okay!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:20 schreef Quint24 het volgende:
als je de BPM en de kosten van de RDW betaald heb dan kan je je kenteken binnen 5 werkdagen krijgen.
Ik had mijn kenteken binnen 5 werkdagen in huis na betaling van de BPM bij de douane.
Ik had het BPM bedrag wel gelijk gepint en niet via een acceptgiro kaart. (wat dan kan het nog langer gaan duren)
Ja, allang. Hij rijdt primaquote:Op woensdag 20 augustus 2008 12:59 schreef Basp1 het volgende:
Heeft de TS nu eigenlijk de auto al geleverd gekregen we hebben hier nog geen foto gezien.
Er is bij mijn oude werkgever wel eens een auto aan een klant afgeleverd die blijkbaar al anderhalf jaar oud was, gezien de productiedatum. Gefeliciteerd met uw nieuwe auto meneer!quote:Op dinsdag 20 mei 2008 01:10 schreef Turquaz52 het volgende:
Dan stellen we TS niet teleur door niet te zeggen dat "nieuwe" auto's ook een paar maandjes ooud zijn..
Beter voor TS is de auto exporteren naar Duitsland, endan weer importeren naar NL. Heb je je auto voor de 2e keer "gedoopt" en is ze weer jarig en mag zij een nieuwe kenteken!!HOERAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gevalletje jeugdtrauma dus?quote:Op maandag 19 mei 2008 13:04 schreef Troel het volgende:
Ik vond het als klein kind al heerlijk om te kijken naar kentekenplaten. Met de hele familie waren we bezig met proberen de nieuwste gezien te hebben. Dan heb ik straks een auto die wel nieuw is (want nog niet door een ander gebruikt enzo), maar de kentekenrange is al lang en breed niet meer de nieuwste. Dus ik betaal tig k voor een auto, terwijl ik er niet eens volledig kan van genieten.
Ja, dat is nu allang bekend hoorquote:Op dinsdag 20 januari 2009 01:22 schreef JK1982 het volgende:
Raad om welk model het gaat..
[ afbeelding ]
Enig speurwerk was nodig, maar.. 't Is een Peugeot 207SW
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Om daar nou zo geheimzinnig over te doen..
Mjah maar wij weten nu dat het eigenlijk een oudje is....quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:49 schreef CoolGuy het volgende:
Gut, ik heb anderhalve week terug een nieuwe auto gekregen, maar die was al gebouwd in 2008!! OMG the horror!! Maar goed, ik kreeg em in 2009 en heb dus ook nieuwe kentekenplaten
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:04 schreef LordNemephis het volgende:
[..]
Mjah maar wij weten nu dat het eigenlijk een oudje is....
Lul niet, wagens met een bouwjaar t/m 1977 krijgen een blauwe klassieke plaat met bijbehorende letter/cijfercombinatie, geen nieuwe...quote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:13 schreef BlackRhino het volgende:
Bovendien als je een auto uit 1814 importeert vanuit het buitenland krijg je ook een nieuw kenteken...
Vrouwen
Willen ze dat wrak nog wel hebben op de sloop dan?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:08 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat kloptHij was wel geboren in week 50 van 2008. Oud ding
![]()
Klopt, kijk maar naar het tijdstip van de post. Da's nou niet bepaald mijn meest drukke moment van de dagquote:Op dinsdag 20 januari 2009 07:53 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, dat is nu allang bekend hoorIk vond het alleen niet netjes om het te noemen zolang ik de auto nog niet had. Blijkbaar had je vrij weinig te doen dat je dit gaat uitzoeken
Klopt, de FEHAC beheert dat. Die hebben een oude kentekenreeks toegewezen gekregen van de RDW.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:43 schreef retuow82 het volgende:
[..]
Lul niet, wagens met een bouwjaar t/m 1977 krijgen een blauwe klassieke plaat met bijbehorende letter/cijfercombinatie, geen nieuwe...
Zeker voor half 2008quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:49 schreef Djeez het volgende:
Collega van me had laatst een 323F uit '91 geďmporteerd uit België,maar kreeg er wel een oud kenteken bij, met XX-00-XX, hoe kan dat?
Nee.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:02 schreef Troel het volgende:
Omdat de auto's uit die tijd zo'n kenteken hadden? Mijn autootje uit 1990 had ook een XX-00-XX kenteken
Kan zijn dat ie eerder al een Nederlands kenteken heeft gehad. Toen naar Belgie is geexporteerd en nu weer terug dus. Dan krijgt ie weer zijn oorspronkelijke plaat.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:49 schreef Djeez het volgende:
Collega van me had laatst een 323F uit '91 geďmporteerd uit België,maar kreeg er wel een oud kenteken bij, met XX-00-XX, hoe kan dat?
Dit geloof ik ook, anders kan het gewoon niet. Ik zag laatst nog een golf 1 met nieuwe platen. Alles na 1977 krijgt een nieuw kenteken bij invoering.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:36 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Kan zijn dat ie eerder al een Nederlands kenteken heeft gehad. Toen naar Belgie is geexporteerd en nu weer terug dus. Dan krijgt ie weer zijn oorspronkelijke plaat.
Ik heb het ff nagevraagd, en je hebt gelijk. Ding reed eerst ergens in Limburg, emigreerde toen met eigenaar naar onze zuiderburen en is nu via via in Assen terechtgekomen...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:36 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Kan zijn dat ie eerder al een Nederlands kenteken heeft gehad. Toen naar Belgie is geexporteerd en nu weer terug dus. Dan krijgt ie weer zijn oorspronkelijke plaat.
Afgelopen week zag ik zelfs onderstaande auto rijden op een splinternieuw (geel) kenteken!quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:01 schreef Gluckskafer het volgende:
Ik zag gisteren zelfs een geďmporteerde Nissan 100nx met gloednieuwe kentekenplaten.
En TS, heeft én een franse auto én nog de oude kentekenplaten.
Dubbel pech
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |