abonnement Unibet Coolblue
  maandag 19 mei 2008 @ 11:52:52 #1
35189 Troel
scherp en bot
pi_58758851
Hoi.

Wij hebben begin maart een nieuwe auto besteld. Deze zou eind april, begin mei afgeleverd worden (waarschijnlijk). De week voor hemelvaartsdag kregen we de melding dat de auto in Oosterhout stond en dat we hem dus snel zouden hebben, het kenteken was inmiddels aangevraagd.

Inmiddels weten we dat de auto pas eind mei komt. Er zijn fouten gemaakt. Maar (en dan heb ik het niet over de nieuwe kentekenreeks), onze auto heeft dan een behoorlijk oud kenteken. Het kenteken is anderhalve maand eerder aangevraagd dan de auto afgeleverd wordt. Waar je dus nu al ZS ziet rijden en straks de nieuwe reeks, zitten wij in de ZP reeks. Kortom, ondanks dat de auto voor ons straks nieuw is, eind mei, is de auto niet nieuw meer en ziet een omstander ook niet meer dat hij nieuw is, hetgeen nou juist leuk is aan een nieuwe auto.

Is het normaal dat ik van de verkoper een goed excuus, korting, vergoeding, noem maar op verwacht hiervoor? Tenslotte heeft hij geblunderd met het transport regelen.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 19 mei 2008 @ 11:57:12 #2
35189 Troel
scherp en bot
pi_58758941
Toevoeging:

dat het niet een kenteken uit de nieuwe reeks is, maakt ons niet uit. Het gaat er puur om dat de levering zo lang duurt en dat we de auto dus pas erg laat krijgen en hij dus al wel lang op kenteken staat!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_58758986
Staat er een levertijd op de koop overeenkomst? (let ook op de voorwaarden!)
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_58759053
quote:
Op maandag 19 mei 2008 11:57 schreef Troel het volgende:
Toevoeging:

dat het niet een kenteken uit de nieuwe reeks is, maakt ons niet uit. Het gaat er puur om dat de levering zo lang duurt en dat we de auto dus pas erg laat krijgen en hij dus al wel lang op kenteken staat!
Dat maakt toch allemaal niks uit, het gaat om de datum toelating op de weg . Je hebt geen recht op enige vergoeding , je betaald immers ook nog niet voor de auto.

Waardevermindering halve maand / 1 maand in deze periode is ook minimaal , stel het gebeurd je in december en je krijgt hem pas in januari heb je wel recht op vergoeding dan is er namelijk een ander jaartal wat voor waardevermindering zorgt.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  maandag 19 mei 2008 @ 12:04:07 #5
35189 Troel
scherp en bot
pi_58759075
Nee, die staat er niet op. Dit omdat ze nooit precies weten wanneer de auto natuurlijk gemaakt wordt. Wat dat betreft zou hij ook pas in december geleverd kunnen worden, dat snap ik.
Maar het bericht waarin gemeld wordt dat de auto sneller afgeleverd wordt dan verwacht heb ik nog wel in mijn bezit (erg fijn, mail ).
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 19 mei 2008 @ 12:05:52 #6
35189 Troel
scherp en bot
pi_58759109
quote:
Op maandag 19 mei 2008 12:02 schreef Joene het volgende:

[..]

Dat maakt toch allemaal niks uit, het gaat om de datum toelating op de weg . Je hebt geen recht op enige vergoeding , je betaald immers ook nog niet voor de auto.

Waardevermindering halve maand / 1 maand in deze periode is ook minimaal , stel het gebeurd je in december en je krijgt hem pas in januari heb je wel recht op vergoeding dan is er namelijk een ander jaartal wat voor waardevermindering zorgt.
APK gaat ook over datum op de weg? En wat is datum op de weg? Waar kan ik dat terugzoeken?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_58759140
quote:
Op maandag 19 mei 2008 12:05 schreef Troel het volgende:

[..]

APK gaat ook over datum op de weg? En wat is datum op de weg? Waar kan ik dat terugzoeken?
Je moet even googlen op datum eerste toelating
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  maandag 19 mei 2008 @ 12:13:46 #8
169701 HugoBaas
Ik ben niet meer hier
pi_58759233
Op de site van de rdw kan je van elk kenteken opvragen wanneer de eerste toelating op de weg is geweest.
Op maandag 29 maart 2010 19:12 schreef Spoortie het volgende:
Ah, dan vind ik het ook redelijk als ik in naam van alle autisten op FoK! een topic mag openen dat die HugoBaas die ene ziekte met twee k's mag krijgen, of mag dat dan weer niet?
pi_58759380
Mensen die zich druk maken over een "oud" kenteken Wacht dan tot de nieuwe 3-letterige reeks.

Als het puur om de (te) lange levertijd gaat heb je opzich een punt, maar als er geen harde datum is afgesproken heb je denk ik geen poot om op de staan.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  maandag 19 mei 2008 @ 12:22:40 #10
35189 Troel
scherp en bot
pi_58759383
quote:
Op maandag 19 mei 2008 12:13 schreef HugoBaas het volgende:
Op de site van de rdw kan je van elk kenteken opvragen wanneer de eerste toelating op de weg is geweest.
Die toelating is dan nog niet geweest, want ik kan de gegevens nog niet opvragen.

Ik heb net al mijn man gebeld, die gaat contact opnemen met de garage. Ik koop een nieuwe auto, leg daar duizenden euro's voor neer en uiteindelijk krijg ik een auto waarvan ik niet eens het gevoel heb dat ie nieuw is.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 19 mei 2008 @ 12:25:11 #11
169701 HugoBaas
Ik ben niet meer hier
pi_58759424
Als je hem nog niet kan vinden dan krijg je dus een nieuwe auto.
Aangezien de eerste toelating nog niet is geweest. Dat kenteken boeit geen reet.
Waar maak je je druk om. Auto is toch nieuw uit de fabriek en je bent de eerste die er in rijd straks.
Op maandag 29 maart 2010 19:12 schreef Spoortie het volgende:
Ah, dan vind ik het ook redelijk als ik in naam van alle autisten op FoK! een topic mag openen dat die HugoBaas die ene ziekte met twee k's mag krijgen, of mag dat dan weer niet?
  maandag 19 mei 2008 @ 12:25:32 #12
199535 DroogDok
Sandcastle
pi_58759432
quote:
Op maandag 19 mei 2008 12:22 schreef Troel het volgende:

[..]

Die toelating is dan nog niet geweest, want ik kan de gegevens nog niet opvragen.

Ik heb net al mijn man gebeld, die gaat contact opnemen met de garage. Ik koop een nieuwe auto, leg daar duizenden euro's voor neer en uiteindelijk krijg ik een auto waarvan ik niet eens het gevoel heb dat ie nieuw is.
Sowieso dom om al particulier een nieuwe auto te kopen vind ik, maar dat is een andere discussie.

En je hebt je man gebeld en die gaat wel even de garage bellen, bel dan zelf.....
Grote bek op een forumpje, maar als het puntje bij paaltje komt toch een bange muis? Emancipatie in optima forma.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  maandag 19 mei 2008 @ 12:25:48 #13
35189 Troel
scherp en bot
pi_58759435
quote:
Op maandag 19 mei 2008 12:22 schreef DroogDok het volgende:
Mensen die zich druk maken over een "oud" kenteken Wacht dan tot de nieuwe 3-letterige reeks.

Als het puur om de (te) lange levertijd gaat heb je opzich een punt, maar als er geen harde datum is afgesproken heb je denk ik geen poot om op de staan.
Dat het een kenteken uit de oude reeks is, zal me aan mijn kont roesten. Als ik een nieuw kenteken had willen hebben, dan had ik gewacht tot ze daadwerkelijk uitgegeven werden.

Er staan in de voorwaarden wel bepalingen wat betreft het te laat leveren, maar ik gok dat ze dat zo dichtgetimmerd hebben dat je daar toch niets aan hebt.
Volgens de voorwaarden moet er wel een datum afgesproken zijn, dus ik ga de papieren maar eens bij elkaar zoeken.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 19 mei 2008 @ 12:28:07 #14
35189 Troel
scherp en bot
pi_58759472
quote:
Op maandag 19 mei 2008 12:25 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Sowieso dom om al particulier een nieuwe auto te kopen vind ik, maar dat is een andere discussie.

En je hebt je man gebeld en die gaat wel even de garage bellen, bel dan zelf.....
Grote bek op een forumpje, maar als het puntje bij paaltje komt toch een bange muis? Emancipatie in optima forma.
Nee, maar ik weet ook dat als ik de dealer ga bellen dat ik eerder de neiging heb om hem zijn huid vol te schelden en dan gaat er helemaal niets meer gebeuren. Mijn man is wat handiger daarin Die blijft ook wat rustiger en loopt niet meteen witheet aan zoals ik.

Waarom is het dom om een nieuwe auto te kopen? Wij wilden graag een bepaalde auto, hadden hem op korte ( ) termijn nodig en tweedehands is deze auto nog niet te krijgen. Leasen is voor ons stukken duurder dan zelf aanschaffen.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  † In Memoriam † maandag 19 mei 2008 @ 12:31:31 #15
43556 miss_dynastie
pi_58759534
'Waarschijnlijk begin mei' wordt eind mei? Denk niet dat je daar nou heel veel compensatie of excuus voor kan verwachten. Volgens mij is het in die branche vrij geaccepteerd dat het weleens een paar weekjes later kan worden, zie ook de 'waarschijnlijk'. Leuk is het niet, wel gebruikelijk.

En waarom heb je niet het gevoel dat ie nieuw is? Vanwege het kenteken dat je niks kan schelen?
  maandag 19 mei 2008 @ 12:33:46 #16
8252 mvdejong
Home is where the cat is.
pi_58759576
quote:
Op maandag 19 mei 2008 12:28 schreef Troel het volgende:
Waarom is het dom om een nieuwe auto te kopen?
Een van de duurste dingen die je in het leven kunt doen : met een nieuw gekochte auto over de drempel van de dealer heenrijden. Je auto is daarmee onmiddelijk 10-20% minder waard geworden (tenzij je een auto hebt gekocht waarvoor een absurde wachtlijst bestond, zoals Ferrari's en sommige Porsches).
Sam the American Eagle : You, sir, are a demented, sick, degenerate, barbaric, naughty freako!
Alice Cooper : Why, thank you!
Sam the American Eagle : Freakos: One. Civilization: Zero.
  maandag 19 mei 2008 @ 12:33:59 #17
35189 Troel
scherp en bot
pi_58759582
Nee, vanwege het feit dat ik al weet dat ie sinds half april op een parkeerplaats in Oosterhout weg staat te rotten.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 19 mei 2008 @ 12:35:46 #18
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_58759610
Iemand de huid vol willen schelden omdat je geen 'nieuw' kenteken bij je nieuwe auto krijgt

Tering, waar gaat het heen met deze wereld
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  maandag 19 mei 2008 @ 12:38:29 #19
35189 Troel
scherp en bot
pi_58759655
quote:
Op maandag 19 mei 2008 12:35 schreef Scorpie het volgende:
Iemand de huid vol willen schelden omdat je geen 'nieuw' kenteken bij je nieuwe auto krijgt

Tering, waar gaat het heen met deze wereld
Jeetje Scorpie, lezen is ook een vak. Volgens mij had ik het topic beter gisteren kunnen openen ofzo

Het gaat mij erom dat ik straks een auto heb die al anderhalve maand in Nederland gestaan heeft met een anderhalve maand oud kenteken. Dat is in mijn ogen niet nieuw. Als ie een ZS kenteken zou hebben, dan zou ik wel zeggen, dat is nieuw.

Ik snap gewoon niet hoe een dealer met deze omvang het voor elkaar kan krijgen om dit zo te verkloten. We hadden de auto al lang en breed kunnen hebben, dan was hij wel nieuw geweest toen we hem kregen.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 19 mei 2008 @ 12:41:25 #20
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_58759711
Om welke auto gaat het?
Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
  maandag 19 mei 2008 @ 12:42:45 #21
208846 FB14
Lijpe shit ouwe!
pi_58759734
quote:
Op maandag 19 mei 2008 12:41 schreef Rosbief het volgende:
Om welke auto gaat het?
Vroeg ik me ook al af
Een troll is een troll is nooit zomaar een troll
  maandag 19 mei 2008 @ 12:42:53 #22
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_58759739
quote:
Op maandag 19 mei 2008 12:38 schreef Troel het volgende:

[..]

Jeetje Scorpie, lezen is ook een vak. Volgens mij had ik het topic beter gisteren kunnen openen ofzo

Het gaat mij erom dat ik straks een auto heb die al anderhalve maand in Nederland gestaan heeft met een anderhalve maand oud kenteken. Dat is in mijn ogen niet nieuw. Als ie een ZS kenteken zou hebben, dan zou ik wel zeggen, dat is nieuw.

Ik snap gewoon niet hoe een dealer met deze omvang het voor elkaar kan krijgen om dit zo te verkloten. We hadden de auto al lang en breed kunnen hebben, dan was hij wel nieuw geweest toen we hem kregen.
Ik denk dat je ook niet helemaal snapt hoe de wereld in elkaar zit.
Hoe lang denk je dat het duurt voordat die auto uberhaupt hier is? Geloof me, je auto is al 2 maanden oud voordat hij uberhaupt in Nederland is.
Dat er dan een kentekenplaat op komt wil niet zeggen dat hij dan pas begint te leven ofzo, of dat hij dan net nieuw is.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  maandag 19 mei 2008 @ 12:43:41 #23
169701 HugoBaas
Ik ben niet meer hier
pi_58759759
Tuurlijk is de auto wel nieuw er is immers niet mee gereden.
Als je een nieuwe auto koopt en de dealer heeft hem staan ipv dat ie uit de fabriek moet komen staat ie misschien ook al 1 of 2 maanden bij de dealer. Je redenatie raakt echt kant nog wal.
Het gaat om het feit dat er niet mee is gereden en dat jij de eerste eigenaar bent. Dat is de definitie van een nieuwe auto.
Op maandag 29 maart 2010 19:12 schreef Spoortie het volgende:
Ah, dan vind ik het ook redelijk als ik in naam van alle autisten op FoK! een topic mag openen dat die HugoBaas die ene ziekte met twee k's mag krijgen, of mag dat dan weer niet?
pi_58759784
Welke Citroën heb je gekocht?
Op donderdag 3 september 2009 23:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
niet? En je hebt er nooit werk van gemaakt? Of vind je haar er niet leuk uitzien.
Op donderdag 3 september 2009 23:10 schreef The_Dean het volgende:
Het is mijn zus, gast.
  maandag 19 mei 2008 @ 12:47:03 #25
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_58759818
Ik snap ook eigenlijk de hele heisa niet Troel. Ontleen jij de status van je auto aan het kenteken wat erop zit?
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  maandag 19 mei 2008 @ 12:55:39 #26
35189 Troel
scherp en bot
pi_58759954
quote:
Op maandag 19 mei 2008 12:42 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ik denk dat je ook niet helemaal snapt hoe de wereld in elkaar zit.
Hoe lang denk je dat het duurt voordat die auto uberhaupt hier is? Geloof me, je auto is al 2 maanden oud voordat hij uberhaupt in Nederland is.
Dat er dan een kentekenplaat op komt wil niet zeggen dat hij dan pas begint te leven ofzo, of dat hij dan net nieuw is.
De auto is begin maart besteld, eind april was hij al een tijdje in Nederland en zou hij al vervoerd worden naar de dealer volgens de dealer. Alleen is dat nooit gebeurd.

Toen wij de auto kochten werd er verteld dat de verwachte levertijd dan en dan was. Hij zou dan met de trein vanuit Frankrijk naar Oosterhout komen (en nee, het is geen citroen) en daar zou hij schoongewassen worden (op de trein zit er een laagje overheen om te voorkomen dat hij vies wordt en de roest van de bovenleiding op de auto komt). Daarna zou hij binnen een week vervoerd worden naar Utrecht en dan had hij drie werkdagen nodig om de auto rijklaar te maken.

Dat was de afspraak en daar heeft hij zich aan te houden. Als hij dan een mailtje stuurt van "hey, de auto is al eerder in Nederland dan verwacht", dan mag je toch OP ZIJN MINST verwachten dat de levering van de auto niet LATER zal zijn dan eerst gemeld.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_58759997
quote:
Op maandag 19 mei 2008 12:38 schreef Troel het volgende:

[..]

Jeetje Scorpie, lezen is ook een vak. Volgens mij had ik het topic beter gisteren kunnen openen ofzo

Het gaat mij erom dat ik straks een auto heb die al anderhalve maand in Nederland gestaan heeft met een anderhalve maand oud kenteken. Dat is in mijn ogen niet nieuw. Als ie een ZS kenteken zou hebben, dan zou ik wel zeggen, dat is nieuw.

Ik snap gewoon niet hoe een dealer met deze omvang het voor elkaar kan krijgen om dit zo te verkloten. We hadden de auto al lang en breed kunnen hebben, dan was hij wel nieuw geweest toen we hem kregen.
Wat een onzin, die auto is gewoon nieuw. Dat gevoel van jou kan ik al helemaal niet plaatsen Je kan beter de dealer vragen om een paar extra accessoires of opties omdat de levering wat langer op zich laat wachten, maar die kans is nog klein. Voor de rest veel plezier met je auto en als je overal in het leven zo'n punt van zou maken heb je een zwaar leven
  maandag 19 mei 2008 @ 13:00:13 #28
199699 Impala-neuker
Aepyceros melampus
pi_58760037
TS, IK HEB GVD HET RECHT OM TE WETEN OM WELKE AUTO HET GAAT (MERK + TYPE)!!
Passie voor kadavers, en hun anus in 't bijzonder.
  maandag 19 mei 2008 @ 13:01:51 #29
13969 JAG
Judge Advocate General
pi_58760067
Dat je een ZP krijgt ipv een ZS is niet zo erg en zelfs erg gebruikelijk denk ik. Mijn eigen auto heeft een XJ kenteken terwijl die week al XN uitgegeven werd volgens de RDW.

Dat komt omdat kentekens met een aantal tegelijk door een dealer/importeur worden aangevraagd. Zo van: de komende periode lever ik 20 auto's af, dan vraag ik nu 20 kentekens aan. Ik heb bij een leasemaatschappij in hun werkplaats wel eens 10 auto's met opeenvolgende kentekens gezien, en laatst nog bij een dealer een stuk of drie met nagenoeg opeenvolgende kentekens. Allemaal hetzelfde merk.

Zoek maar eens op de RDW-site naar een serie opeenvolgende kentekens: het zijn vaak allemaal auto's van hetzelfde merk (of gerelateerd, zoals VW en Audi)
There are 10 types of people in this world: those that understand binary and those that don't
  maandag 19 mei 2008 @ 13:04:28 #30
35189 Troel
scherp en bot
pi_58760115
quote:
Op maandag 19 mei 2008 12:47 schreef Scorpie het volgende:
Ik snap ook eigenlijk de hele heisa niet Troel. Ontleen jij de status van je auto aan het kenteken wat erop zit?
Nee (alhoewel het misschien deels is). Ik baal ervan dat die auto zo lang op zich laat wachten terwijl ik weet dat hij er allang is en dat hij er allang had kunnen zijn. Maar tegen de tijd dat ik eindelijk mijn auto krijg, zit er een kenteken op wat al anderhalve maand oud is. Dat zou ik prima vinden, als ik de auto al een maand zou hebben, niet als ik hem net nieuw krijg. Ik vind dat als een nieuwe auto afgeleverd wordt, het kenteken ongeveer gelijk moet zijn aan de ander kentekens van de andere afgeleverde auto's. Dus als er nu auto's afgeleverd worden met ZS, dan is het raar dat er over anderhalve week nog een ZP afgeleverd wordt. Dat is niet nieuw. Dat geeft mij gewoon een vervelend gevoel.


Ik vond het als klein kind al heerlijk om te kijken naar kentekenplaten. Met de hele familie waren we bezig met proberen de nieuwste gezien te hebben. Dan heb ik straks een auto die wel nieuw is (want nog niet door een ander gebruikt enzo), maar de kentekenrange is al lang en breed niet meer de nieuwste. Dus ik betaal tig k voor een auto, terwijl ik er niet eens volledig kan van genieten.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Moderator maandag 19 mei 2008 @ 13:05:02 #31
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_58760123
quote:
Op maandag 19 mei 2008 12:55 schreef Troel het volgende:

[..]

De auto is begin maart besteld, eind april was hij al een tijdje in Nederland en zou hij al vervoerd worden naar de dealer volgens de dealer. Alleen is dat nooit gebeurd.

Toen wij de auto kochten werd er verteld dat de verwachte levertijd dan en dan was. Hij zou dan met de trein vanuit Frankrijk naar Oosterhout komen (en nee, het is geen citroen) en daar zou hij schoongewassen worden (op de trein zit er een laagje overheen om te voorkomen dat hij vies wordt en de roest van de bovenleiding op de auto komt). Daarna zou hij binnen een week vervoerd worden naar Utrecht en dan had hij drie werkdagen nodig om de auto rijklaar te maken.

Dat was de afspraak en daar heeft hij zich aan te houden. Als hij dan een mailtje stuurt van "hey, de auto is al eerder in Nederland dan verwacht", dan mag je toch OP ZIJN MINST verwachten dat de levering van de auto niet LATER zal zijn dan eerst gemeld.
Wat is nou het hele probleem eigenlijk? Want je draait er nogal omheen. Eerst ben je aan het zeuren over het kenteken, daarna post je een nieuw bericht waarin je wel heel graag duidelijk wil maken dat het niet om het kenteken gaat, en daarna begin je weer te zeiken over datzelfde kenteken, omdat ie nu niet meer 'nieuw' is.

Je praat over een periode van 2 maanden als ik het goed heb. Als je een beetje een auto koopt dan is die wachttijd wel langer, dus ik snap eigenlijk niet goed waar je je nou druk over maakt. Je zit nu te zeiken over het feit dat je een auto niet deze week maar volgende week krijgt, iets wat in de auto-wereld vrij normaal is.

De auto is wel nieuw, aangezien jij de eerste eigenaar bent, en als je denkt dat die auto wel nog nieuw was als je hem begin mei had gekregen, dan vergeet het maar, want jouw auto is al 2 maanden geleden in elkaar gezet, dus zo nieuw is ie toch al niet meer, welk kenteken er ook op zit.

Ik denk dat het je stiekem om de pimpfactor gaat, of dat er iets is wat je hier voor het gemak niet vertelt, want ik kan me niet voorstellen dat je je om iets kleins als dit zo enorm druk gaat lopen maken dat man-lief wel even de garage zal gaan bellen. Dat zal weinig zin hebben, want die auto komt als de dealer daar zin in heeft. Als jullie moeilijk gaan lopen doen is die dealer echt niet geneigd harder te rennen voor jullie hoor


Kansloos dit.
Breitling - Instruments for Professionals
  maandag 19 mei 2008 @ 13:06:11 #32
35189 Troel
scherp en bot
pi_58760138
quote:
Op maandag 19 mei 2008 13:00 schreef Impala-neuker het volgende:
TS, IK HEB GVD HET RECHT OM TE WETEN OM WELKE AUTO HET GAAT (MERK + TYPE)!!
Als ik op zijn minst een bosje bloemen krijg van de dealer, zal ik je vertellen waar het om gaat
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Moderator maandag 19 mei 2008 @ 13:09:53 #33
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_58760200
quote:
Op maandag 19 mei 2008 13:04 schreef Troel het volgende:

[..]

Nee (alhoewel het misschien deels is). Ik baal ervan dat die auto zo lang op zich laat wachten terwijl ik weet dat hij er allang is en dat hij er allang had kunnen zijn. Maar tegen de tijd dat ik eindelijk mijn auto krijg, zit er een kenteken op wat al anderhalve maand oud is. Dat zou ik prima vinden, als ik de auto al een maand zou hebben, niet als ik hem net nieuw krijg. Ik vind dat als een nieuwe auto afgeleverd wordt, het kenteken ongeveer gelijk moet zijn aan de ander kentekens van de andere afgeleverde auto's. Dus als er nu auto's afgeleverd worden met ZS, dan is het raar dat er over anderhalve week nog een ZP afgeleverd wordt. Dat is niet nieuw. Dat geeft mij gewoon een vervelend gevoel.


Ik vond het als klein kind al heerlijk om te kijken naar kentekenplaten. Met de hele familie waren we bezig met proberen de nieuwste gezien te hebben. Dan heb ik straks een auto die wel nieuw is (want nog niet door een ander gebruikt enzo), maar de kentekenrange is al lang en breed niet meer de nieuwste. Dus ik betaal tig k voor een auto, terwijl ik er niet eens volledig kan van genieten.

Oke, jij spoort gewoon niet. Je betaald tig k voor een auto waar je dan niet eens volledig van kunt genieten? Omdat er een oude range qua kenteken op zit?! Je bent echt hardstikke gestoord. Het gaat je dus wel degelijk om het kenteken. En als ik lees dat 'de hele familie' gezellig op zoek was naar het nieuwste kenteken, dan wil jij dus gewoon niet thuis aan komen met die auto en dat je familie dan zegt van 'pffff jij hebt een oud kenteken, tssss'.

Punt 1 is het kansloos om je daar druk over te maken en punt 2 is het kansloos om je druk te maken over het feit dat je familie zich daar druk over maakt. Wat een belachelijke redenering heb jij.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_58760236
ts schaamt zich voor het model + type
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
  maandag 19 mei 2008 @ 13:13:13 #35
35189 Troel
scherp en bot
pi_58760261
quote:
Op maandag 19 mei 2008 13:05 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Wat is nou het hele probleem eigenlijk? Want je draait er nogal omheen. Eerst ben je aan het zeuren over het kenteken, daarna post je een nieuw bericht waarin je wel heel graag duidelijk wil maken dat het niet om het kenteken gaat, en daarna begin je weer te zeiken over datzelfde kenteken, omdat ie nu niet meer 'nieuw' is.
Ik snap de verwarring: het gaat mij niet zozeer om het "nieuwe" kenteken, als zijnde het drieletter kenteken, dus de nieuwe range. Dat probeerde ik duidelijk te maken, maar daar werd het volgens mij onduidelijker door
Ik wil dus wel een nieuw kenteken, maar ik hoef niet het nieuwste kenteken. Ik wil gewoon niet een kenteken wat al anderhalve maand oud is. Oja en ook geen auto die al dezelfde tijd in Nederland staat. Ik wil een nieuwe auto. Onder nieuw versta ik een auto waarvan het kenteken aangevraagd wordt als hij in Nederland is, vervolgens op de truck naar de dealer komt en dan afgeleverd wordt binnen 2 weken nadat hij in Nederland kwam en niet 2 maanden.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_58760266
Whehe, zielig doen omdat je een 'oud' kenteken krijgt. Want dan kan de buurman niet meer zien dat jij wel een lening gekregen hebt voor een nieuwe auto.

Soms vraag ik me af hoe mensen het verzinnen....
I spent a lot of my money on booze, birds and fast cars, the rest I just squandered.
  maandag 19 mei 2008 @ 13:14:25 #37
35189 Troel
scherp en bot
pi_58760276
quote:
Op maandag 19 mei 2008 13:11 schreef swarmahoer het volgende:
ts schaamt zich voor het model + type
Nee hoor. Maar als ik dat ga noemen dan is het wel heel makkelijk uit te vogelen bij welke dealer het vandaan komt
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 19 mei 2008 @ 13:16:12 #38
35189 Troel
scherp en bot
pi_58760314
quote:
Op maandag 19 mei 2008 13:13 schreef Artbij het volgende:
Whehe, zielig doen omdat je een 'oud' kenteken krijgt. Want dan kan de buurman niet meer zien dat jij wel een lening gekregen hebt voor een nieuwe auto.

Soms vraag ik me af hoe mensen het verzinnen....
Sorry, ik hoef er geen lening voor af te sluiten Misschien dat ik er daarom wel zo van baal. Dat ik spaar voor wat ik een nieuwe auto noem en er dan geen krijg. Misschien is dat minder erg als je een lening hebt, want dan heb je er niet lang voor hoeven sparen en er lang naar uitgekeken.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_58760382
quote:
Op maandag 19 mei 2008 13:13 schreef Troel het volgende:

[..]

Ik snap de verwarring: het gaat mij niet zozeer om het "nieuwe" kenteken, als zijnde het drieletter kenteken, dus de nieuwe range. Dat probeerde ik duidelijk te maken, maar daar werd het volgens mij onduidelijker door
Ik wil dus wel een nieuw kenteken, maar ik hoef niet het nieuwste kenteken. Ik wil gewoon niet een kenteken wat al anderhalve maand oud is. Oja en ook geen auto die al dezelfde tijd in Nederland staat. Ik wil een nieuwe auto. Onder nieuw versta ik een auto waarvan het kenteken aangevraagd wordt als hij in Nederland is, vervolgens op de truck naar de dealer komt en dan afgeleverd wordt binnen 2 weken nadat hij in Nederland kwam en niet 2 maanden.
Overigens dealers kopen op grootte schaal vantevoren kentekens in hoor
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  maandag 19 mei 2008 @ 13:19:48 #40
158394 Draganta
Kansas Ranger
pi_58760384
quote:
Op maandag 19 mei 2008 13:11 schreef swarmahoer het volgende:
ts schaamt zich voor het model + type
Opel dus
Who cares if one more light goes out?
In a sky of a million stars
  maandag 19 mei 2008 @ 13:20:39 #41
35189 Troel
scherp en bot
pi_58760399
quote:
Op maandag 19 mei 2008 13:19 schreef Draganta het volgende:

[..]

Opel dus
Worden die tegenwoordig ook al in Frankrijk gemaakt dan?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 19 mei 2008 @ 13:22:12 #42
35189 Troel
scherp en bot
pi_58760430
quote:
Op maandag 19 mei 2008 13:19 schreef Joene het volgende:

[..]

Overigens dealers kopen op grootte schaal vantevoren kentekens in hoor
Dan had de dealer mij niet moeten vertellen dat het kenteken pas bij RDW aangevraagd zou worden als de auto aan zou komen.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 19 mei 2008 @ 13:27:12 #43
206640 Beelzebufo
All my vices are devices!
pi_58760527
Dit is wel een heel klein betje een janktopic.

Binnen een week na aflevering met je 'oude kenteken zitten de eerste krassen er op. Dab is het 'nieuw' gevoel er wel af hoor...
quote:
Op maandag 19 mei 2008 13:11 schreef swarmahoer het volgende:
ts schaamt zich voor het model + type
quote:
Op maandag 19 mei 2008 13:19 schreef Draganta het volgende:

[..]

Opel dus
quote:
Op maandag 19 mei 2008 13:20 schreef Troel het volgende:

[..]

Worden die tegenwoordig ook al in Frankrijk gemaakt dan?
Ja, in Les Usines Opèl.

Franse auto, importeur zit in Oosterhout -> Simca

Al komt Bugatti ook uit Frankrijk...

[ Bericht 75% gewijzigd door Beelzebufo op 19-05-2008 13:36:16 ]
Een Rijnlandse morgen (ca. 8516 vierkante meter) is onderverdeeld in 6 hont, een hont in 100 vierkante roeden, en een roede in 144 vierkante voet.
  maandag 19 mei 2008 @ 13:31:51 #44
35189 Troel
scherp en bot
pi_58760618
Ja, maar dat is iets wat ik ZELF doe en wat ik dan aan mezelf kan wijten. Hier kan ik niets aan doen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_58760702
quote:
Op maandag 19 mei 2008 13:22 schreef Troel het volgende:

[..]

Dan had de dealer mij niet moeten vertellen dat het kenteken pas bij RDW aangevraagd zou worden als de auto aan zou komen.
Dat wordt hij ook ,alleen waarschijnlijk wel uit een reeds gereserveerde range.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  maandag 19 mei 2008 @ 13:42:52 #46
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_58760877
Whaha. ik snap wel wat het punt is voor TS, ze is natuurlijk bang dat over een jaar of 2 iedereen met een nieuwe plaat rondrijdt en dat ze dan bijv. in de file wordt uitgelachen door complete gezinnen die haar oude plaat opmerken.
Dan rij je wel voor lul. En dat ze haar allemaal gaan nawijzen omdat ze zo'n ouwe bak heeft!
Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
  maandag 19 mei 2008 @ 13:43:38 #47
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_58760890
Fuck, wat een gezeik over nummerborden zeg. Ik rijd in een auto met een nummerbord uitgegeven in 1977. Lekker boeiend.
  maandag 19 mei 2008 @ 13:43:59 #48
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_58760894
quote:
Op maandag 19 mei 2008 13:42 schreef Rosbief het volgende:
Whaha. ik snap wel wat het punt is voor TS, ze is natuurlijk bang dat over een jaar of 2 iedereen met een nieuwe plaat rondrijdt en dat ze dan bijv. in de file wordt uitgelachen door complete gezinnen die haar oude plaat opmerken.
Dan rij je wel voor lul. En dat ze haar allemaal gaan nawijzen omdat ze zo'n ouwe bak heeft!
pi_58761494
quote:
Op maandag 19 mei 2008 13:19 schreef Draganta het volgende:

[..]

Opel dus
De enige autoproducent waar ik van dat die in Oosterhout zit is Citroën
Op donderdag 3 september 2009 23:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
niet? En je hebt er nooit werk van gemaakt? Of vind je haar er niet leuk uitzien.
Op donderdag 3 september 2009 23:10 schreef The_Dean het volgende:
Het is mijn zus, gast.
pi_58761543
Vanaf vandaag nieuwe kentekenreeks toch lullig voor TS...
Op donderdag 3 september 2009 23:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
niet? En je hebt er nooit werk van gemaakt? Of vind je haar er niet leuk uitzien.
Op donderdag 3 september 2009 23:10 schreef The_Dean het volgende:
Het is mijn zus, gast.
  maandag 19 mei 2008 @ 14:25:51 #51
35189 Troel
scherp en bot
pi_58761603
quote:
Op maandag 19 mei 2008 14:18 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:

[..]

De enige autoproducent waar ik van dat die in Oosterhout zit is Citroën
In Oosterhout heb je Gelco ofzo zitten? Die levert auto's Produceert ze niet
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 19 mei 2008 @ 14:39:34 #52
199699 Impala-neuker
Aepyceros melampus
pi_58761839
Edit: waar maak ik me druk om

[ Bericht 81% gewijzigd door Impala-neuker op 19-05-2008 14:45:04 ]
Passie voor kadavers, en hun anus in 't bijzonder.
  maandag 19 mei 2008 @ 14:44:11 #53
199535 DroogDok
Sandcastle
pi_58761940
quote:
Op maandag 19 mei 2008 14:39 schreef Impala-neuker het volgende:
TS probeert Emerpark Oosterhout in een kwaad daglicht te stellen, ik heb ze dit topic gemaild want volgens mij zijn ze hier niet van gediend, en is een discussieforum hier überhaupt niet voor bedoeld.
naaistreek
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  maandag 19 mei 2008 @ 14:45:24 #54
104901 OxygeneFRL
....dus....
pi_58761955
Jezus hoe kakkerig kan je zijn dat je per se een nieuw kenteken wil. 80% procent van de mensen op de weg kijkt niet eens naar het kenteken en nog eens 80% van de 20% die wel kijkt kan geen "kenteken lezen".
  maandag 19 mei 2008 @ 14:48:33 #55
35189 Troel
scherp en bot
pi_58762017
quote:
Op maandag 19 mei 2008 14:39 schreef Impala-neuker het volgende:
Edit: waar maak ik me druk om
Uhm, de dealer probeert het op Oosterhout te schuiven, ik denk dat het bij de dealer ligt
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_58762114
quote:
Op maandag 19 mei 2008 14:39 schreef Impala-neuker het volgende:
TS probeert Emerpark Oosterhout in een kwaad daglicht te stellen, ik heb ze dit topic gemaild want volgens mij zijn ze hier niet van gediend, en is een discussieforum hier überhaupt niet voor bedoeld.
mits waar
triest

discussieren over het doen en handelen van wie dan ook is zeker geschikt voor een discussieforum!!!!!
Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
pi_58762184
quote:
Op maandag 19 mei 2008 14:39 schreef Impala-neuker het volgende:
Edit: waar maak ik me druk om
Dat je 65 jaar te laat bent geboren.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
  maandag 19 mei 2008 @ 15:00:36 #58
199699 Impala-neuker
Aepyceros melampus
pi_58762240
Neen natuurlijk heb ik niemand gemaild, maar ik weet nu wel zeker over welke dealer/ automerk het gaat.
Als TS het niet wil vertellen dan maar zo.
Passie voor kadavers, en hun anus in 't bijzonder.
  maandag 19 mei 2008 @ 15:05:28 #59
35189 Troel
scherp en bot
pi_58762311
quote:
Op maandag 19 mei 2008 15:00 schreef Impala-neuker het volgende:
Neen natuurlijk heb ik niemand gemaild, maar ik weet nu wel zeker over welke dealer/ automerk het gaat.
Als TS het niet wil vertellen dan maar zo.
LOL, dat park is van Citroen Zie je PM
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 19 mei 2008 @ 15:12:43 #60
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_58762460
Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
  maandag 19 mei 2008 @ 16:02:28 #61
151036 Gluckskafer
How would it be?
pi_58763296
quote:
Op maandag 19 mei 2008 13:04 schreef Troel het volgende:

[..]

Nee (alhoewel het misschien deels is). Ik baal ervan dat die auto zo lang op zich laat wachten terwijl ik weet dat hij er allang is en dat hij er allang had kunnen zijn. Maar tegen de tijd dat ik eindelijk mijn auto krijg, zit er een kenteken op wat al anderhalve maand oud is. Dat zou ik prima vinden, als ik de auto al een maand zou hebben, niet als ik hem net nieuw krijg. Ik vind dat als een nieuwe auto afgeleverd wordt, het kenteken ongeveer gelijk moet zijn aan de ander kentekens van de andere afgeleverde auto's. Dus als er nu auto's afgeleverd worden met ZS, dan is het raar dat er over anderhalve week nog een ZP afgeleverd wordt. Dat is niet nieuw. Dat geeft mij gewoon een vervelend gevoel.


Ik vond het als klein kind al heerlijk om te kijken naar kentekenplaten. Met de hele familie waren we bezig met proberen de nieuwste gezien te hebben. Dan heb ik straks een auto die wel nieuw is (want nog niet door een ander gebruikt enzo), maar de kentekenrange is al lang en breed niet meer de nieuwste. Dus ik betaal tig k voor een auto, terwijl ik er niet eens volledig kan van genieten.
Ten 1e: Als je in april je auto al had gekregen, was 'ie nu ook al bijna 2 maanden oud
Ten 2e: Je kan niet volledig van je auto genieten, vanwege een lettertje op je nummerbord

Royal sadness.

Ten 3e:
Overal een half jaar heb je een nog oudere auto!!!!!!
En weet je wat je grootste angst is: je buren en familie gaan dan over een tijd ook een nieuwe Citroen kopen, en die komen dan lekker de blits maken met EEN NIEUW KENTEKEN
En dan gaan ze jou zo lekker staan uitlachen !!!!!!!!1111undeuxtrois!!!!!tu-est-pwnd!
  maandag 19 mei 2008 @ 16:06:41 #62
151036 Gluckskafer
How would it be?
pi_58763383
quote:
Op maandag 19 mei 2008 14:45 schreef OxygeneFRL het volgende:
Jezus hoe kakkerig kan je zijn dat je per se een nieuw kenteken wil. 80% procent van de mensen op de weg kijkt niet eens naar het kenteken en nog eens 80% van de 20% die wel kijkt kan geen "kenteken lezen".
Precies.
Alsof een normaal gezond persoon zich drukmaakt over welk kenteken de auto van de buren heeft.
Alleen de 'statusgerichte' familie van TS herkent dat kentens met ZS nieuwer zijn dan ZP
Al staat er HF op, dat zegt de gemiddelde Aldi-klant toch niks hoor.
pi_58763418
Topic wijst steeds meer in de richting van "Royal Sadness"!
Op donderdag 3 september 2009 23:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
niet? En je hebt er nooit werk van gemaakt? Of vind je haar er niet leuk uitzien.
Op donderdag 3 september 2009 23:10 schreef The_Dean het volgende:
Het is mijn zus, gast.
  maandag 19 mei 2008 @ 16:11:32 #64
35189 Troel
scherp en bot
pi_58763478
Ik ga helemaal geen Citroen kopen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_58763511
quote:
Op maandag 19 mei 2008 16:11 schreef Troel het volgende:
Ik ga helemaal geen Citroen kopen
je druk maken over een letter verschil op je nummerbord
Op donderdag 3 september 2009 23:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
niet? En je hebt er nooit werk van gemaakt? Of vind je haar er niet leuk uitzien.
Op donderdag 3 september 2009 23:10 schreef The_Dean het volgende:
Het is mijn zus, gast.
  maandag 19 mei 2008 @ 16:13:43 #66
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_58763519
Renault dan.
  maandag 19 mei 2008 @ 16:15:13 #67
35189 Troel
scherp en bot
pi_58763542
quote:
Op maandag 19 mei 2008 16:13 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:

[..]

je druk maken over een letter verschil op je nummerbord
Er zijn ook mensen die zich druk maken over het merk auto, noem maar op. Ik heb jaren in een auto uit 1990 gereden die voor mij door tig andere mensen was afgeragd, ik wil nu gewoon mijn eigen, nieuwe auto
Met een dito kenteken
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 19 mei 2008 @ 16:20:33 #68
151036 Gluckskafer
How would it be?
pi_58763633
Alsof nieuwheid van een kenteken af hangt.
  Licht Ontvlambaar maandag 19 mei 2008 @ 16:35:54 #69
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_58763834
quote:
Op maandag 19 mei 2008 16:20 schreef Gluckskafer het volgende:
Alsof nieuwheid van een kenteken af hangt.
Mijn schoonpa heeft een hele mooie slk, 10 jaar oud maar wel op nieuw kenteken... Da's leuk aan zelf importeren
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_58764042
quote:
Op maandag 19 mei 2008 16:15 schreef Troel het volgende:

[..]

Er zijn ook mensen die zich druk maken over het merk auto, noem maar op. Ik heb jaren in een auto uit 1990 gereden die voor mij door tig andere mensen was afgeragd, ik wil nu gewoon mijn eigen, nieuwe auto
Met een dito kenteken
Je bent gewoon fucking zielig.

Om wat voor auto gaat het? zeker zo'n gaar klein goedkoop autootje en dan om dan nog iets te hebben om mee te pronken een kenteken van de maand ervoor?
It's inevitable that Seagulls will take over the world!
  maandag 19 mei 2008 @ 16:50:55 #71
199535 DroogDok
Sandcastle
pi_58764066
Wel een beeeeeetje een dameskapper auto.

"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_58764067
Wat vindt je man er eigenlijk van?

Ik zou me doodschamen als mijn vriendin op 1 of ander forum liep druk te maken om haar kenteken _!
It's inevitable that Seagulls will take over the world!
pi_58764132
quote:
Op maandag 19 mei 2008 16:50 schreef DroogDok het volgende:
Wel een beeeeeetje een dameskapper auto.

[ afbeelding ]
Ik wist niet dat kappers zo goed verdiende
It's inevitable that Seagulls will take over the world!
  Licht Ontvlambaar maandag 19 mei 2008 @ 17:00:59 #74
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_58764236
quote:
Op maandag 19 mei 2008 16:50 schreef DroogDok het volgende:
Wel een beeeeeetje een dameskapper auto.

Die uitdrukking heb ik al eens eerder gehoord... Maar hee, wel een nieuw kenteken
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_58764242
quote:
ondanks dat de auto voor ons straks nieuw is, eind mei, is de auto niet nieuw meer en ziet een omstander ook niet meer dat hij nieuw is, hetgeen nou juist leuk is aan een nieuwe auto.
  maandag 19 mei 2008 @ 17:03:11 #76
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_58764266
quote:
Op maandag 19 mei 2008 16:54 schreef Arclight-S het volgende:

[..]

Ik wist niet dat kappers zo goed verdiende
Zo'n ding is nog maar 15.000 euro waard hoor.
En TS, spannend he zo'n nieuw kenteken, heb je hem al uit je hoofd geleerd?
Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
pi_58764361
quote:
Op maandag 19 mei 2008 17:03 schreef Rosbief het volgende:

[..]

Zo'n ding is nog maar 15.000 euro waard hoor.
En TS, spannend he zo'n nieuw kenteken, heb je hem al uit je hoofd geleerd?
Zal best wel, ze heeft hem al zo vaak ingevoerd op de site van de RDW dat ze daar is geblokeerd.
It's inevitable that Seagulls will take over the world!
pi_58765465
quote:
Op maandag 19 mei 2008 16:15 schreef Troel het volgende:

[..]

Er zijn ook mensen die zich druk maken over het merk auto, noem maar op. Ik heb jaren in een auto uit 1990 gereden die voor mij door tig andere mensen was afgeragd, ik wil nu gewoon mijn eigen, nieuwe auto
Met een dito kenteken
Zelfs als zou je een 2e hands kopen, voor jou is het dan een "nieuwe".
Dus het draait alleen om het kenteken....
pi_58773405
Dan stellen we TS niet teleur door niet te zeggen dat "nieuwe" auto's ook een paar maandjes ooud zijn..

Beter voor TS is de auto exporteren naar Duitsland, endan weer importeren naar NL. Heb je je auto voor de 2e keer "gedoopt" en is ze weer jarig en mag zij een nieuwe kenteken!!

HOERAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
  dinsdag 20 mei 2008 @ 02:17:56 #80
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_58773823
Dit gaat echt te ver

heb nog nooit zoiets zieligs meegemaakt..

lol
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
pi_58778032
De "nieuwe" auto van mijn vriendin was 4 jaar oud (met gewoon een LS-xx-xx kenteken). Maar wel gepoetst, nieuwe banden en schadevrij. Daarvan dacht ook iedereen dat ie nieuw was.

Ex-collega kocht een cabrio van 11 jaar oud, maar ook netjes zonder schade en gepoetst. Zelfs daarvan dachten zijn buren dat ie een bank had beroofd voor zijn "nieuwe" auto. Dit was overigens wel met importkenteken.

Zo zie je maar dat echt weinig mensen een kenteken kunnen lezen, of verstand van automodellen hebben.
.
  dinsdag 20 mei 2008 @ 11:54:45 #82
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_58778209
Nou TS, ben je al uitgelachen door de dealer?
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_58789678
Voer een auto uit het buitenland in en je krijgt ook een nieuw kenteken!
pi_58789893
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 11:54 schreef Scorpie het volgende:
Nou TS, ben je al uitgelachen door de dealer?
Mogelijk nog niet.
Maar hier is de lol er niet minder om
pi_58801684
Als je allrisk verzekerd bent kun je hem ook nog eens totall loss rijden......

Je krijgt dan een neiuwe auto, met een nieuwe KENTEKEN.
I spent a lot of my money on booze, birds and fast cars, the rest I just squandered.
  woensdag 21 mei 2008 @ 16:30:37 #86
127232 Quint24
Just follow the star
pi_58804598
Jezus wat een gezeik zeg over een kentekenplaat.
Ik heb over een week of 2 een auto uit 1992 met een kentekenplaat uit 2008 (misschien wel het nieuwe 3 letter kenteken)
Dat staat trouwens ook voor geen meter bij een auto die al sinds 1993 niet meer gemaakt word

[ Bericht 27% gewijzigd door Quint24 op 21-05-2008 16:37:33 ]
Een dag niet naar mooie vrouwen kijken is een dag niet geleefd
pi_58805360
Troel = vrouw van BHFH?
  woensdag 21 mei 2008 @ 17:56:59 #88
168121 retuow82
Het is friet!
pi_58806226
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 02:17 schreef Pumatje het volgende:
Dit gaat echt te ver

heb nog nooit zoiets zieligs meegemaakt..

lol
Dus straks rij je een nieuwe wagen maar mensen denken dat hij al 1.5 maand oud is gezien het kenteken....


Serieus meid waar maak jij je druk om, de gemiddelde persoon kijkt naar de wagen en niet naar het kenteken. En alsof 1,5 maand oud niet gloednieuw is

Je had beter een auto kunnen invoeren, veel goedkoper en dan krijg je ook een nieuw kenteken en iedereen denkt dan dat je een nieuwe auto hebt, wel vreemd dat het model al 15 jaar niet meer gemaakt wordt maar kentekens liegen niet!

te triest zeg....
Op zondag 3 oktober 2010 20:58 schreef gewoonfaye het volgende:
retuow82 is mijn nieuwe held
  woensdag 21 mei 2008 @ 23:56:31 #89
53151 T42
Pinball Wizard
pi_58814104
kortom je hebt een oude bak
  woensdag 21 mei 2008 @ 23:58:13 #90
53151 T42
Pinball Wizard
pi_58814148
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 17:56 schreef retuow82 het volgende:

[..]

Dus straks rij je een nieuwe wagen maar mensen denken dat hij al 1.5 maand oud is gezien het kenteken....


Serieus meid waar maak jij je druk om, de gemiddelde persoon kijkt naar de wagen en niet naar het kenteken. En alsof 1,5 maand oud niet gloednieuw is

Je had beter een auto kunnen invoeren, veel goedkoper en dan krijg je ook een nieuw kenteken en iedereen denkt dan dat je een nieuwe auto hebt, wel vreemd dat het model al 15 jaar niet meer gemaakt wordt maar kentekens liegen niet!

te triest zeg....
wouw dan moet ik mijn mercedes verkopen want die is uit 2001 met blauwe platen das te jong voor mij
effe rdw en ze weten de leeftijd ook van een ingevoerde
  donderdag 22 mei 2008 @ 09:23:15 #91
158394 Draganta
Kansas Ranger
pi_58817601
Ik denk dat TS de message door heeft nu
Who cares if one more light goes out?
In a sky of a million stars
pi_58818191
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 17:56 schreef retuow82 het volgende:

[..]

Dus straks rij je een nieuwe wagen maar mensen denken dat hij al 1.5 maand oud is gezien het kenteken....


Serieus meid waar maak jij je druk om, de gemiddelde persoon kijkt naar de wagen en niet naar het kenteken. En alsof 1,5 maand oud niet gloednieuw is
Heb niet gelezen over welke auto het gaat, maar bij inruil over een aantal jaar kan dit honderden/duizenden euro's schelen.
  donderdag 22 mei 2008 @ 10:05:27 #93
53151 T42
Pinball Wizard
pi_58818396
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 09:54 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Heb niet gelezen over welke auto het gaat, maar bij inruil over een aantal jaar kan dit honderden/duizenden euro's schelen.
daarom moet je ook geen nieuwe auto kopen die schrijven enorm af
  donderdag 22 mei 2008 @ 11:28:27 #94
61660 Lariekoek
Zo, jij bent echt grappig.
pi_58820314
Je bent een rare troela troel.
la·rie·koek (de ~ (m.)) 1 onzin
pi_58822419
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 10:05 schreef T42 het volgende:

[..]

daarom moet je ook geen nieuwe auto kopen die schrijven enorm af
Een auto met een oud kenteken nog net even harder. De overheid wil je iets anders laten geloven, maar het verschil is duidelijk merkbaar.
  Licht Ontvlambaar donderdag 22 mei 2008 @ 13:00:13 #96
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_58822499
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 12:56 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Een auto met een oud kenteken nog net even harder. De overheid wil je iets anders laten geloven, maar het verschil is duidelijk merkbaar.
1,5 maand In hetzelfde kalenderjaar... Kijk, als je het nu over december of januari hebt, dan begrijp ik je. Maar april/mei, ik weet niet hoor...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  donderdag 22 mei 2008 @ 13:10:40 #97
35189 Troel
scherp en bot
pi_58822742
grappig trouwens dat ik dezelfde vraag in mijn omgeving gesteld heb en dat ik daar wel goede tips kreeg en dat men daar wel snapt dat ik ervan baal.

En ja, dat zijn mensen die het rustig zouden zeggen als ze vinden dat ik me aanstel
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_58822908
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 13:10 schreef Troel het volgende:
grappig trouwens dat ik dezelfde vraag in mijn omgeving gesteld heb en dat ik daar wel goede tips kreeg en dat men daar wel snapt dat ik ervan baal.

En ja, dat zijn mensen die het rustig zouden zeggen als ze vinden dat ik me aanstel
Waar je mee omgaat wordt je mee besmet.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  donderdag 22 mei 2008 @ 13:18:37 #99
61660 Lariekoek
Zo, jij bent echt grappig.
pi_58822913
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 13:10 schreef Troel het volgende:
grappig trouwens dat ik dezelfde vraag in mijn omgeving gesteld heb en dat ik daar wel goede tips kreeg en dat men daar wel snapt dat ik ervan baal.

En ja, dat zijn mensen die het rustig zouden zeggen als ze vinden dat ik me aanstel
Wat voor tips heb je gekregen dan?
la·rie·koek (de ~ (m.)) 1 onzin
  donderdag 22 mei 2008 @ 13:34:41 #100
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_58823281
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 13:10 schreef Troel het volgende:
grappig trouwens dat ik dezelfde vraag in mijn omgeving gesteld heb en dat ik daar wel goede tips kreeg en dat men daar wel snapt dat ik ervan baal.

En ja, dat zijn mensen die het rustig zouden zeggen als ze vinden dat ik me aanstel
Kennelijk zijn dat dus dezelfde op status gefixeerde personen.
  donderdag 22 mei 2008 @ 13:43:07 #101
35189 Troel
scherp en bot
pi_58823491
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 13:18 schreef Lariekoek het volgende:

[..]

Wat voor tips heb je gekregen dan?
De minst bruikbare was "andere dealer zoeken"
Er was ook iemand die aanraadde om de dealer te vragen de snoertjes van de TomTom netjes weg te werken in de auto als tegemoetkoming, om het wat draaglijker te maken (en het staat nog netter ook).
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_58823739
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 13:00 schreef Sjeen het volgende:

[..]

1,5 maand In hetzelfde kalenderjaar... Kijk, als je het nu over december of januari hebt, dan begrijp ik je. Maar april/mei, ik weet niet hoor...
Het is vooral de nieuwe reeks die hier nu het probleem. Dit scheelt echt enorm, meer dan december en januari.
pi_58823749
Volgens mij zit jou vriend flink onder de plak!
It's inevitable that Seagulls will take over the world!
  Licht Ontvlambaar donderdag 22 mei 2008 @ 13:55:13 #104
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_58823799
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 13:53 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Het is vooral de nieuwe reeks die hier nu het probleem. Dit scheelt echt enorm, meer dan december en januari.
Nee, ok dat snap ik... Maar bij de auto van TS betreft het sowieso de oude reeks, alleen een lettertje verschil. Ik ging van die situatie uit
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_58823958
Stel je voor dat de buren denken dat je in een verjaard model rijd!
  donderdag 22 mei 2008 @ 14:03:38 #106
61660 Lariekoek
Zo, jij bent echt grappig.
pi_58823966
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 13:43 schreef Troel het volgende:

[..]

De minst bruikbare was "andere dealer zoeken"
Er was ook iemand die aanraadde om de dealer te vragen de snoertjes van de TomTom netjes weg te werken in de auto als tegemoetkoming, om het wat draaglijker te maken (en het staat nog netter ook).
Janee dat zijn erg bruikbare tips voor jouw probleem
la·rie·koek (de ~ (m.)) 1 onzin
pi_58824125
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 13:00 schreef Sjeen het volgende:

[..]

1,5 maand In hetzelfde kalenderjaar... Kijk, als je het nu over december of januari hebt, dan begrijp ik je. Maar april/mei, ik weet niet hoor...
Klopt helemaal. Het verschil April/Mei gaat je geen geld kosten. Dec/Jan had dat wel gedaan omdat hij dan op het kenteken een jaar ouder is ongeacht uit welke maand hij komt.

@TS heb je toevallig een actie model gekocht. Het kan zo zijn dat een actie maar tot een bepaalde tijd loopt. Dit betekend dat de dealer de auto voor een bepaalde datum op kenteken moet hebben staan anders verlies je de actie. Aan de andere kant als dit het geval is zouden ze op zijn minst even kunnen bellen. Verder zou ik me er niet al te druk om maken.
pi_58824537
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 13:43 schreef Troel het volgende:

[..]

De minst bruikbare was "andere dealer zoeken"
Er was ook iemand die aanraadde om de dealer te vragen de snoertjes van de TomTom netjes weg te werken in de auto als tegemoetkoming, om het wat draaglijker te maken (en het staat nog netter ook).
Tomtom draadjes wegwerken als tegemoetkoming
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  donderdag 22 mei 2008 @ 14:31:02 #109
35189 Troel
scherp en bot
pi_58824664
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 14:11 schreef JeffreyXL het volgende:

[..]

Klopt helemaal. Het verschil April/Mei gaat je geen geld kosten. Dec/Jan had dat wel gedaan omdat hij dan op het kenteken een jaar ouder is ongeacht uit welke maand hij komt.

@TS heb je toevallig een actie model gekocht. Het kan zo zijn dat een actie maar tot een bepaalde tijd loopt. Dit betekend dat de dealer de auto voor een bepaalde datum op kenteken moet hebben staan anders verlies je de actie. Aan de andere kant als dit het geval is zouden ze op zijn minst even kunnen bellen. Verder zou ik me er niet al te druk om maken.
Nee, we hebben een from scratch auto. De opties die wij wilden zitten niet op de actieauto's, we wilden wat te veel extra's daarvoor.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_58825713
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 14:31 schreef Troel het volgende:

[..]

Nee, we hebben een from scratch auto. De opties die wij wilden zitten niet op de actieauto's, we wilden wat te veel extra's daarvoor.
Wat gaf de dealer als reden eigenlijk?

[ Bericht 5% gewijzigd door JeffreyXL op 22-05-2008 15:23:01 ]
  donderdag 22 mei 2008 @ 15:33:05 #111
199535 DroogDok
Sandcastle
pi_58826264
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 14:31 schreef Troel het volgende:

[..]

Nee, we hebben een from scratch auto. De opties die wij wilden zitten niet op de actieauto's, we wilden wat te veel extra's daarvoor.
Maar blijkbaar geen geld meer voor een fatsoenlijk ingebouwd navigatie systeem.

TomTom
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_58827103
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 15:33 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Maar blijkbaar geen geld meer voor een fatsoenlijk ingebouwd navigatie systeem.

Hoezo geld ? tegenwoordig zitten die standaard bij bijna elke nieuwe auto als je een beetje knappe uitvoering kiest tenminste
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  donderdag 22 mei 2008 @ 16:04:00 #113
37248 BertV
Handgemaakt
pi_58827156
quote:
Op maandag 19 mei 2008 13:42 schreef Rosbief het volgende:
Whaha. ik snap wel wat het punt is voor TS, ze is natuurlijk bang dat over een jaar of 2 iedereen met een nieuwe plaat rondrijdt en dat ze dan bijv. in de file wordt uitgelachen door complete gezinnen die haar oude plaat opmerken.
Dan rij je wel voor lul. En dat ze haar allemaal gaan nawijzen omdat ze zo'n ouwe bak heeft!
Je hoeft zelf niet zo te denken, maar met inruil kan het natuurlijk iets uitmaken.
Huisarts Van Waalwijk Van Doorn en/of voorouders net boven Neder-Rijn? Doe een DNA-test.
  donderdag 22 mei 2008 @ 16:25:11 #114
151036 Gluckskafer
How would it be?
pi_58827693
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 14:26 schreef Joene het volgende:

[..]

Tomtom draadjes wegwerken als tegemoetkoming
Alsof dat zoveel werk is
Waarom zou je dat doen? Dan kun je het er niet meer uitnemen.
En dat is juist het doel van een MOBIEL navigatiesysteem.

Totally n00b.
pi_58829077
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 15:33 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Maar blijkbaar geen geld meer voor een fatsoenlijk ingebouwd navigatie systeem.

TomTom
Die af-fabrieksystemen zijn vaak meer gelimiteerd dan de TomToms hoor
  donderdag 22 mei 2008 @ 18:15:55 #116
35189 Troel
scherp en bot
pi_58830135
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 16:25 schreef Gluckskafer het volgende:

[..]

Alsof dat zoveel werk is
Waarom zou je dat doen? Dan kun je het er niet meer uitnemen.
En dat is juist het doel van een MOBIEL navigatiesysteem.

Totally n00b.
Wij hebben een Ipaq met TomTom erop en hebben dus een Brodit houder. Die draadjes kunnen een stuk beter weggewerkt worden door een monteur dan als ik ze zelf van de sigarettenaansteker naar het dashboard moet doen. Nog steeds mobiel dus
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 22 mei 2008 @ 18:17:00 #117
35189 Troel
scherp en bot
pi_58830159
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 15:33 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Maar blijkbaar geen geld meer voor een fatsoenlijk ingebouwd navigatie systeem.

TomTom
Waarom dat doen als je een goed werkend systeem hebt? Het systeem wat wij gebruiken, gebruiken we ook voor geocaching, dus ik heb helemaal niets aan een ingebouwd systeem. Bovendien kost dat vele duizenden euro's.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 22 mei 2008 @ 19:36:41 #118
151036 Gluckskafer
How would it be?
pi_58832002
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 18:17 schreef Troel het volgende:

[..]

Waarom dat doen als je een goed werkend systeem hebt? Het systeem wat wij gebruiken, gebruiken we ook voor geocaching, dus ik heb helemaal niets aan een ingebouwd systeem. Bovendien kost dat vele duizenden euro's.
Geocachen?
Dat is toch dat je zo een soort schat gaat opsporen?
Zag ik laatst op tv, van die suffe, sexloze dudes die als een ware padvinder door het bos lopen te struinen
pi_58832306
Volgens mij staat het kenteken pas bij het RDW op de site als de auto op naam gezet is. Bij ons is die datum nl. gelijk aan de datum eerste toelating. Voordat de auto op naam werd gezet, mocht hij immers niet op de openbare weg komen (toch?)

Ik heb lekker ..-XX-LL en het boeit me geen flikker dat er al nieuwere kentekens waren toen we de auto ophaalden
  donderdag 22 mei 2008 @ 22:33:33 #120
97934 ASroma
Flamboyant
pi_58838979
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 15:33 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Maar blijkbaar geen geld meer voor een fatsoenlijk ingebouwd navigatie systeem.

TomTom
Mensen die 2000 euro uitgeven aan een ingebouwd navigatiesysteem wat over 3 jaar hopeloos verouderd is
  donderdag 22 mei 2008 @ 23:17:49 #122
35189 Troel
scherp en bot
pi_58841109
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 19:36 schreef Gluckskafer het volgende:

[..]

Geocachen?
Dat is toch dat je zo een soort schat gaat opsporen?
Zag ik laatst op tv, van die suffe, sexloze dudes die als een ware padvinder door het bos lopen te struinen
Ik loop liever op de verharde paden, maar voor de rest klopt het vrij redelijk
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_58842031
Gefeliciteerd

Ts heeft een eervolle vermelding in PTA toppers gewonnen
Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
  vrijdag 23 mei 2008 @ 13:10:16 #124
35189 Troel
scherp en bot
pi_58854050
Toch nog iets leuks aan deze gebeurtenis
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_58854294
Heb je inmiddels je auto al ?
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  vrijdag 23 mei 2008 @ 13:28:59 #126
199535 DroogDok
Sandcastle
pi_58854587
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 17:27 schreef Repeat het volgende:

[..]

Die af-fabrieksystemen zijn vaak meer gelimiteerd dan de TomToms hoor
Ach, aangezien TS blijkbaar nogal op status gesteld is leek het me echt wat voor haar, zeker omdat er al "zoveel extra's" in de auto zitten.
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 22:38 schreef Zjummie het volgende:

[..]

Mensen die 2000 euro uitgeven aan een ingebouwd navigatiesysteem wat over 3 jaar hopeloos verouderd is
Hoezo verouderd? De kaarten kan je gewoon updaten. En het verouderen van de firmware valt wel mee, tomtom is al jaren in grote lijnen hetzelfde.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_58897093
edit
dat kan ook wel wat normaler verwoordt worden

[ Bericht 41% gewijzigd door ThaFreak op 26-05-2008 13:14:17 ]
obviously doctor, you've never been a thirteen year-old girl
  zondag 25 mei 2008 @ 14:37:25 #128
151036 Gluckskafer
How would it be?
pi_58898286
quote:
Op zondag 25 mei 2008 13:36 schreef Becherovka het volgende:
Ooohh

[ Bericht 30% gewijzigd door ThaFreak op 26-05-2008 13:14:52 (quote verwijderd) ]
  zondag 25 mei 2008 @ 17:59:57 #129
158507 Komakimo
It's only a state of mind
pi_58902616
Ik begrijp ts volkomen, mijn auto is van 2000 en het kenteken begint met een F, net een nieuwe reeks dus. Gewoon een compleet andere auto vergeleken met exemplaren van een paar maanden ouder
go round
  zondag 25 mei 2008 @ 18:07:49 #130
181657 LordNemephis
computer says no
pi_58902750
Dit topic is gewoon te treurig voor woorden

TS met d'r kijk mij eens een nieuwe auto hebben
Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.
pi_58902777
quote:
Op zondag 25 mei 2008 18:07 schreef LordNemephis het volgende:
Dit topic is gewoon te treurig voor woorden

TS met d'r kijk mij eens een nieuwe auto hebben
met een oude nummerplaat...!
Op donderdag 3 september 2009 23:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
niet? En je hebt er nooit werk van gemaakt? Of vind je haar er niet leuk uitzien.
Op donderdag 3 september 2009 23:10 schreef The_Dean het volgende:
Het is mijn zus, gast.
pi_58910959
quote:
Op zondag 25 mei 2008 13:36 schreef Becherovka het volgende:


[ Bericht 30% gewijzigd door ThaFreak op 26-05-2008 13:15:37 (quote verwijderd) ]
It's inevitable that Seagulls will take over the world!
  maandag 26 mei 2008 @ 01:04:50 #133
181657 LordNemephis
computer says no
pi_58911114
quote:
Op zondag 25 mei 2008 18:09 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:

[..]

met een oude nummerplaat...!
Wat moeten de buren wel niet denken?!?
Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.
  maandag 26 mei 2008 @ 10:36:27 #134
127421 OG-Loco
Paper Trail
pi_58914248
*leest bij*

TS, doe niet zo simpel. Zolang de dealer het kenteken nog niet heeft geregistreerd is er niks aan de hand. Heeft hij dat wel gedaan en staat je auto nu ruim een maand op naam, uit dan pas je ontevredenheid. Ga niet huilen om een letter, dit gebeurt dagelijks bij ons.
So all I gotta say is What Uuuuuuuup
Check! [TK] OG Loco's Media Hoekje!
pi_58926075




Hahaha de TS is echt een loser met haar oude kenteken!
  maandag 26 mei 2008 @ 22:25:46 #136
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_58928950
Ik zou hem meteen inruilen. Stel je voor. Een oud kenteken.
  maandag 26 mei 2008 @ 22:34:33 #137
35189 Troel
scherp en bot
pi_58929150
quote:
Op maandag 26 mei 2008 22:25 schreef Anthraxx het volgende:
Ik zou hem meteen inruilen. Stel je voor. Een oud kenteken.
Alsof iemand hem nu wil hebben


Annie
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 27 mei 2008 @ 12:19:18 #138
7306 Diepvriez
..word maar wat rustiger
pi_58938391
ik heb genoten
zo goed..?
  dinsdag 27 mei 2008 @ 13:12:41 #139
151036 Gluckskafer
How would it be?
pi_58939547
Om er een einde aan te breien:
TS heeft haar les nu wel geleerd:
Ze had beter 2 maanden kunnen wachten met haar aankoop.

Straks rijdt ze nog voor schut met haar nieuwe auto, met oud kenteken
Zelfs de bejaarde buren van de overkant hebben een auto met nieuw kenteken.

PS: iedereen zal staan te gniffelen, als ze beweert dat de auto nieuw is.
Omstanders zo van: 'ja maar dat is toch nog zoeen oud kenteken? '
TS:
  dinsdag 27 mei 2008 @ 13:39:38 #140
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_58940139
wat staat zij voor lul zeg.. met een oude kentekenplaat..
loser 11!!!
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
  dinsdag 27 mei 2008 @ 13:49:27 #141
151036 Gluckskafer
How would it be?
pi_58940374
Ja man, net als mensen die anno 2008 nog trots in een gloednieuw Cavello trainingspak voor de dag komen, en denken hip en bijdetijd te zijn.
  dinsdag 27 mei 2008 @ 14:19:35 #142
181657 LordNemephis
computer says no
pi_58941107
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 13:49 schreef Gluckskafer het volgende:
Ja man, net als mensen die anno 2008 nog trots in een gloednieuw Cavello trainingspak voor de dag komen, en denken hip en bijdetijd te zijn.
Da's dan een bestelling die er wel heul lang over gedaan heeft
Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.
  woensdag 20 augustus 2008 @ 12:28:16 #143
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_60978076
35-GRX-7

HAHA OUD KENTEKEN JOH!! HEB JE DAN EEN NIEUWE DURE AUTO LOLOLOL
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_60978105
Wat is dit voor nutteloze kick?
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_60978513
die nieuwe kentekens zien er sowieso best gehandicapt uit
  woensdag 20 augustus 2008 @ 12:51:20 #146
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_60978648
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 12:45 schreef ASroma het volgende:
die nieuwe kentekens zien er sowieso best gehandicapt uit
Ziet er idd niet uit nee, mag je nog een oude combinatie aanvragen bij een nieuwe auto?
Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
  woensdag 20 augustus 2008 @ 12:52:48 #147
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_60978682
Ik vind dit topic nog steeds priceless Vooral de reacties van de TS
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_60978836
Heeft de TS nu eigenlijk de auto al geleverd gekregen we hebben hier nog geen foto gezien.
  woensdag 20 augustus 2008 @ 14:15:05 #149
25079 Devilnl
The bigger the better!
pi_60980700
als je auto aan de toelatings eisen heeft voldaan @ RDW
en je hebt BPM netjes betaalt.
Hoelang duurt het dan eigenlijk voor je je kenteken krijgt?
gistere bij de RDW&douane geweest, (afgekeurt op knipperlichten-voor (amerikaan )
en kheb volgende week maandag apk keuring @ garage "wel je kenteken papieren meenemen"
Volgens de garage zou ik hem dan al moeten hebben,
Maar op de rdw site las ik net iets over 4weken?
  woensdag 20 augustus 2008 @ 16:20:15 #150
127232 Quint24
Just follow the star
pi_60984488
als je de BPM en de kosten van de RDW betaald heb dan kan je je kenteken binnen 5 werkdagen krijgen.
Ik had mijn kenteken binnen 5 werkdagen in huis na betaling van de BPM bij de douane.
Ik had het BPM bedrag wel gelijk gepint en niet via een acceptgiro kaart. (wat dan kan het nog langer gaan duren)
Een dag niet naar mooie vrouwen kijken is een dag niet geleefd
  woensdag 20 augustus 2008 @ 18:07:03 #151
25079 Devilnl
The bigger the better!
pi_60987309
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 16:20 schreef Quint24 het volgende:
als je de BPM en de kosten van de RDW betaald heb dan kan je je kenteken binnen 5 werkdagen krijgen.
Ik had mijn kenteken binnen 5 werkdagen in huis na betaling van de BPM bij de douane.
Ik had het BPM bedrag wel gelijk gepint en niet via een acceptgiro kaart. (wat dan kan het nog langer gaan duren)
okay!
mijn dank is groot!
  woensdag 20 augustus 2008 @ 20:51:48 #152
35189 Troel
scherp en bot
pi_60991686
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 12:59 schreef Basp1 het volgende:
Heeft de TS nu eigenlijk de auto al geleverd gekregen we hebben hier nog geen foto gezien.
Ja, allang. Hij rijdt prima
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_60992286
OMG haha. Zoveel waarde hechten aan een geel vierkant bordje

In Duitsland hebben alle eigenaren van auto's/motoren een persoonlijk kenteken. Daaraan zie je niet hoe oud/nieuw de auto is! En stel dat je een auto kocht voor op het circuit, dan hád je niet eens een kenteken gehad! Het gaat toch om de auto zelf en niet om een gare formaliteit als een kenteken

Bovendien als je een auto uit 1814 importeert vanuit het buitenland krijg je ook een nieuw kenteken...

Vrouwen
pi_60993414
En ben je er ook alweer doorheengezakt met die bolle wangen van je?
obviously doctor, you've never been a thirteen year-old girl
pi_63467696
en nu zal ik me rot lachen als de "oude" kentekenplaten gestolen worden..

dan krijg je zo leuk 1-tje op de plaat. .. wat zouden de buren daar van zeggen....
pi_63467899
wat een kutkick stomme homo
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
pi_63469341
Godverdomme er zit te weinig suiker in me koffie!
pi_63469346
Als je poen hebt dan kun je nu de mooiste deals maken voor een nieuwe auto.
Die is dan voor leuke prijs snel leverbaar en 2 maanden verschil op kenteken maakt ook geen reet uit.
***** Kraak.....
pi_65231868
Wat een briljant topic dit! Heb echt met de tranen in m'n ogen gezeten van het lachen

Maargoed, we leven nu in 2009. Een auto uit 2008 is echt not done
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 01:10 schreef Turquaz52 het volgende:
Dan stellen we TS niet teleur door niet te zeggen dat "nieuwe" auto's ook een paar maandjes ooud zijn..

Beter voor TS is de auto exporteren naar Duitsland, endan weer importeren naar NL. Heb je je auto voor de 2e keer "gedoopt" en is ze weer jarig en mag zij een nieuwe kenteken!!

HOERAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Er is bij mijn oude werkgever wel eens een auto aan een klant afgeleverd die blijkbaar al anderhalf jaar oud was, gezien de productiedatum. Gefeliciteerd met uw nieuwe auto meneer!
quote:
Op maandag 19 mei 2008 13:04 schreef Troel het volgende:
Ik vond het als klein kind al heerlijk om te kijken naar kentekenplaten. Met de hele familie waren we bezig met proberen de nieuwste gezien te hebben. Dan heb ik straks een auto die wel nieuw is (want nog niet door een ander gebruikt enzo), maar de kentekenrange is al lang en breed niet meer de nieuwste. Dus ik betaal tig k voor een auto, terwijl ik er niet eens volledig kan van genieten.
Gevalletje jeugdtrauma dus?

Heb je nou nog compensatie gekregen? En ben je nu uiteindelijk wel blij met je auto, of niet helemaal?

[ Bericht 23% gewijzigd door JK1982 op 20-01-2009 00:38:26 ]
pi_65232073
foto?
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_65232728
Raad om welk model het gaat..




Enig speurwerk was nodig, maar.. 't Is een Peugeot 207SW







Om daar nou zo geheimzinnig over te doen..
  dinsdag 20 januari 2009 @ 07:53:47 #162
35189 Troel
scherp en bot
pi_65234267
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 01:22 schreef JK1982 het volgende:
Raad om welk model het gaat..

[ afbeelding ]


Enig speurwerk was nodig, maar.. 't Is een Peugeot 207SW

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Om daar nou zo geheimzinnig over te doen..


Ja, dat is nu allang bekend hoor Ik vond het alleen niet netjes om het te noemen zolang ik de auto nog niet had. Blijkbaar had je vrij weinig te doen dat je dit gaat uitzoeken
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Moderator dinsdag 20 januari 2009 @ 10:49:51 #163
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_65237366
Gut, ik heb anderhalve week terug een nieuwe auto gekregen, maar die was al gebouwd in 2008!! OMG the horror!! Maar goed, ik kreeg em in 2009 en heb dus ook nieuwe kentekenplaten
Breitling - Instruments for Professionals
  dinsdag 20 januari 2009 @ 11:04:08 #164
181657 LordNemephis
computer says no
pi_65237747
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 10:49 schreef CoolGuy het volgende:
Gut, ik heb anderhalve week terug een nieuwe auto gekregen, maar die was al gebouwd in 2008!! OMG the horror!! Maar goed, ik kreeg em in 2009 en heb dus ook nieuwe kentekenplaten
Mjah maar wij weten nu dat het eigenlijk een oudje is....
Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.
  Moderator dinsdag 20 januari 2009 @ 11:08:01 #165
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_65237856
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 11:04 schreef LordNemephis het volgende:

[..]

Mjah maar wij weten nu dat het eigenlijk een oudje is....


Dat klopt Hij was wel geboren in week 50 van 2008. Oud ding


Breitling - Instruments for Professionals
pi_65237992
Zal ook al wel begonnen zijn met roesten.
  dinsdag 20 januari 2009 @ 11:25:34 #167
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_65238341
Elke keer dat ik dit topic teruglees moet ik zo keihard lachen om de sneue reactie van TS
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  dinsdag 20 januari 2009 @ 11:43:52 #168
168121 retuow82
Het is friet!
pi_65238874
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 21:13 schreef BlackRhino het volgende:

Bovendien als je een auto uit 1814 importeert vanuit het buitenland krijg je ook een nieuw kenteken...

Vrouwen
Lul niet, wagens met een bouwjaar t/m 1977 krijgen een blauwe klassieke plaat met bijbehorende letter/cijfercombinatie, geen nieuwe...
Op zondag 3 oktober 2010 20:58 schreef gewoonfaye het volgende:
retuow82 is mijn nieuwe held
  dinsdag 20 januari 2009 @ 12:38:32 #169
181657 LordNemephis
computer says no
pi_65240563
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 11:08 schreef CoolGuy het volgende:

[..]



Dat klopt Hij was wel geboren in week 50 van 2008. Oud ding


Willen ze dat wrak nog wel hebben op de sloop dan?
Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.
  dinsdag 20 januari 2009 @ 14:27:52 #170
7306 Diepvriez
..word maar wat rustiger
pi_65244536
niet zo pesten jongens.....
zo goed..?
pi_65254996
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 07:53 schreef Troel het volgende:

[..]

Ja, dat is nu allang bekend hoor Ik vond het alleen niet netjes om het te noemen zolang ik de auto nog niet had. Blijkbaar had je vrij weinig te doen dat je dit gaat uitzoeken
Klopt, kijk maar naar het tijdstip van de post. Da's nou niet bepaald mijn meest drukke moment van de dag

Daarbij komt dat ik nogal geïntrigeerd was door deze mysterieuze bolide die 's lands wegen onveilig maakt
pi_65255834
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 11:43 schreef retuow82 het volgende:

[..]

Lul niet, wagens met een bouwjaar t/m 1977 krijgen een blauwe klassieke plaat met bijbehorende letter/cijfercombinatie, geen nieuwe...
Klopt, de FEHAC beheert dat. Die hebben een oude kentekenreeks toegewezen gekregen van de RDW.
obviously doctor, you've never been a thirteen year-old girl
  Redactie Frontpage dinsdag 20 januari 2009 @ 19:49:51 #173
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_65257456
Collega van me had laatst een 323F uit '91 geïmporteerd uit België,maar kreeg er wel een oud kenteken bij, met XX-00-XX, hoe kan dat?
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_65257887
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 19:49 schreef Djeez het volgende:
Collega van me had laatst een 323F uit '91 geïmporteerd uit België,maar kreeg er wel een oud kenteken bij, met XX-00-XX, hoe kan dat?
Zeker voor half 2008
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
  dinsdag 20 januari 2009 @ 20:02:46 #175
35189 Troel
scherp en bot
pi_65257933
Omdat de auto's uit die tijd zo'n kenteken hadden? Mijn autootje uit 1990 had ook een XX-00-XX kenteken
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_65258269
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 20:02 schreef Troel het volgende:
Omdat de auto's uit die tijd zo'n kenteken hadden? Mijn autootje uit 1990 had ook een XX-00-XX kenteken
Nee.
ALLE IMPORT AUTO's HEBBEN de nieuwe reeks. ALLEMAAL, ik heb een Astra gezien uit '92. Deze had ook de nieuwe platen
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_65259217
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 19:49 schreef Djeez het volgende:
Collega van me had laatst een 323F uit '91 geïmporteerd uit België,maar kreeg er wel een oud kenteken bij, met XX-00-XX, hoe kan dat?
Kan zijn dat ie eerder al een Nederlands kenteken heeft gehad. Toen naar Belgie is geexporteerd en nu weer terug dus. Dan krijgt ie weer zijn oorspronkelijke plaat.
  dinsdag 20 januari 2009 @ 21:25:46 #178
168121 retuow82
Het is friet!
pi_65261469
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 20:36 schreef Drifter__ het volgende:

[..]

Kan zijn dat ie eerder al een Nederlands kenteken heeft gehad. Toen naar Belgie is geexporteerd en nu weer terug dus. Dan krijgt ie weer zijn oorspronkelijke plaat.
Dit geloof ik ook, anders kan het gewoon niet. Ik zag laatst nog een golf 1 met nieuwe platen. Alles na 1977 krijgt een nieuw kenteken bij invoering.
Op zondag 3 oktober 2010 20:58 schreef gewoonfaye het volgende:
retuow82 is mijn nieuwe held
pi_65262065
Ergens in dit topic staat ook: voer de auto uit en voer hem dan opnieuw in. Daar schiet je niks mee op hoor, dan krijg je weer dezelfde kenteken, is namelijk verbonden aan het chassisnummer
  Redactie Frontpage dinsdag 20 januari 2009 @ 21:56:31 #180
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_65262994
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 20:36 schreef Drifter__ het volgende:

[..]

Kan zijn dat ie eerder al een Nederlands kenteken heeft gehad. Toen naar Belgie is geexporteerd en nu weer terug dus. Dan krijgt ie weer zijn oorspronkelijke plaat.
Ik heb het ff nagevraagd, en je hebt gelijk. Ding reed eerst ergens in Limburg, emigreerde toen met eigenaar naar onze zuiderburen en is nu via via in Assen terechtgekomen...
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  donderdag 29 januari 2009 @ 17:01:51 #181
151036 Gluckskafer
How would it be?
pi_65535430
Ik zag gisteren zelfs een geïmporteerde Nissan 100nx met gloednieuwe kentekenplaten.
En TS, heeft én een franse auto én nog de oude kentekenplaten.
Dubbel pech
pi_65535622
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 17:01 schreef Gluckskafer het volgende:
Ik zag gisteren zelfs een geïmporteerde Nissan 100nx met gloednieuwe kentekenplaten.
En TS, heeft én een franse auto én nog de oude kentekenplaten.
Dubbel pech
Afgelopen week zag ik zelfs onderstaande auto rijden op een splinternieuw (geel) kenteken!

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')