abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67206926
Veroordeeld tot levenslang, hoor ik net.
Komt -ie nog goed mee weg, dat monster.
pi_67207140
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 14:30 schreef isogram het volgende:
Veroordeeld tot levenslang, hoor ik net.
Komt -ie nog goed mee weg, dat monster.
Hoezo? Wat had je dan willen hebben?
pi_67207851
Fabrikant ringmap blij met 'reclame'
quote:
De blauwe ringmap die keldermonster Josef Fritzl tijdens het 'proces van de eeuw' dagenlang voor zijn gezicht hield, is van het merk Esselte. En bij de ringmappenfabrikant zijn ze best blij met die reclame...

"Elke gratis reclame is meegenomen, zeker gelet op de wereldwijde belangstelling voor dit proces", zegt Martine Poppe, hoofd van de klantendienst van de Belgische fabrikant. "Al hadden we ons merk natuurlijk liever aan een wat positiever personage verbonden. Maar het is nu niet anders."

Het bedrijf verwacht door de 'reclame' niet direct meer ringmappen te verkopen. "Maar dat net onze map tijdens het proces opduikt, bewijst toch dat we als merk iets betekenen", aldus Poppe in Het Nieuwsblad.

Enkele uren later liet Esselte weten de 'ongelukkige uitspraken' die de Belgische medewerkster tegenover Het Nieuwsblad deed te betreuren. "Zij heeft deze uitspraken op persoonlijke titel gedaan. Het mag duidelijk zijn dat Esselte zijn naam op geen enkele wijze aan een persoon als Joseph Fritzl wil verbinden en dat het bedrijf de daden van Joseph Fritzl afkeurt en het proces zeker niet als reclame beschouwt", aldus de fabrikant.
Het wachten is nog op een hoera-bericht van de kluisdeurenfabrikant...
Nothing has changed. Everything has changed.
  donderdag 19 maart 2009 @ 17:08:12 #229
139230 El_Chica_Del_Fuego
Nee, ik wil geen Mac }:|
pi_67211597
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 11:59 schreef eleusis het volgende:

[..]

Zit een lange straf op en ze willen hem lang straffen. Vreemd hoor.

Jij moet echt beter leren lezen... Zoals je interpreteert wat ik schreef, is echt onzin. Het gaat om het verschil en verhouding tussen het 1 en het ander.
quote:
Als je problemen hebt met de strafmaat moet je niet bij justitie zijn maar bij de wetgever. Die heeft dat bedacht en justitie moet zich aan de wet houden.
Ok, sure. Dan bedoel ik dat. Dus het woord justitie vervangen door wetgever --> de strekking van mijn post is nog hetzelfde, en daar ging het om.
*Think outside the box*
pi_67304580
Het kan niet vaak genoeg gezegd worden: WAT een zieke geest, zo iemand zouden ze niet op moeten sluiten of de doodstraf geven, zo iemand zouden ze net in leven moeten houden, en dan voortdurend tot het randje van de dood drijven, en dat dan zijn hele leven lang...

( wat komen er af en toe rare gedachten in mensen op als we zoiets lezen he )
  donderdag 9 juli 2009 @ 14:56:17 #231
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_70814129
Hij leeft nog.
quote:
Incestopa Josef Fritzl begint de eerste tekenen van dementie te vertonen, melden Duitse media. De 74-jarige Oostenrijker, die zijn dochter 24 jaar lang opsloot in een kelder en daar zeven kinderen bij haar verwekte, zit de hele dag in zijn cel naar de muren te staren. Tv-kijken of lezen doet hij niet. Volgens mede-gevangenen is hij gebroken en gedraagt hij zich apathisch. Zij noemen hem "de gek."

Fritzl werd in maart van dit jaar veroordeeld tot levenslang en tbs. Hij verblijft momenteel in een psychiatrische gevangenis in de buurt van Wenen. Zijn behandelaars onderzoeken nog waar hij het beste ondergebracht kan worden.

Met dochter Elisabeth gaat het ondertussen goed. De 42-jarige vrouw heeft sinds kort een relatie met haar bodyguard en zou niet langer psychiatrische behandeling nodig hebben.
'Fritzl vertoont eerste tekenen dementie'

Ja, dat is dé reden om hem gek te noemen inderdaad
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  donderdag 9 juli 2009 @ 15:34:10 #232
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_70815538
Hij verveelt zich kapot, dat is het probleem
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  donderdag 9 juli 2009 @ 19:50:40 #233
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_70824442
En Elizabeth heeft verkering, zou zij ooit een normale relatie kunnen hebben?
  donderdag 9 juli 2009 @ 20:21:50 #234
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_70825585
Waarom niet ? Wat is tenslotte normaal ? Het belangrijkste is dat zij en haar partner er blij mee zijn
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  donderdag 9 juli 2009 @ 20:41:37 #235
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_70826343
Nou ja, die is toch getekend voor het leven. Die heeft zoveel jaar lang een heel twisted soort relatie gekend
pi_70834999
Zoveel mensen zin twisted en hebben twisted relaties. Zolang de partner dan maar een positieve rol vervult en niet van een wrak nog meer wrak maakt is er opzich niets aan de hand. Ze heeft nu een relatie met haar bodyguard. Ik neem aan dat dat een veilig gevoel geeft terwijl er och min of meer sprake is van een afhankelijkheidsrelatie in de basis. Maar dat is niet per definitie fout.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  † In Memoriam † vrijdag 10 juli 2009 @ 08:34:43 #237
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_70837721
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 19:50 schreef Harajuku. het volgende:
En Elizabeth heeft verkering, zou zij ooit een normale relatie kunnen hebben?
Mjah, wat is normaal? De onstandigheden zijn bizar maar we blijven toch gewoon mensen.

Het is wel opmerkelijk dat ze nu iets met die bodyguard heeft gekregen. Maar waarom niet. Waarschijnlijk hebben ze samen veel tijd doorgebracht, er ontstaat een vertrouwensrelatie en vriendschap enz. Ik gun het haar van harte trouwens. Een klein beetje geluk.

Fritzl is geestelijk aan het afsterven. Ja nu iedereen hem ziet voor wat hij is is er geen ontsnappen meer aan voor hem. Karma is a bitch huh.
  vrijdag 10 juli 2009 @ 11:23:53 #238
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_70842361
Ja, weet ik veel. Maar 24 jaar zo een twisted relatie hebben zal toch zeker zijn sporen nalaten, dacht ik dus.

Alleen maar leuk als zij dat niet heeft, natuurlijk. Ik hoop ook voor haar dat het allemaal geweldig is
  † In Memoriam † vrijdag 10 juli 2009 @ 13:10:53 #239
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_70845981
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 11:23 schreef Harajuku. het volgende:
Ja, weet ik veel. Maar 24 jaar zo een twisted relatie hebben zal toch zeker zijn sporen nalaten, dacht ik dus.

Alleen maar leuk als zij dat niet heeft, natuurlijk. Ik hoop ook voor haar dat het allemaal geweldig is
Er zijn meer mensen met een complex verleden die een relatie aangaan hoor. Niemand is perfect en veel mensen hebben een rugzak met rotzooi. Hoop voor haar dat ze heel gelukkig kan worden .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')