abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72715539
quote:
. Dus zonder jou is het inderdaad een stuk prettiger toeven hier, denk ik zo.
Daar geef ik je gelijk in ..

Doei !!
  zondag 13 september 2009 @ 22:42:07 #122
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_72715566
Met Leo erin kwam NAC opeens 3 keer door. Dat is geen toeval. Gewoon een goede voetballer, zeker voor de middenmoot van de eredivisie. Dutchiebre moet gewoon zn pilletjes nemen. Damn
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_72722320
quote:
Op zondag 13 september 2009 22:42 schreef Cheiron het volgende:
Met Leo erin kwam NAC opeens 3 keer door. Dat is geen toeval. Gewoon een goede voetballer, zeker voor de middenmoot van de eredivisie. Dutchiebre moet gewoon zn pilletjes nemen. Damn
Ho ho, middenmoot? Subtop hoor
- NAC Breda -
  maandag 14 september 2009 @ 09:53:22 #124
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_72722976
Spuit 11: Als er echt afgezeken wordt, dan doen we daar ook wel iets aan. Maar ik/wij kennen Denthemen inmiddels goed genoeg om te weten of iets serieus of trollend is bedoeld. Bovendien bracht Leonardo inderdaad ineens nogal wat gevaar met zich mee en aantal leuke -net mislukte- acties, dus ik kan me niet voorstellen dat het trollend bedoeld is geweest.

En als je ook nog eens gaat posten "Nu is het wachten op de eerste AJAKS "fan" posts :-) .." dan denk ik dat je sowieso te snel overal een troll in ziet.
pi_72723171
quote:
Op maandag 14 september 2009 09:53 schreef Prosac het volgende:
Spuit 11: Als er echt afgezeken wordt, dan doen we daar ook wel iets aan. Maar ik/wij kennen Denthemen inmiddels goed genoeg om te weten of iets serieus of trollend is bedoeld. Bovendien bracht Leonardo inderdaad ineens nogal wat gevaar met zich mee en aantal leuke -net mislukte- acties, dus ik kan me niet voorstellen dat het trollend bedoeld is geweest.

En als je ook nog eens gaat posten "Nu is het wachten op de eerste AJAKS "fan" posts :-) .." dan denk ik dat je sowieso te snel overal een troll in ziet.
Dat is toch altijd zo? Alle Ajacieden zijn trollen hier op Fok, dat is namelijk lekker makkelijk nadenken.
Ontopic; ik snap niet wat er met NAC aan de hand is, ze presteren ondermaats voor hun doen.
  maandag 14 september 2009 @ 10:08:55 #126
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_72723233
Ik vond het ook onthutsend wat NAC liet zien, los zand. Ajax speelde ook niet slecht, maar NAC bood bijzonder weinig tegenstand.
Dat heb ik wel anders gezien..
  maandag 14 september 2009 @ 14:35:59 #127
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_72729692
Juist de reacties van Dutchiebre maken het voor Ajaxsupporters (die daar niet eens voor hoeven te posten) nog leuk om dit topic te lezen. Verder zou het kansloos zijn om te trollen tegen normale supporters als Stofje, Thieske en de andere NAC'cers, die heb ik namelijk zelf nog nooit triest bezig gezien.

NAC staat er nog steeds prima voor, had een offday en dat kun je beter uit tegen Ajax hebben (waar je met een goede dag ook gewoon kan verliezen) dan thuis tegen ADO Den Haag. Dus niks aan de hand, leuke Europese wedstrijden gezien, staan nog gewoon op plekkie 8 en de volgende wedstrijd begint weer met 0-0.

NAC blijft een mooie club, daar verandert een complete zaadpot tegen mijn club helemaal niks aan.
Gourmetten of steengrillen?
pi_72729791
quote:
Op maandag 14 september 2009 10:05 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Dat is toch altijd zo? Alle Ajacieden zijn trollen hier op Fok, dat is namelijk lekker makkelijk nadenken.
Ontopic; ik snap niet wat er met NAC aan de hand is, ze presteren ondermaats voor hun doen.
Eén wedstrijdje, valt mee hoor. Vorige wedstrijd wonnen ze gewoon en ze staan nog altijd in de top 10. Totale offday blijkbaar, niks aan te doen, liever in Amsterdam dan in Tilburg of Waalwijk of een andere degradatiekandidaat zullen we maar zeggen. Ze zullen, mag ik aannemen, weer scherp zijn.

Ben trouwens benieuwd of Dutchiebre vannacht lekker geslapen heeft en weer wat bij positieven is. Een excuus zouden wij én de Ajax-supporters ongetwijfeld wel accepteren . Het grappige is namelijk dat ikzelf ook altijd wat moeite had met Ajacieden en hun vermeende arrogantie, maar juist op FOK! heb ik de Ajacieden weer wat meer leren waarderen. Op dit forum reageren de meesten gewoon leuk en ach, het blijven supporters, dus een sneertje hier en daar moet kunnen.
pi_72730854
quote:
Op zondag 13 september 2009 21:53 schreef RayMania het volgende:
[..]

Amoah.
63' Wissel NAC: Leonardo voor Amoah

Kleine kans dat Amoah die kans nog mist. Weet overigens niet wie het wel was.

Verder zwaar beroerde wedstrijd, na 2-0 maar snel TV uitgezet en huilend in bed gaan liggen. had goede hoop op een gelijkspel maar die voorspelling heb ik maar snel bijgesteld. 6-0 valt uiteindelijk nog mee na die 4-0 in de eerste helft. Als Ajax een beetje zijn best had gedaan had et zoizo 8/9-0 kunnen worden, want NAC vond het allemaal niet zo erg.
pi_72733433
Het was een serieuze opmerking, Leonardo was de enige speler van NAC gister die regelmatig opdook in de Ajax verdediging. Als hij wat meer mensen mee had gekregen dan had NAC nog wel wat kansen gekregen
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_72746316
Excuses vind ik wel heel ver gaan, maar, ben weer redelijk bij mijn positieven ja, en heb prima geslapen .
Misschien waren het de zenuwen dat ik sinds vandaag een vrouw heb ipv een vriendinnetje . Maargoed, ik zal me niet meer laten opnaaien (ok, dat zal ik waarschijnlijk wel, maar zal proberen er niet meer op te reageren).

After all blijf ook ik gewoon een NAC en voetbal supporter, zoals de meeste mensen hier, en vind het leuk om er af en toe eens over te kletsen ..
pi_72757317
quote:
Op maandag 14 september 2009 22:19 schreef DutchieBre het volgende:
Excuses vind ik wel heel ver gaan, maar, ben weer redelijk bij mijn positieven ja, en heb prima geslapen .
Misschien waren het de zenuwen dat ik sinds vandaag een vrouw heb ipv een vriendinnetje . Maargoed, ik zal me niet meer laten opnaaien (ok, dat zal ik waarschijnlijk wel, maar zal proberen er niet meer op te reageren).

After all blijf ook ik gewoon een NAC en voetbal supporter, zoals de meeste mensen hier, en vind het leuk om er af en toe eens over te kletsen ..
Gefeliciteerd ouwe!
- NAC Breda -
pi_72757643
Zo dat was even leuk om door te lezen

Verder vond ik het zelf ook erg verrassend dat NAC totaal geen kans had, nouja misschien als Amoah die kopbal erin had gekopt misschien was het dan een andere wedstrijd geweest.. mja als

@DutchieBre: laat je niet kennen joh snap de frustratie maar de meeste Ajacieden op het forum kunnen ook wel normaal posten hoor.
pi_72760326
Wat is er trouwens met Penders aan de hand? Die zag er echt uit als een veteranen-voetballer bij die actie van Suarez.
pi_72760364
quote:
Op maandag 14 september 2009 22:19 schreef DutchieBre het volgende:

Mensen die trouwen !!!!
pi_72760377
Gefeliciteerd Dutchiebre
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_72761774
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 11:14 schreef denthemen het volgende:
Gefeliciteerd Dutchiebre
Sarcast .
Nee, flauw, maar gefeliciteerd!
pi_72770259
Eind goed, al goed.
  dinsdag 15 september 2009 @ 18:54:27 #139
173605 fransbreda
NACBREDA ® ©
pi_72774992
Gefeliciteerd met het einde van je leven.
pi_72775633
quote:
Stillem ie ie - NAC uitverkocht

Afgelopen zaterdag startte de voorverkoop voor de uitwedstrijd voor de beker tegen de stillen uit het niet zo wijze oosten. Nog voor de middag begon, waren alle 800 kaarten verkocht. Het uitvak zit dus ram en ramvol de 23e.
Ben er zelf ook bij, alleen via superpingels dus is kijken waar we zitten.
pi_72775922
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 19:12 schreef Marioow het volgende:

[..]

Ben er zelf ook bij, alleen via superpingels dus is kijken waar we zitten.
Ik ben ook een keer via superpingels naar een wedstrijd van W2 geweest. Wel alweer een jaartje geleden, kreeg toen onbeperkt consumptie bonnen dus dat was niet verkeerd. Hoop voor je dat dat nog steeds zo is.

Als het goed is ben ik er ook bij, even afwachten of een vriend van me een W2 seizoenkaart te pakken kan krijgen om kaarten te halen.
pi_72776737
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 09:28 schreef Jnk18 het volgende:

Verder vond ik het zelf ook erg verrassend dat NAC totaal geen kans had, nouja misschien als Amoah die kopbal erin had gekopt misschien was het dan een andere wedstrijd geweest.. mja als
Ja, dan was het misschien een andere uitslag geworden. 6-1 ofzo. Het was ook letterlijk de enigste normale kans van NAC in heel de wedstijd.
pi_72777072
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 19:20 schreef Thieske het volgende:

[..]

Ik ben ook een keer via superpingels naar een wedstrijd van W2 geweest. Wel alweer een jaartje geleden, kreeg toen onbeperkt consumptie bonnen dus dat was niet verkeerd. Hoop voor je dat dat nog steeds zo is.

Als het goed is ben ik er ook bij, even afwachten of een vriend van me een W2 seizoenkaart te pakken kan krijgen om kaarten te halen.
Dat klinkt niet slecht:P We zullen ook vast niet de enige NAC supporters tussen het W2 publiek zijn.
pi_72777299
Dank jullie allemaal ..

Het einde van mijn leven
  vrijdag 18 september 2009 @ 20:19:11 #145
173605 fransbreda
NACBREDA ® ©
pi_72886397

http://www.bredavandaag.nl/nac/2009-09-17/nieuw-clublied-voor-nac

Het nummer zal de komende tijd voor, tijdens en na iedere wedstrijd worden gedraaid in het stadion.

pi_72886525
Pfff, hebben ze niks beters te doen ofzo?
Wat een rommel zeg
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_72887532
Moeten we hier blij van worden of wat is hier de bedoeling van?
pi_72887916
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 20:19 schreef fransbreda het volgende:

http://www.bredavandaag.nl/nac/2009-09-17/nieuw-clublied-voor-nac

Het nummer zal de komende tijd voor, tijdens en na iedere wedstrijd worden gedraaid in het stadion.

Opbokken, er is maar 1 echt NAC clublied!
- NAC Breda -
pi_72889548
Wat een gouden strotjes ook.
pi_72931815
De spelers hebben er te veel naar geluisterd, ze waren er (fysiek) bij. Dat was dan ook alles.
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_72932657
Ze hebben zo ontzettend toegeleefd richting Villarreal dat het lijkt of die teleurstelling niet meer te boven is gekomen. Erg jammer .. Met deze spelersgroep zou iedereen verslagen kunnen worden, maar dan moet er wel een echte NOAD mentaliteit zijn, en die is helaas nergens te vinden momenteel ..

Wel jammer zo met het beker duel tegen de Stillems zo voor de boeg, ik ben bang dat we er uit gewipt zullen worden ..
  woensdag 23 september 2009 @ 13:06:44 #153
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_73035596
Dat de beste moge winnen vanavond!
[b]@RemiLehmann[/b]
pi_73053084
Leuk.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_73053726
jemig wat een rare wedstrijd
2-0 achter na 65 minuten en dan nog winnen met 2-3
ongelooflijk
en wat een spektakel :0
what you see, is what you get!
pi_73053744
Onbegrijpelijk ok, daarmee bedoel ik uiteraard het interview dat Leo na de match gaf aan Jan Joost

Na de 2 - 0 had ik het gevoel dat het gedaan was, maar dankzij een dom dom dom Willem II mogen we ons toch weer gaan opmaken voor een nieuwe leuke en spannende uit match in de beker
pi_73053797
Geweldig. Mooier kun je wat mij betreft niet winnen.
pi_73053977
quote:
Op woensdag 23 september 2009 22:20 schreef Thieske het volgende:
Geweldig. Mooier kun je wat mij betreft niet winnen.
Op vrijdag 28 september 2012 20:00 schreef roos85 het volgende:
Je kunt wel merken dat JJ wel verstand van zaken heeft..
pi_73054111
quote:
Op woensdag 23 september 2009 22:18 schreef DutchieBre het volgende:
Onbegrijpelijk ok, daarmee bedoel ik uiteraard het interview dat Leo na de match gaf aan Jan Joost

Na de 2 - 0 had ik het gevoel dat het gedaan was, maar dankzij een dom dom dom Willem II mogen we ons toch weer gaan opmaken voor een nieuwe leuke en spannende uit match in de beker
Was het interview spraakmakend of letterlijk onbegrijpelijk?
pi_73054137
quote:
Op woensdag 23 september 2009 22:27 schreef Stofje het volgende:

[..]

Was het interview spraakmakend of letterlijk onbegrijpelijk?
Steenkolen Nederlands.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')