abonnement Unibet Coolblue
pi_53699229
Hallo mensen.

Ik heb van de week tickets naar Miami geregeld voor januari. Nu vroeg ik me af of het goed te doen is om daar in die periode gewoon op de bonnefooi heen te gaan en hotel etc daar te regelen (op de eerste (paar) nacht(en) na dan)? Hebben mensen hier ervaring mee toevallig daar en rond die tijd? Op zich handig om te weten of ik beter nu wat hotels kan regelen, of dat het goed te doen is

Is er nog iemand die tips heeft qua hotels of must see dingetjes?


Ben benieuwd, thnx iig alvast


Oh, en als er een centraal topic is ofzo doe het daar dan maar bij. Ik kon iig geen centraal topic vinden...
pi_53699727
=> Miami, Florida en omgeving was inderdaad net vol
pi_53699762
Die had ik idd gevonden, maar vol idd Anders maak je van deze de volgende centrale ofzo.
  donderdag 4 oktober 2007 @ 19:25:40 #4
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_53700147
Boek altijd de eerste nacht een hotel/motel oid. Je kan altijd in een periode komen dat er een of andere confentie blijkt te zijn en alles is volgeboekt..Meerdere keren meegemaakt. En van andere reislustigen ook hetzelfde verhaal. Dan kan je de volgende dag fris op zoek gaan naar een kamer ipv de hele nacht rond te lopen op zoek naar een slaapplek.
pi_53700808
Wat is er mis mee om voor de hele periode een hotel te boeken? Er zijn meer dan genoeg sites met hotels te vinden, inclusief recenties, prijs, ligging, en kwaliteit.

Persoonlijk moet ik er niet aan denken om de dag na aankomst al weer met koffer en al op sjouw te moeten op zoek naar een hotel.
  donderdag 4 oktober 2007 @ 19:47:57 #6
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_53700845
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 19:46 schreef mirannie het volgende:
Wat is er mis mee om voor de hele periode een hotel te boeken? Er zijn meer dan genoeg sites met hotels te vinden, inclusief recenties, prijs, ligging, en kwaliteit.

Persoonlijk moet ik er niet aan denken om de dag na aankomst al weer met koffer en al op sjouw te moeten op zoek naar een hotel.
Omdat het vaak goedkoper is als je een hotel inloopt en een gecancelde boeking over kan nemen voor een zacht prijsje. 5 sterren voor de prijs van 2
pi_53701210
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 19:25 schreef Buschetta het volgende:
Boek altijd de eerste nacht een hotel/motel oid. Je kan altijd in een periode komen dat er een of andere confentie blijkt te zijn en alles is volgeboekt..Meerdere keren meegemaakt. En van andere reislustigen ook hetzelfde verhaal. Dan kan je de volgende dag fris op zoek gaan naar een kamer ipv de hele nacht rond te lopen op zoek naar een slaapplek.
Ja, ik ga sowieso de eerste nacht of paar nachten gewoon een hotel boeken. We komen pas in de avond aan en heb geen zin om dan nog op zoek te gaan naar een hotel. Buiten dat lees ik overal dat je voor de VS iig voor de eerste nacht een verblijfplaats moet hebben ofzo om door te geven op t vliegveld. Zoiets. Thnx iig
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 19:46 schreef mirannie het volgende:
Wat is er mis mee om voor de hele periode een hotel te boeken? Er zijn meer dan genoeg sites met hotels te vinden, inclusief recenties, prijs, ligging, en kwaliteit.

Persoonlijk moet ik er niet aan denken om de dag na aankomst al weer met koffer en al op sjouw te moeten op zoek naar een hotel.
Daar is niks mis mee en normaal doen we dat ook gewoon. Nu alleen een keertje niet dus. Ik wil ook naar de key's en als het even kan ook nog naar de bahamas (whehe najah, dat is een droom, of ie uitkomt zie ik dan wel ) en weet ik veel wat ik allemaal nog meer wil doen. En dan heb je een hotel geboekt voor de hele periode terwijl je de helft van de tijd ergens anders zit. Snap je.

Alleen ik vraag me nu dus af of je de hotels beter van te voren kan regelen allemaal of dat t ook makkelijk ter plaatse te regelen is. Zou wel fijn zijn want ik hou niet echt van een onwijs georganiseerde reis. Vind het fijner om op t moment zelf te kijken wanneer je waar heengaat.
  donderdag 4 oktober 2007 @ 20:05:11 #8
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_53701454
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 19:59 schreef sassa het volgende:

[..]

Ja, ik ga sowieso de eerste nacht of paar nachten gewoon een hotel boeken. We komen pas in de avond aan en heb geen zin om dan nog op zoek te gaan naar een hotel. Buiten dat lees ik overal dat je voor de VS iig voor de eerste nacht een verblijfplaats moet hebben ofzo om door te geven op t vliegveld. Zoiets. Thnx iig
[..]

Daar is niks mis mee en normaal doen we dat ook gewoon. Nu alleen een keertje niet dus. Ik wil ook naar de key's en als het even kan ook nog naar de bahamas (whehe najah, dat is een droom, of ie uitkomt zie ik dan wel ) en weet ik veel wat ik allemaal nog meer wil doen. En dan heb je een hotel geboekt voor de hele periode terwijl je de helft van de tijd ergens anders zit. Snap je.

Alleen ik vraag me nu dus af of je de hotels beter van te voren kan regelen allemaal of dat t ook makkelijk ter plaatse te regelen is. Zou wel fijn zijn want ik hou niet echt van een onwijs georganiseerde reis. Vind het fijner om op t moment zelf te kijken wanneer je waar heengaat.
Als je daar een auto huurt dan hoef je je denk ik niet druk te maken over een kamer vinden. Genoeg motels aan de snelweg overal. En zowieso zijn er altijd wel kamers vrij. Je kan ook ter plaatse op internet op een website zoeken die real-time alle vrije kamers laat zien.
pi_53701645
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 20:05 schreef Buschetta het volgende:

[..]

Als je daar een auto huurt dan hoef je je denk ik niet druk te maken over een kamer vinden. Genoeg motels aan de snelweg overal. En zowieso zijn er altijd wel kamers vrij. Je kan ook ter plaatse op internet op een website zoeken die real-time alle vrije kamers laat zien.
Een auto huren is daar wel een redelijke must als je iets wilt zien he, geloof ik? Denk dat wel sowieso wel een auto gaan huren idd.

Thnx iig voor je antwoorden! Ik heb zoiets als dit dus nog nooit gedaan en vind t wel spannend hehe. Ik ben een redelijke schijterd dus ik vind het wel fijn om ervaringen en tips enzo van anderen te krijgen
pi_53711163
Sassa! Ik vertel je woensdag wel wat ik uitgevonden heb over reizen in Miami

Coolest trailer ever
Cafeïne is the shoehorn to my colon!
Rock, paper, scissors
Mijn Reviews
pi_53724602
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 01:37 schreef vrolijke-frits het volgende:
Sassa! Ik vertel je woensdag wel wat ik uitgevonden heb over reizen in Miami

Zeg het nou maar hier, ik open dit topic niet voor niks ja
pi_53781220
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 17:13 schreef sassa het volgende:

[..]

Zeg het nou maar hier, ik open dit topic niet voor niks ja
Ja ik heb dat toch niet meteen Daar moet ik even werk van maken
Coolest trailer ever
Cafeïne is the shoehorn to my colon!
Rock, paper, scissors
Mijn Reviews
pi_53908386
Niemand verder die hier is geweest en tips enzo heeft?
  zaterdag 13 oktober 2007 @ 16:12:46 #14
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_53908438
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2007 16:09 schreef sassa het volgende:
Niemand verder die hier is geweest en tips enzo heeft?
Tip: boek sowieso voor de eerste nacht ergens een kamer. Je MOET namelijk een adres opgeven als je het land binnenkomt.
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_53908606
Ja, doe ik sowieso Thnx niw!

Ik hoor trouwens allemaal verhalen over je koffers niet op slot doen als je naar de VS vliegt. Ben er nog nooit geweest dus zou het niet weten verder, maar hoorde dat ze daar als je m wel op slot doet en ze m eruit pikken om te controleren ze m gewoon open breken? Site waar ik de tickets vandaan heb adviseert de koffers open te laten, maar ik weet niet, vind dat niet zo fijn eigenlijk.

Mensen die hier ervaring mee hebben toevallig?
  zaterdag 13 oktober 2007 @ 16:27:53 #16
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_53908763
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2007 16:20 schreef sassa het volgende:
Ja, doe ik sowieso Thnx niw!

Ik hoor trouwens allemaal verhalen over je koffers niet op slot doen als je naar de VS vliegt. Ben er nog nooit geweest dus zou het niet weten verder, maar hoorde dat ze daar als je m wel op slot doet en ze m eruit pikken om te controleren ze m gewoon open breken? Site waar ik de tickets vandaan heb adviseert de koffers open te laten, maar ik weet niet, vind dat niet zo fijn eigenlijk.

Mensen die hier ervaring mee hebben toevallig?
Slotje er inderdaad af laten. Geen belangrijke dingen in je koffer stoppen zoals cameras e.d.
Die moet je gewoon lekker in je handbagage meenemen. Mochten ze je koffer eruit lichten dan knippen ze inderdaad gewoon het slotje door.

Waarom vindt je het niet fijn?
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
  zaterdag 13 oktober 2007 @ 16:30:46 #17
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_53908815
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 20:12 schreef sassa het volgende:

[..]

Een auto huren is daar wel een redelijke must als je iets wilt zien he, geloof ik? Denk dat wel sowieso wel een auto gaan huren idd.

Thnx iig voor je antwoorden! Ik heb zoiets als dit dus nog nooit gedaan en vind t wel spannend hehe. Ik ben een redelijke schijterd dus ik vind het wel fijn om ervaringen en tips enzo van anderen te krijgen
Je bent 24 he?
Nou, neem je credit card maar mee dan

Als je onder de 25 bent willen ze een extra borg hebben voor de autohuur. Volgens mij is dat iets van 30 dollar per dag. Dus als je die auto 2 weken huurt dan willen ze 420 dollar borg van je hebben. En dat gaat meestal op je CC.
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
  zaterdag 13 oktober 2007 @ 16:31:36 #18
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_53908831
Wel vet spannend zo'n trip
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_53909060
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2007 16:27 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Slotje er inderdaad af laten. Geen belangrijke dingen in je koffer stoppen zoals cameras e.d.
Die moet je gewoon lekker in je handbagage meenemen. Mochten ze je koffer eruit lichten dan knippen ze inderdaad gewoon het slotje door.

Waarom vindt je het niet fijn?
Ze knippen m door? Maar ik heb zo'n samsonite met cijferslot. Nouja, ik laat m wel open dan. Ik weet niet, vind het gewoon niet fijn dat iedereen erin kan of er dingen uit kan halen. Maarja, wat moet dat moet
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2007 16:30 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Je bent 24 he?
Nou, neem je credit card maar mee dan

Als je onder de 25 bent willen ze een extra borg hebben voor de autohuur. Volgens mij is dat iets van 30 dollar per dag. Dus als je die auto 2 weken huurt dan willen ze 420 dollar borg van je hebben. En dat gaat meestal op je CC.
Ja, CC gaat sowieso mee. Maar is dat zoveel dan? Ik ben alleen niet van plan om de hele tijd een auto te huren, dus dat scheelt dan weer een paar keer 30 dollar, maar toch
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2007 16:31 schreef Nembrionic het volgende:
Wel vet spannend zo'n trip
Ik vind het echt spannend ja Stom he Ik ben sowieso nog nooit buiten EU geweest, buiten Egypte en Turkije dan, majah dat is eigenlijk gewoon een beetje EU he. Maar ik had altijd gewoon van die pakketreizen. Lekker makkelijk... Maarja, dit lijkt me ook wel leuk. Maar wel beetje spannend dus...

Ik wil het liefst ook naar de Bahamas paar dagen, en ik heb dus vannacht gedroomd dat we daar zwemmend heen gingen ( ) tussen allemaal walvissen en haaien enzo. Dus nja goed, ik droom er zelfs over
  zaterdag 13 oktober 2007 @ 16:46:56 #20
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_53909123
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2007 16:43 schreef sassa het volgende:

[..]

Ze knippen m door? Maar ik heb zo'n samsonite met cijferslot. Nouja, ik laat m wel open dan. Ik weet niet, vind het gewoon niet fijn dat iedereen erin kan of er dingen uit kan halen. Maarja, wat moet dat moet
[..]
Ja, ingebouwd slot zou ik ZEKER open laten
quote:
Ja, CC gaat sowieso mee. Maar is dat zoveel dan? Ik ben alleen niet van plan om de hele tijd een auto te huren, dus dat scheelt dan weer een paar keer 30 dollar, maar toch
[..]
Ik vind het echt spannend ja Stom he Ik ben sowieso nog nooit buiten EU geweest, buiten Egypte en Turkije dan, majah dat is eigenlijk gewoon een beetje EU he. Maar ik had altijd gewoon van die pakketreizen. Lekker makkelijk... Maarja, dit lijkt me ook wel leuk. Maar wel beetje spannend dus...

Ik wil het liefst ook naar de Bahamas paar dagen, en ik heb dus vannacht gedroomd dat we daar zwemmend heen gingen ( ) tussen allemaal walvissen en haaien enzo. Dus nja goed, ik droom er zelfs over
Oh je gaat met z'n 2en? Voor een 2e bestuurder moet je ook betalen dacht ik. En ook die moet borg betalen indien onder de 25
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_53909194
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2007 16:46 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Ja, ingebouwd slot zou ik ZEKER open laten
[..]

Oh je gaat met z'n 2en? Voor een 2e bestuurder moet je ook betalen dacht ik. En ook die moet borg betalen indien onder de 25
Ok, dan laat ik m open

Ja idd, had geloof ik gelezen dat je voor een 2e bestuurder toeslag moet betalen. Maar ik denk dat alleen 1 van ons gaat rijden hoor. Maargoed, dat zie ik allemaal nog wel. Zal binnenkort eens uit gaan rekenen wat we kwijt zullen zijn aan autohuur enzo...

Maar jij bent ook daar geweeest? En? Hoe was het enzo?
  zaterdag 13 oktober 2007 @ 16:53:06 #22
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_53909224
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2007 16:51 schreef sassa het volgende:

[..]

Ok, dan laat ik m open

Ja idd, had geloof ik gelezen dat je voor een 2e bestuurder toeslag moet betalen. Maar ik denk dat alleen 1 van ons gaat rijden hoor. Maargoed, dat zie ik allemaal nog wel. Zal binnenkort eens uit gaan rekenen wat we kwijt zullen zijn aan autohuur enzo...

Maar jij bent ook daar geweeest? En? Hoe was het enzo?
Nee. Wij hebben Las Vegas - San Diego - Los Angeles - San Francisco gedaan. En dat was gewoon echt supervet. Vooral Nevada en het stuk tussen LA en SF is geweldig mooi. Echt heerlijk.

Miami/Florida trekt mij persoonlijk niet zo
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
  zaterdag 13 oktober 2007 @ 16:54:12 #23
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_53909244
Trouwens..wij hadden een "fly and drive" geboekt via www.wrc.nl
Dat werkte echt prima.
En we hadden geluk: we hadden een compact auto geboekt maar we kregen een megadikke SUV.
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_53909373
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2007 16:53 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Nee. Wij hebben Las Vegas - San Diego - Los Angeles - San Francisco gedaan. En dat was gewoon echt supervet. Vooral Nevada en het stuk tussen LA en SF is geweldig mooi. Echt heerlijk.

Miami/Florida trekt mij persoonlijk niet zo
Ok, cool! Ooit wil ik daar ook allemaal nog eens naartoe! Zal je tegen die tijd wel weer om tips vragen. (Over 10 jaar ofzo )

Miami was ook niet mijn eerste keus, maar ik ga nou eenmaal niet alleen dus heb het ook niet alleen voor het zeggen... Maar het lijkt me wel leuk natuurlijk, anders zou ik niet gaan


Fly&drive had ik ook nog voor gekeken. Geen idee eigenlijk waarom we dat niet hebben geboekt, maar daar hoef ik dan ook verder niet over te denken aangezien we de tickets nu al hebben. Dan maar los van elkaar regelen...
  zaterdag 13 oktober 2007 @ 17:04:56 #25
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_53909462
Nou ja..zeker als je met z'n 2-en gaat dan maakt het stiekem niet heel veel uit waar je heen gaat want je kunt het altijd gezellig máken
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_53909576
Dat is absoluut waar, en dat gaan we dan ook zeker doen! Dank je wel iig voor je tips!
pi_53943421
www.usareisen.de

Goedkoop auto huren. Ben deze zomer van New-York naar Los Angeles gereden. Met z'n 2-en. Beide onder 25. Betaalden 1000euro voor 30 dagen.

http://www.usareisen.de/mietwagen/alamo/index_u25_wi.htm
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_53951012
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 10:23 schreef tongytongylickylicky het volgende:
www.usareisen.de

Goedkoop auto huren. Ben deze zomer van New-York naar Los Angeles gereden. Met z'n 2-en. Beide onder 25. Betaalden 1000euro voor 30 dagen.

http://www.usareisen.de/mietwagen/alamo/index_u25_wi.htm
Top! Dank je wel! Binnenkort even die site uitpluizen (mn Duits is niet zo goed, dus dat duurt wel even ). Thnx voor de tip!
pi_53951037
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 17:23 schreef sassa het volgende:

[..]

Top! Dank je wel! Binnenkort even die site uitpluizen (mn Duits is niet zo goed, dus dat duurt wel even ). Thnx voor de tip!
Dan geef je het zeker weer aan mij

Tot woensdag!
Coolest trailer ever
Cafeïne is the shoehorn to my colon!
Rock, paper, scissors
Mijn Reviews
pi_53959882
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 10:23 schreef tongytongylickylicky het volgende:
www.usareisen.de

Goedkoop auto huren. Ben deze zomer van New-York naar Los Angeles gereden. Met z'n 2-en. Beide onder 25. Betaalden 1000euro voor 30 dagen.

http://www.usareisen.de/mietwagen/alamo/index_u25_wi.htm
Interessant, ben ik ook nog van plan.
pi_53977365
Als je vertelt wat je in de OP vertelt krijg je waarschijnlijk een gratis overnachting en retourtje Nederland
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_53981993
Ik was dan ook niet van plan om het zo te vertellen. Ik vroeg alleen om ervaringen/tips. Vandaar ook dit topic he...
pi_53984859
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 22:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Als je vertelt wat je in de OP vertelt krijg je waarschijnlijk een gratis overnachting en retourtje Nederland
Want?
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
  woensdag 17 oktober 2007 @ 11:10:31 #34
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_53985145
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 10:57 schreef tongytongylickylicky het volgende:

[..]

Want?
Over het algemeen hebben ze het niet zo op mensen die zonder enig plan het land binnenkomen. En dat is niet zo gek natuurlijk

Maar het ligt er een beetje aan hoe je eruit ziet. En ze zijn met z'n 2-en. Dat scheelt al iets.
Daarbij komen ze uit Nederland. Dat is ook een pluspunt.
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_53991556
Maar dan wat? Boek ik 2 nachten ofzo en verder niks maar zeg ik daar dat we gewoon de hele tijd in dat hotel verblijven ofzo? Hoe pak je zoiets aan dan?
  woensdag 17 oktober 2007 @ 23:45:49 #36
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_54000655
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 17:06 schreef sassa het volgende:
Maar dan wat? Boek ik 2 nachten ofzo en verder niks maar zeg ik daar dat we gewoon de hele tijd in dat hotel verblijven ofzo? Hoe pak je zoiets aan dan?
Je zegt dat je op vakantie komt. Dan vragen ze hoe lang. Dan zeg je: zoveel dagen. En als ze dan vragen waar je slaapt, dan zeg je waar(want je hebt natuurlijk al een nacht geboekt vantevoren )
Als ze vragen of je verder nog plekken gaat bezichtigen, dan zeg je gewoon de waarheid: ja. we gaan een roadtrip doen. En dan moet je globaal zeggen waar je heen wilt.
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
  woensdag 17 oktober 2007 @ 23:46:46 #37
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_54000674
Liegen heeft 0,0 zin. Want dat hebben ze zo door en je loopt vast op je eigen leugens.
Maar als ze vragen: wat kom je doen?
En je zegt: ja weet niet. beetje rond lanterfanten.

Dan ben je natuurlijk pineut
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_54001248
Foto´s van je laptop van vrouwen waarvan je niet kan aantonen dat ze ouder dan 18 jaar is ook slim
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  donderdag 18 oktober 2007 @ 00:15:51 #39
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_54001291
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 00:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Foto´s van je laptop van vrouwen waarvan je niet kan aantonen dat ze ouder dan 18 jaar is ook slim
Inderdaad.
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_54035403
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 23:45 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Je zegt dat je op vakantie komt. Dan vragen ze hoe lang. Dan zeg je: zoveel dagen. En als ze dan vragen waar je slaapt, dan zeg je waar(want je hebt natuurlijk al een nacht geboekt vantevoren )
Als ze vragen of je verder nog plekken gaat bezichtigen, dan zeg je gewoon de waarheid: ja. we gaan een roadtrip doen. En dan moet je globaal zeggen waar je heen wilt.
Ok, helemaal duidelijk

En ik zal doorgeven aan mn vriend dat ie zn laptop even moet opschonen
  dinsdag 4 december 2007 @ 20:58:40 #41
178859 jesselyn
Kijk! Een banaan!
pi_55043760
Hoi,

ook hier gaan er mensen richting Miami. Voor of 6 of 3 dagen. Wat zijn nu echt de dingen die je daar gezien moet hebben, of hebben gedaan? En dan bedoel ik niet papegaaienjungle en dolfinariums , maar echt dingen die Miami typeren....

Wat kost een beetje normaal hotel daarzo?
Nunc est bibendum
pi_55399839
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 20:58 schreef jesselyn het volgende:
Hoi,

ook hier gaan er mensen richting Miami. Voor of 6 of 3 dagen. Wat zijn nu echt de dingen die je daar gezien moet hebben, of hebben gedaan? En dan bedoel ik niet papegaaienjungle en dolfinariums , maar echt dingen die Miami typeren....

Wat kost een beetje normaal hotel daarzo?
Wanneer ga je? Ik ga over 4 weken, dus daarna kan ik het je vertellen
pi_55461140
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2007 16:54 schreef Nembrionic het volgende:
Trouwens..wij hadden een "fly and drive" geboekt via www.wrc.nl
Dat werkte echt prima.
En we hadden geluk: we hadden een compact auto geboekt maar we kregen een megadikke SUV.
Maar dan was je al met al dus nog meer dollars kwijt omdat een SUV meer slurpt?
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
  donderdag 27 december 2007 @ 13:51:17 #44
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_55571496
Ik zit er ook over te denken om in Januari naar Miami te gaan en daarna voor een paar dagen naar de Bahama's. Met American Eagle kan je voor 135e retour vliegen naar Nassau.
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
  donderdag 27 december 2007 @ 14:11:49 #45
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_55572003
quote:
Op zaterdag 22 december 2007 12:47 schreef Jaguarized het volgende:

[..]

Maar dan was je al met al dus nog meer dollars kwijt omdat een SUV meer slurpt?
Nou, volgens mij hebben we in die 15 dagen 4x getankt. Heel misschien hadden we met die compact 3x getankt. Nou..dat scheelt dan weer 50 USD. Dat is natuurlijk peanuts vergeleken bij de rest van de reis. Vooral omdat je dat ook nog eens door 3 moet delen(we waren met z'n 3-en)

En als we 5x getankt hebben dan is het 100 extra geweest. Blijft nog geen geld.
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
  zaterdag 29 december 2007 @ 15:45:39 #46
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_55625419
Heeft iemand ervaringen met Key West (en de andere keys?) Ik wil er graag naar toe vanuit Miami, maar beschik niet over een rijbewijs. Heb al wat opties gevonden met greyhound e.d. Ik kan voor ongeveer dezelfde prijs naar Cancun vliegen met Spirit vanuit Ft. Lauderdale. Wat zouden jullie doen? Keys of Cancun?
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
  zondag 30 december 2007 @ 18:04:41 #47
201361 pepu
Op de konijnen af= lekker?
pi_55658558
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2007 16:09 schreef sassa het volgende:
Niemand verder die hier is geweest en tips enzo heeft?
Ik was er drie keer. Nooit al reisdoel, maar op doorreis. Eén keer was ik zelfs een paar maanden in Fort Lauderdale ivm een boot-story, en waar ik me al snel ontiegelijk verveelde. Miami (de wijk Little Cuba) is véél levendiger. Het beste in Florida is Disneyworld (Orlando). Daar zou ik nog eens twee dagen willen rondhuppelen. Er zijn ook magnifieke thema-pavillions. Slaap de nacht op Fantasy Island (veel leuke dingen)in de Holiday Inn. Zoek op het net alles over Disneyworld. Aanrader. Een vlucht naar de Grand Bahamas is zo gepakt. Niks boeken daro. Gewoon met de island-hoppers! Ter plekke zijn ze erg flexibel, en ze vind zo ook de economy-dingen. Op Grand Bahamas was in gelogeerd in The emerald Beach Hotel. Er is ook een prima Club Med. (Paradise Island). Nix boeken: gewoon er naar toe gaan, en jij bepaalt hoe lang je het volhoudt. Enfin, de Bahamas zijn groot. Ook de kleinere eilandjes die ik bezeilde, zijn erg leuk soms.
  zondag 30 december 2007 @ 18:07:46 #48
201361 pepu
Op de konijnen af= lekker?
pi_55658626
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 15:45 schreef Public_NME het volgende:
Heeft iemand ervaringen met Key West (en de andere keys?) Ik wil er graag naar toe vanuit Miami, maar beschik niet over een rijbewijs. Heb al wat opties gevonden met greyhound e.d. Ik kan voor ongeveer dezelfde prijs naar Cancun vliegen met Spirit vanuit Ft. Lauderdale. Wat zouden jullie doen? Keys of Cancun?
Cancun
  woensdag 9 januari 2008 @ 12:27:50 #49
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_55895002
Ik heb inmiddels geboekt en zit vanaf volgende week Dinsdag in Florida. Eerst 2 dagen Miami en dan een rondje maken via Orlando-Ft. Myers-Miami Coral Gables-Key Largo. Heb echt zwaar goede hotels gewonnen via priceline.com. Zitten 2x in het Marriott voor zo'n 100e per nacht (2 pers) en in het Westin Collonnade voor nog geen 75e p/n.
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_55895357
Via een prijsvraag oid?
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
  woensdag 9 januari 2008 @ 12:46:24 #51
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_55895473
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 12:41 schreef Jaguarized het volgende:
Via een prijsvraag oid?
Nee, je moet bieden. Ze hebben een tool genaamd 'name your own price'. Principe is dat je op een gebied in een stad gaat bieden en op een bepaalde hotel klasse. Je weet niet welk hotel je krijgt, maar wel dat het in die klasse zit. Je kan maar één keer bieden per 24u op een gebied met een sterklasse, maar dankzij sites zoals biddingfortravel.net kan je een goede indicatie krijgen welke hotels andere mensen hebben gewonnen. (dus je weet wat je ongeveer moet bieden)
Erg handig, ook voor vluchten/auto's etc. Het kost even wat tijd, maar ik bespaar soms 60% op een hotel! (er is geloof ik ook een EU site, maar ik wilde liever in USD betalen )

Niet om te patsen, maar ik zit tijdens de trip in 3sterren of 4sterren hotels voor 82e per nacht. Daar zijn ook de duurdere gebieden zoals Key Largo en Miami Beach meegerekend en het is incl. extra's zoals valetparking. (Op basis van 2 personen)
Ik vond het nogal een goede deal eigenlijk
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_55907582
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 12:27 schreef Public_NME het volgende:
Ik heb inmiddels geboekt en zit vanaf volgende week Dinsdag in Florida. Eerst 2 dagen Miami en dan een rondje maken via Orlando-Ft. Myers-Miami Coral Gables-Key Largo. Heb echt zwaar goede hotels gewonnen via priceline.com. Zitten 2x in het Marriott voor zo'n 100e per nacht (2 pers) en in het Westin Collonnade voor nog geen 75e p/n.
Heeej dan kunnen we meeten!! Ik zit vanaf volgende week woensdag in Florida!

Veel plezier!!
  woensdag 9 januari 2008 @ 21:37:56 #53
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_55908638
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 20:58 schreef sassa het volgende:

[..]

Heeej dan kunnen we meeten!! Ik zit vanaf volgende week woensdag in Florida!

Veel plezier!!
Heb je al hotels geboekt etc? En weet je al welke route je gaat doen +attracties?
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
  vrijdag 11 januari 2008 @ 22:51:12 #54
201361 pepu
Op de konijnen af= lekker?
pi_55962248
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 21:37 schreef Public_NME het volgende:

[..]

Heb je al hotels geboekt etc? En weet je al welke route je gaat doen +attracties?
Toch wel saai dat Florida. Probeer toch Costa Rica of Venez? That's where the action is?
  vrijdag 11 januari 2008 @ 23:02:19 #55
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_55962505
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 22:51 schreef pepu het volgende:

[..]

Toch wel saai dat Florida. Probeer toch Costa Rica of Venez? That's where the action is?
Ieder z'n eigen mening, denk ik zo.
De een zweert bij camperen op een camping, de ander neemt liever een hotel. Net zo met landen kiezen waar je heen gaat.
  zaterdag 12 januari 2008 @ 00:05:15 #56
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_55964008
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 22:51 schreef pepu het volgende:

[..]

Toch wel saai dat Florida. Probeer toch Costa Rica of Venez? That's where the action is?
Uhmm... het is voor een korte break, en daar lijkt Florida me prima voor. Mijn Spaans is ook nog niet goed genoeg om naar die regio te kunnen gaan. Sowieso is Venezuela geen optie met die mafkees aan de macht. En sowieso heb ik een beetje vooroordelen; ik zou die landen alleen doen als ik ga backpacken en oude shit bij me heb. Ik ga nu met mijn Pa en dat is sowieso geen optie voor hem...
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
  zaterdag 12 januari 2008 @ 13:22:18 #57
201361 pepu
Op de konijnen af= lekker?
pi_55971537
JK en P_N, jullie hebben ook gelijk. Sowieso, in Miami lijkt spaans wel de hoofdtaal. Bezoekenswaard: little Havana/ Cuba (wijk van Miami). Een must is ook Disneyworld in Orlando. Trek hiervoor 2 dagen uit, en overnacht in de Holiday Inn op "Phantasy Island". Google maar eens.
  zaterdag 12 januari 2008 @ 14:13:35 #58
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_55972706
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 13:22 schreef pepu het volgende:
Een must is ook Disneyworld in Orlando.
Ik ga waarschijnlijk de keuze maken tussen Epcot/Universal. Disneyworld ben ik een beetje te oud voor, en ik ben al 2x in Eurodisney geweest. Universal ben ik ook al geweest in LA, maar dat vond ik geweldig. Seaworld trekt me niet zo eigenlijk.

Wat is leuker Epcot of Seaworld?
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
  zaterdag 12 januari 2008 @ 19:47:38 #59
201361 pepu
Op de konijnen af= lekker?
pi_55979552
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 14:13 schreef Public_NME het volgende:

[..]

Ik ga waarschijnlijk de keuze maken tussen Epcot/Universal. Disneyworld ben ik een beetje te oud voor, en ik ben al 2x in Eurodisney geweest. Universal ben ik ook al geweest in LA, maar dat vond ik geweldig. Seaworld trekt me niet zo eigenlijk.

Wat is leuker Epcot of Seaworld?
EPCOT= must, veel "theme parks" (beter dan seaworld)

én

DOWNTOWN DISNEY (en de avond/nacht doorbrengen op Pleasure Island (voorheen schreef ik Phantasy Island- er daar is ook een Holiday Inn)

http://disneyworld.disney(...)ng?id=DTDLandingPage

http://disneyworld.disney(...)andEntertainmentPage
  maandag 14 januari 2008 @ 23:04:37 #60
35464 Don_Tom
Leave the gun.Take the cannoli
pi_56036919
1 februari vlieg ik vanuit NY naar Miami. Deze keer toch maar alles van te voren geboekt, heb geen zin meer om daar halve dagen te gaan lopen zeulen met couponboekjes, altijd te horen krijgen dat de coupon rates niet meer beschikbaar zijn en alsnog na onderhandelen te veel te betalen voor een aftans hotel. Gewoon op expedia.com naar user reviews gekeken, en op basis daarvan geboekt in Miami en Key West. Het vervoer doen we per gehuurde Mustang cabrio . Eerst nog even op Cruise naar Jamaica en Grand Cayman op de Navigator of the Seas, 350 euro voor 5 nachten cruise, daar kun je amper 5 nachten van slapen en eten in Miami
Trouwauto nodig?
Nordschleife 2006: 250 laps, 2007: 62,5 laps
BMW M3 Nurburgring project
  maandag 14 januari 2008 @ 23:07:57 #61
201361 pepu
Op de konijnen af= lekker?
  maandag 14 januari 2008 @ 23:28:51 #62
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_56037618
quote:
Op maandag 14 januari 2008 23:07 schreef pepu het volgende:
Ave nieze taim
Senks!!! Heb er echt zin in, morgen om half 1 vliegen. Hopelijk valt de snowstorm op Philadelphia mee, kregen wel severe weather warnings bij online inchecken. Maarja, zo te zien valt het op de radar mee.
Wel jammer dat het wat kouder wordt de komende dagen, 14 graden in Orlando op Zaterdag...

Maarja, mag de pret niet bederven uiteraard! Tot over 10 dagen!
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_56037958
Veel plezier sassa
Coolest trailer ever
Cafeïne is the shoehorn to my colon!
Rock, paper, scissors
Mijn Reviews
  dinsdag 15 januari 2008 @ 00:39:13 #64
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_56039177
Vanavond maar ff een planning gemaakt voor onze trip naar New York en daarna doorvliegen naar Florida.
Nu maar hopen dat de $ nog verder zakt
Ik ben inmiddels overleden
pi_56042865
quote:
Op maandag 14 januari 2008 23:28 schreef Public_NME het volgende:

[..]

Senks!!! Heb er echt zin in, morgen om half 1 vliegen. Hopelijk valt de snowstorm op Philadelphia mee, kregen wel severe weather warnings bij online inchecken. Maarja, zo te zien valt het op de radar mee.
Wel jammer dat het wat kouder wordt de komende dagen, 14 graden in Orlando op Zaterdag...

Maarja, mag de pret niet bederven uiteraard! Tot over 10 dagen!
Veel plezier!!!
quote:
Op maandag 14 januari 2008 23:41 schreef vrolijke-frits het volgende:
Veel plezier sassa
Thank you!! Zal zeker wel lukken!!
  vrijdag 25 januari 2008 @ 14:55:33 #66
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_56300215
Damn, het is alweer over! Maar wat was het relaxt... Eergister op Key West was echt te lekker, 28c zon en bijna geen wind .
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
  vrijdag 25 januari 2008 @ 15:07:02 #67
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_56300436
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 14:55 schreef Public_NME het volgende:
Damn, het is alweer over! Maar wat was het relaxt... Eergister op Key West was echt te lekker, 28c zon en bijna geen wind .
Key West is echt leuk , maar langer dan 2 dagen hoef je daar niet te zijn
Ik ben inmiddels overleden
  vrijdag 25 januari 2008 @ 17:41:04 #68
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_56303447
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 15:07 schreef Enchanter het volgende:

[..]

Key West is echt leuk , maar langer dan 2 dagen hoef je daar niet te zijn
Ik was er maar een dag, het is idd kleinschalig en als je geen geld kunt uitgeven hoef je daar niet te zijn. Damn wat een toeristenmassa.
Vond de rest van de Keys eigenlijk tegenvallen...
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_56336753
Wij vertrekken 2 april voor een fly drive door Florida. 16 daagjes.
Alle hotels zijn al geboekt, enige pest is dat de reisorganisatie niet heeft vermeld welke hotels het dan zijn...Autohuur zit erbij in.

We doen het standaard rondje, startend in Miami-Everglades-Naples-Orlando-St Augustine-Miami (en nog 1 of 2 plaatsen die ik ff vergeten ben).

Helaas niet naar de Keys. Maargoed, hebben we een excuus om weer terug te gaan
Miami vooral lijkt me echt te geweldig! Heb er enorm veel zin in. Iemand nog tips, dingen die we écht moeten doen in Miami? (we zijn er vrij kort, dag 1 aankomst om uurtje of 6 's avonds, de dag erna 1 dag en dan aan het eind nog 1 volle dag en 1 dag terugvliegen (maar da's vrij laat 's avonds meen ik).
Proud property of hollander172
  zondag 27 januari 2008 @ 19:04:04 #70
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_56345630
quote:
Op zondag 27 januari 2008 12:08 schreef Anubis1984 het volgende:

Miami vooral lijkt me echt te geweldig! Heb er enorm veel zin in. Iemand nog tips, dingen die we écht moeten doen in Miami?
Over Ocean Drive lopen op South Beach en naar de Miami Heat gaan. Tickets via ticketmaster.com beginnen vanaf 10USD; vond het erg leuk om te zien!
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
  zondag 27 januari 2008 @ 19:43:12 #71
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_56346469
Zal wel een noob zijn, en te lui om de LP er even op na te slaan, maar wat is de Miami Heat?
Ohja, en ik ben Anubis onder account van vriendlief, ook te lui om om te loggen
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
  zondag 27 januari 2008 @ 19:51:47 #72
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_56346652
quote:
Op zondag 27 januari 2008 19:43 schreef hollander172 het volgende:
Zal wel een noob zijn, en te lui om de LP er even op na te slaan, maar wat is de Miami Heat?
Ohja, en ik ben Anubis onder account van vriendlief, ook te lui om om te loggen

Miami Heat is de basketball club van Miami (toch ?)

BTW , 1 maart gaat het nieuwe zwemparadijs van Seaworld open , heb de foto's gezien , ziet er schitterend uit.

Ach kijk zelf maar
Ik ben inmiddels overleden
  zondag 27 januari 2008 @ 19:57:19 #73
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_56346777
quote:
Op zondag 27 januari 2008 19:51 schreef Enchanter het volgende:

[..]

Miami Heat is de basketball club van Miami (toch ?)
Ja, ligt in het centrum van Miami aan het water. Best wel leuk om daar een keertje te kijken...

Key Biscayne is ook wel aardig om naar toe te gaan, best wel een mooi strand!
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
  zondag 27 januari 2008 @ 20:07:05 #74
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_56346974
Oh okee, basketbal om naar te kijken is niet echt iets voor mij.
Ocean Drive gaan we sowieso zeker heen.

Foto's van het zwemparadijs doen het helaas niet bij mij, binnenkort maar effe kijken.
We zijn overigens relatief kort in Miami, de meeste dagen besteden we nog in Tampa. Echt zo'n stad waarbij ik dacht: Daar is geen ruk te doen. Maar bleek het behoorlijk mis te hebben gelukkig!

Nog maar 2,5 maand wachten ofzo
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
pi_56478483
Ook weer terug

Rondje Miami - Key Largo - Naples - Orlando - Ft. Lauderdale - Miami gemaakt. Lekker hoor!

Echt cool om die alligators zo bij de everglades enzo gewoon te zien in t wild. Zien er echt uit als een stel suffe beesten Maar ik wil er toch geen ruzie mee

Pfft, echt veel gezien deze vakantie en veel gedaan. Jammer dat we onderweg van Key West terug naar Key Largo zijn aangereden door een of andere mafketel Gedoe met de autohuur maatschappij. Werden gelukkig goed geholpen (Alamo) en gelukkig hadden we alle verzekeringen enzo, dus de volgende dag hadden we een nieuwe auto voor de deur staan. Maar toch hoop gedoe en een dag kwijt En een hoop pijn

Maargoed. We zijn trouwens in veel van die outlet malls geweest, maar pffft, die mode loopt daar echt een tijd achter zeg!

Niw, was een super vakantie! Willen nog wel een keer gaan ooit. En dan zeker langer blijven in Orlando om wat parken mee te pakken. deze keer niet gedaan, en zou ook niet lukken met mijn pijn in mn enkel en borst vanwege dat ongeluk. maar het zag er daar wel superleuk uit!

Ohja, en dat op de bonnefooi erheen gaan.. Echt goed te doen! Dat bonnenboekje bij de Mac gepakt en gewoon een paar hotels afgaan. We hadden alleen de eerste nacht bij t vliegveld en het eerste weekend in Miami van te voren geboekt.

ja, leuk dus. Nu weer in de kou
  zaterdag 2 februari 2008 @ 15:57:02 #76
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_56480655
Nou Sassa... balen van dat ongeluk! Heb je daar je borst & enkel nog laten checken door een arts? Of ga je dat hier nog doen? Gelukkig dat de verzekeringen goed waren geregeld en gelukkig dat de schade aan jezelf niet groter was. Had je vriend niets?

Ik zit over een week of 5 in Miami, helaas voor maar 2 dagen.... de rest zitten we in Orlando/Kissimmee (met een uitstapje naar Cape Canaveral). We gaan in Miami op bezoek bij een vriendin van ons, die daar al 4 jaar woon/werkt, dus die laat ons alle 'echte' hotspots van Miami zien. Ben benieuwd

Heb je nog foto's gemaakt die je ergens op een site ofzo geplaatst hebt? Ben erg benieuwd
Ik zal denk ik wel genoeg foto's schieten als ik daar ben
pi_56481147
quote:
Op zaterdag 2 februari 2008 15:57 schreef JK het volgende:
Nou Sassa... balen van dat ongeluk! Heb je daar je borst & enkel nog laten checken door een arts? Of ga je dat hier nog doen? Gelukkig dat de verzekeringen goed waren geregeld en gelukkig dat de schade aan jezelf niet groter was. Had je vriend niets?

Ik zit over een week of 5 in Miami, helaas voor maar 2 dagen.... de rest zitten we in Orlando/Kissimmee (met een uitstapje naar Cape Canaveral). We gaan in Miami op bezoek bij een vriendin van ons, die daar al 4 jaar woon/werkt, dus die laat ons alle 'echte' hotspots van Miami zien. Ben benieuwd

Heb je nog foto's gemaakt die je ergens op een site ofzo geplaatst hebt? Ben erg benieuwd
Ik zal denk ik wel genoeg foto's schieten als ik daar ben
Ja, mn enkel is gecheckt ter plaatse door de ambulance medewerker en nog door brandweermannen. Ze hadden ook nog andere testen enzo gedaan. Mn borst kreeg ik pas een dag erna last van. Maar ik ga maandag mn dokter even bellen. Toch maar even foto's laten maken van mn enkel denk ik.

Mn vriend had last van zn polsen en zn nek, maar dat is nu weer over. Verder hadden we allebei blauwe plekken op de plaats waar de gordel zat en hier en daar een schrammetje en een paar glassplinters. Gelukkig viel het mee! Zou je niet zeggen als je de auto ziet!

Leuk man, dat je miami gaat zien met iemand die er woont. Volgens mij zie je dan veel meer en leukere stukken. Ik vond Miami een leuke stad, maar had het me heel anders voorgesteld. Misschien omdat het nu rustig was ofzo.

Ga je veel parken bezoeken in Orlando??

We hebben iets van 800 fotos gemaakt Ik ga ze dit weekend of van de week even uitzoeken en dan zal ik er wel een aantal online zetten!
pi_56493113
Hier een paar foto's:

MiamiNorth Beach:



Downtown Miami:




Key West:




Bahia Honda:



Het ongeluk:



Key Largo bij het hotel:



De grootste die we hebben gezien bij de Everglades:



Kennedy Space Center, Hall of Fame:



Holocaust Memorial, Miami:



Ocean Drive:



Miami South Beach:




Even kijken of ie t nu wel doet....

[ Bericht 18% gewijzigd door sassa op 03-02-2008 01:49:19 ]
  zondag 3 februari 2008 @ 01:39:54 #79
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_56493172
Ligt het aan mij , of eeeeh...
Ik zie geen foto's
Ik ben inmiddels overleden
pi_56493216
Nee ikdus ook niet... Moment...
pi_56493339
Ze doen het
  zondag 3 februari 2008 @ 01:55:19 #82
201361 pepu
Op de konijnen af= lekker?
  zondag 3 februari 2008 @ 11:51:26 #83
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_56496128
Wat grappig, ik heb precies dezelfde krokodil op de foto volgens mij. Hij lag bij dat visitors center in de Everglades toch? (Oasis ofzo?)
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_56497517
quote:
Op zondag 3 februari 2008 11:51 schreef Public_NME het volgende:
Wat grappig, ik heb precies dezelfde krokodil op de foto volgens mij. Hij lag bij dat visitors center in de Everglades toch? (Oasis ofzo?)
Haha grappig! Ja klopt idd! Wanneer was je daar? Wij waren er 24 januari. Maar dat beest zag er echt lui uit he
  zondag 3 februari 2008 @ 18:27:19 #85
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_56504992
quote:
Op zaterdag 2 februari 2008 16:31 schreef sassa het volgende:

[..]

Ga je veel parken bezoeken in Orlando??

We hebben iets van 800 fotos gemaakt Ik ga ze dit weekend of van de week even uitzoeken en dan zal ik er wel een aantal online zetten!
We gaan naar Disney World (magic kingdom), Universal Studios en Seaworld geloof ik. Niet al teveel want hier in NL zou ik ook gek worden als ik een hele week pretparken zou bezoeken. 2 of 3 is zat. Verder nog naar Kennedy Sapcecenter, bij Boggy Creek ofzo kan je nog met een airboat mee. Nog 1 of 2 dagen beetje rondshoppen enz.

Leuke foto's, ik hoop dat je er nog meer online gaat zetten
Die auto.. wow!!!

Met welke maatschappij vlogen jullie? Wij gaan met United. Wel mooi dat je nu al weet welke stoelen je hebt, al was er eerst sprake van dat we de terugweg niet naast elkaar zouden zitten. Automatisch is dat toch aangepast (of USA Funvacations moet nog wat hebben geregeld, maar ze gaven aan dat ze dat niet konden).
pi_56517474
quote:
Op zondag 3 februari 2008 18:27 schreef JK het volgende:

[..]

We gaan naar Disney World (magic kingdom), Universal Studios en Seaworld geloof ik. Niet al teveel want hier in NL zou ik ook gek worden als ik een hele week pretparken zou bezoeken. 2 of 3 is zat. Verder nog naar Kennedy Sapcecenter, bij Boggy Creek ofzo kan je nog met een airboat mee. Nog 1 of 2 dagen beetje rondshoppen enz.

Leuke foto's, ik hoop dat je er nog meer online gaat zetten
Die auto.. wow!!!

Met welke maatschappij vlogen jullie? Wij gaan met United. Wel mooi dat je nu al weet welke stoelen je hebt, al was er eerst sprake van dat we de terugweg niet naast elkaar zouden zitten. Automatisch is dat toch aangepast (of USA Funvacations moet nog wat hebben geregeld, maar ze gaven aan dat ze dat niet konden).
Ik denk idd ook dat 2 of 3 parken genoeg is Leuk man! Ben wel benieuwd hoe die parken zijn. Helaas niet gedaan. Van te voren dachten we, ach, die parken, wij zijn niet echt parken mensen.. Maar toen we er zaten hadden we wel zoiets van nou... Volgende keer toch wel!

Ik ga er zeker nog wel meer online zetten. Hebben ook een blog op hyves maar die is alleen voor vrienden te lezen dus dat moet ik nog ff veranderen. Dan zal ik het hier wel even melden

Die auto... Tja... Balen. Vandaag toch maar even naar het ziekenhuis geweest want mn voet paste in geen een schoen meer en deed toch wel echt pijn en mn borst ook. Nu zit ik gegipst op de bank Er zit een breuk in een botje van mn enkel ofzo. Moet ik iig hier een week mee zitten en rusten en dan gaan ze weer fotos maken om te kijken hoe of wat... En ik heb gekneusde ribben. Toch jammer Maargoed... Maakt de vakantie niet minder leuk

Wij vlogen heen met Delta en dat was echt super!! Heel goed geregeld En terug met Air France, maar omdat we op de heenweg zo in de watten waren gelegd vonden we Air France echt heel erg tegenvallen

United schijnt ook goed te zijn toch? Hoe kan je dan zien welke stoelen je hebt?? Ik kon dat volgens mij niet zien iig. Maargoed, anders kan je toch altijd wel onderling ruilen met mensen lijkt me. Maar gelukkig zitten jullie nu wel naast elkaar

heb je er al zin in??
pi_56517614
Sassa weer terug

Ik kom vanaf deze week op woensdag werken, weer de weekbreek dus

Hoop niet dat er iets naars is met je enkel

Ga je morgen al werken?
Coolest trailer ever
Cafeïne is the shoehorn to my colon!
Rock, paper, scissors
Mijn Reviews
pi_56517798
quote:
Op maandag 4 februari 2008 01:37 schreef vrolijke-frits het volgende:
Sassa weer terug

Ik kom vanaf deze week op woensdag werken, weer de weekbreek dus

Hoop niet dat er iets naars is met je enkel

Ga je morgen al werken?
hey weekbreek!

Nouja, er is dus wat gebroken. Iig deze week even rust houden. Mn hele onderbeen zit in zon gipsen spalk. Loopt niet echt lekker Helemaal omdat ik op krukken moet lopen maar kracht zetten in je armen als je gekneusde ribben hebt is niet echt lekker. Doet echt pijn! Dus kom denk deze week sowieso niet werken. Morgen ff bellen. Als ik nu niet ff rustig doe dan zit ik dalijk misschien voor een paar weken in het gips. Geen zin in! En denk dat ze op werk liever hebben dat ik een week er niet ben en daarna wel weer dan dat ik er een paar weken niet ben Toch. Even afwachten hoe het loopt!
pi_56518014
quote:
Op maandag 4 februari 2008 01:48 schreef sassa het volgende:

[..]

hey weekbreek!

Nouja, er is dus wat gebroken. Iig deze week even rust houden. Mn hele onderbeen zit in zon gipsen spalk. Loopt niet echt lekker Helemaal omdat ik op krukken moet lopen maar kracht zetten in je armen als je gekneusde ribben hebt is niet echt lekker. Doet echt pijn! Dus kom denk deze week sowieso niet werken. Morgen ff bellen. Als ik nu niet ff rustig doe dan zit ik dalijk misschien voor een paar weken in het gips. Geen zin in! En denk dat ze op werk liever hebben dat ik een week er niet ben en daarna wel weer dan dat ik er een paar weken niet ben Toch. Even afwachten hoe het loopt!
Oh

Dat is niet zo mooi dan. Maar even rust houden inderdaad! Wel goed dat je het nog naar je zin hebt gehad ondanks de shit
Coolest trailer ever
Cafeïne is the shoehorn to my colon!
Rock, paper, scissors
Mijn Reviews
  maandag 4 februari 2008 @ 19:58:38 #90
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_56532693
quote:
Op maandag 4 februari 2008 01:28 schreef sassa het volgende:

[..]

Ik denk idd ook dat 2 of 3 parken genoeg is Leuk man! Ben wel benieuwd hoe die parken zijn. Helaas niet gedaan. Van te voren dachten we, ach, die parken, wij zijn niet echt parken mensen.. Maar toen we er zaten hadden we wel zoiets van nou... Volgende keer toch wel!

Ik ga er zeker nog wel meer online zetten. Hebben ook een blog op hyves maar die is alleen voor vrienden te lezen dus dat moet ik nog ff veranderen. Dan zal ik het hier wel even melden

Die auto... Tja... Balen. Vandaag toch maar even naar het ziekenhuis geweest want mn voet paste in geen een schoen meer en deed toch wel echt pijn en mn borst ook. Nu zit ik gegipst op de bank Er zit een breuk in een botje van mn enkel ofzo. Moet ik iig hier een week mee zitten en rusten en dan gaan ze weer fotos maken om te kijken hoe of wat... En ik heb gekneusde ribben. Toch jammer Maargoed... Maakt de vakantie niet minder leuk

Wij vlogen heen met Delta en dat was echt super!! Heel goed geregeld En terug met Air France, maar omdat we op de heenweg zo in de watten waren gelegd vonden we Air France echt heel erg tegenvallen

United schijnt ook goed te zijn toch? Hoe kan je dan zien welke stoelen je hebt?? Ik kon dat volgens mij niet zien iig. Maargoed, anders kan je toch altijd wel onderling ruilen met mensen lijkt me. Maar gelukkig zitten jullie nu wel naast elkaar

heb je er al zin in??
Tuurlijk heb ik er al zin in !!!

Een weekje aankijken van je enkel? Als ie gebroken is, dan zit je toch 6 weken voor de boel weer geheeld is.. kan ook een scheurtje zijn??
Is je borst ook nog gebroken of gaat dat gewoon met de tijd vanzelf minder pijnlijk worden?

Ik krijg via USA Funvacations elke keer flight/time changes, waarop alle gegevens verwerkt staan.
Dus je ziet al precies vliegtuignr's, vliegtuig type, stoelen etc. dus zodoende zie ik al op de 4 vluchten waar we zitten.

Geef maar een gil als je blog op hyves publiek is.. anders blijf je vrienden toevoegen die je eigenlijk helemaal niet kent
pi_56535814
quote:
Op maandag 4 februari 2008 19:58 schreef JK het volgende:

[..]

Tuurlijk heb ik er al zin in !!!

Een weekje aankijken van je enkel? Als ie gebroken is, dan zit je toch 6 weken voor de boel weer geheeld is.. kan ook een scheurtje zijn??
Is je borst ook nog gebroken of gaat dat gewoon met de tijd vanzelf minder pijnlijk worden?

Ik krijg via USA Funvacations elke keer flight/time changes, waarop alle gegevens verwerkt staan.
Dus je ziet al precies vliegtuignr's, vliegtuig type, stoelen etc. dus zodoende zie ik al op de 4 vluchten waar we zitten.

Geef maar een gil als je blog op hyves publiek is.. anders blijf je vrienden toevoegen die je eigenlijk helemaal niet kent
Goedzo!!

Nou, het was echt vaag. Er zat een klein breukje in, dus ik heb nu een gipsspalk om mn enkel/been heen. Volgende week dinsdag gaan ze weer fotos maken, en als het beter is geworden mag het eraf en als het hetzelfde is gebleven dan moet ik dus echt in het gips. En mn ribben zijn niet gebroken maar gewoon gekneusd maar dat doet pijn!! Helemaal omdat ik moet steunen op krukken en niet op die voet mag staan. Dat kan echt niet...

Handig dat je die gegevens krijgt hoor! Hadden wij niet. Najah... Niet nodig ook, maar is wel handig

ik heb de blog hier neergeknald vandaag: http://sasenyooninflorida(...)a/2008/02/index.html

Het is echt veeeel leeswerk, dus ik denk niet dat je alles gaat lezen Maar er staan iig een aantal foto's bij!
  woensdag 6 februari 2008 @ 20:08:57 #92
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_56567984
Ik heb redelijk veel gelezen, maar de stukjes van de Keys enz niet, ga ik zelf niet heen

Wat betreft gratis drankjes tijdens de vlucht, dat is normaal heb ik al gezien. Krijg je volgens mij bij elke maatschappij. Maar die pizza, ijs etc. etc. kreeg je dat ook gratis of moest je daar voor betalen? Ohja die snacks zijn volgens mij ook normaal. Ik zie namelijk bij mijn lange vluchten ook 'lunch, snack' en 'diner, snack' staan.

Wel grappig is dat het Beach Place Hotel in Miami tegenover ons hotel ligt Wij zitten in het hotel net boven dat sportparkje op 87th/Collins Ave (Howard Johnson Dezerland Beach & Spa). Helaas maar voor 1 dagje... en die vriendin van ons zit een paar straten terug, lopend te doen denk ik. Puur toeval, dat hadden we niet gepland.

Jullie moesten wel lang wachten zeg, op JFK. Ik zou gek worden. Gelukkig zit er tussen Washington en Orlando maar 2 uur in incl. die controle.. hoop niet dat ik me helemaal hoef uit te kleden. Mag je zeker doen voor de rest van de kijkende reizigers?

Vandaag een Creative Zen portable mediaplayer besteld. Dan kan ik wat divx/xvid filmpjes mee kijken, wat foto's, muziek etc. Denk dat dat wel leuk is voor in het vliegtuig en de momenten dat we moeten wachten.
pi_56581597
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 20:08 schreef JK het volgende:
Ik heb redelijk veel gelezen, maar de stukjes van de Keys enz niet, ga ik zelf niet heen

Wat betreft gratis drankjes tijdens de vlucht, dat is normaal heb ik al gezien. Krijg je volgens mij bij elke maatschappij. Maar die pizza, ijs etc. etc. kreeg je dat ook gratis of moest je daar voor betalen? Ohja die snacks zijn volgens mij ook normaal. Ik zie namelijk bij mijn lange vluchten ook 'lunch, snack' en 'diner, snack' staan.

Wel grappig is dat het Beach Place Hotel in Miami tegenover ons hotel ligt Wij zitten in het hotel net boven dat sportparkje op 87th/Collins Ave (Howard Johnson Dezerland Beach & Spa). Helaas maar voor 1 dagje... en die vriendin van ons zit een paar straten terug, lopend te doen denk ik. Puur toeval, dat hadden we niet gepland.

Jullie moesten wel lang wachten zeg, op JFK. Ik zou gek worden. Gelukkig zit er tussen Washington en Orlando maar 2 uur in incl. die controle.. hoop niet dat ik me helemaal hoef uit te kleden. Mag je zeker doen voor de rest van de kijkende reizigers?

Vandaag een Creative Zen portable mediaplayer besteld. Dan kan ik wat divx/xvid filmpjes mee kijken, wat foto's, muziek etc. Denk dat dat wel leuk is voor in het vliegtuig en de momenten dat we moeten wachten.
Had je tijd teveel ofzo?

Bij ons was alles op de vlucht gratis. Maar mijn langste vlucht hiervoor was naar Egypte en daar moest je voor alles betalen, vandaar dat ik er wel van stond te kijken. Hadden wel verwacht het een en ander te krijgen, maar zoveel niet

Ooh dus je zit in North Beach. Zit je daar dan die 2 dagen? South Beach is wel wat leuker/gezelliger, maar met de bus ben je daar zo

Ons hotel zat trouwens op 86th Grappig dat je daar ook zit!!

Ja, we moesten echt onwijs lang wachten! Dat was echt niet leuk. Volgende keer iets meer betalen en gewoon door vliegen. Ik vind een overstap niet erg, zoals terug vlogen we via parijs, 2 uurtjes wachten en we konden weer door. Dat is te doen, maar 7 uur ofzo wachten is niet grappig meer! Maarja... Leer je van

Nah helemaal uitkleden Gewoon je schoenen uit en riemen en dat soort dingen. Valt wel mee hoor Vriend van mij overdrijft graag

Ik wil als ik weer eens zo ver ga reizen ook zon mediaplayer ding hoor. De films die ze laten zien zijn ook niet echt je van het en ik kan ook nooit slapen. Heb je toch wat te doen
  donderdag 7 februari 2008 @ 19:11:38 #94
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_56587978
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 13:33 schreef sassa het volgende:

[..]

Had je tijd teveel ofzo?

Bij ons was alles op de vlucht gratis. Maar mijn langste vlucht hiervoor was naar Egypte en daar moest je voor alles betalen, vandaar dat ik er wel van stond te kijken. Hadden wel verwacht het een en ander te krijgen, maar zoveel niet

Ooh dus je zit in North Beach. Zit je daar dan die 2 dagen? South Beach is wel wat leuker/gezelliger, maar met de bus ben je daar zo

Ons hotel zat trouwens op 86th Grappig dat je daar ook zit!!

Ja, we moesten echt onwijs lang wachten! Dat was echt niet leuk. Volgende keer iets meer betalen en gewoon door vliegen. Ik vind een overstap niet erg, zoals terug vlogen we via parijs, 2 uurtjes wachten en we konden weer door. Dat is te doen, maar 7 uur ofzo wachten is niet grappig meer! Maarja... Leer je van

Nah helemaal uitkleden Gewoon je schoenen uit en riemen en dat soort dingen. Valt wel mee hoor Vriend van mij overdrijft graag

Ik wil als ik weer eens zo ver ga reizen ook zon mediaplayer ding hoor. De films die ze laten zien zijn ook niet echt je van het en ik kan ook nooit slapen. Heb je toch wat te doen
Tijd teveel? Als het leuk is om te lezen, dan maak ik er wel tijd voor. Bovendien zit er genoeg info tussen wat ik kan gebruiken. Bijv. ook van Cape Canaveral enz. daar moet ik ook nog langs, maar wil dan ook gewoon een middag daar zijn ofzo. Niet een hele dag.

South Beach is idd leuker, maargoed zo heeft USA Fun ons ingedeelt en ik geloof dat we aangaven dat we niet een superduur hotel ofzo wilden... of was het nou met lage parkeerkosten? Weet het niet meer

We zitten wel 2 dagen in Miami, maar de 2e dag vliegen we 's middags al weg... dus het is van hele korte duur. Maar bevalt het echt goed en die vriendin blijft daar nog een tijdje wonen.. wie zegt dat we niet nog eens terug gaan (al willen we eerst in het najaar nog naar de westkust, dit is maar een lekker-makertje zeg maar).

Maar wij hoeven dus gelukkig maar 2 uur in Washington te wachten. Dus ff wat eten/drinken ofzo. Beetje rondkijken en dan weer boarden....

Zo'n media player is wel leuk, maar ik kom er nu al achter dat ik wel alle filmpjes moet converteren en het is geen Ipod (die wou ik persé niet), dus filmpjes downloaden zit er niet in. Ik moet alles zelf converteren. Ach, ik weet al denk ik welke films ik mee neem en verder nog wat leuke albums... gaat helemaal goed komen!

Zag trouwens dat er 10 jaar terug in Kissimmee 3 tornado's flink hadden huisgehouden, hopelijk blijven ze dit keer weg. Al wil ik wel een keer een tornado op een afstandje in het echt meemaken.
  vrijdag 8 februari 2008 @ 01:52:09 #95
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_56595790
Twee uur overstap is prima, net goed, hoef je niet te lang te wachten. Overstap is sowieso prima, want met Martinair direct vliegen is helemaal gaar. North Beach is ook leuk, lekker op het strand liggen. Wel veel hoge gebouwen.... Je kan makkelijk naar Downtown Miami rijden al kost dat je wel een 45min-uurtje als het druk is op de US1 in de spits.
Mediaplayer had je beter in de States kunnen halen met de dollarkoers! Overigens is de vlucht nou ook echt niet zo lang; East Coast naar AMS is maar 6,5u ofzo... dus dat stelt niet al teveel voor. Haal gewoon wat slaappillen bij de doctor, hebben wij ook gedaan en je bent gewoon lekker fit als je aankomt.
Voor de rest vond ik Kissimee niet zo boeiend, grote weg met wat hotels en dingen, maar wel ideaal vanwege de liggen t.o.v. de parken! (wel ver van Orlando downtown helaas)
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_56597239
North Beach is ook leuk idd. Wij liepen savonds naar Surfside om even lekker wat te eten enzo. Strand lekker rustig. Idd hoge gebouwen, maar in south beach lagen we op een gegeven moment ook in de schaduw van de hoge gebouwen. Zonde. Majah
Je kan trouwens heel makkelijk met de bus ergens komen daar! In Miami hadden wij nog geen auto dus hebben even uitgezocht hoe de bus werkt en dat werkt echt perfect! 1,50 is het maar Duurt een uur tot downtown. Goed te doen

Mij lijkt t trouwens ook wel vet om een keer zo'n tornado mee te maken, maar dan wel zo dat me niks kan overkomen
  vrijdag 8 februari 2008 @ 19:56:55 #97
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_56608627
Een mediaplayer in Amerika kopen kan leuk zijn, maar dan heb ik nog niets om het er op te zetten
Dus dat is leuk voor in NL, nu heb ik 'm om ook in het vliegtuig enz. en met het wachten nog wat te kijken. Bovendien heb ik 'm voor inkoopprijs bij de leverancier via m'n nog huidige werkgever. Dus ik weet niet of het goedkoper kon in Amerika...


Kissimmee is idd goed voor de parken enz. ach, voor mij is het sowieso de eerste keer Amerika dus dan is alles volgens mij wel gaaf.

In Miami weet ik nog niet hoe we alles doen, kan met de taxi, bus of eigen auto.. ligt een beetje aan die vriendin denk ik Lijkt mij wel handig om het gewoon per taxi of bus te doen, hoef je ook niet te stressen in het verkeer... als ik iets haat is het wel druk verkeer zonder er makkelijk doorheen te komen... nadeel he, als je gewend bent om met een motor langs files te komen...
  vrijdag 8 februari 2008 @ 23:06:54 #98
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_56612984
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 19:56 schreef JK het volgende:
nadeel he, als je gewend bent om met een motor langs files te komen...
Dan huur je toch een motor? Zelf doe ik het liever met de auto omdat we die toch al hebben maar op de motor lijkt het me ook wel een belevenis. (de US lijkt me alleen minder om een SS te huren, zal vooral tour/sport/chopper zijn wat er te krijgen is denk ik. )
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
  vrijdag 8 februari 2008 @ 23:47:59 #99
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_56614176
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 19:56 schreef JK het volgende:
In Miami weet ik nog niet hoe we alles doen, kan met de taxi, bus of eigen auto.. ligt een beetje aan die vriendin denk ik Lijkt mij wel handig om het gewoon per taxi of bus te doen, hoef je ook niet te stressen in het verkeer... als ik iets haat is het wel druk verkeer zonder er makkelijk doorheen te komen... nadeel he, als je gewend bent om met een motor langs files te komen...
Tja, ik zou gewoon lekker een auto huren. Amerikaanse steden zijn over het algemeen gericht op auto's en het 'blocks' systeem maakt het vrij eenvoudig. (alleen wel lastig dat sommige wegen een naam en een 'nummer' hebben, best verwarrend, dus zorg voor een goede kaart)
Voorbeeld is bijv. dat ik in een hotel zat vlak aan een US weg (provinciale weg dus) en dat we een hapje wilden gaan eten. Nou rijden we sowieso niet met alcohol op, en in de US dus al helemaal niet. Dus we gingen lopen naar een restaurant aan de overkant van die weg (denk zo'n 300m); na de oversteekplaats hield het voetpad gewoon op en moesten we over weg op het parkeerterrein lopen....
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
  zaterdag 9 februari 2008 @ 10:53:53 #100
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_56619560
Motor huren voor 1 dag schiet niet op vind ik. Misschien als ik een volgende keer ga ofzo
Wat betreft die mediaspelers heb je gelijk, ik zag bij wal-mart al dat ie wel goedkoper was (een grotere versie voor nog minder geld). Nadeel is dus dat ik er dan niets op kan zetten en dat is juist waarom ik 'm mee wil nemen, om wat tvseries op te gooien om in het vliegtuig te bekijken.

Mag je wel over de weg lopen in Amerika? Ik hoor wel eens wat over J-walking enz. of is dat alleen als je niet de oversteekplaats gebruikt? Bij veel grote steden moet je volgens mij echt de auto gebruiken en is lopen zelfs uit den boze. Vind je het gek dat ze weinig beweging krijgen...

Klopt het verder dat overal de verkeerslichten aan de overkant van de kruising hangen ?
En met tanken.. hoe gaat dat? Eerst naar binnen, geld betalen en dan tanken? Of kan het ook zoals hier, slang erin, tanken.. en daarna pas betalen?

Misschien nog meer tips voor in het verkeer wat net even anders is dan in NL?
pi_56621199
Voor ons nog 8,5 week en dan vertekken we!!!
Hoewel ik nog stééds tegen die rotvlucht van 10 uur met Martinair opzie heb ik er echt onwijs veel zin in!
Proud property of hollander172
pi_56621720
quote:
Op zaterdag 9 februari 2008 10:53 schreef JK het volgende:
Motor huren voor 1 dag schiet niet op vind ik. Misschien als ik een volgende keer ga ofzo
Wat betreft die mediaspelers heb je gelijk, ik zag bij wal-mart al dat ie wel goedkoper was (een grotere versie voor nog minder geld). Nadeel is dus dat ik er dan niets op kan zetten en dat is juist waarom ik 'm mee wil nemen, om wat tvseries op te gooien om in het vliegtuig te bekijken.

Mag je wel over de weg lopen in Amerika? Ik hoor wel eens wat over J-walking enz. of is dat alleen als je niet de oversteekplaats gebruikt? Bij veel grote steden moet je volgens mij echt de auto gebruiken en is lopen zelfs uit den boze. Vind je het gek dat ze weinig beweging krijgen...

Klopt het verder dat overal de verkeerslichten aan de overkant van de kruising hangen ?
En met tanken.. hoe gaat dat? Eerst naar binnen, geld betalen en dan tanken? Of kan het ook zoals hier, slang erin, tanken.. en daarna pas betalen?

Misschien nog meer tips voor in het verkeer wat net even anders is dan in NL?
Het is idd allemaal ingesteld op de auto. Waar wij waren kon je overal wel gewoon lopen over een stoep, maar oversteken... tja... je moet wel een beetje tussen de auto's door kunnen rennen En als er een voetgangers stoplicht hangt dan duurt het 85 jaar voordat je mag oversteken.

Alle verkeerslichten hangen idd aan de overkant van een kruising. Even wennen, maar dat went echt snel genoeg! Tanken moet met je cc en anders eerst je CC of geld binnen afgeven en dan kan je tanken. Je kan niet eerst tanken en dan pas betalen.

Verder is t verkeer gewoon ok daar. Even wennen dat je ook gewoon van rechts wordt ingehaald. Al je maar zoveel mogelijk je eigen baan houdt. En meestal mag je gewoon bijna overal rechts afslaan ook al staat het licht op rood. Als het niet mag staat het op een bordje aangegeven.

Wij vonden de mensen daar wel heel ongeduldig. Als je ook maar 2 tellen langer doet over optrekken bij een stoplicht staan ze allemaal te toeteren.

Oh en ik dacht dat het in NL erg was, maar daar zijn ze echt overal met de weg bezig. Waar wij hebben gereden iig dan. Soms wel irritant.

Najah, verder gewoon beetje met het verkeer meerijden. Ohja, en natuurlijk je raampje open doen, armpje eruit, gangster muziek hard aan, en bellen tijdens het rijden. Dan hoor je er gewoon bij
  zaterdag 9 februari 2008 @ 14:27:11 #103
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_56622554
Veel de auto pakken dus als we ergens heen moeten. Ach, er zit een fitness ruimte waar we het huisje nemen (alsof we daar dan gebruik van gaan maken )

Ik ga dan denk ik wel gewoon cash betalen, want als je gaat tanken op je cc, dan gaat het wel heel erg hard. Dat ze veel met de weg bezig waren zag ik ook al op Microsoft Virtual Earth. Als je daar op 'traffic' klikt, zie je in Amerika alle wegwerkzaamheden (en tot wanneer!), ongelukken etc. wat betreft 'jams' enz. Ze zijn daar aardig bezig nu zag ik ja.

Nouja, we gaan het wel zien.... ik zal je tip opvolgen wat betreft het erbij horen.
  zaterdag 9 februari 2008 @ 18:17:00 #104
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_56626240
Nou ik heb misschien een wat andere mening, maar ik vind het Amerikaanse verkeer ERG rustig en heel netjes. Ben nu 4x in de States geweest voor langere perioden en heb al aardig wat Staten gehad in alle windstreken en ik moet zeggen dat het allemaal heel gedecideerd is hoor. Alleen op wegen zoals de Overseas Highway zijn de mensen ongeduldig, maaja dat is ook een dramaweg.
Zorg trouwens even dat je een pincode voor je CC krijgt, dan kan je nl. wel tanken zonder naar binnen te gaan. (anders moet je hem binnen afgeven). Verder zoals gezegd het 'stay in lane' principe, rechts afslaan en wat ook wel apart is zijn kruispunten zonder stoplichten. Het principe is dat je diegene die het eerste op de kruising is het eerst laat oversteken, en iedereen doet dat ook gewoon. (in NL zou dat nooit kunnen)
Ik vind het top op de weg in de States en het voelt als de ultieme vrijheid, vooral in de wat minder bevolkte Staten in het Mid-Westen.
Voor de rest zijn telefoonkaarten erg cheap en overal verkrijgbaar, waardoor je dus makkelijk naar huis kan bellen voor een prikkie.
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_56626401
Tja, vind t ook gewoon netjes en rustig hoor, maar dat toeteren viel ons gewoon op. Maargoed, dit was de eerste keer voor ons in Amerika, dus kan het verder niet vergelijken met andere staten ofzo.

Wij kozen ervoor om tanken cash te betalen ivm limiet op de cc
  zaterdag 9 februari 2008 @ 19:04:49 #106
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_56627160
Ik heb een pincode voor m'n cc, maar ik wil er eigenlijk dus niet mee tanken. Dus ik denk dat het met cash wordt, maar bedankt voor de tip, mocht het nodig zijn, dan dus wel met cc + pincode.
Ik heb de CC mee voor kleine dingen, er zit een flink limiet op, maar ik wil zoveel mogelijk direct betalen en niet als ik thuis ben nog eens flink wat geld mag wegdragen...

Dat van die kruising wie het eerste is, zal idd nooit in NL lukken. Hier zijn ze echt opgefokt.
Over een paar weken weet ik hoe alles werkt En wat betreft die kruisingen zonder verkeerslichten, ik neem aan dat dat echt in de rustigere streken is...

Zag trouwens ook dat er redelijk in de buurt een Wal-Mart is, kan ik meteen daar boodschappen doen de eerste dag nadat ik eerst goed geslapen heb.

Verder neem ik trouwens een redelijk grote weekendtas mee ipv een harde koffer.. zou niet uit moeten maken toch, zo lang ik er maar geen harde dingen in doe (schade oid) ?
  zaterdag 9 februari 2008 @ 19:51:21 #107
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_56628184
quote:
Op zaterdag 9 februari 2008 19:04 schreef JK het volgende:
Dat van die kruising wie het eerste is, zal idd nooit in NL lukken. Hier zijn ze echt opgefokt.
Over een paar weken weet ik hoe alles werkt En wat betreft die kruisingen zonder verkeerslichten, ik neem aan dat dat echt in de rustigere streken is...
Je zal het idd niet in downtown Miami vinden, maar zeker wel bij de wat kleinere wegen. Wel een mooi systeem hoor, en ook zie je vaak dat ze op de grotere wegen de 'groene golf' hanteren. Echt makkelijk, want als je geluk hebt cruise je dus lekker door omdat alles op groen staat.
quote:
Zag trouwens ook dat er redelijk in de buurt een Wal-Mart is, kan ik meteen daar boodschappen doen de eerste dag nadat ik eerst goed geslapen heb.
Ik heb niet heel veel Walmart's gezien eigenlijk. Je ziet wel heel veel Publix winkels, dat zijn echt grote supermarkten. Vooral de Yoghurtjes (eigen merk) kan ik je aanraden . Dus als je een bordje Publix ziet weet je waar je moet zijn; echt by far de grootste keten in (zuidelijk) Florida volgens mij. Heb weinig andere grote retailers gezien, wel een paar K-marts maar verder niet veel.
quote:
Verder neem ik trouwens een redelijk grote weekendtas mee ipv een harde koffer.. zou niet uit moeten maken toch, zo lang ik er maar geen harde dingen in doe (schade oid) ?
Nee, het maakt niet veel uit als er niks kapot kan. Maar wij reizen niet meer met stoffe koffers/tassen omdat we best wel wat schade hebben meegemaakt. (onze plastic koffers zien er ook niet meer uit, maar ze doen het nog wel)
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
  zaterdag 9 februari 2008 @ 20:52:03 #108
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_56630202
Hmm even zitten Google'n op Publix in Kissimmee (waar ik dus veel meer tijd doorbreng dan in Miami) en daar heb je wel 6 Publix stores in de omgeving zitten. Als ik er langs rijd, zal ik er even stoppen en naar binnen gaan.

Wat betreft die weekendtas van me ; nu begin ik wel een beetje te twijfelen
Maarja, dan is de vraag als ik zo'n harde koffer mee neem, of die wel achterin de huurauto past.. is een economy... type Chevrolet Aveo of gelijkwaardig...
Maarja, de stoffen koffertjes van m'n vriendin gingen ook probleemloos naar Spanje.. maarja, misschien gooien die Spanjaarden er minder hard mee dan de Amerikanen?
  zaterdag 9 februari 2008 @ 23:12:42 #109
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_56634147
quote:
Op zaterdag 9 februari 2008 20:52 schreef JK het volgende:
Maarja, dan is de vraag als ik zo'n harde koffer mee neem, of die wel achterin de huurauto past.. is een economy... type Chevrolet Aveo of gelijkwaardig...
Wij nemen ook zo'n plastic begraveniskist mee maar dat zal ongetwijfeld passen in een achterbak, desnoods gooi je de bank naar beneden of zet je hem op de achterbank. Die dingen passen zelfs bijna in mijn roadster dus een "normale" auto zal geen probleem zijn.

Hoe zit het trouwens met het upgraden van de huurauto ter plaatse? Is dat een beetje makkelijk? Wat hebben ze zoal staan?

Als ik nu in een standaard bak rondrij voelt dat een beetje als een vissenkom, liever heb ik een wat sportiever modelletje met wat minder raamoppervlak.
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
pi_56634970
Publix is idd een fijne winkel! Hebben wij veel boodschappen gedaan!

Wij hebben in 3 huurauto's gereden. De eerste was een mid-size (Pontiac Grand Prix) en daar gingen 2 harde koffers makkelijk in, tweede was een full-size (Chevrolet Malibu), daar ging het al helemaal makkelijk in, en de derde was ook een full-size (Saturn nog wat) maar daar ging het niet in. Moesten de banken plat leggen. Maarja, das ook niet echt een probleem. Tenzij je echt je auto een dag ergens wil neerzetten met je spullen erin en dat je naar het strand gaat ofzo. Niet zo fijn dat alles in het zicht ligt. Maarja he..
  zondag 10 februari 2008 @ 00:12:23 #111
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_56635524
Upgraden van een huurauto gaat volgens mij heeeeeel makkelijk. Ze waarschuwen er zelfs voor dat ze dat juist proberen bij je. In een economy moet dat ook wel lukken.. aangezien ik vast wel wat dingen wil kopen en niet alles in de handbagage past, ga ik misschien toch ff de harde koffer meenemen. Moet passen en anders idd de bank naar voren.

Deze vakantie is het toch heel simpel want ik pleur de koffer in de auto, rijd naar het huisje, laad 'm daar uit en doe 'm er pas in als we doorrijden naar Miami. In Miami checken we eerst in, pleur ik de koffer in het hotel en gaan we met de auto Miami verkennen (of taxi of hoe dan ook, wat lekker makkelijk is)... en de koffer gaat er pas weer in als ik naar het vliegveld rijd.

Ik ga er ff over nadenken

Wat ze zoal hebben staan.. dan moet je ff kijken op de websites van Hertz, Alamo en Dollar.
Wij hebben een auto van Dollar.. ben benieuwd of die goed zijn... we gaan het vanzelf zien.
In het najaar wil ik dus de westkust bezichtigen en dan moet ik wel een grote auto, zonder dat de banken naar voren hoeven. Dan staat de auto wel overal en is het hoppen van hotel naar hotel.
  maandag 11 februari 2008 @ 10:49:38 #112
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_56661048
Altijd goede ervaringen gehad met huurauto's in de States. Wij hadden dit jaar een Chrysler Sebring besteld via ebookers en kregen uiteindelijk een Toyota Highlander, wat dus een stuk groter is! Upgraden is makkelijk, maar dat is heel onvoordelig.
Als je gewoon een goede midsize of fullsize bestelt moet het goed komen met je koffers hoor...
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
  maandag 11 februari 2008 @ 15:44:21 #113
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_56666455
Hmmm even gekeken bij Alamo maar het enige wat dan in de buurt komt is een Pontiac Grand Prix hoewel dat ook wel een lel van een bak is.
De vraag wat ze zoal hadden staan bedoelde ik meer als in wat zijn de ervaringen, hebben ze van elk model altijd wel genoeg staan of valt dat in de praktijk tegen?

Een Sebring convertible is ook wel grappig eigenlijk, dat is al wat meer mid-size dan de pontiac.
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
  maandag 11 februari 2008 @ 17:33:49 #114
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_56668177
quote:
Op maandag 11 februari 2008 15:44 schreef hollander172 het volgende:
Hmmm even gekeken bij Alamo maar het enige wat dan in de buurt komt is een Pontiac Grand Prix hoewel dat ook wel een lel van een bak is.
De vraag wat ze zoal hadden staan bedoelde ik meer als in wat zijn de ervaringen, hebben ze van elk model altijd wel genoeg staan of valt dat in de praktijk tegen?

Een Sebring convertible is ook wel grappig eigenlijk, dat is al wat meer mid-size dan de pontiac.
Ze hebben altijd wel genoeg auto's in de geboekte klasse staan, of anders krijg je een upgrade. (zoals wij hadden) Heb eigenlijk nog nooit de geboekte auto zelf gehad... (Alamo, Budget en Avis gehad)
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_56668691
quote:
Op zondag 10 februari 2008 00:12 schreef JK het volgende:
Deze vakantie is het toch heel simpel want ik pleur de koffer in de auto, rijd naar het huisje, laad 'm daar uit en doe 'm er pas in als we doorrijden naar Miami. In Miami checken we eerst in, pleur ik de koffer in het hotel en gaan we met de auto Miami verkennen (of taxi of hoe dan ook, wat lekker makkelijk is)... en de koffer gaat er pas weer in als ik naar het vliegveld rijd.
Waar heb je dat huisje geboekt?

Ik wil voor de zomer ook graag naar de States en zat dus ook te denken aan Florida (ivm het weer). Wat me ideaal lijkt is gewoon een heen en terug ticket te boeken en een auto en wel zien waar je overnacht. Is dit een beetje te doen? Ik zat dan te denken om in en rond Miami te blijven, paar dagen stad, paar dagen strand, everglades, binnenland verkennen. Iemand ervaringen of tips?
I got soul, but I'm not a soldier
  maandag 11 februari 2008 @ 21:22:58 #116
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_56672588
quote:
Op maandag 11 februari 2008 18:07 schreef ThatsMeThatsRight het volgende:

[..]

Waar heb je dat huisje geboekt?

Ik wil voor de zomer ook graag naar de States en zat dus ook te denken aan Florida (ivm het weer). Wat me ideaal lijkt is gewoon een heen en terug ticket te boeken en een auto en wel zien waar je overnacht. Is dit een beetje te doen? Ik zat dan te denken om in en rond Miami te blijven, paar dagen stad, paar dagen strand, everglades, binnenland verkennen. Iemand ervaringen of tips?
Ik heb 'm via UsaFunvacations geboekt. Maar die doen alleen dat soort huisjes en villa's rondom Orlando en Kissimmee. Ze kunnen in principe reizen door heel USA regelen, maar dan zit je dus met hotels ipv zo'n luxe huisje.

In principe kan je idd gewoon rondrijden en zelf ergens stoppen, volgens mij heeft Sassa het ook zo gedaan als ik het me goed herinner met het lezen van hun Blog

Dus of je wat aan USAFunvacations hebt met jouw plannen.. denk het niet. Al zullen ze 100% zeker je wel kunnen helpen met je wensen, die mensen maken echt tijd voor je hebt ik nu al gemerkt!
  maandag 11 februari 2008 @ 21:41:21 #117
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_56673020
Je kan ook kiezen om met Priceline vantevoren hotels te boeken tegen een goede korting. (dmv bieden op hotels)
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_56673064
Wij hadden wel de eerste 3 hotels van te voren geboekt. 1e nacht bij het vliegveld. Daarna het weekend in Miami Beach zodat je niet gelijk op de eerste dag moet gaan zoeken naar een hotel. Kan je even rustig doen. En het hotel op Key Largo hadden we al geboekt omdat dat een mooie aanbieding was.

Bij een Mac ofzo haal je zon bonnenboekje met allemaal kortingsbonnen voor hotels. Heel handig Of je stapt gewoon bij wat hotels binnen. Wij hadden wel de laptop mee wat wel heel fijn was. Kon je online ff checken of er nog plek is in het hotel en reviews zoeken enzo. Maar hotels vinden is daar echt niet moeilijk.

Volgende keer als we weer eens gaan wil ik wel een week ofzo bij Orlando zitten en dan ook zo'n villa huren. Vind die prijzen voor zo'n villa nog best wel meevallen eigenlijk. Maar ik kon idd ook alleen maar van die huisjes en villas vinden in en rond Orlando en Kissimmee.
pi_56709492
Oeh, nog 153 dagen en dan vertrek ik ook naar Miami. Om precies te zijn voor 2 dagen, en dan begint de 'grote' rondreis door Florida. Heb er zin in.
  donderdag 14 februari 2008 @ 19:47:16 #120
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_56733823
Kan je bij de Wal-mart ook nog food-artikelen halen of is het allemaal non-food? Op de website zie ik namelijk alleen maar non-food artikelen. Ik wil namelijk als ik aankom en de sleutel ophaal bij Hotel Beds nog even daarachter bij de Wal-mart wat drinken en wat te eten inslaan, anders heb je bij aankomst ook helemaal niets te drinken (al zal je vrij snel in bed liggen).

Of ik moet effe langs een seven-eleven of een Publix natuurlijk, maar de Wal-mart ligt precies achter de locatie waar we de sleutel moeten halen.

Voor mij is het nog ongeveer een week of 2 voordat we gaan
  donderdag 14 februari 2008 @ 23:08:45 #121
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_56738320
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 19:47 schreef JK het volgende:
knip
Hangt er van af. Vaak hebben Walmarts een food en non-food gedeelte, ook al heb ik ze ook wel gezien zonder food gedeelte. Drinken hebben ze genoeg. Hoelaat kom je aan (EST)?
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_56751903
tvp
I pwn u!
  vrijdag 15 februari 2008 @ 23:44:42 #123
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_56762822
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 23:08 schreef Public_NME het volgende:

[..]

Hangt er van af. Vaak hebben Walmarts een food en non-food gedeelte, ook al heb ik ze ook wel gezien zonder food gedeelte. Drinken hebben ze genoeg. Hoelaat kom je aan (EST)?
Uhm, rond 19.30u land ik op Orlando Intl. Airport. Dus voor je je koffer en huurauto hebt en Kissimmee in rijd, is het denk ik 21u (dus 3 uur 's nachts NL tijd)... denk dat ik tijdens de tussenstop in Washington ff een fles Red Bull ga scoren

Maar Walmart was toch 24u per dag open ofzo? Anders 7/11 wel hoorde ik.
  zaterdag 16 februari 2008 @ 00:18:13 #124
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_56763481
Ik weet niet of de Walmart 24/7 open is , ik weet wel dat Goodings op de int. drive wel 24/7 open is.
Maar Goodings is duur
Ik ben inmiddels overleden
  zaterdag 16 februari 2008 @ 10:27:26 #125
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_56766686
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 23:44 schreef JK het volgende:

[..]

Uhm, rond 19.30u land ik op Orlando Intl. Airport. Dus voor je je koffer en huurauto hebt en Kissimmee in rijd, is het denk ik 21u (dus 3 uur 's nachts NL tijd)... denk dat ik tijdens de tussenstop in Washington ff een fles Red Bull ga scoren

Maar Walmart was toch 24u per dag open ofzo? Anders 7/11 wel hoorde ik.
Achja, in de jetlag moet je je maar berusten. Zoveel tijdsverschil is het nou ook weer niet, plus als je er niet aan denkt valt het wel mee. Het is juist het reizen wat je opbreekt, dus je kan beter geen redbull nemen maar gewoon lekker snel gaan slapen en dan de volgende morgen vroeg op. (je bent sowieso vroeg wakker)
Zit je op de Celebration Ave in Kissimmee? Wij zaten in het Raddisson SAS, was wel goed te doen. Vanaf het airport is het niet heel ver naar Kissimee en op de weg is er vast wel wat. Zijn 's avonds altijd winkels open, dus no worries!
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
  zondag 17 februari 2008 @ 12:17:08 #126
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_56788312
Ik zit op de Seven Dwarfs Lane langs de 192, waar je de Waffle House en Wendy's bij elkaar hebt zitten. Jetlag ben ik ook niet bang voor, meer dat het gewoon lang reizen is... want in principe sta ik nog voor 10u (GMT+1) op Schiphol en ben ik om 03u (GMT+1) in Kissimmee Dat is gewoon veel tijd Maarja zodra je daar bent en allemaal nieuwe indrukken maakt vergeet je dat je moe bent. Vroeg opstaan ben ik idd niet bang voor, dat zal zeker wel gebeuren!

Maargoed ik heb ook TomTom bij me, dus ik vind wel een winkeltje voor wat te drinken/eten. De dag erna gaan we toch relaxt de boel verkennen en wat boodschappen doen voor de hele week.
pi_56991202
JK, ik weet niet wanneer je precies gaat, maar iig veel plezier Maar dat zal wel lukken
  dinsdag 26 februari 2008 @ 19:19:07 #128
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_56993897
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 17:31 schreef sassa het volgende:
JK, ik weet niet wanneer je precies gaat, maar iig veel plezier Maar dat zal wel lukken
Thanx, eind deze week!
Gemiddeld een graadje of 24 de hele vakantie...
Ik zal als ik terug ben dan ook wel wat foto's op het net zetten.
Nu is het gewoon aftellen en de laatste zaken hier thuis regelen. De reisstekkers heb ik ook al gehaald, zodat ik al m'n meuk kan opladen.

Verder in Virtual Earth en Google Earth de plekjes opgezocht waar je moet zijn.. nu raden ze ook Old Town aan... ik denk dus aan een oud centrum van Kissimmee, is het gewoon een of andere halve kermis ofzo Naja, ook even heen en verder hopen dat Disney World enz. niet te vol zit vanwege springbreak. Als wij er zijn, hebben iets van 600.000 leerlingen vrij. Maar gelukkig gaan we net voor de bom barst, want de week erop ofzo heb je 1.9 miljoen leerlingen vrij die springbreak vieren.
  dinsdag 26 februari 2008 @ 19:39:26 #129
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_56994578
Veel plezier! Kissimmee is trouwens echt niet boeiend imo.
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
  dinsdag 26 februari 2008 @ 19:40:26 #130
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_56994604
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 19:39 schreef Public_NME het volgende:
Veel plezier! Kissimmee is trouwens echt niet boeiend imo.
Old town is wel leuk op de vrijdag en zaterdagavond (leuke/mooie autoshow )
Ik ben inmiddels overleden
  dinsdag 26 februari 2008 @ 19:50:26 #131
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_56994883
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 19:40 schreef Enchanter het volgende:

[..]

Old town is wel leuk op de vrijdag en zaterdagavond (leuke/mooie autoshow )
Oh, daar ben ik dan niet geweest blijkbaar... Maarja wij zaten aan de Celebration Avenue, dus aan de grote weg. Wel redelijk hotel, zat in het Radisson. Maarja naar Kissimmee ga je niet voor het stadje zelf maar voor de parken.
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
  dinsdag 26 februari 2008 @ 20:03:42 #132
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_56995287
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 19:50 schreef Public_NME het volgende:

[..]

Oh, daar ben ik dan niet geweest blijkbaar... Maarja wij zaten aan de Celebration Avenue, dus aan de grote weg. Wel redelijk hotel, zat in het Radisson. Maarja naar Kissimmee ga je niet voor het stadje zelf maar voor de parken.
Old town is echt wel aan te raden op die avonden , de skyciaster is echt geweldig (voor mij was het eens maar nooit meer )
Bedoel je met de grote weg I 192 ?
Ik ben inmiddels overleden
  dinsdag 26 februari 2008 @ 23:00:59 #133
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_56999854
Nee voor Kissimmee gaan we ook niet, maar je moet toch ergens verblijven he voor de parken.
Zal proberen om naar die autoshow te gaan. Ben benieuwd of je dan nog plek hebt om te parkeren De lokale Publix heb ik ook al gevonden, dat is gewoon als het moet te voet te doen (ja, er zijn daar looppaden vanaf mijn accomodatie tot aan de Publix). Maargoed, als je redelijk wat mee moet nemen heb je toch een auto nodig...
  maandag 10 maart 2008 @ 16:40:49 #134
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_57286402
Zo.... ik bent er weer
Wil eigenlijk weer terug naar Kissimmee en Orlando, maarja... over een half jaar gaan we naar de westkust. Zal m'n verslagje nog wel doen, nu eerst de koffers uitpakken. Net al even geslapen, want we zijn voor de reis nog flink wezen stappen in Miami. Om 5.30u het bed in, om 9u eruit om te eten en naar het vliegveld te gaan... veel foto's gemaakt en een uurtje aan videomateriaal

Waar Public_NME zat is eigenlijk ver buiten Kissimmee, Celebration is een heel eigen dorpje, wel dichtbij de Disney parken, maar een beetje aan het eind van de 192. Wij zaten halverwege, alle goede dingen zaten om ons heen en het huis was erg groot... 4 slaapkamers en 3 badkamers.. nog in de masterbedroom een extra 'kamer' voor de kleding enz... niets te klagen over die townhome die USAFunvacations had geregeld!
pi_57301148
Zijn er mensen die ervaring hebben met een weekje rondreizen door florida? Wat voor accomodaties zijn daar het meest geschikt voor, kan je naast motels ook iets van een beachcabin boeken voor een nacht of twee?
I got soul, but I'm not a soldier
  dinsdag 11 maart 2008 @ 17:30:42 #136
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_57309560
quote:
Op maandag 10 maart 2008 16:40 schreef JK het volgende:

Waar Public_NME zat is eigenlijk ver buiten Kissimmee, Celebration is een heel eigen dorpje, wel dichtbij de Disney parken, maar een beetje aan het eind van de 192. \
Oké, vandaar dus. Ben je ook nog ergens anders geweest? Ik zou wel weer terugwillen...
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_57310289
quote:
Op maandag 10 maart 2008 16:40 schreef JK het volgende:
Zo.... ik bent er weer
Wil eigenlijk weer terug naar Kissimmee en Orlando, maarja... over een half jaar gaan we naar de westkust. Zal m'n verslagje nog wel doen, nu eerst de koffers uitpakken. Net al even geslapen, want we zijn voor de reis nog flink wezen stappen in Miami. Om 5.30u het bed in, om 9u eruit om te eten en naar het vliegveld te gaan... veel foto's gemaakt en een uurtje aan videomateriaal

Waar Public_NME zat is eigenlijk ver buiten Kissimmee, Celebration is een heel eigen dorpje, wel dichtbij de Disney parken, maar een beetje aan het eind van de 192. Wij zaten halverwege, alle goede dingen zaten om ons heen en het huis was erg groot... 4 slaapkamers en 3 badkamers.. nog in de masterbedroom een extra 'kamer' voor de kleding enz... niets te klagen over die townhome die USAFunvacations had geregeld!
Hey! Welkom terug in het mooie regenachtige nederland

Ben benieuwd naar je verslagje (en foto's evt.)

En ik wil idd ook echt terug!
  dinsdag 11 maart 2008 @ 18:22:14 #138
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_57310571
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 18:11 schreef sassa het volgende:

[..]

Hey! Welkom terug in het mooie regenachtige nederland

Ben benieuwd naar je verslagje (en foto's evt.)

En ik wil idd ook echt terug!

@ Public_NME : Ook nog een dagje Miami Beach, we hadden eigenlijk 2 ervoor geboekt, maar de 2e dag vlogen we dus al om 13.20u... dus we zijn wezen stappen tot 5.30u, dan 3.30u geslapen. Om 9u eruit, wat gegeten, ff snel het strand gezien (en enorm gebaald!!!!) en toen maar om 10.30u uitgecheckt en richting vliegveld gereden.

@ Sassa; Ja, wat een pokkeweer hiero
Normaal ging ik altijd naar Spanje etc. op vakantie en was ik blij als ik weer naar huis kon, waar het lekker koel was... maar de temperaturen waren nu zoooo enorm lekker in Florida.. 25-30 graden. Gewoon lekker warm, soms net wat te benauwd warm, maar ik had er totaal geen moeite mee. Spanje enz. is in de zomer veel heter.... Florida natuurlijk ook, maar daarom destemeer reden om in het voor of naseizoen te gaan. Dus ik had met deze vakantie echt geen zin om terug te gaan en nu verlang ik er ook de hele dag al naar terug. Ik heb dus de hele vakantie gewoon in korte broek rondgelopen en geen dag m'n jas aangehad (ja, 1 avondje ofzo dacht ik.. en dat voor de maand maart!)

Een verslagje heb ik niet zoveel zin in (dat zal dan enorm lang worden, ik ben met reageren op berichten op diverse fora ook altijd langdradig), zal wel foto's online zetten deze week.. ben erg druk met van alles en nog wat en heb ook dus nog een uur aan filmmateriaal wat ik nog moet gaan monteren in Pinnacle Studio.

Wat we in elk geval hebben gedaan ;

- NASA Kennedy Space Centre
- Disney World (had er meer van verwacht eigenlijk)
- Seaworld
- Universal Studio's
- Boggy Creek airboat rides
- Orlando Helitours (helikoptervlucht 9 minuten voor 40 dollar)
- Fleamarket bezocht aan de 192.. soort van zwarte markt/beurs.
- 2 of 3 dagen beetje wezen shoppen in het supergoedkope Amerika (Walmart, K-Mart, Florida Mall enz.)
- Naar Miami Beach gereden en daar dus tot 's morgens vroeg wezen stappen met een NL vriendin van ons die daar al 4 jaar woont en werkt. Ze werkt in de horeca dus ze kende de meeste mensen bij discotheken etc. zodat we gratis naar binnen konden of via de VIP ingang, dus nooit in een wachtrij gestaan.


Over ongeveer een half jaar gaan we 3 weken naar de westkust (Althans, ik ga proberen 3 weken er van te maken!) om dan Los Angeles, San Francisco en Las Vegas te bezoeken.. met alles er nog tussen. Moet nog even uitzoeken wat we persé willen zien.

Maar naar Florida ga ik zeker nog eens terug, het huis is ook enorm bevallen.

Ik ben nog langs jullie hotelletje gelopen.. Beach Plaza ofzo toch? Moest naar 81th street waar die vriendin woont.. best te lopen. leek wel beetje Little Cuba of Little Havana
pi_57311593
Ja lekker man dat temperatuurtje daar!!

Maar jullie hebben een hoop gedaan/gezien dus Leuk! Cool trouwens die helikoptervlucht!! Niet eens heel duur, als ik dat wist had ik t ook wel willen doen!


Nouja... Gelukkig heb je het leuk gehad

Oh, was trouwens het Beach Place hotel, volgens mij bij 86th street. Goed te lopen daar idd
  dinsdag 11 maart 2008 @ 19:19:01 #140
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_57311845
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 10:00 schreef ThatsMeThatsRight het volgende:
Zijn er mensen die ervaring hebben met een weekje rondreizen door florida? Wat voor accomodaties zijn daar het meest geschikt voor, kan je naast motels ook iets van een beachcabin boeken voor een nacht of twee?
Wat wil je precies doen ?
Een week is te kort om rond te reizen IMHO
Ik ben inmiddels overleden
pi_57313340
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 19:19 schreef Enchanter het volgende:

[..]

Wat wil je precies doen ?
Een week is te kort om rond te reizen IMHO
We gaan eerst vier nachten naar New York en daarna hebben we al drie overnachtingen in Miami geboekt. Dan hebben we nog 6 etmalen een auto en nog niets vaststaan. Op de site van KSC zag ik dat er op de eerste avond na Miami een lancering is. Dus daar rijden we dan maar heen. Als we dan toch in die hoek zijn shoppen in Orlando, misschien een park bezoeken (bv Disney World), dan weer afzakken richting Everglades en dan zal het wel weer tijd zijn voor de terugvlucht. Ik zoek alleen nog een soort leuke overnachtingsmogelijkheden, dus een beachcabin ofzo. Onder een brug slapen kan ook een avontuur zijn, maar dat is niet helemaal wat ik in gedachten heb.
I got soul, but I'm not a soldier
  dinsdag 11 maart 2008 @ 20:40:25 #142
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_57313877
Voor Orlando , kan ik je aanraden om een hotel op de int. drive te nemen , zit je lekker tussen de andere hotels , restaurants , pointe Orlando (een wat kleinere shopping centre) en nog wat andere dingen
In Miami zou ik lekker aan het strand gaan zitten en als je naar KSC gaat zou ik overnachten in Cocoa beach
suc6
Ik ben inmiddels overleden
  dinsdag 11 maart 2008 @ 21:42:25 #143
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_57315396
Als je van Miami naar Orlando rijd, ben je zo'n 4 uur onderweg via Florida's Turnpike. Dan moet je niet de pech hebben dat het druk is op het punt waar je mag afrekenen wat je gereden hebt op de tolweg. Van Orlando naar KSC duurt het zo'n anderhalf uur. Wil je van Orlando terug naar de Everglades, dan ben je een uur of 7 aan het rijden geloof ik.. of het was 7 uur naar Key West vanaf Orlando... in elk geval ; verkijk je niet op de afstanden.

En als je een Florida Sunpass kan krijgen voor je auto; neem 'm.. scheelt veel tijd bij de tollboots. Je kan er dan namelijk zo onderdoor rijden ipv dat je moet stoppen. Ik denk dat ik in totaal een uur in de 'file' heb gestaan voor de tollboots als ik kijk over de 11 dagen dat ik er zat. Lijkt weinig, maar als je door kan rijden scheelt je dat gewoon tijd... ik kon voor 30 dollar zo'n sunpass nemen maar ik was eigenwijs en nam het niet, uiteindelijk was ik misschien in totaal 20 dollar kwijt, maar voor die 10 dollar had ik graag doorgereden. Maargoed, zo leer je het weer en kan ik je meteen die tip geven


@ Sassa : Beach Place dan Ja daar is het redelijk lopen, maar ik zat op 87th en ik ging 1 straat hoger lopen (Collins Ave) om terug bij het hotel te komen na wat te hebben gegeten bij de Subway en daar stopte de stoep gewoon.. moesten we dus 's avonds in het donker door het park.
  dinsdag 11 maart 2008 @ 22:17:23 #144
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_57316444
Hier trouwens alvast een fotootje...
Ik noem 'm 'Only In America'
Ik keek uit m'n hotelraam in Miami Beach en moest wel ff lachen.. parkeert die agent z'n auto op een Disabled plek om een ander een ticket ofzo te geven....

De rest gooi ik zsm online, maar moet alles eerst nog sorteren, dan nog de leukste bij elkaar gooien en daar een leuk online album van maken.

pi_57321443
Ook zoiets, in het weekend dat wij in Miami zitten is er Memorial weekend/Black Urban week. Schijnt dan vrij drukjes te zijn, ook op de weg met RR Phantoms/Bentley Continentals Zijn er meer mensen tijdens dit weekend in Miami geweest?
I got soul, but I'm not a soldier
pi_57321645
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 21:42 schreef JK het volgende:
Als je van Miami naar Orlando rijd, ben je zo'n 4 uur onderweg via Florida's Turnpike. Dan moet je niet de pech hebben dat het druk is op het punt waar je mag afrekenen wat je gereden hebt op de tolweg. Van Orlando naar KSC duurt het zo'n anderhalf uur. Wil je van Orlando terug naar de Everglades, dan ben je een uur of 7 aan het rijden geloof ik.. of het was 7 uur naar Key West vanaf Orlando... in elk geval ; verkijk je niet op de afstanden.

En als je een Florida Sunpass kan krijgen voor je auto; neem 'm.. scheelt veel tijd bij de tollboots. Je kan er dan namelijk zo onderdoor rijden ipv dat je moet stoppen. Ik denk dat ik in totaal een uur in de 'file' heb gestaan voor de tollboots als ik kijk over de 11 dagen dat ik er zat. Lijkt weinig, maar als je door kan rijden scheelt je dat gewoon tijd... ik kon voor 30 dollar zo'n sunpass nemen maar ik was eigenwijs en nam het niet, uiteindelijk was ik misschien in totaal 20 dollar kwijt, maar voor die 10 dollar had ik graag doorgereden. Maargoed, zo leer je het weer en kan ik je meteen die tip geven
Bedankt voor de tip! Ik heb weleens gehoord dat het vanaf Miami al vijf uur rijden is naar Key West. Is dat dan wel de moeite waard? Is het zoveel mooier dan de andere keys?
I got soul, but I'm not a soldier
  woensdag 12 maart 2008 @ 12:11:24 #147
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_57325089
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 08:23 schreef ThatsMeThatsRight het volgende:

[..]

Bedankt voor de tip! Ik heb weleens gehoord dat het vanaf Miami al vijf uur rijden is naar Key West. Is dat dan wel de moeite waard? Is het zoveel mooier dan de andere keys?
Key west is belevenis op zich , ik vind het echt een ander stukje Amerika , echt de moeite waard , zou er wel een nachtje blijven , want het is idd een lange rit.

Als je van shoppen houdt ; Saw Grass Mills , ligt vlakbij Ft. Lauderdale en dat ligt ten noorden van Miami , supergrote shopping mall
Ik ben inmiddels overleden
pi_57331269
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 21:42 schreef JK het volgende:
Als je van Miami naar Orlando rijd, ben je zo'n 4 uur onderweg via Florida's Turnpike. Dan moet je niet de pech hebben dat het druk is op het punt waar je mag afrekenen wat je gereden hebt op de tolweg. Van Orlando naar KSC duurt het zo'n anderhalf uur. Wil je van Orlando terug naar de Everglades, dan ben je een uur of 7 aan het rijden geloof ik.. of het was 7 uur naar Key West vanaf Orlando... in elk geval ; verkijk je niet op de afstanden.

En als je een Florida Sunpass kan krijgen voor je auto; neem 'm.. scheelt veel tijd bij de tollboots. Je kan er dan namelijk zo onderdoor rijden ipv dat je moet stoppen. Ik denk dat ik in totaal een uur in de 'file' heb gestaan voor de tollboots als ik kijk over de 11 dagen dat ik er zat. Lijkt weinig, maar als je door kan rijden scheelt je dat gewoon tijd... ik kon voor 30 dollar zo'n sunpass nemen maar ik was eigenwijs en nam het niet, uiteindelijk was ik misschien in totaal 20 dollar kwijt, maar voor die 10 dollar had ik graag doorgereden. Maargoed, zo leer je het weer en kan ik je meteen die tip geven


@ Sassa : Beach Place dan Ja daar is het redelijk lopen, maar ik zat op 87th en ik ging 1 straat hoger lopen (Collins Ave) om terug bij het hotel te komen na wat te hebben gegeten bij de Subway en daar stopte de stoep gewoon.. moesten we dus 's avonds in het donker door het park.
Huh? Dat park langs het strand zeg maar? Ooh ik weet al waar, dat was recht tegenover ons hotel! Bij een bushalte. Stoep stopt en park begint, toch? Maar die was toch dicht na zonsondergang? Ik wilde een keer savonds in t donker via het strand teruglopen. Toen we bij het strand waren maar weer gauw terug naar de weg gegaan, donker man! Helemaal geen verlichting daar bij dat pad. whehe.

Wij konden trouwens bij alle betaalplaatsen op de tolwegen echt zo doorrijden. Echt superrelaxed! Was echt rustig overal op de weg toen wij er waren

Volgens mij deden wij trouwens, als ik me niet vergis, ongeveer 4 uur over de rit Orlando - Naples. Dus denk dat van Orlando naar de Everglades zo'n 5 uur is.
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 08:23 schreef ThatsMeThatsRight het volgende:

[..]

Bedankt voor de tip! Ik heb weleens gehoord dat het vanaf Miami al vijf uur rijden is naar Key West. Is dat dan wel de moeite waard? Is het zoveel mooier dan de andere keys?
[

Van Miami naar Key West is wel 5 uur ongeveer ja. Wij sliepen op Key Largo en waren niet van plan naar Key West te gaan omdat ik dacht, als je er 1 hebt gezien heb je ze vast wel allemaal gezien. Zal niet veel verschillen. Gelukkig (!!) werden de plannen veranderd en zijn we wel een dagje naar Key West gegaan. Zo anders dan de andere eilandjes. En alleen de rit er naartoe is echt al super mooi!!


Saw Grass Mills is idd goed om te shoppen Aventura Mall in Miami ook wel trouwens En natuurlijk dat outlet gebeuren in Orlando...
  vrijdag 14 maart 2008 @ 19:25:19 #149
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_57381392
Dat park was nog gewoon open. Was al wel donker, maar niet laat.. denk 20u ofzo.
Waren ook nog wat jongelui in het park.
Dan heb je geluk met die tol, want het was in de dagen dat ik er was gewoon echt druk. Dus volgende keer dat ik Florida doe, doe ik echt verplicht een Sunpass.
  maandag 17 maart 2008 @ 09:06:28 #150
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_57426515
Waar blijven de foto's?
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
  maandag 17 maart 2008 @ 22:52:32 #151
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_57442272
Zal van de week een paar uitzoeken en online gooien Van het weekend wezen stappen en brak geweest, weinig geslapen en nog ff geen zin gehad om ze online te gooien.
  dinsdag 18 maart 2008 @ 00:07:55 #152
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_57444166
quote:
Op maandag 17 maart 2008 22:52 schreef JK het volgende:
Zal van de week een paar uitzoeken en online gooien Van het weekend wezen stappen en brak geweest, weinig geslapen en nog ff geen zin gehad om ze online te gooien.
Snap ik (moet zelf nog steeds de foto's van Indonesië en Maleisië uitzoeken ) maar het zou mooi zijn als het kan voor begin april. Dan gaan wij namelijk.
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
  dinsdag 18 maart 2008 @ 19:12:13 #153
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_57458987
Nou hier zijn er dan 44.... allemaal door elkaar heen. Heb ze thuis nu wel verder netjes geordend Heb ook nog een 50 minuten film, maar die gooi ik niet op internet
Wat een hel om dat goed te krijgen met Pinnacle Studio.... niet dat Studio een moeilijk pakket is, in tegendeel, maar om er een fatsoenlijk resultaat uit te halen, dat is ze na al die delen en updates nog steeds niet goed gelukt.

Klik hier voor de foto's

Het zijn er zo maar een paar hoor, heb vast nog wel leukere, maar heb er hier en daar wat uit een paar mappen getrokken.
pi_57480501
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 19:12 schreef JK het volgende:
Nou hier zijn er dan 44.... allemaal door elkaar heen. Heb ze thuis nu wel verder netjes geordend Heb ook nog een 50 minuten film, maar die gooi ik niet op internet
Wat een hel om dat goed te krijgen met Pinnacle Studio.... niet dat Studio een moeilijk pakket is, in tegendeel, maar om er een fatsoenlijk resultaat uit te halen, dat is ze na al die delen en updates nog steeds niet goed gelukt.

Klik hier voor de foto's

Het zijn er zo maar een paar hoor, heb vast nog wel leukere, maar heb er hier en daar wat uit een paar mappen getrokken.
VET, waar is die m&m's muur?
I got soul, but I'm not a soldier
  woensdag 19 maart 2008 @ 19:44:04 #155
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_57483166
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 17:54 schreef ThatsMeThatsRight het volgende:

[..]

VET, waar is die m&m's muur?
Zit volgens mij in de Florida mall
Ik ben inmiddels overleden
  woensdag 19 maart 2008 @ 22:04:41 #156
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_57487269
Klopt... Florida Mall... in Orlando dus. Dat is een klein stukje eigenlijk.. in die winkel kan je alles van M&M's kopen. Kleding, spulletjes etc. etc. wel prijzig (al valt dat met de dollar mee, maar voor Amerikanen is het best duur spul).
pi_57491742
2006 zomer ook geweest, miami en miami beach. Met de auto verder naar orlando, fort lauderdale, key west, st.augestien etc. Zeker de moeite waard
  zondag 23 maart 2008 @ 14:18:27 #158
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_57556950
Nou hollander172, heb je de foto's al bekeken? Heb nog geen reactie van je gezien. Jij vroeg er specifiek om
pi_57714426
tvp
Op zaterdag 10 juli 2010 13:47 schreef Guus_Geluk:
"Eindhoven, dat is de voetbalhoofdstad van Nederland"
Op woensdag 28 juli 2010 20:06 schreef heywoodu:
"En anders zal ik die Guus eens even vingeren, van achteren, met een stoelpoot.."
  maandag 31 maart 2008 @ 09:57:12 #160
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_57731961
quote:
Op zondag 23 maart 2008 14:18 schreef JK het volgende:
Nou hollander172, heb je de foto's al bekeken? Heb nog geen reactie van je gezien. Jij vroeg er specifiek om
Was het topic even uit het oog verloren maar heel netjes. Zal er zelf over 3 weken ook wat in het topic planten, vandaag laatste dag werken en woensdag weg. Heb je nog must sees voor ons?
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
  donderdag 3 april 2008 @ 12:51:42 #161
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_57802571
Woehaa! Collins ave, Miami beach 6:49 en een vette jetlag. Zo maar eens gaan ontbijten.
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
pi_57809042
quote:
Op donderdag 3 april 2008 12:51 schreef hollander172 het volgende:
Woehaa! Collins ave, Miami beach 6:49 en een vette jetlag. Zo maar eens gaan ontbijten.
Cool!!!

Veel plezier en geniet ervan!! (En neem die zon mee terug svp)
pi_57811970
quote:
Op donderdag 3 april 2008 12:51 schreef hollander172 het volgende:
Woehaa! Collins ave, Miami beach 6:49 en een vette jetlag. Zo maar eens gaan ontbijten.
he, daar zat ik zomer 2006 ook
pi_57819505
Hier nog een shitload aan wat vakantiefoto's van vorig jaar zomer. O.a. met Miami natuurlijk, maar ook NYC, Philadelphia, DC, en nog wat andere zut.

http://members.home.nl/rgoessen/index.html
pi_57821718
quote:
Op donderdag 3 april 2008 12:51 schreef hollander172 het volgende:
Woehaa! Collins ave, Miami beach 6:49 en een vette jetlag. Zo maar eens gaan ontbijten.
Vet hoor, welk hotel zit je?

Hoe kom je het makkelijkst vanaf MIami airport naar miami beach, gewoon taxi?
I got soul, but I'm not a soldier
pi_57824196
Taxi kan, maar er rijden ook zeer regelmatig bussen van Miami Airport naar Beach. Ongeveer 20 a 30 minuutjes rijden als ik t goed herinner...
  vrijdag 4 april 2008 @ 19:32:16 #167
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_57834862
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 07:22 schreef ThatsMeThatsRight het volgende:

[..]

Vet hoor, welk hotel zit je?

Hoe kom je het makkelijkst vanaf MIami airport naar miami beach, gewoon taxi?
Auto huren

Florida zonder auto =
Ik ben inmiddels overleden
  vrijdag 4 april 2008 @ 19:58:43 #168
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_57835450
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 19:32 schreef Enchanter het volgende:

[..]

Auto huren

Florida zonder auto =
Eens, Miami zonder auto = al helemaal
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
  vrijdag 4 april 2008 @ 22:27:59 #169
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_57839258
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 07:22 schreef ThatsMeThatsRight het volgende:

[..]

Vet hoor, welk hotel zit zat je?
San Juan, beetje shabby hotel maar wel op loopafstand van Ocean drive.
quote:
Hoe kom je het makkelijkst vanaf MIami airport naar miami beach, gewoon taxi?
Gewoon auto huren, rijden hier is echt relaxt. Wij hebben een Pontiac Grand Prix mee, echt ideale bak om grotere afstanden af te leggen.

Overigens zitten we nu in Naples. Als ik er zin in heb (of weer niet goed kan slapen) pleur ik wel wat pics van de glades neer.
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
pi_57853628
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 19:58 schreef Public_NME het volgende:

[..]

Eens, Miami zonder auto = al helemaal
Eind mei zit ik eerst vier dagen in New York, daarna vliegen we naar Miami, dan hebben we drie overnachtingen en dan krijgen we nog 6 dagen een auto. Ik heb in die drie dagen nog geen auto, omdat ik niet verwacht te gaan sightsee-en, maar een beetje aan het strand te gaan liggen. Maar daarna gaan we echt wel van die auto genieten.
I got soul, but I'm not a soldier
  zaterdag 5 april 2008 @ 21:53:14 #171
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_57857235
quote:
Op zaterdag 5 april 2008 18:56 schreef ThatsMeThatsRight het volgende:
maar een beetje aan het strand te gaan liggen. Maar daarna gaan we echt wel van die auto genieten.
3 dagen strand in Miami Beach lijkt me wat veel, mooi strand hoor, groot, schoon etc. maar 3 dagen? Je weet dat het er behoorlijk waait? Vandaag naar het strand in Naples geweest, echt een verademing met Miami, wel veel drukker overigens maar echt geweldig mooi. Met een beetje mazzel (en die hadden we vandaag) zie je ook geregeld dolfijnen. Ook behoorlijk winderig maar wat ik zo half heb opgepikt van channel 7 is dat redelijk normaal.

Op zich wel apart om te zien dat in beide steden er verder niks maar dan ook niks aan het strand is, tijdje bakken, even wat drinken en weer gaan liggen is er niet bij. Toch niks voor ons maar het viel me op dat er niks nada aan strandtentjes is, er is strand, zee, een lifeguard en that's it.

Miami Beach gezien vanaf de pier 3-4-3008 @ 10:00



Naples Beach gezien vanaf de pier 5-4-2008 @ 10:00



[ Bericht 5% gewijzigd door hollander172 op 05-04-2008 22:00:39 ]
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
  zondag 6 april 2008 @ 11:23:40 #172
47513 StrikerZeljko
Hala Madrid!
pi_57865208
Even een niet Miami-specifieke/Florida vraag..
Hoe zit dat met huisjes aan het strand, "beach cabines" iemand ervaring met het huren van die dingen?
Is het een beetje aangenaam, hoe zit het met de beschikbaarheid en aan wat voor prices moet je dan denken?
Lijkt me wel geinig voor de vakantie namelijk!
Op zaterdag 10 juli 2010 13:47 schreef Guus_Geluk:
"Eindhoven, dat is de voetbalhoofdstad van Nederland"
Op woensdag 28 juli 2010 20:06 schreef heywoodu:
"En anders zal ik die Guus eens even vingeren, van achteren, met een stoelpoot.."
  dinsdag 8 april 2008 @ 15:39:20 #173
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_57911831
Ook maar even offtopic dan, weet iemand nog een aardig radiostation in de Tampa bay area? Wordt anders echt cd'tjes branden want ondanks dat ze spreken over "the best variety" hoor je bijna overal elk uur hetzelfde blok voorbij komen. Wel grappig overigens dat ze woorden als "ass" en " booze" nog steeds wegdrukken, het zal de tere kinderzieltjes toch kunnen beschadigen.
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
  dinsdag 8 april 2008 @ 16:04:28 #174
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_57912448
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 15:39 schreef hollander172 het volgende:
Wel grappig overigens dat ze woorden als "ass" en " booze" nog steeds wegdrukken, het zal de tere kinderzieltjes toch kunnen beschadigen.
Wij hebben toen gewoon lekker zo'n golden oldie country zender opgezet, dat is ook wel eens lachen en geeft je echt het gevoel dat je lekker aan het touren bent!
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
  vrijdag 11 april 2008 @ 23:27:48 #175
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_57993703
Wat wij aan hadden staan was 102 Jamz op 102FM natuurlijk... lekkere hiphop en R&B. Echt veel lekkere nr's aan overgehouden die we allemaal netjes gedownload hebben, hier komen ze toch nooit uit in de winkel....

Misschien is die in Tampa nog wel te ontvangen, in Orlando ging het perfect en heb het nog een redelijk eind richting Miami kunnen horen. Denk wel dat het halverwege niet meer te ontvangen was, erg jammer want we vonden zo snel niet even een andere lekkere zender. Maargoed, Tampa ligt op anderhalf of 2 uur rijden ofzo? Wie weet..... www.102jamz.com
  vrijdag 11 april 2008 @ 23:41:07 #176
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_57994014
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 15:39 schreef hollander172 het volgende:
Ook maar even offtopic dan, weet iemand nog een aardig radiostation in de Tampa bay area? Wordt anders echt cd'tjes branden want ondanks dat ze spreken over "the best variety" hoor je bijna overal elk uur hetzelfde blok voorbij komen. Wel grappig overigens dat ze woorden als "ass" en " booze" nog steeds wegdrukken, het zal de tere kinderzieltjes toch kunnen beschadigen.
http://www.ontheradio.net/metro/Tampa_FL.aspx
Ik ben inmiddels overleden
  zaterdag 12 april 2008 @ 04:45:56 #177
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_57996991
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 23:27 schreef JK het volgende:
Wat wij aan hadden staan was 102 Jamz op 102FM natuurlijk... lekkere hiphop en R&B. Echt veel lekkere nr's aan overgehouden die we allemaal netjes gedownload hebben, hier komen ze toch nooit uit in de winkel....

Misschien is die in Tampa nog wel te ontvangen, in Orlando ging het perfect en heb het nog een redelijk eind richting Miami kunnen horen. Denk wel dat het halverwege niet meer te ontvangen was, erg jammer want we vonden zo snel niet even een andere lekkere zender. Maargoed, Tampa ligt op anderhalf of 2 uur rijden ofzo? Wie weet..... www.102jamz.com
We hadden hem al "ontdekt". Ondanks dat het niet echt onze smaak is is het hier de beste optie, we zitten nu overigens in Winter Garden bij Orlando.

Vanavond naar Orlando Magic VS Minnesota Timberwolves geweest, verliest Magic gewoon met 1 punt verschil. Overigens wel ontzettend gaaf om die hele kermis rondom de wedstrijd te zien en wat een verademing met europese "wedstrijden", geen ME, geen politie te paard, geen relletjes, iedereen gaat gewoon gedisciplineerd naar buiten en heel rustigjes aan naar huis.
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
  zaterdag 12 april 2008 @ 19:59:21 #178
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_58008848
Wintergarden, dat ligt in de buurt ja
Ja hier is het altijd rellen he.. vinden ze leuk. Maar ik vond 102 Jamz wel een lekkere zender, maar je moet er van houden. Of gewoon wat cd's kopen bij de Walmart voor weinig?
  zondag 13 april 2008 @ 00:51:09 #179
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_58014381
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 19:59 schreef JK het volgende:
Wintergarden, dat ligt in de buurt ja
Ja hier is het altijd rellen he.. vinden ze leuk. Maar ik vond 102 Jamz wel een lekkere zender, maar je moet er van houden. Of gewoon wat cd's kopen bij de Walmart voor weinig?
Wel grappig om te zien, Amway Arena stroomt leeg na een nederlaag en het enige wat je bij de mensen ziet zijn een beetje bedrukte gezichten meer niet. Het enige wat er loopt om de boel onder controle te houden zijn een handje vol parkeer pikkies en big mama's die je de goede weg op dirigeren. Dunno, raar gezicht om te zien dat je hier blijkbaar gewoon met je zoontje of dochtertje naar een wedstrijd kan gaan zonder bang te hoeven zijn voor geweld, spreekkoren etc. Hell, achter ons zat zelfs een behoorlijk luidruchtige Timberwolves fan en naast ons hardcore Magic aanhangers en er is zelfs geen verkeerd woord gevallen. Op de court stonden ook maar 4 gasten security, 2 aan de ene kant en 2 aan de andere kant. De spelers zelf kon je in principe aanraken als je er langs liep zo weinig ruimte zat er tussen de spelersbank en het gangpad.. De cheerleaders zaten ook gewoon tussen het publiek, niks geen bunkers zoals wij die kennen voor de spelers en aanhang.

We wisselen nu een beetje af tussen Jamz en Mix105.2. Cd'tjes wordt ook lastig, ik hou van trance/techno/etc. en mijn vriendin van de wat hardere punk enzo. Niet iets wat je bij een Walmart tegenkomt.
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
  zondag 13 april 2008 @ 10:18:05 #180
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_58017012
Ja maar ik vind de vergelijking tussen basketball en voetbal een beetje verkeerd. Net of er in NL rellen zijn bij basketball, hockey en dat soort sporten.
Voetbal is van een ander kaliber, is meer een mannensport dan een familiesport, en daar komt (helaas) meer emotie bij kijken... Grappige is dat ze dit in Amerika niet helemaal begrijpen.
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
  zondag 13 april 2008 @ 16:21:06 #181
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_58021899
quote:
Op zondag 13 april 2008 10:18 schreef Public_NME het volgende:
Ja maar ik vind de vergelijking tussen basketball en voetbal een beetje verkeerd. Net of er in NL rellen zijn bij basketball, hockey en dat soort sporten.
Voetbal is van een ander kaliber, is meer een mannensport dan een familiesport, en daar komt (helaas) meer emotie bij kijken... Grappige is dat ze dit in Amerika niet helemaal begrijpen.
Mjah basketball is 1 van de grotere sporten en wat dat betreft wel te vergelijken met voetbal. Volgens mij zie je ook geen "europees" gedrag bij honkbal, american football of ijshockey hier. Begrijpen doen ze het idd niet hier, net zoals ik enorm verwondert was dat het hier wel leuk en gezellig kan zijn. Verschil is natuurlijk wel dat ze hier met de familie gaan en naar een voetbal wedstrijd ga je met je vrienden over het algemeen.
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
  zondag 13 april 2008 @ 22:14:49 #182
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_58030719
Voetbal heeft gewoon iets unieks, het is oorlog en emotie. Dat is gewoon het grote verschil. Met alle respect, maar die sporten zijn niet vergelijkbaar. Uitsupporters en rivaliteit zijn ook niet echt een begrip in de States.

Zo en nu weer on topique..
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
  maandag 14 april 2008 @ 05:21:15 #183
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_58036273
quote:
Op zondag 13 april 2008 22:14 schreef Public_NME het volgende:
Voetbal heeft gewoon iets unieks, het is oorlog en emotie. Dat is gewoon het grote verschil. Met alle respect, maar die sporten zijn niet vergelijkbaar. Uitsupporters en rivaliteit zijn ook niet echt een begrip in de States.
Mjah we sporen gewoon niet in Europa, sport moet sportief zijn en blijven. Dat hebben ze hier prima begrepen, misschien kunnen we af en toe nog wel iets leren van amerikanen. Gewoon op zaterdagmiddag gezellig met je zoontje naar Ajax/Feijenoord/PSV/etc. gaan dat is wat ik me voorstel bij het supporten van je club. Niet het compleet afbreken van een willekeurige binnenstad ongeacht of je club nu verloren of gewonnen heeft.
quote:
Zo en nu weer on topique..
Lijkt me een goed plan en dat doen we met plaatjes. Geen Miami specifieke plaatjes overigens. (is er niet een Florida draadje ergens? )

Everglades::



Punta Gorda:



Lover's Key @ Fort Myers:

Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
pi_58073308
tvp
pi_58160382
als je een beetje rondtrekt door florida, boek je dan alles vooruit of ga je op de bonnefooi naar een stad voor een hotel/motel? is dat een beetje te doen?
I got soul, but I'm not a soldier
  zaterdag 19 april 2008 @ 19:53:15 #186
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_58164225
quote:
Op zaterdag 19 april 2008 16:30 schreef ThatsMeThatsRight het volgende:
als je een beetje rondtrekt door florida, boek je dan alles vooruit of ga je op de bonnefooi naar een stad voor een hotel/motel? is dat een beetje te doen?
Wij hadden gewoon een pakket maar een beetje rondtrekken en ter plekke een hotel regelen is volgens mij ook prima te doen, let alleen even op de feestdagen.
Er zijn overigens diverse hotel/motel ketens, is niet altijd even goed maar als het je puur om een slaapplek te doen is dan is er voor niet al teveel wel een kamer te regelen. Ook heeft vrijwel elk hotel gratis wireless internet dus als je de eerste (twee) nacht(en) boekt dan is de rest makkelijk ter plaatse op te zoeken en te boeken.

Het is niet altijd goedkoper dan vooraf boeken, voor ons scheelde het bijna niks en met een beetje pech waren we zelfs flink duurder uit geweest als we het ter plekke geregeld hadden.
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
  zaterdag 19 april 2008 @ 21:52:13 #187
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_58167045
Wij hebben op hotels geboden via priceline. Gebruikten als adviessite biddingfortravel.com; daar krijg je een indicatie van wat je ongeveer moet bieden op hotel in een bepaalde klasse en bepaalde locatie. Kortom, wij hebben daardoor gemiddeld ¤82,50 (2 pers) uitgegeven per nacht en hebben daar in vrij luxe hotels gezeten. (Mariott, Westin)
Kost wel wat meer moeite omdat het bieden niet altijd wil lukken...
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_58181008
quote:
Op zaterdag 19 april 2008 21:52 schreef Public_NME het volgende:
Wij hebben op hotels geboden via priceline. Gebruikten als adviessite biddingfortravel.com; daar krijg je een indicatie van wat je ongeveer moet bieden op hotel in een bepaalde klasse en bepaalde locatie. Kortom, wij hebben daardoor gemiddeld ¤82,50 (2 pers) uitgegeven per nacht en hebben daar in vrij luxe hotels gezeten. (Mariott, Westin)
Kost wel wat meer moeite omdat het bieden niet altijd wil lukken...
hoe ver van te voren kan je op een kamer bieden dan? Ik zit een beetje op die site te kijken, maar volgens mij zijn het allemaal fixed prices. Ik zie nergens dat je kan bieden.
I got soul, but I'm not a soldier
  zondag 20 april 2008 @ 17:46:09 #189
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_58183186
quote:
Op zondag 20 april 2008 16:20 schreef ThatsMeThatsRight het volgende:

[..]

hoe ver van te voren kan je op een kamer bieden dan? Ik zit een beetje op die site te kijken, maar volgens mij zijn het allemaal fixed prices. Ik zie nergens dat je kan bieden.
Op de openingspagina staat 'Name your own price', daar kan je bieden... Voor verdere instructies zie biddingfortravel. Is een handige tool, maar het kost wel wat tijd om het te regelen.
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_59162012
Geboekt, 2 weken Miami in Juli! Heb er zin in . Met British Airways naar Londen (HR), dan met American Airlines naar Miami! =) (tvp)
  vrijdag 6 juni 2008 @ 08:22:11 #191
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_59163367
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 02:48 schreef fanta_fanta_light het volgende:
Geboekt, 2 weken Miami in Juli! Heb er zin in . Met British Airways naar Londen (HR), dan met American Airlines naar Miami! =) (tvp)
Ik wil ook , nog 5 maanden wachten.
Blijf je alleen in Miami of heb je ook een auto gehuurd ?
Ik ben inmiddels overleden
pi_59192326
Nog geen auto'tje gehuurd, gaan we daar pas doen. En daarna nog een weekje NY \o/
  zaterdag 7 juni 2008 @ 17:53:23 #193
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_59197808
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 09:29 schreef fanta_fanta_light het volgende:
Nog geen auto'tje gehuurd, gaan we daar pas doen. En daarna nog een weekje NY \o/
Kan je beter vanuit Nederland doen die auto huren
Ik ben inmiddels overleden
  zaterdag 7 juni 2008 @ 20:01:22 #194
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_59201090
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 17:53 schreef Enchanter het volgende:

[..]

Kan je beter vanuit Nederland doen die auto huren
Idd, aan de balie is het stukken duurder en ben je afhankelijk van de modellen die ze in het wagenpark hebben staan. Via carbookers had ik echt een topdeal via Budget in Januari.
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_59210792
Hmm, wil ook weer terug, Alleen heb een hekel aan vliegen Heb al gekeken naar bootovertochten maar die duren allemaal 6 dagen
pi_59215403
Hmm...bedankt voor de tip. Straks maar ff rondgooglen
  zondag 8 juni 2008 @ 13:07:06 #197
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_59215606
quote:
Op zondag 8 juni 2008 12:59 schreef fanta_fanta_light het volgende:
Hmm...bedankt voor de tip. Straks maar ff rondgooglen

Ik huur m'n auto altijd bij www.americanestates.nl
Ik ben inmiddels overleden
  zondag 8 juni 2008 @ 16:59:57 #198
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_59222288
quote:
Op zondag 8 juni 2008 13:07 schreef Enchanter het volgende:

[..]

Ik huur m'n auto altijd bij www.americanestates.nl
Hij is nog wel iets duurder dan ebookers. Zat net even te kijken en het kost nog steeds geen drol eigenlijk... (op die site van jou ook niet)
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_59235304
quote:
Op zondag 8 juni 2008 13:07 schreef Enchanter het volgende:

[..]

Ik huur m'n auto altijd bij www.americanestates.nl
Wij huurden 'm bij Alamo .
Pretentieus geneuzel.
  maandag 9 juni 2008 @ 15:35:58 #200
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_59248755
quote:
Op zondag 8 juni 2008 23:47 schreef roooosje het volgende:

[..]

Wij huurden 'm bij Alamo .
Via een tussenpersoon kan het nog wel eens goedkoper zijn dan bij direct bij de verhuurder zelf.
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
  maandag 9 juni 2008 @ 18:35:15 #201
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_59253395
quote:
Op maandag 9 juni 2008 15:35 schreef Public_NME het volgende:

[..]

Via een tussenpersoon kan het nog wel eens goedkoper zijn dan bij direct bij de verhuurder zelf.
Is bijna altijd goedkoper , omdat zij veel groter inkopen.
Heb 2 jaar geleden , geprobeerd bij Herts rechtstreeks te boeken , via AE was een stuk goedkoper
Ik ben inmiddels overleden
  vrijdag 20 juni 2008 @ 23:00:48 #202
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_59563972
Over een paar maanden ga ik weer naar Florida en Miami, Key West, Orlando...
  vrijdag 20 juni 2008 @ 23:52:52 #203
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_59566934
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 23:00 schreef JK het volgende:
Over een paar maanden ga ik weer naar Florida en Miami, Key West, Orlando...


Wanneer ga je , waar heb je geboekt , wat ga je allemaal doen ?

Ik ben inmiddels overleden
pi_59610991
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 23:00 schreef JK het volgende:
Over een paar maanden ga ik weer naar Florida en Miami, Key West, Orlando...
Ik wil ook

Wanneer ga je enzo idd??

  zondag 22 juni 2008 @ 21:55:29 #205
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_59612087
Wij gaan binnen nu en 2 weken boeken

Planning

Amsterdam =====> New York met Delta airlines
5 dagen New York
New York ======> Orlando met Delta airlines
4 of 5 dagen Orlando
Orlando =====> Ft. Lauderdale
2 dagen Ft. Lauderdale
Ft. Lauderdale =====> Miami

In Miami stappen we op het cruiseschip voor een 7 daagse cruise langs Cozumel (Mexico) , Cayman eilanden en Ocho RIos (Jamaica)
Als we terug zijn , blijven we nog een dag of 4 in Miami
Dan weer terug naar Orlando , daar blijven we dan nog een dag of 4 en dan weer terug naar huis


Heb er zin an
Ik ben inmiddels overleden
pi_59612921
Klinkt goed

Veel plezier
  dinsdag 24 juni 2008 @ 07:54:14 #207
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_59643666
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 23:00 schreef JK het volgende:
Over een paar maanden ga ik weer naar Florida en Miami, Key West, Orlando...
Ik ook

3 nachten Miami
3 nachten Key West
3 nachten Fort Lauderdale
3 nachten Daytona Beach
7 nachten Orlando

We gaan iig. de volgende dingen doen:
- met watervliegtuigje naar Dry Tortugas, vanaf Key West:
http://www.seaplanesofkeywest.com/
- Rondjes meerijden op het Daytona circuit:
http://www.daytona500experience.com/
- Cape Canaveral:
http://www.kennedyspacecenter.com/
Zwemmen met dolfijnen:
http://discoverycove.com/
Haters everywhere but I don't really care.
  dinsdag 24 juni 2008 @ 16:39:54 #208
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_59654980
Wat ook erg leuk schijnt te zijn is snorkelen met manatees in Crystal River. Kwam een vrouw tegen en die was helemaal enthousiast. (google maar even voor operators)
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_59659451
quote:
Op zondag 22 juni 2008 21:55 schreef Enchanter het volgende:
Wij gaan binnen nu en 2 weken boeken

Planning

Amsterdam =====> New York met Delta airlines
5 dagen New York
New York ======> Orlando met Delta airlines
4 of 5 dagen Orlando
Orlando =====> Ft. Lauderdale
2 dagen Ft. Lauderdale
Ft. Lauderdale =====> Miami

In Miami stappen we op het cruiseschip voor een 7 daagse cruise langs Cozumel (Mexico) , Cayman eilanden en Ocho RIos (Jamaica)
Als we terug zijn , blijven we nog een dag of 4 in Miami
Dan weer terug naar Orlando , daar blijven we dan nog een dag of 4 en dan weer terug naar huis


Heb er zin an
Wow!!!

Wanneer gaan jullie?
pi_59659831
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 07:54 schreef matthijst het volgende:

[..]

Ik ook

3 nachten Miami
3 nachten Key West
3 nachten Fort Lauderdale
3 nachten Daytona Beach
7 nachten Orlando

We gaan iig. de volgende dingen doen:
- met watervliegtuigje naar Dry Tortugas, vanaf Key West:
http://www.seaplanesofkeywest.com/
- Rondjes meerijden op het Daytona circuit:
http://www.daytona500experience.com/
- Cape Canaveral:
http://www.kennedyspacecenter.com/
Zwemmen met dolfijnen:
http://discoverycove.com/
Zoiets lijkt me ook wel lachen

Beetje tussen de kroko's heen jassen
  dinsdag 24 juni 2008 @ 21:36:26 #211
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_59661466
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 20:27 schreef sassa het volgende:

[..]

Wow!!!

Wanneer gaan jullie?

Als alles meezit op 6 november , zit op de offerte van de cruisemaatschappij te wachten , die willen mij een compleet aanbod doen ,incl. auotohuur en vliegtickets.
Zehheben me iig wel heel goed aanbod gedaan voor de cruise
Ik ben inmiddels overleden
  woensdag 25 juni 2008 @ 11:16:38 #212
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_59671496
quote:
Op zondag 22 juni 2008 21:15 schreef sassa het volgende:

[..]

Ik wil ook

Wanneer ga je enzo idd??

September, nog wel lang wachten hoor
Plan was de westkust te doen in 3 a 4 weken, maar net bij een nieuwe baas begonnen toen ik al eerder dit jaar in Amerika zat, dus mn vrije dagen raken op. Dus dan maar 14 nachten Florida.. 10 nachten Kissimmee en 4 nachten Miami Bitch En de rest van het jaar op een houtje bijten wat betreft vrij nemen.

Dit keer gaan alleen mn broer en z'n vriendin ook mee, 2 huur auto's en dan kopen we daar bij de Walmart wel prepaid cellulars (serieus maar een paar dollar) om elkaar op te hoogte te houden als we elkaar kwijt zijn of hij een dagje NASA doet en wij ergens anders zijn. Goedkoper dan onze NL GSM's gebruiken.

We willen ook nog vanuit Miami een dagje Key West doen, maar dat is al 4 uur rijden heen, 4 uur terug... voordeel; we gaan met z'n 4en, dus iedereen kan rijden. Scheelt weer.

In elk geval deze keer niet dezelfde dingen doe als vorige keer...
Dus qua pretparken deze keer Epcot, Busch Gardens en MGM. Daarnaast wel weer een helikoptervlucht en stappen in Miami. Plannen zijn allemaal al zo'n beetje gemaakt. Nu dus weer wachten... wachten en wachten. Verschrikkelijk!!!!!!
Maar als we er eenmaal zijn....


Ohja, er werd nog gevraagd waar ik heb geboekt; Bij USA Funvacations.. waar anders?

[ Bericht 2% gewijzigd door JK op 25-06-2008 11:23:42 ]
  woensdag 25 juni 2008 @ 11:18:44 #213
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_59671560
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 20:41 schreef WooZ het volgende:

[..]

Zoiets lijkt me ook wel lachen

Beetje tussen de kroko's heen jassen
Boggy Creek. Ben ik geweest, erg leuk ja. Helaas maar 2 aligators gezien, eentje heel dicht bij de boot. Je moet echt wel zo'n oorbeschermer op doen want damn wat een teringherrie, die boten varen zonder demper!! Ik ga dat trouwens ook weer doen, dat is gewoon gaaf en goedkoop en op een warme dag lekker fris!
pi_59681503
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 11:16 schreef JK het volgende:

[..]

September, nog wel lang wachten hoor
Plan was de westkust te doen in 3 a 4 weken, maar net bij een nieuwe baas begonnen toen ik al eerder dit jaar in Amerika zat, dus mn vrije dagen raken op. Dus dan maar 14 nachten Florida.. 10 nachten Kissimmee en 4 nachten Miami Bitch En de rest van het jaar op een houtje bijten wat betreft vrij nemen.

Dit keer gaan alleen mn broer en z'n vriendin ook mee, 2 huur auto's en dan kopen we daar bij de Walmart wel prepaid cellulars (serieus maar een paar dollar) om elkaar op te hoogte te houden als we elkaar kwijt zijn of hij een dagje NASA doet en wij ergens anders zijn. Goedkoper dan onze NL GSM's gebruiken.

We willen ook nog vanuit Miami een dagje Key West doen, maar dat is al 4 uur rijden heen, 4 uur terug... voordeel; we gaan met z'n 4en, dus iedereen kan rijden. Scheelt weer.

In elk geval deze keer niet dezelfde dingen doe als vorige keer...
Dus qua pretparken deze keer Epcot, Busch Gardens en MGM. Daarnaast wel weer een helikoptervlucht en stappen in Miami. Plannen zijn allemaal al zo'n beetje gemaakt. Nu dus weer wachten... wachten en wachten. Verschrikkelijk!!!!!!
Maar als we er eenmaal zijn....


Ohja, er werd nog gevraagd waar ik heb geboekt; Bij USA Funvacations.. waar anders?

September! Dat is al snel gek! Van je weinige vrije dagen had je al eens verteld ja Maar toch ff lekker weer 14 dagen daarheen terwijl je er al bent geweest dit jaar

Ik zou wel proberen naar Key west te gaan. Die rit erheen is echt onwijs mooi! Echt de moeite waard. En Key West zelf is natuurlijk ook wel lachen Waarom boek je daar niet 1 nachtje ofzo? Heb je net wat meer tijd, kan je wat relaxter doen
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 21:36 schreef Enchanter het volgende:

[..]

Als alles meezit op 6 november , zit op de offerte van de cruisemaatschappij te wachten , die willen mij een compleet aanbod doen ,incl. auotohuur en vliegtickets.
Zehheben me iig wel heel goed aanbod gedaan voor de cruise
Leuk man!! Veel foto's maken he! En posten Zo'n cruise wil ik ook nog eens doen. Ik wilde eigenlijk de bahamas doen, maar die jij hier post klinkt ook zeer fijn
  woensdag 25 juni 2008 @ 17:58:03 #215
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_59681829
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 17:43 schreef sassa het volgende:

[..]

September! Dat is al snel gek! Van je weinige vrije dagen had je al eens verteld ja Maar toch ff lekker weer 14 dagen daarheen terwijl je er al bent geweest dit jaar

Ik zou wel proberen naar Key west te gaan. Die rit erheen is echt onwijs mooi! Echt de moeite waard. En Key West zelf is natuurlijk ook wel lachen Waarom boek je daar niet 1 nachtje ofzo? Heb je net wat meer tijd, kan je wat relaxter doen
[..]

Leuk man!! Veel foto's maken he! En posten Zo'n cruise wil ik ook nog eens doen. Ik wilde eigenlijk de bahamas doen, maar die jij hier post klinkt ook zeer fijn
Bahamas cruise heb ik 2 jaar geleden gedaan , erg goed bevallen.
Bahama's zijn erg mooi , maar je moet je er niet te veel bij voorstellen , het Atlantis hotel zag er wel erg indrukwekkend uit
Ik ben inmiddels overleden
pi_59682616
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 17:58 schreef Enchanter het volgende:

[..]

Bahamas cruise heb ik 2 jaar geleden gedaan , erg goed bevallen.
Bahama's zijn erg mooi , maar je moet je er niet te veel bij voorstellen , het Atlantis hotel zag er wel erg indrukwekkend uit
Ach ja... Het is gewoon zo'n droom. Komt ooit nog wel uit
  woensdag 25 juni 2008 @ 19:41:24 #217
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_59684117
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 11:18 schreef JK het volgende:

[..]

Boggy Creek. Ben ik geweest, erg leuk ja. Helaas maar 2 aligators gezien, eentje heel dicht bij de boot.
Moet je even gaan fietsen bij Shark Valley, daar zie je er echt superveel! Niet normaal. Wat betreft de Everglades, de Anhinga Trail geeft je in 1x alles wat er te vinden is. Echt leuk was dat! (we hebben trouwens ook nog een anhinga gekopt met de huurauto, maar dat terzijde )
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
  woensdag 25 juni 2008 @ 19:48:16 #218
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_59684303
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 18:37 schreef sassa het volgende:

[..]

Ach ja... Het is gewoon zo'n droom. Komt ooit nog wel uit
Droom, cruisen is IMHO erg goedkoop.
Ik was voor de cruise (naar de Bahama's) , incl havengeld , fooien , eten en drinken (geen alcohol) een hut met uitzicht op zee. ¤. 387,00 p/p kwijt.
En je kan nog eens heel goedkoop taxfree shoppen op dat schip.
Ik kocht 4 flessen Bacardi á 1 liter voor $ 39,95 en het waren ook nog eens niet de meest standaard Bacardi's , ik had Bacardi Gold (niet echt apart) , Bacardi Big Apple (hier ook gewoon te krijgen) , Baccardi GrandMelon en Baccardi O (Sinaasappelsmaak). Ze hadden nog wel meer aparte dingen daar aan boord.
Dus mijn advies , ga je naar Florida , pik een cruisje mee
Ik ben inmiddels overleden
pi_59688561
Wat is het best vliegen op Florida vanaf Amsterdam. Ik ben zelf eerst een paar dagen in NY geweest dus ik ging via NY. Ik ben zeker van plan nog eens naar Miami/Florida te gaan. Maar vlieg je dan het best rechtstreeks met bv Martinair of toch via Atlanta of NY?


Ik heb nog een dag of zes rondgereden door Florida, maar alles lijkt op een gegeven moment op elkaar. Ik bedoel, buiten Miami, hebben de stadjes niet echt een centrum. Het meeste "vertier" zit toch net buiten de stad. Winkeltjes etc. Ik ben bijvoorbeeld in Cocoa Beach geweest, maar buiten een huge ass surfshop (Ron Jon) is er niet veel. Wel de gebruikelijke Burger King/Waffle House/Wendy's/Starbucks/Taco Bell/Holliday Inn/Wallmart/K-mart/GamesStop etc.
I got soul, but I'm not a soldier
  woensdag 25 juni 2008 @ 22:07:26 #220
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_59689270
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 21:53 schreef ThatsMeThatsRight het volgende:
Wat is het best vliegen op Florida vanaf Amsterdam. Ik ben zelf eerst een paar dagen in NY geweest dus ik ging via NY. Ik ben zeker van plan nog eens naar Miami/Florida te gaan. Maar vlieg je dan het best rechtstreeks met bv Martinair of toch via Atlanta of NY?


Ik heb nog een dag of zes rondgereden door Florida, maar alles lijkt op een gegeven moment op elkaar. Ik bedoel, buiten Miami, hebben de stadjes niet echt een centrum. Het meeste "vertier" zit toch net buiten de stad. Winkeltjes etc. Ik ben bijvoorbeeld in Cocoa Beach geweest, maar buiten een huge ass surfshop (Ron Jon) is er niet veel. Wel de gebruikelijke Burger King/Waffle House/Wendy's/Starbucks/Taco Bell/Holliday Inn/Wallmart/K-mart/GamesStop etc.

Vroeger vloog Martinair rechtstreeks op Orlando , volgens mij nu alleen nog maar rechtstreeks op Miami
Tja , je kan Florida niet echt met New York vergelijken denk ik , maar Florida is meer dan Orlando en Miami.
De westkust (Clearwater beach etc) de Keys zijn erg keuk.
Ik ben inmiddels overleden
  woensdag 25 juni 2008 @ 22:11:11 #221
36326 Freezor
Cold as stone
pi_59689437
Tvptje, ik ben in september vier dagen in Miami te vinden
Something for your mind, your body and your soul.
pi_59700403
Ik ga in oktober voor 6 maanden naar Walt Disney World. Daar werken en een studie volgen aan de Rosen College in Central Florida.

Maar waar zou ik nou het beste een ticket kunnen kopen? Gewoon via cheaptickets.nl/vliegwinkel.nl of???
  donderdag 26 juni 2008 @ 13:08:14 #223
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_59703127
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 11:25 schreef colorito86 het volgende:
Ik ga in oktober voor 6 maanden naar Walt Disney World. Daar werken en een studie volgen aan de Rosen College in Central Florida.

Maar waar zou ik nou het beste een ticket kunnen kopen? Gewoon via cheaptickets.nl/vliegwinkel.nl of???
supersaver.nl

Ik vond US airways via Philadelphia oké en de prijs was zéér oké. Overstap is ook makkelijk te doen.
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_59704224
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 21:53 schreef ThatsMeThatsRight het volgende:
Wat is het best vliegen op Florida vanaf Amsterdam. Ik ben zelf eerst een paar dagen in NY geweest dus ik ging via NY. Ik ben zeker van plan nog eens naar Miami/Florida te gaan. Maar vlieg je dan het best rechtstreeks met bv Martinair of toch via Atlanta of NY?


Ik heb nog een dag of zes rondgereden door Florida, maar alles lijkt op een gegeven moment op elkaar. Ik bedoel, buiten Miami, hebben de stadjes niet echt een centrum. Het meeste "vertier" zit toch net buiten de stad. Winkeltjes etc. Ik ben bijvoorbeeld in Cocoa Beach geweest, maar buiten een huge ass surfshop (Ron Jon) is er niet veel. Wel de gebruikelijke Burger King/Waffle House/Wendy's/Starbucks/Taco Bell/Holliday Inn/Wallmart/K-mart/GamesStop etc.
Nou, ben 2 jaar geleden met Martinair geweest Wat een bende, slecht eten, klein lullig vliegtuig, geen beenruimte en geeneens een eigen scherm om films te checken.
pi_59706665
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 13:08 schreef Public_NME het volgende:

[..]

supersaver.nl

Ik vond US airways via Philadelphia oké en de prijs was zéér oké. Overstap is ook makkelijk te doen.
Ah thanks. Ga gelijk even kijken.
  donderdag 26 juni 2008 @ 21:51:49 #226
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_59716520
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 17:43 schreef sassa het volgende:

[..]

September! Dat is al snel gek! Van je weinige vrije dagen had je al eens verteld ja Maar toch ff lekker weer 14 dagen daarheen terwijl je er al bent geweest dit jaar

Ik zou wel proberen naar Key west te gaan. Die rit erheen is echt onwijs mooi! Echt de moeite waard. En Key West zelf is natuurlijk ook wel lachen Waarom boek je daar niet 1 nachtje ofzo? Heb je net wat meer tijd, kan je wat relaxter doen
[..]
We hebben geloof ik in april ofzo geboekt, dus ik vind het gewoon lang wachten... elke dag denk ik er wel aan en dan duurt het gewoon extreeeeeeeeeeem lang. Misschien ook wel omdat ik er al ben geweest en weet hoe het daar is. En het weer was zo verschrikkelijk lekker in februari/maart... zo warm is het hier nog niet geweest dit jaar

Ik heb al een wijziging gedaan in mn hotel in Miami Beach, ik ga niet nog een nacht apart doen in Key West... we doen het zo; omdat mn broer mee gaat, pakken we die dag gewoon 1 auto en dan rijd ik wel heen of terug... en hij ook zo... dan gaan we gewoon om 8u weg ofzo en 's avonds na het eten weer terug rijden.. de meiden willen duiken ofzo, ik zie nog wel.. misschien met een jetski om het eiland heen. Er is een Nederlander die daar jetski's verhuurt.

En dan eens zien of we volgend jaar richting westkust kunnen. De ticketprijzen worden ook steeds hoger. In elk geval in Miami ook es kijken op het werk van die vriendin van ons.... in de nudie bar Wel op een avond als zij werkt hahaha
pi_59725563
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 19:48 schreef Enchanter het volgende:

[..]

Droom, cruisen is IMHO erg goedkoop.
Ik was voor de cruise (naar de Bahama's) , incl havengeld , fooien , eten en drinken (geen alcohol) een hut met uitzicht op zee. ¤. 387,00 p/p kwijt.
En je kan nog eens heel goedkoop taxfree shoppen op dat schip.
Ik kocht 4 flessen Bacardi á 1 liter voor $ 39,95 en het waren ook nog eens niet de meest standaard Bacardi's , ik had Bacardi Gold (niet echt apart) , Bacardi Big Apple (hier ook gewoon te krijgen) , Baccardi GrandMelon en Baccardi O (Sinaasappelsmaak). Ze hadden nog wel meer aparte dingen daar aan boord.
Dus mijn advies , ga je naar Florida , pik een cruisje mee
Klopt, maar het komt wel een volgende keer als we daarheen gaan. Je kan helaas niet alles in een kleine 3 weken proppen
pi_59725631
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 21:51 schreef JK het volgende:

[..]

We hebben geloof ik in april ofzo geboekt, dus ik vind het gewoon lang wachten... elke dag denk ik er wel aan en dan duurt het gewoon extreeeeeeeeeeem lang. Misschien ook wel omdat ik er al ben geweest en weet hoe het daar is. En het weer was zo verschrikkelijk lekker in februari/maart... zo warm is het hier nog niet geweest dit jaar

Ik heb al een wijziging gedaan in mn hotel in Miami Beach, ik ga niet nog een nacht apart doen in Key West... we doen het zo; omdat mn broer mee gaat, pakken we die dag gewoon 1 auto en dan rijd ik wel heen of terug... en hij ook zo... dan gaan we gewoon om 8u weg ofzo en 's avonds na het eten weer terug rijden.. de meiden willen duiken ofzo, ik zie nog wel.. misschien met een jetski om het eiland heen. Er is een Nederlander die daar jetski's verhuurt.

En dan eens zien of we volgend jaar richting westkust kunnen. De ticketprijzen worden ook steeds hoger. In elk geval in Miami ook es kijken op het werk van die vriendin van ons.... in de nudie bar Wel op een avond als zij werkt hahaha
Maar je wachten wordt beloond

Najah leuk! Veel fotos maken weer he!
  vrijdag 27 juni 2008 @ 12:53:45 #229
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_59729541
Ik geloof dat de vriendin van mn broer een 4gb of 8gb kaartje heeft gekocht voor haar fototoestel, dus ik hoef nix te maken

Zit nog te twijfelen om wel of niet de videocamera mee te nemen... vorige keer dus wel gedaan..dvdtje van 50 minuten van gemaakt ofzo. Ach, anders ligt ie toch te verstoffen, ik neem 'm wel weer mee
pi_59906820
tvp: nog maar 1 nachtje slapen en dan zit in in Miami =)
  woensdag 9 juli 2008 @ 10:57:48 #231
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_59990959
Je zit er dus al! Lekker Hoop dat het niet teveel waait met Bertha, maar die komt toch niet in de buurt.
  woensdag 9 juli 2008 @ 11:03:58 #232
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_59991048
Lijkt me echt verschrikkelijk om er rond deze tijd te zijn eigenlijk...
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_60027877
het schijnt super vochtig klam en bewolkt te zijn rond deze tijd
I got soul, but I'm not a soldier
  donderdag 10 juli 2008 @ 23:18:29 #234
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_60031335
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 20:54 schreef ThatsMeThatsRight het volgende:
het schijnt super vochtig klam en bewolkt te zijn rond deze tijd
Vochtig , heet en veel regen en erg druk in de parken

En ik heb gister geboekt

6 november vertrekken we
Ik ben inmiddels overleden
  vrijdag 11 juli 2008 @ 11:42:08 #235
16149 -Sum-
opsodeflikkermietertieven!!
pi_60037943
hier ook even een tvp, ik zit er de eerste 2 weken van december, ticket is geregeld nu nog goedkope hotel/hotels, dus alle tips zijn welkom
pi_60039352
quote:
Op zondag 22 juni 2008 21:55 schreef Enchanter het volgende:
Wij gaan binnen nu en 2 weken boeken

Planning

Amsterdam =====> New York met Delta airlines
5 dagen New York
New York ======> Orlando met Delta airlines
4 of 5 dagen Orlando
Orlando =====> Ft. Lauderdale
2 dagen Ft. Lauderdale
Ft. Lauderdale =====> Miami

In Miami stappen we op het cruiseschip voor een 7 daagse cruise langs Cozumel (Mexico) , Cayman eilanden en Ocho RIos (Jamaica)
Als we terug zijn , blijven we nog een dag of 4 in Miami
Dan weer terug naar Orlando , daar blijven we dan nog een dag of 4 en dan weer terug naar huis


Heb er zin an



Even een onbeleefde vraag: wat betaal je hier nu voor? Is dit een volledig verzorgde reis of heb je al die reizen/ hotels apart geboekt?

Ik vraag het omdat mijn zus volgend jaar naar Amerika wil en dit misschien wel een goeie tip is
MaarVoorEenToverspreukVanKwaliteitBenJeZomaar1000GuldenKwijt
EnNaarEenBeetjeToverboekBenJeTochWel50JaarOpZoek
EnDeHeleCursusTovenaarDuurt125Jaar-DatBrengtieAllemaalNietOp-IkDenkDattieVoorTBeginAlStopt
ZelfsDeOmaVanZijnOmaHadNooitEenTovenaarsdiploma
  vrijdag 11 juli 2008 @ 19:22:21 #237
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_60047274
Ff zonder de hotels , die boek ik liever zelf ivm lage dollar koers.
maar voor de reis/vlucht , cruise , autohuur (incl meest uitgebreide verzekering).

¤. 1499,00 per persoon

Daarbij moet je rekening houden dat de cruise incl. alles is d.w.z. eten (ook de 5 sterren restaurants , dus niet alleen de zelf opschepvreetschuren waar al die dikke Amerikanen eten), drinken (geen alcohol) , hut met balkon , ontbijt op bed (het wordt voorje deur gezet (verse croissants en verse jus ).

We hadden zelf al een doorlopende reis en annuleringsverzekering , dus die hebben we niet afgesloten
Ik ben inmiddels overleden
pi_60054834
Ben nu sinds maandag in Miami Floridaaaa! =D En 'tis hier WARM! Pfff...! Heb nu best al wat gezien Als je vanaf Miami Airport, downtown binnenrijdt, wow..echt mooi is dat! Mooie grote gebouwen die je dan ziet als je op die innerstate rijdt! Ocean Drive (mooie auto's ) was wel gezellig. Lekker gegeten daar bij restaurant Milano. StarIsland wel leuk (met de boot!). Ook de 'Malls' zijn wel leuk. Aventura Mall is best groot, met Macy's en Bloomingdale. Ziet er allemaal goed uit, echt anders dan in Nederland. En Ball Harbour ook wel mooi, maar wel duur! Voor de rest vind ik het allemaal niet echt duur, voordeel van de dollar.

Verder ligt m'n hotel in Miami North. 20 min. vanaf Fort Lauderdale, wat echt lekker rustig was! Ben ook door Hollywood gereden, zocht na dat indianen reservaat..maar vond 't niet echt veel voorstellen . 'k vertrek morgen voor een klein weekje naar New York. Dan weer terug naar Miami. Wil dan de Keys nog bezoeken! En wie weet wat nog meer

@ Public_NEM

verschrikkelijk valt wel mee hoor. Het is warm ja, maar vind 't goed uit te houden hoor. Geen regen gehad, vooruitzicht ziet er nog goed uit. Oja, orkaan Bertha komt voorlopig nog niet deze kant op. Schijnt wel Bermuda te raken, maar das toch nog een eindje van hiero. En als je een auto huurt (wat wel aan te raden is), zit er altijd wel airco in...wat een must is
  zaterdag 12 juli 2008 @ 11:13:37 #239
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_60056491
quote:
[b]Op zaterdag 12 juli 2008 02:59 schreef

@ Public_NEM

verschrikkelijk valt wel mee hoor. Het is warm ja, maar vind 't goed uit te houden hoor. Geen regen gehad, vooruitzicht ziet er nog goed uit. Oja, orkaan Bertha komt voorlopig nog niet deze kant op. Schijnt wel Bermuda te raken, maar das toch nog een eindje van hiero. En als je een auto huurt (wat wel aan te raden is), zit er altijd wel airco in...wat een must is
Mja, ik denk dat je nog niet in de Everglades bent geweest. Ik vond het in Januari al warm en benauwd Gelukkig waren er toen vrij weinig insecten, heb gehoord dat het in de zomer heel anders is...
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_60134480
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 11:13 schreef Public_NME het volgende:

[..]

Mja, ik denk dat je nog niet in de Everglades bent geweest. Ik vond het in Januari al warm en benauwd Gelukkig waren er toen vrij weinig insecten, heb gehoord dat het in de zomer heel anders is...
Nee, ben idd nog niet in de Everglades geweest. Wil er wel heen gaan, maar had ook gehoord dat je daar ook kapotgebeten wordt =P. Verder helpt de airco op je hotelkamer ook tegen insecten, want heb hier nog geen 1 vliegje ofzo gezien .

Vandaag heeft het trouwens voor het eerst sinds ik hier ben (8 dagen) geregend. En goed ook, liep 10 seconden door de regen en ben zeiknat haha. Maar 'tis nu weer droog.
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 11:54:50 #241
57235 shroomer
Tonight's the night.
pi_60757931
Ik ga morgen vliegen met het hele gezin en aanhang, 10 dagen, 3 dagen miami en 7 dagen liberty of the seas cruise

Hebben jullie nog tips voor die 3 dagen Miami? Oceans Drive gaan we sowieso en waarschijnlijk ook wel een bustour(maakt t nog uit welke?) (handiger als je met groep bent)

Is de Aventura mall de leukste om te bezoeken?

[ Bericht 1% gewijzigd door shroomer op 12-08-2008 13:14:08 ]
I like rice. Rice is great when your hungry and you want two thousand of something.
Have you heard that the bird is the word?
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 14:12:10 #242
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_60762126
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 11:54 schreef shroomer het volgende:
Ik ga morgen vliegen met het hele gezin en aanhang, 10 dagen, 3 dagen miami en 7 dagen liberty of the seas cruise

Hebben jullie nog tips voor die 3 dagen Miami? Oceans Drive gaan we sowieso en waarschijnlijk ook wel een bustour(maakt t nog uit welke?) (handiger als je met groep bent)

Is de Aventura mall de leukste om te bezoeken?
Mja, ik vond de Anhinga trail leuk. Is wel een stuk rijden... Ik vind het ook leuk om wilde dieren te zien dus tja...
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 14:20:48 #243
62913 Blik
The one and Only!
pi_60762372
Is er iets te doen op het vliegveld, heb in oktober een overstap en moet 4 uur wachten?

In de zomer kunnen er erg veel muggen zijn in de Everglades weet ik uit eigen ervaring. Een tiental jaar geleden hebben we toen een trail niet gelopen omdat we werkelijk bestookt werden met muggen op die trail. Op overige trails waren de muggen veel minder aanwezig. Uiteindelijk was mijn oom maar liefst 107 keer gestoken die dag (echt waar!!)
  woensdag 13 augustus 2008 @ 01:25:19 #244
155616 Proximo
For god, king & country
pi_60781984
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 14:20 schreef Blik het volgende:
Is er iets te doen op het vliegveld, heb in oktober een overstap en moet 4 uur wachten?

In de zomer kunnen er erg veel muggen zijn in de Everglades weet ik uit eigen ervaring. Een tiental jaar geleden hebben we toen een trail niet gelopen omdat we werkelijk bestookt werden met muggen op die trail. Op overige trails waren de muggen veel minder aanwezig. Uiteindelijk was mijn oom maar liefst 107 keer gestoken die dag (echt waar!!)
Eigen ervaring:

Nee, MIA is ronduit kut, een lelijk beige/grijs vliegveld, met bijpassende amerikaanse vloerbekleding. Gelukkig is 4 uur niet lang als je nog door customs moet
Life is visceral, rather than intellectual. And the most visceral practitioners of life are those who characterise themselves as “intellectuals”
pi_60782936
Idd, wat een graf vliegveld Paar winkeltjes en dat was het. Vies stenen hok vind ik het. Totaal geen sfeer en alles is nogal donker
  woensdag 13 augustus 2008 @ 10:17:59 #246
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_60786683
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 01:25 schreef Proximo het volgende:

[..]

Eigen ervaring:
Gelukkig is 4 uur niet lang als je nog door customs moet
Idd, de TSA is echt rammend kut daar. Zwaar onderstaffed en een rij van MIA tot Panhandle
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
  woensdag 13 augustus 2008 @ 10:26:08 #247
62913 Blik
The one and Only!
pi_60786897
hmmm, erg jammer
  woensdag 20 augustus 2008 @ 21:59:41 #248
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_60993683
Ja op Miami Airport is echt geen ene reet te beleven.... er valt echt weinig te halen of te doen.
Die rij viel wel mee, was er zo doorheen eerlijk gezegd. Maar dat was dan wel terug naar NL toe vanaf Miami via Dulles en dan richting Schiphol.
  woensdag 20 augustus 2008 @ 22:25:39 #249
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_60994432
Als ik zo die verhalen lees , ben ik blij dat ik op Orlando vlieg
Ik heb ooit wel eens gehoord dat op het dak van Miami airport een zwembad is
Ik ben inmiddels overleden
  woensdag 20 augustus 2008 @ 23:16:47 #250
62913 Blik
The one and Only!
pi_60995931
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 22:25 schreef Enchanter het volgende:
Als ik zo die verhalen lees , ben ik blij dat ik op Orlando vlieg
Ik heb ooit wel eens gehoord dat op het dak van Miami airport een zwembad is
als dat zo is, pak ik mijn zwembroek in in mijn handbagage

En in principe maakt het natuurlijk niet uit op welk vliegveld je vliegt, bagage pakken en je bent weg. Voor de terugweg geldt eigenlijk hetzelfde, inchecken, douane en dan kun je alweer bijna boarden
  maandag 1 september 2008 @ 15:25:33 #251
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_61293330
Ben van plan om in februari voor 3 weken naar de buurt van Orlando te gaan.
3 jaar geleden ook gedaan met mijn schoonouders
Zaten toen op zo'n villa(golf)park bij kissimee.

Nu zag ik via d-reizen wel dit soort "villa's" te huur staan, maar vroeg me af of er ook nog andere (betere) sites te vinden zijn.
  maandag 1 september 2008 @ 15:49:07 #252
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_61294005
quote:
Op maandag 1 september 2008 15:25 schreef ursel het volgende:
Ben van plan om in februari voor 3 weken naar de buurt van Orlando te gaan.
3 jaar geleden ook gedaan met mijn schoonouders
Zaten toen op zo'n villa(golf)park bij kissimee.

Nu zag ik via d-reizen wel dit soort "villa's" te huur staan, maar vroeg me af of er ook nog andere (betere) sites te vinden zijn.
www.americanestates.nl
Ik ben inmiddels overleden
pi_61302962
Net een weekje terug uit Florida en de rest van Zuid-Oost USA en speciaal voor de Miami liefhebbers hierbij een panorama gemaakt vanaf de Rickenbacker Causeway

Dezz, koning van Lechland, opperbevelhebber van de Lechlandse Strijdkrachten groet U!
  donderdag 4 september 2008 @ 03:25:29 #254
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_61366715
Geinig, ik ook
Naja, vanaf Mc Arthur
Haters everywhere but I don't really care.
  donderdag 4 september 2008 @ 14:27:24 #255
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_61375447
quote:
Op maandag 1 september 2008 15:49 schreef Enchanter het volgende:

[..]

www.americanestates.nl
Reservering is ook al binnen..
3 weken Orlando it is..

Nemen zo'n 14 dagen flex pas van Universal erbij..
ff koekeloeren bij de Everglades.

Dagje Disney voor de kleine
  donderdag 4 september 2008 @ 15:08:30 #256
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_61376366
quote:
Op donderdag 4 september 2008 14:27 schreef ursel het volgende:

[..]

Reservering is ook al binnen..
3 weken Orlando it is..

Nemen zo'n 14 dagen flex pas van Universal erbij..
ff koekeloeren bij de Everglades.

Dagje Disney voor de kleine

3 weken Orlando en dan naar de everglades ?
Als ik jou was , zou ik 2 weken Orlando doen en een weekje rond touren (dus langs de Everglades , Miami en/of de Keys.

Al eens eerder geweest ?

Wij gaan over vandaag precies 2 maanden
Ik ben inmiddels overleden
  zaterdag 6 september 2008 @ 18:28:33 #257
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_61431371
quote:
Op maandag 1 september 2008 15:49 schreef Enchanter het volgende:

[..]

www.americanestates.nl
www.usafunvacations.nl is ook goed, hebben we nu 2x bij geboekt.
Beetje prijzen vergelijken enz. en kijken wie je het meest wil helpen. Ik kreeg AE bijna niet aan de telefoon en USAFunvacations heeft me perfect geholpen en zijn niet te beroerd om je even terug te bellen als je een mailtje stuurt met een vraagje. Dan bellen ze je gewoon op en al stel je tijdens dat gesprek nog 30 vragen, het maakt ze niet uit.
  zaterdag 6 september 2008 @ 19:31:44 #258
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_61432784
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 18:28 schreef JK het volgende:

[..]

www.usafunvacations.nl is ook goed, hebben we nu 2x bij geboekt.
Beetje prijzen vergelijken enz. en kijken wie je het meest wil helpen. Ik kreeg AE bijna niet aan de telefoon en USAFunvacations heeft me perfect geholpen en zijn niet te beroerd om je even terug te bellen als je een mailtje stuurt met een vraagje. Dan bellen ze je gewoon op en al stel je tijdens dat gesprek nog 30 vragen, het maakt ze niet uit.
Daar heb ik ook goede verhalen over gehoord , heb deze keer alles (vlucht , auto en cruise) bij www.fly2florida.nl geboekt , vorige keer alleen de cruise bij hun geboekt en deze keer bijna alles .
Mij benieuwen
Ik ben inmiddels overleden
pi_61454023
In welke maand van het jaar is South Beach eigenlijk het drukst.. Is het netals in Europa..?
  zondag 7 september 2008 @ 20:05:55 #260
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_61456029
Bijna altijd mooi weer, dus altijd genoeg te doen daar. In maart heb je nog springbreak, dan is het er ook druk. In Europa heb je alleen drukte in juli/augustus en that's it.
  vrijdag 12 september 2008 @ 09:27:52 #261
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_61569853
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 18:28 schreef JK het volgende:

[..]

www.usafunvacations.nl is ook goed, hebben we nu 2x bij geboekt.
Beetje prijzen vergelijken enz. en kijken wie je het meest wil helpen. Ik kreeg AE bijna niet aan de telefoon en USAFunvacations heeft me perfect geholpen en zijn niet te beroerd om je even terug te bellen als je een mailtje stuurt met een vraagje. Dan bellen ze je gewoon op en al stel je tijdens dat gesprek nog 30 vragen, het maakt ze niet uit.
Mja, binnen 2 dagen was alles rond en zijn alle vragen vrijwel direct beantwoord.
Denk dat je ze net in een drukke periode te pakken hebt gehad misschien.

Zijn er eigenlijk nog nog mensen met ideeën om daar te doen wat minder bekend is.
De bekende attracties, kennedy space etc, zie je overal wel terug komen en weten we onderhand wel dat dat daar is. Maar zijn er nog meer leuke tips om daar te ondernemen?
  zondag 21 september 2008 @ 20:25:33 #262
66186 foetre
Wielren en Hardloop addict
pi_61807620
Wij zijn van plan om volgend jaar oktober met z'n 6en naar Florida te gaan.
Het is natuurlijk nog giga ver weg maar een beetje plannen kan geen kwaad.
Wat vinden jullie van dit schema?

Aankomst Orlando vertrek Miami

2 nachten Orlando
2 nachten Clearwater beach
2 nachten Fort myers
2 nachten Key west
2 nachten Bahama's
3 nachten Miami beach

We zijn van plan om naar Seaworld,Wildnwet,Fifth Avenue en de Everglades te gaan . Zijn we nog iets vergeten wat we echt moeten doen behalve de andere pretparken?

Zijn de plaatsen clearwater en fort myers een beetje leuk qua restaurants en bars en centrum?
Want dat is voor ons toch wel redelijk belangrijk.
  zondag 21 september 2008 @ 21:10:37 #263
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_61809104
quote:
Op zondag 21 september 2008 20:25 schreef foetre het volgende:
Wij zijn van plan om volgend jaar oktober met z'n 6en naar Florida te gaan.
Het is natuurlijk nog giga ver weg maar een beetje plannen kan geen kwaad.
Wat vinden jullie van dit schema?

Aankomst Orlando vertrek Miami

2 nachten Orlando
2 nachten Clearwater beach
2 nachten Fort myers
2 nachten Key west
2 nachten Bahama's
3 nachten Miami beach

We zijn van plan om naar Seaworld,Wildnwet,Fifth Avenue en de Everglades te gaan . Zijn we nog iets vergeten wat we echt moeten doen behalve de andere pretparken?

Zijn de plaatsen clearwater en fort myers een beetje leuk qua restaurants en bars en centrum?
Want dat is voor ons toch wel redelijk belangrijk.
Van Fort Myers naar Key West is wel een grafend rijden , kan je beter onderweg vast Miami doen.
Je bent (maar) 2 dagen in Orlando en dan Sea World en wet 'n wild , Sea world okay , maar ga dan niet naar Wet 'n wild , maar een Disney zwempark of dat nieuwe zwempark van Seaworld.
Fifth Avenue is dat niet in New York ?
Ik ben inmiddels overleden
  zondag 21 september 2008 @ 21:27:33 #264
66186 foetre
Wielren en Hardloop addict
pi_61809679
quote:
Op zondag 21 september 2008 21:10 schreef Enchanter het volgende:

[..]

Van Fort Myers naar Key West is wel een grafend rijden , kan je beter onderweg vast Miami doen.
Je bent (maar) 2 dagen in Orlando en dan Sea World en wet 'n wild , Sea world okay , maar ga dan niet naar Wet 'n wild , maar een Disney zwempark of dat nieuwe zwempark van Seaworld.
Fifth Avenue is dat niet in New York ?
Nieuw zwempark Seaworl is wel een goed idee.Ik wilde miami juist als eindpunt houden omdat we daar vandaan weer richting huis vliegen.En 2 keer zelfde plaats vind ik ook ni echt makkelijk.

quote:
In Naples kunt u o.a. een bezoek brengen aan de Fifth Avenue waar veel winkels, restaurants en bars zijn.
  zondag 21 september 2008 @ 22:18:17 #265
62913 Blik
The one and Only!
pi_61811441
quote:
Op zondag 21 september 2008 20:25 schreef foetre het volgende:
Wij zijn van plan om volgend jaar oktober met z'n 6en naar Florida te gaan.
Het is natuurlijk nog giga ver weg maar een beetje plannen kan geen kwaad.
Wat vinden jullie van dit schema?

Aankomst Orlando vertrek Miami

2 nachten Orlando
2 nachten Clearwater beach
2 nachten Fort myers
2 nachten Key west
2 nachten Bahama's
3 nachten Miami beach

We zijn van plan om naar Seaworld,Wildnwet,Fifth Avenue en de Everglades te gaan . Zijn we nog iets vergeten wat we echt moeten doen behalve de andere pretparken?

Zijn de plaatsen clearwater en fort myers een beetje leuk qua restaurants en bars en centrum?
Want dat is voor ons toch wel redelijk belangrijk.
Ik zou wat langer naar Orlando gaan, vanaf daar kun je aardig wat leuke dingen doen (bijvoorbeeld ook Cape Cannaveral). Met het tempo wat je nu doet mis je een heleboel leuke dingen. Waarom 3 nachten Miami Beach als je net op de Bahama's geweest bent? En je onderschat de afstanden een beetje denk ik, Key West is een aardig eind rijden. Toen ik 2 weken in Florida was hebben we een week in Orlando gezeten en een week op de Keys. Vanaf die 2 plaatsen de meeste dingen kunnen bezoeken, alleen Miami niet. Maar dat lijkt me sowieso niet echt een boeiende stad om rond te hangen.

MIsschien een idee om het in 2 trips op te delen, dat je volgend jaar ook weer 2 weken gaat. Dan zie je alles tenminste goed.
  maandag 22 september 2008 @ 08:26:47 #266
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_61817405
quote:
Op zondag 21 september 2008 20:25 schreef foetre het volgende:
Wij zijn van plan om volgend jaar oktober met z'n 6en naar Florida te gaan.
Het is natuurlijk nog giga ver weg maar een beetje plannen kan geen kwaad.
Wat vinden jullie van dit schema?
Erg gehaast. 2 nachten in Orlando, dan heb je er 1 hele dag, tenzij je om 07:00 aankomt, maar dat lijkt me niet.
Fort Meyers -> Key West is bijna 6 uur rijden.... Dat allemaal om er 1 dag te lopen zou ik niet doen.

Zou zelf zoiets doen:
4/5 Orlando (Seaworld/Dicovery Cove, Typhoon Lagoon (Aquatica is kut), Cape Canaveral, Random park)
2 Fort Lauderdale (Sawgrass Mills outletbende bv.)
3 Key West (lange rit, dingen te zien onderweg...
3/4 Miami Beach

Àfgelopen zomer zelf zo gedaan:
3 Miami Beach
3 Key West
3 Fort Lauderdale
3 Daytona Beach
7 Orlando

Verslag:
http://mthalen-florida.blogspot.com
Haters everywhere but I don't really care.
  maandag 22 september 2008 @ 12:16:29 #267
66186 foetre
Wielren en Hardloop addict
pi_61821763
quote:
Op maandag 22 september 2008 08:26 schreef matthijst het volgende:

[..]

Erg gehaast. 2 nachten in Orlando, dan heb je er 1 hele dag, tenzij je om 07:00 aankomt, maar dat lijkt me niet.
Fort Meyers -> Key West is bijna 6 uur rijden.... Dat allemaal om er 1 dag te lopen zou ik niet doen.

Zou zelf zoiets doen:
4/5 Orlando (Seaworld/Dicovery Cove, Typhoon Lagoon (Aquatica is kut), Cape Canaveral, Random park)
2 Fort Lauderdale (Sawgrass Mills outletbende bv.)
3 Key West (lange rit, dingen te zien onderweg...
3/4 Miami Beach

Àfgelopen zomer zelf zo gedaan:
3 Miami Beach
3 Key West
3 Fort Lauderdale
3 Daytona Beach
7 Orlando

Verslag:
http://mthalen-florida.blogspot.com
Mischien heb je wel gelijk.Ik kan het nog veranderen

Maar wij zijn iig geen parkmensen enzo dus daarom blijven we ni lang in Orlando.
En de vrouwen wilde perse naar de bahama's
  maandag 22 september 2008 @ 13:30:00 #268
62913 Blik
The one and Only!
pi_61823424
quote:
Op maandag 22 september 2008 12:16 schreef foetre het volgende:

[..]

Mischien heb je wel gelijk.Ik kan het nog veranderen

Maar wij zijn iig geen parkmensen enzo dus daarom blijven we ni lang in Orlando.
En de vrouwen wilde perse naar de bahama's
Bedenk ook dat doordat al dat gereis tussendoor je erg weinig volle vakantiedagen hebt. 2 nachtjes Bahama's is leuk, maar eigenlijk zit je er dan maar 1 volle dag, de andere 2 dagen zijn aankomst en vertrekdagen.
  maandag 22 september 2008 @ 13:34:01 #269
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_61823515
quote:
Op maandag 22 september 2008 12:16 schreef foetre het volgende:
Maar wij zijn iig geen parkmensen enzo dus daarom blijven we ni lang in Orlando.
En de vrouwen wilde perse naar de bahama's
Nee, OK, maar "iedereen" vindt zo'n beetje Seaworld wel geinig...
Punt is vooral dat je anders praktisch voor jan l. naar Orlando rijdt, aangezien er buiten de parken weinig te doen is, vind ik.
Haters everywhere but I don't really care.
  maandag 22 september 2008 @ 13:46:21 #270
62913 Blik
The one and Only!
pi_61823845
quote:
Op maandag 22 september 2008 13:34 schreef matthijst het volgende:

[..]

Nee, OK, maar "iedereen" vindt zo'n beetje Seaworld wel geinig...
Punt is vooral dat je anders praktisch voor jan l. naar Orlando rijdt, aangezien er buiten de parken weinig te doen is, vind ik.
Hij vliegt op Orlando, dus kost verder geen moeite. En vanaf Orlando kun je nog wel een aantal leuke tripjes maken met de auto (bijvoorbeeld Cape Cannaveral)
  maandag 22 september 2008 @ 13:54:45 #271
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_61824089
Neu, maar waarom op Orlando vliegen als je er toch niks wilt doen
Kan je beter op Miami heen en terug vliegen.

Daytona is ook wel te doen, vanaf Orlando...
Haters everywhere but I don't really care.
  maandag 22 september 2008 @ 15:34:30 #272
66186 foetre
Wielren en Hardloop addict
pi_61826242
Zoiets kan natuurlijk ook.
Orlando vind ik ni de moeite waard maar seaword wil ik wel erg graag zien
quote:
Amsterdam - Orlando 13u vliegen 20u aankomst


Orlando-clearwater 1.45 uur rijden


Clearwater beach 3 nachten (Trip seaword)


Clearwater - Key west (8.45 uur rijden)


Key west beach 3 nachten


Key west - Miami 4 uur rijden


miami 3 nachten ( Everglades)


Miami - Bahama's half uur rijden 5 uur varen 7.45 vertrek 13u aankomst


Bahama 3 nachten


Bahama's-Miami airport half uur rijden 5 uur varen 16.45 vertrek 22.00 aankomst


miami airport 1 nacht


miami- amsterdam 13 uur vliegen 07.00 aankomst
  maandag 22 september 2008 @ 15:58:42 #273
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_61826873
Amsterdam - Orlando 13u vliegen 20u aankomst
Orlando-clearwater 1.45 uur rijden
Bedoel je dat je na aankomst nog naar Clearwater wilt rijden

Clearwater beach 3 nachten (Trip seaword)
Waarom zal wel Orlando bedoelen? Of wou je echt van Orlando naar Clearwater op en neer?

Clearwater - Key west (8.45 uur rijden)
Lijkt me erg optimistich om dat in 1 dag te doen. Het kan natuurlijk wel, maar is echt een klote-eind rijden over matige wegen waar je niet hard mag... Saaaaaaaaaaaaai ook

Key west beach 3 nachten
3 nachten, mooi idd.

Key west - Miami 4 uur rijden
miami 3 nachten ( Everglades)
Volgens mij kom je, als je vanaf Clearwater komt, praktisch door die Everglades heen. Dan kan je imho beter bij Naples, of nog wat lager, overnachten en dan de dag erop vroeg weg en via Everglades naar Key West rijden...

Miami - Bahama's half uur rijden 5 uur varen 7.45 vertrek 13u aankomst
Bahama 3 nachten
Bahama's-Miami airport half uur rijden 5 uur varen 16.45 vertrek 22.00 aankomst
miami airport 1 nacht
miami- amsterdam 13 uur vliegen 07.00 aankomst

Wat zoeken ze op de Bahama's? Het klinkt wel leuk, maar zou zelf geen 4 dagen verkloten met zoiets als je in Florida op zich genoeg strand en zwembaden hebt.
Haters everywhere but I don't really care.
  maandag 22 september 2008 @ 16:18:11 #274
66186 foetre
Wielren en Hardloop addict
pi_61827419
quote:
Op maandag 22 september 2008 15:58 schreef matthijst het volgende:
Amsterdam - Orlando 13u vliegen 20u aankomst
Orlando-clearwater 1.45 uur rijden
Bedoel je dat je na aankomst nog naar Clearwater wilt rijden
Yep

Clearwater beach 3 nachten (Trip seaword)
Waarom zal wel Orlando bedoelen? Of wou je echt van Orlando naar Clearwater op en neer?
Heen en weer voor pretpark 3 uur bij mekaar zelfs in nederland is het nog meer.Orlando zelf trekt me totaal niet dus

Clearwater - Key west (8.45 uur rijden)
Lijkt me erg optimistich om dat in 1 dag te doen. Het kan natuurlijk wel, maar is echt een klote-eind rijden over matige wegen waar je niet hard mag... Saaaaaaaaaaaaai ook
Daarom rijden we er ook heen trek er een hele dag voor uit en we hebben meerdere chauffeurs

Key west beach 3 nachten
3 nachten, mooi idd.
hehe toch nog iets goeds in me schema

Key west - Miami 4 uur rijden
miami 3 nachten ( Everglades)
Volgens mij kom je, als je vanaf Clearwater komt, praktisch door die Everglades heen. Dan kan je imho beter bij Naples, of nog wat lager, overnachten en dan de dag erop vroeg weg en via Everglades naar Key West rijden...Goed idee nachtje bahama's eraf .Welke plaats zal ik aandoen vlakbij de everglades

Miami - Bahama's half uur rijden 5 uur varen 7.45 vertrek 13u aankomst
Bahama 3 nachten
Bahama's-Miami airport half uur rijden 5 uur varen 16.45 vertrek 22.00 aankomst
miami airport 1 nacht
miami- amsterdam 13 uur vliegen 07.00 aankomst

Wat zoeken ze op de Bahama's? Het klinkt wel leuk, maar zou zelf geen 4 dagen verkloten met zoiets als je in Florida op zich genoeg strand en zwembaden hebt.
Het zijn nu 3 dagen.Maar vallen de bahama's echt nou zo tegen?Het gaat ze idd om zon zee en strand maar is miami beach en bahama's dan echt 1 pot nat?
  maandag 22 september 2008 @ 16:25:25 #275
62913 Blik
The one and Only!
pi_61827621
Meteen doorrijden naar Clearwater kun je echt vergeten, als je om 20:00 aankomt op het vliegveld ben je rond 21:00 rond de douane heen. Maar dan moet je nog je auto ophalen wat zeker meer dan uur duurt en dan nog een stuk autorijden. Dan kun je beter een nacht in een hotel bij het vliegveld nemen, en de dag erna meteen naar Sea World toe en dan laat in de middag naar Clearwater rijden.

Op zich zijn de Bahama's natuurlijk heel mooi, blauw water, mooie stranden etc. Echter kost het je zoveel extra tijd en gedoe om 3 dagen op een eiland te zitten, terwijl je op de Keys ook prachtig kunt snorkelen en zwemmen. Je kunt je afvragen of het de moeite waard is, persoonlijk zou ik er alleen naartoe gaan als je er ongeveer een week kunt zitten.
  maandag 22 september 2008 @ 16:35:30 #276
66186 foetre
Wielren en Hardloop addict
pi_61827945
quote:
Op maandag 22 september 2008 16:25 schreef Blik het volgende:
Meteen doorrijden naar Clearwater kun je echt vergeten, als je om 20:00 aankomt op het vliegveld ben je rond 21:00 rond de douane heen. Maar dan moet je nog je auto ophalen wat zeker meer dan uur duurt en dan nog een stuk autorijden. Dan kun je beter een nacht in een hotel bij het vliegveld nemen, en de dag erna meteen naar Sea World toe en dan laat in de middag naar Clearwater rijden.

Op zich zijn de Bahama's natuurlijk heel mooi, blauw water, mooie stranden etc. Echter kost het je zoveel extra tijd en gedoe om 3 dagen op een eiland te zitten, terwijl je op de Keys ook prachtig kunt snorkelen en zwemmen. Je kunt je afvragen of het de moeite waard is, persoonlijk zou ik er alleen naartoe gaan als je er ongeveer een week kunt zitten.
Thnx goed idee dat word hotel bij het vliegveld.

Ik zal even kijken wat die vrouwen ervan vinden om op de keys en wat andere badplaatsen te blijven ipv bahama's
  maandag 22 september 2008 @ 17:51:44 #277
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_61830008
Vanaf Naples kan je de 41 door de Everglads nemen...
http://www.naples-florida.com/beach.htm
Clearwater -> Naples is 280km
Naples -> Key West is 400km
Haters everywhere but I don't really care.
  maandag 22 september 2008 @ 18:04:54 #278
66186 foetre
Wielren en Hardloop addict
pi_61830338
quote:
Op maandag 22 september 2008 17:51 schreef matthijst het volgende:
Vanaf Naples kan je de 41 door de Everglads nemen...
http://www.naples-florida.com/beach.htm
Clearwater -> Naples is 280km
Naples -> Key West is 400km
Welke plaats is tussen orlando en everglades het leukst qua zon zee strand uitgaansmogelijkheden en bezienswaardigheden?

Ik twijfel een beetje tussen naples clearwater en fort myers.
  maandag 29 september 2008 @ 20:11:52 #279
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_62005594
MIA is aardig opgeknapt, ik zag nu geen open stukken meer bij het plafond... alleen het blijven weinig winkeltjes... douane check is nu ook meteen naast de incheck terminals, dat was altijd ergens anders geloof ik.
  dinsdag 30 september 2008 @ 10:09:00 #280
66186 foetre
Wielren en Hardloop addict
pi_62018015
Zo dit schema is voor 99% zeker.
We hebben nu de plaatsen hotels en activiteiten in een schema gezet.
Zijn er nu op of aanmerkingen over?


dag 1 (zaterdag 17 oktober)Amsterdam - Orlando, BW Airport Inn Orlando ,Aankomst 17.00


dag 2 (zondag 18 oktober) Orlando-Naples , Holiday Inn Down Town ,Seaworld + autorit naar naples 3.5 uur


dag 3 (maandag 19 oktober) Naples ,Holiday Inn Down Town, Sanibel Island en Everglades


dag 4 (dinsdag 20 oktober) Naples - Key West ,Southern Most Hotel on Duvall ,Autorit van 5 uur


dag 5 (woensdag 21 oktober) Key West,Southern Most Hotel on Duvall , Dry Tortugas National Park


dag 6 (donderdag 22 oktober) Key West , Southern Most Hotel on Duvall , Key West aquarium en duvalstreet


dag 7 (vrijdag 23 oktober) Key West - Miami ,Deauville Beach resort,Autorit van 5.5 uur


dag 8 (zaterdag 24 oktober) Miami , Deauville Beach resort , Lincoln Road Mall (Ocean drive)


dag 9 (zondag 25 oktober) Miami, Deauville Beach resort , Ocean Drive (boulevard) en Art deco district


dag 10 (maandag 26 oktober) Miami - BahamasIsland, Palm resort, Autorit+Boot


dag 11 (dinsdag 27 oktober) Bahamas ,Island Palm resort , Strand


dag 12 (woensdag 28 oktober) Bahamas , Island Palm resort , Zwemmen met dolfijnen


dag 13 (donderdag 29 oktober )Bahamas - Miami , Comfort Inn & Suites Miami Airport , Autotour + boot


dag 14 (vrijdag 30 oktober) Miami - Amsterdam , Vliegtuig


dag 15 (zaterdag 31 oktober) Amsterdam , Aankomst 07.00
  dinsdag 30 september 2008 @ 10:43:37 #281
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_62018680
Ik vond Sanibel Island niet zo boeiend, het was toen ook matig weer. De wildlife drive is niet zo boeiend als de blackpoint wildlife drive bij Merritt Island (weliswaar aan de andere kant van de staat, dus misschien kan je die daar ergens inpassen).
In de Everglades zou ik de Anhinga trail pakken, moet je even googlen. Is niet lang en heeft echt alles wat de Everglades te bieden hebben.
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
  dinsdag 30 september 2008 @ 11:41:42 #282
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_62019842
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 10:09 schreef foetre het volgende:
[b]Zo dit schema is voor 99% zeker.
We hebben nu de plaatsen hotels en activiteiten in een schema gezet.
Zijn er nu op of aanmerkingen over?
Ging je met vrouwen? Dan kan je alleen daarom in Orlando al een dagje extra inplannen: Outletshoppen
Hoe wil je naar Dry Tortugas? Vliegtuig of met de boot? Met de boot is IHMO de moeite niet waard: halve dag onderweg.
Haters everywhere but I don't really care.
  dinsdag 30 september 2008 @ 11:45:03 #283
66186 foetre
Wielren en Hardloop addict
pi_62019915
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 11:41 schreef matthijst het volgende:

[..]

Ging je met vrouwen? Dan kan je alleen daarom in Orlando al een dagje extra inplannen: Outletshoppen
Hoe wil je naar Dry Tortugas? Vliegtuig of met de boot? Met de boot is IHMO de moeite niet waard: halve dag onderweg.
We gaan idd met vrouwen maar 1 dag Orlando vinden we meer als zat shoppen doen ze maar lekker in nederland.
Dry Tortugas met vliegtuig maar we kijken nog ff daar hoe of wat moet natuurlijk wel de dolllars waard zijn,
  dinsdag 30 september 2008 @ 11:55:02 #284
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_62020102
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 11:45 schreef foetre het volgende:
We gaan idd met vrouwen maar 1 dag Orlando vinden we meer als zat shoppen doen ze maar lekker in nederland.
Ah, OK, als je niet van 'Amerikaanse' kleding houdt zit er wat in. Anders kun je je daar nl. aardig uitleven en kelding aanschaffen voor een fractie van de verkoopprijs in NL...
quote:
Dry Tortugas met vliegtuig maar we kijken nog ff daar hoe of wat moet natuurlijk wel de dolllars waard zijn
Vliegen met zo'n watervliegtuigje is wel erg cool. Dat eiland is weinig spannends, beetje snorkelen en ff dat fort bekijken, verder niks te doen...
Haters everywhere but I don't really care.
  dinsdag 30 september 2008 @ 12:08:19 #285
66186 foetre
Wielren en Hardloop addict
pi_62020364
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 11:55 schreef matthijst het volgende:

[..]

Ah, OK, als je niet van 'Amerikaanse' kleding houdt zit er wat in. Anders kun je je daar nl. aardig uitleven en kelding aanschaffen voor een fractie van de verkoopprijs in NL...
[..]

Vliegen met zo'n watervliegtuigje is wel erg cool. Dat eiland is weinig spannends, beetje snorkelen en ff dat fort bekijken, verder niks te doen...
Maar et is dus niet echt de 199 dollar waard?
Voor de rest is het toch wel een mooi schema?
  dinsdag 30 september 2008 @ 12:46:46 #286
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_62021110
Ik vond het wel cool, maar dan vooral om in zo'n vliegtuigje te vliegen
Of jij het dat waard vindt moet je zelf afwegen...

Seaworld moet je even kijken of daar tijden van zijn. Kan best dat de eerste Shamu show pas eind van de ochtend is... Ze plannen die zooi zo dat alle shows over de dag verdeeld zijn. Zou zelf sowieso 1 dag extra in Orlando doen.

Everglades onderweg van Naples naar Key West, niet speciaal een dag voor uittrekken.

Op Key West kun je fietsen huren voor weinig ($15 per dag ofzo), dan kan je in 1 dag erg veel zien...


Zooi die we hadden uitgezocht:
Miami Beach
Winkels
- Dolphin Mall, zo 11:00-19:00, ma-za 10:00-21:30
11401 N.W. 12 Street Miami, FL 33172
http://www.shopdolphinmall.com

- Aventura Mall, zo 12:00-20:00, ma-za 10:00-21:30
19501 Biscayne Boulevard, Aventura
http://aventuramall.com

- Dadeland Mall, zo 12:00-19:00, ma-za 10:00-21:30 (grootste Macy’s in Florida)
7535 Dadeland Mall
http://www.simon.com/mall/directory.aspx?ID=138
Sanrio Gift Gate

- Container Store (ma-za: 09:30-21:00, zo 10:00-19:00)
7200 N. Kendall Drive, Miami, FL 33156 (bij de Dadeland Mall)

- Lincoln Road Mall (o.a. Apple)
Lincoln Road & 16th

- Miami China City
http://www.miamichinacity.com/
41 NW 167 Street N. Miami Beach, FL 33169, open 7 days: 9:30 – 20:00

Attracties
- Miami Duck Tours ($32pp, 90 minuten - 11:00, 13:00, 15:00)
1665 Washington Ave, South Beach (tussen 16th & 17th)
http://ticketing.ducktoursmiami.com/

- Watson Island Park
Mooi uitzicht op de skyline en de MacArthur Causeway. Neem de Causeway Exit. Ga voorbij het Miami Children's Museum, cirkel eromheen en je ziet een gravelpad waar mensen parkeren om foto’s te nemen.

- Art Deco District
Art Deco Welcome Center, 1001 Ocean Drive
http://www.mdpl.org/

- Cape Florida Lighthouse (tour om 10:00 en 13:00)
1200 Crandon Boulevard, Key Biscayne, 33149

- Coral Castle ($9,75 pp)
28655 S Dixie Hwy
Homestead, FL 33033
www.coralcastle.com

- Miami Ink / 305 Ink
1344 Washington Avenue (tussen 13th & 14th)

- Holocaust Memorial
http://www.holocaustmmb.org/
1933-1945 Meridian Avenue Miami Beach

Miami -> Key West (neem de Florida Turnpike, kost $4 maar scheelt veel tijd).
- Robbies Bait
Mile Marker 77.5, Islamorada
http://www.robbies.com/

- Old 7-mile Bridge
Parkeren in Marathon, aan het begin van de brug. Anders evt: Parking is available at the Knight's Key end of the bridge, at MM 48, or at the visitor center at MM 47, on the ocean side.

Key West
- Sunset Celebration Mallory Square (19:49 is sunset, twee uur vantevoren begint het).
300 Duval Street
http://www.sunsetcelebration.org

- Truman Little White House ($15pp, 09:00-16:30)
111 Front Street
http://www.trumanlittlewhitehouse.com

- Hemingway House ($12pp, 09:00-17:00)
907 Whitehead Street
http://www.hemingwayhome.com

- Dry Tortugas, $199pp

- Southernmost Point

- Key West Lighthouse Museum (uitzicht vanaf de top)
938 Whitehead St, Key West, FL

- Audubon House and Tropical Gardens, $10pp (09:30-17:00)
205 Whitehead Street
http://www.audubonhouse.com/

- Key West Cemetery
701 Passover Lane, Margaret and Angela Streets

- Key West Butterfly
1316 Duval Street Key West, FL 33040
http://www.keywestbutterfly.com/
09:00-17:00, $10pp

Orlando
- Florida Mall (M&M World), ma-za 10:00-21:00, zo 12:00-18:00
8001 South Orange Blossom Trail
http://www.simon.com/mall/directory.aspx?ID=139

Outlets
- Prime Outlets International, ma-zo 10:00-21:00, zo 10:00-18:00
Aeropostale, Sean John, Against All odds, Ecko, Guess, Polo, Tommy, Nike
4951 International Drive Orlando / 5401 W. Oak Ridge Road, Florida 32819
5th Avenue: Ed Hardy
http://www.primeoutlets.com/cntrdefault.asp?cntrid=1077
http://www.outletsonline.com/outlets/1041.html

- Orlando Premium Outlets (groot), ma-za 10:00-23:00, zo 10:00-21:00
8200 Vineland Avenue
http://www.premiumoutlets.com/outlets/store_listing.asp?id=17

- Lake Buena Vista Outlets, ma-za 10:00-21:00, zo 10:00-18:00
15657 State Road 535
http://www.lbvfs.com/Orlando-Outlet-Stores.cfm

Attracties
- Aquatica by Seaworld (09:00-18:00) $10 parking
http://www.aquaticabyseaworld.com/
5800 Water Play Way, Orlando, FL 32821
Banana Beach Cookout, $19,95pp all day pass

- Seaworld
Shark’s Underwater Grill (meteen bij openen park reserveren voor lunch).

- Skyventure, zo-do 11:30-21:00, vr-za 11:30-22:00
6805 Visitor Circle, Orlando, FL 32819, Exit 75 A off I-4 (across from Wet & Wild)
http://www.skyventureorlando.com/

- Discovery Cove (09:00-17:30, checkin om 08:00!)
6000 Discovery Cove Way, Orlando, Fl. 32821
http://www.discoverycove.com/
Haters everywhere but I don't really care.
  dinsdag 30 september 2008 @ 12:50:49 #287
66186 foetre
Wielren en Hardloop addict
pi_62021213
Thnx voor de info matthijst!Hier hebben we wat aan
  dinsdag 30 september 2008 @ 21:14:37 #288
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_62034627
'Shoppen doen ze maar lekker in Nederland' ???
Weet je hoeveel het scheelt met de prijzen in Nederland????
Bij de Outlets heb je ook Nike shops met clearance sales, heb nog nieuwe nikes gehaald voor 50 dollar die je hier in Nederland voor ik denk 90 euro mee mag nemen.

Af en toe moet je een vrouw ook een beetje laten shoppen.

Als je overigens niet van shoppen houd, vermijd dan de Aventura Mall in Miami, dat is meer kleding dan andere dingen, ik vond 'm in elk geval vies tegenvallen, maar misschien ook wel omdat we al genoeg hadden geshopt en genoeg kleding hadden gekocht. Doe mij maar de Florida Mall in Orlando als ik mag kiezen tussen beide
  woensdag 1 oktober 2008 @ 12:57:03 #289
66186 foetre
Wielren en Hardloop addict
pi_62048031
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 21:14 schreef JK het volgende:
'Shoppen doen ze maar lekker in Nederland' ???
Weet je hoeveel het scheelt met de prijzen in Nederland????
Bij de Outlets heb je ook Nike shops met clearance sales, heb nog nieuwe nikes gehaald voor 50 dollar die je hier in Nederland voor ik denk 90 euro mee mag nemen.

Af en toe moet je een vrouw ook een beetje laten shoppen.

Als je overigens niet van shoppen houd, vermijd dan de Aventura Mall in Miami, dat is meer kleding dan andere dingen, ik vond 'm in elk geval vies tegenvallen, maar misschien ook wel omdat we al genoeg hadden geshopt en genoeg kleding hadden gekocht. Doe mij maar de Florida Mall in Orlando als ik mag kiezen tussen beide
Mischien gaan we wel ff langs maar ga geen hele dag ervoor uit trekken.Paar goedkope nike's kan nooit kwaad
  woensdag 1 oktober 2008 @ 17:11:06 #290
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_62054783
Gewoon vantevoren ff website checken welke winkels je wilt zien.
Dan ben je d'r zo doorheen. Zou er zeker ff heen gaan!
Haters everywhere but I don't really care.
  maandag 3 november 2008 @ 13:06:07 #291
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_62905696
Kheb nog een vraag overigens.

Wij nemen de kleine van 3 mee.
Ik weet dat hij voor Amerika zijn eigen paspoort moet hebben en is reeds al aangevraagd.
Ziektekosten pas lijkt me ook voor de hand liggend uiteraard.
Maar zijn er nog meer zaken waar ik rekening mee moet houden?
  maandag 3 november 2008 @ 13:44:26 #292
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_62906668
quote:
Op maandag 3 november 2008 13:06 schreef ursel het volgende:
Kheb nog een vraag overigens.

Wij nemen de kleine van 3 mee.
Ik weet dat hij voor Amerika zijn eigen paspoort moet hebben en is reeds al aangevraagd.
Ziektekosten pas lijkt me ook voor de hand liggend uiteraard.
Maar zijn er nog meer zaken waar ik rekening mee moet houden?
Pas heb je geen fuck aan, dat snappen ze niet...
Je zou voor de gein eens moeten kijken of ze een of ander internationaal nummer hebben dat ze in Amerika kunnen invullen als Verzekeringsmaatschappijnummer...
Afgelopen zomer in Daytona bij een dokter geweest, pasje bij de hand, maar hadden ze niks aan. Dus vrolijk $450 aftikken en achteraf maar zien dat je het terugkrijgt.

Uiteraard gaat dat dan weer niet zo makkelijk bij die honden van de verzekering, met van die veredelde mongooltjes op de helpdesk.
Haters everywhere but I don't really care.
  maandag 3 november 2008 @ 13:48:02 #293
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_62906758
quote:
Op maandag 3 november 2008 13:44 schreef matthijst het volgende:

[..]

Pas heb je geen fuck aan, dat snappen ze niet...
Je zou voor de gein eens moeten kijken of ze een of ander internationaal nummer hebben dat ze in Amerika kunnen invullen als Verzekeringsmaatschappijnummer...
Afgelopen zomer in Daytona bij een dokter geweest, pasje bij de hand, maar hadden ze niks aan. Dus vrolijk $450 aftikken en achteraf maar zien dat je het terugkrijgt.

Uiteraard gaat dat dan weer niet zo makkelijk bij die honden van de verzekering, met van die veredelde mongooltjes op de helpdesk.
Handig om te weten dus..
Zal er achteraan gaan..
  maandag 3 november 2008 @ 20:18:06 #294
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_62916835
Donderdag vertrekken we

Eerst 5 dagen New York en dan naar de Sunshine state
Ik ben inmiddels overleden
  woensdag 21 januari 2009 @ 16:28:12 #295
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_65287839
kleine kick..
Nog maar 2.5 week..
  woensdag 21 januari 2009 @ 18:23:18 #296
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_65291133
Is je ESTA al goedgekeurd Ursel???
  woensdag 21 januari 2009 @ 20:42:59 #297
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_65295664
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 18:23 schreef JK het volgende:
Is je ESTA al goedgekeurd Ursel???
3 goedkeuringen ontvangen
  woensdag 21 januari 2009 @ 21:58:15 #298
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_65298481
Kan ook niet anders, tenzij je ergens JA invult natuurlijk.

Ga je alleen naar Miami of ook nog andere steden?
  woensdag 21 januari 2009 @ 22:23:25 #299
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_65299436
Verblijven 3 weken in de buurt van Orlando. Hebben daar villaatje, autootje en 14-day multi pass voor universal, seaworld, Bush Gardenn en nog wat. Gaan zo goed als zeker ook 1 dag Disney zelf doen voor de kleine..
Voor de rest gewoon lekker lui en relaxed doen. Zo'n 3 jaar voor het laatst dat we dat hebben kunnen doen..
pi_65299618
wat ook supertof is (misschien is het al gezegd) een ritje in de http://www.skycoaster.com/home.html
dit heeft mij toendertijd (2001) $25 gekost, en is tot nu toe nog steeds de ervaring met de meeste adrenaline
namaste
  zondag 25 januari 2009 @ 09:52:42 #301
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_65378052
Dan moet je wel zeggen waar die Skycoaster staat want dat is op de website niet te vinden. Maar ik zal het antwoord al geven; er staat er eentje in Old Town, Kissimmee (maar die kan je simpelweg niet missen als je er ooit bent langsgereden).

Ursel, dat zijn aardig wat dagen wat je in parken zit zeg! Ik was het na 2 of 3 parken al goed zat. Maarja ik ben dan ook weer niet zo'n hele grote pretpark-fan. Leuk om de meesten een keer gezien te hebben, dat wel, maar vaak ga ik geen 2e keer. Maargoed, jij hebt een kleine lees ik, dat maakt het anders.

Als je slim bent, ga dan ook nog even voor jezelf langs Circuit City. Aangezien ze failliet zijn gegaan door de kredietcrisis, hebben ze tot eind maart uitverkoop. Wie weet kan je nog wat leuks voor jezelf meenemen tegen een leuke korting.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')