abonnement Unibet Coolblue
  † In Memoriam † dinsdag 6 mei 2008 @ 11:37:37 #1
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_58508741
Laatste bericht
quote:
Fritzl: Mogelijk meer slachtoffers

De politie in Amstetten heeft sterke vermoedens dat Keldermonster Josef Fritzl nog een slachtoffer op zijn geweten heeft..

De politie vreest dat oudste 'kleindochter', Kerstin, tot de sexslaven behoort van het Keldermonster. Dat heeft politiewoordvoerder Franz Polzer bevestigd. Zeker zijn de autoriteiten echter niet, voegt hij daaraan toe. Kerstin kan niet ondervraagd worden. De 19-jarige vrouw heeft te kampen met ernstige orgaanfalen en vecht momenteel voor haar leven.

"Het is onmogelijk Kerstin te ondervragen", beklemtoont behandelend arts Albert Reiter. "Haar toestand is nog altijd kritiek. Toch lijkt deze iets verbeterd in de afgelopen dagen." Reiter heeft goede hoop dat Kerstin (deels) zal herstellen. In tabloid The Sun spreekt hij de verwachting uit, dat de 19-jarige Oostenrijkse op een later tijdstip kan spreken met de rechercheurs.
vorig deel: Vrouw 24 jaar door vader misbruikt: 7 kinderen
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

De Fritzl-incestzaak is een incestzaak die zich jarenlang heeft afgespeeld in het Oostenrijkse Amstetten. De hoofdverdachte is Josef Fritzl (Amstetten, 9 april 1935), getrouwd in 1956 met Rosemarie, een Oostenrijkse man die op 27 april 2008 op 73-jarige leeftijd in zijn woonplaats Amstetten werd opgepakt. Hij bekende zijn dochter Elisabeth sinds haar elfde te hebben misbruikt. Sinds augustus 1984, toen ze 18 was, had hij haar in een kelder onder zijn huis gevangen gehouden.

Uit het misbruik werden zeven kinderen geboren, die in 2008 tussen de 5 en 19 jaar oud zijn. Drie van hen (Lisa, Monika en Alexander) werden door Josef Fritzl en zijn vrouw Rosemarie opgevoed. Eén kind (Michael, de helft van een tweeling) overleed enkele dagen na de geboorte. Het lijkje van Michael werd door Fritzl verbrand in een oven. De andere drie kinderen (Kerstin, Stefan en Felix) bleven met de moeder gevangen in de kelder. Zij kwamen nooit naar buiten en gingen niet naar school, de buitenwereld kenden ze alleen van de televisie.
Met zijn vrouw Rosemarie heeft Fritzl ook zeven kinderen.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Fritzl-incestzaak

[ Bericht 19% gewijzigd door Harajuku. op 05-01-2009 08:47:34 ]
  † In Memoriam † dinsdag 6 mei 2008 @ 11:38:17 #2
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_58508755
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 11:18 schreef tarrel2008 het volgende:

[..]


ik sprak trouwens iemand op mijn werk die familie heeft in oostenrijk.
veel mensen vonden het opmerkelijk dat die zijn gng kon gaan en niemand het opviel in de buurt/omgeving.

People knew about Fritzl's crimes, but still kept silent

EVIDENCE of how a wall of silence hid the crimes of Joseph Fritzl is mounting as it was revealed that his abuse of his daughter Elisabeth as a teenager was an open secret among people who knew the family.

--

Wife of incest dad under suspicion

Allemaal bang voor Fritzl kennelijk.

Lafbekken.
pi_58509188
zijn vrouw is niet de moeder van Elisabeth toch?

ik heb niet alles meegekregen van deze ellende, maar ik zag op youtube een vakantiefilmpje van dit monster, in Thailand, 12 jaar terug of zo... was hij daar toen alleen, of met vrouw? wie zorgde dan voor eten en overige zaken voor Elisa en haar kinderen? Hebben ze dan gewoon drie weken of zo op voorraden moeten leven?
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_58509507
Als ik het goed begrepen heb was hij alleen op vakantie.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_58509578
"But I decided I did not want to get involved. I did not want to get kicked out of the flat, I did not want to lose it. I kept myself to myself."

Ik hoop dat je daar in Oostenrijk wettelijk gezien niet zomaar mee weg komt.
Dan ben je nl geen haar beter dan een dader. ( )
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_58509797
omg ik lees nu de link van NorthernStar.... Elisabeth is wel de dochter van Rosemarie.
je kan het toch niet lezen zonder naar te worden, tranen te krijgen, als je leest hoe die kinderen, Elisa incluis, er aan toe zijn, hoe ze reageren op 'bovenkelderse' dingen, geluiden..die oudste zoon die krom loopt vanwege een voor hem te lage kelder, een tandenloze Elisa, een dode tweelingbroer... teveel te erg, wat moet je in godsnaam met die man doen, opsluiten ja voor goed, maar jezus christus, te genadig toch, en vergelding mag niet, maar omg wat wil je die man graag zien lijden, al wist het niets uit van wat die kinderen is aangedaan.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  dinsdag 6 mei 2008 @ 12:35:09 #7
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_58509852
Stukje bij beetje aan mootjes hakken is nog te klein een straf voor deze gruwelvent.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_58509926
hij is gestoord, ziek, maar volgens mij wel volledig toerekeningsvatbaar, zo uitgedacht zoals dit alles is, voorbereid, verborgen, etc...perverse geest zonder geweten maar wel bij volle verstand, hoe ziek ook.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  dinsdag 6 mei 2008 @ 12:44:25 #9
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_58510027
quote:
"Is God up there?" little Felix asked, when he first saw the moon after being rescued. And when he saw the sun he was even more excited, making a squeaking noise.
Dat breekt je hart toch.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 6 mei 2008 @ 13:11:22 #10
98593 KlappernootatWork
Tot mijn strot in het genot..
pi_58510591
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 12:44 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dat breekt je hart toch.
Shit! werken zuigt...
Op donderdag 22 november 2007 @ 12:42 schreef Neelis het volgende: Rabbelneuteaantwaark ?
pi_58510695
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 12:44 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dat breekt je hart toch.

Neuh.
  dinsdag 6 mei 2008 @ 14:15:18 #12
82136 Xennia
gekroond
pi_58511980
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 11:37 schreef NorthernStar het volgende:
Laatste bericht
[..]

vorig deel: Vrouw 24 jaar door vader misbruikt: 7 kinderen
Het had me eerder verbaasd als hij Kerstin en zijn andere ''kleindochters'' niet had misbruikt.

Als het misbruik daadwerkelijk bekend was bij buren e.d., dan is het de theorie dat moeder van niets geweten heeft toch niet meer vol te houden?
  dinsdag 6 mei 2008 @ 14:49:54 #13
3767 Herald
Come get some
pi_58512722
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 12:00 schreef milagro het volgende:
ik heb niet alles meegekregen van deze ellende, maar ik zag op youtube een vakantiefilmpje van dit monster, in Thailand, 12 jaar terug of zo... was hij daar toen alleen, of met vrouw? wie zorgde dan voor eten en overige zaken voor Elisa en haar kinderen? Hebben ze dan gewoon drie weken of zo op voorraden moeten leven?
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 12:16 schreef shmoopy het volgende:
Als ik het goed begrepen heb was hij alleen op vakantie.
ik heb me laten vertellen dat hij met een vriend naar Thailand is gegaan. Hij is daar ook betrapt op het kopen van jurken en vrouwenondergoed en verbood zijn vriend daar over te spreken. Hij scheen de koelkast voor de vakantie wel vol te stouwen met voedsel.
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
pi_58513043
Zullen die kinderen die in de kelder hebben geleefd nu denken dat het normaal is om sex met pa/opa te hebben? Je zoekt toch een overlevingsstrategie als je je in zo'n verschrikkelijke situatie bevindt en dan probeer je misschien iets wat compleet onacceptabel is toch acceptabel te maken, vooral voor die kinderen. Heb geen woorden voor al die lafaards die hun mond jarenlang hebben gehouden. Wat een verschrikking
pi_58513457
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 15:04 schreef Meaghan het volgende:
Zullen die kinderen die in de kelder hebben geleefd nu denken dat het normaal is om sex met pa/opa te hebben? Je zoekt toch een overlevingsstrategie als je je in zo'n verschrikkelijke situatie bevindt en dan probeer je misschien iets wat compleet onacceptabel is toch acceptabel te maken, vooral voor die kinderen. Heb geen woorden voor al die lafaards die hun mond jarenlang hebben gehouden. Wat een verschrikking
die kinderen hebben geen vergelijk, dus ja, áls ze weten dat papa ook opa is, dan zullen ze ws niets denken inzake wat normaal is of niet...

de kinderen die 'naar boven gehaald' zijn en door Rosemarie opgevoed (...) zijn, kwamen neem ik aan ook niet buiten verder.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_58513704
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 12:35 schreef Copycat het volgende:
Stukje bij beetje aan mootjes hakken is nog te klein een straf voor deze gruwelvent.
de mens heeft wel gruwelijkere dingen verzonnen dan dit hoor. zoals b.v. de martel dood die iedereen aan het praten krijgt is vrijwel gratis uit te voeren ook
SPOILER: niet voor mensen met een zwakke maag
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 12:39 schreef milagro het volgende:
hij is gestoord, ziek, maar volgens mij wel volledig toerekeningsvatbaar, zo uitgedacht zoals dit alles is, voorbereid, verborgen, etc...perverse geest zonder geweten maar wel bij volle verstand, hoe ziek ook.
absoluut dus hij moet wat mij betreft ook de maximale straf krijgen al komt hij er dan nog goed vanaf want voor zo iemand is geen straf te hoog
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_58513716
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 15:23 schreef milagro het volgende:

[..]

die kinderen hebben geen vergelijk, dus ja, áls ze weten dat papa ook opa is, dan zullen ze ws niets denken inzake wat normaal is of niet...

de kinderen die 'naar boven gehaald' zijn en door Rosemarie opgevoed (...) zijn, kwamen neem ik aan ook niet buiten verder.
Waarom neem je dat aan dan? Als ze geadopteerd waren, konden ze toch ook naar school ed.?
Verder is het heel erg verschrikkelijk en ik hoop dat ze nog wat hun leven kunnen maken...
Het mooi kotsende meisje.
pi_58513770
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 15:04 schreef Meaghan het volgende:
Zullen die kinderen die in de kelder hebben geleefd nu denken dat het normaal is om sex met pa/opa te hebben?
ze weten niet beter, dus ja, lijkt mijj
quote:
Je zoekt toch een overlevingsstrategie als je je in zo'n verschrikkelijke situatie bevindt en dan probeer je misschien iets wat compleet onacceptabel is toch acceptabel te maken, vooral voor die kinderen.
je doelt nu op Elisabeth, neem ik aan, die is nl de enige in die kelder die enig referentiepunt had aan een ander leven en van daaruit een overlevingsstrategie probeert te bedenken .. zoals ik eerder al zei, het is mi een wonder dat zij niet verandert is een brabbelende gek
quote:
Heb geen woorden voor al die lafaards die hun mond jarenlang hebben gehouden. Wat een verschrikking
Die man was nogal autoritair heb ik begrepen, en daarnaast de huiseigenaar, voeg dat samen met het bijna automatische respect voor autoriteit wat je in de duitstalige gebieden en vooral ten zuiden van Keulen nog steeds met de paplepel krijgt ingegoten, zeker in die kleinere gemeenschappen .. recept voor dit soort ellende
pleased to meet you
  dinsdag 6 mei 2008 @ 15:37:45 #19
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_58513785
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 15:34 schreef GewoneMan het volgende:
de mens heeft wel gruwelijkere dingen verzonnen dan dit hoor. zoals b.v. de martel dood die iedereen aan het praten krijgt is vrijwel gratis uit te voeren ook
SPOILER: niet voor mensen met een zwakke maag
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doet me denken aan American Psycho. Met een rat, een stuk brie en een vrouwelijke opening ...
Ik ben voor.
Volgens mij gingen de drie kinderen die niet in de kelder zaten toch 'gewoon' naar school?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_58513801
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 15:34 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

Waarom neem je dat aan dan? Als ze geadopteerd waren, konden ze toch ook naar school ed.?
Verder is het heel erg verschrikkelijk en ik hoop dat ze nog wat hun leven kunnen maken...
omdat die kinderen eerst ook opgesloten hebben gezeten, jarenlang, en toen pas naar boven gehaald zijn door (o)pa, ze ws dus ook wel wat "anders dan andere" kinderen geweest zullen zijn, ze opvielen daardoor, ze niet aan normaal onderwijs hebben kunnen deelnemen ms, ze ws hun mond ooit eens voorbij gepraat zullen hebben... daarom dus neem ik dat aan.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_58513853
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 15:23 schreef milagro het volgende:

[..]

die kinderen hebben geen vergelijk, dus ja, áls ze weten dat papa ook opa is, dan zullen ze ws niets denken inzake wat normaal is of niet...

de kinderen die 'naar boven gehaald' zijn en door Rosemarie opgevoed (...) zijn, kwamen neem ik aan ook niet buiten verder.
Het is ook maar net hoe Elisabeth er mee om kon gaan met de hele situatie. Als zij haar emoties niet de baas was tijdens de verkrachtingen lijkt mij dat het voor de kinderen niet bepaald een leuke ervaring moet zijn geweest.

Ik neem aan dat de kinderen die boven zaten wel buiten kwamen, ze waren immers officieel geadopteerd door het echtpaar. Door ze binnen te houden zou hij alleen maar de aandacht trekken en dat wilde hij nou juist niet. Die kinderen zullen wel gewoon naar school zijn gegaan, leerplicht zal je ook wel in Oostenrijk hebben denk ik zo (?).
pi_58514002
truetrue, dat zou ook weer opgevallen zijn, ms thuisonderwijs dan eventueel door ouders zelf, maar zal wel niet
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_58514137
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 15:37 schreef moussie het volgende:
je doelt nu op Elisabeth, neem ik aan, die is nl de enige in die kelder die enig referentiepunt had aan een ander leven en van daaruit een overlevingsstrategie probeert te bedenken .. zoals ik eerder al zei, het is mi een wonder dat zij niet verandert is een brabbelende gek
[..]
Ja, ik bedoel Elisabeth. Het doet me ergens een heel klein beetje denken aan die Italiaanse film over de WOII waarin een vader zijn zoon voorhoudt dat er niks ergs aan de hand is terwijl ze ondertussen van de ene in de andere verschrikking geraken. Verbaast mij ook hoor dat ze er nog vrij 'normaal' vanaf is gekomen als ik de media moet geloven. Het is iig een zeer sterke vrouw, moet toch haast wel.
pi_58514150
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 15:37 schreef Copycat het volgende:

[..]

Doet me denken aan American Psycho. Met een rat, een stuk brie en een vrouwelijke opening ...
Ik ben voor.
probleem is dat we ons dan verlagen tot een barbaars niveau al zou ik het niet erg vinden als het hem zou overkomen.
quote:
Volgens mij gingen de drie kinderen die niet in de kelder zaten toch 'gewoon' naar school?
heb niet alles tot in het detail gelezen maar ik dacht van wel ja
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  dinsdag 6 mei 2008 @ 16:14:26 #25
98593 KlappernootatWork
Tot mijn strot in het genot..
pi_58514385
Als ik hem onverhoopt in mijn klauwen krijg, geven jullie me dan tips voor verdere "verwerking"
Shit! werken zuigt...
Op donderdag 22 november 2007 @ 12:42 schreef Neelis het volgende: Rabbelneuteaantwaark ?
pi_58514623
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 15:37 schreef Copycat het volgende:

[..]

Doet me denken aan American Psycho. Met een rat, een stuk brie en een vrouwelijke opening ...
Ik ben voor.
Volgens mij gingen de drie kinderen die niet in de kelder zaten toch 'gewoon' naar school?
Deed mij denken aan Lemmiwinks van South Park

Moge er een straf bedacht worden waarmee hij een langzame en zeer pijnlijke dood sterft. Of in plaats van hem in een aparte cel gewoon tussen de rest zetten, die weten wel wat ze ermee moeten.
  dinsdag 6 mei 2008 @ 17:50:45 #27
200504 Amokzaaier
zonder te ploegen!
pi_58515595
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 12:35 schreef Copycat het volgende:
Stukje bij beetje aan mootjes hakken is nog te klein een straf voor deze gruwelvent.
we leven gvd niet in de middeleeuwen!
je oogst wat je zaait
  dinsdag 6 mei 2008 @ 18:09:50 #28
82136 Xennia
gekroond
pi_58515933
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 15:38 schreef milagro het volgende:
omdat die kinderen eerst ook opgesloten hebben gezeten, jarenlang, en toen pas naar boven gehaald zijn door (o)pa,
Ze waren toch al heel jong te vondeling gelegd?
pi_58516170
Ik denk dat er een aantal mensen in de omgeving zijn die nu opeens zeggen vanalles gezien of gehoord te hebben maar eerder eigenlijk niets opmerkten. Is dat nou interessantdoenerij of hebben ze toen gewoon de onvoorstelbare link niet gelegd?
Ik bedoel... men dacht dat de man daar een atoomkelder bouwde. Daar horen, als je zo'n tic hebt, ook voorraden bij van niet bederflijke etenswaren.

En de andere 3 kinderen die bij het gezin opgroeiden waren als baby naar boven gebracht, las ik, en speelden lekker in het zwembad in de tuin en kwamen gewoon buiten.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  † In Memoriam † dinsdag 6 mei 2008 @ 18:38:35 #30
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_58516491
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 14:49 schreef Herald het volgende:

[..]


[..]

ik heb me laten vertellen dat hij met een vriend naar Thailand is gegaan. Hij is daar ook betrapt op het kopen van jurken en vrouwenondergoed en verbood zijn vriend daar over te spreken
Aw da's best lief van hem, hij kocht dus cadeautjes voor zijn opgesloten dochter.
  dinsdag 6 mei 2008 @ 18:57:32 #31
82136 Xennia
gekroond
pi_58516869
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 18:38 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Aw da's best lief van hem, hij kocht dus cadeautjes voor zijn opgesloten dochter.
Ja, werkelijk hartverwarmend
pi_58516931
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 18:21 schreef nokwanda het volgende:
Ik denk dat er een aantal mensen in de omgeving zijn die nu opeens zeggen vanalles gezien of gehoord te hebben maar eerder eigenlijk niets opmerkten. Is dat nou interessantdoenerij of hebben ze toen gewoon de onvoorstelbare link niet gelegd?
Ik bedoel... men dacht dat de man daar een atoomkelder bouwde. Daar horen, als je zo'n tic hebt, ook voorraden bij van niet bederflijke etenswaren.

En de andere 3 kinderen die bij het gezin opgroeiden waren als baby naar boven gebracht, las ik, en speelden lekker in het zwembad in de tuin en kwamen gewoon buiten.
Deels zijn het mensen die ook ff in het nieuws kunnen komen, maar voor een aantal zal zeker gelden dat ze de link niet leggen... Ik ken zelf ook een meisje die ongeveer hetzelfde is overkomen, en ik had toen weleens het gevoel "dat er niet iets klopte" met haar en haar "leven" zegmaar, maar ik had toen nooit for real gedacht dat ze zat opgesloten en dat dr vader dr iedere dag tegen haar zin lag te batsen.
pi_58517192
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 18:09 schreef Xennia het volgende:

[..]

Ze waren toch al heel jong te vondeling gelegd?
ah, dat had ik niet meegekregen
maar okay, hij legde de kids zelf "voor zijn eigen deur", deed dan alsof zijn dochter ze daar had afgeleverd, want niet gewenst bij de sekte, en adopteerde ze vervolgens... en dat gaat zomaar of snap ik het nu weer niet
zijn er niet allerhande dingen die onderzocht worden als je met een kind op de proppen komt ineens en het wil adopteren? zoals bijvoorbeeld wo ist die mutti en zo?
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_58517296
Wij hebben ook zo'n soort kelder hier onder het huis. Kom je een keertje logeren milagro
pi_58518122
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 19:16 schreef SCH het volgende:
Wij hebben ook zo'n soort kelder hier onder het huis. Kom je een keertje logeren milagro
ik denk dat je het nog aflegt ook
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_58518156
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 19:00 schreef LoggedIn het volgende:

[..]

Deels zijn het mensen die ook ff in het nieuws kunnen komen, maar voor een aantal zal zeker gelden dat ze de link niet leggen... Ik ken zelf ook een meisje die ongeveer hetzelfde is overkomen, en ik had toen weleens het gevoel "dat er niet iets klopte" met haar en haar "leven" zegmaar, maar ik had toen nooit for real gedacht dat ze zat opgesloten en dat dr vader dr iedere dag tegen haar zin lag te batsen.
Ja, dat voel je, maar zolang je niets weet kun je ook niets doen.
Je kunt dingen vragen aan betrokkenen. Maar die zeggen vaak ook niets. Er is niets zo vreemd als de loyaliteit van een dergelijke relatie en het loskomen is echt heel moeilijk. En dan.... als je dan naar buiten treed dan krijg je altijd een soort circus. Mensen die vanalles willen weten, die je nog verder als slachtoffer gaan betitelen (ook al ben je dat, dat wil je echt niet zijn, ook al wil je erkenning). Anderen zeggen dat je misschien wel liegt en gaan anderen beschuldigen dat ze iets moesten weten en zo. Ga er maar aan staan. Lijkt me niet tof.
Het is ook niet voor niets dat ze alle broers en zussen Fritzel een andere naam willen geven. Ze zijn allemaal besmet nu.
Aan de andere kant kunnen ze nu wel heel langzaam een ander leven proberen te hebben, al zal dit nooit goed komen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  dinsdag 6 mei 2008 @ 20:03:48 #37
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_58518214
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 13:15 schreef Monidique het volgende:

[..]

Neuh.
En nu moeten we je allemaal stoer vinden?
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  † In Memoriam † dinsdag 6 mei 2008 @ 22:35:45 #38
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_58521074
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 19:11 schreef milagro het volgende:

[..]

ah, dat had ik niet meegekregen
maar okay, hij legde de kids zelf "voor zijn eigen deur", deed dan alsof zijn dochter ze daar had afgeleverd, want niet gewenst bij de sekte, en adopteerde ze vervolgens... en dat gaat zomaar of snap ik het nu weer niet
zijn er niet allerhande dingen die onderzocht worden als je met een kind op de proppen komt ineens en het wil adopteren? zoals bijvoorbeeld wo ist die mutti en zo?
Er zaten handgeschreven brieven bij die baby's, van de mamma, en ja, je kent het verhaal wel van Nederland, Jeugdzorg heeft natuurlijk hier en daar wat steekjes laten vallen, ze onderzoeken het uiteraard grondig !
  † In Memoriam † dinsdag 6 mei 2008 @ 22:46:16 #39
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_58521277
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 18:57 schreef Xennia het volgende:

[..]

Ja, werkelijk hartverwarmend
quote:
UV-licht hield kelderkinderen levend
AMSTERDAM - Speciale lampen en vitamines moesten de kinderen van Fritzl in leven houden. Dat is één van de jongste onthullingen in het Oostenrijkse gruwelverhaal in Amstetten.

Normaal overleeft een mens het onder de grond niet. gebrek aan daglicht maakt je kapot.

Fritzl wist dat en zorgde ervoor dat zijn gevangenen speciale vitamine D slikten en onder UV-lamplicht zaten om het gebrek aan daglicht te compenseren.

De 42-jarige Elisabeth en haar zoons van 18 en 5 en dochter van 19 overleefden zo de eenzame opsluiting.

Ontsnappen uit de kelder was overigens vrijwel onmogelijk. De politie maakte bekend dat Elisabeth of de kinderen minstens acht deuren door moesten om de buitenlucht te bereiken
Ik denk dat het een wetenschappelijk experiment was.
Hij bedoelde het allemaal goed.

Er zijn overigens áltijd vrouwen die zo'n gedetineerde gaan schrijven, hoe gek zijn die eigenlijk?
  † In Memoriam † dinsdag 6 mei 2008 @ 22:47:55 #40
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_58521305
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 19:00 schreef LoggedIn het volgende:

[..]

Deels zijn het mensen die ook ff in het nieuws kunnen komen, maar voor een aantal zal zeker gelden dat ze de link niet leggen... Ik ken zelf ook een meisje die ongeveer hetzelfde is overkomen, en ik had toen weleens het gevoel "dat er niet iets klopte" met haar en haar "leven" zegmaar, maar ik had toen nooit for real gedacht dat ze zat opgesloten en dat dr vader dr iedere dag tegen haar zin lag te batsen.
Ze zat opgesloten en jij zat naast haar in de schoolbanken

Er klopt met jou ook iets niet helemaal hè?
  dinsdag 6 mei 2008 @ 22:51:23 #41
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_58521354
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 22:46 schreef Loedertje het volgende:

[..]


[..]

Ik denk dat het een wetenschappelijk experiment was.
Hij bedoelde het allemaal goed.

Er zijn overigens áltijd vrouwen die zo'n gedetineerde gaan schrijven, hoe gek zijn die eigenlijk?
Waarschijnlijk hebben ze iig agorafobie, dat schept een band
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_58521839
Deze man hadden ze zonder pardon dood moeten martelen

dit zijn een van de walgelijkste daden die ooit zijn gepleegd in de mensheid
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_58522732
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 22:47 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Ze zat opgesloten en jij zat naast haar in de schoolbanken

Er klopt met jou ook iets niet helemaal hè?
ik zei nergens dat ik met haar op school zat?

Niw, het hele verhaal doet er niet toe.
  woensdag 7 mei 2008 @ 03:30:47 #44
82136 Xennia
gekroond
pi_58524720
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 19:11 schreef milagro het volgende:

[..]

ah, dat had ik niet meegekregen
maar okay, hij legde de kids zelf "voor zijn eigen deur", deed dan alsof zijn dochter ze daar had afgeleverd, want niet gewenst bij de sekte, en adopteerde ze vervolgens... en dat gaat zomaar of snap ik het nu weer niet
zijn er niet allerhande dingen die onderzocht worden als je met een kind op de proppen komt ineens en het wil adopteren? zoals bijvoorbeeld wo ist die mutti en zo?
Daar hebben ze een hoop steken laten vallen, zeker daar de beste man al een strafblad moet hebben o.g.v. verkrachting en een bewijs van goed gedrag moest overleggen voor de adoptie.. Hoe dit heeft kunnen gebeuren is dan ook vooralsnog een raadsel.
Zijn sekteverhaal was erg geloofwaardig, het handschrift van zijn dochter kwam uiteraard overeen en als ze al DNA testen hadden gedaan dan had dat erop gewezen dat het inderdaad de kinderen van zijn dochter zijn (en van hem..).
pi_58525136
Ik hoop dat ze die man 20 jaar opsluiten in een cel met twee groot geschapen homo negers
pi_58527442
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 07:39 schreef henkway het volgende:
Ik hoop dat ze die man 20 jaar opsluiten in een cel met twee groot geschapen homo negers
alsof zij hem zouden willen nemen
pi_58527581
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 03:30 schreef Xennia het volgende:

[..]

Daar hebben ze een hoop steken laten vallen, zeker daar de beste man al een strafblad moet hebben o.g.v. verkrachting en een bewijs van goed gedrag moest overleggen voor de adoptie.. Hoe dit heeft kunnen gebeuren is dan ook vooralsnog een raadsel.
Zijn sekteverhaal was erg geloofwaardig, het handschrift van zijn dochter kwam uiteraard overeen en als ze al DNA testen hadden gedaan dan had dat erop gewezen dat het inderdaad de kinderen van zijn dochter zijn (en van hem..).
Nee, is niet raadselachtig in dit land vervalt je strafblad na 10 jaar.
Dus is er geen record meer van wat je wel of niet hebt gedaan.

Was laatst een man bij Paul en Witteman die dat uitgelegd heeft.
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
  † In Memoriam † woensdag 7 mei 2008 @ 11:36:04 #48
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_58528883
quote:
XENNIA:
Daar hebben ze een hoop steken laten vallen, zeker daar de beste man al een strafblad moet hebben o.g.v. verkrachting en een bewijs van goed gedrag moest overleggen voor de adoptie.. Hoe dit heeft kunnen gebeuren is dan ook vooralsnog een raadsel.
Dat is geen raadsel, de overtredingen waren van 1967, na 15 jaar heb je daar totaal geen last meer van (In Nederland is dat 18 jaar)
pi_58529323
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 11:36 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Dat is geen raadsel, de overtredingen waren van 1967, na 15 jaar heb je daar totaal geen last meer van (In Nederland is dat 18 jaar)
okay, dat verklaart dat er niet toedoende strafblad, maar de rest?
als ik morgen aanklop bij de instanties that be, met een kind en beweer dat het mijn zoons kind is, dat zijn scharrel bij hem en dus bij mij gedumpt heeft, en ik dan zeg het te willen adopteren, gaat dat zomaar, nee, dat gaat niet zomaar, nu niet meer, maar zou dat twintig jaar terug wel gekund hebben, of pré dna dus ?
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_58529333
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 11:36 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Dat is geen raadsel, de overtredingen waren van 1967, na 15 jaar heb je daar totaal geen last meer van (In Nederland is dat 18 jaar)
Dat is bij moord.
Bij verkrachting en lichtere ( ) vergrijpen 10 jaar.
En dan 2 jaar daarna is ook nog eens het dossier weg.

Althans dat is wat ik begreep uit het verhaal van die meneer.
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_58529344
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 11:36 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Dat is geen raadsel, de overtredingen waren van 1967, na 15 jaar heb je daar totaal geen last meer van (In Nederland is dat 18 jaar)
dus zelfs in Nederland had hij die kinderen toegewezen gekregen in een soortgelijke situatie, de adoptie was pas meer dan 20 jaar later .. wel erg zuur als je daarover doordenkt

Even los van deze zaak zal dat nog wel een staartje hebben vermoed ik, enerzijds omdat ook gevaarlijke gekken zoals deze man door die wet beschermd worden, en anderzijds omdat die gegevens blijkbaar toch niet vernietigd worden, hoe anders is het mogelijk dat de media binnen no-time met die informatie komen (en die hadden ze als ik het goed heb begrepen uit officiële bronnen en niet van mensen uit het omveld ?)
pleased to meet you
pi_58532503
quote:
Fritzl: Ik ben geen monster


INCEST OOSTENRIJK


WENEN (ANP/AFP) - Josef Fritzl heeft verklaard dat hij geen monster is. Hij had immers ook al zijn kinderen kunnen vermoorden. Dit meldde Fritzls advocaat Rudof Mayer in een interview dat de Oostenrijkse krant Österreich woensdag plaatste op zijn website.

Fritzl werd woensdag voor het eerst verhoord door de openbaar aanklager. Fritzl verklaarde volgens Mayer: ,,Ik had ze allemaal kunnen vermoorden. Er zou geen spoor gevonden zijn. Niemand zou me ontdekt hebben.'' Fritzl beweerde ook dat hij het leven van zijn oudste 'incestkind' Kerstin had gered. Hij had er immers naar een ziekenhuis gebracht toen ze ernstig ziek was.

Fritzl heeft zijn dochter Elisabeth 24 jaar lang in een kelder opgesloten en verkracht. Daaruit kwamen zeven kinderen voort. Eén kind stierf vlak na de geboorte. Sinds 29 april zit Fritzl in de gevangenis in St. Poelten.
pi_58532687
We bepalen zelf wel wanneer je een monster bent, ja!
Het mooi kotsende meisje.
pi_58532791
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 14:17 schreef SCH het volgende:

[..]


volgens mij was het meer van OH NEE mn favoriete sex "speeltje" is defect gauw laten fixen zodat ik dr weer kan batsen. ik geloof geen seconde dat hij haar naar het ziekenhuis bracht met goede bedoelingen

mijn conclusie het is en blijft een monster PUNT
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_58533203
quote:
Josef Fritzl heeft verklaard dat hij geen monster is. Hij had immers ook al zijn kinderen kunnen vermoorden.
Zo zie je maar hoe die man redeneert..
  woensdag 7 mei 2008 @ 14:50:28 #56
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_58533241
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 11:36 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Dat is geen raadsel, de overtredingen waren van 1967, na 15 jaar heb je daar totaal geen last meer van (In Nederland is dat 18 jaar)
Als je eenmaal voor een zedendelict bent veroordeeld is het 20 jaar. Als je tweemaal of vaker bent veroordeeld is het "nooit meer". Maar die regels zijn ook telkens met de tijd aangescherpt.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_58533579
Ik ben geen monster!

Opsluiten zonder zonlicht en met een Uv lampje.
Wij zijn ook heel menselijk.
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_58535767
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 14:48 schreef LoggedIn het volgende:

[..]

Zo zie je maar hoe die man redeneert..
Zooooo ziek, maar aparte redenatie waar je mond van open valt.
Nu vraag ik me des te meer af vanuit welk referentiekader zo iemand nou redeneert. Ik zou zo graag in zo'n hoofd willen kijken. Hoe KOMT iemand er bij?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_58537309
Het echtpaar in 2006, 50 jaar getrouwd.... de foto's aan de muur



en Elisabeth .......

[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_58537362
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 18:09 schreef Xennia het volgende:
Ze waren toch al heel jong te vondeling gelegd?
Ja, omdat ze teveel lawaai maakten (te hard huilden), hij was bang voor ontdekking.
  woensdag 7 mei 2008 @ 17:59:31 #61
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_58537366
er ligt vast al een Hollywoodscript klaar.. Het is wonderlijk dat zo'n kerel het zo haarfijn heeft weten te plannen om de echte werkelijkheid van zijn werkelijkheid te scheiden.
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
pi_58537474
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 16:40 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Zooooo ziek, maar aparte redenatie waar je mond van open valt.
Nu vraag ik me des te meer af vanuit welk referentiekader zo iemand nou redeneert. Ik zou zo graag in zo'n hoofd willen kijken. Hoe KOMT iemand er bij?
Hij zalhet echtpaar West ( Fred & Rosemary uit Gloucester) ms als referentiekader gebruiken, die misbruikten hun kinderen en vermoordden ze als ze niet langer nodig/handig/voldoenend waren.... nu, dan is 24 jaar opsluiten en misbruiken toch minder erg, niet waar

moet je nagaan, 24 jaar, 24 jaar, dag in dag uit, je kan er metje kop niet bij hoe zijn dochter dit overleefd heeft, en hoe ze nu in godsnaam verder moet...
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_58537557
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 18:06 schreef milagro het volgende:

[..]

Hij zalhet echtpaar West ( Fred & Rosemary uit Gloucester) ms als referentiekader gebruiken, die misbruikten hun kinderen en vermoordden ze als ze niet langer nodig/handig/voldoenend waren.... nu, dan is 24 jaar opsluiten en misbruiken toch minder erg, niet waar

moet je nagaan, 24 jaar, 24 jaar, dag in dag uit, je kan er metje kop niet bij hoe zijn dochter dit overleefd heeft, en hoe ze nu in godsnaam verder moet...
ik ook niet diep triest allemaal en als je denkt dat je het ergste hebt gehoord komt er weer een erger geval. zou me ook niet verbazen als dit verhaal sommige pedos op ideeen brengt
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  woensdag 7 mei 2008 @ 18:30:10 #64
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_58537891
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 18:10 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

ik ook niet diep triest allemaal en als je denkt dat je het ergste hebt gehoord komt er weer een erger geval. zou me ook niet verbazen als dit verhaal sommige pedos op ideeen brengt
Waarom specifiek pedo's? Kunnen die goed klussen?
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_58538256
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 18:30 schreef soylent het volgende:

[..]

Waarom specifiek pedo's? Kunnen die goed klussen?
omdat dat de term is voor mensen die kinderen batsen of bestaat er ook zoiets als incesters voor mensen die specifiek vallen op hun kids
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_58538902
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 17:56 schreef milagro het volgende:
Het echtpaar in 2006, 50 jaar getrouwd.... de foto's aan de muur

[ afbeelding ]

Zo'n griezelig doorsnee echtpaar. *ril*
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_58539522
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 18:06 schreef milagro het volgende:

[..]

Hij zalhet echtpaar West ( Fred & Rosemary uit Gloucester) ms als referentiekader gebruiken, die misbruikten hun kinderen en vermoordden ze als ze niet langer nodig/handig/voldoenend waren.... nu, dan is 24 jaar opsluiten en misbruiken toch minder erg, niet waar

moet je nagaan, 24 jaar, 24 jaar, dag in dag uit, je kan er metje kop niet bij hoe zijn dochter dit overleefd heeft, en hoe ze nu in godsnaam verder moet...
En dan zie je die foto van zo'n mooie jonge vrouw en lees je nu terug dat ze nu op de leeftijd van 42 grijs en tandeloos is
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_58539612
Wordt die mevrouw eigenlijk ook nog op een of andere manier als verdachte gezien? Wordt ze nog verhoord?
pi_58539645
Volgens verklaringen van haarzelf en van de dochter had de moeder geen weet van dit alles, en wordt ze door de politie niet als verdachte gezien.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_58539707
Toch ben ik benieuwd hoe dat precies zit omdat het zo ongeloofwaardig is. Er is toch ook zoiets als verdringing?
pi_58539754
Als er zoiets als verdringing ontstaat dan is daar meestal ook een behoorlijke aanleiding voor en zal er nog veel meer onderzocht moeten worden.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_58539832
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 20:06 schreef SCH het volgende:
Toch ben ik benieuwd hoe dat precies zit omdat het zo ongeloofwaardig is. Er is toch ook zoiets als verdringing?
Oh, ik zou me kunnen voorstellen dat ze het niet wílde weten en daarom hardnekkig vermoedens heeft geblokkeerd, zeker als je weet dat het een enorm dominante en bedreigende man was.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_58539977
quote:
Josef Fritzl heeft verklaard dat hij geen monster is. Hij had immers ook al zijn kinderen kunnen vermoorden.
... ongelofelijk
pi_58540195
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 20:17 schreef Noodly het volgende:

[..]

... ongelofelijk
Ja, en hij bracht ze toch eten, dus wat zeurt iedereen nou?
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
  † In Memoriam † woensdag 7 mei 2008 @ 21:54:12 #75
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_58542022
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 20:28 schreef shmoopy het volgende:

[..]

Ja, en hij bracht ze toch eten, dus wat zeurt iedereen nou?
En cadeautjes

Schreef het ook al in deel 1, het was voor hem een stuk eenvoudiger geweest als hij z'n dochter aan de pil had gezet of de pasgeboren babies had vermoord, haar eentje laten houden voor de afleiding en de rest had hij idd niet hoeven laten leven. Het is mij een raadsel waarom hij dat wel heeft gedaan.
pi_58542541
één baby is geen baby*. Met één kind kun je niet echt spreken van een "nieuw gezin" (bij een jongere vrouw) zoals zijn motief geweest schijnt te zijn, zeker als je meeneemt dat hij een gezin met 7 kinderen gewend was. Imo.

/edit
* voor de zekerheid even toevoegen dat dit niet mijn persoonlijke overtuiging is
pi_58542614
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 19:58 schreef nokwanda het volgende:

[..]

En dan zie je die foto van zo'n mooie jonge vrouw en lees je nu terug dat ze nu op de leeftijd van 42 grijs en tandeloos is
Als ze nooit zonlicht ziet of naar een tandarts of dokter was geweest...
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 7 mei 2008 @ 22:50:30 #78
862 Arcee
Look closer
pi_58543335
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 18:06 schreef milagro het volgende:
moet je nagaan, 24 jaar, 24 jaar, dag in dag uit, je kan er metje kop niet bij hoe zijn dochter dit overleefd heeft
Inderdaad.
  † In Memoriam † woensdag 7 mei 2008 @ 22:57:05 #79
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_58543468
Vreemd en tegenstrijdig eigenlijk dat je hoopt dat deze mensen in alle anonimiteit hun leven kunnen gaan opbouwen en dat je aan de andere kant ook stiekem foto's wilt zien van alle familieleden en de verhalen wilt horen...
  woensdag 7 mei 2008 @ 22:57:22 #80
82136 Xennia
gekroond
pi_58543478
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 21:54 schreef Loedertje het volgende:

[..]

En cadeautjes

Schreef het ook al in deel 1, het was voor hem een stuk eenvoudiger geweest als hij z'n dochter aan de pil had gezet of de pasgeboren babies had vermoord, haar eentje laten houden voor de afleiding en de rest had hij idd niet hoeven laten leven. Het is mij een raadsel waarom hij dat wel heeft gedaan.
Ik denk dat hij op een vreemde manier wel degelijk van ze hield en zichzelf daadwerkelijk niet als monster ziet
  † In Memoriam † woensdag 7 mei 2008 @ 23:00:54 #81
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_58543559
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 22:57 schreef Xennia het volgende:

[..]

Ik denk dat hij op een vreemde manier wel degelijk van ze hield en zichzelf daadwerkelijk niet als monster ziet
Dat denk ik ook, hij denkt dat hij ondanks de vreemde situatie (waar hij vast voor zichzelf wel een legitieme reden voor had) toch heel goed voor hen was.

Hij kon niet anders uit angst voor de ontdekking van de incest met zijn dochter en was bang dat het zou uitkomen dus stopte hij haar in *een kelderruimte* zodat ze niets kon vertellen aan de buitenwereld, het balletje bleef rollen, de kelder moest leefbaar worden en de kinderen kon hij niet vermoorden, immers, hij was (is) geen moordenaar (althans in zijn beleving )

Een echte psychopaat.
  zondag 11 mei 2008 @ 18:29:42 #82
74506 Rebbedebje
Bedrijfspsycholoog
pi_58613074
quote:
Laatste foto voor ze kelder in ging
AMSTERDAM - Dramatisch: de laatste foto van een vrije Elisabeth. Genomen kort voor het moment dat Josef Fritzl haar 22 jaar opsloot. Waarschijnlijk omdat Elisabeth, die een vriendje had, wilde vluchten..


De zon scheen op deze Polaroidfoto die Bild afdrukt. Elisabeth zit op de rand van een zwembadje in de achtertuin van iemand. Het fotootje uit 1984 is kennelijk aan iemand gestuurd, want er staat: Denk an Mich Sissy!

18 jaar was ze toen. 25 dagen later verdween ze in de kelder..En sinds vorige week ziet ze weer daglicht.

Bild heeft een hele briefwisseling van Elisabeth met een vriendin gekregen. Uiteraard in de tijd dat ze nog vrij rondliep.Toen werd Elisabeth overigens al zeven jaar door haar vader Joseph verkracht.

Uit de briefwisseling blijkt dat het meisje destijds graag weg wilde bij de gewelddadige vader. In één van de schrijfsels staat dat ze snel wilde verhuizen.

Elisabeth komt uit de correspondentie als een levendig en sportief meisje. Vaak zwemmen, voetballen. Ook had ze veel hobby's

„Na de examens verhuis ik naar mijn zus en haar vriend”, schreef de nu 42-jarige Elisabeth op 9 mei 1984 aan een vriend enkele maanden voordat pa Fritzl zijn 18-jarige dochter opsloot om haar 24 jaar lang te misbruiken. Voor die tijd werden haar broers, zussen, moeder en zijzelf al door Josef Fritzl getiranniseerd.

In een andere brief schreef ze dezelfde vriend korte tijd later: „Als je deze brief ontvangt, is het allemaal voorbij. Ik geef je mijn nieuwe adres zodra ik ben verhuisd.”

In de Oostenrijkse krant News 'vergoelijkt' Josef Fritzl zijn daden: „Ze wilde niets weten van regels, ze hing nachtenlang rond in dubieuze cafés en ze dronk en rookte”, aldus Fritzl. „Daarom moest ik maatregelen nemen, ik moest een plek creëren waar ik Elisabeth van de buitenwereld kon afschermen, desnoods met geweld.”bron:telegraaf


Ver-schrik-ke-lijk deze hele gebeurtenis.
Maar waarom ging ze mee de kelder in toen hij haar vroeg iets te versjouwen met hem, alarmbellen hadden moeten afgaan bij haar. Heeft ze überhaupt iets gedaan tegen hem qua aanklagen toen ze al wel verkracht werd, maar nog niet opgesloten was.?
En veel mensen zullen het niet eens zijn met m'n volgende uitspraak, maar het zou het beste zijn als al zijn kinderen geen verdere kinderen meer zouden krijgen. 1 de helft komt voort uit incest en 2 de nakomelingen dragen toch zijn genen...


En dan lees je nog zoiets...
quote:
10-jarige bevalt van verkrachtingsbaby
AMSTERDAM - Een 10-jarig meisje is tot verbijstering van een ziekenhuis bevallen van een baby. De kersverse moeder verklaarde negen maanden eerder verkracht te zijn.

De politie van St Anthony in Idaho pakte de 37-jarige Guadalupe Gutierrez-Juarez,
een illegale immigrant, meteen op. Hij zit sinds vorige maand in de gevangenis van Fremont.

In de caravan van Guadalupe woonden meerdere kinderen, zeggen buurtbewoners
tegen televisiezender ABC.
En @ milagro, anders lees je even het vorige topic voordat je allemaal vragen en opmerkingen stelt...

[ Bericht 0% gewijzigd door Rebbedebje op 11-05-2008 23:22:01 ]
Op di 15 januari 2013 schreef Pharkus: Ik spit de flow op je radio,
als een eloquente heer, mijn diss doet geen zeer, mijn raps sucken dus, peace out, Pharkus.
Op di 26 maart schreef MultiBanaan: Holy crap, was dat gedicht van jou?!
  zondag 11 mei 2008 @ 18:55:57 #83
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_58613396
quote:
Laatste foto voor ze kelder in ging
AMSTERDAM - Dramatisch: de laatste foto van een vrije Elisabeth. Genomen kort voor het moment dat Josef Fritzl haar 22 jaar opsloot. Waarschijnlijk omdat Elisabeth, die een vriendje had, wilde vluchten..
Heel dramatisch, vooral zonder link of plaatje
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_58615879
quote:
Op zondag 11 mei 2008 18:29 schreef Rebbedebje het volgende:


[..]

En @ milagro, anders lees je even het vorige topic voordat je allemaal vragen en opmerkingen stelt...
*kelder bouwt en rebje met haar grote bek erin pleurt


@ soylent : de foto in mijn post hierboven ergens zou de laatste foto zijn voordat ze opgesloten werd
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  † In Memoriam † zondag 11 mei 2008 @ 21:32:32 #85
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_58616061
quote:
Op zondag 11 mei 2008 18:29 schreef Rebbedebje het volgende:

alarmbellen hadden moeten afgaan bij haar. Heeft ze überhaupt iets gedaan tegen hem O
Pffff, het is dus haar eigen schuld een beetje bedoel je?

Enfin --> Nog zo'n geweldig verhaal.
  zondag 11 mei 2008 @ 22:00:42 #86
74506 Rebbedebje
Bedrijfspsycholoog
pi_58616628
quote:
Op zondag 11 mei 2008 21:32 schreef Loedertje het volgende:
Pffff, het is dus haar eigen schuld een beetje bedoel je?
Nee natuurlijk niet.
Maar (sommige) mensen hebben van nature een instinct...
en dat had haar 24 jaar afschuw kunnen besparen.
Wat erg eigenlijk als je je dat zo bedenkt.
Dus nee, natuurlijk is het niet haar eigen schuld.
Zo zonde, in een paar luttele seconden kan je hele leven verpest zijn...
(ook met Natasha Kampusch en andere verhalen)
In een paar seconden kan je ontvoerd, berooft of vermoord worden...

hey milagro, zo noemt mijn vriendje me ook vaak je hebt dan toch wel een tv daar hé
Op di 15 januari 2013 schreef Pharkus: Ik spit de flow op je radio,
als een eloquente heer, mijn diss doet geen zeer, mijn raps sucken dus, peace out, Pharkus.
Op di 26 maart schreef MultiBanaan: Holy crap, was dat gedicht van jou?!
  † In Memoriam † zondag 11 mei 2008 @ 22:19:12 #87
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_58617031
quote:
Op zondag 11 mei 2008 22:00 schreef Rebbedebje het volgende:

Maar (sommige) mensen hebben van nature een instinct...
en dat had haar 24 jaar afschuw kunnen besparen.
Come on zeg
Incestslachtoffers worden langzaam meegezogen, intimidatie, bedreiging, angst en een situatie *normaal* gaan vinden omdat je niet meer beter weet, willen vluchten maar tevens doods en doodsbang zijn.

Nix instinct als je als misbruikt bent vanaf je jeugd, overleven, dat is je enige instinct.
pi_58617304
quote:
Op zondag 11 mei 2008 22:19 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Come on zeg
Incestslachtoffers worden langzaam meegezogen, intimidatie, bedreiging, angst en een situatie *normaal* gaan vinden omdat je niet meer beter weet, willen vluchten maar tevens doods en doodsbang zijn.

Nix instinct als je als misbruikt bent vanaf je jeugd, overleven, dat is je enige instinct.
dat denk ik ook... wel erg hoor als je zelfs thuis niet veilig bent
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  zondag 11 mei 2008 @ 22:41:57 #89
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_58617555
quote:
Op zondag 11 mei 2008 21:23 schreef milagro het volgende:

[..]

@ soylent : de foto in mijn post hierboven ergens zou de laatste foto zijn voordat ze opgesloten werd
Ow die..
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  zondag 11 mei 2008 @ 23:58:12 #90
82136 Xennia
gekroond
pi_58619247
quote:
„Daarom moest ik maatregelen nemen, ik moest een plek creëren waar ik Elisabeth van de buitenwereld kon afschermen, desnoods met geweld.”
Absurd om over de boze buitenwereld te spreken, terwijl haar eigen huis veel gevaarlijker was. Niemand die haar tegen haar boze vader af kon schermen.
pi_58620305
quote:
Op zondag 11 mei 2008 23:58 schreef Xennia het volgende:

[..]

Absurd om over de boze buitenwereld te spreken, terwijl haar eigen huis veel gevaarlijker was. Niemand die haar tegen haar boze vader af kon schermen.
lijkt me gewoon een slap excuus om te proberen een lagere straf te krijgen, wellicht door zijn advocaat in gefluistert ga er vanuit dat hij heel zijn leven niet meer vrij komt.

ben ook erg benieuwd hoe hij het vind om opgesloten te worden
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_58654701
Is er inmiddels al wat bekend over de situatie van Kerstin?
I had a signature once. It was awful.
pi_58655085
quote:
Op maandag 12 mei 2008 00:51 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

lijkt me gewoon een slap excuus om te proberen een lagere straf te krijgen, wellicht door zijn advocaat in gefluistert ga er vanuit dat hij heel zijn leven niet meer vrij komt.

ben ook erg benieuwd hoe hij het vind om opgesloten te worden
Ik hoop dat ie wel zo vreslijk gestraft wordt, en het liefst eenzaam in een diepe kelder met ratten
  † In Memoriam † woensdag 14 mei 2008 @ 05:52:09 #94
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_58658056
quote:
maandag 12 mei 2008
Elisabeth wil regen op haar huid voelen


BERLIJN - Elisabeth Fritzl (42), die 24 jaar door haar vader in de kelder gevangen werd gehouden en misbruikt, maakt volgens haar jongere zus Gabriele (36) een gezonde indruk.
,,Niemand van ons kan geloven, hoe normaal Elisabeth lijkt,'' vertelde Gabriele de Britse zondagskrant Sunday Mirror.

Na eerdere berichten dat het incestslachtoffer sterk is verouderd en nog maar drie zwarte stompjes van tanden in haar mond heeft, geeft haar zus een ander beeld: ,,Ze is gezond en zeer spraakzaam en wordt elke dag sterker.''


Gabriele, die net als de rest van de familie al die jaren geloofde dat Elisabeth in een sekte leefde, vertelde over het weerzien van haar zus met haar drie kinderen die door Josef Fritzl boven de grond waren opgevoed. Ze streelde hun gezichten en zei: ,,Mijn baby's, jullie zijn zo mooi.''


Toen ze haar moeder Rosemarie in de armen viel, zei ze: ,,Ik kan niet geloven dat ik vrij ben – ben jij het écht.'' Terwijl ze haar moeder niets kwalijk neemt, wil ze haar vader 'nooit meer zien'.


Hoewel de politie Rosemarie Fritzl (69) er niet van verdenkt dat ze iets van het geheime leven van haar man wist, wordt ze opnieuw gehoord. Psychologen hebben het vermoeden uitgesproken dat zij aanwijzingen over het misdrijf mogelijk heeft verdrongen.


Omdat ze na al die jaren onder de grond te hebben geleefd nog niet aan daglicht gewend zijn, zijn de slachtoffers in een verduisterde woning ondergebracht. Als extra bescherming dragen Elisabeth en haar jongste zoon Felix (5) een zonnebril. Eén van haar grootste wensen, sinds haar vrijlating, is regendruppels op haar huid te voelen.


Het kan nog maanden duren voordat Elisabeth en haar kinderen het psychiatrisch ziekenhuis kunnen verlaten. Allemaal worden ze begeleid door hulpverleners. Zowel Stephan (18) als Felix zou door gebrek aan beweging motorisch gestoord zijn. Door het ongezonde en onhygiënische leefklimaat onder de grond lijden alle gezinsleden aan schimmelziekten.


Terwijl de politie vorige week het sporenonderzoek in de kelder onder het huis van Fritzl heeft afgesloten, wordt vanaf vandaag het sluitingsmechanisme van de onderaardse gevangenis afgesloten. De onderzoekers willen weten wat er klopt van de uitspraken van Fritzl dat de 300 kilo zware deur voor de kerker van een tijdschakelaar was voorzien die automatisch zou opengaan na Fritzls overlijden.
pi_58658256
Als dat dus niet klopt dan gaat ie voor gaas voor poging voor moord?
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_58664553
Ik vind het echt een te ongelooflijk verhaal, vreselijk
  woensdag 14 mei 2008 @ 21:21:12 #97
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_58672770
Ik ben benieuwd of het meisje in het ziekenhuis ooit tot bewustzijn komt en hoe zij dan gaat reageren op de veranderingen die er inmiddels hebben plaats gevonden.
Ze zal wrs net als haar broers niet normaal ontwikkeld zijn........
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_58675696
quote:
Door het ongezonde en onhygiënische leefklimaat onder de grond lijden alle gezinsleden aan schimmelziekten.
Lekker geil, een meisje dat onder de schimmel zit
pi_58675721
ik vraag me trouwens af wat er gebeurd als die elizabeth nu weer geconfronteerd wordt met haar vader..?
  donderdag 15 mei 2008 @ 00:17:18 #100
159353 Tmaatje
turrrbotrut
pi_58676294
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 21:21 schreef deedeetee het volgende:
Ik ben benieuwd of het meisje in het ziekenhuis ooit tot bewustzijn komt en hoe zij dan gaat reageren op de veranderingen die er inmiddels hebben plaats gevonden.
Ze zal wrs net als haar broers niet normaal ontwikkeld zijn........
Ik hoop eigenlijk voor die arme meid dat ze in coma blijft, haar hersenen zijn opgezwollen, en er kan dus sprake zijn van hersenletsel... de kans dat ze daar volledig van herstelt zijn minimaal.

[ Bericht 0% gewijzigd door Tmaatje op 15-05-2008 00:23:47 ]
FOK!'s rode weduwe.
  † In Memoriam † donderdag 15 mei 2008 @ 01:12:27 #101
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_58676910
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 00:17 schreef Tmaatje het volgende:

[..]

Ik hoop eigenlijk voor die arme meid dat ze in coma blijft, haar hersenen zijn opgezwollen, en er kan dus sprake zijn van hersenletsel... de kans dat ze daar volledig van herstelt zijn minimaal.
Ze had orgaanfalen, wie weet wat er allemaal onherstelbaar beschadigd is. Hersenen, nieren, lever. Ze was op het randje dood toen Fritzl haar eindelijk bij het ziekenhuis bracht.


De symptomen passen trouwens bij een drugs-vergiftiging. Het zou me niets verbazen dat Fritzl ze drugs gaf zodat ze "gewilliger" waren als hij sex wilde.
quote:
When Kerstin first came in to us, she was very pale, and bleeding from her tongue due to convulsions. Fritzl told us she'd taken some drugs for a headache, nothing more.
Nou en als Fritzl het zegt....

Dat Fritzl gebruik maakte van drugs is bekend, zo had hij Elisabeth in de kelder gekregen
quote:
Fritzls report Elisabeth missing. Letter arrives at their house saying: "I want to start a new life." In reality she is imprisoned in the cellar. Fritzl drugs her, later making her write a letter explaining her "disappearance".
Bovendien begon hij erover in zijn excuus waarom hij Elisabeth had opgesloten. Hij was naar eigen zeggen bang dat ze aan de drugs zou raken. Dat kan best freudiaans zijn voor iemand die zelf nogal met drugs in de weer is.

Wat moet je in godesnaam nou met zo'n vent doen? Hij komt er mild vanaf als ze hem de rest van zijn leven opsluiten. Wat mij betreft mogen ze hem in het openbaar ophangen.

--
Brief van de familie aan het publiek:



"Wir, die gesamte Familie, möchten diesen Anlass nutzen, um Ihnen allen für ihre Anteilnahme an unserem Schicksal zu danken. Ihr Mitgefühl hilft uns sehr, die schwere Zeit zu bewältigen und zeigt uns, dass es auch gute und ehrliche Menschen gibt. Wir hoffen, dass für uns die Zeit kommt, wo wir wieder ins normale Leben zurückfinden werden."

Fritzl's victims thank the public
  vrijdag 16 mei 2008 @ 12:05:46 #102
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_58703091
Er is nu ook een 3D-model beschikbaar, dus een soort viritueel bezoek aan de kelder, zie: http://www.news.at/prod/510/verlies/

Je hebt Adobe Shockwave nodig om de rondleiding te kunnen inzien. Het besturen gaat met de pijltjes toetsen en met de knoppen A en Y kun je respectievelijk omhoog en omlaag kijken. Als je shockwave niet hebt krijg je als het goed is automatisch een prompt om het te installeren..
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
  vrijdag 16 mei 2008 @ 13:08:21 #103
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_58704556
Ik krijg al last van claustofobie als ik er naar kijk.......
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_58706698
mijn god, wat een kleine ruimte waar moesten ze in jezusnaam zitten dan? op die twee stoeltjes, en de rest maar op bed? en dan nog belangrijker, lopen, waar kan je er lopen, echt lopen?

ja, en dan hebben we het maar niet over het gebrek aan ramen, uitzicht, frisse lucht, privacy, verandering van omgeving, ik word er steeds opnieuw weer helemaal naar van.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_58707173
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 14:17 schreef SCH het volgende:

[..]
smerige kanker zwijn.... ik zou hem wel 24 jaar lang elke dag willen martelen,ben ook heel menselijk
Op zaterdag 23 juni 2007 18:54 schreef MASD het volgende:
Double-Helix is mijn held vandaag! _O_
pi_58707567
NWS>>Misdaad
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
  vrijdag 16 mei 2008 @ 18:48:52 #107
159353 Tmaatje
turrrbotrut
pi_58711138


en welkom in MIS, hier verder ...

Wat Herr Fritzl betreft, die moeten ze in zijn eigen kelder opsluiten.
FOK!'s rode weduwe.
  † In Memoriam † vrijdag 16 mei 2008 @ 22:49:45 #108
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_58716762
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 22:49 schreef Loedertje het volgende:
Ik zie nergens die tv..
Jawel, links in de hoek bij de laatste slaapkamer.
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
  vrijdag 16 mei 2008 @ 22:58:37 #110
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_58716794
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 22:49 schreef Loedertje het volgende:
Ik zie nergens die tv..
Die staat er wel, in de achterste kamer met het 2persoons-bed
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
  zaterdag 17 mei 2008 @ 09:39:21 #111
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_58722169
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 18:48 schreef Tmaatje het volgende:

Wat Herr Fritzl betreft, die moeten ze in zijn eigen kelder opsluiten.
Maar niet alleen mét gezelschap, wie stoppen we erbij ? Marc Dutroux lijkt me wel geschikt als nr 1 nu nog 2 anderen
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  zaterdag 17 mei 2008 @ 09:40:14 #112
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_58722175
Ik vraag me af hoe de ventilatie was in die kelder ? Kregen ze wel genoeg zuurstof daar ?
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_58722258
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 09:39 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Maar niet alleen mét gezelschap, wie stoppen we erbij ? Marc Dutroux lijkt me wel geschikt als nr 1 nu nog 2 anderen
iig een grootgeschapen persoon
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_58723193
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 09:40 schreef deedeetee het volgende:
Ik vraag me af hoe de ventilatie was in die kelder ? Kregen ze wel genoeg zuurstof daar ?
blijkbaar kregen ze genoeg zuurstof, anders hadden ze het geen 24 jaar volgehouden
  zaterdag 17 mei 2008 @ 12:35:37 #115
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_58724270
Ze kregen wel genoeg zuurtstof om te overleven, dat ik mij ook wel duidelijk. Maar was hetook genoeg om normaal te kunnen leven ? Of raakte je al snel buiten adem als je je actief bewoog ?
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  zaterdag 17 mei 2008 @ 13:59:06 #116
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_58725524
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 12:35 schreef deedeetee het volgende:
Ze kregen wel genoeg zuurtstof om te overleven, dat ik mij ook wel duidelijk. Maar was hetook genoeg om normaal te kunnen leven ? Of raakte je al snel buiten adem als je je actief bewoog ?
Dát vooral denk ik

Verder gewoon heel erg benauwd las ook ergens dat er tijdens het onderzoek niet meer dan 4 politiemensen tegelijk in de kelder konden werken anders werd het al te benauwd en mochten ze ook niet langer dan een uur achtereengesloten in de kelder onderzoek doen ivm met de zeer beperkte zuurstof
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
  zaterdag 17 mei 2008 @ 18:10:52 #117
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_58729709
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 09:53 schreef nokwanda het volgende:

[..]

iig een grootgeschapen persoon
Nou bij nader inzien lijkt het me geschikter om hem op te sluiten met mensen die totaal niet in sex zijn geïnteresseerd. Laat hem maar flink gefrustreerd raken op dat gebied, hmmmzzzz en flink volstoppen met viagra ofsow
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  zaterdag 17 mei 2008 @ 18:55:39 #118
159353 Tmaatje
turrrbotrut
pi_58730276
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 13:59 schreef BONG4002 het volgende:

[..]

Dát vooral denk ik

Verder gewoon heel erg benauwd las ook ergens dat er tijdens het onderzoek niet meer dan 4 politiemensen tegelijk in de kelder konden werken anders werd het al te benauwd en mochten ze ook niet langer dan een uur achtereengesloten in de kelder onderzoek doen ivm met de zeer beperkte zuurstof
Feit is dat de kinderen een onderontwikkelde motoriek hebben, dat zegt me ook wel wat, en ook in slechte conditie zijn, niet vreemd natuurlijk als je eigenlijk constant te weinig zuurstof binnenkrijgt.

Enne die Fritzl moeten ze daar alleen en in het donker inzetten wat mij betreft...
FOK!'s rode weduwe.
  zaterdag 17 mei 2008 @ 22:17:44 #119
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_58733895
Dat hun mototiek zich niet normaal heeft kunnen ontwikkelen lijkt me vrij logisch. De kamers zijn klein. de gangen ertussen smal. Je kunt niet meer dan een paar stappen achter elkaar lopen en dat is dat.
Ik denk dat die kinderen moeten leren om te wandelen want dat hebben ze nog nooit gedaan. Trappen lopen zullen ze ook moeten leren en ga zo maar door. Ze hebben nooit dieren gezien dus dat word ook alweer wennen.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  † In Memoriam † zondag 18 mei 2008 @ 03:13:48 #120
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_58737673
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 22:17 schreef deedeetee het volgende:
Ze hebben nooit dieren gezien dus dat word ook alweer wennen.



Verder ontwikkelen schimmels zich prima in een vochtige slecht geventileerde ruimt, de reden dat ze waarschijnlijk onder de schimmels zitten (in combinatie met een slechte conditie/huidweerstand) de ideale broedplaats.
pi_58737713
<knip>

Godverdomme wat word ik hier boos van. Dit is mij dus ook overkomen. Sexueel misbruik door een oom als kind zijnde en toen ik 18 was en het hele verhaal eruit kwam bleek dat hij nog iemand die zeer dicht bij me stond jaren vantevoren al heeft misbruikt en dat hij zich blijkbaar al had laten 'behandelen'. Bah, furieus word ik ervan.

Edit: verkeerde quote, ik wilde schmoopy qouten met dit bericht:
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 12:20 schreef shmoopy het volgende:
"But I decided I did not want to get involved. I did not want to get kicked out of the flat, I did not want to lose it. I kept myself to myself."

Ik hoop dat je daar in Oostenrijk wettelijk gezien niet zomaar mee weg komt.
Dan ben je nl geen haar beter dan een dader. ( )
  zondag 18 mei 2008 @ 22:43:55 #122
159353 Tmaatje
turrrbotrut
pi_58751703
quote:
Op zondag 18 mei 2008 03:20 schreef santax het volgende:
<knip>

Godverdomme wat word ik hier boos van. Dit is mij dus ook overkomen. Sexueel misbruik door een oom als kind zijnde en toen ik 18 was en het hele verhaal eruit kwam bleek dat hij nog iemand die zeer dicht bij me stond jaren vantevoren al heeft misbruikt en dat hij zich blijkbaar al had laten 'behandelen'. Bah, furieus word ik ervan.

Edit: verkeerde quote, ik wilde schmoopy qouten met dit bericht:
[..]


Weet je Santax , dat komt helaas tegenwoordig zo vaak voor, want je wordt als slachtoffer ook nog eens geintimideerd, gechanteerd en dat door iemand die een plek onder de zon niet waard is.
Soms ben ik echt voorstander van chemische castratie...
FOK!'s rode weduwe.
pi_58752119
quote:
Op zondag 18 mei 2008 22:43 schreef Tmaatje het volgende:

[..]

Weet je Santax , dat komt helaas tegenwoordig zo vaak voor, want je wordt als slachtoffer ook nog eens geintimideerd, gechanteerd en dat door iemand die een plek onder de zon niet waard is.
Soms ben ik echt voorstander van chemische castratie...
Absoluut, toen ik er werk van wilde maken kreeg ik letterlijk het verwijt: het is jouw schuld dat de familie uit elkaar valt. Alsof ik met 5 jaar enige inbreng erin had dat ik een volwassen kerel moest aftrekken.
  maandag 19 mei 2008 @ 09:06:56 #124
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_58756138
quote:
Op zondag 18 mei 2008 23:03 schreef santax het volgende:

[..]

Absoluut, toen ik er werk van wilde maken kreeg ik letterlijk het verwijt: het is jouw schuld dat de familie uit elkaar valt. Alsof ik met 5 jaar enige inbreng erin had dat ik een volwassen kerel moest aftrekken.
Intriest dat er in sommige families zo word gereageerd. Dan heb ik meer respect voor de familie van een vriendin van mij, daar gingen een paar ooms ( voor niet eens iets écht ernstigs, vriendin trok op tijd bij haar moeder aan de bel ) een eindje wandelen met de desbetreffende onverlaat......

Daarna moest die man ff langs de dokter met een paar kneuzingen ensow
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_58818772
quote:
Josef Fritzl, die zijn eigen kind en kleinkinderen 24 jaar lang opsloot en ook nog eens incestueus bezig was, huilt tot diep in de nacht. Elke avond gaat de besnorde 73-jarige snikkend slapen, zo meldt een medegevangene. Of Fritzl daadwerkelijk spijt geuit heeft, is niet duidelijk. Volgens de bron was Fritzl bij aankomst in de nor "arrogant", maar is hij nu "een eenzame en gebroken man" geworden.

Afgelopen maandag werden zogeheten 'schreeuwtesten' uitgevoerd, waarbij een ambtenaar in functie in de horrorkelder ging staan blèren. Een stel andere bromsnorren probeerde dat op straat en bij de buren te horen. De politie probeerde zo uit te vogelen of het mogelijk was dat de buurt, en daarmee Fritzls vrouw Rosemarie, schreeuwen om hulp had kunnen horen.

De inmiddels beruchte Fritzl sloot zijn dochter op toen ze 18 was, verwekte zeven kinderen bij haar en verbrandde een doodgeboren kindje. De zes overigen werden gesplitst; drie in de kelder en drie als 'pleegkinderen'. Fritzl zegt te weten dat zijn daden fout zijn, en dat wist hij altijd al. Hij was naar eigen zeggen alleen verslaafd aan seks met zijn dochter.

De dochter, Elisabeth, probeert via haar advocaat de therapiekosten, die richting een miljoen euro oplopen, van haar vader terug te eisen. Fritzl zelf zit tot zijn nek in de schulden en moet nog 1,9 miljoen euro terugbetalen aan diverse instanties.
Fritzl huilt zichzelf elke avond in slaap
Ja, logisch......'wat doen ze mij toch allemaal aan...ik was een goede vader'...enz . Geen medelijden dus.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
  † In Memoriam † donderdag 22 mei 2008 @ 11:45:22 #126
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_58820743
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 10:23 schreef paddy het volgende:

[..]

Fritzl huilt zichzelf elke avond in slaap
Ja, logisch......'wat doen ze mij toch allemaal aan...ik was een goede vader'...enz . Geen medelijden dus.
Ik denk eerder dat hij huilt omdat hij zijn speeltjes kwijt is en nu handmatig zelf iets moet doen hoor.
  donderdag 22 mei 2008 @ 17:10:46 #127
182728 honda1990
Laat gaan joh is toch heerlijk
pi_58828679
Vanavond uitgebreide docu op SBS6 hierover, jammer dat ik stik van de hoofdpijn maar ik denk dat als ik er iets minder last van heb wel probeer een stukje te kijken.

Het bizarre is dat zoiets jou en ik ook kan overkome je heb zelf niet in de hand waar je geboren wordt, hoe bizar is dat als je jarenlang in zo'n kelder leeft. Ik vind het jammer dat die man al zo oud is, jammer dat hij geen 20 is en z'n leven lang in een isoleercel kunnen zetten op water en brood.
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
  donderdag 22 mei 2008 @ 19:04:11 #128
159353 Tmaatje
turrrbotrut
pi_58831130
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 11:45 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Ik denk eerder dat hij huilt omdat hij zijn speeltjes kwijt is en nu handmatig zelf iets moet doen hoor.
Inderdaad bij die man is zijn hele hersenpan flink doorelkaar geschud... totaal geen besef avn wat hij anderen heeft aangedaan, nee zichzelf zielig vinden....Enkeltje TBS kliniek graag.
FOK!'s rode weduwe.
  vrijdag 23 mei 2008 @ 13:58:51 #129
182728 honda1990
Laat gaan joh is toch heerlijk
pi_58855476
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 19:04 schreef Tmaatje het volgende:

[..]

Inderdaad bij die man is zijn hele hersenpan flink doorelkaar geschud... totaal geen besef avn wat hij anderen heeft aangedaan, nee zichzelf zielig vinden....Enkeltje TBS kliniek graag.
Snel de bak dr mee in aufwiederfritzel
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
  vrijdag 23 mei 2008 @ 14:24:52 #130
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_58856316
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 17:56 schreef milagro het volgende:
Het echtpaar in 2006, 50 jaar getrouwd.... de foto's aan de muur

[ afbeelding ]

en Elisabeth .......

[ afbeelding ]
freaky, het zou zo je buurman kunnen zijn... beter foto dan die dubieuze mugshot die we telkens zien
Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  vrijdag 23 mei 2008 @ 14:41:31 #131
182728 honda1990
Laat gaan joh is toch heerlijk
pi_58856829
Wil ik die docu terug gaan kijken via de website van SBS doettie het niet Hebben ze een keer een fatsoenlijk programma doettie het niet
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
  vrijdag 23 mei 2008 @ 18:14:55 #132
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_58862103
Pcies dat had ik nou ook, beginnen ze te zeuren over *licentie halen* ofsow
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  vrijdag 23 mei 2008 @ 18:21:10 #133
182728 honda1990
Laat gaan joh is toch heerlijk
pi_58862234
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 18:14 schreef deedeetee het volgende:
Pcies dat had ik nou ook, beginnen ze te zeuren over *licentie halen* ofsow
Na een kwartier heb je dan eindelijk beeld krijg je dit...
De webpagina kan niet worden weergegeven

Meest waarschijnlijke oorzaken:
Uw computer is niet met internet verbonden.
Er zijn problemen op de website opgetreden.
SBS6 is een kutwebsite kinderen zingen met sterren doet het wel .
U hebt het adres mogelijk verkeerd getypt.
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
pi_58863444
De docu is ook "elders" te downloaden, luitjes.
*downloaden gaat
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  vrijdag 23 mei 2008 @ 20:37:36 #135
159353 Tmaatje
turrrbotrut
pi_58865248
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 19:15 schreef milagro het volgende:
De docu is ook "elders" te downloaden, luitjes.
*downloaden gaat
Het enige wat ik kan vinden zijn korte clips van Channel 4.

[ Bericht 1% gewijzigd door Tmaatje op 23-05-2008 20:52:22 ]
FOK!'s rode weduwe.
pi_58865389
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 20:37 schreef Tmaatje het volgende:

[..]

Hmm linkje? het enige wat ik kan vinden zijn korte clips van Channel 4.
"elders" staat tussen haakjes omdat ik op torrents doelde
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 5% gewijzigd door Tmaatje op 23-05-2008 21:01:01 ]
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  vrijdag 23 mei 2008 @ 21:02:23 #137
159353 Tmaatje
turrrbotrut
pi_58865790
OK .. bedankt...
FOK!'s rode weduwe.
pi_59001031
Zou vandaag niet dat interview zijn met Elisabeth op de Oostenrijkse tv??
  donderdag 29 mei 2008 @ 23:20:49 #139
159353 Tmaatje
turrrbotrut
pi_59001341
Wanneer is mij niet precies duidelijk, maar volgens het artikel zou dat dan afgelopen maandag zijn geweest...

http://www.hbvl.be/nieuws(...)A80A-BFA444D3C35F%7D
FOK!'s rode weduwe.
  FOK!Babe vrijdag 30 mei 2008 @ 09:22:26 #140
11324 shmoopy
pi_59006028
De advocaat van Fritzl ontkent het verhaal.

Ik denk dat als dat gebeurd was, Nova het wel had aangekocht en er veel publiciteit omheen was geweest.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
  vrijdag 30 mei 2008 @ 09:24:38 #141
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_59006064
Ik verwacht dat het nog wel heel lang zal duren voordat zij in staat is een mee te werken aan intervieuw, 24 jaar is heel lang om opgesloten te zitten onder de barre omstandigheden die zij heeft moeten doorstaan.......
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  FOK!Babe vrijdag 30 mei 2008 @ 09:35:05 #142
11324 shmoopy
pi_59006202
Ik zou ontzettend graag weten hoe ze eruit ziet nu, ontzettend graag vragen die er zijn beantwoord zien, want laten we eerlijk zijn, hoe gruwelijk deze zaak ook is, het is een enorm fascinerende materie.

Maar puur menselijk gezien denk ik dat ze het niet moet doen.
Na 24 jaar van de buitenwereld afgesloten te zijn geweest, is die wereld natuurlijk heel erg veranderd, normen en waarden zijn verschoven, enz.
Een 'gewoon' mens weet soms niet eens om te gaan met vragen als ze een camera voor hun snufferd hebben, laat staan dat zij dat weet.
Dit in de zin van: kan ze wel beoordelen of een vraag inpertinent is, hoeveel van jezelf geef je weg in je antwoord.
Als ze het doet, hoop ik dat ze iig alles van te voren doorspreekt met bijv haar advocaat.

Speaking of die advocaat, volgens mij mág ze helemaal niets over de zaak naar buiten brengen omdat het onderzoek nog loopt.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
  vrijdag 30 mei 2008 @ 12:34:06 #143
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_59010056
Ja ik moet eerlijk toegeven dat ik ook flink last heb van nieuwsgierigheid.

Maar ik vind het niet erg als die nieuwsgierigheid niet bevredigd gaat worden. Daar heb ik alle begrip voor.

Ik ben ook erg beneiuwd hoe het verder zal gaan met het meisje dat nu voorzichtig uit haar coma word gehaald, die zal niet weten wat haar overkomen is.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  woensdag 4 juni 2008 @ 11:58:02 #144
160029 Sequencial
Psychophonic
pi_59112115
Fritzl krijgt liefdesbrieven
quote:
Het is bijna niet voor te stellen, maar keldermonster Josef Fritzl heeft in de gevangenis al 200 liefdesbrieven ontvangen waarin vrouwen zich aan hem aanbieden...

De vrouwen vinden dat Fritzl verkeerd begrepen is en een goed hart heeft, meldt The Sun. Ze geloven dat Fritzl zijn dochter Elisabeth 24 jaar lang in een kelder opsloot om ervoor te zorgen dat ze niet het slechte pad op zou gaan... Zo kwam ze niet in aanraking met drugs en drank...

En de zeven kinderen die hij bij zijn dochter verwekte? Dat heeft hij volgens de verliefde vrouwen gedaan om haar de 'vreugde van het moederschap' te gunnen.

Gelukkig krijgt het monster tegenover de 200 liefdesbrieven ook bergen haatpost...
WTF...
Nothing has changed. Everything has changed.
pi_59112352
nu ja, als Dutroux ze krijgt....... vrouwen, je hebt er bij
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_59112584
kortom... er lopen meer gekken los dan er vastzitten. Deze vrouwen zijn imo nog erger dan Fritzl zelf. (of Dutroux)
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  woensdag 4 juni 2008 @ 16:27:50 #147
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_59120274
Mwuahahahahaha, ik wed dat Fritzl voor dit soort vrouwen zijn neus optrekt

Tenzij er een lekker jong ding tussen zit bij voorkeur nog maagd voor zover die nog bestaan dan
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_59129223
even een tvp-tje
just give a second thought
what if we don't get caught...
  woensdag 4 juni 2008 @ 22:01:49 #149
159353 Tmaatje
turrrbotrut
pi_59129736
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 11:58 schreef Sequencial het volgende:
Fritzl krijgt liefdesbrieven
[..]

WTF...
Ja er lopen vreemde figuren rond op deze aardbol... Zelfs een seriemooordenaar als Ted Bundy of Charles Manson krijgen bergen liefdesbrieven, huwelijksaanzoeken enz...
FOK!'s rode weduwe.
pi_59129827
Ongelooflijk, ik vraag me af wat voor mensen dat zijn die die brieven gaan schrijven. Zowel liefdesbrieven als haatbrieven.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 4 juni 2008 @ 22:42:22 #151
862 Arcee
Look closer
pi_59131206
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 09:35 schreef shmoopy het volgende:
Ik zou ontzettend graag weten hoe ze eruit ziet nu, ontzettend graag vragen die er zijn beantwoord zien, want laten we eerlijk zijn, hoe gruwelijk deze zaak ook is, het is een enorm fascinerende materie.
Inderdaad.
quote:
Maar puur menselijk gezien denk ik dat ze het niet moet doen.
Na 24 jaar van de buitenwereld afgesloten te zijn geweest, is die wereld natuurlijk heel erg veranderd, normen en waarden zijn verschoven, enz.
Een 'gewoon' mens weet soms niet eens om te gaan met vragen als ze een camera voor hun snufferd hebben, laat staan dat zij dat weet.
Dat zouden ze dan in een beschermde omgeving kunnen doen. Het hoeft natuurlijk niet direct bij P&W of Ivo Niehe.
  † In Memoriam † donderdag 5 juni 2008 @ 00:50:08 #153
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_59134088
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 22:04 schreef SCH het volgende:
Ongelooflijk, ik vraag me af wat voor mensen dat zijn die die brieven gaan schrijven. Zowel liefdesbrieven als haatbrieven.
Hmmm... ja goed bekeken is het beide natuurlijk tamelijk raar om brieven naar een volslagen onbekende te sturen, dus los van de inhoud.

Maar liefdesbrieven naar zo'n figuur, mijn god, dan zitten er toch echt meer dan een paar draadjes los.
  donderdag 5 juni 2008 @ 09:20:13 #154
160029 Sequencial
Psychophonic
pi_59137077
En als ie er nou uitzag zoals Sean Connery ofzo, maar kom op zeg...

Bovendien is het ook nog een prutsklusser, het ziet er toch niet uit

Nothing has changed. Everything has changed.
  donderdag 5 juni 2008 @ 09:57:05 #155
182728 honda1990
Laat gaan joh is toch heerlijk
pi_59137750
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 09:20 schreef Sequencial het volgende:
En als ie er nou uitzag zoals Sean Connery ofzo, maar kom op zeg...

Bovendien is het ook nog een prutsklusser, het ziet er toch niet uit

[ afbeelding ]
Kan je idd zo opgeven voor "Help mein man ist klusser"
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
  vrijdag 6 juni 2008 @ 19:16:50 #156
216804 charleen
Kloon noch hoax!
pi_59180132
Hij heeft dezelfde blik als (satan got his soul) Sadam Hussein...brrr...
  vrijdag 6 juni 2008 @ 22:51:51 #157
159353 Tmaatje
turrrbotrut
pi_59186209
Ze zeggen wel eens ogen zijn de spiegel van de ziel...in dit geval dus krankzinnig.
FOK!'s rode weduwe.
pi_59278960
quote:
De 19-jarige dochter van de Oostenrijkse incestpleger Josef Fritzl is ontwaakt na bijna zeven weken in coma te hebben gelegen. Ze werd eind april doodziek naar het ziekenuis van Amstetten gebracht. Door haar opname kwam 27 april het drama van de Fritzls aan het licht.

Josef Fritzl heeft een inmiddels 42-jarige dochter sinds haar achttiende levensjaar gevangen gehouden en verkracht. De dochter baarde in de 24 jaren in de kerkers van haar vader zeven kinderen waarvan er een is overleden.

De 19-jarige die in het ziekenhuis werd opgenomen, leed aan een raadselachtige aandoening die haar op de rand van de dood bracht. Ze is weer bij kennis, zo bevestigden medische bronnen vandaag.

Haar moeder Elisabeth Fritzl en haar zussen zijn in een kliniek ondergebracht. De 73-jarige vader Josef is aangehouden. Zijn voorarrest is vrijdag verlengd.
Bron: FP
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
  dinsdag 10 juni 2008 @ 21:20:09 #159
139230 El_Chica_Del_Fuego
Nee, ik wil geen Mac }:|
pi_59288590
hele thread in 1 keer bijlezen is n flinke klus... --> tvp
*Think outside the box*
  woensdag 11 juni 2008 @ 17:17:52 #160
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_59310282
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  woensdag 11 juni 2008 @ 17:22:48 #161
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_59310413


[ Bericht 100% gewijzigd door Ewelina op 11-06-2008 17:23:35 ]
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_59311178
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 09:57 schreef honda1990 het volgende:

[..]

Kan je idd zo opgeven voor "Help mein man ist klusser"
LOL
just give a second thought
what if we don't get caught...
  woensdag 11 juni 2008 @ 22:32:10 #163
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_59320617
Ongelofelijk wat er voor zieke mensen op deze aardbol rondlopen. ben benieuwd hoe lang het duurt voordat Peter R. de Vries de buren gaat interviewen en "unieke verhalen" naar buiten brengt. Die "doorsnee moord" van Holloway is nu helemaal buiten de media sinds Fritzl's drama
Tegenwoordig heb je geen Stephen King meer nodig maar is TV en internet voldoende voor
een goed horroverhaal.

Nog een paar gruwelverhalen:


http://www.trutv.com/libr(...)sex_slave/index.html

http://www.newcriminologist.com/article.asp?cid=158&nid=10 (Niet geschikt voor de zwakke maag!!!)


De beste straf voor Fritzl zal zijn levenslang in een donkere cel en de kinderen iedere week op bezoek laten komen en pappie een goede martelbeurt geven!!!
The best firms advertise the least...
pi_59321062
ik las laatst ook zon verhaal van een vrouw die gedwongen werd haar eigen ogen in te steken met een schaar en dat soort dingen.. best vies
pi_59334155
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 11:38 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

People knew about Fritzl's crimes, but still kept silent

EVIDENCE of how a wall of silence hid the crimes of Joseph Fritzl is mounting as it was revealed that his abuse of his daughter Elisabeth as a teenager was an open secret among people who knew the family.

--

Wife of incest dad under suspicion

Allemaal bang voor Fritzl kennelijk.

Lafbekken.

Je zou bijna er een oorlogskreet op los laten: "Wir haben es nicht gewusst"
  donderdag 12 juni 2008 @ 23:06:30 #166
159353 Tmaatje
turrrbotrut
pi_59350550
Gelukkig ook wat beter nieuws over Kerstin Fritzl : Kerstin bij haar familie
FOK!'s rode weduwe.
  vrijdag 13 juni 2008 @ 18:29:22 #167
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_59369563
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 23:06 schreef Tmaatje het volgende:
Gelukkig ook wat beter nieuws over Kerstin Fritzl : Kerstin bij haar familie
Goed nieuws dus
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  vrijdag 13 juni 2008 @ 18:32:18 #168
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_59369631
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 22:32 schreef edcetera het volgende:


De beste straf voor Fritzl zal zijn levenslang in een donkere cel en de kinderen iedere week op bezoek laten komen en pappie een goede martelbeurt geven!!!
Slecht plan om ze te leren zich nóg slechter te gedragen dan die man deed........
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  vrijdag 13 juni 2008 @ 21:44:44 #169
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_59374712
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 22:45 schreef LoggedIn het volgende:
ik las laatst ook zon verhaal van een vrouw die gedwongen werd haar eigen ogen in te steken met een schaar en dat soort dingen.. best vies
Vies? Zeg maar gerust gestoord. Zou er tijdens etenstijd niet mee geconfronteerd wilen worden!
Het ergste is, dat dit soort dingen gewoon bij ons in de
straat kunnen plaatsvinden zonder dat we het weten.
Het is nogal makkelijk om de buren/buurt te verwijten (zoals sommigen hier doen) dat ze het niet zagen. Zou jij het kunnen voorstellen van
iemand in je eigen buurt, die je gewoon toffe/betrouwbare mensen vindt. zelfs als je ze "anders" vind, zou je dit soort dingen er toch niet achter zoeken?
Niet bedoels om je buren nu gelijk te wantrouwen maar: Dit verwacht je van niemand en gelukkig zijn het uitzonderingen!
The best firms advertise the least...
pi_59375173
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 12:31 schreef milagro het volgende:
omg ik lees nu de link van NorthernStar.... Elisabeth is wel de dochter van Rosemarie.
je kan het toch niet lezen zonder naar te worden, tranen te krijgen, als je leest hoe die kinderen, Elisa incluis, er aan toe zijn, hoe ze reageren op 'bovenkelderse' dingen, geluiden..die oudste zoon die krom loopt vanwege een voor hem te lage kelder, een tandenloze Elisa, een dode tweelingbroer... teveel te erg, wat moet je in godsnaam met die man doen, opsluiten ja voor goed, maar jezus christus, te genadig toch, en vergelding mag niet, maar omg wat wil je die man graag zien lijden, al wist het niets uit van wat die kinderen is aangedaan.
gadver ik krijg kippevel als ik dit lees

ja hier wordt je toch effe stil van
  vrijdag 13 juni 2008 @ 23:20:33 #171
159353 Tmaatje
turrrbotrut
pi_59378347
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 21:58 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]

gadver ik krijg kippevel als ik dit lees

ja hier wordt je toch effe stil van
Daarom zal het ook moeilijk zijn om een passende straf voor die man te verzinnen, de slachtoffers hebben levenslang.
FOK!'s rode weduwe.
pi_59382251
telegraaf;

Home > Nieuws > buitenland
vr 13 jun 2008, 19:50
Italiaanse familie sluit vrouw achttien jaar op
ROME - Een 47-jarige vrouw is na achttien jaar opsluiting bevrijd door de Italiaanse politie. Familieleden sloten de vrouw wegens de geboorte van een buitenechtelijk kind voor straf op in haar slaapkamer in een dorp nabij Napels. Dit meldde de Italiaanse politie vrijdag.


Na een anoniem telefoontje kwam de politie de vrouw, die leefde onder erbarmelijke hygiënische omstandigheden, op het spoor. De 17-jarige zoon van de vrouw werd in hetzelfde huis aangetroffen. De 80-jarige moeder, een zus en een broer van het slachtoffer worden aangeklaagd. De vrouw had duidelijk psychische problemen, aldus de politie. Het is onduidelijk of dit het gevolg is van haar isolement of dat het daarvoor al het geval was.


Kelere gewoon weer zo'n geval, hoeveel idioten lopen er nog rond, die iemand heeft opgesloten in zijn kelder

  † In Memoriam † dinsdag 17 juni 2008 @ 06:10:16 #173
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_59451135
quote:
Vrouw Fritzl bezoekt horrorkelder
AMSTERDAM - De vrouw van incestopa Fritzl heeft voor de eerste keer een bezoek gebracht aan de horrorkelder waar haar dochter 24 jaar lang gevangen werd gehouden.

Voor de eerste keer ziet Rosemarie de plek waar haar dochter al die tijd geleefd heeft...


Rosemarie Fritzl werd door haar man jarenlang voorgehouden dat hun dochter zich bij een sekte had aangesloten. Nu heeft ze voor het eerst de plaats gezien waar Elisabeth al die jaren geleefd heeft...

Knuffels

De 69-jarige Rosemarie kwam samen met een onbekend familielid bij de kelder in Amstetten aan. Toen ze in de horrorruimte aankwam, pakte zij een paar knuffels van de 6-jarige Felix - één van de drie kinderen die in de kelder werd opgesloten. Felix had gevraagd of zijn oma deze mee wilde nemen.

Bezoek

Het bezoek aan de kelder duurde niet lang: Rosemarie Fritzl wist niet hoe snel ze weer naar buiten moest komen. Tegen vrienden vertelde ze dat ze nooit meer in het huis wil leven.

Sinds de waarheid over haar man aan het licht kwam, verblijft Rosemarie in een psychiatrische kliniek, samen met de zes kinderen die Josef Fritzl bij haar dochter verwekte.
  dinsdag 17 juni 2008 @ 11:23:52 #174
182728 honda1990
Laat gaan joh is toch heerlijk
pi_59455341
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 06:10 schreef Loedertje het volgende:

[..]
Echt verschrikkelijk geen woorden voor hoe is het mogelijk dat er zulke mensen leven! tering zeg
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
  zondag 22 juni 2008 @ 22:33:49 #175
159353 Tmaatje
turrrbotrut
pi_59613188
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 03:10 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
telegraaf;

Home > Nieuws > buitenland
vr 13 jun 2008, 19:50
Italiaanse familie sluit vrouw achttien jaar op
ROME - Een 47-jarige vrouw is na achttien jaar opsluiting bevrijd door de Italiaanse politie. Familieleden sloten de vrouw wegens de geboorte van een buitenechtelijk kind voor straf op in haar slaapkamer in een dorp nabij Napels. Dit meldde de Italiaanse politie vrijdag.


Na een anoniem telefoontje kwam de politie de vrouw, die leefde onder erbarmelijke hygiënische omstandigheden, op het spoor. De 17-jarige zoon van de vrouw werd in hetzelfde huis aangetroffen. De 80-jarige moeder, een zus en een broer van het slachtoffer worden aangeklaagd. De vrouw had duidelijk psychische problemen, aldus de politie. Het is onduidelijk of dit het gevolg is van haar isolement of dat het daarvoor al het geval was.


Kelere gewoon weer zo'n geval, hoeveel idioten lopen er nog rond, die iemand heeft opgesloten in zijn kelder


Ik zou er niks meer over durven te zeggen, het zouden er wel eens meer kunnen zijn dan je denkt...
FOK!'s rode weduwe.
pi_59613389
quote:
Op zondag 22 juni 2008 22:33 schreef Tmaatje het volgende:

[..]

Ik zou er niks meer over durven te zeggen, het zouden er wel eens meer kunnen zijn dan je denkt...
Je zou haast bang worden om naar de kelder te gaan
  zondag 22 juni 2008 @ 22:43:27 #177
159353 Tmaatje
turrrbotrut
pi_59613503
quote:
Op zondag 22 juni 2008 22:40 schreef henkway het volgende:

[..]

Je zou haast bang worden om naar de kelder te gaan
Dat nog net niet, maar wel bang worden voor die vreemde buurman...
FOK!'s rode weduwe.
pi_59613727
quote:
Op zondag 22 juni 2008 22:43 schreef Tmaatje het volgende:

[..]

Dat nog net niet, maar wel bang worden voor die vreemde buurman...
Dat ie je aan je haren meesleurt en opsluit bedoel je??
  woensdag 9 juli 2008 @ 18:24:28 #179
159353 Tmaatje
turrrbotrut
pi_60001655
en alweer krijgt de schurk de minste straf....

Fritzl krijgt maximaal 10 jaar
FOK!'s rode weduwe.
pi_60001829
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 18:24 schreef Tmaatje het volgende:
en alweer krijgt de schurk de minste straf....

Fritzl krijgt maximaal 10 jaar


Fijn systeem hebben ze daar...
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
  † In Memoriam † woensdag 9 juli 2008 @ 18:59:46 #181
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_60002309
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 18:33 schreef Oblivion het volgende:

[..]



Fijn systeem hebben ze daar...
Gelukkig wel,. hier had hij er afgekomen met een taakstrafje
  woensdag 9 juli 2008 @ 21:23:25 #182
159353 Tmaatje
turrrbotrut
pi_60005696
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 18:59 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Gelukkig wel,. hier had hij er afgekomen met een taakstrafje
Nee, opgesloten in een TBS kliniek met draaideuren....
FOK!'s rode weduwe.
pi_60026831
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 18:33 schreef Oblivion het volgende:

[..]



Fijn systeem hebben ze daar...
Netzo als hier. Allemaal (l)knuffelaars
pi_60028093
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 18:24 schreef Tmaatje het volgende:
en alweer krijgt de schurk de minste straf....

Fritzl krijgt maximaal 10 jaar
WTF Tijd voor een nieuw rechtssysteem daar
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  vrijdag 11 juli 2008 @ 22:29:40 #185
159353 Tmaatje
turrrbotrut
pi_60050994
En het kan dus allemaal nog erger...
Kan die man niet het zwijgen opgelegd worden ??

http://www.hln.be/hln/nl/(...)r-met-memoires.dhtml
FOK!'s rode weduwe.
  vrijdag 11 juli 2008 @ 22:46:39 #186
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_60051371
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 22:29 schreef Tmaatje het volgende:
En het kan dus allemaal nog erger...
Kan die man niet het zwijgen opgelegd worden ??

http://www.hln.be/hln/nl/(...)r-met-memoires.dhtml
Ik mag hopen dat daar een stokje voor gestoken wordt. Ik haat censuur, maar in dit geval zou ik het van harte toejuichen
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 11 juli 2008 @ 23:12:06 #187
862 Arcee
Look closer
pi_60052004
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 22:29 schreef Tmaatje het volgende:
http://www.hln.be/hln/nl/(...)r-met-memoires.dhtml
Ziekelijk
De advocate van Elisabeth Fritzl, Eva Plaz, heeft al gereageerd: "Het is al erg genoeg dat er zoveel informatie lekt over Elisabeth vanuit politie- en dokterskringen. Maar dat haar vader, die al die verschrikkelijke ellende veroorzaakte, er nu nog geld mee wil verdienen, is ronduit ziekelijk".
Alsof het nog niet ziekelijk was allemaal.:')
  vrijdag 11 juli 2008 @ 23:15:22 #188
159353 Tmaatje
turrrbotrut
pi_60052091
Precies, ik hoop dat dat of verboden wordt, of dat de opbrengsten van dat boek naar de slachtoffers gaan. Al mag het van mij meteen naar het grof vuil...
FOK!'s rode weduwe.
pi_60052637
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 23:15 schreef Tmaatje het volgende:
Precies, ik hoop dat dat of verboden wordt, of dat de opbrengsten van dat boek naar de slachtoffers gaan. Al mag het van mij meteen naar het grof vuil...
er is beslag op de bezittingen, dus opbrengsten gaan toch naar de kinderen
pi_60052960
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 22:29 schreef Tmaatje het volgende:
En het kan dus allemaal nog erger...
Kan die man niet het zwijgen opgelegd worden ??

http://www.hln.be/hln/nl/(...)r-met-memoires.dhtml
Dat bericht bevat ook goed nieuws. Fritzl heeft aan nieuwe speelkameraadjes geen gebrek:
quote:
Satan
Nog volgens The Sun durft Josef Fritzl zijn cel niet uit door de doodsbedreigingen van zijn medegevangenen. Die kloppen 's nachts op de muren van de cel en roepen: "Kom eruit, satan, we willen spelen!"
  zaterdag 12 juli 2008 @ 11:59:09 #191
182728 honda1990
Laat gaan joh is toch heerlijk
pi_60056994
quote:
Wat Elisabeth Fritzl er zelf van vindt weten we -gelukkig maar- nog niet, maar haar beste vriendin heeft speciaal voor het incestslachtoffer een onvervalste schlager in elkaar gestoken. Het nummer, heel toepasselijk '24 jaar' getiteld, is geschreven door de 42-jarige Christa Woldrich. Zij stelt dat de schlager speciaal voor haar beste vriendin Elisabeth is. Elisabeth werd 24 jaar lang opgeslagen en verkracht door haar vader, het 'horrormonster' Fritzl.

In de tekst pakt Woldrich uit met niet mis te verstane volzinnen als "opgesloten als een dier en geen weg uit". In het refrein zingt ze "24 jaar zonder liefde zonder geluk. Zonder licht en zonneschijn."

"Sinds ik weet wat ze al die jaren heeft moeten doormaken, beleef ik een nachtmerrie", aldus Woldrich. "Ik heb het lied opgenomen om er beter mee om te kunnen gaan", citeert Bild, op wiens site je '24 Jahre' kan beluisteren. De opbrengst van de cd gaat naar Elisabeth en haar familie.
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
  vrijdag 18 juli 2008 @ 14:08:41 #192
16715 Mylene
*schatje*
pi_60188984
quote:
Dochter Fritzl: 'Hij heeft mijn kindje vermoord'

AMSTERDAM - De dochter van incestopa Josef Fritzl beschuldigt haar vader van moord op haar baby. De 42-jarige Elisabeth legde deze week een verklaring af over de tijd in de horrorkelder in Amstetten.

In haar verklaring vertelde zij de Oostenrijkse politie dat Fritzl verantwoordelijk is voor de dood van de 3-jarige Michael. Dit meldt The Sun.

De kleine Michael was de helft van een tweeling, die in 1997 in de kelder ter wereld kwam. De 3-jarige overleed en Fritzl verbrandde zijn lichaam in een oven.

Onderzoekers moeten nu beslissen of de peuter nog gered had kunnen worden wanneer hij naar een ziekenhuis was gebracht. Fritzl kan dan worden aangeklaagd voor moord.

Elisabeth’s testimony will spare her children the torment of having to give evidence in court. Three children stayed in the cellar with her and three lived with Fritzl.

De verklaring van Elisabeth bespaart haar kinderen de kwelling om in de rechtbank tegen hun vader te moeten getuigen. "Er zijn bergen bewijs tegen hem. Het is niet nodig dat de kinderen, die al in grote angst leven, een verklaring afleggen", aldus politiechef Franz Polzer.

De Oostenrijkse politie is deze week begonnen met het verhoor. De politie legt de sessies op video vast zodat ook Elisabeth niet naar de rechtbank hoeft.

De zaak tegen Fritzl begint later dit jaar.
bron

Het blijft even ziek natuurlijk, maar volgens mij heb ik eerder gelezen dat die kleine enkele dagen na de geboorte was overleden.

-edit:
quote:
Een kind, de helft van een tweeling, overleed in 1996 enkele dagen na de geboorte omdat er niet goed voor zou zijn gezorgd. Josef F. zou het lichaam hebben verbrand.
bron

[ Bericht 9% gewijzigd door Mylene op 18-07-2008 14:14:05 ]
  † In Memoriam † vrijdag 18 juli 2008 @ 14:34:37 #193
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_60189733
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 14:08 schreef schatje het volgende:

[..]

bron

Het blijft even ziek natuurlijk, maar volgens mij heb ik eerder gelezen dat die kleine enkele dagen na de geboorte was overleden.


Foutje in dat artikel inderdaad. Drie jaar moet drie dagen zijn.

Elisabeth, 42, told prosecutors during four days of testimony that Fritzl was responsible for three-day-old Michael’s death. [bron]
  woensdag 23 juli 2008 @ 14:19:52 #194
35944 omyfalzer
Aisjitonjoe.
pi_60295242
test
Ik heb zojuist je topic vereerd met mijn aanwezigheid.
  woensdag 23 juli 2008 @ 14:33:10 #195
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_60295557
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 14:19 schreef omyfalzer het volgende:
test
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_60382024
In die hele zaak snap ik de vrouw van die kerel het minst. Ik geloof nooit dat ze het niet door had (de dochter heeft groot gelijk geen contact meer te willen). De vrouw verdient net zo goed straf
  vrijdag 2 januari 2009 @ 03:18:12 #197
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_64573284
quote:
Op zondag 27 juli 2008 19:10 schreef letterdief het volgende:
In die hele zaak snap ik de vrouw van die kerel het minst. Ik geloof nooit dat ze het niet door had (de dochter heeft groot gelijk geen contact meer te willen). De vrouw verdient net zo goed straf
Dat is moeilijk te begrijpen inderdaad. Als mijn man ineens een top secret kelder bouwt ga ik me toch dingen afvragen
quote:
De dochter van 'incestopa' Fritzl die 24 jaar lang door haar vader misbruikt werd en opgesloten werd in de kelder, heeft een dagboek bijgehouden. Het dagboek van Elisabeth Fritzl zou wel eens een belangrijk bewijsstuk in het proces tegen Josef Fritzl kunnen worden.

In het dagboek staan de data waarop de zeven kinderen van Elisabeth geboren werden genoteerd. Hieruit bleek dat één kind de geboorte niet overleefde. Hij voedde drie kinderen samen met zijn vrouw op en de andere drie kinderen hebben dit jaar voor het eerst daglicht gezien, nadat ze uit de kelder zijn bevrijd. Josef Fritzl wordt momenteel beschuldigd van moord, verkrachting, slavernij, incest, opsluiting en misbruik.
Dochter Fritzl had dagboek

Mooi, ik hoop dat ze er veel aan hebben. Dat hij zijn verdere leven maar moge slijten in de lik
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_64573297
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 03:18 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Dat is moeilijk te begrijpen inderdaad. Als mijn man ineens een top secret kelder bouwt ga ik me toch dingen afvragen
[..]

Dochter Fritzl had dagboek

Mooi, ik hoop dat ze er veel aan hebben. Dat hij zijn verdere leven maar moge slijten in de lik
Heb je gedronken? Wat een kick zeg
Van de andere kant, dat linkje had ik gemist
  vrijdag 2 januari 2009 @ 03:21:14 #199
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_64573299
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 03:20 schreef santax het volgende:

[..]

Heb je gedronken? Wat een kick zeg
Van de andere kant, dat linkje had ik gemist
Nee, dat laatste
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_65318012
Update:
quote:
Fritzl 16 maart voor de rechter
WENEN - Josef Fritzl moet zich op 16 maart voor de rechter in het Oostenrijkse St. Pölten verantwoorden voor zijn daden. De 73-jarige man is aangeklaagd wegens de moord op een van de kinderen die door zijn dochter werden gebaard. Ook wordt hij vervolgd voor incest, slavernij, verkrachting, vrijheidsberoving en bedreiging.

Gevangen
Fritzl hield zijn dochter 24 jaar gevangen en verkrachtte haar. Hij verwekte in totaal zeven kinderen bij Elisabeth, die tussen 1984 en 2008 gevangen zat in de kelder van zijn huis in Amstetten. Het proces zal een week in beslag nemen. Fritzl is mentaal gezond genoeg om het proces te ondergaan. Hij riskeert een levenslange gevangenisstraf.
Bron: ANP / http://www.nu.nl/algemeen(...)voor-de-rechter.html
  donderdag 29 januari 2009 @ 18:38:11 #201
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_65538741
quote:
Oostenrijker Josef Fritzl vindt zichzelf een boeiend studieobject. Graag wil hij zich laten observeren en interviewen ten bate van de wetenschap."Zo kunnen die mensen tot het diepst van mijn ziel doordringen en daaruit leren voor toekomstige misdaadzaken".

Josef Fritzl, hield zijn dochter 24 jaar in een ondergrondse kelder verborgen en is in afwachting van zijn proces dat in maart plaatsvindt. Hij gaf te kennen geïnterviewd te willen worden door Reinhard Haller en Thomas Müller, twee gerenommeerde psychiaters uit Oostenrijk. Reinhard Haller heeft toegezegd het interview wel te willen doen.

Fritzl vindt dat hij zichzelf als geen ander kent. De Oostenrijker gaf in een rapport van 130 pagina's aan dat hij geboren is om te verkrachten. Volgens eigen zeggen heeft hij zijn dochter nooit aangekeken tijdens seks en heeft hij de kinderen bij haar verwekt zodat ze onaantrekkelijk voor andere mannen zou worden.
Fritzl: Ik ben een interessant studieobject
Wat een twat ook Narcist, hmm.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_65541504
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 18:38 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Fritzl: Ik ben een interessant studieobject
Wat een twat ook Narcist, hmm.
Geboren om te verkrachten, jezus wat een roeping is dat.
En kinderen verwekken om andere mannen buiten de deur te houden, terwijl er toch al niemand anders in die kelder kwam
pi_65565429
Mensen (nou ja, mensen...) als Fritzl zijn de reden waarom ik vind dat de doodstraf als uiterste sanctie altijd mogelijk moet zijn.
  vrijdag 30 januari 2009 @ 18:27:49 #204
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_65574790
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 19:49 schreef Xennia het volgende:

[..]

Geboren om te verkrachten, jezus wat een roeping is dat.
En kinderen verwekken om andere mannen buiten de deur te houden, terwijl er toch al niemand anders in die kelder kwam
Ja, zo wordt het wel weer duidelijk dat hij echt niet spoort . En je dochter verkrachten zodat geen andere kerel haar wil is ook echt nodig als je haar opsluit
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  maandag 16 maart 2009 @ 11:17:26 #205
215011 Placenta
eating your placenta
pi_67096107
quote:
Proces tegen Fritzl begint
WENEN - In Oostenrijk begint maandag de geruchtmakende zaak tegen Josef Fritzl, de man die zijn dochter 24 jaar lang in een kelder opgesloten hield en vele malen verkrachtte. De 73-jarige Oostenrijker moet zich verantwoorden voor onder meer moord, duizenden verkrachtingen, langdurige vrijheidsberoving, incest en slavernij.
Fritzl sleurde zijn dochter Elisabeth in 1984 op 18-jarige leeftijd in een zelfgemaakte kelder onder zijn huis in het stadje Amstetten. Daar stichtte de familieman in het geheim een tweede gezin met haar.
Fritzl verkrachtte haar stelselmatig. Elisabeth baarde zeven kinderen, waarvan er drie ondergronds opgroeiden. Drie andere kinderen werden door Fritzl mee naar boven genomen, stiekem voor de voordeur gelegd, 'spontaan' gevonden en geadopteerd door hem en zijn echtgenote. Een helft van een tweeling, die enkele dagen na de geboorte stierf, zou hij in de kelder hebben verbrand.
Het proces is naar verwachting binnen vier dagen afgerond. De zaak vindt plaats achter gesloten deuren ter bescherming van de slachtoffers. Fritzl wil voor de rechtbank in Sankt Pölten schuldig pleiten aan vrijheidsberoving, verkrachting en incest, aldus zijn advocaat.
Kickje dus
IN MOKUM BEN JE RIJK EN GELUKKIG TEGELIJK!
GEEF MIJ MAAR AMSTERDAM!
  maandag 16 maart 2009 @ 11:18:18 #206
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_67096137
Zaak achter gesloten deuren
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  maandag 16 maart 2009 @ 11:19:42 #207
215011 Placenta
eating your placenta
pi_67096183
quote:
Op maandag 16 maart 2009 11:18 schreef eleusis het volgende:
Zaak achter gesloten deuren
Het eerste gedeelte van het proces niet dacht ik, maar de verwachting was dat wanneer het emotioneel zou worden, de pers zou worden gevraagd te verlaten.
IN MOKUM BEN JE RIJK EN GELUKKIG TEGELIJK!
GEEF MIJ MAAR AMSTERDAM!
  maandag 16 maart 2009 @ 11:20:58 #208
215011 Placenta
eating your placenta
pi_67096222
Ik heb trouwens ook maar van de eerste beste bron gekopieerd (AD.nl) op google news staan 73 resultaten.
IN MOKUM BEN JE RIJK EN GELUKKIG TEGELIJK!
GEEF MIJ MAAR AMSTERDAM!
  maandag 16 maart 2009 @ 12:00:11 #209
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_67097446
quote:
De Oostenrijker Josef Fritzl heeft vandaag tijdens zijn proces bekend dat hij zich schuldig heeft gemaakt aan verkrachting en incest. Maar hij sprak tegen dat hij schuldig zou zijn aan moord op een pasgeboren kind van hem en zijn dochter Elisabeth. "Niet schuldig", reageerde Fritzl op deze aanklacht van het openbaar ministerie. De 73-jarige ontkende ook dat hij Elisabeth als slavin hield.

Schuldig of gedeeltelijk schuldig achtte de verdachte zich wel aan jarenlange vrijheidsberoving van zijn dochter en van meerdere kinderen die hij bij haar verwekte.

"Het is de daad van één dader, niet de misdaad van een hele plaats of een heel land", benadrukte de voorzittende rechter aan het begin van het proces. Tweehonderd journalisten zijn op de rechtszaak af gekomen. Het grootste deel van de zitting heeft achter gesloten deuren plaats om de slachtoffers te beschermen. Voor het proces in Sankt Pölten zijn uitvoerige veiligheidsmaatregelen getroffen.
Fritzl bekent verkrachtingen en incest
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  maandag 16 maart 2009 @ 12:12:05 #210
98593 KlappernootatWork
Tot mijn strot in het genot..
pi_67097792
quote:
Op maandag 16 maart 2009 11:18 schreef eleusis het volgende:
Zaak achter gesloten deuren
Dat is hij wel gewend idd..
Shit! werken zuigt...
Op donderdag 22 november 2007 @ 12:42 schreef Neelis het volgende: Rabbelneuteaantwaark ?
  maandag 16 maart 2009 @ 19:53:47 #211
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_67112705
Stel je eens voor, de eerste 2 jaar ging hij de kelder in om haar te verkrachten en vertrok vervolgens weer. Dit alles zonder met zijn dochter te praten. Wat onvoorstelbaar wreed.

Nou ja echt een gezellig gesprek hadden ze ook niet kunnen voeren maar toch... Na de geboorte van het 1 ste incestkind is hij dus pas gaan * praten *
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_67112862
quote:
Op maandag 16 maart 2009 19:53 schreef deedeetee het volgende:
Nou ja echt een gezellig gesprek hadden ze ook niet kunnen voeren maar toch...
Dus dat.....maar het blijft wreed!
pi_67118357
Wat voor een straf kun of moet je zo iemand geven?
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_67119974
quote:
Op maandag 16 maart 2009 22:16 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Wat voor een straf kun of moet je zo iemand geven?
zo een gestoorde superegoist, die moet heel erg lang nadenken over zijn daden in een klein hokje en al de bezittingen nu en in de toekomst verbeurd verklaren, hij moet straatarm sterven
  † In Memoriam † dinsdag 17 maart 2009 @ 01:14:36 #215
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_67124222
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 18:38 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Fritzl: Ik ben een interessant studieobject
Wat een twat ook Narcist, hmm.
Hm, het is toch best knap dat je NA de afronding van je verbouwing van je kelder toch nog *stiekem* door kun gaan met graven zodat de woonruimte voor je dochter iets rianter gaat worden.
Je moet tenslotte de grond die je weg wilt hebben wel *ongezien* (:? ) af kunnen voeren .
  † In Memoriam † dinsdag 17 maart 2009 @ 01:16:06 #216
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_67124240
3000 verkrachtingen in 24 jaar is gemiddeld 2maal per week en daarnaast zijn eigen vrouw nog en naar de hoeren gaan. Elke dag sex dus.
  dinsdag 17 maart 2009 @ 09:55:04 #217
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_67128097
quote:
Op maandag 16 maart 2009 22:47 schreef henkway het volgende:

[..]

zo een gestoorde superegoist, die moet heel erg lang nadenken over zijn daden in een klein hokje en al de bezittingen nu en in de toekomst verbeurd verklaren, hij moet straatarm sterven
Beetje jammer dat hij al zo oud is.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  dinsdag 17 maart 2009 @ 10:20:24 #218
179598 Deprater
werken fijn, niks doen beter
  woensdag 18 maart 2009 @ 16:41:46 #219
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_67174846
quote:
Hoe verder het proces loopt, hoe gruwelijker de dingen zijn die men aantreft. Elisabeth Fritzl heeft inmiddels op video een getuigenis met vele details tegen haar vader afgelegd .

Ze vertelde onder andere hoe haar vader af en toe met pornofilms naar de kelder kwam en deze met haar wilde naspelen, over te grote seksspeeltjes die inwendig veel schade hebben veroorzaakt en waarom ze zich niet meer verzette tegen de verkrachtingen, ze dacht dat ze, om het zichzelf niet nog lastiger te maken, maar beter kon gehoorzamen.
Fritzl liet zijn dochter pornofilms naspelen
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  woensdag 18 maart 2009 @ 16:52:46 #220
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_67175196
wat moet je met zo'n vent doen ? Wat voor straf geef je hem ?

Petje af voor Elizabeth die dit allemaal heeft kunnen doorstaan
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  woensdag 18 maart 2009 @ 16:53:41 #221
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_67175229
quote:
Het Oostenrijkse incestslachtoffer Elisabeth Fritzl heeft gister de geruchtmakende rechtszaak tegen haar vader bijgewoond. Dat meldde de Oostenrijkse krant Kurier vandaag.

Tijdens de rechtszitting kregen de rechters en de juryleden achter gesloten deuren de videoverklaring van de nu 42-jarige Elisabeth te zien. In de rechtbank wilde de vrouw indrukken opdoen voor het boek dat zij over de incestzaak aan het schrijven is, verklaarde de kliniek waar zij en haar zes kinderen gedurende het proces verblijven.
Dochter bezocht proces Fritzl
quote:
De man die berucht is als het Monster van Amstetten, Josef Fritzl, heeft vandaag ook moord en wederrechtelijk vrijheidsberoving bekend. Eerder bekende de 73-jarige Oostenrijker verkrachting en incest.

Het Oostenrijkse persbureau APA berichtte vandaag dat Fritzl op de derde dag van het proces verrassend alles bekende wat hem ten laste is gelegd. De rechter vroeg hem wat hem tot zijn bekentenis heeft gebracht. Hij antwoordde: de op video vertoonde getuigenis van zijn dochter. Ik heb spijt van wat ik heb gedaan, voegde Fritzl toe.

Het vonnis wordt morgen verwacht. Fritzl krijgt waarschijnlijk levenslang wegens zijn bizarre misdaden. Hij en zijn vrouw Rosemarie uit Amstetten, circa 100 kilometer ten westen van Wenen, gaven in 1984 hun toen 18-jarige dochter Elisabeth als vermist op.

In werkelijkheid hield Fritzl haar 24 jaar in een kelder gevangen en verkrachtte haar. De dochter baarde zeven kinderen van wie er een het niet overleefde.

Drie kinderen werden opgevoed door de grootouders en drie anderen bleven zonder frisse lucht en zonder daglicht in Fritzls kerker tot de ontdekking van het drama in april vorig jaar, toen Fritzl medische hulp zocht.
Fritzl bekent alle aanklachten
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  donderdag 19 maart 2009 @ 11:12:47 #222
139230 El_Chica_Del_Fuego
Nee, ik wil geen Mac }:|
pi_67200279
Ik vind het ZO krom dat justitie daar het meeste valt over de moord door nalatigheid op die ene baby... Die heeft nooit bewust geleefd, niets meegemaakt, vooral niet wat al die andere kinderen hebben moeten doorstaan; hun levens zijn volledig verwoest en dat is waarschijnlijk nooit meer recht te zetten...
Het minste dat zou kunnen gebeuren is dat men aan hen duidelijk maakt dat het niet hun schuld is en dat hun vader een monster is voor wat hij met ze heeft gedaan, etc. De opsluiting, mishandeling, verkrachting, stuk voor stuk. Daarvoor zou ie 10 x levenslang moeten krijgen.
Een stuk of 7, 8 (ik weet 't even niet meer precies) levens verwoesten, en 1 leven van iemand ontnemen... waarom is dat laatste in godsnaam zoveel erger dat ze (alleen) daarvoor levenslang overwegen

Ook naar de buitenwereld toe: dit is toch een signaal dat het minder erg is om al die vreselijke dingen te doen, zolang je maar geen baby's dood laat gaan? Wat is dat nou voor rechtssysteem?!?
*Think outside the box*
  donderdag 19 maart 2009 @ 11:47:30 #223
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_67201678
Ja dat is idd belachelijk, je zou het eerder een daad van genade kunnen noemen-hoe triest het ook klinkt- dat dit ene kind een leven in die kelder bespaart is gebleven
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  donderdag 19 maart 2009 @ 11:59:50 #224
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_67202133
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 11:12 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
Ik vind het ZO krom dat justitie daar het meeste valt over de moord door nalatigheid op die ene baby...
Zit een lange straf op en ze willen hem lang straffen. Vreemd hoor.

Als je problemen hebt met de strafmaat moet je niet bij justitie zijn maar bij de wetgever. Die heeft dat bedacht en justitie moet zich aan de wet houden.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  † In Memoriam † donderdag 19 maart 2009 @ 12:45:56 #225
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_67203554
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 16:53 schreef Harajuku. het volgende:


Het Oostenrijkse incestslachtoffer Elisabeth Fritzl heeft gister de geruchtmakende rechtszaak tegen haar vader bijgewoond. Dat meldde de Oostenrijkse krant Kurier vandaag.

Tijdens de rechtszitting kregen de rechters en de juryleden achter gesloten deuren de videoverklaring van de nu 42-jarige Elisabeth te zien. In de rechtbank wilde de vrouw indrukken opdoen voor het boek dat zij over de incestzaak aan het schrijven is, verklaarde de kliniek waar zij en haar zes kinderen gedurende het proces verblijven.
Er komt dus een boek en ze is bij de rechtszaak geweest zonder dat een journalist haar op de foto heeft gezet (gelukkig)
pi_67206926
Veroordeeld tot levenslang, hoor ik net.
Komt -ie nog goed mee weg, dat monster.
pi_67207140
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 14:30 schreef isogram het volgende:
Veroordeeld tot levenslang, hoor ik net.
Komt -ie nog goed mee weg, dat monster.
Hoezo? Wat had je dan willen hebben?
pi_67207851
Fabrikant ringmap blij met 'reclame'
quote:
De blauwe ringmap die keldermonster Josef Fritzl tijdens het 'proces van de eeuw' dagenlang voor zijn gezicht hield, is van het merk Esselte. En bij de ringmappenfabrikant zijn ze best blij met die reclame...

"Elke gratis reclame is meegenomen, zeker gelet op de wereldwijde belangstelling voor dit proces", zegt Martine Poppe, hoofd van de klantendienst van de Belgische fabrikant. "Al hadden we ons merk natuurlijk liever aan een wat positiever personage verbonden. Maar het is nu niet anders."

Het bedrijf verwacht door de 'reclame' niet direct meer ringmappen te verkopen. "Maar dat net onze map tijdens het proces opduikt, bewijst toch dat we als merk iets betekenen", aldus Poppe in Het Nieuwsblad.

Enkele uren later liet Esselte weten de 'ongelukkige uitspraken' die de Belgische medewerkster tegenover Het Nieuwsblad deed te betreuren. "Zij heeft deze uitspraken op persoonlijke titel gedaan. Het mag duidelijk zijn dat Esselte zijn naam op geen enkele wijze aan een persoon als Joseph Fritzl wil verbinden en dat het bedrijf de daden van Joseph Fritzl afkeurt en het proces zeker niet als reclame beschouwt", aldus de fabrikant.
Het wachten is nog op een hoera-bericht van de kluisdeurenfabrikant...
Nothing has changed. Everything has changed.
  donderdag 19 maart 2009 @ 17:08:12 #229
139230 El_Chica_Del_Fuego
Nee, ik wil geen Mac }:|
pi_67211597
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 11:59 schreef eleusis het volgende:

[..]

Zit een lange straf op en ze willen hem lang straffen. Vreemd hoor.



Jij moet echt beter leren lezen... Zoals je interpreteert wat ik schreef, is echt onzin. Het gaat om het verschil en verhouding tussen het 1 en het ander.
quote:
Als je problemen hebt met de strafmaat moet je niet bij justitie zijn maar bij de wetgever. Die heeft dat bedacht en justitie moet zich aan de wet houden.
Ok, sure. Dan bedoel ik dat. Dus het woord justitie vervangen door wetgever --> de strekking van mijn post is nog hetzelfde, en daar ging het om.
*Think outside the box*
pi_67304580
Het kan niet vaak genoeg gezegd worden: WAT een zieke geest, zo iemand zouden ze niet op moeten sluiten of de doodstraf geven, zo iemand zouden ze net in leven moeten houden, en dan voortdurend tot het randje van de dood drijven, en dat dan zijn hele leven lang...

( wat komen er af en toe rare gedachten in mensen op als we zoiets lezen he )
  donderdag 9 juli 2009 @ 14:56:17 #231
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_70814129
Hij leeft nog.
quote:
Incestopa Josef Fritzl begint de eerste tekenen van dementie te vertonen, melden Duitse media. De 74-jarige Oostenrijker, die zijn dochter 24 jaar lang opsloot in een kelder en daar zeven kinderen bij haar verwekte, zit de hele dag in zijn cel naar de muren te staren. Tv-kijken of lezen doet hij niet. Volgens mede-gevangenen is hij gebroken en gedraagt hij zich apathisch. Zij noemen hem "de gek."

Fritzl werd in maart van dit jaar veroordeeld tot levenslang en tbs. Hij verblijft momenteel in een psychiatrische gevangenis in de buurt van Wenen. Zijn behandelaars onderzoeken nog waar hij het beste ondergebracht kan worden.

Met dochter Elisabeth gaat het ondertussen goed. De 42-jarige vrouw heeft sinds kort een relatie met haar bodyguard en zou niet langer psychiatrische behandeling nodig hebben.
'Fritzl vertoont eerste tekenen dementie'

Ja, dat is dé reden om hem gek te noemen inderdaad
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  donderdag 9 juli 2009 @ 15:34:10 #232
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_70815538
Hij verveelt zich kapot, dat is het probleem
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  donderdag 9 juli 2009 @ 19:50:40 #233
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_70824442
En Elizabeth heeft verkering, zou zij ooit een normale relatie kunnen hebben?
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  donderdag 9 juli 2009 @ 20:21:50 #234
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_70825585
Waarom niet ? Wat is tenslotte normaal ? Het belangrijkste is dat zij en haar partner er blij mee zijn
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  donderdag 9 juli 2009 @ 20:41:37 #235
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_70826343
Nou ja, die is toch getekend voor het leven. Die heeft zoveel jaar lang een heel twisted soort relatie gekend
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_70834999
Zoveel mensen zin twisted en hebben twisted relaties. Zolang de partner dan maar een positieve rol vervult en niet van een wrak nog meer wrak maakt is er opzich niets aan de hand. Ze heeft nu een relatie met haar bodyguard. Ik neem aan dat dat een veilig gevoel geeft terwijl er och min of meer sprake is van een afhankelijkheidsrelatie in de basis. Maar dat is niet per definitie fout.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  † In Memoriam † vrijdag 10 juli 2009 @ 08:34:43 #237
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_70837721
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 19:50 schreef Harajuku. het volgende:
En Elizabeth heeft verkering, zou zij ooit een normale relatie kunnen hebben?
Mjah, wat is normaal? De onstandigheden zijn bizar maar we blijven toch gewoon mensen.

Het is wel opmerkelijk dat ze nu iets met die bodyguard heeft gekregen. Maar waarom niet. Waarschijnlijk hebben ze samen veel tijd doorgebracht, er ontstaat een vertrouwensrelatie en vriendschap enz. Ik gun het haar van harte trouwens. Een klein beetje geluk.

Fritzl is geestelijk aan het afsterven. Ja nu iedereen hem ziet voor wat hij is is er geen ontsnappen meer aan voor hem. Karma is a bitch huh.
  vrijdag 10 juli 2009 @ 11:23:53 #238
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_70842361
Ja, weet ik veel. Maar 24 jaar zo een twisted relatie hebben zal toch zeker zijn sporen nalaten, dacht ik dus.

Alleen maar leuk als zij dat niet heeft, natuurlijk. Ik hoop ook voor haar dat het allemaal geweldig is
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  † In Memoriam † vrijdag 10 juli 2009 @ 13:10:53 #239
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_70845981
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 11:23 schreef Harajuku. het volgende:
Ja, weet ik veel. Maar 24 jaar zo een twisted relatie hebben zal toch zeker zijn sporen nalaten, dacht ik dus.

Alleen maar leuk als zij dat niet heeft, natuurlijk. Ik hoop ook voor haar dat het allemaal geweldig is
Er zijn meer mensen met een complex verleden die een relatie aangaan hoor. Niemand is perfect en veel mensen hebben een rugzak met rotzooi. Hoop voor haar dat ze heel gelukkig kan worden .
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')