Ach, aangezien TS blijkbaar nogal op status gesteld is leek het me echt wat voor haar, zeker omdat er al "zoveel extra's" in de auto zitten.quote:Op donderdag 22 mei 2008 17:27 schreef Repeat het volgende:
[..]
Die af-fabrieksystemen zijn vaak meer gelimiteerd dan de TomToms hoor
Hoezo verouderd? De kaarten kan je gewoon updaten. En het verouderen van de firmware valt wel mee, tomtom is al jaren in grote lijnen hetzelfde.quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:38 schreef Zjummie het volgende:
[..]
Mensen die 2000 euro uitgeven aan een ingebouwd navigatiesysteem wat over 3 jaar hopeloos verouderd is
Ooohhquote:Op zondag 25 mei 2008 13:36 schreef Becherovka het volgende:
met een oude nummerplaat...!quote:Op zondag 25 mei 2008 18:07 schreef LordNemephis het volgende:
Dit topic is gewoon te treurig voor woorden
TS met d'r kijk mij eens een nieuwe auto hebben
quote:Op zondag 25 mei 2008 13:36 schreef Becherovka het volgende:
Wat moeten de buren wel niet denken?!?quote:
Alsof iemand hem nu wil hebbenquote:Op maandag 26 mei 2008 22:25 schreef Anthraxx het volgende:
Ik zou hem meteen inruilen. Stel je voor. Een oud kenteken.
Da's dan een bestelling die er wel heul lang over gedaan heeftquote:Op dinsdag 27 mei 2008 13:49 schreef Gluckskafer het volgende:
Ja man, net als mensen die anno 2008 nog trots in een gloednieuw Cavello trainingspak voor de dag komen, en denken hip en bijdetijd te zijn.
Ziet er idd niet uit nee, mag je nog een oude combinatie aanvragen bij een nieuwe auto?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 12:45 schreef ASroma het volgende:
die nieuwe kentekens zien er sowieso best gehandicapt uit
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |