Nou nee. F = M*a dus hooguit de massa als conversie. Kracht en versnelling zijn recht evenredig aan elkaarquote:Op woensdag 6 mei 2009 21:24 schreef Peterselieman het volgende:
Aanzetversnelling is iets anders dan aanzetkracht, dus daar zit nogal een verschil in.
En juist die massa speelt de belangrijkste rol in het geheel.quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou nee. F = M*a dus hooguit de massa als conversie. Kracht en versnelling zijn recht evenredig aan elkaar
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | | | | Verboden voor de | | trein te springen | | | | Groetjes Fles | |___________________| | | | | | | | | | | | _____|_____ |
maar dan moet je met een zware goederentrein wel heel erg oppassen dat je koppelingen het niet begeven..quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:31 schreef Ou-Tannu het volgende:
maar als je geen vermogensbeperking meer hebt van de bovenleiding...
dan kan je natuurlijk op veel meer assen een motortje knopenwaardoor de aanzet kracht toe kan nemen.
quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:35 schreef dennistd het volgende:
[..]
maar dan moet je met een zware goederentrein wel heel erg oppassen dat je koppelingen het niet begeven..
Dan kunnen de Oostenrijkers jaloers gemaakt worden die het nu nog doen met een RailJet via de bovenleiding.quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:31 schreef Ou-Tannu het volgende:
maar als je geen vermogensbeperking meer hebt van de bovenleiding...
dan kan je natuurlijk op veel meer assen een motortje knopenwaardoor de aanzet kracht toe kan nemen.
Enkel om geen "tvp" te hoeven posten. Die hippe Japanse treinen uit 't vorige topic overtref ik toch niet meerquote:
Kom op zeg je hebt toch wel IETS te melden?quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:48 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Enkel om geen "tvp" te hoeven posten. Die hippe Japanse treinen uit 't vorige topic overtref ik toch niet meer
Sinds ik een eigen auto heb ga ik nooit meer met de trein, maar vind 't nog wel leuk om jullie erover bezig te zienquote:Op woensdag 6 mei 2009 21:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kom op zeg je hebt toch wel IETS te melden?
Ik denk het haast wel.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:06 schreef James1988 het volgende:
@TT: Blijven de VIRMs dan nog vrolijk doorpiepen?
Dat, en het slurpende geluid van de waterstofpompquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:06 schreef James1988 het volgende:
@TT: Blijven de VIRMs dan nog vrolijk doorpiepen?
Wat ben ik dan ook opgelucht dat de Eurostar nu sneller door Zuidoost-Engeland raast.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:14 schreef Guard het volgende:
TerugVindPlaatje:
[ afbeelding ]
London, St Pancras.
In Oktober ben ik er weer
Wel met elektriciteit die door kerncentrales opgewekt worden.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:12 schreef James1988 het volgende:
Mooi.
Maar nee, doe maar geen H2-treinen. Een bovenleiding + panto is veel toffer imo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |