feit dat het woord Topic mist in de titel ?
pi_71961038
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 20:26 schreef DutchieBre het volgende:
Waarom heeft nog niemand lullig gereageerd op het feit dat het woord Topic mist in de titel ?
Ach, het belangrijkste woord is aanwezig.
pi_71963125
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 20:43 schreef Thieske het volgende:

[..]

Ach, het belangrijkste woord is aanwezig.
Bier?
- NAC Breda -
  FOK!fotograaf dinsdag 18 augustus 2009 @ 14:07:08 #27
200114 Mascleta
Non me ne frega un cazzo!
pi_71979004
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 21:37 schreef Ritchie het volgende:

[..]

Bier?
Waar zie jij bier in de TT? Ik neem aan dat hij NAC bedoeld

Ik baal er zo van dat ik niet naar Spanje kan. Polen was geweldig, maar verwacht dat Spanje toch een tripje wordt van een iets ander kaliber.
Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 18:20:58 #28
173605 fransbreda
NACBREDA ® ©
pi_71986413
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 18:20 schreef fransbreda het volgende:
[ afbeelding ]


ik wil ook
pi_71990540
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 18:46 schreef d_b01 het volgende:

[..]

ik wil ook
Ach, wij hebben ook een Tilburgse Feyenoorder bij
pi_71993390
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 20:54 schreef DutchieBre het volgende:

[..]

Ach, wij hebben ook een Tilburgse Feyenoorder bij
deze groningse groninger heeft daar helemaal geen tijd voor
pi_72015866


We hebben ze al eerder verslagen dus ook nu kunnen we ze hebben
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_72039604
Het mag van mij wel eens gaan regenen en gruwelijk kutweer worden. Hup NAC.
pi_72039661
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 18:34 schreef fransbreda het volgende:
k maak me zowieso weinig druk om psv..

Kaarten villa uit en thuis binnen, vlucht/hotel geboekt.
Zuipgeld ligt klaar.

DUURT GVD NOG LANG TOT VOLGENDE WEEK!
Veel plezier, Villarreal heeft precies 1 kroeg.
pi_72055386
oh zo jammer
als ze niet zoveel balverlies hadden geleden dan had ik nog voor een gelijkspel gegaan denk ik
maar het zat er niet in, het had misschien moeten blijven regenen?
what you see, is what you get!
pi_72055538
Ik wil die snelle vrije trap nog wel eens terugzien.....
pi_72055809
Jammer maar de 3e tegentreffer kon gebeuren. Toch trots, jongens hebben er alles aan gedaan en we hebben het ze verdomd moeilijk gemaakt.

De regen was inderdaad in het voordeel (geweest), zeker bij die keeper.

NAC and we're proud of it!
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_72062571
De spelers hebben er inderdaad alles aan gedaan en dat zorgde ervoor dat het tot het eind een echte wedstrijd was. Al met al een mooie avond, hopelijk mogen we volgend jaar weer, die Europese wedstrijden bevallen me wel.
pi_72062625
Zonde. Ik vond Fouad goed invallen, zo achteraf bezien had ik hem liever in de basis gezien dan Reuser die weinig kon uitrichten voorin. Humor dat die gasten zoveel moeite hadden met de agressiviteit van NAC.
pi_72062645
Stofje je bent niet goed.
pi_72062717
ik had inderdaad fouad vanaf het begin gezien, daar komt toch meer dreiging vanuit dan reuser en het is tenslotte een spits en reuser niet...
hopelijk zondag dan

en toch blijf ik het maar een raar verhaal vinden van die vrije trap, zag op eredivisiekanaal nog samenvatting en daar zag je zogenaamd (volgens commentator) de scheids vragen aan de speler of tie moest fluiten of niet?
dat beslist de scheids toch zelf zou ik zeggen....want je moet de tegenpartij toch de kans geven om een muur te zetten...en bij vrije trap van nac bleeftie er op hameren dat ie eerst moest fluiten en daarna ging hij de muur op afstand zetten....raarrrrrrrrrr
what you see, is what you get!
pi_72062738
Jammer was toch knap geweest als NAC het vol had gehouden.
pi_72062748
Jammer, had meer in gezeten. 2e goal van VR ging echt nergens over zeg

ik zat naast die knakker van eredivisie live en die was naar dd studio aan het bellen wat er nu precies was gebeurd. Blijkbaar had niemand het fluitsignaal gehoord.
pi_72064417
Jammer.
pi_72078148
Nog niemand heeft er een opmerking over gemaakt, dus dan doe ik het maar ..

Ik had echt het idee dat Villarreal gewoonweg niet mocht verliezen. Heel aparte beslissingen van de scheidsrechter hebben dit gevoel bij mij aangewakkerd. Ik snap wel dat de meeste nu over mij heen gaan vallen en zullen denken dat ik zo reageer omdat NAC mijn clubje is en je dan altijd denkt dat de scheids tegen je is, maar dit is echt niet het geval. Ik heb echt nooit het idee gehad dat we hier enig resultaat zouden behalen.
pi_72078835
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 19:11 schreef DutchieBre het volgende:
Nog niemand heeft er een opmerking over gemaakt, dus dan doe ik het maar ..

Ik had echt het idee dat Villarreal gewoonweg niet mocht verliezen. Heel aparte beslissingen van de scheidsrechter hebben dit gevoel bij mij aangewakkerd. Ik snap wel dat de meeste nu over mij heen gaan vallen en zullen denken dat ik zo reageer omdat NAC mijn clubje is en je dan altijd denkt dat de scheids tegen je is, maar dit is echt niet het geval. Ik heb echt nooit het idee gehad dat we hier enig resultaat zouden behalen.
Mwah, het lijkt me heel sterk. Hij floot gewoon slecht, ook tegen villarreal.

Gorter had een minuut nadat hij er in komt ook geel (kunnen/moeten) hebben, bij Lurling bij de rust was er weinig aan de hand. Hij was het tegen de rust ook even helemaal kwijt waarna die maar gelijk affloot voor de rust omdat het uit de hand liep.
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_72079115
NAC speelde ook vrij provocatief en agressief. Daarom vind ik het ook humor, NAC weet heel goed hoe ze het publiek op moeten hitsen en dat deden ze gisteren. Scheids was van een laag niveau, maar tégen NAC was ie niet. Zij hebben veel kaarten gekregen. Villarreal was één van de betere ploegen die ik ooit in het Rat Verlegh stadion gezien heb...
pi_72088402
De scheidsrechter leek volgens Kees Kwakman heel erg op Maik de Boer. Hij vond hem ook matig fluiten.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_72089495
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 11:28 schreef methodmich het volgende:
De scheidsrechter leek volgens Kees Kwakman heel erg op Maik de Boer. Hij vond hem ook matig fluiten.


1-3, misschien had er meer in gezeten, maar het is absoluut geen schande. En wie weet kun je vervolgens in Spanje nog een puntje mee pakken omdat Villareal het wel geloofd allemaal..

Overigens wel even winnen van PSV dit weekend, dan mogen jullie volgende week weer rustig aan doen
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_72151132
Morgenavond vertrekken we .. Ik heb er nu al zin an !
pi_72214468
NAC heeft een off day zo te zien...
- NAC Breda -
pi_72214609
Sparen voor zaterdag

Maar een paar discutabele doelpunten trouwens
Op vrijdag 28 september 2012 20:00 schreef roos85 het volgende:
Je kunt wel merken dat JJ wel verstand van zaken heeft..
pi_72216769
toch jammer, net verloren
hulde aan de meegereisde supporters...heb ze de gehele wedstrijd gehoord
what you see, is what you get!
pi_72228442
quote:
NAC-SUPPORTERS LEGGEN VILA-REAL DROOG
27-08-2009
Paniek bij de bars in Vila-real! De NAC-supporters die de terrassen overspoelden,dronken zo veel dat er overal bier moest worden gehaald.

Bar-eigenaren stuurden medewerkers naar andere kroegen om daar hun biervoorraad te plunderen. Die bars gingen weer bij andere collega's bier zien los te krijgen en het sneeuwbaleffect bereikte zijn einde toen al het goudgele vocht in Vila-real op was. De sfeer in de stad was uitstekend en bleef dat ook gedurende en na de wedstrijd. De supporters kregen een ovatie van de Villarreal-supporters, omdat ze hun ploeg tot het einde bleven steunen, ondanks de martelgang die de spelers op het veld ondergingen.
Bron: www.nac.nl

pi_72233806
Leuk om te lezen, sowieso goed bezig heel dat NAC.
pi_72239141
De trainer gaat schnabbelen komende week:
quote:
Sponsoravond met Robert Maaskant (NAC)

De Businessclub ASWH organiseert op maandag 31 augustus a.s. een bruisende sponsoravond.

Voor ons staat een seizoen met een nieuwe frisse selectie waarin een hoge klassering noodzakelijk is voor plaatsing van de Topklasse. Voordat de competitie op 5 september thuis begint tegen Noordwijk kunnen onze sponsors deze avond kennismaken met de voltallige selectie en technische staf van ons eerste elftal.
Onder het genot van een drankje en heerlijke culinaire verrassingen, is er eveneens de mogelijkheid collega ondernemers te ontmoeten.

Een goede traditie is de aanwezigheid van een bekende gastspreker op de eerste Businessclub avond van het nieuwe seizoen. Op 31 augustus is NAC trainer Robert Maaskant te gast.

Op 30-jarige leeftijd begon deze Schiedammer zijn trainerscarrière bij RBC Roosendaal waarmee hij promoveerde naar de Eredivisie. Na ook kort Go Ahead Eagles, Willem II en MVV onder zijn hoede te hebben gehad is Maaskant sinds juni 2008 trainer van NAC Breda. Mentale training en motivatie techniek staan centraal in de trainersfilosofie van Maaskant en is zo beschreven in een door hem uitgegeven boek. Coaching, leiderschap, samenwerken en teambuilding zijn enkele speerpunten van zijn presentatie bij ASWH.

Onze sponsors zijn van harte uitgenodigd op deze kosteloos verzorgde avond. Vanaf 19.30 uur zijn deze van harte welkom in onze accommodatie en vanaf 20.00 uur start het programma. De (potentiële) sponsors worden verzocht zich aan te melden via: spenning@caiway.nl
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_72245654
Als we gaan, dan gaan we met zijn allen, de kroegen overvallen.

NAC-supporters leggen Villarreal droog

pi_72258772
Ik moet zeggen, ik vond het fantastisch. Heerlijk genoten en oowja, we hebben ook nog ff de wedstrijd bekeken .. Kiko .. Kiko .. Kiko (hoe irritant die omroeper als er weer eens werd gescoord ..
  zondag 30 augustus 2009 @ 17:12:21 #60
173605 fransbreda
NACBREDA ® ©
pi_72284527
Die gozer die in dat net klom, wat een gek was dat zeg!!

ik kan nog weinig foto's vinden, heb er zelf nml niet zoveel gemaakt.
pi_72285424
Wat een (censuur) counterploeg zijn jullie toch ook.. 9 man in het eigen strafschopgebied was niet bepaald een uitzondering

Nuja, tegen zo'n gemankeerd door blessures en aanvallend onmachtig Heerenveen kan ik Maaskant geen ongelijk geven. Gefeliciteerd &zo...
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
  zondag 30 augustus 2009 @ 18:17:46 #62
173605 fransbreda
NACBREDA ® ©
pi_72286839
Dank U.

En NAC heeft gewoon goed gevoetbald.
pi_72287315
Nou, goed was het niet. Maar uiteindelijk een redelijk makkelijke overwinning. Heerenveen te weinig spelers met creativiteit en te vaak hoge ballen voor de pot, dat is vrij kansloos.

Jelle met een aantal goede reddingen, paar keer nog gevaarlijk geworden (waarvan er een natuurlijk in moest op zijn minst!). Maar toch hadden ze wat minder vaak die bal maar naar voren moeten schieten waarna die weer even hard terug kwam.

Maar 3 punten na een zware wedstrijd in europa, prima .
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_72290032
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 17:38 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Wat een (censuur) counterploeg zijn jullie toch ook.. 9 man in het eigen strafschopgebied was niet bepaald een uitzondering

Nuja, tegen zo'n gemankeerd door blessures en aanvallend onmachtig Heerenveen kan ik Maaskant geen ongelijk geven. Gefeliciteerd &zo...
Volgens mij mogen jullie van geluk spreken dat het bij 2-0 gebleven is.
pi_72290622
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 19:54 schreef Thieske het volgende:

[..]

Volgens mij mogen jullie van geluk spreken dat het bij 2-0 gebleven is.
Daar hoor je me dus ook niet over
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
  maandag 31 augustus 2009 @ 17:42:47 #66
73485 Niox
I'm sorry, who?
pi_72314836
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 17:12 schreef fransbreda het volgende:
Die gozer die in dat net klom, wat een gek was dat zeg!!
Hehehe, nogal:





Als je alles onder controle hebt, ga je gewoon niet snel genoeg.
A man is rich in proportion to the number of things he can afford to let alone.
  maandag 31 augustus 2009 @ 20:26:11 #67
173605 fransbreda
NACBREDA ® ©
pi_72319885
Haha kijk em hangen.

Het was echt top, ik zit een beetje te kijken op youtube en na te genieten.
Heerlijk.
pi_72320056
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 17:42 schreef Niox het volgende:

[..]

Hehehe, nogal:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Wat een gek...
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_72323270
Dat gaat maar net goed .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_72342702
Leo dus voor 4 jaar getekend en Fouad naar RKC op huurbasis.
pi_72342778
Idabdelhay naar RKC (verhuur) en Leonardo voor 4 jaar naar NAC, wat vinden we er van?

Vind het zelf jammer dat Idabdelhay vertrekt, een centrum spits waar we al niet ruim in zitten (lees: alleen Amoah!). Leonardo goede voetballer alleen vraag me af of hij wel helemaal in de groep past en hoop dat ie onderhand ook iets meer oog voor zijn medespelers heeft gekregen.
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_72342935
Ik vind het prima. Leo kan ook prima in de spits spelen en ik denk dat de huidige spelersgroep wel wat sterker is qua karakter dan de stuiptrekkingen van Leo. Klinkt prima dus!
Fouad gaat gewoon een jaartje naar RKC, ook top. Die jongen krijgt nauwelijks kansen bij Maaskant, wat de redenen daarvoor ook moge zijn.
pi_72342978
Ik ben er wel tevreden mee. Leo is een lastige jongen maar ook een geweldige voetballer. Hopelijk houdt Maaskant hem onder de duim

En tja Fouad, ik weet de achterliggende reden niet maar Maaskant heeft duidelijk geen enkel vertrouwen in die jongen. Dan lijkt me dit de beste oplossing.
pi_72345597
Maaskant vertelde gisteravond op de sponsoravond van ASWH dat NAC een bod had gekregen op een belangrijke speler, waar hij de naam niet van wilde melden. De speler gaf echter aan te willen blijven. Hij sloot toen niet uit dat er nog een aanwinst zou komen. Leonardo dus.

Maaskant maakte een prima indruk trouwens.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 1 september 2009 @ 16:56:59 #76
173605 fransbreda
NACBREDA ® ©
pi_72345617
Ik zou die knie/enkel banden iig goed verzekeren!
pi_72349072
Voorstel KNVB: 'Laat NAC-feest niet doorgaan'

De KNVB heeft voorafgaand aan de wedstrijd NAC - Heracles de gemeente Breda voorgesteld het feest op P5 naast het NAC-stadion niet door te laten gaan. De voetbalbond stelde per brief het niet passend te vinden dat een voetbalclub die een straf heeft opgelegd gekregen een feest organiseert. “De club heeft niet voor niets straf”, zegt een woordvoerster van de KNVB.

De club kreeg de straf opgelegd nadat tijdens de bekerwedstrijd tegen Groningen vuurwerk was afgestoken. De KNVB kreeg lucht van het feestje op de parkeerplaats en stuurde zowel de gemeente Breda als de provincie een brief. “We hebben daarin geschreven dat we het niet gepast vonden dat een club die een straf krijgt opgelegd een feest organiseert naast het stadion”, stelt de bond.

De burgemeester legde de brief naast zich neer. “NAC had de intentie het feest te organiseren op publiek domein en niet in het stadion. Dat is ook gebeurd”, zegt een woordvoerster van de gemeente. “Aan alle brand- en veiligheidsvoorwaarden werd voldaan, de burgemeester zag dan ook geen reden het feest niet door te laten gaan.” Ook de provincie ging niet in op het voorstel van de KNVB.

De brief ging niet naar de voetbalclub zelf. “Maar gelukkig heeft de burgemeester ons gesteund en het feest op de parkeerplaats gewoon door laten gaan”, zegt Willem Reijn, hoofd communicatie van NAC.

Bron: www.bredavandaag.nl


lachwekkend weer.


Wel blij met Leonardo, als hij zich kan aanpassen krijgen we wel een hele sterke aanval. Menig eredivisieclub jaloers op. Fouad ben ik ook wel blij mee dat die word verhuurd. Had weinig vooruitzicht dit jaar en kan zich zo mooi ontwikkelen en volgend jaar Amoah vervangen.
  FOK!fotograaf dinsdag 1 september 2009 @ 19:48:23 #78
200114 Mascleta
Non me ne frega un cazzo!
pi_72350694
Op deRat stond nog een uitgebreider stuk.
quote:
KNVB maakt zijn reputatie waar

Als bond die denkt boven de Nederlandse wet te staan.

Wat is hiervoor de aanleiding geweest? Zoals iedereen wellicht weet heeft een grote groep supporters tijdens de bekerwedstrijd van NAC tegen fc groningen fakkels afgestoken in het stadion om een echte voetbalsfeer te creëren. De knvb vond dat dit niet mocht en startte een tuchtprocedure om NAC een fikse straf te geven. Tot aan de hoogste instantie die binnen de bond hierover uitspraken mogen doen, is door NAC de strafmaat aangevochten, namelijk ¤15.000,- boete, en het spelen van 1 wedstrijd zonder publiek. Volgens de knvb was deze straf zo hoog omdat er bij NAC sprake is van een herhaling van “ongeregeldheden”. De bond nam namelijk de wedstrijd tegen fc twente, die door spreekkoren aan de toen dienstdoende arbiter werd stilgelegd, mee in de beoordeling en het vaststellen van de strafmaat.

Goed, de strafmaat was vastgesteld en uitgesproken (¤15.000,- boete en een wedstrijd zonder publiek), en daarmee was voor de knvb de kous af. Waar door de bond echter geen rekening mee heeft gehouden is, dat ze te maken hebben met dat kleine opstandige gallische clubje uit Breda, die in principe nergens voor opzij gaan. Want NAC zou NAC niet zijn als er niet op een ludieke wijze een oplossing zou worden gezocht om de wedstrijd, die zonder publiek moet worden gespeeld, toch toegankelijk te maken voor de supporters. En zo werd het idee “Wij gaan iets opzij” geboren. Op parkeerterrein P5 zou een groot scherm verrijzen en zouden enkele duizenden supporters toch de wedstrijd kunnen zien. Het idee werd concreter en kreeg bekendheid in het land en zo ook bij de knvb.

Wat er volgde in de week voorafgaand aan de wedstrijd NAC-heracles was een briefwisseling tussen de knvb, NAC, de gemeente Breda en de Comissaris van Koningin van Noord-Brabant. Een briefwisseling waar De Rat natuurlijk lucht van heeft gekregen en dus eens grondig is gaan uitzoeken. Het verbaast de Ratdaxie overigens wel dat de knvb naast de eerder genoemde partijen niet Jan Peter Balkenende, Nationaal Coördinator Terrorismebestrijding Erik Akerboom en de VN Veiligheidsraad heeft ingeschakeld om dat nare clubje uit Breda op de knieën te krijgen.

De knvb was in haar eerste brief aan de partijen van mening dat het bij de wedstrijd NAC-groningen afgestoken vuurwerk, valt onder vandalisme en geweld. Een snelle controle in de Dikke van Dale levert de volgende definitie op: het aanrichten van vernielingen of barbaars geweld. Blijkbaar slaat de knvb er een ander woordenboek op na, want van eerder genoemde definitie van vandalisme was tijdens die wedstrijd geen sprake. Iedereen in voetballand was het er over eens dat de hulpmiddelen, die werden gebruikt bij die wedstrijd, bijdroegen aan een typische voetbalsfeer en deze filmpjes worden nu als promo gebruikt bij onder andere eredivisielive. Verder was de bond van mening dat NAC, door het organiseren van het feest op P5 een volstrekt verkeerd signaal afgeeft. De bedoeling was dat deze wedstrijd zonder publiek zou worden gespeeld, en men vond dat een feest van supporters op een parkeerplaats daar niet bij hoorde en in principe provocerend overkwam op de knvb.

NAC heeft in een reactie aan de bond laten weten dat het feest juist als een soort van veiligheidsmaatregel moest dienen omdat men bang was dat mensen zouden gaan proberen toch het stadion te betreden aangezien het momenteel wordt verbouwd en dientengevolge een gatenkaas is. Ook geeft NAC aan dat de proef met het afsteken van vuurwerk door een professioneel bedrijf juist heel goed in een leeg stadion kan plaatsvinden en dat dus van provocatie richting de knvb geen sprake kan zijn.

Met de uitleg die NAC heeft gegeven nam de bond echter geen genoegen, en zo werden de pijlen maar op de gemeente Breda en de provincie gericht. Middels brieven werden de beide instanties met klem verzocht de nodige vergunningen niet af te geven voor het feest enerzijds en het vuurwerk bij opkomst van de spelers anderzijds. In beide gevallen kreeg de knvb echter het deksel keihard op de neus. De gemeente Breda gaf aan dat de vergunning die NAC heeft aangevraagd aan alle voorwaarden van de gemeente voldeed en dat er volgens de gemeente geen enkele reden was om deze te weigeren. Bij deze dan ook namens de Ratdaxie onze welgemeende hulde, hulde, hulde aan Peter van der Velden. De burgemeester heeft zich door middel van deze brief van een uiterst positieve kant laten zien en dat mag ook wel eens worden gezegd. De provincie gaf in een reactie te kennen dat er voor het afsteken van vuurwerk tijdens een evenement, slechts een aanmelding door een daartoe gemachtigd bedrijf gedaan dient te worden, en ook daaraan is volgens de provincie voldaan. Geen reden voor de provincie het te verbieden dus. Nergens heeft de knvb voet aan de grond kunnen krijgen en heeft NAC met een laatste redmiddel nog gedreigd een veiligheidsauditor naar de wedstrijd te sturen en extra aandacht te schenken aan NAC tijdens de bijeenkomsten van de commissie voetbalveiligheidszaken. NAC antwoordde hierop dat de veiligheidsauditor van harte welkom was om de wedstrijd bij te wonen en daarvan rapport op te maken.

Het bestuur van de bond heeft met deze acties laten zien dat men hele lange tenen en korte lontjes heeft. Ze gedragen zich als een klein kind wat begint te bleren als het geen snoepje krijgt. Alles heeft men geprobeerd om het feest op P5 niet te laten doorgaan. NAC, de gemeente en de provincie lieten echter hun ballen zien en maakte nogmaals goed duidelijk: WIJ GAAN NIET OPZIJ
Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----
pi_72356220
Ben wel blij met Leo. Hoop alleen wel dat ie wat heeft geleerd sinds zijn laatste keer NAC.
- NAC Breda -
pi_72362638
quote:
'Twente liep opnieuw blauwtje bij Amoah'

FC Twente hoopte zich kort voor de transferdeadline nog te kunnen versterken met een nieuwe spits. De Tukkers kwamen volgens BN/De Stem naar Breda om te praten over een transfer van Matthew Amoah, maar de Ghanees wilde zelfs niet vertrekken. Twente keerde zodoende teleurgesteld huiswaarts.


NAC had de aanbieding van Twente in eerste instantie nog in beraad genomen, maar moest de runner-up van het afgelopen seizoen teleurstellen na een gesprek met Amoah. De hoofdrolspeler van het verhaal wil het seizoen perse bij NAC afmaken en liet een transfer afketsen. De 28-jarige Afrikaan maakt voorlopig echter geen haast om zijn contract te verlengen.

Amoah stond vorig seizoen ook al in de belangstelling van Twente, maar destijds kwam het ook niet tot een overgang. Ook dit seizoen vingen de Tukkers bot. Amoah heeft een aflopend contract bij NAC en speelde tot dusver 53 competitieduels voor de club. Daarin wist de voormalig spits van Borussia Dortmund en Vitesse 27 keer te scoren.
pi_72363411
Das best een takke-end rijden.
- NAC Breda -
pi_72372776
Je komt hem ook overal tegen.
pi_72377286
Hmm, Amoah en Twente dus. Weten we ook weer op wie Maaskant maandag doelde.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_72441745
Stadion pas eind oktober klaar lees ik net op derat. Pas 27 september tegen Feyenoord mijn eerste competitie wedstrijd in het stadion dit jaar.
pi_72645622
Zondag een dagje de toerist uithangen in Amsterdam en ook de wedstrijd nog ff meepakken.

Eens kijken of Leo de winnende binnenschiet.
  FOK!fotograaf vrijdag 11 september 2009 @ 19:47:52 #86
200114 Mascleta
Non me ne frega un cazzo!
pi_72654193
Komende nacht nachtdienst tot 06.00. Gelijk maar paar bakken koffie er achteraan om rond 09.00 bij de Primera te staan.
Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----
  FOK!fotograaf zaterdag 12 september 2009 @ 10:09:44 #87
200114 Mascleta
Non me ne frega un cazzo!
pi_72667295
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 19:47 schreef Mascleta het volgende:
Komende nacht nachtdienst tot 06.00. Gelijk maar paar bakken koffie er achteraan om rond 09.00 bij de Primera te staan.
En me kaartjes zijn binnen

[ Bericht 0% gewijzigd door Mascleta op 12-09-2009 10:21:40 ]
Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----
pi_72700481
Nacnacnacnacnac
pi_72700789
pi_72700939
Kut pot. Om je kapot te schamen.
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_72701369
Nu is het wachten op de eerste AJAKS "fan" posts :-) ..
pi_72701795
oh hemel wat waren wij daar kansloos zeg
en echt het leek wel of er geen spelers van nac stonden, echt geen een heeft een aanvaardbaar niveau behaald zeg

vond het echt een drama om naar te kijken, maar ja das ook weer nac's he
what you see, is what you get!
pi_72703608
quote:
Op zondag 13 september 2009 16:34 schreef DutchieBre het volgende:
Nu is het wachten op de eerste AJAKS "fan" posts :-) ..
Ewaaa
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_72703817
Volledig genac'ced zullen we maar zeggen.
pi_72704413
quote:
Op zondag 13 september 2009 16:34 schreef DutchieBre het volgende:
Nu is het wachten op de eerste AJAKS "fan" posts :-) ..
Het is Ajax en jullie zijn weggespeeld
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_72708431
Ik heb met verbazing zitten kijken, zo slecht heb ik NAC lange tijd niet gezien.
pi_72708879
quote:
Op zondag 13 september 2009 19:59 schreef Thieske het volgende:
Ik heb met verbazing zitten kijken, zo slecht heb ik NAC lange tijd niet gezien.
Inderdaad, en zo makkelijk heb ik ze in tijden niet meer doelpunten tegen zien krijgen.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_72711455
Leonardo bracht echt heel veel gevaar met zich mee, gaan jullie veel plezier aan beleven
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_72711629
quote:
Op zondag 13 september 2009 21:09 schreef denthemen het volgende:
Leonardo bracht echt heel veel gevaar met zich mee, gaan jullie veel plezier aan beleven
Heerlijk deze woorden .. Fantastische jaren achter de rug met de mooiste club van Nederland .. Kampioenschap op kampioenschap behaald .. Ik kan me eigenlijk niet meer heugen wanneer jullie het zelfs in Europa lieten liggen ..

oownee, dat is PSV .. Jullie lopen al jaren achter de feiten aan ..


Neemt verder niet weg dat wij vandaag beschamend hebben gespeeld
pi_72712135
Joh, ga lekker kinderachtig lopen reageren. Negeer ze gewoon en ga er niet op in.
Krijg je straks weer van die kansloze berichten over en weer .
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_72712702
quote:
Op zondag 13 september 2009 21:26 schreef Superheld het volgende:
Joh, ga lekker kinderachtig lopen reageren. Negeer ze gewoon en ga er niet op in.
Krijg je straks weer van die kansloze berichten over en weer .
Ik voel me ook gefrustreerd ja .. Dat is te merken in mijn post .. Maar, ik zal lang niet zo gefrustreerd zijn zoals zij. Al jaren niets gepresteerd, en dan op deze manier een beetje jennen, verschrikkelijke kindertjes ..
pi_72712759
quote:
Op zondag 13 september 2009 21:14 schreef DutchieBre het volgende:

[..]

Heerlijk deze woorden .. Fantastische jaren achter de rug met de mooiste club van Nederland .. Kampioenschap op kampioenschap behaald .. Ik kan me eigenlijk niet meer heugen wanneer jullie het zelfs in Europa lieten liggen ..

oownee, dat is PSV .. Jullie lopen al jaren achter de feiten aan ..


Neemt verder niet weg dat wij vandaag beschamend hebben gespeeld
Ik snap deze post niet echt
Denthemen was volgens mij tamelijk serieus dat jullie aan Leo een goede gaan hebben.
pi_72712767
quote:
Op zondag 13 september 2009 21:40 schreef DutchieBre het volgende:

[..]

Ik voel me ook gefrustreerd ja .. Dat is te merken in mijn post .. Maar, ik zal lang niet zo gefrustreerd zijn zoals zij. Al jaren niets gepresteerd, en dan op deze manier een beetje jennen, verschrikkelijke kindertjes ..
Gast, grow up.
pi_72712955
quote:
Op zondag 13 september 2009 21:40 schreef DutchieBre het volgende:

[..]

Ik voel me ook gefrustreerd ja .. Dat is te merken in mijn post .. Maar, ik zal lang niet zo gefrustreerd zijn zoals zij. Al jaren niets gepresteerd, en dan op deze manier een beetje jennen, verschrikkelijke kindertjes ..
Hier distantieer ik me even van. 6-0 verloren, NAC schijnbaar kansloos (niks gezien, heerlijk), Ajax gefeliciteerd met de overwinning.
pi_72713092
quote:
Op zondag 13 september 2009 21:41 schreef sjimz het volgende:

[..]

Ik snap deze post niet echt
Denthemen was volgens mij tamelijk serieus dat jullie aan Leo een goede gaan hebben.
Ik wil deze discussie ook meteen afkappen nu .. Maar, jij begrijpt dus niets van zijn sarcasme ? Intelligente jongen ben je dus :-) ..

En nu, basta, ik mag voortaan niet meer ge-emotioneerd reageren .. (vreend dat zoiets in vreugde dus wel kan en mag en andersom niet, maar dat terzijde ..

Nu weer NAC praat :-) ..

Hoe zien jullie de match van volgende week ? Ik vond Feyenoord niet echt degelijk overkomen tegen Willem II
pi_72713105
quote:
Op zondag 13 september 2009 21:46 schreef Stofje het volgende:

[..]

Hier distantieer ik me even van. 6-0 verloren, NAC schijnbaar kansloos (niks gezien, heerlijk), Ajax gefeliciteerd met de overwinning.
Ik ben jaloers op je Stofje. Ik zat me te verbijten daar in de Arena met 2 lachende vrienden die voor Ajax zijn naast me.

Was ik maar thuis gebleven.

Al smaakte de Grolsch prima.
pi_72713149
quote:
Op zondag 13 september 2009 21:49 schreef DutchieBre het volgende:

[..]

Ik wil deze discussie ook meteen afkappen nu .. Maar, jij begrijpt dus niets van zijn sarcasme ? Intelligente jongen ben je dus :-) ..

En nu, basta, ik mag voortaan niet meer ge-emotioneerd reageren .. (vreend dat zoiets in vreugde dus wel kan en mag en andersom niet, maar dat terzijde ..

Nu weer NAC praat :-) ..

Hoe zien jullie de match van volgende week ? Ik vond Feyenoord niet echt degelijk overkomen tegen Willem II
Denthemen was absoluut niet sarcastisch
De manier hoe jij reageert slaat daarentegen helemaal nergens op.
pi_72713195
quote:
Op zondag 13 september 2009 21:49 schreef DutchieBre het volgende:
Hoe zien jullie de match van volgende week ? Ik vond Feyenoord niet echt degelijk overkomen tegen Willem II
We spelen volgende week eerst nog tegen Roda, daarna Willem II nog even voor de beker en daarna Feyenoord. Dus om het over feyenoord te hebben vind ik nog een beetje vroeg....
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_72713223
Ik vind het dan wel bijzonder dat Denthemen Leonardo vandaag goed vond spelen. Die speelde namelijk net zo goed als de rest van het elftal.
pi_72713256
quote:
Op zondag 13 september 2009 21:52 schreef Thieske het volgende:
Ik vind het dan wel bijzonder dat Denthemen Leonardo vandaag goed vond spelen. Die speelde namelijk net zo goed als de rest van het elftal.
Die zorgde met een goede actie nog wel voor een van de weinige kansen (Geen idee wie die kans uiteindelijk miste)
pi_72713289
Ik vond het eigenlijk wel zo. NAC kwam toen weer eens een keertje bij het doel van Stekelenburg.
quote:
Op zondag 13 september 2009 21:52 schreef sjimz het volgende:

[..]

Die zorgde met een goede actie nog wel voor een van de weinige kansen (Geen idee wie die kans uiteindelijk miste)
Amoah.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_72713327
quote:
Op zondag 13 september 2009 21:46 schreef Stofje het volgende:

[..]

Hier distantieer ik me even van. 6-0 verloren, NAC schijnbaar kansloos (niks gezien, heerlijk), Ajax gefeliciteerd met de overwinning.
Lieve reactie .. Stofje, ik irriteer me steeds meer aan je .. Evenals je het de vorige keer ook op deze manier deed .. De groeten, mij zul je niet meer zien in het NAC topic van FOK .. Keer op keer laten jullie je lekker afzeiken, prima, maar niets voor mij.. veel pleizer knulletjes ..
pi_72713364
quote:
Op zondag 13 september 2009 21:54 schreef DutchieBre het volgende:

[..]

Lieve reactie .. Stofje, ik irriteer me steeds meer aan je .. Evenals je het de vorige keer ook op deze manier deed .. De groeten, mij zul je niet meer zien in het NAC topic van FOK .. Keer op keer laten jullie je lekker afzeiken, prima, maar niets voor mij.. veel pleizer knulletjes ..
Je ergert je of iets irriteert je.
En als je dit al afzeiken noemt dan is de grens van jou wel heel erg laag.
pi_72713394
Whehe leuk topic wordt dit zo.
pi_72713451
quote:
Op zondag 13 september 2009 21:54 schreef DutchieBre het volgende:

[..]

Lieve reactie .. Stofje, ik irriteer me steeds meer aan je .. Evenals je het de vorige keer ook op deze manier deed .. De groeten, mij zul je niet meer zien in het NAC topic van FOK .. Keer op keer laten jullie je lekker afzeiken, prima, maar niets voor mij.. veel pleizer knulletjes ..
Je neemt Fok!/internet veel te serieus man..
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_72713728
quote:
Op zondag 13 september 2009 21:57 schreef Superheld het volgende:

[..]

Je neemt Fok!/internet veel te serieus man..
Ik neem internet niet te serieus. Ik irriteer me alleen an het feit dat (in dit geval een Stofje) zich altijd openlijk distantieert van een medesupporter die zich irriteert aan supporters die alleen een grote bek hebben als wel eens een keer iets is gelukt. Maar ik mag daar schijnbaar niet op reageren, en het lachend accepteren ..
pi_72713827
quote:
Op zondag 13 september 2009 22:03 schreef DutchieBre het volgende:

[..]

Ik neem internet niet te serieus. Ik irriteer me alleen an het feit dat (in dit geval een Stofje) zich altijd openlijk distantieert van een medesupporter die zich irriteert aan supporters die alleen een grote bek hebben als wel eens een keer iets is gelukt. Maar ik mag daar schijnbaar niet op reageren, en het lachend accepteren ..
Je ergert je of iets irriteert je!!!
pi_72713868
quote:
Op zondag 13 september 2009 22:05 schreef sjimz het volgende:

[..]

Je ergert je of iets irriteert je!!!
Dat zeg ik
pi_72713891
PI
pi_72714928
quote:
Op zondag 13 september 2009 21:54 schreef DutchieBre het volgende:

[..]

Lieve reactie .. Stofje, ik irriteer me steeds meer aan je .. Evenals je het de vorige keer ook op deze manier deed .. De groeten, mij zul je niet meer zien in het NAC topic van FOK .. Keer op keer laten jullie je lekker afzeiken, prima, maar niets voor mij.. veel pleizer knulletjes ..
Waar zeikt men ons af? Het leuke van een forum is dat de volgorde van reacties chronologisch is. Hier begint het dus:
quote:
Op zondag 13 september 2009 16:34 schreef DutchieBre het volgende:
Nu is het wachten op de eerste AJAKS "fan" posts :-) ..
Ik zie je al zitten, achter je toetsenbord, met vuurspuwende oogjes, klaar in de aanslag om bij het minste of geringste van leer te trekken. Kom op Ajacieden, maak een kutopmerking! Doe het! Ik zal reageren met venijn! En dan reageert Dentheman met een post, waarin ik inderdaad geen sarcasme herken.
quote:
Op zondag 13 september 2009 21:09 schreef denthemen het volgende:
Leonardo bracht echt heel veel gevaar met zich mee, gaan jullie veel plezier aan beleven
Geen sarcasme denk ik. Wel sarcasme volgens jou. Als het wel sarcasme is, so fucking what?? Mijn god, waar maak je je dán druk om ??
Prima als je gaat, Thieske, Niox, Superheld e.a. zijn users die wel fatsoenlijk reageren. We laten ons hier totaal niet afzeiken. En laten afzeiken op FOK!, mwoa, om daar energie in te steken... Levert slechts meer reacties op, zoals je wederom (da's niet de eerste keer, dutchiebrie, dat jíj zorgt voor de vele reacties) gemerkt hebt. Dus zonder jou is het inderdaad een stuk prettiger toeven hier, denk ik zo.
pi_72715539
quote:
. Dus zonder jou is het inderdaad een stuk prettiger toeven hier, denk ik zo.
Daar geef ik je gelijk in ..

Doei !!
  zondag 13 september 2009 @ 22:42:07 #122
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_72715566
Met Leo erin kwam NAC opeens 3 keer door. Dat is geen toeval. Gewoon een goede voetballer, zeker voor de middenmoot van de eredivisie. Dutchiebre moet gewoon zn pilletjes nemen. Damn
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_72722320
quote:
Op zondag 13 september 2009 22:42 schreef Cheiron het volgende:
Met Leo erin kwam NAC opeens 3 keer door. Dat is geen toeval. Gewoon een goede voetballer, zeker voor de middenmoot van de eredivisie. Dutchiebre moet gewoon zn pilletjes nemen. Damn
Ho ho, middenmoot? Subtop hoor
- NAC Breda -
  maandag 14 september 2009 @ 09:53:22 #124
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_72722976
Spuit 11: Als er echt afgezeken wordt, dan doen we daar ook wel iets aan. Maar ik/wij kennen Denthemen inmiddels goed genoeg om te weten of iets serieus of trollend is bedoeld. Bovendien bracht Leonardo inderdaad ineens nogal wat gevaar met zich mee en aantal leuke -net mislukte- acties, dus ik kan me niet voorstellen dat het trollend bedoeld is geweest.

En als je ook nog eens gaat posten "Nu is het wachten op de eerste AJAKS "fan" posts :-) .." dan denk ik dat je sowieso te snel overal een troll in ziet.
  maandag 14 september 2009 @ 10:05:24 #125
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_72723171
quote:
Op maandag 14 september 2009 09:53 schreef Prosac het volgende:
Spuit 11: Als er echt afgezeken wordt, dan doen we daar ook wel iets aan. Maar ik/wij kennen Denthemen inmiddels goed genoeg om te weten of iets serieus of trollend is bedoeld. Bovendien bracht Leonardo inderdaad ineens nogal wat gevaar met zich mee en aantal leuke -net mislukte- acties, dus ik kan me niet voorstellen dat het trollend bedoeld is geweest.

En als je ook nog eens gaat posten "Nu is het wachten op de eerste AJAKS "fan" posts :-) .." dan denk ik dat je sowieso te snel overal een troll in ziet.
Dat is toch altijd zo? Alle Ajacieden zijn trollen hier op Fok, dat is namelijk lekker makkelijk nadenken.
Ontopic; ik snap niet wat er met NAC aan de hand is, ze presteren ondermaats voor hun doen.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  maandag 14 september 2009 @ 10:08:55 #126
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_72723233
Ik vond het ook onthutsend wat NAC liet zien, los zand. Ajax speelde ook niet slecht, maar NAC bood bijzonder weinig tegenstand.
Dat heb ik wel anders gezien..
  maandag 14 september 2009 @ 14:35:59 #127
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_72729692
Juist de reacties van Dutchiebre maken het voor Ajaxsupporters (die daar niet eens voor hoeven te posten) nog leuk om dit topic te lezen. Verder zou het kansloos zijn om te trollen tegen normale supporters als Stofje, Thieske en de andere NAC'cers, die heb ik namelijk zelf nog nooit triest bezig gezien.

NAC staat er nog steeds prima voor, had een offday en dat kun je beter uit tegen Ajax hebben (waar je met een goede dag ook gewoon kan verliezen) dan thuis tegen ADO Den Haag. Dus niks aan de hand, leuke Europese wedstrijden gezien, staan nog gewoon op plekkie 8 en de volgende wedstrijd begint weer met 0-0.

NAC blijft een mooie club, daar verandert een complete zaadpot tegen mijn club helemaal niks aan.
Gourmetten of steengrillen?
pi_72729791
quote:
Op maandag 14 september 2009 10:05 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Dat is toch altijd zo? Alle Ajacieden zijn trollen hier op Fok, dat is namelijk lekker makkelijk nadenken.
Ontopic; ik snap niet wat er met NAC aan de hand is, ze presteren ondermaats voor hun doen.
Eén wedstrijdje, valt mee hoor. Vorige wedstrijd wonnen ze gewoon en ze staan nog altijd in de top 10. Totale offday blijkbaar, niks aan te doen, liever in Amsterdam dan in Tilburg of Waalwijk of een andere degradatiekandidaat zullen we maar zeggen. Ze zullen, mag ik aannemen, weer scherp zijn.

Ben trouwens benieuwd of Dutchiebre vannacht lekker geslapen heeft en weer wat bij positieven is. Een excuus zouden wij én de Ajax-supporters ongetwijfeld wel accepteren . Het grappige is namelijk dat ikzelf ook altijd wat moeite had met Ajacieden en hun vermeende arrogantie, maar juist op FOK! heb ik de Ajacieden weer wat meer leren waarderen. Op dit forum reageren de meesten gewoon leuk en ach, het blijven supporters, dus een sneertje hier en daar moet kunnen.
pi_72730854
quote:
Op zondag 13 september 2009 21:53 schreef RayMania het volgende:
[..]

Amoah.
63' Wissel NAC: Leonardo voor Amoah

Kleine kans dat Amoah die kans nog mist. Weet overigens niet wie het wel was.

Verder zwaar beroerde wedstrijd, na 2-0 maar snel TV uitgezet en huilend in bed gaan liggen. had goede hoop op een gelijkspel maar die voorspelling heb ik maar snel bijgesteld. 6-0 valt uiteindelijk nog mee na die 4-0 in de eerste helft. Als Ajax een beetje zijn best had gedaan had et zoizo 8/9-0 kunnen worden, want NAC vond het allemaal niet zo erg.
pi_72733433
Het was een serieuze opmerking, Leonardo was de enige speler van NAC gister die regelmatig opdook in de Ajax verdediging. Als hij wat meer mensen mee had gekregen dan had NAC nog wel wat kansen gekregen
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_72746316
Excuses vind ik wel heel ver gaan, maar, ben weer redelijk bij mijn positieven ja, en heb prima geslapen .
Misschien waren het de zenuwen dat ik sinds vandaag een vrouw heb ipv een vriendinnetje . Maargoed, ik zal me niet meer laten opnaaien (ok, dat zal ik waarschijnlijk wel, maar zal proberen er niet meer op te reageren).

After all blijf ook ik gewoon een NAC en voetbal supporter, zoals de meeste mensen hier, en vind het leuk om er af en toe eens over te kletsen ..
pi_72757317
quote:
Op maandag 14 september 2009 22:19 schreef DutchieBre het volgende:
Excuses vind ik wel heel ver gaan, maar, ben weer redelijk bij mijn positieven ja, en heb prima geslapen .
Misschien waren het de zenuwen dat ik sinds vandaag een vrouw heb ipv een vriendinnetje . Maargoed, ik zal me niet meer laten opnaaien (ok, dat zal ik waarschijnlijk wel, maar zal proberen er niet meer op te reageren).

After all blijf ook ik gewoon een NAC en voetbal supporter, zoals de meeste mensen hier, en vind het leuk om er af en toe eens over te kletsen ..
Gefeliciteerd ouwe!
- NAC Breda -
pi_72757643
Zo dat was even leuk om door te lezen

Verder vond ik het zelf ook erg verrassend dat NAC totaal geen kans had, nouja misschien als Amoah die kopbal erin had gekopt misschien was het dan een andere wedstrijd geweest.. mja als

@DutchieBre: laat je niet kennen joh snap de frustratie maar de meeste Ajacieden op het forum kunnen ook wel normaal posten hoor.
pi_72760326
Wat is er trouwens met Penders aan de hand? Die zag er echt uit als een veteranen-voetballer bij die actie van Suarez.
pi_72760364
quote:
Op maandag 14 september 2009 22:19 schreef DutchieBre het volgende:
Excuses vind ik wel heel ver gaan, maar, ben weer redelijk bij mijn positieven ja, en heb prima geslapen .
Misschien waren het de zenuwen dat ik sinds vandaag een vrouw heb ipv een vriendinnetje . Maargoed, ik zal me niet meer laten opnaaien (ok, dat zal ik waarschijnlijk wel, maar zal proberen er niet meer op te reageren).

After all blijf ook ik gewoon een NAC en voetbal supporter, zoals de meeste mensen hier, en vind het leuk om er af en toe eens over te kletsen ..
Mensen die trouwen !!!!
pi_72760377
Gefeliciteerd Dutchiebre
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_72761774
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 11:14 schreef denthemen het volgende:
Gefeliciteerd Dutchiebre
Sarcast .
Nee, flauw, maar gefeliciteerd!
pi_72770259
Eind goed, al goed.
  dinsdag 15 september 2009 @ 18:54:27 #139
173605 fransbreda
NACBREDA ® ©
pi_72774992
Gefeliciteerd met het einde van je leven.
pi_72775633
quote:
Stillem ie ie - NAC uitverkocht

Afgelopen zaterdag startte de voorverkoop voor de uitwedstrijd voor de beker tegen de stillen uit het niet zo wijze oosten. Nog voor de middag begon, waren alle 800 kaarten verkocht. Het uitvak zit dus ram en ramvol de 23e.
Ben er zelf ook bij, alleen via superpingels dus is kijken waar we zitten.
pi_72775922
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 19:12 schreef Marioow het volgende:

[..]

Ben er zelf ook bij, alleen via superpingels dus is kijken waar we zitten.
Ik ben ook een keer via superpingels naar een wedstrijd van W2 geweest. Wel alweer een jaartje geleden, kreeg toen onbeperkt consumptie bonnen dus dat was niet verkeerd. Hoop voor je dat dat nog steeds zo is.

Als het goed is ben ik er ook bij, even afwachten of een vriend van me een W2 seizoenkaart te pakken kan krijgen om kaarten te halen.
pi_72776737
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 09:28 schreef Jnk18 het volgende:

Verder vond ik het zelf ook erg verrassend dat NAC totaal geen kans had, nouja misschien als Amoah die kopbal erin had gekopt misschien was het dan een andere wedstrijd geweest.. mja als
Ja, dan was het misschien een andere uitslag geworden. 6-1 ofzo. Het was ook letterlijk de enigste normale kans van NAC in heel de wedstijd.
pi_72777072
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 19:20 schreef Thieske het volgende:

[..]

Ik ben ook een keer via superpingels naar een wedstrijd van W2 geweest. Wel alweer een jaartje geleden, kreeg toen onbeperkt consumptie bonnen dus dat was niet verkeerd. Hoop voor je dat dat nog steeds zo is.

Als het goed is ben ik er ook bij, even afwachten of een vriend van me een W2 seizoenkaart te pakken kan krijgen om kaarten te halen.
Dat klinkt niet slecht:P We zullen ook vast niet de enige NAC supporters tussen het W2 publiek zijn.
pi_72777299
Dank jullie allemaal ..

Het einde van mijn leven
  vrijdag 18 september 2009 @ 20:19:11 #145
173605 fransbreda
NACBREDA ® ©
pi_72886397


http://www.bredavandaag.nl/nac/2009-09-17/nieuw-clublied-voor-nac

Het nummer zal de komende tijd voor, tijdens en na iedere wedstrijd worden gedraaid in het stadion.

pi_72886525
Pfff, hebben ze niks beters te doen ofzo?
Wat een rommel zeg
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_72887532
Moeten we hier blij van worden of wat is hier de bedoeling van?
pi_72887916
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 20:19 schreef fransbreda het volgende:


http://www.bredavandaag.nl/nac/2009-09-17/nieuw-clublied-voor-nac

Het nummer zal de komende tijd voor, tijdens en na iedere wedstrijd worden gedraaid in het stadion.


Opbokken, er is maar 1 echt NAC clublied!
- NAC Breda -
pi_72889548
Wat een gouden strotjes ook.
pi_72931815
De spelers hebben er te veel naar geluisterd, ze waren er (fysiek) bij. Dat was dan ook alles.
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_72932657
Ze hebben zo ontzettend toegeleefd richting Villarreal dat het lijkt of die teleurstelling niet meer te boven is gekomen. Erg jammer .. Met deze spelersgroep zou iedereen verslagen kunnen worden, maar dan moet er wel een echte NOAD mentaliteit zijn, en die is helaas nergens te vinden momenteel ..

Wel jammer zo met het beker duel tegen de Stillems zo voor de boeg, ik ben bang dat we er uit gewipt zullen worden ..
  woensdag 23 september 2009 @ 13:06:44 #153
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_73035596
Dat de beste moge winnen vanavond!
[b]@RemiLehmann[/b]
pi_73053084
Leuk.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_73053726
jemig wat een rare wedstrijd
2-0 achter na 65 minuten en dan nog winnen met 2-3
ongelooflijk
en wat een spektakel :0
what you see, is what you get!
pi_73053744
Onbegrijpelijk ok, daarmee bedoel ik uiteraard het interview dat Leo na de match gaf aan Jan Joost

Na de 2 - 0 had ik het gevoel dat het gedaan was, maar dankzij een dom dom dom Willem II mogen we ons toch weer gaan opmaken voor een nieuwe leuke en spannende uit match in de beker
pi_73053797
Geweldig. Mooier kun je wat mij betreft niet winnen.
pi_73053977
quote:
Op woensdag 23 september 2009 22:20 schreef Thieske het volgende:
Geweldig. Mooier kun je wat mij betreft niet winnen.
Op vrijdag 28 september 2012 20:00 schreef roos85 het volgende:
Je kunt wel merken dat JJ wel verstand van zaken heeft..
pi_73054111
quote:
Op woensdag 23 september 2009 22:18 schreef DutchieBre het volgende:
Onbegrijpelijk ok, daarmee bedoel ik uiteraard het interview dat Leo na de match gaf aan Jan Joost

Na de 2 - 0 had ik het gevoel dat het gedaan was, maar dankzij een dom dom dom Willem II mogen we ons toch weer gaan opmaken voor een nieuwe leuke en spannende uit match in de beker
Was het interview spraakmakend of letterlijk onbegrijpelijk?
pi_73054137
quote:
Op woensdag 23 september 2009 22:27 schreef Stofje het volgende:

[..]

Was het interview spraakmakend of letterlijk onbegrijpelijk?
Steenkolen Nederlands.
pi_73054166
quote:
Op woensdag 23 september 2009 22:27 schreef Stofje het volgende:

[..]

Was het interview spraakmakend of letterlijk onbegrijpelijk?
Letterlijk

Fantastisch hoe hij glimlacht en spreekt .. Maar snapte vrijwel niets van zijn gesprek met Jan Joost
pi_73056023
Gefelciteerd. Mochten hier van die stoere snorrebaarden zijn die naar de wedstrijd zijn geweest en het leuk vonden om over die overleden Willem II supporter te zingen; bedenk even of je echt een toegevoegde waarde bent voor de maatschappij. Zo nee, koop een paar scheermessen en knock yourselves out...
pi_73056562
Ik heb het verhaal over een overleden W2 supporter gemist. Maar het is zeker respectloos om over dat soort zaken te beginnen.
pi_73058454
Gezang voor ROnnie (overleden w2 supporter) was zeer triest te noemen ja. Alhoewel ik denk dat het maar een kleine groep was die (in het begin) WIST waar ze over zongen. Maar goed.. dat had ook voor die het niet wisten wel duidelijk moeten zijn na een paar minuten...

Wat de wedstrijd zelf betreft: gekkenhhuis... LEOOOOOOOOOOOOOOOOOO LEOOOOOOOOOOOOOOOO

Iedereen komt als je leo roept!!!

Zondag hopelijk zijn oude clubje de das om doen!
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
  donderdag 24 september 2009 @ 00:52:31 #165
73485 Niox
I'm sorry, who?
pi_73058785
Wedstrijd was geniaal, op een mooiere manier kan je haast niet winnen. Zeker niet in een derby.

De helaas aanwezig spreekkoren over die jongen van hun waren dom/zielig/treurig/lomp/totaal overbodig. Daarmee verlaag je jezelf naar een niveau waar je eigenlijk mijlen boven moet staan.
Als je alles onder controle hebt, ga je gewoon niet snel genoeg.
A man is rich in proportion to the number of things he can afford to let alone.
pi_73075280
Deze is ook wel mooi:



Verder heeft Baronie in het Rat Verlegh-stadion na pingels gewonnen van Barendrecht en kan dus tegen NAC loten. Maar liever ASWH - NAC.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_73080711
Als het Baronie-NAC wordt, zal het wel een treincombi worden.
Prinsenbeek opstappen naar Breda CS en dan met de bus naar t stadion.
  donderdag 24 september 2009 @ 23:38:23 #168
73485 Niox
I'm sorry, who?
pi_73088291
Naar de treffers, dat had een stuk slechter gekund. In dit soort gevallen heb ik liever uit, thuis tegen een amateurclub is saaaaaai.

Ook nog genoeg kansen voor Baronie om door te gaan, dus wellicht een stadsderby in de 4e ronde.

[ Bericht 14% gewijzigd door Niox op 24-09-2009 23:48:02 ]
Als je alles onder controle hebt, ga je gewoon niet snel genoeg.
A man is rich in proportion to the number of things he can afford to let alone.
  donderdag 24 september 2009 @ 23:45:51 #169
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_73088490
De Treffers, is dat niet Groesbeek??
[b]@RemiLehmann[/b]
  donderdag 24 september 2009 @ 23:48:37 #170
73485 Niox
I'm sorry, who?
pi_73088564
quote:
Op donderdag 24 september 2009 23:45 schreef reem het volgende:
De Treffers, is dat niet Groesbeek??
Jep.
Als je alles onder controle hebt, ga je gewoon niet snel genoeg.
A man is rich in proportion to the number of things he can afford to let alone.
pi_73091646
nou eindelijk eens een wat betere loting, maar ja je weet het nooit he....nog niet te hard juichen
what you see, is what you get!
pi_73104288
De Treffers heeft een aardig team, maar NAC gaat er gewoon winnen natuurlijk. Vedette is Aleh Putsila, ook wel bekend als ex-NEC-spits Oleg Poutilo.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_73152197
waaaaaaaaaaaaaaaaarom vandaag?
het was zo NIET nodig, we hadden ze echt wel in de tang
en maar teveel willen combineren in de 16, haal gewoon een keer uit en wie weet valt ie goed zou ik zeggen

maar leo en amoah samen dat is op zich wel leuk

maar alsnog besloten en dan zo'n anti-voetbal wissel van been: 5 verdedigers...hoe laf kan je zijn, maar ja als je vink aan je zijde hebt dan is het wel stuk makkelijker voetballen..

flink balen in ieder geval
what you see, is what you get!
pi_73154255
quote:
Op zondag 27 september 2009 17:04 schreef IV_Xample het volgende:
waaaaaaaaaaaaaaaaarom vandaag?
het was zo NIET nodig, we hadden ze echt wel in de tang
en maar teveel willen combineren in de 16, haal gewoon een keer uit en wie weet valt ie goed zou ik zeggen

maar leo en amoah samen dat is op zich wel leuk

maar alsnog besloten en dan zo'n anti-voetbal wissel van been: 5 verdedigers...hoe laf kan je zijn, maar ja als je vink aan je zijde hebt dan is het wel stuk makkelijker voetballen..

flink balen in ieder geval
Ik baal ook flink. Ik begrijp alleen niet waarom de NACcers niet eens uithalen, en maar afleggen naar elkaar, waarom ?? Ik vond het overigens een walgelijke manier van feestvieren van de Feyenoorders na de doelpunten, is dit een "topclub" waardig ? Ik begrijp dat dit hun wraak is op vorig seizoen, maar dit is op dit moment vrij ongepast. Provoceren is in bepaalde landen ook aanleiding voor een schorsing, ben benieuwd hoe dit in Nederland wordt bekeken (niet waarschijnlijk ).

Helaasch, de opsteker van afgelopen woensdag kende geen vervolg, dan bij AZ maar weer eens proberen
  maandag 28 september 2009 @ 10:21:07 #175
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_73173911
quote:
Op zondag 27 september 2009 18:02 schreef DutchieBre het volgende:

[..]

Ik baal ook flink. Ik begrijp alleen niet waarom de NACcers niet eens uithalen, en maar afleggen naar elkaar, waarom ?? Ik vond het overigens een walgelijke manier van feestvieren van de Feyenoorders na de doelpunten, is dit een "topclub" waardig ? Ik begrijp dat dit hun wraak is op vorig seizoen, maar dit is op dit moment vrij ongepast. Provoceren is in bepaalde landen ook aanleiding voor een schorsing, ben benieuwd hoe dit in Nederland wordt bekeken (niet waarschijnlijk ).

Helaasch, de opsteker van afgelopen woensdag kende geen vervolg, dan bij AZ maar weer eens proberen
Huilebalk.
Zeker 1 van die kutkoters die naast het uitvak zaten?
pi_73185090
quote:
Pattinama betrokken bij vechtpartij in Breda
28 september 2009

Edinho Pattinama is zondag door de politie van Breda voor zijn eigen veiligheid afgevoerd uit de binnenstad.

De Rotterdammer was met NAC-ploeggenoot Robbert Schilder in de Vismarktstraat rond middernacht en raakte betrokken bij ongeregelheden. Daarbij waren tientallen mensen betrokken. Pattinama liep daarbij enkele klappen op.

De spelers zijn door de politie naar huis gebracht. Er zijn geen arrestaties verricht.
www.rijnmond.nl
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_73187995
quote:
Op maandag 28 september 2009 10:21 schreef Keltie het volgende:

[..]

Huilebalk.
Zeker 1 van die kutkoters die naast het uitvak zaten?
Nee .. Zeker 1 van die kutkoters die het uitvak in "apenkooide" ?

Kijk, net zo ongenuanceerd als jij ..


edit: waarom maak ik er eigenlijk woorden aan vuil ? Vrij kansloze opmerking van heer Keltie

[ Bericht 15% gewijzigd door DutchieBre op 28-09-2009 19:08:12 ]
pi_73319087
Wat is de prognose voor morgenavond ?

ik ben helaas niet al te vrolijk gestemd, ik ben bang voor een 3 - 0 voor AZ .. Ze herpakken zicg helaas tegen NAC
pi_73920877
hm
is dit topic nu zo dood?
what you see, is what you get!
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 09:46:13 #180
173605 fransbreda
NACBREDA ® ©
pi_74008788
Fok! is dood....

RIP
pi_74009331
Kutzooi, ik had VIP kaartjes via de gemeente... ben ik ziek.
pi_74015300
zo zo VIP kaartjes
hoe kom je daar aan dan?
what you see, is what you get!
pi_74015449
Hey NAC-supporters!

Ik ben voor een collega (haar kinderen) op zoek naar nummers van NAC. Kon de CD in de winkel niet zo snel vinden. Ben er zelf niet in thuis, maar bijvoorbeeld een CD waar "als we gaan, dan gaan we met z'n allen!" op staat. En andere échte NAC-liedjes.

Weet iemand waar ik die kan downloaden?

Heel erg bedankt!!
pi_74020269
Dé NAC-cd bij uitstek is Wir Fressen Papagaai, hoewel het wellicht wat underground is. Deze cd is gevuld door bandjes uit Breda en bevat rock, ska, hiphop en meer. Een voetbal-cd die muziektechnisch ook gewoon echt goed is en bijvoorbeeld in muziekblad OOR een positieve recensie kreeg. Je kunt veel NAC-spul hier vinden, onderaan de pagina staat een Wir Fressen Papagaai stukje, maar dat zijn teasers. Wat mij betreft dus een absolute aanrader!
pi_74021336
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 18:14 schreef Stofje het volgende:
Dé NAC-cd bij uitstek is Wir Fressen Papagaai, hoewel het wellicht wat underground is. Deze cd is gevuld door bandjes uit Breda en bevat rock, ska, hiphop en meer. Een voetbal-cd die muziektechnisch ook gewoon echt goed is en bijvoorbeeld in muziekblad OOR een positieve recensie kreeg. Je kunt veel NAC-spul hier vinden, onderaan de pagina staat een Wir Fressen Papagaai stukje, maar dat zijn teasers. Wat mij betreft dus een absolute aanrader!
Ok, thanks!!
pi_74021691
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 15:06 schreef IV_Xample het volgende:
zo zo VIP kaartjes
hoe kom je daar aan dan?
Via de gemeente Breda. We zijn het bedrijf aan het uitbouwen en dat valt binnen een project dat door de gemeente wordt begeleid. En de uitnodiging vond al snel de weg naar mijn bureau.

Ik heb geen seizoenkaart maar ga gewoon af en toe als ik zin heb of als ik aan sponsorkaartjes kan komen via kennissen en familie.

Echter nu pak ik er nog naast.
pi_74023301
naja als het regent....hahaha
maar ja je zit dan toch vast in de vip box ofzo

wij bikkelen wel in de regen. regenjasje ligt al weer klaar, maar 1 voordeel als je ziggo hebt, kan je via ziggokanaal eredivisielive ontvangen (kanaal 1)
heb je mazzel dat je het toch kan zien
what you see, is what you get!
  dinsdag 1 december 2009 @ 14:27:46 #188
73485 Niox
I'm sorry, who?
pi_75181998
Ergens in de komende twee jaar een uitwedstrijd zonder publiek, kan er ook nog wel bij...
Als je alles onder controle hebt, ga je gewoon niet snel genoeg.
A man is rich in proportion to the number of things he can afford to let alone.
pi_75182237
Gaan er dan uberhout NAC fans mee naar uitwedstijden?
  FOK!fotograaf dinsdag 1 december 2009 @ 20:36:39 #190
200114 Mascleta
Non me ne frega un cazzo!
pi_75195994
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 14:34 schreef betting het volgende:
Gaan er dan uberhout NAC fans mee naar uitwedstijden?
Als Nederland een keer stopt met het doordraaien en onnodige bus en autocombi's op te leggen wel ja.

Dit jaar alleen naar Warschau en Willem II (wel buscombi) geweest. Mooie uitjes als Utrecht, Groesbeek en Venlo werden ons ontnomen door zinloze combiregelingen.
Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----
pi_76012383


27 of 28 jan thuiswedstrijd tegen go ahead eagles
  vrijdag 25 december 2009 @ 15:19:13 #192
173605 fransbreda
NACBREDA ® ©
pi_76051210
ZEIST - Alle kwartfinales van de KNVB-beker worden gespeeld op woensdag 27 januari. Dat heeft de KNVB donderdag bekendgemaakt.
De aanvangstijden van de wedstrijden NAC Breda - Go Ahead Eagles, SC Heerenveen/PSV - Feyenoord, Sparta - FC Twente en Ajax - NEC worden op 4 januari in overleg met de zendgemachtigde vastgesteld.


Als gevolg van de bekerprogrammering is het eredivisieduel NAC Breda - VVV-Venlo een dag opgeschoven naar zaterdag 30 januari (19.45 uur).
  FOK!fotograaf zaterdag 23 januari 2010 @ 14:12:06 #193
200114 Mascleta
Non me ne frega un cazzo!
pi_77175583
Loopt dood hier, tijd voor kickje!

Zijn er nog mensen die naar Waalwijk gaan vanavond? Ik ben present, niet met de boot met lekker op eigen vervoer.

tevens kaartje GAE en willem2 in de pocket.
Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----
  woensdag 27 januari 2010 @ 21:32:56 #194
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_77353910
Hoi
  woensdag 27 januari 2010 @ 22:37:52 #195
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_77357367
Loot NAC een keer thuis...
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_77357658
One morning I shot an elephant in my pajamas. How he got in my pajamas, I don't know.
  woensdag 27 januari 2010 @ 22:47:12 #197
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_77357834
Groeten uit Deventer, KUT!
pi_77358050
Bagger
pi_77362154
Ik was erbij in het Rat Verlegh stadion. Wat een kneuzen die "supporters" van NAC. Dat was voor mij als nieuwe Bredanaar even een koude douche, het gedrag van die knapen. Wat een Neanderthalers. Het wordt 0-1 en volwassen kerels krijgen een waas voor hun ogen en willen iedereen die voor GAE is even een lesje leren. Wat een kneuzen. Walgelijke vertoning van de "NAC-supporters" die zich zo misdragen dat de kinderen van Go Ahaed die waren uitgenodigd om de wedstrijd bij te wonen huilend de tribune hebben verlaten en niet meer zijn terug gekomen. Hele grote jongens hoor! Vechtpartijen op hoofd- en eretribune. Leuk, avondje NAC.
  donderdag 28 januari 2010 @ 16:44:05 #200
173605 fransbreda
NACBREDA ® ©
pi_77381902
Blij dat we die halve finale een keer mogen overslaan.
pi_77428949
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 00:31 schreef Paracelsus het volgende:
Ik was erbij in het Rat Verlegh stadion. Wat een kneuzen die "supporters" van NAC. Dat was voor mij als nieuwe Bredanaar even een koude douche, het gedrag van die knapen. Wat een Neanderthalers. Het wordt 0-1 en volwassen kerels krijgen een waas voor hun ogen en willen iedereen die voor GAE is even een lesje leren. Wat een kneuzen. Walgelijke vertoning van de "NAC-supporters" die zich zo misdragen dat de kinderen van Go Ahaed die waren uitgenodigd om de wedstrijd bij te wonen huilend de tribune hebben verlaten en niet meer zijn terug gekomen. Hele grote jongens hoor! Vechtpartijen op hoofd- en eretribune. Leuk, avondje NAC.
Ik praat absoluut niet goed wat er is gebeurd, maar dit is (helaas) het risico dat je neemt als je overdreven BLIJFT juichen op de tribune van een tegenstander.

Nogmaals, ik keur het zeker af ..
  vrijdag 29 januari 2010 @ 23:55:30 #202
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_77436683
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 20:28 schreef DutchieBre het volgende:

[..]

Ik praat absoluut niet goed wat er is gebeurd, maar dit is (helaas) het risico dat je neemt als je overdreven BLIJFT juichen op de tribune van een tegenstander.

Nogmaals, ik keur het zeker af ..
Kinderen horen daar ook bij?
Blijkbaar speelde dat geen rol.. Grote jongens

Dat elke uit-wedstrijd maar een combi mag worden voor dat tuig
pi_77438276
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 23:55 schreef Blinker het volgende:

[..]

Kinderen horen daar ook bij?
Blijkbaar speelde dat geen rol.. Grote jongens

Dat elke uit-wedstrijd maar een combi mag worden voor dat tuig
Kinderen horen daar niet bij .. Maar als deze tussen de anderen zitten is daar weer het risico .. Ik ga ook af en toe naar een uitwedstrijd van NAC waar ik op de tribune zit van de thuisspelende ploeg, als NAC scoort vier ik dat lekker in mijn eentje of met mijn buurman .. Ik ga dan niet uitgebreid staan juichen omdat ik (ook helaas) de risico's daar van ken ..

Helaas leven we in zo'n wereld, aan de andere kant weten we ook dat we in zo'n wereld leven. Aanpassen aan de omgeving waar je bent heet dat dan ..
  zaterdag 30 januari 2010 @ 01:01:53 #204
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_77438656
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 00:49 schreef DutchieBre het volgende:

[..]

Kinderen horen daar niet bij .. Maar als deze tussen de anderen zitten is daar weer het risico .. Ik ga ook af en toe naar een uitwedstrijd van NAC waar ik op de tribune zit van de thuisspelende ploeg, als NAC scoort vier ik dat lekker in mijn eentje of met mijn buurman .. Ik ga dan niet uitgebreid staan juichen omdat ik (ook helaas) de risico's daar van ken ..

Helaas leven we in zo'n wereld, aan de andere kant weten we ook dat we in zo'n wereld leven. Aanpassen aan de omgeving waar je bent heet dat dan ..
Toch zie ik dit niet gebeuren bij Go Ahead. Kinderen aanvallen.. Triest!
Een NAC scout in elkaar slaan, omdat hij met Eagles-supporters stond te praten?! Stelletje apen..

En tuurlijk weet je wanneer je moet juichen en wanneer niet, als je op bezoek bent.
Ik had gedacht dat dit wel zou kunnen bij NAC. Er bestaat ook zoiets als elkaar wat gunnen. Go Ahead staat niet elk jaar in de halve finale, dan is het logisch dat je dolenthousiast bent.

NAC heeft zich mooi in de kaart laten kijken.
Nu zitten jullie met een (dikke) boete aan jullie broek, reputatie verprutst en de komende tijd geen vrij vervoer meer voor jullie.

Veel plezier in de (verplichte) buscombi
pi_77438866
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 01:01 schreef Blinker het volgende:

[..]

Toch zie ik dit niet gebeuren bij Go Ahead. Kinderen aanvallen.. Triest!
Een NAC scout in elkaar slaan, omdat hij met Eagles-supporters stond te praten?! Stelletje apen..

En tuurlijk weet je wanneer je moet juichen en wanneer niet, als je op bezoek bent.
Ik had gedacht dat dit wel zou kunnen bij NAC. Er bestaat ook zoiets als elkaar wat gunnen. Go Ahead staat niet elk jaar in de halve finale, dan is het logisch dat je dolenthousiast bent.

NAC heeft zich mooi in de kaart laten kijken.
Nu zitten jullie met een (dikke) boete aan jullie broek, reputatie verprutst en de komende tijd geen vrij vervoer meer voor jullie.

Veel plezier in de (verplichte) buscombi
Sja .. Dat hoort er helaas dan ook bij ..

Ik kan me overigens niet voorstellen dat er kleine kinderen zijn aangevallen .. Wel, dat zij in de chaos tussen de vechtende mensen zijn terecht gekomen. Een bewuste aanval op de kinderen lijkt me nagenoeg uitgesloten ..

Al met al een jammere bedoeling en op naar het volgende bekeravontuur volgend jaar !
  zondag 31 januari 2010 @ 00:47:25 #206
57945 Stefkuh
The Hunter
pi_77467699
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 01:01 schreef Blinker het volgende:

[..]

Toch zie ik dit niet gebeuren bij Go Ahead. Kinderen aanvallen.. Triest!
Een NAC scout in elkaar slaan, omdat hij met Eagles-supporters stond te praten?! Stelletje apen..

En tuurlijk weet je wanneer je moet juichen en wanneer niet, als je op bezoek bent.
Ik had gedacht dat dit wel zou kunnen bij NAC. Er bestaat ook zoiets als elkaar wat gunnen. Go Ahead staat niet elk jaar in de halve finale, dan is het logisch dat je dolenthousiast bent.

NAC heeft zich mooi in de kaart laten kijken.
Nu zitten jullie met een (dikke) boete aan jullie broek, reputatie verprutst en de komende tijd geen vrij vervoer meer voor jullie.

Veel plezier in de (verplichte) buscombi
Lief dat je elke reactie eindigt met een "lekker puh" reactie.. ook vrij volwassen gast..

Goed praten doe ook ik niet, maar elke club heeft een agressieve harde kern, gasten die hun wekelijkse frustratie in de stad of stadion willen afreageren. En als je dan als Go Ahead'er midden tussen de fanatiek schreeuwende NAC'ers denkt dat je bij de 0-1 een ronde dansje kan maken, bier in de lucht kan gooien, maar blijven schreeuwen en juichen en op de vraag om je heen "doe's normaal man! ga zitten anders ben je zo de lul" omdraait en ook nog een grote bek gaat opzetten... ja sorry hoor... dan kom je OF Mars OF ben je suicidaal??

Die kids op de hoofd hebben geen leuke avond gehad inderdaad. Maar ja NAC wil blijbaar EN de hekken open hebben EN blijven denken dat er niks gebeuren zal als er 200 Go Ahead'ers op de hoofdtribune zitten... ja.. ook bij NAC zijn ze niet altijd even slim. Maar de hekken gaan al weer dicht.... DUHHHH!!!!!!!!!

Verder suc7 tegen de joden en in de kuip
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 12 februari 2010 @ 15:17:07 #207
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_77921526
quote:
14:28 - 12 februari 2010 NAC traint tien jaar in Zundert

BREDA - De voetballers van NAC Breda trainen de komende tien jaar in Zundert. NAC en de eigenaar van accommodatie De Gaard hebben daarover een contract getekend.
NAC traint al sinds de zomer van vorig jaar op de velden bij Zundert. De trainingsvelden bij het Rat Verlegh Stadion in Breda verdwijnen. Daar gaat gebouwd worden. NAC heeft gezocht naar een geschikte locatie in Breda, maar daar was nergens ruimte. Het realiseren van een nieuw complex zou een kwestie van lange adem zijn.

In Zundert kon NAC wel meteen terecht. Wel moeten de faciliteiten op het complex nog worden aangepast aan de eisen van NAC. Nu zijn de kleedkamers, de werkruimte voor de trainers, de medische ruimte en de fitnessfaciliteiten nog ondergebracht in containers.

Ook de jeugd van NAC gaat grotendeels naar Zundert. Enkele elftallen en actiiviteiten zullen enkele maanden bij TVC ondergebracht worden. Deze zomer wil NAC een definitieve oplossing voor de jeugdopleiding vinden. De jeugd gaat naar Zundert zodra de vorst uit het land is.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_77949989
Wat jammer van gister. Jelle zat er gister helaas een paar keer echt niet goed bij. Maar, laten we ook niet vergeten dat hij al veel punten heeft gepakt voor NAC, dus het zij hem voor eens vergeven, laten we alleen hopen dat dit niet meer la te vaak gaat voorkomen.

Een speler die in mijn ogen te veel opgehemeld wordt door de supporters is Donny Gorter. Mijn god wat was hij slecht gister. Als dit nu een eenmalig slecht optreden was zou ik er mee kunnen leven, maar hij valt echt steeds meer door de mand. Natuurlijk werkt hij hard, dat is ook iets dat we erg graag zien in Breda, maar zijn rendement is echt 3 keer niets.

Altijd de actie te veer doordrijven, de man niet kunnen passeren en dus weer balverlies. Speel eens wat simpeler, probeer niet te mooi te doen, je rendement zou zo eens omhoog kunnen schieten.

Helaasch, nu hopen dat we fc trommel kunnen verslaan .
  maandag 15 februari 2010 @ 15:27:27 #209
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_78020246
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 12:04 schreef DutchieBre het volgende:
Wat jammer van gister. Jelle zat er gister helaas een paar keer echt niet goed bij. Maar, laten we ook niet vergeten dat hij al veel punten heeft gepakt voor NAC, dus het zij hem voor eens vergeven, laten we alleen hopen dat dit niet meer la te vaak gaat voorkomen.
Mijn post in het NEC-topic:
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 01:31 schreef Mark het volgende:
Opvallend vond ik trouwens het optreden van Ten Rouwelaar: ik dacht dat dat zo'n zelfverzekerde keeper was, maar bij minstens 3 goals zag hij er slecht uit, en elke teruggespeelde bal ging met veel contra-effect de lucht in.
Het was dus hopelijk gewoon een off-day?
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_78313517
quote:
Drie duels schorsing voor Lurling

NAC hoopte in eerste instantie op vrijspraak, maar accepteerde maandag toch het schikkingsvoorstel van de bond.

''We vinden de straf weliswaar erg zwaar, maar gezien de getuigenverklaringen zien we geen kans op succes als we dit voorleggen aan de tuchtcommissie'', aldus een woordvoerder van de club.

Het incident leidde tijdens de wedstrijd tot spreekkoren richting de wedstrijdleiding, waardoor scheidsrechter Björn Kuipers zich genoodzaakt zag het duel enige tijd stil te leggen.
Terecht schorsing, had nog wel 2 extra mogen hebben. De zoveelste smerige overtreding van deze huilebalk. Sorry dat ik het moet zeggen.

Voor Penders was het wel sneu overigens.
  maandag 22 februari 2010 @ 19:09:39 #211
173605 fransbreda
NACBREDA ® ©
pi_78314030
Viel reuze mee die overtreding, dat ene been wat omhoog kwam had niet gemoeten maar was ook niet raak.Beetje overdreven.
pi_78314365
vind 3 wedstrijden ook erg zwaar, als ik kijk naar die ene knakker van groningen die rood kreeg, dat was volledig met 2 benen in komen vliegen, maar ook 3 wedstrijden
big difference
what you see, is what you get!
pi_78314737
quote:
Op maandag 22 februari 2010 18:55 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Terecht schorsing, had nog wel 2 extra mogen hebben. De zoveelste smerige overtreding van deze huilebalk. Sorry dat ik het moet zeggen.
Wat een onzin. Een overtreding was het, ben ik met je eens, dom, misschien ook nog wel, dus geel was op zijn plaats geweest. Rood is daarentegen te zwaar bestraft. Ik zag bij Feyenoord-ADO veel ergere tackles die niet eens bestraft werden, of slechts met geel.

Ben ook benieuwd wat voor straf Feyenoord gaat krijgen voor dat vuurpijl incident. Als de KNVB consequent is zal het Feyenoord bestraffen met enige wedstrijden zonder thuispubliek. Dit incident heeft daadwerkelijk gevolgen aangezien er pesonen gewond zijn geraakt. Bij NAC was er slechts een sfeeractie tijdens een bekermatch zonder enige intentie iemand te verwonden (wat uiteraard ook niet gebeurd is).

NAC krijgt een wedstrijd zonder publiek ..

Wat is jullie voorspelling wat Feyenoord zal krijgen ?

Ik denk een geldboete en wat vermanende woorden van de KNVB, maar het legioen mag gewoon naar het stadion blijven komen, coz after all, it's feyenoord ..
pi_78320364
Ik ben het volkomen met jullie eens dat de maat zoek is vaak, dit was (in mijn ogen) terecht rood, vooral omdat hij het vaker doet. Maar je ziet regelmatig dezelfde of ergere dingen die niet of met geel bestraft worden, daar ben ik het ook niet mee eens.
pi_78563178
Is het mogelijk om als PSV fan aan een kaartje te komen in het NAC vak voor de zaterdag?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_78570755
quote:
Op zondag 28 februari 2010 19:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Is het mogelijk om als PSV fan aan een kaartje te komen in het NAC vak voor de zaterdag?
laten we hopen van niet...uitsupporters horen in het uitvak, want uit recentelijke ervaringen is het gebeurd dat ze in een nac-vak zaten en dat was geen succes....dus doe er geen moeite voor
what you see, is what you get!
pi_78571498
Ach ik heb het in Argentinie en Nederland al 100 keer gedaan
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_78571862
quote:
Op zondag 28 februari 2010 19:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Is het mogelijk om als PSV fan aan een kaartje te komen in het NAC vak voor de zaterdag?
op de ere zit altijd alles door elkaar. Echt NAC vak zou ik niet doen.
pi_78572914
quote:
Op zondag 28 februari 2010 22:31 schreef jpjedi het volgende:

[..]

op de ere zit altijd alles door elkaar. Echt NAC vak zou ik niet doen.
Dat heb ik ook al gedaan, maar liever op ere inderdaad

Beter dan met een combi
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_78840176
oh wat een heerlijke analyse van rutten achteraf

kijk dat ze een penalty hadden moeten krijgen oke, maar dat marcellis wordt aangeraakt tijdens het 2e doelpunt van nac? hij maakt de overtreding op zichzelf door zijn schoen aan te tikken, ook knap als je dat kan

en psv had het gewoon eerder af moeten maken en nu niet achteraf zeuren op de scheids, wij worden zo vaak benadeeld, dus mag het een keer mee zitten houdoe en bedankt
what you see, is what you get!
pi_78840421
LEKKER NAC BEDANKT! Volgende week staan we dankzij jullie nog 1 puntje achter psv
pi_78840536
quote:
Op zondag 7 maart 2010 10:33 schreef IV_Xample het volgende:
oh wat een heerlijke analyse van rutten achteraf

kijk dat ze een penalty hadden moeten krijgen oke, maar dat marcellis wordt aangeraakt tijdens het 2e doelpunt van nac? hij maakt de overtreding op zichzelf door zijn schoen aan te tikken, ook knap als je dat kan

en psv had het gewoon eerder af moeten maken en nu niet achteraf zeuren op de scheids, wij worden zo vaak benadeeld, dus mag het een keer mee zitten houdoe en bedankt
Ja Rutten is net zo'n Calimero als die coach uit Amsterdam. Soms heb je gewoon een beetje pech met een scheidsrechter. Dat heeft iedere club. Het was overigens wel degelijk een 'overtreding' bij het tweede doelpunt. Schilder raakte marcellis heel lichtjes aan waardoor hij zijn evenwicht verloor en zichzelf onderuit tikte Maar goed dat kan gebeuren
Op vrijdag 28 september 2012 20:00 schreef roos85 het volgende:
Je kunt wel merken dat JJ wel verstand van zaken heeft..
pi_78841593
quote:
Op zondag 7 maart 2010 10:53 schreef JJdJ1984 het volgende:

[..]

Ja Rutten is net zo'n Calimero als die coach uit Amsterdam. Soms heb je gewoon een beetje pech met een scheidsrechter. Dat heeft iedere club. Het was overigens wel degelijk een 'overtreding' bij het tweede doelpunt. Schilder raakte marcellis heel lichtjes aan waardoor hij zijn evenwicht verloor en zichzelf onderuit tikte Maar goed dat kan gebeuren
ik vond het echt niet noemenswaardig dat aantikkertje van schilder, zeker niet om voor te fluiten...
goeie invalbeurt dus
what you see, is what you get!
  maandag 8 maart 2010 @ 08:35:37 #224
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_78877314
Marcellis ging ook wel naar de grond met een gezicht van "kijk mij eens ten val gebracht worden". Terecht goedgekeurd.
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_80155884
quote:
„Misschien zit hij erbij, misschien niet. Dat laat ik ook aan Leo over. Hij kan het beste bepalen of hij klaar is voor een rentree”, gaf Maaskant aan.

Vreemd, ik begreep dat Maaskant na het "Jelle ten Rouwelaar debacle" had gezegd dat hij voortaan zou beslissen of een speler fit genoeg is of niet. Jezelf tegenspreken is ook een kunst
pi_80905893
Hup NAC!
  zaterdag 1 mei 2010 @ 18:43:59 #227
57945 Stefkuh
The Hunter
pi_80908823
De "wedstrijd" lijkt nu al begonnen n de stad....
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_80909037
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 18:43 schreef Stefkuh het volgende:
De "wedstrijd" lijkt nu al begonnen n de stad....
Ja, op het station heerste ook een 'sfeertje', maar onrustig in de stad nu ja?
  zaterdag 1 mei 2010 @ 19:01:46 #229
173605 fransbreda
NACBREDA ® ©
pi_80909333
Als je tot de "doelgroep" behoort, moet je bij de politie op de foto.
  zaterdag 1 mei 2010 @ 19:42:53 #230
57945 Stefkuh
The Hunter
pi_80910555
Valt mee zo nu blijkt... vriendne van me hingen in cafe en spraken van rare sfeer, grote groep supporters buiten en politie. Maar tot nu toe nog niks gebeurd.
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_80912621
Vond het al zo vreemd dat er opeens een politie busje met veel agenten voor mijn huis stopten. Maar toen las ik dit bericht
http://www.bndestem.nl/sp(...)ente-uitgezwaaid.ece
Vooral het stukje over de Feyenoordfans vind ik kansloos
  zaterdag 1 mei 2010 @ 21:00:53 #232
189963 nubreektmijnklomp
vindt klompen eigenlijk kut
pi_80912832
hup nac, hup! je kan het!
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_80918535
quote:
Feyenoord fans hebben volgens het geruchtencircuit op internet plannen om zaterdagavond naar Breda te komen. Ook hun bedoelingen zijn weinig vredelievend. Ze willen NAC met rellen intimideren, zodat Twente de wedstrijd morgen eenvoudig kan winnen. Deze zege moet voorkomen dat Ajax, de grote vijand van de Feyenoord supporters, alsnog kampioen wordt van Nederland.
Dit is pas zielig als dit echt zo blijkt te zijn .. omg ..
  zondag 2 mei 2010 @ 00:06:55 #234
57945 Stefkuh
The Hunter
pi_80918675
quote:
Op zondag 2 mei 2010 00:02 schreef DutchieBre het volgende:

[..]

Dit is pas zielig als dit echt zo blijkt te zijn .. omg ..
Maar dit is ook een heel slecht staaltje journalistiek.... een conclusie van niks.
Als feyenoorders nu rotzooi gaan trappen in breda om de NAC SPELERS te intimideren... wat denk je dan dat er mogelijkerwijs zou gebeuren? Juist een NAC team met angst in de benen die geheel overlopen wordt.

Dwz... ALS ze het al enigzins boeit.

Voor NAC wil ik winnen morgen!

zo.. k ga mijn nest in. morgen vroeg havermarkt zeggik!
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_80918734
quote:
Op zondag 2 mei 2010 00:06 schreef Stefkuh het volgende:

[..]

Maar dit is ook een heel slecht staaltje journalistiek.... een conclusie van niks.
Als feyenoorders nu rotzooi gaan trappen in breda om de NAC SPELERS te intimideren... wat denk je dan dat er mogelijkerwijs zou gebeuren? Juist een NAC team met angst in de benen die geheel overlopen wordt.

Dwz... ALS ze het al enigzins boeit.

Voor NAC wil ik winnen morgen!

zo.. k ga mijn nest in. morgen vroeg havermarkt zeggik!
Naar Henkie ? Hoe laat ?
pi_80923186
Feyenoord
Die gasten zijn toch zo kansloos.
AFC Ajax
pi_82194051
dat worden mooie en pittige degradatieduels komend seizoen met jullie

en op die manier krijgt ook de "derby" willem twee - n.a.c. een extra --spannend-- tintje



Leiding NAC Breda vertrekt vanwege miljoenentekort
01/06/2010 15:17

NAC Breda verkeert in financieel noodweer. De club kampt met een begrotingstekort van 3,2 miljoen euro en moet op alle fronten flink inkrimpen. Binnen de club wordt zelfs gevreesd dat de ploeg het nieuwe seizoen met puntenaftrek moet beginnen.

'Wij sluiten niet uit dat dit gebeurt', erkent manager communicatie Willem Reijn tegen Voetbal International. NAC was over de maand februari te laat met de afdrachten voor het pensioenfonds CFK en daarop staat de zwaarst denkbare sanctie. Om puntenaftrek te voorkomen, wil de clubleiding een mondelinge toelichting geven bij de KNVB. De bond heeft daarop nog niet gereageerd.

Intussen wordt dezelfde clubleiding volledig ontmanteld. Algemeen directeur Theo Mommers (foto) wordt intern beschouwd als hoofdschuldige van de malheur en moet daarom vertrekken.

Daarbij dient zich een juridisch probleem aan, omdat Mommers zich begin april ziek meldde. Een werkgever mag een zieke werknemer niet zomaar ontslaan. Mommers was zes jaar lang in dienst bij NAC. Er is al een opvolger voor hem vastgelegd: Bernard Ouwerkerk, voormalig gemeentesecretaris van Breda. Hij begint op 1 juli. Mommers zelf hult zich vooralsnog in stilzwijgen.

De huidige interim-directeur én voorzitter Willem van der Hoeven legde dinsdag al zijn functies neer. Hij voelt zich verantwoordelijk voor het financiële debacle. Van der Hoeven was zeven jaar lang preses van NAC. In het kielzog van Van der Hoeven vertrekken ook de bestuursleden Jacques Visschers en Bas Koomans.

De chaotische en veel te duur uitgevallen stadionuitbreiding is volgens NAC een belangrijke oorzaak van het miljoenentekort. Deze week presenteert de club een pakket maatregelen om uit de malaise te geraken. De selectie gaat onder meer terug van 31 naar 22 spelers.

We hebben een te dure spelersgroep', zegt Reijn. Verder hoopt de club de duurste speler, Leonardo, te verkopen. Zijn salaris drukt te zwaar op de begroting. 'Wat de inkomsten betreft zitten we goed', stelt Reijn. 'De nieuwe begroting zal tussen de 13,5 en veertien miljoen euro bedragen.'
  FOK!fotograaf vrijdag 4 juni 2010 @ 08:37:21 #238
200114 Mascleta
Non me ne frega un cazzo!
pi_82315835
MIDDELBURG - De voetbalclubs Kloetinge en Tholense Boys spelen volgende maand beide op eigen veld tegen eredivisionist NAC Breda. Kloetinge is op dinsdagavond 13 juli de gastheer, twee dagen later volgt het duel op Tholen. Die laatste wedstrijd wordt gespeeld in het kader van het vijftigjarig jubileum van Tholense Boys. Beide duels beginnen om 19.00 uur.

Kloetinge - NAC eindelijk een thuiswedstrijd en NAC op bezoek bij mijn amateurclubje
Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----
  FOK!fotograaf zaterdag 30 oktober 2010 @ 14:14:04 #239
200114 Mascleta
Non me ne frega un cazzo!
pi_88140328
150 dagen geen post, dat is bijna een half jaar......

COME ON NAC!
Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----
pi_88140395
Vanavond weer :7 Ben benieuwd :Y
Op vrijdag 28 september 2012 20:00 schreef roos85 het volgende:
Je kunt wel merken dat JJ wel verstand van zaken heeft..
  zaterdag 30 oktober 2010 @ 14:19:53 #241
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_88140516
NAC leeft :')

[ Bericht 4% gewijzigd door Blinker op 30-10-2010 14:34:23 ]
  FOK!fotograaf zaterdag 30 oktober 2010 @ 14:51:59 #242
200114 Mascleta
Non me ne frega un cazzo!
pi_88141315
Nog ff douchen en dan in de trein richting Breda. Vanavond moeten ze toch wel 3 punten gaan pakken, anders zie ik het somber in.
Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----
pi_88146685
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_88157277
En de drie puntjes zijn binnen :7

Maar vraag niet hoe :') Veel strijd weinig echt voetbal imo
Op vrijdag 28 september 2012 20:00 schreef roos85 het volgende:
Je kunt wel merken dat JJ wel verstand van zaken heeft..
pi_88166496
Maar wel terecht! Graafschap had helemaal geen drol on te brengen.
pi_88413825
Lekker dan, kutpot, Nac dramatisch, Ali en Penders geblesseerd eraf. Pfff
pi_88414119
Op twitter:

Het uitvak presteert beter dan het elftal #nacpraat #overalwaarwekomenindehuiskamer

:')
pi_88419809
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 21:19 schreef jpjedi het volgende:
Op twitter:

Het uitvak presteert beter dan het elftal #nacpraat #overalwaarwekomenindehuiskamer

:')
Hé m'n twitter berichten worden dus ook daadwerkelijk gelezen.
pi_88425421
quote:
Op zondag 7 november 2010 00:08 schreef Thieske het volgende:

[..]



Hé m'n twitter berichten worden dus ook daadwerkelijk gelezen.
Ik vond hem wel lachen.
pi_88425571
Zie dit dan:

Video: Granqvist: "Terecht gewonnen" http://nos.nl/l/196522
NOS • 6/11/10 22:35

:')
pi_88425817
quote:
Op zondag 7 november 2010 10:01 schreef jpjedi het volgende:
Zie dit dan:

Video: Granqvist: "Terecht gewonnen" http://nos.nl/l/196522
NOS • 6/11/10 22:35

:')
Niet dan? :')_!
Groningen was veel sterker.
pi_88425980
Op basis van 90 minuten dan is gelijkspel meer terecht. Zoveel heb ik niet van Groningen gezien in de 2e helft!
  zondag 7 november 2010 @ 10:56:53 #253
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_88426427
Ach ja, onterecht van NEC gewonnen, dus dat kun je dan mooi weer als evenwicht zien
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_88531537
en...hoppa ronde verder :) :)
what you see, is what you get!
pi_88536615
_O_
pi_88537096
Ik ben een blij man :-) _O_
Op vrijdag 28 september 2012 20:00 schreef roos85 het volgende:
Je kunt wel merken dat JJ wel verstand van zaken heeft..
pi_88688790
Ik kan niet meer praten.. :')

Wat een gave wedstrijd zeg _O_
  zondag 14 november 2010 @ 01:20:30 #258
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_88689404
Klootzakken :')
pi_88692775
WOEIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
what you see, is what you get!
pi_88693151
Overal wordt geschreven dat twente zoveel beter was maar in de wedstrijd die ik gezien heb, zag ik weinig uitgespeelde kansen voor Twente en een lekker ballend Nac, vooral over de vleugels. Al is Leo zeker geen vleugelspeler, zijn geslalom gaf de nodige verwarring. Hij is zeker niet rendabel ofzo maar deze wedstrijd stond hij er wel.

Ali blijft een heerlijk breekijzer, man wat kan die vent sleuren met de bal.. _O_

Een geluk dat we gewonnen hebben: Ja
Geluk is wel afgedwongen in mijn bescheiden mening. :)
pi_88694325
NAC heeft vier kansen gehad: Eerste helft Amoah, tweede helft knal Gilissen en de twee goals. Twente had tot de 2-1 ook slechts twee of drie kansen gehad. Na de 2-1 hadden Ruiz en Douglas natuurlijk nog flinke kansen. Gewoon een kansarm duel, maar ik heb toch wel genoten.
pi_88694385
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 00:59 schreef jpjedi het volgende:
Ik kan niet meer praten.. :')

Wat een gave wedstrijd zeg _O_
Uhuh! mooie avond was het wel :Y Hopelijk over 14 dagen weer B-)
Op vrijdag 28 september 2012 20:00 schreef roos85 het volgende:
Je kunt wel merken dat JJ wel verstand van zaken heeft..
pi_89209070
zo, weer even een schopje geven na deze leuke overwinning :P
what you see, is what you get!
pi_89209097
Ja dat is niet meer dan terecht :D

Wat een avond :D
Op vrijdag 28 september 2012 20:00 schreef roos85 het volgende:
Je kunt wel merken dat JJ wel verstand van zaken heeft..
pi_89216817
Er is maar 1 club in Brabant!!! _O_
  FOK!fotograaf zaterdag 27 november 2010 @ 11:09:05 #266
200114 Mascleta
Non me ne frega un cazzo!
pi_89218488
EN VINK DIE HEEFT DE UITSLAG FOUT!

wat een avondje was dit... :D
Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----
pi_89225691
_O_

De OP is trouwens lekker up to date.. :7

[ Bericht 32% gewijzigd door dockx op 27-11-2010 15:54:55 ]
  zaterdag 27 november 2010 @ 18:02:49 #268
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_89230557
101127_195885_nacbreda_topichdr.jpg
101127_195885_nacersatfok_topicheadb.png

naclogo.gif ava_renr5dec.jpg avatar_213.gif usericon.jpg simba.jpg stofje2.gif ava3.gif Ath%20(Custom).JPG nu.gif
2meter3 - Bredanaar - Helsie - Superheld - Stefkuh - Thieske - hans12581 - Niox - Ritchie - Henk_Telefoon - Stofje - joupee - snarfbreda - DutchieBre - Mascleta - jpjedi

101127_195885_nacselectie_topicheadb.png
101127_195885_nacdoel_topicheadb.png
Johan Jansen (25), Jelle ten Rouwelaar (1), Jimmy van Fessem (16)

101127_195885_nacverdediging_topicheadb.png
Kurt Elshot (2), Tim Hofstede (32), Kees Kwakman (5), Tyrone Loran (28), Patrick Mtiliga (19), Michael Oomen (31), Rob Penders (3), Wesley Pollemans (24), Patrick Zwaanswijk (4)

101127_195885_nacmiddenveld_topicheadb.png
Ali Benomar (30), Csaba Fehér (12), Tim Gilissen (6), Donny Gorter (18), Edwin de Graaf (7), Tommie van der Leegte (8), Martijn Reuser (15), Enric Vallès (22)

101127_195885_nacaanval_topicheadb.png
Matthew Amoah (14), Ellery Cairo (20), Fouad Idabdelhay (9), Joonas Kolkka (11), Michiel Kramer (29), Anthony Lurling (10), Edinho Pattinama (27), Rafael Pollack (17), Gertjan Tamerus (21)

101127_195885_nacsites_topicheadb.png
Officiële NAC site
Fanzine DeRat Online
B-Side Rats
De Combilozen

101127_195885_nacvorigetopics_topicheadb.png
Het officiële NAC Breda topic #2 Pierre is weer thuis
Het officiële NAC Breda topic #3 Met een puike winst
Het officiële NAC Breda topic #4: Zal nooit verloren gaan!
Het officiële NAC Breda topic #5: Zal nooit verloren gaan!
Het officiële NAC Breda topic #6: Hoop doet leven...
Het officiële NAC topic #7: 2 keer Ernie en geen Bert
Het officiële NAC topic #8: Vivimos la vida Amarilla Negra
Het officiële NAC topic #9: Overal waar we komen, vragen ...
Het officiële NAC topic #10: Glennie Glennie Glennie Salmon
Het officiële NAC topic #11: Ons programma is een eitje!
Het officiële NAC topic #(19)12. Bolus Manus! :9.
Het officiële NAC topic #13 Wij gaan niet opzij!
Het officiële NAC topic #14
Het officiële NAC topic #15 Barca, Barca, Breda komt eraan!
Het officiële NAC topic #16 Avondje NAC terug met bourgondische Bob
Het officiële NAC topic #17 Staande op de staantafeltribune
Het officiële NAC topic #18
Het officiële NAC topic #19: Nog in de race voor de EL!

101127_195885_nacbreda_topicftr.gif

[ Bericht 0% gewijzigd door shiz op 27-11-2010 20:19:35 ]
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  zaterdag 27 november 2010 @ 18:03:11 #269
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_89230569
quote:
2s.gif Op zaterdag 27 november 2010 15:17 schreef dockx het volgende:
_O_

De OP is trouwens lekker up to date.. :7

Redesigned in ieder geval. Zelf maar aanpassen naar wil. ;)
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_89231291
Das verdorie best een mooie! :o Held!
pi_89231372
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 18:03 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Redesigned in ieder geval. Zelf maar aanpassen naar wil. ;)
Super! :D

_O_
pi_89231381
Leuke OP!.. Mijn naam mag ook in het lijstje :7


Idee om stadion layout in op te zetten met onze namen op de plek waar we zitten?
pi_89231522
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 18:30 schreef jpjedi het volgende:
Leuke OP!.. Mijn naam mag ook in het lijstje :7

Idee om stadion layout in op te zetten met onze namen op de plek waar we zitten?
Dat kan de TS in het volgende topic vast voor je regelen.. :)
  zaterdag 27 november 2010 @ 18:45:12 #274
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_89231843
Volgens mij heeft Ali B zijn plekje in die OP wel verdiend gisteren

Oh ja: middelveld..... o|O
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_89231877
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 18:30 schreef jpjedi het volgende:

Idee om stadion layout in op te zetten met onze namen op de plek waar we zitten?
Heb jij er een goede/geschikte foto voor dan?
pi_89232266
Ik heb zin om dit topic dicht te spammen om die OP mooier te maken.. :')
pi_89232323
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 18:45 schreef Mark het volgende:

Oh ja: middelveld..... o|O
Haha, ben bang dat shiz hier niet zo snel meer komt dus ik zal hem eens DM'en. :P
  zaterdag 27 november 2010 @ 19:08:09 #278
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_89232504
Hè? Wát luitjes?
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_89232581
Of je van middelveld >> middenveld wil maken..
Voor de rest is het een super OP.. :@

*O* *O*
  zaterdag 27 november 2010 @ 19:12:20 #280
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_89232642
quote:
2s.gif Op zaterdag 27 november 2010 19:10 schreef dockx het volgende:
Of je van middelveld >> middenveld wil maken..
Voor de rest is het een super OP.. :@

*O* *O*
Waar zie je dat dan?
*hint-hint* F5 al geprobeerd? :9
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_89232788
hahaha
pi_89232823
Baas _O_
  zaterdag 27 november 2010 @ 19:18:22 #283
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_89232846
Kon je die twee reacties niet in 1 post doen? :P
+1, reactie op deze reactie, nog eens +1
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  zaterdag 27 november 2010 @ 19:19:06 #284
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_89232876
Met toestemming van TS zou ik die overigens kunnen aanpassen voor jullie. ;)
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_89233157
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 19:19 schreef shiznuts het volgende:
Met toestemming van TS zou ik die overigens kunnen aanpassen voor jullie. ;)
:P

Zou mooi zijn..
Maar de huidige selectie is de huidige selectie niet meer ;) Dit is de selectie van 2008/2009.. :)
pi_89233423
quote:
2s.gif Op zaterdag 27 november 2010 18:46 schreef dockx het volgende:

[..]

Heb jij er een goede/geschikte foto voor dan?
Wat dacht je hiervan?

pi_89233474
en nu moeten we aangeven waar we zitten?

pijltje wijs naar F7 :P
what you see, is what you get!
pi_89233988
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 19:36 schreef IV_Xample het volgende:
en nu moeten we aangeven waar we zitten?

pijltje wijs naar F7 :P
tja ik ben geen Iteejer en ik kan nie Sjoppen nie :')

Kan ook alleen maar wijzen naar "E" ^O^
pi_89234264
Ik kan binnenkort wel eens kijken hoe dat te doen :D ..
  zaterdag 27 november 2010 @ 20:17:33 #290
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_89234847
Heb je niet veel meer dan paint voor nodig hoor. Voorbeeld:

(ik kan dit natuurlijk niet voor jullie gaan bijhouden, maar dit is dus zelf prima haalbaar in paint)
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_89235352
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 20:17 schreef shiznuts het volgende:
Heb je niet veel meer dan paint voor nodig hoor. Voorbeeld:
[ afbeelding ]
(ik kan dit natuurlijk niet voor jullie gaan bijhouden, maar dit is dus zelf prima haalbaar in paint)
Dat kan ik ook nog wel bijhouden inderdaad..
Maar een mouseover functie zou helemaal ideaal zijn.
Of zou dat niet kunnen met een afbeelding?
Bijvoorbeeld van lege plattegrond naar een plattegrond waarop je iedereen ziet zitten.. O-)

Ik vraag het wel even in het testtopic.. :D
pi_89238276


nog even nagenieten _O_
pi_89253792
Lekker balletje Vlaar. :')
  FOK!fotograaf zondag 28 november 2010 @ 15:54:06 #294
200114 Mascleta
Non me ne frega un cazzo!
pi_89258602
Goed bezig met die restyling!

Het officiële NAC Topic #21 - Er is maar één club in Brabant
Het officiële NAC Topic #21 - Waar we zwaaien naar het oosten
Het officiële NAC Topic #21 - Niemand wint er in Breda

ach, genoeg mogelijkheden weer.

*wijst naar GG
Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----
pi_89258740
Ik stem voor optie 3 :P
pi_89261045
ik zou zeggen optie 1 :)
what you see, is what you get!
pi_89266049
S
pi_89266052
P
pi_89266058
A
pi_89266063
M
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')