Ik denk eerder dat hij huilt omdat hij zijn speeltjes kwijt is en nu handmatig zelf iets moet doen hoor.quote:Op donderdag 22 mei 2008 10:23 schreef paddy het volgende:
[..]
Fritzl huilt zichzelf elke avond in slaap
Ja, logisch......'wat doen ze mij toch allemaal aan...ik was een goede vader'...enz . Geen medelijden dus.
Inderdaad bij die man is zijn hele hersenpan flink doorelkaar geschud... totaal geen besef avn wat hij anderen heeft aangedaan, nee zichzelf zielig vinden....Enkeltje TBS kliniek graag.quote:Op donderdag 22 mei 2008 11:45 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat hij huilt omdat hij zijn speeltjes kwijt is en nu handmatig zelf iets moet doen hoor.
Snel de bak dr mee in aufwiederfritzelquote:Op donderdag 22 mei 2008 19:04 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Inderdaad bij die man is zijn hele hersenpan flink doorelkaar geschud... totaal geen besef avn wat hij anderen heeft aangedaan, nee zichzelf zielig vinden....Enkeltje TBS kliniek graag.
freaky, het zou zo je buurman kunnen zijn... beter foto dan die dubieuze mugshot die we telkens zienquote:Op woensdag 7 mei 2008 17:56 schreef milagro het volgende:
Het echtpaar in 2006, 50 jaar getrouwd.... de foto's aan de muur
[ afbeelding ]
en Elisabeth .......
[ afbeelding ]
Na een kwartier heb je dan eindelijk beeld krijg je dit...quote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:14 schreef deedeetee het volgende:
Pcies dat had ik nou ook, beginnen ze te zeuren over *licentie halen* ofsow
Het enige wat ik kan vinden zijn korte clips van Channel 4.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:15 schreef milagro het volgende:
De docu is ook "elders" te downloaden, luitjes.
*downloaden gaat
"elders" staat tussen haakjes omdat ik op torrents doeldequote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:37 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Hmm linkje? het enige wat ik kan vinden zijn korte clips van Channel 4.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door Tmaatje op 23-05-2008 21:01:01 ][i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
WTF...quote:Het is bijna niet voor te stellen, maar keldermonster Josef Fritzl heeft in de gevangenis al 200 liefdesbrieven ontvangen waarin vrouwen zich aan hem aanbieden...
De vrouwen vinden dat Fritzl verkeerd begrepen is en een goed hart heeft, meldt The Sun. Ze geloven dat Fritzl zijn dochter Elisabeth 24 jaar lang in een kelder opsloot om ervoor te zorgen dat ze niet het slechte pad op zou gaan... Zo kwam ze niet in aanraking met drugs en drank...
En de zeven kinderen die hij bij zijn dochter verwekte? Dat heeft hij volgens de verliefde vrouwen gedaan om haar de 'vreugde van het moederschap' te gunnen.
Gelukkig krijgt het monster tegenover de 200 liefdesbrieven ook bergen haatpost...
Ja er lopen vreemde figuren rond op deze aardbol... Zelfs een seriemooordenaar als Ted Bundy of Charles Manson krijgen bergen liefdesbrieven, huwelijksaanzoeken enz...quote:Op woensdag 4 juni 2008 11:58 schreef Sequencial het volgende:
Fritzl krijgt liefdesbrieven
[..]
WTF...![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |