Daar geef ik je gelijk in ..quote:. Dus zonder jou is het inderdaad een stuk prettiger toeven hier, denk ik zo.
Ho ho, middenmoot? Subtop hoorquote:Op zondag 13 september 2009 22:42 schreef Cheiron het volgende:
Met Leo erin kwam NAC opeens 3 keer door. Dat is geen toeval. Gewoon een goede voetballer, zeker voor de middenmoot van de eredivisie. Dutchiebre moet gewoon zn pilletjes nemen. Damn
Dat is toch altijd zo? Alle Ajacieden zijn trollen hier op Fok, dat is namelijk lekker makkelijk nadenken.quote:Op maandag 14 september 2009 09:53 schreef Prosac het volgende:
Spuit 11: Als er echt afgezeken wordt, dan doen we daar ook wel iets aan. Maar ik/wij kennen Denthemen inmiddels goed genoeg om te weten of iets serieus of trollend is bedoeld. Bovendien bracht Leonardo inderdaad ineens nogal wat gevaar met zich mee en aantal leuke -net mislukte- acties, dus ik kan me niet voorstellen dat het trollend bedoeld is geweest.
En als je ook nog eens gaat posten "Nu is het wachten op de eerste AJAKS "fan" posts :-) .." dan denk ik dat je sowieso te snel overal een troll in ziet.
Eén wedstrijdje, valt mee hoor. Vorige wedstrijd wonnen ze gewoon en ze staan nog altijd in de top 10. Totale offday blijkbaar, niks aan te doen, liever in Amsterdam dan in Tilburg of Waalwijk of een andere degradatiekandidaat zullen we maar zeggen. Ze zullen, mag ik aannemen, weer scherp zijn.quote:Op maandag 14 september 2009 10:05 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat is toch altijd zo? Alle Ajacieden zijn trollen hier op Fok, dat is namelijk lekker makkelijk nadenken.
Ontopic; ik snap niet wat er met NAC aan de hand is, ze presteren ondermaats voor hun doen.
63' Wissel NAC: Leonardo voor Amoahquote:
Gefeliciteerd ouwe!quote:Op maandag 14 september 2009 22:19 schreef DutchieBre het volgende:
Excuses vind ik wel heel ver gaan, maar, ben weer redelijk bij mijn positieven ja, en heb prima geslapen.
Misschien waren het de zenuwen dat ik sinds vandaag een vrouw heb ipv een vriendinnetje. Maargoed, ik zal me niet meer laten opnaaien (ok, dat zal ik waarschijnlijk wel, maar zal proberen er niet meer op te reageren).
After all blijf ook ik gewoon een NAC en voetbal supporter, zoals de meeste mensen hier, en vind het leuk om er af en toe eens over te kletsen
..
Mensen die trouwenquote:Op maandag 14 september 2009 22:19 schreef DutchieBre het volgende:
Excuses vind ik wel heel ver gaan, maar, ben weer redelijk bij mijn positieven ja, en heb prima geslapen.
Misschien waren het de zenuwen dat ik sinds vandaag een vrouw heb ipv een vriendinnetje. Maargoed, ik zal me niet meer laten opnaaien (ok, dat zal ik waarschijnlijk wel, maar zal proberen er niet meer op te reageren).
After all blijf ook ik gewoon een NAC en voetbal supporter, zoals de meeste mensen hier, en vind het leuk om er af en toe eens over te kletsen
..
Ben er zelf ook bij, alleen via superpingels dus is kijken waar we zitten.quote:Stillem ie ie - NAC uitverkocht
Afgelopen zaterdag startte de voorverkoop voor de uitwedstrijd voor de beker tegen de stillen uit het niet zo wijze oosten. Nog voor de middag begon, waren alle 800 kaarten verkocht. Het uitvak zit dus ram en ramvol de 23e.
Ik ben ook een keer via superpingels naar een wedstrijd van W2 geweest. Wel alweer een jaartje geleden, kreeg toen onbeperkt consumptie bonnen dus dat was niet verkeerd. Hoop voor je dat dat nog steeds zo is.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:12 schreef Marioow het volgende:
[..]
Ben er zelf ook bij, alleen via superpingels dus is kijken waar we zitten.
Ja, dan was het misschien een andere uitslag geworden. 6-1 ofzo. Het was ook letterlijk de enigste normale kans van NAC in heel de wedstijd.quote:Op dinsdag 15 september 2009 09:28 schreef Jnk18 het volgende:
Verder vond ik het zelf ook erg verrassend dat NAC totaal geen kans had, nouja misschien als Amoah die kopbal erin had gekopt misschien was het dan een andere wedstrijd geweest.. mja als
Dat klinkt niet slecht:P We zullen ook vast niet de enige NAC supporters tussen het W2 publiek zijn.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:20 schreef Thieske het volgende:
[..]
Ik ben ook een keer via superpingels naar een wedstrijd van W2 geweest. Wel alweer een jaartje geleden, kreeg toen onbeperkt consumptie bonnen dus dat was niet verkeerd. Hoop voor je dat dat nog steeds zo is.![]()
Als het goed is ben ik er ook bij, even afwachten of een vriend van me een W2 seizoenkaart te pakken kan krijgen om kaarten te halen.
Opbokken, er is maar 1 echt NAC clublied!quote:Op vrijdag 18 september 2009 20:19 schreef fransbreda het volgende:
http://www.bredavandaag.nl/nac/2009-09-17/nieuw-clublied-voor-nac
Het nummer zal de komende tijd voor, tijdens en na iedere wedstrijd worden gedraaid in het stadion.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 23 september 2009 22:20 schreef Thieske het volgende:
Geweldig. Mooier kun je wat mij betreft niet winnen.
Was het interview spraakmakend of letterlijk onbegrijpelijk?quote:Op woensdag 23 september 2009 22:18 schreef DutchieBre het volgende:
Onbegrijpelijk ok, daarmee bedoel ik uiteraard het interview dat Leo na de match gaf aan Jan Joost
Na de 2 - 0 had ik het gevoel dat het gedaan was, maar dankzij een dom dom dom Willem II mogen we ons toch weer gaan opmaken voor een nieuwe leuke en spannende uit match in de beker
Steenkolen Nederlands.quote:Op woensdag 23 september 2009 22:27 schreef Stofje het volgende:
[..]
Was het interview spraakmakend of letterlijk onbegrijpelijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |