+20 vind ik nog wel te doen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 10:44 schreef James1988 het volgende:
Vanochtend ruim +20 opgelopen, goed bezig NS.
Te Breda vertrok mijn stoptrein naar Utrecht oorspronkelijk om 8.25. De IC naar Venlo van 8.21 had +5, en die zou eerst vertrekken. +6 toen dus. Vervolgens kwam er nog een goederentrein voorbijknallen, uiteindelijk met +8 vertrokken uit Breda.
In Tilburg bleef de trein op 8.55 wachten, terwijl een andere IC inmiddels ernaaststond, die ook eerder vertrok. Verdergereden, en tussen Boxtel en Den Bosch nog eens een ruime 5 minuten stilgestaan - "I.v.m. werkzaamheden is er maar één spoorbaan beschikbaar, we moeten nu wachten tot wij erlangsmogen."
En als kers op de taart werd omgeroepen dat er een kleine wijziging was in het reisplan van de trein: hij zou niet meer naar Utrecht gaan, maar naar Nijmegen.
Met een ruime +20 aangekomen in Den Bosch - way to go.
Eigenlijk moet Tijn 25 euro extra betalen, en nog 50 euro extra als de IRM een getal tussen de 9547 en 9597 heeft.quote:Op woensdag 6 mei 2009 04:24 schreef NikkelCobalt het volgende:
[..]
Wil Tijn zsm even 25 euro aftikken vanwege voeten op de bank? Oh nee, wacht, het is een VIRM, hij zou geld toe moeten krijgen hiervoor
Nog zo'n schommelfetisjist hoorquote:Op woensdag 6 mei 2009 16:02 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Eigenlijk moet Tijn 25 euro extra betalen, en nog 50 euro extra als de IRM een getal tussen de 9547 en 9597 heeft.
Wie heeft ze geleased dan?quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:07 schreef Peterselieman het volgende:
Het leasecontract is niet verlengd en derhalve zijn ze buiten dienst gesteld.
Maar om ze dan maar daar te stallen... kan dat niet elders, bij al 't ICK ofzo?quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:07 schreef Peterselieman het volgende:
Het leasecontract is niet verlengd en derhalve zijn ze buiten dienst gesteld.
Ze zullen over een tijdje denk ik wel naar Dijksgracht gaanquote:Op woensdag 6 mei 2009 18:48 schreef James1988 het volgende:
[..]
Maar om ze dan maar daar te stallen... kan dat niet elders, bij al 't ICK ofzo?
Of naar Zwolle Rangeerterrein, bij de rest van de stellen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:49 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ze zullen over een tijdje denk ik wel naar Dijksgracht gaan
Ik moet ineens denken aanquote:Op woensdag 6 mei 2009 18:14 schreef Peterselieman het volgende:
Ou-Tannu kan zijn blikkenfabriek gaan beginnen
27 april 2009quote:
Nou, het zal wel weer aan die verderfelijke drugsgebruiker liggen en zoquote:
Nu kan het nog. Over een jaar moet dit soort gekut wel voorbij zijnquote:Op woensdag 6 mei 2009 20:35 schreef daanski82 het volgende:
* daanski82 stond vanmorge rond 8.45 stil @ Almelo i.v.m. aanrijding bij Rijsen dus kon niet verder naar Amersfoort.
heb even een detour gedaan via Zutphen.
dan kan de railhummer ook rijden op de noordelijke nevenlijnenquote:
Dit is de kans voor Eurlings. Meteen vergunningen afgeven voor het bouwen van waterstoftankstations, bij een fabrikant aankloppen voor een paar testtoestellen en voila!quote:
Dan gaan we eigenlijk weer terug naar het verleden, alleen tanken we geen water maar waterstof.quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:54 schreef Ou-Tannu het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)nkzij-waterstof.html
waterstofpoweredrailhummers
Dat tekeningetje erbijquote:Op woensdag 6 mei 2009 20:54 schreef Ou-Tannu het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)nkzij-waterstof.html
waterstofpoweredrailhummers
De waterstoftreinen zouden in twee varianten kunnen bestaan: met verbrandingsmotoren of elektromotoren met brandstofcellen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:07 schreef Peterselieman het volgende:
Alleen vraag ik me af hoe snel de treinen op kunnen trekken. Want met de dieselmotoren kun je niet de aanzetversnelling halen die je met een trein met panto wel haalt.
Ik kan me herinneren dat diesellocs juist een enorme aanzetkracht hebben? Alleen krijg het maar eens op de rails.quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:07 schreef Peterselieman het volgende:
Alleen vraag ik me af hoe snel de treinen op kunnen trekken. Want met de dieselmotoren kun je niet de aanzetversnelling halen die je met een trein met panto wel haalt.
dan heeft iedereen die het van plan was zich wel voor de trein gegooid ofzo? of komen er overal hoge hekken en ongelijkvloerse overwegen?quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nu kan het nog. Over een jaar moet dit soort gekut wel voorbij zijn
Dan woon ik in Dv en duld ik niet meer van dat soort gekut op mijn Stammstreckequote:Op woensdag 6 mei 2009 21:16 schreef dennistd het volgende:
[..]
dan heeft iedereen die het van plan was zich wel voor de trein gegooid ofzo? of komen er overal hoge hekken en ongelijkvloerse overwegen?
En daarom zijn ze ook beter geschikt voor cargovervoer.quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:16 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik kan me herinneren dat diesellocs juist een enorme aanzetkracht hebben? Alleen krijg het maar eens op de rails.
Aanzetversnelling is iets anders dan aanzetkracht, dus daar zit nogal een verschil in.quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:16 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik kan me herinneren dat diesellocs juist een enorme aanzetkracht hebben? Alleen krijg het maar eens op de rails.
ah, ik zie de bordjes al staan:quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan woon ik in Dv en duld ik niet meer van dat soort gekut op mijn Stammstrecke *)
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | | | | Verboden voor de | | trein te springen | | | | Groetjes Fles | |___________________| | | | | | | | | | | | _____|_____ |
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |