Niet helemaalquote:Op maandag 27 november 2006 20:23 schreef Helsie het volgende:
(Schaamteloze copy-paste uit het vorige topic)
Nou, aangezien je daar ontzettend trots op bent: GEFELICITEERD!quote:Op dinsdag 28 november 2006 00:39 schreef DarkShine het volgende:
... heb ik gemist omdat ik op KV was.
Was meer omdat die wedstrijden me op dat moment niet aanspraken, en een Mechelse stadsderby of een clash met den Antwerp wel.quote:Op dinsdag 28 november 2006 08:04 schreef Helsie het volgende:
[..]
Nou, aangezien je daar ontzettend trots op bent: GEFELICITEERD!![]()
Lekker belangrijk zeg.quote:Op maandag 27 november 2006 23:15 schreef Thieske het volgende:
Mooi dat Edje niet in de OP staat!
Zou wel leuk zijn als er een nieuwe afbeelding komt anders,zien we deze in deel 15 nog.quote:Op dinsdag 28 november 2006 18:29 schreef Polvere het volgende:
Puike afbeelding overigens in de TT. Ondanks dat het al deel 9 is, uiteraard. Dan nóg is ie puik.
Da's toch ook een trouwe??quote:Op maandag 27 november 2006 23:15 schreef Thieske het volgende:
Mooi dat Edje niet in de OP staat!
Neequote:
Ik ben inderdaad vaak negatief maar baal ook als NAC verliest,en ik ga nog steeds regelmatig naar NAC.quote:
Dat balen komt meestel niet echt over. Het zag er altijd uit alsof je er genoegen in schepte om te lachen en te roepen dat NAC verloren had. "Zie je wel" "Sukkels" "Pannenkoeken" etc... DUs wat positiever reageren is wellicht stap 1 om wat breder geaccepteerd te worden in dit topic...quote:Op dinsdag 28 november 2006 20:59 schreef edje34 het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad vaak negatief maar baal ook als NAC verliest,en ik ga nog dteeds regelmatig naar NAC.
Ik beloof ook hierbij wat vaker positiever te reageren.
Goeie zaakwaarnemer + eeuwenoude naïviteit van NAC.quote:Op maandag 4 december 2006 18:50 schreef Superheld het volgende:
Waarom hebben ze pinas eigenlijk ooit gehaald?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |