vorig deel: Vrouw 24 jaar door vader misbruikt: 7 kinderenquote:Fritzl: Mogelijk meer slachtoffers
De politie in Amstetten heeft sterke vermoedens dat Keldermonster Josef Fritzl nog een slachtoffer op zijn geweten heeft..
De politie vreest dat oudste 'kleindochter', Kerstin, tot de sexslaven behoort van het Keldermonster. Dat heeft politiewoordvoerder Franz Polzer bevestigd. Zeker zijn de autoriteiten echter niet, voegt hij daaraan toe. Kerstin kan niet ondervraagd worden. De 19-jarige vrouw heeft te kampen met ernstige orgaanfalen en vecht momenteel voor haar leven.
"Het is onmogelijk Kerstin te ondervragen", beklemtoont behandelend arts Albert Reiter. "Haar toestand is nog altijd kritiek. Toch lijkt deze iets verbeterd in de afgelopen dagen." Reiter heeft goede hoop dat Kerstin (deels) zal herstellen. In tabloid The Sun spreekt hij de verwachting uit, dat de 19-jarige Oostenrijkse op een later tijdstip kan spreken met de rechercheurs.
People knew about Fritzl's crimes, but still kept silentquote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:18 schreef tarrel2008 het volgende:
[..]
ik sprak trouwens iemand op mijn werk die familie heeft in oostenrijk.
veel mensen vonden het opmerkelijk dat die zijn gng kon gaan en niemand het opviel in de buurt/omgeving.
Dat breekt je hart toch.quote:"Is God up there?" little Felix asked, when he first saw the moon after being rescued. And when he saw the sun he was even more excited, making a squeaking noise.
quote:
Het had me eerder verbaasd als hij Kerstin en zijn andere ''kleindochters'' niet had misbruikt.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:37 schreef NorthernStar het volgende:
Laatste bericht
[..]
vorig deel: Vrouw 24 jaar door vader misbruikt: 7 kinderen
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:00 schreef milagro het volgende:
ik heb niet alles meegekregen van deze ellende, maar ik zag op youtube een vakantiefilmpje van dit monster, in Thailand, 12 jaar terug of zo... was hij daar toen alleen, of met vrouw? wie zorgde dan voor eten en overige zaken voor Elisa en haar kinderen? Hebben ze dan gewoon drie weken of zo op voorraden moeten leven?
ik heb me laten vertellen dat hij met een vriend naar Thailand is gegaan. Hij is daar ook betrapt op het kopen van jurken en vrouwenondergoed en verbood zijn vriend daar over te spreken. Hij scheen de koelkast voor de vakantie wel vol te stouwen met voedsel.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:16 schreef shmoopy het volgende:
Als ik het goed begrepen heb was hij alleen op vakantie.
die kinderen hebben geen vergelijk, dus ja, áls ze weten dat papa ook opa is, dan zullen ze ws niets denken inzake wat normaal is of niet...quote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:04 schreef Meaghan het volgende:
Zullen die kinderen die in de kelder hebben geleefd nu denken dat het normaal is om sex met pa/opa te hebben? Je zoekt toch een overlevingsstrategie als je je in zo'n verschrikkelijke situatie bevindt en dan probeer je misschien iets wat compleet onacceptabel is toch acceptabel te maken, vooral voor die kinderen. Heb geen woorden voor al die lafaards die hun mond jarenlang hebben gehouden. Wat een verschrikking
de mens heeft wel gruwelijkere dingen verzonnen dan dit hoor. zoals b.v. de martel dood die iedereen aan het praten krijgt is vrijwel gratis uit te voeren ookquote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:35 schreef Copycat het volgende:
Stukje bij beetje aan mootjes hakken is nog te klein een straf voor deze gruwelvent.
SPOILER: niet voor mensen met een zwakke maagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.absoluut dus hij moet wat mij betreft ook de maximale straf krijgen al komt hij er dan nog goed vanaf want voor zo iemand is geen straf te hoogquote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:39 schreef milagro het volgende:
hij is gestoord, ziek, maar volgens mij wel volledig toerekeningsvatbaar, zo uitgedacht zoals dit alles is, voorbereid, verborgen, etc...perverse geest zonder geweten maar wel bij volle verstand, hoe ziek ook.
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
Waarom neem je dat aan dan? Als ze geadopteerd waren, konden ze toch ook naar school ed.?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:23 schreef milagro het volgende:
[..]
die kinderen hebben geen vergelijk, dus ja, áls ze weten dat papa ook opa is, dan zullen ze ws niets denken inzake wat normaal is of niet...
de kinderen die 'naar boven gehaald' zijn en door Rosemarie opgevoed (...) zijn, kwamen neem ik aan ook niet buiten verder.
ze weten niet beter, dus ja, lijkt mijjquote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:04 schreef Meaghan het volgende:
Zullen die kinderen die in de kelder hebben geleefd nu denken dat het normaal is om sex met pa/opa te hebben?
je doelt nu op Elisabeth, neem ik aan, die is nl de enige in die kelder die enig referentiepunt had aan een ander leven en van daaruit een overlevingsstrategie probeert te bedenken .. zoals ik eerder al zei, het is mi een wonder dat zij niet verandert is een brabbelende gekquote:Je zoekt toch een overlevingsstrategie als je je in zo'n verschrikkelijke situatie bevindt en dan probeer je misschien iets wat compleet onacceptabel is toch acceptabel te maken, vooral voor die kinderen.
Die man was nogal autoritair heb ik begrepen, en daarnaast de huiseigenaar, voeg dat samen met het bijna automatische respect voor autoriteit wat je in de duitstalige gebieden en vooral ten zuiden van Keulen nog steeds met de paplepel krijgt ingegoten, zeker in die kleinere gemeenschappen .. recept voor dit soort ellendequote:Heb geen woorden voor al die lafaards die hun mond jarenlang hebben gehouden. Wat een verschrikking
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:34 schreef GewoneMan het volgende:
de mens heeft wel gruwelijkere dingen verzonnen dan dit hoor. zoals b.v. de martel dood die iedereen aan het praten krijgt is vrijwel gratis uit te voeren ook
Doet me denken aan American Psycho. Met een rat, een stuk brie en een vrouwelijke opening ...SPOILER: niet voor mensen met een zwakke maagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben voor.
Volgens mij gingen de drie kinderen die niet in de kelder zaten toch 'gewoon' naar school?Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
omdat die kinderen eerst ook opgesloten hebben gezeten, jarenlang, en toen pas naar boven gehaald zijn door (o)pa, ze ws dus ook wel wat "anders dan andere" kinderen geweest zullen zijn, ze opvielen daardoor, ze niet aan normaal onderwijs hebben kunnen deelnemen ms, ze ws hun mond ooit eens voorbij gepraat zullen hebben... daarom dus neem ik dat aan.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:34 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Waarom neem je dat aan dan? Als ze geadopteerd waren, konden ze toch ook naar school ed.?
Verder is het heel erg verschrikkelijk en ik hoop dat ze nog wat hun leven kunnen maken...
Het is ook maar net hoe Elisabeth er mee om kon gaan met de hele situatie. Als zij haar emoties niet de baas was tijdens de verkrachtingen lijkt mij dat het voor de kinderen niet bepaald een leuke ervaring moet zijn geweest.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:23 schreef milagro het volgende:
[..]
die kinderen hebben geen vergelijk, dus ja, áls ze weten dat papa ook opa is, dan zullen ze ws niets denken inzake wat normaal is of niet...
de kinderen die 'naar boven gehaald' zijn en door Rosemarie opgevoed (...) zijn, kwamen neem ik aan ook niet buiten verder.
Ja, ik bedoel Elisabeth. Het doet me ergens een heel klein beetje denken aan die Italiaanse film over de WOII waarin een vader zijn zoon voorhoudt dat er niks ergs aan de hand is terwijl ze ondertussen van de ene in de andere verschrikking geraken. Verbaast mij ook hoor dat ze er nog vrij 'normaal' vanaf is gekomen als ik de media moet geloven. Het is iig een zeer sterke vrouw, moet toch haast wel.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:37 schreef moussie het volgende:
je doelt nu op Elisabeth, neem ik aan, die is nl de enige in die kelder die enig referentiepunt had aan een ander leven en van daaruit een overlevingsstrategie probeert te bedenken .. zoals ik eerder al zei, het is mi een wonder dat zij niet verandert is een brabbelende gek
[..]
probleem is dat we ons dan verlagen tot een barbaars niveau al zou ik het niet erg vinden als het hem zou overkomen.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Doet me denken aan American Psycho. Met een rat, een stuk brie en een vrouwelijke opening ...
Ik ben voor.
heb niet alles tot in het detail gelezen maar ik dacht van wel jaquote:Volgens mij gingen de drie kinderen die niet in de kelder zaten toch 'gewoon' naar school?
Deed mij denken aan Lemmiwinks van South Parkquote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Doet me denken aan American Psycho. Met een rat, een stuk brie en een vrouwelijke opening ...
Ik ben voor.
Volgens mij gingen de drie kinderen die niet in de kelder zaten toch 'gewoon' naar school?
we leven gvd niet in de middeleeuwen!quote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:35 schreef Copycat het volgende:
Stukje bij beetje aan mootjes hakken is nog te klein een straf voor deze gruwelvent.
Ze waren toch al heel jong te vondeling gelegd?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:38 schreef milagro het volgende:
omdat die kinderen eerst ook opgesloten hebben gezeten, jarenlang, en toen pas naar boven gehaald zijn door (o)pa,
Aw da's best lief van hem, hij kocht dus cadeautjes voor zijn opgesloten dochter.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:49 schreef Herald het volgende:
[..]
[..]
ik heb me laten vertellen dat hij met een vriend naar Thailand is gegaan. Hij is daar ook betrapt op het kopen van jurken en vrouwenondergoed en verbood zijn vriend daar over te spreken
Ja, werkelijk hartverwarmendquote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:38 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Aw da's best lief van hem, hij kocht dus cadeautjes voor zijn opgesloten dochter.
Deels zijn het mensen die ook ff in het nieuws kunnen komen, maar voor een aantal zal zeker gelden dat ze de link niet leggen... Ik ken zelf ook een meisje die ongeveer hetzelfde is overkomen, en ik had toen weleens het gevoel "dat er niet iets klopte" met haar en haar "leven" zegmaar, maar ik had toen nooit for real gedacht dat ze zat opgesloten en dat dr vader dr iedere dag tegen haar zin lag te batsen.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:21 schreef nokwanda het volgende:
Ik denk dat er een aantal mensen in de omgeving zijn die nu opeens zeggen vanalles gezien of gehoord te hebben maar eerder eigenlijk niets opmerkten. Is dat nou interessantdoenerij of hebben ze toen gewoon de onvoorstelbare link niet gelegd?
Ik bedoel... men dacht dat de man daar een atoomkelder bouwde. Daar horen, als je zo'n tic hebt, ook voorraden bij van niet bederflijke etenswaren.
En de andere 3 kinderen die bij het gezin opgroeiden waren als baby naar boven gebracht, las ik, en speelden lekker in het zwembad in de tuin en kwamen gewoon buiten.
ah, dat had ik niet meegekregenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:09 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ze waren toch al heel jong te vondeling gelegd?
ik denk dat je het nog aflegt ookquote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:16 schreef SCH het volgende:
Wij hebben ook zo'n soort kelder hier onder het huis. Kom je een keertje logeren milagro
Ja, dat voel je, maar zolang je niets weet kun je ook niets doen.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:00 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Deels zijn het mensen die ook ff in het nieuws kunnen komen, maar voor een aantal zal zeker gelden dat ze de link niet leggen... Ik ken zelf ook een meisje die ongeveer hetzelfde is overkomen, en ik had toen weleens het gevoel "dat er niet iets klopte" met haar en haar "leven" zegmaar, maar ik had toen nooit for real gedacht dat ze zat opgesloten en dat dr vader dr iedere dag tegen haar zin lag te batsen.
Er zaten handgeschreven brieven bij die baby's, van de mamma, en ja, je kent het verhaal wel van Nederland, Jeugdzorg heeft natuurlijk hier en daar wat steekjes laten vallen, ze onderzoeken het uiteraard grondig !quote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:11 schreef milagro het volgende:
[..]
ah, dat had ik niet meegekregen
maar okay, hij legde de kids zelf "voor zijn eigen deur", deed dan alsof zijn dochter ze daar had afgeleverd, want niet gewenst bij de sekte, en adopteerde ze vervolgens... en dat gaat zomaar of snap ik het nu weer niet
zijn er niet allerhande dingen die onderzocht worden als je met een kind op de proppen komt ineens en het wil adopteren? zoals bijvoorbeeld wo ist die mutti en zo?
quote:
Ik denk dat het een wetenschappelijk experiment was.quote:UV-licht hield kelderkinderen levend
AMSTERDAM - Speciale lampen en vitamines moesten de kinderen van Fritzl in leven houden. Dat is één van de jongste onthullingen in het Oostenrijkse gruwelverhaal in Amstetten.
Normaal overleeft een mens het onder de grond niet. gebrek aan daglicht maakt je kapot.
Fritzl wist dat en zorgde ervoor dat zijn gevangenen speciale vitamine D slikten en onder UV-lamplicht zaten om het gebrek aan daglicht te compenseren.
De 42-jarige Elisabeth en haar zoons van 18 en 5 en dochter van 19 overleefden zo de eenzame opsluiting.
Ontsnappen uit de kelder was overigens vrijwel onmogelijk. De politie maakte bekend dat Elisabeth of de kinderen minstens acht deuren door moesten om de buitenlucht te bereiken
Ze zat opgesloten en jij zat naast haar in de schoolbankenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:00 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Deels zijn het mensen die ook ff in het nieuws kunnen komen, maar voor een aantal zal zeker gelden dat ze de link niet leggen... Ik ken zelf ook een meisje die ongeveer hetzelfde is overkomen, en ik had toen weleens het gevoel "dat er niet iets klopte" met haar en haar "leven" zegmaar, maar ik had toen nooit for real gedacht dat ze zat opgesloten en dat dr vader dr iedere dag tegen haar zin lag te batsen.
Waarschijnlijk hebben ze iig agorafobie, dat schept een bandquote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:46 schreef Loedertje het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat het een wetenschappelijk experiment was.
Hij bedoelde het allemaal goed.
Er zijn overigens áltijd vrouwen die zo'n gedetineerde gaan schrijven, hoe gek zijn die eigenlijk?
ik zei nergens dat ik met haar op school zat?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:47 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ze zat opgesloten en jij zat naast haar in de schoolbanken
Er klopt met jou ook iets niet helemaal hè?
Daar hebben ze een hoop steken laten vallen, zeker daar de beste man al een strafblad moet hebben o.g.v. verkrachting en een bewijs van goed gedrag moest overleggen voor de adoptie.. Hoe dit heeft kunnen gebeuren is dan ook vooralsnog een raadsel.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:11 schreef milagro het volgende:
[..]
ah, dat had ik niet meegekregen
maar okay, hij legde de kids zelf "voor zijn eigen deur", deed dan alsof zijn dochter ze daar had afgeleverd, want niet gewenst bij de sekte, en adopteerde ze vervolgens... en dat gaat zomaar of snap ik het nu weer niet
zijn er niet allerhande dingen die onderzocht worden als je met een kind op de proppen komt ineens en het wil adopteren? zoals bijvoorbeeld wo ist die mutti en zo?
quote:Op woensdag 7 mei 2008 07:39 schreef henkway het volgende:
Ik hoop dat ze die man 20 jaar opsluiten in een cel met twee groot geschapen homo negers
Nee, is niet raadselachtig in dit land vervalt je strafblad na 10 jaar.quote:Op woensdag 7 mei 2008 03:30 schreef Xennia het volgende:
[..]
Daar hebben ze een hoop steken laten vallen, zeker daar de beste man al een strafblad moet hebben o.g.v. verkrachting en een bewijs van goed gedrag moest overleggen voor de adoptie.. Hoe dit heeft kunnen gebeuren is dan ook vooralsnog een raadsel.
Zijn sekteverhaal was erg geloofwaardig, het handschrift van zijn dochter kwam uiteraard overeen en als ze al DNA testen hadden gedaan dan had dat erop gewezen dat het inderdaad de kinderen van zijn dochter zijn (en van hem..).
Dat is geen raadsel, de overtredingen waren van 1967, na 15 jaar heb je daar totaal geen last meer van (In Nederland is dat 18 jaar)quote:XENNIA:
Daar hebben ze een hoop steken laten vallen, zeker daar de beste man al een strafblad moet hebben o.g.v. verkrachting en een bewijs van goed gedrag moest overleggen voor de adoptie.. Hoe dit heeft kunnen gebeuren is dan ook vooralsnog een raadsel.
okay, dat verklaart dat er niet toedoende strafblad, maar de rest?quote:Op woensdag 7 mei 2008 11:36 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Dat is geen raadsel, de overtredingen waren van 1967, na 15 jaar heb je daar totaal geen last meer van (In Nederland is dat 18 jaar)
Dat is bij moord.quote:Op woensdag 7 mei 2008 11:36 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Dat is geen raadsel, de overtredingen waren van 1967, na 15 jaar heb je daar totaal geen last meer van (In Nederland is dat 18 jaar)
dus zelfs in Nederland had hij die kinderen toegewezen gekregen in een soortgelijke situatie, de adoptie was pas meer dan 20 jaar later .. wel erg zuur als je daarover doordenktquote:Op woensdag 7 mei 2008 11:36 schreef Loedertje het volgende:
[..]
quote:Fritzl: Ik ben geen monster
INCEST OOSTENRIJK
WENEN (ANP/AFP) - Josef Fritzl heeft verklaard dat hij geen monster is. Hij had immers ook al zijn kinderen kunnen vermoorden. Dit meldde Fritzls advocaat Rudof Mayer in een interview dat de Oostenrijkse krant Österreich woensdag plaatste op zijn website.
Fritzl werd woensdag voor het eerst verhoord door de openbaar aanklager. Fritzl verklaarde volgens Mayer: ,,Ik had ze allemaal kunnen vermoorden. Er zou geen spoor gevonden zijn. Niemand zou me ontdekt hebben.'' Fritzl beweerde ook dat hij het leven van zijn oudste 'incestkind' Kerstin had gered. Hij had er immers naar een ziekenhuis gebracht toen ze ernstig ziek was.
Fritzl heeft zijn dochter Elisabeth 24 jaar lang in een kelder opgesloten en verkracht. Daaruit kwamen zeven kinderen voort. Eén kind stierf vlak na de geboorte. Sinds 29 april zit Fritzl in de gevangenis in St. Poelten.
volgens mij was het meer van OH NEE mn favoriete sex "speeltje" is defect gauw laten fixen zodat ik dr weer kan batsen. ik geloof geen seconde dat hij haar naar het ziekenhuis bracht met goede bedoelingenquote:
Zo zie je maar hoe die man redeneert..quote:Josef Fritzl heeft verklaard dat hij geen monster is. Hij had immers ook al zijn kinderen kunnen vermoorden.
Als je eenmaal voor een zedendelict bent veroordeeld is het 20 jaar. Als je tweemaal of vaker bent veroordeeld is het "nooit meer". Maar die regels zijn ook telkens met de tijd aangescherpt.quote:Op woensdag 7 mei 2008 11:36 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Zooooo ziek, maar aparte redenatie waar je mond van open valt.quote:Op woensdag 7 mei 2008 14:48 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Zo zie je maar hoe die man redeneert..
Ja, omdat ze teveel lawaai maakten (te hard huilden), hij was bang voor ontdekking.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:09 schreef Xennia het volgende:
Ze waren toch al heel jong te vondeling gelegd?
Hij zalhet echtpaar West ( Fred & Rosemary uit Gloucester) ms als referentiekader gebruiken, die misbruikten hun kinderen en vermoordden ze als ze niet langer nodig/handig/voldoenend waren.... nu, dan is 24 jaar opsluiten en misbruiken toch minder erg, niet waarquote:Op woensdag 7 mei 2008 16:40 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Zooooo ziek, maar aparte redenatie waar je mond van open valt.
Nu vraag ik me des te meer af vanuit welk referentiekader zo iemand nou redeneert. Ik zou zo graag in zo'n hoofd willen kijken. Hoe KOMT iemand er bij?
ik ook nietquote:Op woensdag 7 mei 2008 18:06 schreef milagro het volgende:
[..]
Hij zalhet echtpaar West ( Fred & Rosemary uit Gloucester) ms als referentiekader gebruiken, die misbruikten hun kinderen en vermoordden ze als ze niet langer nodig/handig/voldoenend waren.... nu, dan is 24 jaar opsluiten en misbruiken toch minder erg, niet waar
moet je nagaan, 24 jaar, 24 jaar, dag in dag uit, je kan er metje kop niet bij hoe zijn dochter dit overleefd heeft, en hoe ze nu in godsnaam verder moet...
Waarom specifiek pedo's? Kunnen die goed klussen?quote:Op woensdag 7 mei 2008 18:10 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
ik ook nietdiep triest allemaal en als je denkt dat je het ergste hebt gehoord komt er weer een erger geval. zou me ook niet verbazen als dit verhaal sommige pedos op ideeen brengt
omdat dat de term is voor mensen die kinderen batsenquote:Op woensdag 7 mei 2008 18:30 schreef soylent het volgende:
[..]
Waarom specifiek pedo's? Kunnen die goed klussen?
Zo'n griezelig doorsnee echtpaar. *ril*quote:Op woensdag 7 mei 2008 17:56 schreef milagro het volgende:
Het echtpaar in 2006, 50 jaar getrouwd.... de foto's aan de muur
[ afbeelding ]
En dan zie je die foto van zo'n mooie jonge vrouw en lees je nu terug dat ze nu op de leeftijd van 42 grijs en tandeloos isquote:Op woensdag 7 mei 2008 18:06 schreef milagro het volgende:
[..]
Hij zalhet echtpaar West ( Fred & Rosemary uit Gloucester) ms als referentiekader gebruiken, die misbruikten hun kinderen en vermoordden ze als ze niet langer nodig/handig/voldoenend waren.... nu, dan is 24 jaar opsluiten en misbruiken toch minder erg, niet waar
moet je nagaan, 24 jaar, 24 jaar, dag in dag uit, je kan er metje kop niet bij hoe zijn dochter dit overleefd heeft, en hoe ze nu in godsnaam verder moet...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |