Nee, je moet bieden. Ze hebben een tool genaamd 'name your own price'. Principe is dat je op een gebied in een stad gaat bieden en op een bepaalde hotel klasse. Je weet niet welk hotel je krijgt, maar wel dat het in die klasse zit. Je kan maar één keer bieden per 24u op een gebied met een sterklasse, maar dankzij sites zoals biddingfortravel.net kan je een goede indicatie krijgen welke hotels andere mensen hebben gewonnen. (dus je weet wat je ongeveer moet bieden)quote:
Heeej dan kunnen we meeten!!quote:Op woensdag 9 januari 2008 12:27 schreef Public_NME het volgende:
Ik heb inmiddels geboekt en zit vanaf volgende week Dinsdag in Florida. Eerst 2 dagen Miami en dan een rondje maken via Orlando-Ft. Myers-Miami Coral Gables-Key Largo. Heb echt zwaar goede hotels gewonnen via priceline.com. Zitten 2x in het Marriott voor zo'n 100e per nacht (2 pers) en in het Westin Collonnade voor nog geen 75e p/n.
Heb je al hotels geboekt etc? En weet je al welke route je gaat doen +attracties?quote:Op woensdag 9 januari 2008 20:58 schreef sassa het volgende:
[..]
Heeej dan kunnen we meeten!!Ik zit vanaf volgende week woensdag in Florida!
Veel plezier!!
Toch wel saai dat Florida. Probeer toch Costa Rica of Venez? That's where the action is?quote:Op woensdag 9 januari 2008 21:37 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Heb je al hotels geboekt etc? En weet je al welke route je gaat doen +attracties?
Ieder z'n eigen mening, denk ik zo.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 22:51 schreef pepu het volgende:
[..]
Toch wel saai dat Florida. Probeer toch Costa Rica of Venez? That's where the action is?
Uhmm... het is voor een korte break, en daar lijkt Florida me prima voor. Mijn Spaans is ook nog niet goed genoeg om naar die regio te kunnen gaan. Sowieso is Venezuela geen optie met die mafkees aan de macht. En sowieso heb ik een beetje vooroordelen; ik zou die landen alleen doen als ik ga backpacken en oude shit bij me heb. Ik ga nu met mijn Pa en dat is sowieso geen optie voor hem...quote:Op vrijdag 11 januari 2008 22:51 schreef pepu het volgende:
[..]
Toch wel saai dat Florida. Probeer toch Costa Rica of Venez? That's where the action is?
Ik ga waarschijnlijk de keuze maken tussen Epcot/Universal. Disneyworld ben ik een beetje te oud voor, en ik ben al 2x in Eurodisney geweest. Universal ben ik ook al geweest in LA, maar dat vond ik geweldig. Seaworld trekt me niet zo eigenlijk.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 13:22 schreef pepu het volgende:
Een must is ook Disneyworld in Orlando.
EPCOT= must, veel "theme parks" (beter dan seaworld)quote:Op zaterdag 12 januari 2008 14:13 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Ik ga waarschijnlijk de keuze maken tussen Epcot/Universal. Disneyworld ben ik een beetje te oud voor, en ik ben al 2x in Eurodisney geweest. Universal ben ik ook al geweest in LA, maar dat vond ik geweldig. Seaworld trekt me niet zo eigenlijk.
Wat is leuker Epcot of Seaworld?
Senks!!! Heb er echt zin in, morgen om half 1 vliegen. Hopelijk valt de snowstorm op Philadelphia mee, kregen wel severe weather warnings bij online inchecken. Maarja, zo te zien valt het op de radar mee.quote:
Veel plezier!!!quote:Op maandag 14 januari 2008 23:28 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Senks!!! Heb er echt zin in, morgen om half 1 vliegen. Hopelijk valt de snowstorm op Philadelphia mee, kregen wel severe weather warnings bij online inchecken. Maarja, zo te zien valt het op de radar mee.
Wel jammer dat het wat kouder wordt de komende dagen, 14 graden in Orlando op Zaterdag...![]()
Maarja, mag de pret niet bederven uiteraard! Tot over 10 dagen!
Thank you!! Zal zeker wel lukken!!quote:
Key West is echt leuk , maar langer dan 2 dagen hoef je daar niet te zijnquote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:55 schreef Public_NME het volgende:
Damn, het is alweer over! Maar wat was het relaxt... Eergister op Key West was echt te lekker, 28c zon en bijna geen wind.
Ik was er maar een dag, het is idd kleinschalig en als je geen geld kunt uitgeven hoef je daar niet te zijn. Damn wat een toeristenmassa.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 15:07 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Key West is echt leuk , maar langer dan 2 dagen hoef je daar niet te zijn
Over Ocean Drive lopen op South Beach en naar de Miami Heat gaan. Tickets via ticketmaster.com beginnen vanaf 10USD; vond het erg leuk om te zien!quote:Op zondag 27 januari 2008 12:08 schreef Anubis1984 het volgende:
Miami vooral lijkt me echt te geweldig! Heb er enorm veel zin in. Iemand nog tips, dingen die we écht moeten doen in Miami?
quote:Op zondag 27 januari 2008 19:43 schreef hollander172 het volgende:
Zal wel een noob zijn, en te lui om de LP er even op na te slaan, maar wat is de Miami Heat?
Ohja, en ik ben Anubis onder account van vriendlief, ook te lui om om te loggen
Ja, ligt in het centrum van Miami aan het water. Best wel leuk om daar een keertje te kijken...quote:Op zondag 27 januari 2008 19:51 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Miami Heat is de basketball club van Miami (toch ?)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |