http://www.ontheradio.net/metro/Tampa_FL.aspxquote:Op dinsdag 8 april 2008 15:39 schreef hollander172 het volgende:
Ook maar even offtopic dan, weet iemand nog een aardig radiostation in de Tampa bay area?Wordt anders echt cd'tjes branden want ondanks dat ze spreken over "the best variety" hoor je bijna overal elk uur hetzelfde blok voorbij komen.
Wel grappig overigens dat ze woorden als "ass" en " booze" nog steeds wegdrukken, het zal de tere kinderzieltjes toch kunnen beschadigen.
![]()
We hadden hem al "ontdekt".quote:Op vrijdag 11 april 2008 23:27 schreef JK het volgende:
Wat wij aan hadden staan was 102 Jamz op 102FM natuurlijk... lekkere hiphop en R&B. Echt veel lekkere nr's aan overgehouden die we allemaal netjes gedownload hebben, hier komen ze toch nooit uit in de winkel....
Misschien is die in Tampa nog wel te ontvangen, in Orlando ging het perfect en heb het nog een redelijk eind richting Miami kunnen horen. Denk wel dat het halverwege niet meer te ontvangen was, erg jammer want we vonden zo snel niet even een andere lekkere zender. Maargoed, Tampa ligt op anderhalf of 2 uur rijden ofzo? Wie weet..... www.102jamz.com
Wel grappig om te zien, Amway Arena stroomt leeg na een nederlaag en het enige wat je bij de mensen ziet zijn een beetje bedrukte gezichten meer niet. Het enige wat er loopt om de boel onder controle te houden zijn een handje vol parkeer pikkies en big mama's die je de goede weg op dirigeren.quote:Op zaterdag 12 april 2008 19:59 schreef JK het volgende:
Wintergarden, dat ligt in de buurt ja
Ja hier is het altijd rellen he.. vinden ze leuk. Maar ik vond 102 Jamz wel een lekkere zender, maar je moet er van houden. Of gewoon wat cd's kopen bij de Walmart voor weinig?
Mjah basketball is 1 van de grotere sporten en wat dat betreft wel te vergelijken met voetbal.quote:Op zondag 13 april 2008 10:18 schreef Public_NME het volgende:
Ja maar ik vind de vergelijking tussen basketball en voetbal een beetje verkeerd. Net of er in NL rellen zijn bij basketball, hockey en dat soort sporten.
Voetbal is van een ander kaliber, is meer een mannensport dan een familiesport, en daar komt (helaas) meer emotie bij kijken... Grappige is dat ze dit in Amerika niet helemaal begrijpen.
Mjah we sporen gewoon niet in Europa, sport moet sportief zijn en blijven. Dat hebben ze hier prima begrepen, misschien kunnen we af en toe nog wel iets leren van amerikanen.quote:Op zondag 13 april 2008 22:14 schreef Public_NME het volgende:
Voetbal heeft gewoon iets unieks, het is oorlog en emotie. Dat is gewoon het grote verschil. Met alle respect, maar die sporten zijn niet vergelijkbaar. Uitsupporters en rivaliteit zijn ook niet echt een begrip in de States.
Lijkt me een goed plan en dat doen we met plaatjes.quote:Zo en nu weer on topique..
Wij hadden gewoon een pakket maar een beetje rondtrekken en ter plekke een hotel regelen is volgens mij ook prima te doen, let alleen even op de feestdagen.quote:Op zaterdag 19 april 2008 16:30 schreef ThatsMeThatsRight het volgende:
als je een beetje rondtrekt door florida, boek je dan alles vooruit of ga je op de bonnefooi naar een stad voor een hotel/motel? is dat een beetje te doen?
hoe ver van te voren kan je op een kamer bieden dan? Ik zit een beetje op die site te kijken, maar volgens mij zijn het allemaal fixed prices. Ik zie nergens dat je kan bieden.quote:Op zaterdag 19 april 2008 21:52 schreef Public_NME het volgende:
Wij hebben op hotels geboden via priceline. Gebruikten als adviessite biddingfortravel.com; daar krijg je een indicatie van wat je ongeveer moet bieden op hotel in een bepaalde klasse en bepaalde locatie. Kortom, wij hebben daardoor gemiddeld ¤82,50 (2 pers) uitgegeven per nacht en hebben daar in vrij luxe hotels gezeten. (Mariott, Westin)
Kost wel wat meer moeite omdat het bieden niet altijd wil lukken...
Op de openingspagina staat 'Name your own price', daar kan je bieden... Voor verdere instructies zie biddingfortravel. Is een handige tool, maar het kost wel wat tijd om het te regelen.quote:Op zondag 20 april 2008 16:20 schreef ThatsMeThatsRight het volgende:
[..]
hoe ver van te voren kan je op een kamer bieden dan? Ik zit een beetje op die site te kijken, maar volgens mij zijn het allemaal fixed prices. Ik zie nergens dat je kan bieden.
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 02:48 schreef fanta_fanta_light het volgende:
Geboekt, 2 weken Miami in Juli! Heb er zin in. Met British Airways naar Londen (HR), dan met American Airlines naar Miami! =) (tvp)
Kan je beter vanuit Nederland doen die auto hurenquote:Op zaterdag 7 juni 2008 09:29 schreef fanta_fanta_light het volgende:
Nog geen auto'tje gehuurd, gaan we daar pas doen. En daarna nog een weekje NY \o/
Idd, aan de balie is het stukken duurder en ben je afhankelijk van de modellen die ze in het wagenpark hebben staan. Via carbookers had ik echt een topdeal via Budget in Januari.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 17:53 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Kan je beter vanuit Nederland doen die auto huren
quote:Op zondag 8 juni 2008 12:59 schreef fanta_fanta_light het volgende:
Hmm...bedankt voor de tip. Straks maar ff rondgooglen
Hij is nog wel iets duurder dan ebookers. Zat net even te kijken en het kost nog steeds geen drol eigenlijk... (op die site van jou ook niet)quote:Op zondag 8 juni 2008 13:07 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Ik huur m'n auto altijd bij www.americanestates.nl
Wij huurden 'm bij Alamoquote:Op zondag 8 juni 2008 13:07 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Ik huur m'n auto altijd bij www.americanestates.nl
Via een tussenpersoon kan het nog wel eens goedkoper zijn dan bij direct bij de verhuurder zelf.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |