Zo'n ding is nog maar 15.000 euro waard hoor.quote:Op maandag 19 mei 2008 16:54 schreef Arclight-S het volgende:
[..]
Ik wist niet dat kappers zo goed verdiende
Zal best wel, ze heeft hem al zo vaak ingevoerd op de site van de RDW dat ze daar is geblokeerd.quote:Op maandag 19 mei 2008 17:03 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Zo'n ding is nog maar 15.000 euro waard hoor.
En TS, spannend he zo'n nieuw kenteken, heb je hem al uit je hoofd geleerd?![]()
Zelfs als zou je een 2e hands kopen, voor jou is het dan een "nieuwe".quote:Op maandag 19 mei 2008 16:15 schreef Troel het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die zich druk maken over het merk auto, noem maar op. Ik heb jaren in een auto uit 1990 gereden die voor mij door tig andere mensen was afgeragd, ik wil nu gewoon mijn eigen, nieuwe auto
Met een dito kenteken
Mogelijk nog niet.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 11:54 schreef Scorpie het volgende:
Nou TS, ben je al uitgelachen door de dealer?
Dus straks rij je een nieuwe wagen maar mensen denken dat hij al 1.5 maand oud is gezien het kenteken....quote:Op dinsdag 20 mei 2008 02:17 schreef Pumatje het volgende:
Dit gaat echt te ver
heb nog nooit zoiets zieligs meegemaakt..
lol
wouw dan moet ik mijn mercedes verkopen want die is uit 2001 met blauwe platenquote:Op woensdag 21 mei 2008 17:56 schreef retuow82 het volgende:
[..]
Dus straks rij je een nieuwe wagen maar mensen denken dat hij al 1.5 maand oud is gezien het kenteken....
Serieus meid waar maak jij je druk om, de gemiddelde persoon kijkt naar de wagen en niet naar het kenteken. En alsof 1,5 maand oud niet gloednieuw is![]()
Je had beter een auto kunnen invoeren, veel goedkoper en dan krijg je ook een nieuw kenteken en iedereen denkt dan dat je een nieuwe auto hebt, wel vreemd dat het model al 15 jaar niet meer gemaakt wordt maar kentekens liegen niet!
te triest zeg....
Heb niet gelezen over welke auto het gaat, maar bij inruil over een aantal jaar kan dit honderden/duizenden euro's schelen.quote:Op woensdag 21 mei 2008 17:56 schreef retuow82 het volgende:
[..]
Dus straks rij je een nieuwe wagen maar mensen denken dat hij al 1.5 maand oud is gezien het kenteken....
Serieus meid waar maak jij je druk om, de gemiddelde persoon kijkt naar de wagen en niet naar het kenteken. En alsof 1,5 maand oud niet gloednieuw is![]()
daarom moet je ook geen nieuwe auto kopen die schrijven enorm afquote:Op donderdag 22 mei 2008 09:54 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Heb niet gelezen over welke auto het gaat, maar bij inruil over een aantal jaar kan dit honderden/duizenden euro's schelen.
Een auto met een oud kenteken nog net even harder. De overheid wil je iets anders laten geloven, maar het verschil is duidelijk merkbaar.quote:Op donderdag 22 mei 2008 10:05 schreef T42 het volgende:
[..]
daarom moet je ook geen nieuwe auto kopen die schrijven enorm af
1,5 maandquote:Op donderdag 22 mei 2008 12:56 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Een auto met een oud kenteken nog net even harder. De overheid wil je iets anders laten geloven, maar het verschil is duidelijk merkbaar.
Waar je mee omgaat wordt je mee besmet.quote:Op donderdag 22 mei 2008 13:10 schreef Troel het volgende:
grappig trouwens dat ik dezelfde vraag in mijn omgeving gesteld heb en dat ik daar wel goede tips kreeg en dat men daar wel snapt dat ik ervan baal.
En ja, dat zijn mensen die het rustig zouden zeggen als ze vinden dat ik me aanstel
Wat voor tips heb je gekregen dan?quote:Op donderdag 22 mei 2008 13:10 schreef Troel het volgende:
grappig trouwens dat ik dezelfde vraag in mijn omgeving gesteld heb en dat ik daar wel goede tips kreeg en dat men daar wel snapt dat ik ervan baal.
En ja, dat zijn mensen die het rustig zouden zeggen als ze vinden dat ik me aanstel
Kennelijk zijn dat dus dezelfde op status gefixeerde personen.quote:Op donderdag 22 mei 2008 13:10 schreef Troel het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |